Tja, wat zal ik zeggen.. Ik denk gewoon lekker niks.
@
D-Ed Geen probleem, vergissen is menselijk.
Ben even alle trailers aan het checken nu. Mijn ongezouten mening:
Bright Memory Infinite: Soort van Titanfall, maar dan ook weer niet. Anyway, aardig shooter moe, helemaal dit soort chaos. Grafisch ook niet echt heel boeiend verder.
Dirt: Tja, ben niet van de racers. Volgens mij ziet Forza er veel mooier uit ook.
Scorn: Niks voor mij, maar wel een lekker creepy Alien sfeertje hoor. Ziet er grafisch wel cool uit ook, vooral qua art direction.
Chrovs (of zo?): Geen idee wat dit is verder.
Madden: Tja, boeiend (net als Sony's MLB).
Vampire 2: Niet echt mijn game, wel een toffe sfeervolle creepy trailer. Achterhaalde graphics alleen.
Call of the Sea: Ziet er leuk uit. Niet echt next-gen, maar leuke art direction (jungles in games altijd +1). Verder niet echt duidelijk wat het is.
The Ascent: Ziet er grappig uit. Ik houd wel van twin stick shooters. Doet me een beetje denken aan Alienation.
The Medium: Dat lijkt er meer op qua graphics. Ik vermoed iets te horror achtig en bovennatuurlijk voor mijn smaak, maar color me intrigued.
Scarlet Nexus: Hier kan ik echt helemaal niks mee. Dit soort games (manga/anime) vermijd ik doorgaans als de pest.
Second Extinction: Dino dismemberment, nice. Verder weer een saaie co-op shooter. Niet mijn ding. Ik ben van de singleplayers.
Yakuza: Heb ik ook weinig mee.
AC Valhalla: Is het meeste wel over gezegd denk ik. Had gehoopt op een gameplay trailer. Ik denk dat dit grafisch niet veel vooruitgang gaat boeken op Odyssey en Origins.
Al met al geen indrukwekkende trailers gezien zoals ik al verwacht had en waarvoor we al min of meer gewaarschuwd waren.
Laten we hopen dat er snel een grote PS5 en Series X userbase is, zodat multiplat developers die ouwe zooi achter zich kunnen laten en echt volle bak aan de slag kunnen gaan.
Trailer van The Last of Us II heeft deze week veruit het meeste indruk op mij gemaakt.