Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Caayn schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:29:
[...]
Tidux... Die ken ik nog wel van mijn oude Neogaf tijd, een van de grootste Sony shills destijds. Prima gozer, maar soms iets te fanatiek.

Dat terzijde. Als Sony RDNA3 features in de PS5 GPU verwerkt heeft dan zou je verwachten dat ze dat op zijn minst benoemt hadden in hun eerdere presentatie en wat meer focus op de GPU hadden gelegd in plaats van er snel overheen te gaan. Laat ze eerst maar eens VRS bevestigen, wat er waarschijnlijk inzit, voordat wij gaan speculeren over mogelijke features van een 2021 GPU arch.
RedGamingTech bevestigt het ook. Schijnt betrouwbaarder te zijn. Nog steeds eerst zien dan geloven natuurlijk.

https://mobile.twitter.co...tml%231256258785837907974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-10 22:03
Heeft wel een beetje een Misterxmedia gehalte die tweets.
Anyhow, Cerny repte in zijn presentatie wel over bepaalde aanpassingen die zij (Sony en AMD) hebben doorgevoerd aan de APU waardoor deze wat meer 'custom' is geworden. Zoek het stukje over de APU/GPU uit de presentatie maar op. Zo gek is het dan niet dat de PS5 GPU iets afwijkt van RDNA2. Ditzelfde deed Sony ook met de PS4 GPU (GCN2.0), deze had wat extra features van GCN3.0. Verwacht geen extra magische TF's ofzo, maar eerder iets in de richting van AA/scaling tech.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kijk, dit soort dingen zijn toch gewoon wel een beetje apart. Mr. Cerny.... heeft een deep dive gegeven over de specs. Daarin werd zoals @Caayn niet eens in gegaan op een aantal belangrijke RDNA 2 features. En nu zouden ze ineens features van RDNA 3 supporten. Ik zeg niet dat het niet zo is. Ik zeg niet dat het zo is.

Alleen het wishfull thinking ligt er in dit kroegentopic, maar vooral op de grotere fora en op twitter er toch wel een beetje bovenop. Dat is denk ik een belangrijk verschil tussen beide topics. Kijk maar eens 3 maandjes terug. Werd er nog wild gespeculeerd over de 13.3 TF en de 11.5 TF (oja, afgerond 12).

En die speculatie wordt gewoonweg gevoed doordat er weinig bekend is. Sinds de deepdive anderhalve maand geleden is er verder weinig informatie (anders dan de controller) naar buiten gebracht. Prima als mensen dat prima vinden. Ik vind het persoonlijk raar dat ze voor deze route kiezen qua informatievoorziening, zeker na die deepdive wat toch op zijn minst niet goed gemanaged was richting de buitenwacht. Dat zou ik ook hebben gevonden als MS deze route had bewandelt. Zo was 2013 echt een clusterfuck.

De argumentatie voor deze wijze van communicatie is in dit topic echter steevast hetzelfde. Er komen nog grote games aan, dus daar wachten ze op en in 2013 deden ze hetzelfde. Ik ben dan wel benieuwd of ze wachten tot half juli :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nodgic
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 14-11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja is al gepost. ;)

Hoop dat het eerder wordt, anders prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
uchiha tijntje schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:21:
Kijk, dit soort dingen zijn toch gewoon wel een beetje apart. Mr. Cerny.... heeft een deep dive gegeven over de specs. Daarin werd zoals @Caayn niet eens in gegaan op een aantal belangrijke RDNA 2 features. En nu zouden ze ineens features van RDNA 3 supporten. Ik zeg niet dat het niet zo is. Ik zeg niet dat het zo is.

Alleen het wishfull thinking ligt er in dit kroegentopic, maar vooral op de grotere fora en op twitter er toch wel een beetje bovenop. Dat is denk ik een belangrijk verschil tussen beide topics. Kijk maar eens 3 maandjes terug. Werd er nog wild gespeculeerd over de 13.3 TF en de 11.5 TF (oja, afgerond 12).

En die speculatie wordt gewoonweg gevoed doordat er weinig bekend is. Sinds de deepdive anderhalve maand geleden is er verder weinig informatie (anders dan de controller) naar buiten gebracht. Prima als mensen dat prima vinden. Ik vind het persoonlijk raar dat ze voor deze route kiezen qua informatievoorziening, zeker na die deepdive wat toch op zijn minst niet goed gemanaged was richting de buitenwacht. Dat zou ik ook hebben gevonden als MS deze route had bewandelt. Zo was 2013 echt een clusterfuck.

De argumentatie voor deze wijze van communicatie is in dit topic echter steevast hetzelfde. Er komen nog grote games aan, dus daar wachten ze op en in 2013 deden ze hetzelfde. Ik ben dan wel benieuwd of ze wachten tot half juli :)
Eh, volgens mij heb ik hier niemand gezien die die tweet meteen 100% gelooft. Verder m.b.t. je laatste zin: het is wel heel erg onlogisch om te denken dat de PS5 reveal daadwerkelijk halverwege juli zal plaatsvinden. De geruchtenmolen heeft het nu al over de eerste week van juni (hey, dat is herkenbaar, 2013 & PS4, hint hint). Tenminste, dat is wat een journalist van Venturebeat geteast heeft. En het zou wel heel vreemd zijn als we niks horen over de PS5 deze maand, er zullen gewoon wat nieuwtjes hier en daar verspreid worden op de Sony manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Trishul schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:35:
[...]

Eh, volgens mij heb ik hier niemand gezien die die tweet meteen 100% gelooft. Verder m.b.t. je laatste zin: het is wel heel erg onlogisch om te denken dat de PS5 reveal daadwerkelijk halverwege juli zal plaatsvinden. De geruchtenmolen heeft het nu al over de eerste week van juni (hey, dat is herkenbaar, 2013 & PS4, hint hint). Tenminste, dat is wat een journalist van Venturebeat geteast heeft. En het zou wel heel vreemd zijn als we niks horen over de PS5 deze maand, er zullen gewoon wat nieuwtjes hier en daar verspreid worden op de Sony manier.
Het wishfull thinking gedeelte slaat niet direct op de RDNA3 tweet, maar meer in zijn algemeenheid. En ten aanzien van mijn laatste zin... Ik denk het niet. Ik zou het zeer onlogisch vinden. Ik vind de huidige wijze van communicatie nu al onlogisch. Echter dat is het weerwoord wat er iedere keer gegeven werd als iemand de wijze van communicatie van Sony bekritiseerde.

Dus laten we de 1e week van juni toch gewoon lekker afwachten. Nog even een maandje geduld! En ondertussen lekker kijken naar de game reveals van wat third party games volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@uchiha tijntje Er is hier door mij en andere personen al lang en breed gezegd dat Tidux onbetrouwbaar is. Dat is inderdaad het verschil met het andere topic waar alles meteen voor waarheid aan wordt gezien. Ik zeg hierboven letterlijk nog "eerst zien dan geloven".

Dit is niet de plek voor MS/XSX talk

[ Voor 42% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Reactie op MS talk

[ Voor 97% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Nog meer discussie op MS talk

[ Voor 93% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Chaoss schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:27:
[...]

Belachelijk? Deze posts zijn belachelijk:
"de PS5 heeft koelings problemen"
"de marketing van Sony slaat nergens op"
"Sony gaat de PS5 opnIeuw ontwerpen"
"Sony reageert alleen maar op Microsoft"
"de PS5 is uitgesteld"
"Sony is in paniek"
Etc.etc.

En dan vooral dit soort posts 50x herhaald zien worden door dezelfde 4-5 mensen. Wat probeer je dan te bereiken?

Wat gebeurd er als iemand van kamp Sony om de 2 dagen in het XSX topic gaat posten:
"de XSX gaat veel te duur worden"
"Microsoft heeft geen noemenswaardige exclusives"
"Xbox is onduidelijk met zijn naamgevingen"
"Microsoft heeft te vroeg alles bekend gemaakt"
"ik vind het ontwerp lelijk"
"de 12tflop wordt niet gehaald"

Juist dan krijg je het vriendelijke verzoek om daar mee te stoppen.

Waarom zie je in het XSX topic bijna geen Sony fanboys de boel verstieren en waarom regent het hier topic reports?
Een hoop van die post zijn gewoon waarheid, maar sommige mensen mogen ook hun roze bril wel eens afzetten hier.

Veel andere verklaringen zijn er niet voor de aparte strategie die Sony erop nahoudt op het moment. Daarbij heb ik ook gezegd dat het mogelijk over 2 maanden niet meer uitmaakt, dus de tijd zal het leren.

Tuurlijk regent het hier topic reports, omdat een andere mening niet gewaardeerd wordt. Het kan helpen om kritisch tegen de huidige situatie aan te kijken.

Zelfs als er met foute onderbouwing op de man gespeeld wordt, dan blijft dat gewoon staan.

Maar als ik dat een keer doe, dan moet ik mij schamen en nadenken over mijn zonden, sterker nog, ik krijg er een waarschuwing voor..

Meten met meerdere maten heet dat..

Buiten dat heb ik alle Sony consoles hier staan en daar maak ik dagelijks gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Donstil schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 19:27:
[...]

Geen van de twee, 1828x914 en 1280x720
Draait Jedi Fallen Order op 720p? Nee toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Meer discussie over datzelfde stukje MS talk

[ Voor 71% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Op de man en/of voegt niets toe

[ Voor 78% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:59:
[...]

Nee zal toch niet. Ik doelde op het screenshot :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Segafreak83 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:55:
[...]

Een hoop van die post zijn gewoon waarheid, maar sommige mensen mogen ook hun roze bril wel eens afzetten hier.

Veel andere verklaringen zijn er niet voor de aparte strategie die Sony erop nahoudt op het moment. Daarbij heb ik ook gezegd dat het mogelijk over 2 maanden niet meer uitmaakt, dus de tijd zal het leren.

Tuurlijk regent het hier topic reports, omdat een andere mening niet gewaardeerd wordt. Het kan helpen om kritisch tegen de huidige situatie aan te kijken.

Zelfs als er met foute onderbouwing op de man gespeeld wordt, dan blijft dat gewoon staan.

Maar als ik dat een keer doe, dan moet ik mij schamen en nadenken over mijn zonden, sterker nog, ik krijg er een waarschuwing voor..

Meten met meerdere maten heet dat..

Buiten dat heb ik alle Sony consoles hier staan en daar maak ik dagelijks gebruik van.
Hoewel goed bedoeld, is het niet jou plek om deze reactie te maken en is deze reactie ook nogeens op de man. Daarnaast nog meer MS talk

[ Voor 36% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

MS talk

[ Voor 88% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
SD5k schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 20:59:
[...]

Haha nee joh, screenshot, compressie en zo. Bron is wel 4K. Mijn punt is dat native niet meteen de mooiste graphics hoeft te betekenen. Vandaar dat ik persoonlijk een groot voorstander van reconstructie ben (checkerboarding, temporal injection) en hoop dat devs hier de komende generatie veel meer gebruik van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MS talk

[ Voor 80% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Discussie na reactie die op de man is

[ Voor 100% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Voegt niets toe, is eerder trollen

[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verder in op de man discussie

[ Voor 71% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Als je een TR maakt hoef je dat niet in het topic te delen, dat voegt niets toe aan de sfeer, het verpest het alleen meer

[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Goed bedoeld, maar niet jouw plek om dat te doen en al helemaal niet hier. Verder is het ook redelijk op de man

[ Voor 75% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Echte gamers kopen beide..... al is het maar voor de heb...

Wie gaan er hier eigenlijk blind voor beide?

👆🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr. Cerny.... heeft een deep dive gegeven over de specs. Daarin werd zoals @Caayn niet eens in gegaan op een aantal belangrijke RDNA 2 features. En nu zouden ze ineens features van RDNA 3 supporten.
Hij is wat dat betreft niet echt ingegaan op welke tech ze nu precies gebruiken, maar meer op het functioneren ervan.
Ik verwacht hier wel meer van bij de volgende presentatie/teardown.

Dit gezegd hebbende lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ze iets hebben dat eigenlijk nog toekomstmuziek is.

Met Sony weet je het natuurlijk nooit wat ze uit de hoge hoed toveren, maar ik verwacht het echt niet.

Waarschijnlijk een kleine verandering aan 'iets' intern waardoor een engineer een grapje heeft gemaakt dat dit 'zo goed als' RDNA3 is, en vervolgens is dat zn eigen leven gaan leiden.

Maar ik neem het iig met een dikke rots zout in de Dode Zee :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Maak een TR aan en doe mee zoals we het wel graag zien is de beste manier om het topic de goede kant op te sturen
Kenny_026 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:40:

👆🏻
*steekt hand op*

[ Voor 28% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Navi 3 staat toch pas op de roadmap voor 2022?

Features die op Navi 2 draaien zou wel prima kunnen.

[ Voor 37% gewijzigd door Kenny_026 op 01-05-2020 21:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
Kenny_026 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:53:
Navi 3 staat toch pas op de roadmap voor 2022?
PS5 uitstel naar 2022 confirmed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Caayn schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 21:52:
Sorry maar ik ben het kinderachtige "maar hun doen dit en dat is niet eerlijk" gedrag in dit topic spuugzat. Kunnen wij gewoon normaal reageren zonder gelijk van het ergste uit te gaan?

Nee, ik ben zelf ook niet heilig.
Ik vind het tof van je dat je het toegeeft en het zelf ook inziet, en dat jullie inderdaad voortaan normaal kunnen reageren en niet meer klagen over het "onrecht" dat jullie wordt aangedaan (y) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Maar ben blij dat we donderdag 7 mei om 17.00 wat next gen games gaan zien d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16

👆🏻
Zeker! Allebei komen ze er day one!

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03

Het niveau van de bronnen is ook echt van een bedroevend niveau. Met de volgende generatie ga ik ook een Twitter-account aanmaken en kijken hoe snel je 'bekend' kan worden. Gewoon even een interessant tweetje plaatsen, mailtje naar alle sites en dan schiet het vermoedelijk al aardig op, want enig onderzoek is er tegenwoordig niet meer bij. Er is bijna geen enkele voorspelling uitgekomen, maar blijkbaar is het denkvermogen van mensen op sociale media tegenwoordig zo beperkt dat ze iedere scheet van een onbetrouwbare bron gewoon nogmaals serieus nemen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Dit is trollen of poging tot grappig doen die totaal verkeerd valt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:01
Ondertussen spelen we allemaal toch nog wel gewoon op onze Switch toch? :+

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Raem schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:51:
Ondertussen spelen we allemaal toch nog wel gewoon op onze Switch toch? :+
Ik wel, lekker Mario Kart 8 Deluxe. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:01
NotSoSteady schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:54:
[...]

Ik wel, lekker Mario Kart 8 Deluxe. _/-\o_
Bij mij heeft FFVII remake even plaats moeten maken voor Animal Crossing. Zó verslavend!

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik heb het hier voorlopig wel even gezien, dus succes allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NotSoSteady schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:33:
[...]

Het niveau van de bronnen is ook echt van een bedroevend niveau. Met de volgende generatie ga ik ook een Twitter-account aanmaken en kijken hoe snel je 'bekend' kan worden. Gewoon even een interessant tweetje plaatsen, mailtje naar alle sites en dan schiet het vermoedelijk al aardig op, want enig onderzoek is er tegenwoordig niet meer bij. Er is bijna geen enkele voorspelling uitgekomen, maar blijkbaar is het denkvermogen van mensen op sociale media tegenwoordig zo beperkt dat ze iedere scheet van een onbetrouwbare bron gewoon nogmaals serieus nemen. 8)7
Bedoel je in dit topic of in die andere? Hier valt het wel mee, volgens mij. Tidux is het minst betrouwbaar en daar wordt netjes bij vermeld dat een korrel zout slim is. In het laatste geval wordt zijn tweet zelfs bevestigd door een bron die iets meer betrouwbaar schijnt te zijn. Zegt nog steeds niks natuurlijk, maar het is geen niveautje Dealer en Misterxmedia zoals ik elders zie langskomen. RedGamingTech had bijvoorbeeld 36 CU's goed toen sommige gekkies 13TF riepen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-10 20:09

justifire

Shut up and squat !!

@bram1984 aangezien ik antwoord heb gegeven op jouw vraag, ga je dan ook nog even de moeite nemen om feedback te geven ?

justifire in "[PS5] Het pre-release kroeg topic"

Of was dit een troll-vraagje ?

En had je daarnaast ook al een antwoord op mijn vraag :
Wie presenteert hier verzinsels als een feit ?

justifire in "[PS5] Het pre-release kroeg topic"

Dit is nogal direct en op de man geschreven, doe eens niet

[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
Sarcasme werkt niet/moeilijk op het internet en zeker niet op deze manier

[ Voor 68% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Doe eens niet zo door drammen

[ Voor 56% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
bram1984 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 23:12:
[...]

Bedoel je in dit topic of in die andere? Hier valt het wel mee, volgens mij. Tidux is het minst betrouwbaar en daar wordt netjes bij vermeld dat een korrel zout slim is. In het laatste geval wordt zijn tweet zelfs bevestigd door een bron die iets meer betrouwbaar schijnt te zijn. Zegt nog steeds niks natuurlijk, maar het is geen niveautje Dealer en Misterxmedia zoals ik elders zie langskomen. RedGamingTech had bijvoorbeeld 36 CU's goed toen sommige gekkies 13TF riepen. ;)
Gewoon in het algemeen. Ik verbaas me er online echt over hoe makkelijk mensen alles geloven, zelfs de gekste dingen die overduidelijk fake zijn.

Was het daadwerkelijk RedGamingTech of hebben ze gewoon de informatie uit het artikel van Digital Foundry gehaald?
The Gonzalo leak back in April suggested that PlayStation 5 would feature a Zen 2-based CPU cluster running at 3.2GHz paired with a Navi graphics core running at 1.8GHz. Slightly less concrete evidence linked to PCI Express identifiers suggested that AMD was referring to the GPU as 'Navi 10 Lite' - inferring heavily that the GPU would have the same 40 compute units as the PC-based Navi 10 part found in the RX 5700 and RX 5700 XT (with four CUs likely disabled for improved yields from the production line). The test leaks that emerged in recent days tell us nothing about the CPU component but confirm 36 available compute units running at 2.0GHz - which while unconfirmed would give us a 9.2 teraflop GPU for PlayStation 5. At this point, it would be remiss of me not to point out that performance from a Navi teraflop is much, much improved over older generation GCN equivalents.
https://www.eurogamer.net...ries-x-spec-leak-analysed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46

👆🏻
Hier nog een 👆, enorm zin om ze beide in huis te hebben (of alleen al eerst om ze te kunnen bestellen en naar de levering toe te leven)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 23:28:
[...]

Oké.....
En mijn laatste vraag ?
Op de man spelen is nog steeds niet de bedoeling

[ Voor 63% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Eind dit jaar komt er in ieder geval (als de prijzen normaliseren wat eerder) in ieder geval een switch (metroid prime 4 hopelijk... en de rest). PS5 haal ik alleen op release als de launch line-up en/of exclusives mij bevallen. De XSX komt er alleen als ik een koerswijziging zie in gamesaanbod op dat platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
NotSoSteady schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 23:40:
[...]

Gewoon in het algemeen. Ik verbaas me er online echt over hoe makkelijk mensen alles geloven, zelfs de gekste dingen die overduidelijk fake zijn.

Was het daadwerkelijk RedGamingTech of hebben ze gewoon de informatie uit het artikel van Digital Foundry gehaald?

[...]

https://www.eurogamer.net...ries-x-spec-leak-analysed
Ik durf je niet te zeggen waar zij deze voorspelling op hebben gebaseerd. Punt is meer dat het een vrij neutraal kanaal is zonder gekkigheid.

Dat DF artikel is overigens ook gewoon gebaseerd op leaks. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door bram1984 op 02-05-2020 08:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Modbreak:Laten we vanaf nu maar weer een soort van ontopic gaan. Geen gezever meer over het wel of niet waar zijn van bronnen, of op de man discussie over die bronnen. En laten we proberen niet in herhaling te vallen door gerucht x voor de 17'de keer aan te Halen. Je mening geven is prima maar probeer aan te voelen wanneer je mening alleen maar irritaties oproept omdat je hem voor de zoveelste keer herhaald

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 02-05-2020 09:48 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:27
Hopelijk houden ze het ontwerp wel een beetje strak zodat het makkelijk in je meubilair past. Wanneer daar een externe power adapter voor nodig is vind ik het wel prima, dat valt wel weg te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door Lasmibalsingh op 02-05-2020 11:05 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Laatst online: 19-06-2022
[...]
Hoewel goed bedoeld is het niet aan jouw om dit te bepalen en kun je beter een topic report aanmaken. Dit verpest de sfeer alleen maar

[ Voor 63% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je niets toe te voegen hebt, reageer dan niet

[ Voor 82% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 80% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 85% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Als je niets toe te voegen hebt, reageer dan niet. Dit helpt de sfeer van het topic niet

[ Voor 68% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Laatst online: 19-06-2022
Wederom, het is vast goed bedoeld, maar op deze manier werkt het averechts. Je kunt mods altijd DM'en en er is ook Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 96% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Deze topic hoort hier niet en voegt hier helemaal niets toe

[ Voor 56% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga gewoon niet mee in deze discussie

[ Voor 73% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 10-10 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Donstil schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 12:13:
Sommige bieden zich al vrijwillig aan. Dat is wat mij betreft ook een prima oplossing.
Offtopic discussie en MS talk

[ Voor 51% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Zo doorgaan op een troll/slechte grap is ook een troll/slechte grap opzich

[ Voor 52% gewijzigd door Gropah op 02-05-2020 14:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Ik heb weer wat opgeschoond, maar in plaats van alles naar de trashcan te verplaatsen heb ik het ge-edit zodat jullie zelf ook eens kunnen zien hoe de verhouding, posts die okay zijn tov posts die niet ok zijn, in de afgelopen 18 uur is geweest.

Om eerlijk te zijn is het een drama. En dat moet stoppen, want op deze manier door gaan kost ons gewoon te veel energie, tijd en moeite.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

justifire schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 23:25:
[mbr]Dit is nogal direct en op de man geschreven, doe eens niet[/]
Wilde het eigenlijk laten rusten maar aangezien er opeens posts gemodereerd zijn :
Dus dit is prima ? bram1984 in "[PS5] Het pre-release kroeg topic"
En als ik daar dan op reageer is het “op de man geschreven” ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

justifire schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 14:57:
[...]

Wilde het eigenlijk laten rusten maar aangezien er opeens posts gemodereerd zijn :
Dus dit is prima ? bram1984 in "[PS5] Het pre-release kroeg topic"
En als ik daar dan op reageer is het “op de man geschreven” ?
Ik ben ongeveer hier begonnen: bram1984 in "[PS5] Het pre-release kroeg topic" De post die refereert zit er nogal veel voor, dus heb ik niet specifiek naar gekeken.

Verder discussie graag in Feedback op moderatie binnen Spielerij

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:26

Martinspire

Awesomeness

Ander nieuws dan maar, Unreal Engine (4.25) heeft de eerste ondersteuning voor next-gen, werd in de stream van Epic Games aangekondigd (45.40). Dus dan kan er in ieder geval mee getest worden, lijkt me. Op zich maakte het voor de devs zelf niet veel uit, die stellen gewoon een machine in met vergelijkbare specs en werken daar dan mee, maar het is in ieder geval goed nieuws.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hellpoint dev over de Tempest Engine.

https://gamingbolt.com/ps...oost-to-cpu-hellpoint-dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Next gen screenshots van Gollum. Ziet er bij vlagen redelijk gelikt uit.

https://www.pushsquare.co...wopM-iZKY36sMpANbEtTm-ZII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is zo een enorm vreemd verhaal van die Hellpoint dev. Zowel de Xbox One als de Playstation 4 hebben dedicated 3D audio hardware aan boord. Dit PS4 artikel vermeldt zelfs expliciet het ontlasten van de CPU als belangrijke reden. Net zoals de PS3 en XBox360 trouwens. Waarom insinueert deze dev plots dat dit momenteel door de CPU zou afgehandeld worden?

[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 04-05-2020 15:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
boe2 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:29:
Dat is zo een enorm vreemd verhaal van die Hellpoint dev. Zowel de Xbox One als de Playstation 4 hebben dedicated 3D audio hardware aan boord. Dit PS4 artikel vermeldt zelfs expliciet het ontlasten van de CPU als belangrijke reden. Net zoals de PS3 en XBox360 trouwens. Waarom insinueert deze dev plots dat dit momenteel door de CPU zou afgehandeld worden?
Het principe van dedicated audio is hetzelfde, alleen de uitwerking is heel anders. Omdat dit veel verder gaat dan audio procjes van toen en nu. Er gaat nu nog zoveel meer berekend en verwerkt moeten worden, dat gewone audio procs het niet aankunnen, en al helemaal niet zonder hulp van de cpu.
Dus daaropm is een speciale GPU cu voor omgebouwd/aangepast, zodat de audio proc geen hulp/kracht van de cpu meer nodig heeft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Ik zou hem wel willen pre-orderen, maar dan wel bij een Bol of Coolblue. Game Mania zou ik misschien ook nog wel aandurven. Durft iemand een voorspelling te doen wanneer ze die open gaan zetten? Coolblue geeft aan eerst nummers van Sony te willen zien qua units die geleverd kunnen worden. Kan iemand zich herinneren hoe ver van te voren dit bij de PS4 bekend was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:27
bram1984 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 15:13:
Next gen screenshots van Gollum. Ziet er bij vlagen redelijk gelikt uit.

https://www.pushsquare.co...wopM-iZKY36sMpANbEtTm-ZII
Meen je dit? Ps3 spellen zien er nog beter uit dan dit.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

https://www.tomsguide.com...stant-demos-of-every-game

[ Voor 31% gewijzigd door Kenny_026 op 04-05-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lasmibalsingh schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:20:
[...]

Meen je dit? Ps3 spellen zien er nog beter uit dan dit.
Ja, ik denk dat je gewoon niet goed kijkt. Ook de heren van DF zijn onder de indruk, zag ik zojuist.

Edit: Als je even een PS3 screenshot hebt die er beter uitziet dan onderstaande, graag.

@Kenny_026 Dat account neigt een klein beetje naar fanboyism, maar zou een hele toffe feature zijn. Ik denk echter dat uitgevers dit ook goed moeten keuren.

Afbeeldingslocatie: https://images.pushsquare.com/e826d762b0172/the-lord-of-the-rings-gollum.original.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door bram1984 op 04-05-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 17:37
Dan kun je met die tech hopelijk ook games al spelen terwijl ze nog downloaden. Zoals je dat bij sommige Origin/Blizzard Launcher games ook al kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Het zou een toffe feature zijn :). Wel denk ik dat (3rd party) developers toch wat huiverig zullen zijn. Ze zullen

1: een specifieke demo moeten maken. Hoeveel demo’s hebben we deze generatie gezien? Dat zal vast wel een reden hebben gehad.

2: Ze zijn afhankelijk van een soort streaming functie als ik het goed begrijp? Ik denk niet dat je de kwaliteit van zowel graphics en gameplay kunt halen met een stream. Valt die demo bijv. tegen vanwege een gebrekkige stream, dan zullen spelers wellicht eerder geneigd zijn om het spel links te laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het zal denk ik de game uiteindelijk alleen maar ten goede komen. Geef mij de eerste 15-30 minuten van een game en ik weet wel wat ik wil. Je zag de afgelopen jaren al een toename van “speel dit weekend gratis” en open beta’s en dan kwam de verkoopcijfers wel ten goede. Ik heb maar 1 van die games laten liggen en dat was wildlands.

En boeit het tegenwoordig nog als je eerst 20GB binnen moet trekken? In Nedrland en het grootste deel van Europa in elk geval niet. Stimuleert ook de modulaire ontwikkeling van games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Kenny_026 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:51:
Het zal denk ik de game uiteindelijk alleen maar ten goede komen. Geef mij de eerste 15-30 minuten van een game en ik weet wel wat ik wil. Je zag de afgelopen jaren al een toename van “speel dit weekend gratis” en open beta’s en dan kwam de verkoopcijfers wel ten goede. Ik heb maar 1 van die games laten liggen en dat was wildlands.

En boeit het tegenwoordig nog als je eerst 20GB binnen moet trekken? In Nedrland en het grootste deel van Europa in elk geval niet. Stimuleert ook de modulaire ontwikkeling van games...
En hoeveel van die speel dit weekend gratis games waren MP games? :)

Zelf heb ik vanwege youtube een stuk minder behoefte aan demo’s. Vroeger voordat youtube groot werd waren demo’s echt super. Had voor de PSX echt iets van 100 demo discs dankzij playstation magazine :P

Maar mochten ze deze feature goed uitwerken, dan is dat wel tof :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-05-2020 18:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
uchiha tijntje schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:10:
[...]

Zelf heb ik vanwege youtube een stuk minder behoefte aan demo’s. Vroeger voordat youtube groot werd waren demo’s echt super. Had voor de PSX echt iets van 100 demo discs dankzij playstation magazine :P

Ja dat is waar...

Ik had het met de pc gameplay... iedere maand weer afwachten wat er op de schijfjes stond 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 17:51:

Nou met het huidige netwerk van Sony boeit dat zeker. 20 GB kan in een paar minuten maar ook in twee uur 8)7
uchiha tijntje schreef op maandag 4 mei 2020 @ 18:10:
[...]

Dit idd. Demo’s zijn niet echt meer van deze tijd. Ingehaald door internet en de daardoor goeie impressie van gameplay.

Zie dat niet zo snel terug komen, zijn deze generatie ook amper demo’s geweest, dat is wel dood.

Verder wel een geinig filmpje om even wat views mee te harken.

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 04-05-2020 19:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat niet als specifieke killer feature die uniek zou zijn voor de PS5. Het is niet hardware gerelateerd, dus Xbox zou dat net zo goed of beter (meer cloud ervaring) kunnen aan aanbieden.

En demo's... Al heel lang geen gebruik meer van gemaakt. Ik raak niet enthousiast van deze mogelijke feature, artikel vind ik en heeft een hoog clickbait gehalte.

Edit: nooit gedacht dat ik het eens zou zijn met @Donstil .

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2020 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:05:
[...]
Edit: nooit gedacht dat ik het eens zou zijn met @Donstil .
Haha. Voor alles is een eerste keer hè :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
Donstil schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:00:
[...]

Nou met het huidige netwerk van Sony boeit dat zeker. 20 GB kan in een paar minuten maar ook in twee uur 8)7

[...]

Dit idd. Demo’s zijn niet echt meer van deze tijd. Ingehaald door internet en de daardoor goeie impressie van gameplay.

Zie dat niet zo snel terug komen, zijn deze generatie ook amper demo’s geweest, dat is wel dood.

Verder wel een geinig filmpje om even wat views mee te harken.
nou een demo heb ik toch liever, het gevoel hoe iets reageert,hoe de besturing is etc.. iets kan er mooi uit zien maar als het bagger stuurt is het niks...

Ik hoop wel dat sony wat meer gaat doen aan de servers qua snelheid , echter als laden etc ook snel gaat en de architectuur van opbouwen van een game wezenlijk anders is zou dat elkaar kunnen versterken.

Voor de rest is het zo leuk om te zien met de roddels... en de klickbait ... 1 iemand beweert dat de ps5 bv rood van kleur is en tientallen sites nemen het over of verdraaien de woorden om maar bezoekers te ontvangen of oud nieuws opnieuw in andere jasje vertellen...de minpunten van internet zeg maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Donstil schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:00:
[...]

[...]
Die discussie mogen we niet meer voeren hier :) :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kenny_026 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 19:29:
[...]

Die discussie mogen we niet meer voeren hier :) :X
Nou dat lijkt mij geen discussie, dat is wel een algemeen gedragen iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
En anders duurt 't copying wel 2 uur hah

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ha cool filmpje :)

Ik hoop, en verwacht eigenlijk best wel, dat ze voor een design gaan dat júist gezien mag worden, ipv weggestopt in een tvkastje of een saaie doos.

Als je kijkt naar het design gaan ze, bij wijze van spreken, meer richting de Apple-visie. Waarbij de apparatuur juist gezien moet worden :)

Hoewel smaak natuurlijk persoonlijk is, verwacht ik dat wel iets moois te zien gaan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou minimalistisch aluminium doosje zoals bijvoorbeeld mijn MacMini zou ik zeker kunnen waarderen 😀

Edit: Al verwacht ik dat niet. Zal wel weer een plastic Aziatisch ding worden ben ik bang, zodat het in het kosten plaatje past etc.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 04-05-2020 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha dat zou wel mooi zijn, of mooi geborsteld donker aluminium waarbij het hele apparaat de heatsink is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
poor Leno schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:55:
haha dat zou wel mooi zijn, of mooi geborsteld donker aluminium waarbij het hele apparaat de heatsink is :D
“Waarschuwing. Apparaat niet aanraken tot 30 minuten na het spelen”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:58:
[...]

“Waarschuwing. Apparaat niet aanraken tot 30 minuten na het spelen”
Nouja als ik soms op locatie projecten moet renderen op mn Mb pro, dan doe ik dat liever ook niet op schoot :'( :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Donstil schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:51:
Edit: Al verwacht ik dat niet. Zal wel weer een plastic Aziatisch ding worden ben ik bang, zodat het in het kosten plaatje past etc.
Nog een paar weken dit een paar keer herhalen, en je hebt het 12 maanden lang iedere week een keer gezegd. :P
poor Leno schreef op maandag 4 mei 2020 @ 21:55:
Geborsteld aluminium: vet.

Complete heatsink: meh.

Maar ik verwacht inderdaad ook iets wat in het oog gaat springen. Moet haast wel, als je de controller ziet. Sommigen gaan het spuuglelijk vinden, anderen fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
En dan straks hele peppy graphics en geweldige 3d virtual surround, get gevoel dat kogels echt om je oren vliegen, destructible environments etc.... En iedere avond kutlag en missend xp omdat die krenten van activision een paar stuivers willen besparen op infra...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 4 mei 2020 @ 22:10:
Nog een paar weken dit een paar keer herhalen, en je hebt het 12 maanden lang iedere week een keer gezegd. :P
Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/www.smashpress.nl/wp-content/uploads/Challenge-Accepted.gif?fit=300%2C219&ssl=1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
https://finance.yahoo.com...conference-095140084.html
We expect semi-custom revenue to increase in the second quarter and be heavily weighted towards the second half of the year as we ramp production to support the holiday launches of the new PlayStation 5 and Xbox Series X consoles.
Edit: Vandaag is het 5-5. PS5. 5 uur? Een mooie dag voor een extra dripfeedje. :P

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 05-05-2020 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:26

Martinspire

Awesomeness

bram1984 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:48:
https://finance.yahoo.com...conference-095140084.html

[...]

Edit: Vandaag is het 5-5. PS5. 5 uur? Een mooie dag voor een extra dripfeedje. :P
Klinkt leuk, maar hadden ze dan niet 5 uur in Japan gekozen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty: Warzone meteen beschikbaar op PS5 en Series X bij lancering

Next-gen battle royale bevestigd

Warzone, de battle royale-shooter binnen de Call of Duty-franchise, komt meteen wanneer PlayStation 5 en Xbox Series X lanceren op die platforms beschikbaar.
Dat laat Taylor Kurosaki, de narrative director van Infinity Ward, weten in een interview met Gamergen. Aangezien beide consoles voor de feestdagen eind dit jaar in de winkels moeten liggen, zal Warzone dan dus ook voor PS5 en Series X beschikbaar zijn.

Volgens Kurosaki heeft het team achter Warzone plannen voor jarenlange ondersteuning. Warzone is, zo claimt hij, de lijn die de verschillende subfranchises binnen Call of Duty verbindt.

De battle royale-shooter is een losstaand product en dus geen modus van de meest recente game in de reeks, Call of Duty: Modern Warfare. De free-to-play shooter heeft inmiddels al meer dan vijftig miljoen spelers.

Infinity Ward blijft bezig met het ondersteunen van Warzone en Modern Warfare. De andere Call of Duty-teams werken aan de volgende game in de franchise. Volgens geruchten speelt deze zich in Vietnam af.

Bron: https://gamer.nl/artikele...n-series-x-bij-lancering/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Martinspire schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:53:
[...]

Klinkt leuk, maar hadden ze dan niet 5 uur in Japan gekozen?
Ik noem verder geen land, maar ik denk dat ze dan eerder US tijd pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:26
@Verwijderd Leuk voor de kids die er niet zonder kunnen,gratis gratis.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:53:
@Verwijderd Leuk voor de kids die er niet zonder kunnen,gratis gratis.
Kids? Nu voel ik mij nog prima jong van geest maar onder kids val ik toch niet meer.
Misschien zit ik in mijn eigen bubbel hoor maar heb niet het idee dat warzone alleen maar door kids gespeeld wordt.

Mocht ik Warzone nog spelen als de Next-gen komt dan ben ik hier dus zeker blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:26
@Donstil Noemde het kids omdat vooral kindere het spelen en niks voor hoeven te betalen dankzij kids ids BR zo groot :)

geef mij maar ouderwets domination,HQ,S&D.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amaze86 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:26:
@Donstil Noemde het kids omdat vooral kindere het spelen en niks voor hoeven te betalen dankzij kids ids BR zo groot :)
Maar is dat wel zo? Dat is mijn punt een beetje.
Misschien met Fortnite maar met Warzone heb ik dat idee niet eigenlijk.

Pagina: 1 ... 15 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
[font size=16]
In dit topic geen statusupdates van je bestelling, daarvoor is [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden
[/font]
Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden