Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:35
Even een vreemde vraag, maar heeft iemand het daadwerkelijke design van de PS5 al gezien?

Ik volg het nieuws niet extreem op de voet, maar gisteravond (2 uur 's nachts) wou ik even de laatste trailer van TLOU2 checken, toen kwam ik terecht op het officiële YT kanaal van Sony en zag ik ook een video van ongeveer 50s staan..

Niet wetende wat het laatste nieuws is en of deze nog niet "revealed" was heb ik het even bekeken.
Maar toen ik het vanmorgen wou delen met een maat van me kon ik de video nergens meer vinden...

Nu begin ik ineens te twijfelen of ik per toeval een upload gezien heb die nog niet getoond mag worden. Dus ik hoop hier even opheldering te vinden.

Wat ik btw zag was een grijze intro met tekst (iets met "free") en vervolgens gaat de camera over de controller naar het systeem.
Het systeem stond recht op, is inderdaad wit (midden deel) maar met gloed blauwe "zijkanten".
Vervolgens wordt het systeem een kwart slag gedraaid en wordt er iets afgenomen en gebruikt als voeten (voelde als plastic aan), zodat hij horizontaal geplaatst kan worden.
Wat me ook op viel is dat er twee HDMI poorten waren..

Ik kan dit ook allemaal gedroomd hebben, maar eerlijk waar, ik ben geen actieve follower ofzo.. 😄

Ik ben dus benieuwd of iemand de video herkent en dat het bullshit was... of dat er al meer revealed is dan ik tot nu toe weet

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:35

justifire

Shut up and squat !!

DigitalError schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 17:07:
Ik heb liever gewoon nieuwe spellen, als ik die anderen nog een keer wil spelen start ik de ps3 of ouder wel op.
Ga geen hagelnieuwe console kopen om opgekalefaterde games te spelen.
PS3 op marktplaats, van die centen nieuwe games kopen.
En dan, mocht je een keer zin hebben in nostalgie lekker via BC je spelletjes spelen op de hagelnieuwe console.
Als het team er dan een klein beetje moeite in stopt kunnen ze deze games zelfs een upgrade geven naar 4K 60fps, dat doen ze bij een andere consolebouwer nl ook al jaren :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:21
justifire schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:11:
[...]

PS3 op marktplaats, van die centen nieuwe games kopen.
En dan, mocht je een keer zin hebben in nostalgie lekker via BC je spelletjes spelen op de hagelnieuwe console.
Als het team er dan een klein beetje moeite in stopt kunnen ze deze games zelfs een upgrade geven naar 4K 60fps, dat doen ze bij een andere consolebouwer nl ook al jaren :)
Als ik de ps3 op marktplaats gooi kan ik misschien net een avatar of dynamisch thema kopen in de store met een beetje geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoelZ schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:10:
Even een vreemde vraag, maar heeft iemand het daadwerkelijke design van de PS5 al gezien?

Ik volg het nieuws niet extreem op de voet, maar gisteravond (2 uur 's nachts) wou ik even de laatste trailer van TLOU2 checken, toen kwam ik terecht op het officiële YT kanaal van Sony en zag ik ook een video van ongeveer 50s staan..

Niet wetende wat het laatste nieuws is en of deze nog niet "revealed" was heb ik het even bekeken.
Maar toen ik het vanmorgen wou delen met een maat van me kon ik de video nergens meer vinden...

Nu begin ik ineens te twijfelen of ik per toeval een upload gezien heb die nog niet getoond mag worden. Dus ik hoop hier even opheldering te vinden.

Wat ik btw zag was een grijze intro met tekst (iets met "free") en vervolgens gaat de camera over de controller naar het systeem.
Het systeem stond recht op, is inderdaad wit (midden deel) maar met gloed blauwe "zijkanten".
Vervolgens wordt het systeem een kwart slag gedraaid en wordt er iets afgenomen en gebruikt als voeten (voelde als plastic aan), zodat hij horizontaal geplaatst kan worden.

Ik kan dit ook allemaal gedroomd hebben, maar eerlijk waar, ik ben geen actieve follower ofzo.. 😄

Ik ben dus benieuwd of iemand de video herkent en dat het bullshit was... of dat er al meer revealed is dan ik tot nu toe weet
Nee die is nog niet getoond. Het lijkt me ook heel stug dat ze zoiets nu al verborgen op YT zouden zetten.

Maar goed, you never know ;) Heb je al in je YT gechiedenis/bekeken video's gekeken? :)

En hoe zag ie eruit in het filmpje dan? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelZ
poor Leno schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:13:
[...]

Nee die is nog niet getoond. Het lijkt me ook heel stug dat ze zoiets nu al verborgen op YT zouden zetten.

Maar goed, you never know ;) Heb je al in je YT gechiedenis/bekeken video's gekeken? :)

En hoe zag ie eruit in het filmpje dan? :D
Ik ga nog effe verder zoeken (reddit), maar het is echt vreemd.
Video heb ik hierboven omschreven, zo goed en zo kwaad mogelijk 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
Voor de geïnteresseerden in PS3 emulatie, Google op RPCS3, check vooral de Reddit waar ervaringen staan, wat werkt en wat je nodig hebt. Vooral een stevige CPU is belangrijk, als het kan Intel/AMD octocore >4Ghz. Technisch dus prima mogelijk, men draait zelfs een hoop games op 4k60. Maar denk niet dat het de prioriteit heeft van Sony, als je ziet hoeveel ze ook binnenharken met PSnow. Maar op den duur zal Sony wel alle games (PS2, PS3 en PS4) in software gaan draaien in de backend in de datacenters. Omdat dat goedkoper is en componenten op een gegeven moment niet meer leverbaar zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
RoelZ schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:15:
[...]

Ik ga nog effe verder zoeken (reddit), maar het is echt vreemd.
Video heb ik hierboven omschreven, zo goed en zo kwaad mogelijk 😉
Of je hebt aardig wat geluk gehad of een leuke avond met iets teveel op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Martinspire schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 11:38:
[...]
Bijvoorbeeld zijn eerste comment ook al, hoe koppig kun je zijn:

[...]

1 snel google resultaat (xbox series x dedicated audio) toont dus gewoon aan dat ie erg selectief zoekt naar feiten.

[...]

Maar blijf vooral van dit soort fanboy filmpjes plaatsen.
Nu ben ik het wel grotendeels met je eens, maar met dit dan weer niet. Wat jij dus even zo snel gevonden heeft is dus de bevestiging van Ninja Theory denk waar hij het over had en laat dan ook verder niets los over hoe die dedicated audio chip op de XSX werkt.

Wel slordig dat ie het uberhaupt gemist had ja, maar toch...

En ach, dit soort fanboy filmpjes moet je van beide kanten gewoon niet gaan willen bekijken, altijd herhalingen van dingen die je toch wel al weet en heel veel aannames...

Ben wel nog steeds benieuwd wat we van beide consoles nog niet weten. OS features, betere en duidelijkere beschrijvingen/uitleg van sommige hardware onderdelen zoals deze audio chip, etc., etc.

Denk dat de OSen van beide nog wel wat verrassingen zouden kunnen hebben, of ze zijn gewoon nog lang niet af en hebben we ze daarom nog niet gezien, hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aenea
Donstil schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:11:
[...]

Dat het veel meer ontwikkeling en/of moeite kost dan dat er gebruik van gemaakt gaat worden. Van mij mogen ze die resources gebruiken in de huidige of nieuwe line-up.
De mensen die echter werken aan eventuele software emulatie zijn niet dezelfde mensen die werken aan games. Wel zouden ze kunnen werken aan het OS zo stabiel mogelijk te krijgen voor release van de console.

En overigens zou het best kunnen dat de PS1 en 2 emulaties die ze al hebben gebruikt om oude games te verkopen in de PSN store gewoon door de jaren heen doorontwikkeld is...

Ook sluit ik PS3 emulatie niet helemaal uit. Ja, niet zo makkelijk vanwege de SPU's en de PS4 was er absoluut niet krachtig genoeg voor, de PS5 zou het wel moeten aan kunnen en daarnaast werd er wel heel wat nadruk gelegd op Tempest wat een soort van SPU achtige werking heeft.........

Dus wie weet!

Ik zou het niet echt veel gebruiken, maar zou het voor nostalgische redenen op zich wel leuk vinden als PS1-4 BC er in zou zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Kenny_026 schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:26:
[...]

Ze draaien PS Now zelf de nek om als alles backwards compatible is. Ik heb geen cijfers van de populariteit van PS Now. Daarnaast hebben developers nu zelf de keuze games buiten PS Now opnieuw uit te brengen zoals de final fantasy games en bijvoorbeeld GTA.
Maar die hardware moet ook ooit eens vervangen worden en die CPU's worden vast niet meer nieuw gemaakt dus ze zullen toch over moeten uiteindelijk op iets anders om PS3 games te kunnen blijven streamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
poor Leno schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 13:38:
[...]
Wat hij zegt is dat de Xb is aangepast om BC spellen te kunnen spelen. Sony past de spellen aan om op de Ps5 te kunnen spelen.
Is de waarheid eigenlijk niet compleet andersom? MS moet games flink aanpassen om ze te laten draaien op nieuwere hardware, gaat niet vanzelf. Terwijl Sony dus juist BS modes voor PS4 in de hardware heeft zitten.

Of doel je meer op X1 games die makkelijker schalen door variabele resoluties beter te ondersteunen? (door software, DirectX)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RoelZ
RoelZ schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:10:

Even terugkomend op mijn verhaal... Ik was niet gek, maar hij was helaas wel nep...

Heb nu via mijn eigen historie, de link (YouTube: YouTube) gebruikt bij y2mate en de video uit de cache kunnen halen.
Check it out.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jupe8Nu.jpg
https://streamable.com/jqpnvy

De reden dat ik nu zie dat hij fake is, is enerzijds door de kwaliteit en de pace van de video. Maar de teksten onder op het systeem zeggen uiteindelijk alles..

Jammer...😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
Die is wel erg nep ja.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 18:50:
[...]

De mensen die echter werken aan eventuele software emulatie zijn niet dezelfde mensen die werken aan games. Wel zouden ze kunnen werken aan het OS zo stabiel mogelijk te krijgen voor release van de console.
Dat niet maar ze moeten wel betaald worden uit dezelfde pot (resources) als de andere medewerkers. Dus dan komt het vroeg of laat toch op keuzes aan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
Donstil schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 19:50:
[...]

Dat niet maar ze moeten wel betaald worden uit dezelfde pot (resources) als de andere medewerkers. Dus dan komt het vroeg of laat toch op keuzes aan.
Maar de medewerkers die werken aan het OS werken niet bij de game studios...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 20:32:
[...]

Maar de medewerkers die werken aan het OS werken niet bij de game studios...
Aah pardon. Ik had het over Sony, niet game studio’s.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 08-05-2020 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 08:13
PS5 volgens Alibaba.com

Nice try though

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Nbuf97qj9aqG8lvPS9rYCVntpI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RsyjGfojTcfMRkqEJM9Cdzal.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
spuug lelijk met die omheen gevouwen zooi ...maar he het is persoonlijke smaak he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam deze nepperd tegen, vind ik persoonlijk wel cool gedaan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u-fhN7Bl-cdF_fBLpuqCOmbW6xk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pIUExEGL5LQPrGGDCOOuA190.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:14:
Kwam deze nepperd tegen, vind ik persoonlijk wel cool gedaan :)

[Afbeelding]
This is your captain speaking: The date is 8th of May 2058,the time is 22:50.We are scheduled to depart on time on our flight, via space satellite Jupiter 2 to PlayStation HQ Tokyo, Japan for the release of the Playstion 19. Please fasten your seat belts and enjoy 60 FPS films in 4K with speedy throughout from our in flight VR modules with built in SSD cards.

Of is dat geen futuristische ruimteschip? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 22:53:
[...]

This is your captain speaking: The date is 8th of May 2058,the time is 22:50.We are scheduled to depart on time on our flight, via space satellite Jupiter 2 to PlayStation HQ Tokyo, Japan for the release of the Playstion 19. Please fasten your seat belts and enjoy 60 FPS films in 4K with speedy throughout from our in flight VR modules with built in SSD cards.

Of is dat geen futuristische ruimteschip? :)
Hahahaha ik kreeg door je verhaaltje gelijk deze in mn hoofd _O-

:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
RoelZ schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 19:22:
[...]

Even terugkomend op mijn verhaal... Ik was niet gek, maar hij was helaas wel nep...

Heb nu via mijn eigen historie, de link (YouTube: YouTube) gebruikt bij y2mate en de video uit de cache kunnen halen.
Check it out.

[Afbeelding]
https://streamable.com/jqpnvy

De reden dat ik nu zie dat hij fake is, is enerzijds door de kwaliteit en de pace van de video. Maar de teksten onder op het systeem zeggen uiteindelijk alles..

Jammer...😄
Ik vind hem wel heel erg "plastic". Hoop niet dat dit het wordt. Mijn favoriet is nog steeds de devkit in het zwart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
bram1984 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 07:59:
[...]

Ik vind hem wel heel erg "plastic". Hoop niet dat dit het wordt. Mijn favoriet is nog steeds de devkit in het zwart.
Dit dus, maak de console alsjeblieft gewoon strak, niet dat het er uitziet als een stuk kinder speelgoed.

Wat een gedrochten zie ik voorbij komen :r

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
Deze dus. Vind hem gewoon bruut. :)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/y9frjR7jbpPFSU7r6asMrA-970-80.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Wat voor fan(s) en koelblok zit er eigenlijk in de devkit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Caayn schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 09:46:
Wat voor fan(s) en koelblok zit er eigenlijk in de devkit?
Volgens mij is daar niet echt iets over bekend. Je hebt alleen dat cooling patent, maar ik weet niet of die voor de devkit is.

http://www.pushsquare.com...next-gen_cooling_solution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop dat er soort van 'Crossflow' fan in zit, zoals in mn oude CM Stacker 101 vroeger (die ik ook nog steeds heb) :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ouw9xg9ljSrVVOabPToFa-_G4Xo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mu8B6LV3quBhUvBNj4hP95r4.png?f=user_large

Lekker briesje over het gehele moederbord en kaarten :)

Op die manier kun je m wel mooi plat en/of liggend maken, ipv een toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de Devkit eerst niets maar zo vind ik hem ook wel goed te pruimen. Alleen wel jammer dat het geen V is, dat had nog geinig bij 5 gepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

*knip* dit voegt niets toe

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 09-05-2020 14:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:09:
Hoop dat er soort van 'Crossflow' fan in zit, zoals in mn oude CM Stacker 101 vroeger (die ik ook nog steeds heb) :D

[Afbeelding]

Lekker briesje over het gehele moederbord en kaarten :)

Op die manier kun je m wel mooi plat en/of liggend maken, ipv een toren.
zijn dit soort fans niet een stuk luidruchtig dan axial en centrifugal fans?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Caayn schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:27:
[...]
zijn dit soort fans niet een stuk luidruchtig dan axial en centrifugal fans?
Die van mij was iig fluisterstil op alle standen..

En het is ook een 'add-on'. Hierdoor blijft je koelblok ook veel koeler en hoeven je andere fans minder werk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:18:
[...]

Ik vond de Devkit eerst niets maar zo vind ik hem ook wel goed te pruimen. Alleen wel jammer dat het geen V is, dat had nog geinig bij 5 gepast.
Ja, ik denk alleen dat we witte accenten gaan krijgen zoals de controller die heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze dan? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JArR74C5MreSyIlw1L0s4t-7m44=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FLBCepFMQt6bWDF4dGZTcMvZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
RedGamingTech gaat naar eigen zeggen vandaag een 3rd party dev interview plaatsen over de PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dees? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7HdSJdV8wQ3z36WFYPLU_5yAL5I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zsYBLQfV0j8I715h7JKkDyO1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Tot nu toe maar weinig echt mooie consoles voorbij zien komen. Ik hoop zo dat 't niet zoals hierboven allemaal wordt :F

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 11:39:
RedGamingTech gaat naar eigen zeggen vandaag een 3rd party dev interview plaatsen over de PS5.

[Embed]
Ben bang op weinig inhoudelijks en een onbekende dev. Maar laat me graag verrassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 12:20:
[...]

Ben bang op weinig inhoudelijks en een onbekende dev. Maar laat me graag verrassen :+
Ik ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Zeker een interview met die quantum error developers. Daar is al genoeg info over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Trishul schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 13:21:
Zeker een interview met die quantum error developers. Daar is al genoeg info over te vinden.
Ik hoop het niet. Daar hebben we nu wel genoeg van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Jason "Open Deur" Schreier is ook weer bezig _O-

https://gamer.nl/artikele...ets-van-de-playstation-5/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Waarom open deur? Hij is toevallig wel de meest ingelichte bron in de hele game journalistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Als ze de console laten zien dan hoop ik meteen dat ze gameplaytrailers laten zien.En niet dat we weer een maand moeten wachten op.....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amaze86 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:47:
[...]

Als ze de console laten zien dan hoop ik meteen dat ze gameplaytrailers laten zien.En niet dat we weer een maand moeten wachten op.....
Of met een textje eronder "Op een PC gerenderd maar zo moet de PS5 er ongeveer ook uit gaan zien hoor!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Nee. Ik zou zeggen, laat het los. Commentaar en bespreken van moderatie doe je normaal in DM met de mod of in het feedbacktopic, niet hier.

[ Voor 75% gewijzigd door Geronimous op 09-05-2020 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
poor Leno schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:50:
[...]

Of met een textje eronder "Op een PC gerenderd maar zo moet de PS5 er ongeveer ook uit gaan zien hoor!"
En dan niet van die games die iedereen na min of 3 weer is vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
yinx84 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:47:
[...]

Waarom open deur? Hij is toevallig wel de meest ingelichte bron in de hele game journalistiek.
Nou als ik deze al uit moet leggen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Amaze86 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:54:
[...]

Laat maar, te warm om een discussie te starten...

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-05-2020 15:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Amaze86 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:54:
[...]

Ik ga er vanuit dat Sony wel wat first party gaat laten zien. Met veel gameplay. Helemaal na de kritiek die MS na donderdag over zich heen heeft gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Quantum Error dev dus. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:28
Kratje pils verloten. Wie zit het dichtste bij het PS5 design :+
Ik zat zo eens te denken, dat Sony best nog eens een bom kan laten vallen als ze het in Juni goed aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mosin schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 20:57:
Kratje pils verloten. Wie zit het dichtste bij het PS5 design :+
Ik zat zo eens te denken, dat Sony best nog eens een bom kan laten vallen als ze het in Juni goed aanpakken.
Ik ga er eigenlijk ook wel een beetje vanuit, eerlijk gezegd. Laat wat patches zien voor current gen titels en 1 of 2 next-gen exclusives en je bent eigenlijk al klaar. Even aftoppen met QoL verbeteringen (vrijwel geen laadtijden, instant fast travel etc.), Aangevuld met nog wat 3rd party en ze zitten gebakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
@bram1984 juist,gewoon een goede exclusieve laten zien die effe de power van de ps5 showt, sony was de fout ingegaan met die ps5 tech presentatie,die moesten ze juist doen na het showen van ps5 en de games.

Nu de Xbox one series games weer slecht in media komen na de eerste 3th party/exclusieve show,is het taak van sony om te laten zien hoe het moet,of maken ze weer dezelfde fout....we zullen het hopelijk zien in juni!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
bram1984 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 21:41:
[...]

Ik ga er eigenlijk ook wel een beetje vanuit, eerlijk gezegd. Laat wat patches zien voor current gen titels en 1 of 2 next-gen exclusives en je bent eigenlijk al klaar. Even aftoppen met QoL verbeteringen (vrijwel geen laadtijden, instant fast travel etc.), Aangevuld met nog wat 3rd party en ze zitten gebakken.
Ja, dan zijn een hoop mensen het alweer vergeten dat ze niets van zich hebben laten horen.
Ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe het tegen elkaar gaat botsen. Sony heeft stiekem ook gewoon geen andere keuze, dan met iets degelijks aan te komen.

Microsoft moet ook een exclusive knallen die alleen voor de Series X is. Dat rekening houden met een oude console kan mij aan m'n reet roesten. Zet gewoon een deugdelijke game neer en gaan met die banaan. Bijv. maak een indrukwekkende versie van Killzone, alleen voor de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ps5 met een first preview van GTA6 zou helemaal te gek zijn. Take Two en Sony hebben al vaker lopen flirten met elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

yinx84 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 14:47:
[...]

"Ergens in het begin tot midden juni gaat Sony iets over de ps5 zeggen...."

Ik doe er ook eentje. Ergens zo rond de 2 de en 3de week van juli komt Sony met meer info over de ps5.

Zal ik hem nog even twitteren en dan beginnen "volgens een van mijn bronnen...."

_O-

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:44:
Ps5 met een first preview van GTA6 zou helemaal te gek zijn. Take Two en Sony hebben al vaker lopen flirten met elkaar.
Lol :D

Hoewel ik het superuberzeer onwaarschijnlijk acht, en volgens mij is er nog niet veel van GTA 6 klaar, zou het internet exploderen als ze daarmee aan komen banjeren.. en zou het echt de briljantste move van de eeuw zijn _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Geen wonder dat soms de verwachtingen van gamers niet waargemaakt kunnen worden door bedrijven... GTA6 :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:24:
Geen wonder dat soms de verwachtingen van gamers niet waargemaakt kunnen worden door bedrijven... GTA6 :z
Tsja je kan er natuurlijk ook gelijk serieus op in gaan.

Maarja, wishful thinking voor een GTA 6 is toch éven wat anders dan een crap presentatie neerzetten, waarvan gamers daadwerkelijk toch wel iets meer hadden van mogen verwachten :>

Maar geen zorgen hoor, de PS zal niet met GTA aan de haal gaan :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trishul
GTA6 zit nog in pre-productie en Rockstar kennende, wordt die pas gereleased wanneer de potentiële afzetmarkt groot genoeg is. D.w.z. een release op het moment dat de combined sales van PS5 en XSX boven de 100 miljoen zit. Die mijlpaal wordt waarschijnlijk wel gehaald vanaf 2023 dus ik verwacht niet eerder dan 2023 de nieuwe GTA. Wat best wel een shame is eigenlijk, de laatste is alweer van 2013... En de huidige generatie heeft niet eens een nieuwe GTA gekregen... De opgepoetste versie van GTA5 kun je niet meerekenen natuurlijk. En dan te bedenken dat de PS2 wel drie grote GTA's kende.
Natuurlijk is RDR2 uitgekomen voor de huidige generatie, maar RDR is geen GTA en bereikt niet dezelfde massa.

Ik verwacht trouwens wel redelijk snel een GTA5 versie voor PS5 met ultra assets van de PC versie in hogere resolutie en kortere laadtijden. Voor Rockstar een relatief eenvoudige, maar snelle inkomstenbron in de nieuwe generatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Trishul schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:56:
Ik verwacht trouwens wel redelijk snel een GTA5 versie voor PS5 met ultra assets van de PC versie in hogere resolutie en kortere laadtijden. Voor Rockstar een relatief eenvoudige, maar snelle inkomstenbron in de nieuwe generatie.
Dat zou wat zijn. 1 keer een game maken en op drie generatie consoles verkopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
uchiha tijntje schreef op zondag 10 mei 2020 @ 00:59:
[...]

Dat zou wat zijn. 1 keer een game maken en op drie generatie consoles verkopen :p
Ja, terwijl je eigenlijk gewoon de PS4 versie kunt spelen op de PS5. Maar ja, het is GTA, noem de 'next-gen' versie de 'definitive' editie ofzo en men koopt het. Vooral in het eerste jaar. De PS4 versie verkocht ook flink in het eerste jaar.
Misschien dat ze zelfs nog wat eyecandy kunnen toevoegen, bovenop de PC versie. In ieder geval zal streamen van assets niet meer merkbaar moeten zijn voor de speler (pop-in en draw distance als je snel door de wereld reist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kenny_026 schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 22:44:
Ja en nee.
Ja, dat hoef ik niet uit te leggen,
Nee, als hij ook voor de Series X moet gemaakt worden dan gaat je hele voordeel van die SSD weg. Hij zal vast sneller laden, maar een dikke exclusive zal het ook goed kunnen doen. Daarnaast weet je ook niet of ze in eerste instantie voor de Series X optimaliseren en dan pas voor de PS5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
GTA6 zit nog in pre-productie en Rockstar kennende, wordt die pas gereleased wanneer de potentiële afzetmarkt groot genoeg is. D.w.z. een release op het moment dat de combined sales van PS5 en XSX boven de 100 miljoen zit. Die mijlpaal wordt waarschijnlijk wel gehaald vanaf 2023 dus ik verwacht niet eerder dan 2023 de nieuwe GTA. Wat best wel een shame is eigenlijk, de laatste is alweer van 2013... En de huidige generatie heeft niet eens een nieuwe GTA gekregen... De opgepoetste versie van GTA5 kun je niet meerekenen natuurlijk. En dan te bedenken dat de PS2 wel drie grote GTA's kende.
Natuurlijk is RDR2 uitgekomen voor de huidige generatie, maar RDR is geen GTA en bereikt niet dezelfde massa.

Ze zijn toch veel te laat begonnen met GTA6, kom nou, GTA5 stamt uit de tijd van de PS3, daarna hebben ze snel gecashed door hem nogmaals op de PS4 uit te brengen.

Als ze dat gaan doen op de PS5, bah..

We willen juist nieuwe games, geen herhaling van oude zetten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Ik word alleen nog warm van een nieuwe R* game als ze de gameplay/controls/player agency/missie vrijheid compleet omgooien. Dat ze weer een nieuwe benchmark gaan neerzetten qua open wereld en graphics, daar twijfel ik niet aan. Maar dat vind ik niet genoeg als de rest achterblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wordt altijd warm van een nieuwe Rockstar game, laat Pingpong 2021 maar komen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-05-2020 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:50:
Ik wordt altijd warm van een nieuwe Rockstar game, laat Pingpong 2021 maar komen :P
Je wilt niet weten hoe veel we dat gespeeld hebben 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 10:59:
[...]

Je wilt niet weten hoe veel we dat gespeeld hebben 😂
Haha ik ook, was best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:05

v8power67

Psn: Mausosaurus

Oehhh ping pong van rockstar ja, was echt verslavend en geniaal! Een nieuwe daarvan op de rdr2 engine en hoge framerate en hoog realisme zou ik graag zien !!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:50

Martinspire

Awesomeness

Rockstar kondigt zijn games meestal wel ruim van tevoren aan, dus als er nu nog geen trailer is geweest, komt er dit jaar geen GTA uit. Als ze een trailer uitbrengen, komt ie pas volgend jaar of misschien 2022 pas.

Rockstar heeft altijd ingezet op een hype en die gaan nu dus echt niet ineens een game uitbrengen.

Ik verwacht verder dat ie wel op de oude consoles uitkomt. Simpelweg omdat take 2 niet bang van geld is. Verder verwacht ik geen cross gen buy voor die game. Het zou uniek zijn en ik denk dat Sony en MS het wel willen, maar dat take 2 nogmaals niet bang van geld is...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 20:50
Ik heb eigenlijk nooit een preorder gedaan voor een console gedaan. Kan iemand mij vertellen hoe dat bij de PS4 ging? Was die online te preorderen na de aankondiging van Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Martinspire schreef op zondag 10 mei 2020 @ 11:20:
Rockstar kondigt zijn games meestal wel ruim van tevoren aan, dus als er nu nog geen trailer is geweest, komt er dit jaar geen GTA uit. Als ze een trailer uitbrengen, komt ie pas volgend jaar of misschien 2022 pas.

Rockstar heeft altijd ingezet op een hype en die gaan nu dus echt niet ineens een game uitbrengen.

Ik verwacht verder dat ie wel op de oude consoles uitkomt. Simpelweg omdat take 2 niet bang van geld is. Verder verwacht ik geen cross gen buy voor die game. Het zou uniek zijn en ik denk dat Sony en MS het wel willen, maar dat take 2 nogmaals niet bang van geld is...
21 mei maken ze de plannen voor het fiscale jaar 2021 bekend. Interessante dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Piet_Piraat7 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:37:
Ik heb eigenlijk nooit een preorder gedaan voor een console gedaan. Kan iemand mij vertellen hoe dat bij de PS4 ging? Was die online te preorderen na de aankondiging van Sony?
Ja. Na de E3, om precies te zijn. Toen de prijs bekend werd.

[ Voor 8% gewijzigd door bram1984 op 10-05-2020 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Finger Tracking PSVR2

Prijsgeneuzel

[ Voor 46% gewijzigd door Kenny_026 op 10-05-2020 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Aah zelf benoemd analist Michael Pachter :w
Bij alles wat deze man zegt kan je vaak wel een vrachtwagen zout bij nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
I ColoSsuZz I schreef op zondag 10 mei 2020 @ 16:44:
[...]

Aah zelf benoemd analist Michael Pachter :w
Bij alles wat deze man zegt kan je vaak wel een vrachtwagen zout bij nemen
Ik neem alles met een korrel zout, tenzij het van Sony zelf komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Kenny_026 schreef op zondag 10 mei 2020 @ 12:52:
[...]

21 mei maken ze de plannen voor het fiscale jaar 2021 bekend. Interessante dag.
Voornamelijk interessant voor de aandeelhouders lijkt me, of mis ik iets?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Flagg schreef op zondag 10 mei 2020 @ 21:29:
[...]

Voornamelijk interessant voor de aandeelhouders lijkt me, of mis ik iets?
Op basis van lopende projecten (games) inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:52

Ik vind het juist top dat het zo lang zal duren. Dit is zo ongeveer de enige manier om weer met een GTA game te komen die door het dak zal gaan. Vergeet niet dat het een ontzettend zware klus is om GTA5 te doen vergeten. Die game was op zo veel vlakken briljant. Terleurstelling ligt gigantisch op de loer.

Nee, laat ze er maar lekker lang over doen. Ook zodat ze veel meer uit de nieuwe hardware weten te halen dan nu mogelijk zou zijn. Tot die tijd toen we het wel met alle andere game. Kunnen we in 2023 weer masaal naar de winkels rennen bij de launch van GTA6 (de verkoopcijfers van GTA5 in de eerste week waren bizar, ging nergens meer over)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Rossi46 Ik kan me nog herinneren dat GTA5 bij diverse winkels was uitverkocht. Het was verder niet helemaal mijn game, maar desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig naar wat R* kan op de next gen consoles en 10.000 man erachter met een haast oneindig budget.

On-topic: we hebben nu dus diverse "insiders" die 2 en 4 juni roepen voor een reveal/blowout. Zou leuk zijn. Ik ben benieuwd of ze alles dan in één show proppen en of ze de prijs gaan noemen. MS heeft natuurlijk al aangegeven dat ze in juli met een first party show komen. Veel later moet je niet met een prijs komen, dus ik zie Sony gerust nog even wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:52
bram1984 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:00:
@Rossi46 Ik kan me nog herinneren dat GTA5 bij diverse winkels was uitverkocht. Het was verder niet helemaal mijn game, maar desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig naar wat R* kan op de next gen consoles en 10.000 man erachter met een haast oneindig budget.

On-topic: we hebben nu dus diverse "insiders" die 2 en 4 juni roepen voor een reveal/blowout. Zou leuk zijn. Ik ben benieuwd of ze alles dan in één show proppen en of ze de prijs gaan noemen. MS heeft natuurlijk al aangegeven dat ze in juli met een first party show komen. Veel later moet je niet met een prijs komen, dus ik zie Sony gerust nog even wachten.
Ik werkte destijds bij de MediaMarkt. De aantallen die landelijk vooraf in waren gekocht waren gigantisch. Totaal debiel, dacht ik.Tot dat bijna alles in 1 tot 2 dagen uitverkocht was...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat was echt gekkenwerk toen. Ik had geen pre-order maar heb hier in de buurt (Stad in de randstad) behoorlijk moeite moeten doen er op launch een te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op maandag 11 mei 2020 @ 09:39:
Ja dat was echt gekkenwerk toen. Ik had geen pre-order maar heb hier in de buurt (Stad in de randstad) behoorlijk moeite moeten doen er op launch een te krijgen.
Ik was 'm ook binnen een uur weer kwijt via Marktplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:09:
[...]

Ik was 'm ook binnen een uur weer kwijt via Marktplaats.
Ja daar was de handel ook enorm idd, nieuwe gesealde exemplaren gingen voor meer dan de winkelprijs (een vriendje van mij had er per ongeluk twee) en open gemaakte exemplaren soms zelfs ook.

Natuurlijk is GTA altijd wel een fenomeen geweest maar zoveel verbaasde mij toen wel en tot de dag van vandaag nog eigenlijk , ze hebben online natuurlijk maar de game zelf staat nog (bijna) altijd in de top 3 beste verkopen. Iedereen heeft hem toch nu wel op meerdere platformen zou je zeggen 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
Gisteren trouwens Death Stranding bij een maatje opgepikt. Uurtje gespeeld (waarvan 45 minuten cutscenes, oh well), maar wat ziet dit er bizar uit zeg. Ik had de game nog niet "live" gezien op mijn eigen TV, maar die Decima Engine is wel ziek voor dit soort open werelden. Het is tegen het fotorealistische aan, bijna. Met de aanstaande PC release gaat deze vrijwel zeker ook een bump krijgen op de PS5. En dan te bedenken dat Guerilla grofweg 3/4x zo groot is als Kojima Productions en al een aantal jaren bezig zijn met hun PS5 project op deze engine. Kan me er niet voorstellen hoe een nieuwe Horizon eruit gaat zien.

Dat gezegd hebbende, hoop ik ook op wat fijne upgrades voor HZD 1. Blijft nog steeds een van de mooiste games op de huidige generatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En ik verwacht dat GTA 6 dit ook gewoon gaat toppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:19:
En ik verwacht dat GTA 6 dit ook gewoon gaat toppen :D
Ja? Wordt wel heel moeilijk hoor en met het vertrek van een van de broers is het nog maar de vraag of de kwaliteit zo gewaarborgd blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
bram1984 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:18:

Dat gezegd hebbende, hoop ik ook op wat fijne upgrades voor HZD 1. Blijft nog steeds een van de mooiste games op de huidige generatie.
Dat is ook 1 van de dingen die mij erg zijn bijgebleven. Volgens mij dat gebied links onderin de map van HZD (met al die bomen etc.) , 1 van m'n eerste wow momenten qua graphics :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:17
bram1984 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:18:
Gisteren trouwens Death Stranding bij een maatje opgepikt. Uurtje gespeeld (waarvan 45 minuten cutscenes, oh well), maar wat ziet dit er bizar uit zeg. Ik had de game nog niet "live" gezien op mijn eigen TV, maar die Decima Engine is wel ziek voor dit soort open werelden. Het is tegen het fotorealistische aan, bijna. Met de aanstaande PC release gaat deze vrijwel zeker ook een bump krijgen op de PS5. En dan te bedenken dat Guerilla grofweg 3/4x zo groot is als Kojima Productions en al een aantal jaren bezig zijn met hun PS5 project op deze engine. Kan me er niet voorstellen hoe een nieuwe Horizon eruit gaat zien.

Gaaf! Houd vol en race naar chapter 3, dan wordt het echt leuk en gevarieerd. Wees niet bang dat je dingen mist of dingen niet meer kunt doen want dat is niet het geval. Tot nu ook de mooiste game die ik heb gezien qua landschappen en personages.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Death Stranding ziet er idd fantastisch uit maar ergens in Chapter 4 ben ik afgehaakt.
Werd allemaal wel heel erg herhalend en vooral rete saai op een gegeven moment.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 11-05-2020 10:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Ook hier even;

Mooi geschreven column; https://gamer.nl/artikele...osoft-is-aan-het-schaken/
Vind ook de titel erg goed bedacht; Sony wint met dammen, maar Microsoft is aan het schaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:22:
[...]

Ja? Wordt wel heel moeilijk hoor en met het vertrek van een van de broers is het nog maar de vraag of de kwaliteit zo gewaarborgd blijft.
Nouja, ik denk dat GTA dermate groot is geworden, dat het geen last zal ondervinden van het vertrek van 1 vd de personen. Daarvoor hebben ze een te grote geschiedeins als voorbeeld om op door te bouwen..

En dan nog, denk ik dat de nieuwe GTA als hotcakes blindelings gekocht gaat worden. Ik wel iig. Ik vermijd spoilers, en t liefst ook trailers e.d. Gewoon kopen en gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:43:
[...]

Nouja, ik denk dat GTA dermate groot is geworden, dat het geen last zal ondervinden van het vertrek van 1 vd de personen. Daarvoor hebben ze een te grote geschiedeins als voorbeeld om op door te bouwen..

En dan nog, denk ik dat de nieuwe GTA als hotcakes blindelings gekocht gaat worden. Ik wel iig. Ik vermijd spoilers, en t liefst ook trailers e.d. Gewoon kopen en gaan :D
Ja ik koop het ook blind hoor (althans ik kijk wel trailers) alleen nog over GTAV heen is lastig hoor.
Hoop het wel, een GTA game met de mogelijkheden van de Next-Gen lijkt mij fantastisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
D. Ninjai schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:23:
[...]

Gaaf! Houd vol en race naar chapter 3, dan wordt het echt leuk en gevarieerd. Wees niet bang dat je dingen mist of dingen niet meer kunt doen want dat is niet het geval. Tot nu ook de mooiste game die ik heb gezien qua landschappen en personages.
Ik kijk het rustig aan. Ben nog te vroeg om "hooked" te kunnen raken, maar kan zomaar zijn dat ik het niet volhoudt. We gaan het zien. En anders een nieuwe poging op PS5 op 60fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:45:
[...]

Ja ik koop het ook blind hoor (althans ik kijk wel trailers) alleen nog over GTAV heen is lastig hoor.
Hoop het wel, een GTA game met de mogelijkheden van de Next-Gen lijkt mij fantastisch :)
Pfff ik kan me alleen maar een beetje een voorstelling maken van hoe t eruit (kan) gaat zien <3

Ik hoop ook op environment destruction, en begaanbare gebouwen enzo

Ook verwacht ik dat ze met iets nieuwe bijzondere functie gaan komen, dat internet weer doet exploderen, zoals GTA VR ofzo :D
(Edit: oh lol er is sinds februari dit jaar een vr mod voor.)

De grootste vraag is natuurlijk: Welke tijd gaat het zijn?

GTA 3 Vice City was 80's
GTA San Andreas was 90's
GTA 4 jaren 2000
GTA 5 huidige tijd

Zou het er een in de toekomst zijn? (Hoop het persoonlijk niet, maar goed)

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 11-05-2020 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 11 mei 2020 @ 10:54:
[...]

Pfff ik kan me alleen maar een beetje een voorstelling maken van hoe t eruit (kan) gaat zien <3

Ik hoop ook op environment destruction, en begaanbare gebouwen enzo

Ook verwacht ik dat ze met iets nieuwe bijzondere functie gaan komen, dat internet weer doet exploderen, zoals GTA VR ofzo :D
(Edit: oh lol er is sinds februari dit jaar een vr mod voor.)

De grootste vraag is natuurlijk: Welke tijd gaat het zijn?

GTA 3 Vice City was 80's
GTA San Andreas was 90's
GTA 4 jaren 2000
GTA 5 huidige tijd

Zou het er een in de toekomst zijn? (Hoop het persoonlijk niet, maar goed)
De geruchten gaan al even dat het weer een soort Vice City wordt maar dan met meerdere mappen waartussen je reist met het vliegtuig. Misschien is dat wel een van de zaken die nu beter kunnen dan vroeger met Next-Gen enz.

Maar goed dat is meer wat voor een GTA Kroeg topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:00:
[...]

De geruchten gaan al even dat het weer een soort Vice City wordt maar dan met meerdere mappen waartussen je reist met het vliegtuig. Misschien is dat wel een van de zaken die nu beter kunnen dan vroeger met Next-Gen enz.

Maar goed dat is meer wat voor een GTA Kroeg topic :)
Die setting zou meteen mijn voorkeur hebben!

Waar ik ook enorm naar uitkijk: een next-gen only Far Cry op weer eens een tropisch eiland. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:02:
[...]

Die setting zou meteen mijn voorkeur hebben!

Waar ik ook enorm naar uitkijk: een next-gen only Far Cry op weer eens een tropisch eiland. :9~
Meh beetje klaar met Far Cry -O-

Moeten ze toch wel met iets vernieuwends komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
poor Leno schreef op maandag 11 mei 2020 @ 11:04:
[...]

Meh beetje klaar met Far Cry -O-

Moeten ze toch wel met iets vernieuwends komen..
Ik kan er nooit genoeg van krijgen. Gewoon een big ass eiland met dichtere begroeiing, betere draw distance, grotere langere wegen waarop je veel sneller kan rijden, overal mysterieuze grotten die om verkenning schreeuwen, meer en uitgebreidere wapen/voertuig customization, destructieve omgevingen (moet nu kunnen), grotere outposts met tientallen NPC's/vijanden die je compleet aan gort kunt blazen.
Pagina: 1 ... 18 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden