Ik heb deel 3 nooit volledig kunnen uitspelen, maar die was wel ontzettend gaaf. Het had echt dat Wolfenstein sfeertje in de jaren 40/50. Moet zeggen dat die er ook ontzettend goed uit zag. Ik weet niet of ik zit te wachten op een remaster of remake van de eerste, maar liever een nieuw deel. Ik denk dat ik deel 3 nog maar eens via PSNow ga spelen op de pc.Mosin schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 07:31:
[...]
Volgens mij heb ik het al eens hier gepost, maar dit is wel een game waar ik echt zin in heb. Samen met Tony Hawk, dikke prima
Speelde het eerste deel bij m’n neef toen de PS3 net uit was. Die beesten waren creepy, de Chimera of zo.
Als dat PS4 ingame footage is, respectbram1984 schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 19:44:
Nog wat dikke gifs van deze game.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat ding van vanmiddag wordt aardig opgehyped overal. Ik zit er klaar voor om 5 uur.
Is vanmiddag de console reveal?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee? Voor zo ver ik weet is dat 2 juni.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:18:
Is vanmiddag de console reveal?
Aah zonde. Wat is er dan wel?
Geen idee.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:25:
Aah zonde. Wat is er dan wel?
Het is dus nog even afwachten ;-).As revealed in a post by Gematsu, the retailer's official Twitter account has teased a "great" exclusive is returning to the "world of PlayStation".
And they said an announcement about this mysterious PlayStation title will take place on Wednesday May 13 - the same day as the "special" Summer Game Fest stream.
Gematsu tweeted: "GameStop Italy tweets: 'A great return exclusive to the world of PlayStation! Curious? Keep your eyes peeled: tomorrow you will receive a special newsletter!'
Aah een game dus, nou dan zie ik het hier vanmiddag wel.
Ja, of niet. Insiders op Era zeggen dat het "industry related" is en niet specifiek game. Weer anderen zeggen dat het PS5/Sony exclusive related is.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 08:42:
Aah een game dus, nou dan zie ik het hier vanmiddag wel.
Geoff Keighley zelf noemt het een van de grootste reveals deze zomer.
Hoe dan ook, er gaan mensen teleurgesteld worden.
Oeh ben nu wel benieuwd wat het gaat zijn.
Iemand al ideetje?
Iemand al ideetje?
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Oe dat klinkt toch wel een stuk beterbram1984 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:02:
[...]
Ja, of niet. Insiders op Era zeggen dat het "industry related" is en niet specifiek game. Weer anderen zeggen dat het PS5/Sony exclusive related is.
Geoff Keighley zelf noemt het een van de grootste reveals deze zomer.
Hoe dan ook, er gaan mensen teleurgesteld worden.
Misschien is het de Silent Hill game waarover al geruime tijd hardnekkige geruchten over gaan.
Als ik een beetje mag dromen zou ik graag zien dat Konami een partnership aankondigt met Sony waarbij ze een aantal van hun IP's mogen gebruiken voor toekomstige PS5 games. Te beginnen met Silent Hill en daarna een nieuwe Castlevania game gevolgd door een Zone Of The Enders game,
Konami probeert weer wat goodwill te kweken bij de gaming community na het Metal Gear Solid / Kojima debacle van een paar jaar terug en het vrijwel volledig terugtrekken uit de AAA gaming space.
En toen werd ik wakker
Als ik een beetje mag dromen zou ik graag zien dat Konami een partnership aankondigt met Sony waarbij ze een aantal van hun IP's mogen gebruiken voor toekomstige PS5 games. Te beginnen met Silent Hill en daarna een nieuwe Castlevania game gevolgd door een Zone Of The Enders game,
Konami probeert weer wat goodwill te kweken bij de gaming community na het Metal Gear Solid / Kojima debacle van een paar jaar terug en het vrijwel volledig terugtrekken uit de AAA gaming space.
En toen werd ik wakker
The return of Kula World exclusive to PS5.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Silent Hill heb ik inderdaad ook al een paar keer langs zien komen, hoewel ik ook lees dat Sony deze tijdens het PS5 event gaat vertonen.kazuka schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 09:10:
Misschien is het de Silent Hill game waarover al geruime tijd hardnekkige geruchten over gaan.
En toen werd ik wakker
We liggen in ieder geval op schema.
New info from PlayStation on COVID-19 impact.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 13 mei 2020
Main point is PS5 still on track for holiday. pic.twitter.com/V720g70ZVk
[ Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 13-05-2020 09:17 ]
Ik las dat het vanmiddag een uitgebreid verhaal wordt over de Unreal engine en wat die kan betekenen voor next gen. Dat komt dan wel overeen met andere 'geruchten' over industry related.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verbaasd me dat nog niemand de FY19 performance van PlayStation heeft gepost.
Indrukwekkende cijfers, o.a.:
- PS4 LTD sales 110 miljoen gepasseerd
- PS+ subscriptions is nu 41,5 miljoen in totaal
- PS4 is de enige console waarop voor het vierde jaar op rij, meer dan 200 miljoen games zijn verkocht in een jaar (FY19: 244,9 miljoen)
Zo zijn er nog meer indrukwekkende cijfers, maar dit geeft wel aan de momentum die PlayStation heeft zo aan de vooravond van de PS5 introductie.
Doet Sony toch weer slim hoor, met twee AAA+ 1st party games de komende maanden mensen nog eens overtuigen van de dominantie van PS.
- PS4 is de enige console waarop voor het vierde jaar op rij, meer dan 200 miljoen games zijn verkocht in een jaar (FY19: 244,9 miljoen)
Zo zijn er nog meer indrukwekkende cijfers, maar dit geeft wel aan de momentum die PlayStation heeft zo aan de vooravond van de PS5 introductie.
Doet Sony toch weer slim hoor, met twee AAA+ 1st party games de komende maanden mensen nog eens overtuigen van de dominantie van PS.
Wellicht omdat dit niet echt PS5 gerelateerd is?Trishul schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:21:
- PS4 is de enige console waarop voor het vierde jaar op rij, meer dan 200 miljoen games zijn verkocht in een jaar
De eerste twee statistieken zijn erg indrukwekkend. De derde vind ik eigenlijk juist niet indrukwekkend... Meer dan 200 miljoen games met 110 units. We weten niet hoeveel games er precies zijn verkocht per jaar. Maar stel dat het er 200 of zelfs 300 miljoen zijn. Dat is gemiddeld 2 tot 3 games per jaar. Ik vind dat echt weinig. Zeker omdat er vast wel meer gamers zijn die, net zoals ik, wel rond de 50 games per jaar zitten
Dan is de gemiddelde attach rate wel laag. Ik verwacht dat MS en Nintendo trouwens ook rond diezelfde attach rate zitten, maar het verbaast me wel
Ja, volgens mij zit de gemiddelde attach rate rond de 9-10 ofzo (over alle jaren). Blijkbaar zijn er toch meer mensen die een console voor een handjevol games haalt dan voor 50 games per jaar.uchiha tijntje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:30:
De eerste twee statistieken zijn erg indrukwekkend. De derde vind ik eigenlijk juist niet indrukwekkend... Meer dan 200 miljoen games met 110 units. We weten niet hoeveel games er precies zijn verkocht per jaar. Maar stel dat het er 200 of zelfs 300 miljoen zijn. Dat is gemiddeld 2 tot 3 games per jaar. Ik vind dat echt weinig. Zeker omdat er vast wel meer gamers zijn die, net zoals ik, wel rond de 50 games per jaar zittenDan is de gemiddelde attach rate wel laag. Ik verwacht dat MS en Nintendo trouwens ook rond diezelfde attach rate zitten, maar het verbaast me wel
Tsja, dat is iets wat vaak wordt geroepen bij consoles met >100 miljoen sales. Je krijgt enorme spreiding met dit soort aantallen. De mensen hier in dit topic zullen misschien wel allemaal 20+ games hebben, maar je hebt ook veel mensen die alleen de exclusives kopen (pc gamers bv) of alleen FIFA of CoD. Onder aan de streep zitten ze op bijna 10 miljard winst LTD voor de PS4 alleen, dus ze verliezen er in ieder geval niet op.uchiha tijntje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:30:
De eerste twee statistieken zijn erg indrukwekkend. De derde vind ik eigenlijk juist niet indrukwekkend... Meer dan 200 miljoen games met 110 units. We weten niet hoeveel games er precies zijn verkocht per jaar. Maar stel dat het er 200 of zelfs 300 miljoen zijn. Dat is gemiddeld 2 tot 3 games per jaar. Ik vind dat echt weinig. Zeker omdat er vast wel meer gamers zijn die, net zoals ik, wel rond de 50 games per jaar zittenDan is de gemiddelde attach rate wel laag. Ik verwacht dat MS en Nintendo trouwens ook rond diezelfde attach rate zitten, maar het verbaast me wel
Je hoeft het niet te verdedigen.Trishul schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:40:
[...]
Tsja, dat is iets wat vaak wordt geroepen bij consoles met >100 miljoen sales. Je krijgt enorme spreiding met dit soort aantallen. De mensen hier in dit topic zullen misschien wel allemaal 20+ games hebben, maar je hebt ook veel mensen die alleen de exclusives kopen (pc gamers bv) of alleen FIFA of CoD. Onder aan de streep zitten ze op bijna 10 miljard winst LTD voor de PS4 alleen, dus ze verliezen er in ieder geval niet op.
BC gaat echt een enorme boost aan PS5 geven meteen. Helemaal als ze de systemsellers van wat fraaie upgrades voorzien, te beginnen met Ghost en TLoU inderdaad. Zelfs zonder launch exclusives zet dat flink zoden aan de dijk.Trishul schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:21:
Nou 50 games per jaar lijkt mij wel iets overdreven maar 2 games gemiddeld is wel erg weinig idd.uchiha tijntje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:30:
Misschien dat de gratis games hierin niet mee tellen o.i.d..
Dat PS+ cijfer verbaasd mij nog meer eigenlijk, dat had ik gezien mijn omgeving niet zo hoog verwacht.
Bijna iedereen zegt dat op als we niet fanatiek een online game aan het spelen zijn met zijn allen (of zoals nu met Warzone, waar je het niet nodig hebt).
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 13-05-2020 11:40 ]
Verdedigen? Dat is ook helemaal niet de bedoeling geweest, ik gaf een mogelijke verklaring o.b.v. wat ik in mijn omgeving zie.uchiha tijntje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:43:
[...]
Je hoeft het niet te verdedigen.Het verbaast me alleen.
Was nog vergeten eraan toe te voegen, blijkbaar is 66% van die 244 miljoen digitaal inmiddels.
Mm interessant.Trishul schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:37:
Was nog vergeten eraan toe te voegen, blijkbaar is 66% van die 244 miljoen digitaal inmiddels.
Dat kan twee dingen betekenen:
1. Ze komen weg met de hoge digitale prijzen en houden dat zo.
2. Ze zien in dat ze retail hiervoor niet meer nodig hebben en zakken naar de disc prijs.
Doe mij 2 maar
Zo lang games digitaal bij release vaak iets van 15-20 euro duurder zijn dan de disc versie blijf ik disc versies van games kopen. Hoop ook dat digitale games zakken naar de prijs van discs, zo niet blijf ik wel bij discs. Snap het ook niet waarom digitaal duurder is, je betaald extra voor het gemak zo lijkt het, ze hebben geen extra kosten aan hoesjes / boekjes / discs, dus je zou zeggen dat het goedkoper moet kunnen.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:39:
[...]
Mm interessant.
Dat kan twee dingen betekenen:
1. Ze komen weg met de hoge digitale prijzen en houden dat zo.
2. Ze zien in dat ze retail hiervoor niet meer nodig hebben en zakken naar de disc prijs.
Doe mij 2 maar
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Omdat er afspraken worden gemaakt met retailers en ze afhankelijk zijn van retailers om consoles te verkopen. Als digitaal goedkoper wordt en retailers daardoor veel minder omzet gaan draaien bestaat de kans dat ze de consoles ook uit de winkels halen. Zoals Nedgame destijds deed met de PSP Go. (https://www.psx-sense.nl/...haar-assortiment-opnemen/)Kalder schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:52:
[...]
Snap het ook niet waarom digitaal duurder is, je betaald extra voor het gemak zo lijkt het, ze hebben geen extra kosten aan hoesjes / boekjes / discs, dus je zou zeggen dat het goedkoper moet kunnen.
Downloads waren altijd goedkoper omdat Microsoft/Sony de retail nodig hebben om consoles te verkopen.Kalder schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:52:
[...]
Zo lang games digitaal bij release vaak iets van 15-20 euro duurder zijn dan de disc versie blijf ik disc versies van games kopen. Hoop ook dat digitale games zakken naar de prijs van discs, zo niet blijf ik wel bij discs. Snap het ook niet waarom digitaal duurder is, je betaald extra voor het gemak zo lijkt het, ze hebben geen extra kosten aan hoesjes / boekjes / discs, dus je zou zeggen dat het goedkoper moet kunnen.
Dus dan was de vrees > Downloads op retail prijs > Geen retail meer > geen consoles in de winkel. Of dat nu met alle internet aankopen nog relevant is valt te bezien.
Ik koop overigens mijn Single player games ook op schijf, misschien niet direct voor de prijs maar wel voor de mogelijkheid tot weder verkoop, uitlenen, etc, ook wil ik liever niet met mijn digitale library aan 1 partij gebonden zijn en kunnen switchen naar het platfom wat mij op dat moment het interessants lijkt, zoals nu bij een generatie wissel oid.
Pff rookie numbers..uchiha tijntje schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 10:30:
net zoals ik, wel rond de 50 games per jaar zitten
Ik heb dit jaar er al 30 gekocht!
Ok, die zitten allemaal wel op mn nieuwe Mini-NESje, dat dan weer wel
Wat ik interessanter vind: hoe groot is het percentage digitale full priced aankopen? Dus echt nieuwe releases voor de volle mep. Ik denk dat je dan een veel hoger percentage fysieke releases krijgt. Tegenwoordig zijn er zoveel sales op PSN, het is enorm verleidelijk om ff voor een tientje een game op te pikken die je dan snel kunt spelen zonder een dag te moeten wachten of naar de winkel te moeten gaan.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:56:
[...]
Downloads waren altijd goedkoper omdat Microsoft/Sony de retail nodig hebben om consoles te verkopen.
Dus dan was de vrees > Downloads op retail prijs > Geen retail meer > geen consoles in de winkel. Of dat nu met alle internet aankopen nog relevant is valt te bezien.
Ik koop overigens mijn Single player games ook op schijf, misschien niet direct voor de prijs maar wel voor de mogelijkheid tot weder verkoop, uitlenen, etc, ook wil ik liever niet met mijn digitale library aan 1 partij gebonden zijn en kunnen switchen naar het platfom wat mij op dat moment het interessants lijkt, zoals nu bij een generatie wissel oid.
ouch sony rapporteert 57% minder winst tov vorig kwartaal, maar geen uitstel van de ps5.
Gaat dit impact hebben op de prijs van ps5?
Gaat dit impact hebben op de prijs van ps5?
Nee, ik denk dat de Sony AA batterijen duurder gaan worden.
Verdienen ze toch nog iets aan Xbox spelers.Raem schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:47:
Nee, ik denk dat de Sony AA batterijen duurder gaan worden.
Moest zelfs glimlachen.bram1984 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:47:
[...]
Verdienen ze toch nog iets aan Xbox spelers.
Het is natuurlijk wel een terechte vraag van hoe Sony om zal gaan met dit slechte resultaat in relatie tot de launchprijs van de PS5. Ze verwachten in het 1e half jaar iets van 6/7 miljoen consoles te produceren las ik. Elke euro die ze er op toe leggen is toch een euro die ze niet direct op korte termijn terug verdienen aangezien de vraag waarschijnlijk groter zal zijn dan het aanbod. Kan me daarom dan ook voorstellen dat ze er op vertrouwen dat met zo'n grote userbase in 1e instantie de vraag groter blijft dan het aanbod en ze de prijs daarom wat hoger leggen.
@uchiha tijntje Ik denk van niet.. Ze hebben 'enkel' verlies geleden op de winst en dat is op zich niet zo raar.
En dat is heel Sony breed. Ze zullen dat op andere vlakken opvangen en niet hun PS verkoop in gevaar brengen door de prijs omhoog te gooien.
Juist de PS is een melkkoe, dus die zal dat ook grotendeels opvangen. Ik verwacht dat een Sony zoiets wel kan en gaat dragen.
Als ze de PS met bijv 50 omhoog zouden gooien, raak je een boel kopers kwijt aan mensen die het te duur vinden. (Zoals ik die eigenlijk geen cent boven de 500 wil betalen) en je raakt kopers kwijt aan de concurrent (Ik verwacht nog steeds dat de Xb iets duurder gaat worden, maar dan wordt het verschil kleiner)
Maarja het is gewoon even koffiedik kijken. Ik denk dat er verder niets gebeurt iig
En dat is heel Sony breed. Ze zullen dat op andere vlakken opvangen en niet hun PS verkoop in gevaar brengen door de prijs omhoog te gooien.
Juist de PS is een melkkoe, dus die zal dat ook grotendeels opvangen. Ik verwacht dat een Sony zoiets wel kan en gaat dragen.
Als ze de PS met bijv 50 omhoog zouden gooien, raak je een boel kopers kwijt aan mensen die het te duur vinden. (Zoals ik die eigenlijk geen cent boven de 500 wil betalen) en je raakt kopers kwijt aan de concurrent (Ik verwacht nog steeds dat de Xb iets duurder gaat worden, maar dan wordt het verschil kleiner)
Maarja het is gewoon even koffiedik kijken. Ik denk dat er verder niets gebeurt iig
66% is het aandeel digitale sales van het afgelopen Q4 (januari-maart 2020). 244 miljoen verkochte games gaat over het volledige fiscale jaar, tijdens Q4 was het 59.6m exemplaren. Daarvan is het digitale aandeel nog steeds erg hoog: 51%.Trishul schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 11:37:
[...]
Die piek in het digitale marktaandeel van het afgelopen kwartaal valt toch op, ook bij de financiële resultaten van andere first-parties. Daar zit die pandemie toch ergens voor tussen - dit zie je ook aan het feit dat de Q4 software sales gestegen zijn met 4.9 miljoen games in vergelijking met het Q4 van het vorige fiscale jaar (jan-mar 2019). De rest van het FY2020 had qua software een dalende trend, wat alleen maar verder lijkt te suggereren dat men plots meer games koopt
En neen, natuurlijk hebben deze resultaten geen impact op de prijs van PS5.
Sony with have two opportunities to reveal new PlayStation 5 info next month: At its Fiscal Year 2019 earnings report on May 13, and at its corporate strategy meeting on May 19. It's possible we'll get more info before those two events, though.
Wednesday is one of the more important moments this summer.
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 12 mei 2020
Tomorrow's @summergamefest stream and interview will last approximately 1 hour. See you at 11 am ET / 8 am PT.
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 13 mei 2020
Gaat het dan toch nog gebeuren?
Spannend! Ik wil eigenlijk de comments lezen om te kijken wat iedereen denkt, maar ik ben bang voor TLOU2 spoilers. Dus maar even rustig afwachten.I ColoSsuZz I schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:28:
[...]
[Embed: title]
Hahah, ik heb exact hetzelfde. Ik durf sommige comment secties niet te openen/lezen.Raem schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:33:
[...]
Spannend! Ik wil eigenlijk de comments lezen om te kijken wat iedereen denkt, maar ik ben bang voor TLOU2 spoilers. Dus maar even rustig afwachten.
Zelfs Reddit en YT vind ik gevaarlijk

http://www.unspoiler.tv/
Wellicht is dit wat voor jullie dan, als je op een PC chrome gebruikt. Een Chrome plug-in waar je keywords kunt invullen... als er dan iets met dat keyword opduikt, dan wordt het geblockt. Je kunt altijd nog kiezen of je het toch wil zien.
Wellicht is dit wat voor jullie dan, als je op een PC chrome gebruikt. Een Chrome plug-in waar je keywords kunt invullen... als er dan iets met dat keyword opduikt, dan wordt het geblockt. Je kunt altijd nog kiezen of je het toch wil zien.
Toen de ps4 uitkwam showde sony die toch ook voordat de E3 begon. Nu doen ze denk niet anders,kom maar op met dat ding. Meteen preorderenI ColoSsuZz I schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:28:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nieuwe games blijven naar mijn idee idd veel langer full priced op PSN dan full priced bij een of andere webshop.bram1984 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 13:53:
[...]
Wat ik interessanter vind: hoe groot is het percentage digitale full priced aankopen? Dus echt nieuwe releases voor de volle mep. Ik denk dat je dan een veel hoger percentage fysieke releases krijgt. Tegenwoordig zijn er zoveel sales op PSN, het is enorm verleidelijk om ff voor een tientje een game op te pikken die je dan snel kunt spelen zonder een dag te moeten wachten of naar de winkel te moeten gaan.
Verwijderd
YouTube: The Last of Us Part II - Inside the Story | PS4
Eigenlijk verkeerde topic...
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2020 16:22 ]
Steven030 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:11:
Waar is de stream straks te volgen?
[ Voor 18% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 13-05-2020 16:16 ]
Nog 11minuten, chats gaan los. Op resetera denken ze ps5 releveal wat mij echt erg onlogisch lijkt. Is er überhaupt een hint dst het met sony te maken heeft? Denk gewoon een 3rd party game aankondiging of gameplay reveal oid.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Ja 11 voordat de stream begint af te tellen naar 17:00 uur.v8power67 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:19:
Nog 11minuten, chats gaan los. Op resetera denken ze ps5 releveal wat mij echt erg onlogisch lijkt. Is er überhaupt een hint dst het met sony te maken heeft? Denk gewoon een 3rd party game aankondiging of gameplay reveal oid.
Jup, zag in de fractie van een seconde dat ik de chat zag al een spoiler. Dit is ook een van de redenen dat ik met TLOU2 niet kan wachten tot de PS5 komt. Misschien een replay als de remastered versie uitkomt...Raem schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 15:33:
[...]
Spannend! Ik wil eigenlijk de comments lezen om te kijken wat iedereen denkt, maar ik ben bang voor TLOU2 spoilers. Dus maar even rustig afwachten.
Crap... Zit ik hellemaal.klaar voor niksVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:23:
[...]
Ja 11 voordat de stream begint af te tellen naar 17:00 uur.

Ik denk dat het Unreal Engine of Fortnite gerelateerd zal zijn.
Bonus gok: Horizon Zero Dawn 2 (vanwege een eerdere Geoff Keighley gif op Twitter).
Bonus gok: Horizon Zero Dawn 2 (vanwege een eerdere Geoff Keighley gif op Twitter).
13th May: Inside the StoryVerwijderd schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:15:
YouTube: The Last of Us Part II - Inside the Story | PS4
20th May: Inside the Gameplay
27th May: Inside the Details
3rd June: Inside the World
mooie achtergrond muziek, ik verwacht een nieuwe bethesda game
Wacht, Ik volg t niet meer 
Wat komt er nou? Dat samurai spel, TLOU2, HZD2, of iets anders
Zou volgens velen een game announcement zijn dus zou een unreal engine show niet echt logisch zijn, plus fortnite is niet nieuw. Ze zeggen nu een tech demo op ps5.. tja zou leuk zijn alleen heb liever gameplay eigenlijk, tech demos zijn vaak beetje nutteloos en niet representatief voor echte games vaak. Maar als ps5 gerelateerd is ill take it !
Nobody knows !! Maar over 14 minuten kan ik je het vertellen hopelijkpoor Leno schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:43:
[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 13-05-2020 16:45 ]
Allemaal. Of niet. Niemand die het echt weet en omdat iedereen loopt te teasen over weet ik wat, is het niet bij te houden. Ik zie allemaal wel of het boeiend genoeg is geweest. Ben toch nog niet klaar met mn werkpoor Leno schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:43:
Ze zijn ook geluidsfragmenten aan het teasen. "World premiere" en "We have a city to burn". Die laatste is Keanu Reeves in de Cyberpunk trailer.
Vandaag weten we het niet, morgen State Of Play met Ghost of Tsushima.
Hoe moeilijk kan het zijn zeg.poor Leno schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:43:
Ja nouja dat bedoel ik hahabram1984 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:46:
Hoe moeilijk kan het zijn zeg.
Er wordt hier vanalles doorelkaar geroepen en gepost van Twitter van die knakker. Ik had echt niet door dat er morgen ook weer wat was met dat Ghost spel

Verwijderd
En Nintendo Wii muziek. Nu Chvrches (Death Stranding)?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2020 16:49 ]
Zijn gewoon fragmenten die ze erin stoppen. Denk niet dat dit hints zijn. Werken zoveel bedrijven aan dit evenement mee dat ze dit denk als grap doen.
Verwijderd
Gisteren wel met Tony Hawk dacht ik.v8power67 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:49:
Zijn gewoon fragmenten die ze erin stoppen. Denk niet dat dit hints zijn. Werken zoveel bedrijven aan dit evenement mee dat ze dit denk als grap doen.
Would you say people’s expectation’s for today are Unreal-istic?
— Mark Doherty (@dohertymark) 13 mei 2020
Yes. Yes I would.
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) 13 mei 2020
Meh... Word dus waarschijnlijk unreal engine..
[ Voor 65% gewijzigd door v8power67 op 13-05-2020 16:54 ]
Zou wat zijn. Dit is de PS5, € 499,- pre-orders starten vrijdag. Hier heb je een zooi trailers, veel plezier.
€599 dan wel
Wordt een gepolijste drol dit zo. Let maar op.
Wordt een gepolijste drol dit zo. Let maar op.
[ Voor 64% gewijzigd door Donstil op 13-05-2020 16:53 ]
Ook goed.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:53:
€599 dan wel
Hierna geen live streams meer hoor ik, dit is the final countdown.
Out of the 15 Xbox Game Studio, here are the ones using Unreal Engine :
- Compulsion Games
- Double Fine Productions
- The Coalition
- The Initiative
- InXile
- Ninja Theory
- Obsidian
- Rare
- Undead Labs
Dus meer interessant voor xbox gamers denk ik ran voor ps5 gamers.
- Compulsion Games
- Double Fine Productions
- The Coalition
- The Initiative
- InXile
- Ninja Theory
- Obsidian
- Rare
- Undead Labs
Dus meer interessant voor xbox gamers denk ik ran voor ps5 gamers.
Final Countdown naar de PS5Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 16:57:
Hierna geen live streams meer hoor ik, dit is the final countdown.
There it is
Dus toch unreal maar dan op PlayStation 5!!
[ Voor 14% gewijzigd door v8power67 op 13-05-2020 17:02 ]
Ah, niks gemist dus. Was druk aant zoeken naae een stream in de hoop voor PS5 presentatie maar dat was het dus niet.
Ziet er wel lekker uit. Is dit de nieuwe Star Wars game?
Die audio is ook echt vet. Als ik dit zo zie en hoor dan mag een nieuwe Uncharted best hoor, holy shit.
UE5 tech demo zover ik begrijp.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:04:
Ziet er wel lekker uit. Is dit de nieuwe Star Wars game?
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Aah oke, dat geeft altijd een iets wat vertekend beeld, afgesloten demo’s enz.
Maar oogt nu wel Nice
Mm duurt nog wel even dus.
Holy shit, dit ziet er goed uit!!!v8power67 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:00:
[YouTube: Unreal Engine 5 Revealed! | Next-Gen Real-Time Demo Running on PlayStation 5]
There it is
Dus toch unreal maar dan op PlayStation 5!!
[ Voor 81% gewijzigd door Tom op 13-05-2020 17:12 ]
Coming 2021, dus de launch games zullen hier nog geen gebruik van maken.
Hopelijk Final Fantasy VII Remake Episode 2 wel.
Hopelijk Final Fantasy VII Remake Episode 2 wel.
[ Voor 26% gewijzigd door Greatsword op 13-05-2020 17:13 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Hoe lang duurt het? Zou dit het zijn, of moet ik blijven kijken?
Want teams vergaderen heb ik heel de dag al gedaan.
Kunnen ontwikkelaars er pas in 2021 mee aan de slag?Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:10:
Mm duurt nog wel even dus.
Wat zag dit er gaaf uit zeg, de PS5 wordt smullen
Heb gewoon even geduld joh, ga je echt niet kapot aan.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:11:
Ja dat vroeg ik me ook al af ja.. het zou een uur duren. Gaan we nou 50 min dit krijgen?Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:11:

Een uur geloof ik.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:11:
Ja dat was mij ook niet helemaal duidelijk. Voelt niet als “begin in U4 en upgrade naar u5” er is zoveel anders.Steven030 schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:12:
[...]
Kunnen ontwikkelaars er pas in 2021 mee aan de slag?
Zou ook zo kunnen zijn dat de eerste games gebaseerd op UE5 in 2021 uitkomen.Donstil schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:13:
[...]
Ja dat was mij ook niet helemaal duidelijk. Voelt niet als “begin in U4 en upgrade naar u5” er is zoveel anders.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Vind het wel indrukwekkend verder. Goed om te zien dat de Next-Gen consoles toch wel een flinke stap gaan zijn.
Maar lees straks de samenvatting wel ergens.
Maar lees straks de samenvatting wel ergens.
Ja dat kan ook. Al voelt het niet zo.cfeijt schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:14:
[...]
Zou ook zo kunnen zijn dat de eerste games gebaseerd op UE5 in 2021 uitkomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 13-05-2020 17:16 ]
Erg slim van Sony om hiermee te komen als eerste PS5 footage. Ze lijken hiermee een streep voor te hebben qua graphics, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. Helemaal na de Xbox show van vorige week.
Ehh, ik word niet opgewonden over engine footage. Maar er eerst effectief een game mee, dan praten we verder.
Weer hype om niks
Weer hype om niks
Verwijderd
Heel indrukwekkende demo. Duidelijk verhaal over de snelle IO van PS5. Ben benieuwd hoe en of dit draait op de Xbox.
Eens, zo heel spannend vond ik het nou ook weer niet. Als je mij zou vertellen dat dit PS4 footage was had ik het ook geloofd.Anton.net schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 17:18:
Ehh, ik word niet opgewonden over engine footage. Maar er eerst effectief een game mee, dan praten we verder.
Weer hype om niks
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Dit topic is gesloten.
Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden