Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Warzone vooral gespeeld door kids? _O-
Dat zal met fortnite zo zijn wellicht, maar gaat hier denk niet op

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Het zal minder zijn dan Fortnite, maar er zullen en procentueel meer rondlopen dan in een betaalde MP game, puur vanwege het feit dat het F2P is.

Zonder harde data blijft het echter gissen hoe hoog dat percentage is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:27
bram1984 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:33:
[...]

Ja, ik denk dat je gewoon niet goed kijkt. Ook de heren van DF zijn onder de indruk, zag ik zojuist.

Edit: Als je even een PS3 screenshot hebt die er beter uitziet dan onderstaande, graag.

@Kenny_026 Dat account neigt een klein beetje naar fanboyism, maar zou een hele toffe feature zijn. Ik denk echter dat uitgevers dit ook goed moeten keuren.

[Afbeelding]
Misschien is het wel de setting maar ik vind hier niets current/next gen aan:

screenshots uit je hyperlink:

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/2b153ed49e9ec/the-lord-of-the-rings-gollum.original.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/ec433e4ea37fb/the-lord-of-the-rings-gollum.original.jpg

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/c1a8935c46bf4/the-lord-of-the-rings-gollum.original.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:27
Niet alle content die uitkomt voor de ps5 is plots goed en indrukwekkend. :+ Er wordt nog steeds een hoop rommel gemaakt, dat gaat nooit veranderen.
Ik verwacht er weinig van.
Zijn net van die commerciële shots ter promotie van een mobile game. Die artstyle past toch ook niet bij het thema van de game

Net hetzelfde met al die kleine indie devs die plots de ps5 beginnen op te hypen, puur om hun eigen middelmatige game in de spotlight te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:42
Ziet er ook niet uit,kon gewoon op ps3 gemaakt worden Cell processor :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon poep in 4k met HDR+ en 120fps. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:09:
Gewoon poep in 4k met HDR+ en 120fps. :+
lol die eerste screenshot is bijna 8K, snap niet waarom die resolutie zo hoog moet, de screenshots zien er verder inderdaad niet heel bijzonder uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 05-05-2020 19:11 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 18:44:
[...]

Misschien is het wel de setting maar ik vind hier niets current/next gen aan:

screenshots uit je hyperlink:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Daarom zeg ik ook bij vlagen. Dat betekent niet allemaal. Je toont dus mijn punt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:46
Voor dat echte next-gen gevoel zullen we nog even moeten wachten op Sony & Microsoft 1st party (guerilla, ND, Insomniac, SP, SSM, 343i, Initiative, Obsidian, enz) en de topnotch 2nd & 3rd party (Platinum, Rockstar, Bungie, Ubisoft Montreal, Capcom enz.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat was jullie next gen moment op de afgelopen generatie?

Op de 360 was het voor mij toen ik de tunnel uit kwam in Tamriel met Elder Scrolls Oblivion.

Met de PS4 was het denk ik toch pas met Destiny. Het gevoel van schaal en diepte als je de cosmodrome in ging en de lichten gaan aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Trishul schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:32:
Voor dat echte next-gen gevoel zullen we nog even moeten wachten op Sony & Microsoft 1st party (guerilla, ND, Insomniac, SP, SSM, 343i, Initiative, Obsidian, enz) en de topnotch 2nd & 3rd party (Platinum, Rockstar, Bungie, Ubisoft Montreal, Capcom enz.).
Waarschijnlijk wel. En dan vooral titels die puur alleen voor next gen ontwikkeld zijn. Desondanks zien enkele van die screenshots er prima uit. Ik weet niet of ik het stijltje helemaal dig, maar als ik dit vergelijk met Shadow of War, die ik nu aan het spelen ben, dan ziet dit er veel cleaner en gelikter uit.
Kenny_026 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 19:53:

Op de 360 was het voor mij toen ik de tunnel uit kwam in Tamriel met Elder Scrolls Oblivion.

Met de PS4 was het denk ik toch pas met Destiny. Het gevoel van schaal en diepte als je de cosmodrome in ging en de lichten gaan aan.
Killzone Shadow Fall. Dat was echt een wow momentje tijdens de reveal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik had op de Ps4 voor het eerst echt de Next Gen grafische ervaring met inFamous denk ik. Die game zag er naar mijn herinnering echt fantastisch uit.

Gameplay was verder schijt maar zag er allemaal wel fantastisch uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:36:
[...]

Ik had op de Ps4 voor het eerst echt de Next Gen grafische ervaring met inFamous denk ik. Die game zag er naar mijn herinnering echt fantastisch uit.

Gameplay was verder schijt maar zag er allemaal wel fantastisch uit.
Die game ziet er nog steeds prima uit eigenlijk. De wereld voelt wat doods aan, maar kan nog prima meekomen verder.

En wie weet wat we morgen in die nieuwe trailer van TLoUII gaan zien. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:45:
[...]

Die game ziet er nog steeds prima uit eigenlijk. De wereld voelt wat doods aan, maar kan nog prima meekomen verder.

En wie weet wat we morgen in die nieuwe trailer van TLoUII gaan zien. :9~
Nou ik zit net wat screenshots te bekijken en kan idd nog prima. Belichting is vooral erg gaaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Ow ja Infamous zeker. Hele mooie effecten en physics. Vooral die neon en concrete powers.
Het zal hier wel op weinig bijval kunnen rekenen, maar the Order zag en ziet er nu nog steeds goed uit. Jammer dat we misschien geen sequel hiervan zullen zien, want die wereld heeft zeker wel potentie. De wapens waren erg vet, zoals die arc gun en thermite rifle. Alleen ja, beetje te kort en mocht wat gevarieerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik wil eigenlijk wachten tot de ps5 met die games. Mn backlog is nog lang genoeg.

Witcher nog uitspelen
Divinity nog uitspelen
God of War nog uitspelen
Spiderman nog aan beginnen
MGS V nog uitspelen
Death Stranding nog beginnen
Horizon Zero Dawn nog aan beginnen

Dan kan ik met die games die zeer waarschijnlijk een texture pack gaan krijgen beter mee wachten volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
Kenny_026 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:59:
Ik wil eigenlijk wachten tot de ps5 met die games. Mn backlog is nog lang genoeg.

Witcher nog uitspelen
Divinity nog uitspelen
God of War nog uitspelen
MGS V nog uitspelen

Dan kan ik met die games die zeer waarschijnlijk een texture pack gaan krijgen beter mee wachten volgens mij.
HZD gaat er zeker een krijgen. De Guerilla engine is van begin af aan gebouwd om ook op pc te werken (killzone SF draaide al op pc) vandaar dat HZD straks in 4K ultra volle glorie te spelen is op een 2080Ti. Ik verwacht dat ze die 4K ultra assets ook beschikbaar zullen maken in een PS5 versie/upgrade. Voor Death Stranding zou hetzelfde kunnen gebeuren, draaien op dezelfde engine familie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Kenny_026 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 20:59:

Witcher nog uitspelen
Divinity nog uitspelen
God of War nog uitspelen
MGS V nog uitspelen

Wat doe je hier op tweakers dan, ga gamen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wij van WC Eend interviewtje met de Quantum Error devs uit de nieuwe OPM.

https://wccftech.com/quan...lvr.it&utm_medium=twitter

Ik ben trouwens benieuwd of Sony, naast de TLoU II trailer van vanmiddag, later deze week nog iets dropt zo vlak voor dat Inside Xbox gebeuren. Ik vraag me trouwens af wat we daar te zien gaan krijgen dat onder de noemer "next-gen gameplay" gaat vallen. Of dat echte next-gen only games zijn of alleen maar cross gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:59:
Ik vraag me trouwens af wat we daar te zien gaan krijgen dat onder de noemer "next-gen gameplay" gaat vallen. Of dat echte next-gen only games zijn of alleen maar cross gen.
You want to see games for the Xbox Series X? We want to show you games for the Xbox Series X.

Check out First Look next-gen gameplay from our global developers partners within #InsideXbox on Thursday, May 7 at 8am PT.
Oftewel als ze multi-gen titels tonen (en dat doen ze met bijvoorbeeld AC Vikings) dan is dat de Next-gen gameplay versie. 100% de nieuwe functies benutten zal het dus niet zijn maar dat is bij elke console launch eigenlijk wel zo, dat duurt nog wel even.

Lijkt mij dat de gameplay die we morgen gaan zien gewoon richting de huidige PC gaat als het aankomt op Pracht en Praal.

Voor ons PS5 enthousiastelingen daarmee toch ook wel interessant.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 06-05-2020 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:08:
[...]

[...]

Oftewel als ze multi-gen titels tonen (en dat doen ze met bijvoorbeeld AC Vikings) dan is dat de Next-gen gameplay versie. 100% de nieuwe functies benutten zal het dus niet zijn maar dat is bij elke console launch eigenlijk wel zo, dat duurt nog wel even.

Lijkt mij dat de gameplay die we morgen gaan zien gewoon richting de huidige PC gaat als het aankomt op Pracht en Praal.

Voor ons PS5 enthousiastelingen daarmee toch ook wel interessant.
Zeker, maar "next-gen gameplay" insinueert gameplay die zich onderscheidt van current gen. Vandaar dat ik benieuwd ben naar wat we te zien gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ook, want ik baalde wel een beetje dat de AC Valhalla video niet in 4k HDR gepresenteerd werd. Dan kun je echt de kracht van de nieuwe generatie laten zien.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:17:
[...]

Zeker, maar "next-gen gameplay" insinueert gameplay die zich onderscheidt van current gen. Vandaar dat ik benieuwd ben naar wat we te zien gaan krijgen.
Met een hogere draw distance heb je al "andere/next-gen gameplay" als daardoor bijvoorbeeld je vogel in Vikings verder kan vliegen. Ik verwacht op dat gebied geen bijzonderheden eigenlijk.
ArthurMorgan schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:21:
Ik ook, want ik baalde wel een beetje dat de AC Valhalla video niet in 4k HDR gepresenteerd werd. Dan kun je echt de kracht van de nieuwe generatie laten zien.
Hoezo, ding was gewoon CGI toch?

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 06-05-2020 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Was CGI, zegt toch totaal niets over de game zelf.
Begrijp uberhaupt niet hoe Ubisoft telkens blijft wegkomen met die CGI meuk. Ze doen dat altijd.
Wat heb je er aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:25:
[...]

Begrijp uberhaupt niet hoe Ubisoft telkens blijft wegkomen met die CGI meuk. Ze doen dat altijd.
Wat heb je er aan?
Nou het zet lekker de setting neer bijvoorbeeld.
Ik snap wel waarom ze dat op deze manier doen en niet met daadwerkelijke in-game beelden of gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
Donstil schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:29:
[...]
Nou het zet lekker de setting neer bijvoorbeeld.
Ik snap wel waarom ze dat op deze manier doen en niet met daadwerkelijke in-game beelden of gameplay.
Jup, omdat hun gameplay zelf niet indrukwekkend genoeg is :+

Met goede gameplay of in-game custscenes kan je ook perfect de setting neerzetten hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Mwah, de huidige generatie kan beide, dus dat voegt niet heel veel toe. Zelfs al is het geen 4K, kunnen ze de trailer in 4K uitzenden.
[...]

Wat heb je er aan?
De game revealen en de hype opbouwen. Is beide toch wel aardig gelukt, volgens mij. :)

@Donstil Ja dat zou ook kunnen. Ik zoek er wellicht teveel achter. Ik denk dat we de eerste echte next-gen titels pas gaan zien bij de Sony show en. Daarmee bedoel ik titels die niet naar current gen komen. En mogelijk tijdens de MS show waar ze hun first party games gaan laten zien, er vanuitgaande dat ze daar Series X exclusives gaan laten zien.

Edit:
Anton.net schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:31:
[...]

Met goedegameplay of in-game custscenes kan je ook perfect de setting neerzetten hoor
Ik zal wel in de minderheid zijn hier, maar ik vind de Ubisoft titels altijd bijzonder lekker spelen. Zeker, het lijkt allemaal ontzettend op elkaar, maar ik vind hun titels doorgaans meer dan prima. Het is meestal vrij polished allemaal en ziet er ook prima uit. Far Cry, AC, The Division. Ik vermaak me er altijd wel mee.

[ Voor 20% gewijzigd door bram1984 op 06-05-2020 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anton.net schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:31:
[...]

Met goedegameplay of in-game custscenes kan je ook perfect de setting neerzetten hoor
Nou dat lijkt mij niet direct de reden.

Het lijkt mij veel meer een gevolg van early development, nu al gameplay laten zien geeft mogelijk een vertekend beeld en voegt daarboven ook nog niets toe aan de setting die via CGI prima neergezet wordt.

In-game komt altijd later alsnog wel.
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:31:
@Donstil Ja dat zou ook kunnen. Ik zoek er wellicht teveel achter. Ik denk dat we de eerste echte next-gen titels pas gaan zien bij de Sony show en. Daarmee bedoel ik titels die niet naar current gen komen. En mogelijk tijdens de MS show waar ze hun first party games gaan laten zien, er vanuitgaande dat ze daar Series X exclusives gaan laten zien.
Ja voor echte Next-Gen gameplay moeten we vermoedelijk wachten op de eigen studios van Microsoft en Sony. Al verwacht ik ook daar wel dat Sony niet direct met volledig Ps5 exclusives gaat komen maar een overgangsperiode in acht gaat houden.
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:31:

Ik zal wel in de minderheid zijn hier, maar ik vind de Ubisoft titels altijd bijzonder lekker spelen. Zeker, het lijkt allemaal ontzettend op elkaar, maar ik vind hun titels doorgaans meer dan prima. Het is meestal vrij polished allemaal en ziet er ook prima uit. Far Cry, AC, The Division. Ik vermaak me er altijd wel mee.
Nou dit heb ik ook, ik snap de "haat" die Ubisoft online krijgt niet helemaal. Vraag mij af of dat niet gewoon komt doordat dit de algemene tendens lijkt tegenwoordig.

Natuurlijk zijn niet alle Ubisoft titels voor mij maar dat is bij bijvoorbeeld Sony of EA niet anders en ja ze hebben met Unity een misser gemaakt jaren geleden maar verder vind ik het prima solide altijd. AC Odyssey vond ik een van de tofste games van deze generatie en heb daar daan ook iets van 200 uur in zitten maar ook een game als Ghost Recon Wildlands staat zeker in mijn top 10 van deze generatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
@Donstil Ik snap het op zich wel. Het zijn voornamelijk open wereld games waarbij je punten moet innemen om de rest van de kaart zichtbaar te maken. De formule kan herhalend overkomen. Dan heb je daarbij opgeteld nog eens het downgrade debacle met Watch_Dogs en The Division + de zure toxic gaming community en je hebt stront aan de knikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
De Guerilla PS5 launch exclusive zal wel dat echte PS5 next-gen gevoel gaan geven verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ubisoft mag van mij wel een nieuwe rainbow six maken :)

En beyond good and evil 2 even snel afronden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Trishul schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:00:
De Guerilla PS5 launch exclusive zal wel dat echte PS5 next-gen gevoel gaan geven verwacht ik.
Denk je dat HZD2 een launch exclusive gaat zijn? Ik denk dat we daar nog wel een jaar op moeten wachten, eigenlijk.

Ik verwacht eigenlijk alleen die BluePoint game als launch exclusive, samen met GodFall en mogelijk Quantum Error. De nood voor een launch exclusive is in dit geval overigens ook minder hoog, denk ik, nu met BC. Ik heb met of zonder launch exclusive eigenlijk nog zat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 11:53:
@Donstil Ik snap het op zich wel. Het zijn voornamelijk open wereld games waarbij je punten moet innemen om de rest van de kaart zichtbaar te maken. De formule kan herhalend overkomen. Dan heb je daarbij opgeteld nog eens het downgrade debacle met Watch_Dogs en The Division + de zure toxic gaming community en je hebt stront aan de knikker.
Ik vind dat eigenlijk wel lekker persoonlijk.
Zo kan ik mooi gestructureerd sector voor sector vrijspelen :)

Maar als dat het probleem is dan zou ik het gewoon niet meer spelen als ik die mensen was, dat is de makkelijkste oplossing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:24
Ik hoop dat Ubisoft ooit een reboot begint met Splinter Cell. Gewoon vers beginnen, alsof de voorgaande games nooit gemaakt zijn.

Want was de eerste SC op de Xbox een magische ervaring en ik hoop op iets soortgelijks voor de next gen consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/590071524254547978/707525484967362560/Sans_titre-1.png

spoiler:
Niet schrikken, is nep natuurlijk

Edit: EA reageert op next-gen upgrades van cross gen titels voor PS5 en SX.

https://www.gamespot.com/...-x-upgrades/1100-6476900/

[ Voor 35% gewijzigd door bram1984 op 06-05-2020 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:04:
[...]

Denk je dat HZD2 een launch exclusive gaat zijn? Ik denk dat we daar nog wel een jaar op moeten wachten, eigenlijk.

Ik verwacht eigenlijk alleen die BluePoint game als launch exclusive, samen met GodFall en mogelijk Quantum Error. De nood voor een launch exclusive is in dit geval overigens ook minder hoog, denk ik, nu met BC. Ik heb met of zonder launch exclusive eigenlijk nog zat te spelen.
Waarom HZD2? Is prima mogelijk dat Guerilla sinds 2017 of iets later, gestart is met ontwikkeling van een launch game voor eind 2020. In welke IP, geen idee. Misschien dat hun vacatures van afgelopen anderhalf jaar hier iets over kunnen vertellen.

Maar zou kunnen dat ze volledig zitten op HZD2 en die gebruiken als AAA+ release voor voorjaar 2021 of najaar. Voordeel is dat er dan ook nog eens een grotere user base is wat wel handig is voor een big budget titel als HZD2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Trishul schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:15:
[...]

Waarom HZD2? Is prima mogelijk dat Guerilla sinds 2017 of iets later, gestart is met ontwikkeling van een launch game voor eind 2020. In welke IP, geen idee. Misschien dat hun vacatures van afgelopen anderhalf jaar hier iets over kunnen vertellen.

Maar zou kunnen dat ze volledig zitten op HZD2 en die gebruiken als AAA+ release voor voorjaar 2021 of najaar. Voordeel is dat er dan ook nog eens een grotere user base is wat wel handig is voor een big budget titel als HZD2.
Pre-production was al in 2016 gestart, full production vlak na de release van HZD. Release bij launch is mogelijk en anders zou het een launch window release worden in feb 2021.

@bram1984 Ze hebben 2 teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:41

Martinspire

Awesomeness

D. Ninjai schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:11:
Ik hoop dat Ubisoft ooit een reboot begint met Splinter Cell. Gewoon vers beginnen, alsof de voorgaande games nooit gemaakt zijn.

Want was de eerste SC op de Xbox een magische ervaring en ik hoop op iets soortgelijks voor de next gen consoles.
Het begint elke keer weer te kriebelen als het VPRO logo weer voorbij komt. Die hebben ook van die 3 rondjes bij elkaar _O-

Verder is Ubisoft aardig wat aan het hinten naar een vervolg, dus ik verwacht wel dat het eraan komt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Trishul Gezien het succes en de populariteit van het eerste deel, kan ik me moeilijk voorstellen dat ze met iets anders bezig zijn. Misschien een kleinere MP titel, hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:01
[...]

Wat heb je er aan?
Toegegeven, het ziet er wel altijd goed uit. Maar eigenlijk moet Ubisoft gewoon stoppen met games en films gaan maken ofzo.

Geintje natuurlijk, want Ubisoft moet nog een nieuwe Prince of Persia maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Raem op 06-05-2020 13:45 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:29:
[...]

Het begint elke keer weer te kriebelen als het VPRO logo weer voorbij komt. Die hebben ook van die 3 rondjes bij elkaar _O-

Verder is Ubisoft aardig wat aan het hinten naar een vervolg, dus ik verwacht wel dat het eraan komt.
Ben dus niet de enige die daar steeds aan moet denken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 18:19

Horizon Zero Dawn, Destiny was ook niet verkeerd maar HZD ziet er echt prachtig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Raem schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:43:
[...]

Toegegeven, het ziet er wel altijd goed uit. Maar eigenlijk moet Ubisoft gewoon stoppen met games en films gaan maken ofzo.

Geloof dat ze van de week een domein of trademark hebben geregistreerd voor PoP, dus die komt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 13:43:
[...]

Assassins Creed: Persia

Maar zonder gekheid wat vóór bestaansrecht heeft die game nog behalve dat het nostalgie heeft? Kan toch prima in de AC serie?

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 06-05-2020 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Donstil schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:28:
[...]

Assassins Creed: Persia

Maar zonder gekheid wat vóór bestaansrecht heeft die game nog behalve dat het nostalgie heeft? Kan toch prima in de AC serie?
Ik zou een lineaire single player met veel puzzels en combat zoals SW: Fallen Order wel vet vinden. Geen open wereld zoals AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Raem schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:34:
[...]

Ik zou een lineaire single player met veel puzzels en combat zoals SW: Fallen Order wel vet vinden. Geen open wereld zoals AC.
Dit dus! Een soort van Sands of Time 2 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raem schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:34:
[...]

Ik vond Fallen Order ook wel gaaf. Maar dat is toch niet wat Prince of Persia altijd was?

Prince of Persia was toch nog veel meer lineair?
(Al heb ik die laatste niet meer gespeeld denk ik)

Denk niet dat dit nog echt past binnen een studio als Ubisoft. Of als AAA game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Donstil schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 15:39:
[...]

Ik vond Fallen Order ook wel gaaf. Maar dat is toch niet wat Prince of Persia altijd was?

Prince of Persia was toch nog veel meer lineair?
(Al heb ik die laatste niet meer gespeeld denk ik)

Denk niet dat dit nog echt past binnen een studio als Ubisoft. Of als AAA game.
Nee, ik bedoelde ook inderdaad alleen de combat uit Star Wars. En dat gecombineerd met veel puzzels. Volgens mij kunnen ze daar echt wel een game van maken die in het rijtje van Uncharted en Tomb Raider past.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
Okay en hoe gaat de PS5 versie er dan uitzien. :9~ *O*

Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/tlouunku3.gif

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f5womFp_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 06-05-2020 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
ik haal 100% de ps5 versie,kan nog wel een tijdje wachten :) hopelijk brengen ze tot die tijd ook het mp gedeelte uit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Amaze86 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:04:
ik haal 100% de ps5 versie,kan nog wel een tijdje wachten :) hopelijk brengen ze tot die tijd ook het mp gedeelte uit.
Ik speel 'm op beide. GoT wacht ik denk ik wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik vraag me af hoe ver die first party studios staan om ray tracing te implementeren.
Zou deze game bijvoorbeeld ray tracing krijgen op de ps5?

En anders gewoon 4k/60 :P . De ps4 versie draait op 1080p/30fps (base) of 1440p/30fps (pro) dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anton.net schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:29:
Ik vraag me af hoe ver die first party studios staan om ray tracing te implementeren.
Zou deze game bijvoorbeeld ray tracing krijgen op de ps5?

En anders gewoon 4k/60 :P . De ps4 versie draait op 1080p/30fps (base) of 1440p/30fps (pro) dacht ik..
Dat is een goede vraag. Gaat nog wel even duren voordat er daar antwoord op krijgen, denk ik. Misschien weet @Caayn of dat makkelijk te implementeren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Geen gameplay demo dus morgen, van AC Valhalla. Begin langzamerhand het idee te krijgen dat het geheel sowieso vrij weinig voor gaat stellen.

https://www.resetera.com/...not-gameplay-demo.199257/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:59:
Geen gameplay demo dus morgen, van AC Valhalla. Begin langzamerhand het idee te krijgen dat het geheel sowieso vrij weinig voor gaat stellen.

https://www.resetera.com/...not-gameplay-demo.199257/
Dat is heel vaak aan de overkant zo,voor mij dan. Gameplay dat wil je toch zien,niet alleen maar trailers waar we er genoeg van krijgen elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
wat was er niet duidelijk aan de topic warning?

[ Voor 99% gewijzigd door BM op 06-05-2020 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik wil ook graag meer zien van Valhalla, maar het blijft gewoon AC waar we al 8 delen van hebben. Het is leuk om erachter te komen wat de vernieuwingen zijn maar ik verwacht niet heel veel spektakel. Het is geen Cyberpunk of een compleet nieuwe game van Naughty Dog of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
AssCreed is het laatste waar ik warm van word. Men moet niet verwachten dat dit opeens "next-gen" eruit gaat zien (iets verwachten wat we nooit eerder hebben gezien). Dit verwacht ik sowieso niet van de third party games bij launch/eerste jaar.

Ik word pas warm als eigen studio's hun games laten zien specifiek gemaakt voor een enkel platform.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik zit wel op AC Vikings te wachten en verwacht gewoon pc graphics, dat moet toch wel kunnen met deze specs zou je zeggen.

Gameplay trailer als teaser vind ik overigens prima, denk dat het niet meer dan realistisch is om geen minuten lange gameplay demo te verwachten.
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:21:
[...]

Ik speel 'm op beide. GoT wacht ik denk ik wel mee.
GoT? Als in de tv serie?

[ Voor 69% gewijzigd door Donstil op 06-05-2020 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 19:23:
Okay en hoe gaat de PS5 versie er dan uitzien. :9~ *O*

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hetzelfde met een hogere framerate en resolutie, vermoed ik...
Donstil schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:13:
[...]

GoT? Als in de tv serie?
Was je Ghost of Tsushima vergeten?

[ Voor 18% gewijzigd door Kalder op 06-05-2020 22:32 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kalder schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:30:
[...]
Was je Ghost of Tsushima vergeten?
Ooh shit die komt ook nog idd, totaal niet voor mij dus idd vergeten :)
Er zijn zoveel afkortingen, dat wordt er allemaal niet duidelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja die ja :+

Hoewel die er ook al belachelijk mooi uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Voor feedback op moderatie kun je terecht in Feedback op moderatie binnen Spielerij :)

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 07-05-2020 06:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wordt dat nou een soort Assassins Creed: Samurai van Sony? Dus open wereld, missies pakken enz.

Want dat zou ik dan weer wel zien zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 22:44:
Wordt dat nou een soort Assassins Creed: Samurai van Sony? Dus open wereld, missies pakken enz.

Want dat zou ik dan weer wel zien zitten.
Ja, maar vooralsnog lijkt het een stuk meer volwassen hoewel er over de gameplay loop nog weinig bekend is. Komt de komende maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:24
Ik heb GoT zonder twijfel gepre-orderd (de special edition). In het tijdperk van de PS2 vond ik Sucker Punch haast net zo goed als Insomniac en Naughty Dog met hun Sly Cooper games (breng die remaster aub uit voor de PS4). Ik heb alleen geen enkele Infamous gespeeld dus ik kan niet goed beoordelen hoe zij zijn gegroeid als developer maar kijkende naar wat er nu bekend is over GoT dan vind ik het vrij spectaculair.

Maar ik ben licht bevooroordeeld. Smacht al jarenlang naar een serieuze en realistische samurai game met toffe zwaardgevechten in het mystieke Japan. Open wereld is een bonus. Na drie seconden in de trailer had ik al een shut up and take my money momentje :D

[ Voor 16% gewijzigd door D. Ninjai op 07-05-2020 05:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mm geen idee wat “een stuk meer volwassen” inhoud tov de Assassins Creed serie maar idd van gameplay kon ik ook weinig vinden. Dat vind ik dan niet direct een goed teken.

In tegenstelling tot de poster hierboven is Sucker Punch studio voor mij juist de reden om de kat uit de boom te kijken en deze game niet blind te pre-orderen. Zoals we hierboven ergens al kort bespraken was Infamous Second son grafisch voor mij een prachtige game maar de rest vond ik niet bijzonder.

Wel benieuwd of de gameplay kant van die studio verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 07:12:
Mm geen idee wat “een stuk meer volwassen” inhoud tov de Assassins Creed serie maar idd van gameplay kon ik ook weinig vinden. Dat vind ik dan niet direct een goed teken.

In tegenstelling tot de poster hierboven is Sucker Punch studio voor mij juist de reden om de kat uit de boom te kijken en deze game niet blind te pre-orderen. Zoals we hierboven ergens al kort bespraken was Infamous Second son grafisch voor mij een prachtige game maar de rest vond ik niet bijzonder.

Wel benieuwd of de gameplay kant van die studio verbeterd is.
Meer grounded, realistisch. Geen knullige stemmetjes en lachwekkende sidequests, wat zwaardere controls. Deze impressie krijg ik, maar mogelijk heb ik het mis.

Als Valhalla weer een reskin is van Odyssey en Origins, dan sla ik 'm meteen over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Wat is jullie strategie mbt pre-orderen? Merk dat ik een beetje last krijg van FOMO :P Er is nu geen manier meer om legitiem vast een unit te reserveren, tenzij je super shady websites die speciaal voor de gelegenheid zijn opgezet wil vertrouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:37:
[...]

Dat is een goede vraag. Gaat nog wel even duren voordat er daar antwoord op krijgen, denk ik. Misschien weet @Caayn of dat makkelijk te implementeren is.
TLOU2? De vraag is eerder hoever zijn ze met het implementeren van ray tracing in hun engine en hoe ver willen zij ermee gaan. Grote kans dat een PS5 "remaster"/port wel ergens gebruik maakt van ray tracing al is het maar enkel om het engine/tech team een realworld speeltuin te geven en ervaring op te doen voor hun volgende titel.

Het zou mij dan ook niet verbazen als wij voor de PS5 versie twee modes zien, net als met de PS4 release van TLOU destijds. Bijvoorbeeld: Een 1080p mode met lichte ray tracing en 1440p+ met bestaande graphics cranked en 60fps.

PS:

Leuk interview DF met de ontwikkelaars die aan Minecraft RTX hebben gewerkt en de dingen waar ze tegen aan liepen tijdens het implementeren van ray tracing;
Video: YouTube: Minecraft RTX Deep Dive: How Nvidia Delivered A Game-Changing Ray Tr...
Artikel: https://www.eurogamer.net...th-the-minecraft-rtx-beta

[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 07-05-2020 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yinx84 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 07:47:
Wat is jullie strategie mbt pre-orderen? Merk dat ik een beetje last krijg van FOMO :P Er is nu geen manier meer om legitiem vast een unit te reserveren, tenzij je super shady websites die speciaal voor de gelegenheid zijn opgezet wil vertrouwen.
Geen strategie. Geen Fomo.

Ik zie wel hoe het loopt.. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik op het ogenblik, door het hele Covid gebeuren, niet meer met 100% zekerheid durf te zeggen dat ik straks die 5-600 euro voor zoiets 'onnodig' nog zomaar kan (of wil) missen -O-

Dan maar een paar maanden later hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 18:19
Hopelijk heeft Gamemania weer een actie waar je je oude PS4 kunt inruilen voor korting op een nieuwe PS5.
Met de PS3>PS4 en PS4>PS4 Pro zo gedaan. Lekker gemakkelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 07:33:
[...]

Meer grounded, realistisch. Geen knullige stemmetjes en lachwekkende sidequests, wat zwaardere controls. Deze impressie krijg ik, maar mogelijk heb ik het mis.

Als Valhalla weer een reskin is van Odyssey en Origins, dan sla ik 'm meteen over.
Aah ja, ik ervaar dat zo niet in AC klaarblijkelijk :)
Verder krijg ik weinig hoogte van de titel, te weinig om dit oordeel te trekken verder.

Als AC Vikings een reskin wordt dan koop ik hem direct. Shit wat heb ik veel fijne uren in Odyssey gestoken. Top game, meer van dat met een nieuw thema en ik ben helemaal voor.
Pre-order bij de winkels waar dat nu kan/kon geloof ik eigenlijk niet in. Ik ga meestal voor de wat grotere zaken.

Dus zodra dat kan plaats ik een order bij Bol/Amazon/enz. Als ik er eventueel meerdere krijg zijn die altijd prima te verkopen op marktplaats met zulke zaken. Leuke handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:18

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik hoop dat vikings weer aardig gaat afwijken van de vorige 2 delen. Ik heb Odyssey nooit kunnen afmaken en weer op marktplaats gegooid omdat ik me er niet meer toe kon zetten het leek teveel op Origins, die heb ik wel uitgespeeld omdat ik het deel ervoor (naam vergeten) niet heb gespeeld, Unity daarvoor wel gekocht en uitgespeeld.

Black Flag vind ik tot nu toe by far de beste AC, waarschijnlijk omdat die aardig afweek van eerdere delen en omdat de setting me enorm aansprak.

Ik hoop dus vooral dat Valhalla ook weer iets anders doet :P dat je bijvoorbeeld een eigen settlement hebt die steeds uitbreid spreekt me wel erg aan. Verder zijn AC titels altijd behoorlijk mooi dus ik verwacht daar wel wat van op next gen. Hoop toch dat we vanmiddag nog i game beelden krijgen te zien.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Chaoss schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:24:
Ik hoop dat vikings weer aardig gaat afwijken van de vorige 2 delen. Ik heb Odyssey nooit kunnen afmaken en weer op marktplaats gegooid omdat ik me er niet meer toe kon zetten het leek teveel op Origins, die heb ik wel uitgespeeld omdat ik het deel ervoor (naam vergeten) niet heb gespeeld, Unity daarvoor wel gekocht en uitgespeeld.

Black Flag vind ik tot nu toe by far de beste AC, waarschijnlijk omdat die aardig afweek van eerdere delen en omdat de setting me enorm aansprak.

Ik hoop dus vooral dat Valhalla ook weer iets anders doet :P dat je bijvoorbeeld een eigen settlement hebt die steed uitbreid spreekt me wel erg aan. Verder zijn AC titels altijd behoorlijk mooi dus ik verwacht daar wel wat van op next gen. Hoop toch dat we vanmiddag nog i game beelden krijgen te zien.
Ik denk dat ze slim hebben ingespeeld op de populariteit van de serie Vikings. In de strailer is ook overduidelijk te zien dat ze daar de inspiratie uitgehaald hebben. Kattegat, Ambush van Koning Ecberth, Rollo, Floki, Bjorn en Ragnar zitten allemaal in de trailer. Sommigen gaan dood in de trailer dus ik vraag me af of je dan op dat vlak de geschiedenis moet gaan veranderen.

Aangezien Vikingen druk waren met raids kan het maar zo zijn dat je met verworven rijkdommen je steden kunt uitbreiden. Zou in elk geval heel tof zijn.

Maar goed, ik ben een fan van Vikings dus sinds lange tijd staat er weer een AC op mn verlanglijstje.

[ Voor 3% gewijzigd door Kenny_026 op 07-05-2020 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:11:
[...]

Aah ja, ik ervaar dat zo niet in AC klaarblijkelijk :)
Verder krijg ik weinig hoogte van de titel, te weinig om dit oordeel te trekken verder.

Als AC Vikings een reskin wordt dan koop ik hem direct. Shit wat heb ik veel fijne uren in Odyssey gestoken. Top game, meer van dat met een nieuw thema en ik ben helemaal voor.

[...]

Pre-order bij de winkels waar dat nu kan/kon geloof ik eigenlijk niet in. Ik ga meestal voor de wat grotere zaken.

Dus zodra dat kan plaats ik een order bij Bol/Amazon/enz. Als ik er eventueel meerdere krijg zijn die altijd prima te verkopen op marktplaats met zulke zaken. Leuke handel.
Ja ik was echt murw gebeukt na 120 uur Origins. Odyssey uur of 20 gedaan, maar ik kon het niet meer opbrengen. De verveling en herhaling sloeg toe en die mercenaries waren bloedirritant; hele tijd vechten met 4 van die gasten tegelijk. Toen ik zag hoe groot die map was, zou dat betekenen dat ik de rest van het jaar met Odyssey bezig zou moeten zijn. Nee dank je. ;)
Zodra het kan gooi ik er een paar pre-orders uit bij Bol, Coolblue, MM, Game Mania, dat soort zaken. Dan zie ik wel wie er kan leveren. De rest annuleer ik dan weer.
Kenny_026 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 08:52:
[...]

Ik denk dat ze slim hebben ingespeeld op de populariteit van de serie Vikings. In de strailer is ook overduidelijk te zien dat ze daar de inspiratie uitgehaald hebben. Kattegat, Ambush van Koning Ecberth, Rollo, Floki, Bjorn en Ragnar zitten allemaal in de trailer. Sommigen gaan dood in de trailer dus ik vraag me af of je dan op dat vlak de geschiedenis moet gaan veranderen.

Aangezien Vikingen druk waren met raids kan het maar zo zijn dat je met verworven rijkdommen je steden kunt uitbreiden. Zou in elk geval heel tof zijn.

Maar goed, ik ben een fan van Vikings dus sinds lange tijd staat er weer een AC op mn verlanglijstje.
Nou zullen we het daar over hebben. Ik heb net seizoen 1 afgerond van Vikings. Kan aan mij liggen, maar wat een pulp. Ik weet niet of het de bedoeling van de makers is geweest, maar ik kan echt nul sympathie opbrengen voor alle hoofdrolspelers behalve de priester. Ik hoop iedere aflevering weer dat iedereen wordt afgeslacht. Het is ook allemaal zo knullig. Moet ik geloven dat een stel boeren op een houten boot Engeland invallen en het leger van Engeland niks tegen ze in te brengen heeft?

Voordat ik verder ga: wordt het nog beter dan dit? Anders kap ik ermee. :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben vooral benieuwd of we ook met Wickie kunnen spelen, of dat dit later DLC wordt :+
bram1984 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:22:

Nou zullen we het daar over hebben. Ik heb net seizoen 1 afgerond van Vikings. Kan aan mij liggen, maar wat een pulp. Ik weet niet of het de bedoeling van de makers is geweest, maar ik kan echt nul sympathie opbrengen voor alle hoofdrolspelers behalve de priester. Ik hoop iedere aflevering weer dat iedereen wordt afgeslacht. Het is ook allemaal zo knullig. Moet ik geloven dat een stel boeren op een houten boot Engeland invallen en het leger van Engeland niks tegen ze in te brengen heeft?

Als je het na seizoen 1 niets vind zou ik er mee stoppen, dan is het gewoon niet voor jou.

[ Voor 81% gewijzigd door Donstil op 07-05-2020 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Lol.... Weet je, veel mensen gaan de serie ook in met de gedachte van veldslagen als in Troy en Gladiator. Maar dat is allemaal zwaar overdreven volgens historici. Gevechten tussen dorpen en steden waren eerder 30 soldaten die er op uit trokken dan 30.000 zoals je in meeste films ziet.

Maar ik kan natuurlijk niet voor jou bepalen of het beter gaat worden. Ik vind de groei die zie in de serie laten zien van de Vikingen en de onderlinge politieke spelletjes heel erg goed. Maar dat ben ik :)

Overigens is de serie door History channel gemaakt. Al is het verhaal wel op heel veel plekken heel erg aangedikt. Maar volgens mij hebben ze hun best gedaan om zaken als schaalgrootte etc zo nauwkeurig mogelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

[...]
Zodra het kan gooi ik er een paar pre-orders uit bij Bol, Coolblue, MM, Game Mania, dat soort zaken. Dan zie ik wel wie er kan leveren. De rest annuleer ik dan weer.
Dan niet later komen met de cijfers over het aantal pre-orders he ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Op de site van Sony een pre-order plaatsen werkt ook prima. Die kreeg ik een dag na release binnen. Ik moest de PS4 destijds alleen volledig aanbetalen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kenny_026 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:40:
[...]

Lol.... Weet je, veel mensen gaan de serie ook in met de gedachte van veldslagen als in Troy en Gladiator. Maar dat is allemaal zwaar overdreven volgens historici. Gevechten tussen dorpen en steden waren eerder 30 soldaten die er op uit trokken dan 30.000 zoals je in meeste films ziet.

Maar ik kan natuurlijk niet voor jou bepalen of het beter gaat worden. Ik vind de groei die zie in de serie laten zien van de Vikingen en de onderlinge politieke spelletjes heel erg goed. Maar dat ben ik :)

Overigens is de serie door History channel gemaakt. Al is het verhaal wel op heel veel plekken heel erg aangedikt. Maar volgens mij hebben ze hun best gedaan om zaken als schaalgrootte etc zo nauwkeurig mogelijk te houden.
Oh nee, dat is het niet eens. Ik vind het geheel gewoon heel knullig overkomen. Het had van mij wel wat meer rauwer en gewelddadiger gemogen. Het is totaal niet bloederig in vergelijking met Game of Thrones bijvoorbeeld. En dus het feit dat de hoofdpersonen totaal geen sympathie bij me opwekken, werkt niet mee.
Kenny_026 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:50:
Op de site van Sony een pre-order plaatsen werkt ook prima. Die kreeg ik een dag na release binnen. Ik moest de PS4 destijds alleen volledig aanbetalen daar.
Dat is dus een dag te laat. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Dat klinkt wel als een goede optie! De kans dat ze failliet gaan is zeer klein, dus die aanbetaling vertrouw ik ze wel toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een dag na release, wat is dit nou.
Dan hoef ik hem niet meer, eerste dag flaneren met dat ding natuurlijk.

Aanbetalen vind ik overigens geen probleem bij zaken als Bol, Amazon, Sony etc.
Dat is met mijn CC nog wel aardig gedekt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik ga er vanuit dat we hier op Tweakers zeer snel, voor de overweldigende meute al preorder details hebben. Dan ben je echt wel op tijd met een preorder.

@Donstil , een dag na release idd maar ik was laat en zat bij de tweede lichting. Ik zou hem eigenlijk pas 3 dagen na release krijgen. Dus al met al prima. Als je op tijd bent weet ik zeker dat je met UPS dat ding op dag van release hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Overigens zie ik na een beetje knoeien met URL's al een officiële PS5 landing page van Sony:

https://www.playstation.com/nl-nl/explore/ps5/

Heb me ingeschreven op de nieuwsbrief die daar genoemd wordt, maar vermoed dat dit de reguliere nieuwsbrief is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
yinx84 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:58:
Overigens zie ik na een beetje knoeien met URL's al een officiële PS5 landing page van Sony:

Heb me ingeschreven op de nieuwsbrief die daar genoemd wordt, maar vermoed dat dit de reguliere nieuwsbrief is :P
Ja deze is er al een poosje. Moet mn eerste mailtje nog krijgen volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
yinx84 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 09:58:

Ja die is er al een paar maanden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Kenny_026 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:00:
[...]

Ja deze is er al een poosje. Moet mn eerste mailtje nog krijgen volgens mij...
Ah, maar dat is goed nieuws dan. Dat suggereert dat het wel degelijk een adres is voor PS5-specifiek nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gerucht: Mass Effect trilogy remaster Q1 2021.

https://www.gematsu.com/2...-due-out-by-march-31-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ow Yes... Hier gaat mn hartje sneller van kloppen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dat is zo zinloos... Waren prima games, maar als het slechts een remaster betreft hoeft het echt niet. De gameplay is volgens mij hopeloos verouderd. Het verhaal verandert niet. Enkel de graphics.. En maar weer cashen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kenny_026 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:26:
[...]

Ow Yes... Hier gaat mn hartje sneller van kloppen....
Heb deel 1 kort gespeeld. Geen idee wat ik aan het doen was eigenlijk. Geen game voor mij in ieder geval. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
uchiha tijntje schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:32:
Dat is zo zinloos... Waren prima games, maar als het slechts een remaster betreft hoeft het echt niet. De gameplay is volgens mij hopeloos verouderd. Het verhaal verandert niet. Enkel de graphics.. En maar weer cashen.
De fans wachten al zo lang op Mass Effect. Die ellende van Andromeda vergeten we maar even. Maar het is voor Bioware ook een kans om mensen weer warm te krijgen voor de serie. Die kunnen met een relatief eenvoudige project wel een oppepper gebruiken na Anthem.

De originele trilogie staat voor mij echt op eenzame hoogte. Ik denk dat de wereld die gecreëerd is door Bioware beter is dan welk ander universum dan ook... Star Wars, Star Trek, Battlestar... Geen van alleen halen ze het bij Mass Effect voor mij.
bram1984 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 10:46:
[...]

Heb deel 1 kort gespeeld. Geen idee wat ik aan het doen was eigenlijk. Geen game voor mij in ieder geval. :)
Geen Vikings, geen Mass Effect, ik dacht dat we vrienden waren Bram ;) :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kenny_026 op 07-05-2020 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
@Kenny_026 Haha, misschien waag ik een nieuwe poging, wie weet. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84

Ik heb een accountje gemaakt bij visualping... die checkt elke 12 uur (frequenter moet je voor betalen helaas) of er veranderingen zijn op bovenstaande pagina... krijg dan een mailtje. Zal het laten weten mocht dat zich voordoen. Mocht je het zelf willen instellen; zet de proxy op UK, anders krijg je een pop-up waardoor 'ie de pagina niet kan crawlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Mass Effect 2 en 3 zouden nu nog prima te spelen moeten zijn toch, ME 1 wat minder vanwege de ietwat houterige besturing van wat ik mij herinneren.

Andromeda vond ik prima te doen na de eerste reeks patches, geen hoogstandje maar wel vermakelijk. Jammer dat er nooit DLC is gekomen om de Quarian ark terug te halen, of überhaupt DLC.

Mijn grootste ergernis blijft toch wel het design van de Aliens. Ik snap de evolutie voor humanoidachige rassen en dat het makkelijker is om te ontwerpen en te implementeren maar dat praktisch alle aliens die je tegenkomt humanoid zijn vond ik wel erg jammer. In de originele trilogy hadden wij in ieder geval nog de Hanar, Elcor, Keepers, Rachni en Leviathans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
yinx84 schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 11:09:

Ik heb een accountje gemaakt bij visualping... die checkt elke 12 uur (frequenter moet je voor betalen helaas) of er veranderingen zijn op bovenstaande pagina... krijg dan een mailtje. Zal het laten weten mocht dat zich voordoen. Mocht je het zelf willen instellen; zet de proxy op UK, anders krijg je een pop-up waardoor 'ie de pagina niet kan crawlen.
Ja en dan? Denk je dat niet ieder forum, Twitter en Reddit meteen vol staan met info als er iets op deze pagina gebeurt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Dat Raytracing verhaal is nog wel koffiedik kijken. AMD heeft t.o.v. Nvidia hierin een grote achterstand. We weten nog niet eens wat RDNA2 op dit gebied kan. Bij Nvidia, toch wel bekend om zijn efficiënter GPU architecturen, zie je dat Raytracing een behoorlijke aanslag is op zelfs een RTX2080Ti. Met Ampère komt daar naar verluidt een aardige verbetering in, maar tegelijkertijd hoeven we niet te verwachten dat AMD met RDNA2 in een keer op hetzelfde niveau zit als Nvidia. Turing evenaren zou al knap zijn, laat staan Ampère.

Maar wellicht dat de aanpassingen van Sony te maken hebben met verbeterde Raytracing. Ik denk het niet, en vraag me ook af of het wel zinvol is om die weg te bewandelen. Raytracing vraagt een nog grotere GPU. Liever dat bv. een Team ICE van Sony zich bezig houdt met optimalisaties aan PlayStation graphics API's en pipelines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Trishul schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 12:09:
Dat Raytracing verhaal is nog wel koffiedik kijken. AMD heeft t.o.v. Nvidia hierin een grote achterstand. We weten nog niet eens wat RDNA2 op dit gebied kan. Bij Nvidia, toch wel bekend om zijn efficiënter GPU architecturen, zie je dat Raytracing een behoorlijke aanslag is op zelfs een RTX2080Ti. Met Ampère komt daar naar verluidt een aardige verbetering in, maar tegelijkertijd hoeven we niet te verwachten dat AMD met RDNA2 in een keer op hetzelfde niveau zit als Nvidia. Turing evenaren zou al knap zijn, laat staan Ampère.

Maar wellicht dat de aanpassingen van Sony te maken hebben met verbeterde Raytracing. Ik denk het niet, en vraag me ook af of het wel zinvol is om die weg te bewandelen. Raytracing vraagt een nog grotere GPU. Liever dat bv. een Team ICE van Sony zich bezig houdt met optimalisaties aan PlayStation graphics API's en pipelines.
.

[ Voor 8% gewijzigd door Kenny_026 op 07-05-2020 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zolang dat hele ray tracing niet de nieuwe marketing hype wordt en zodanig gaat worden gepushed dat het ten koste gaat van zaken als performance, dan vind ik het best.
Pagina: 1 ... 16 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden