Ziet er best redelijk uit die Epic demo...
Maar al die pixels vanwege de lage resolutie zijn wel storend...(sorrie sorrie, moest even

)
Maar brengt dit niet hele andere problemen met zich mee?
Dit is de verwachting die ze nu kweken over hoe het er uit kan zien.
Maar hoeveel Studio's hebben de mankracht, diepe zakken en tijd om een spel in deze kwaliteit af te leveren? Heel veel detail is prachtig, maar mijn god wat een werk moet dat zijn.
Of we gaan straks naar een langere development tijd, maar dat moet wel allemaal voorgefinancierd worden natuurlijk en dan kan je 1 game uitbrengen per console generatie, dat is geen business model natuurlijk.
Als je 1 verkoop flop hebt ben je direct failliet, leuk gesprek met je investeerder, nee idd deze is mislukt maar doe nog eens 20 miljoen dan laten we over 7 jaar zien dat we het echt wel kunnen.
En de kleinere studio's maken geen schijn van kans om het onderste uit de kan te halen en die zullen moeten uitblinken in gameplay en storytelling, hmm ik zie ook voordelen dus.
Vraag me af wat dit met de gaming industrie gaat doen, want dit gaat uiteraard op alle platformen gebeuren.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.