Klinkt wel erg mooi allemaal hoor, gratis geld zo lang de markt niet in elkaar zakt?
Ik denk dat het prima mogelijk is. MC staat niet gelijk aan prijs x circulating supply he. Als de beschikbare supply maar laag genoeg is heb je niet zoveel geld nodig om de prijs naar 100k te krijgen. Een wick naar 100k betekent niet dat elke bitcoin 100k wáárd is. De realistische (stabiele, natuurlijke, daadwerkelijke) waarde van 1 BTC kan op dat moment prima op 30k liggen. Zoals ik denk dat de realistische prijs van BTC nu rond de 10k ligt.Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:50:
[...]
ok, Ik spreek je over 2 jaar wel![]()
Alhoewel ik denk dat ik dan heel Bora Bora heb gekocht om daar te gaan wonen tot mijn 140ste
Edit: MC wordt natuurlijk wel zo berekend, maar ik bedoel meer dat de totale MC niet gelijk staat aan de waardevertegenwoordiging.
[ Voor 16% gewijzigd door Stokstaart op 29-11-2020 21:06 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
@Maracas10 In mijn geval krijg ik er een extra korting mee op de trading fee's. Wat mij betreft dus een no-brainer. Maar er extra BNB voor aanschaffen alleen voor de rewards zou ik nooit doen, BTC en ETH holden levert veel meer op dan die shitcoins.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ja dat is waar, maar om te beginnen moet je toch ooit BNB aanschaffen om uberhaupt te beginnen? als ik "restjes" coins over heb convert ik die altijd wel naar BNB maar dat is vrij weinigTaro schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:04:
@Maracas10 In mijn geval krijg ik er een extra korting mee op de trading fee's. Wat mij betreft dus een no-brainer. Maar er extra BNB voor aanschaffen alleen voor de rewards zou ik nooit doen, BTC en ETH holden levert veel meer op dan die shitcoins.
Even een gekke vraag maar kan je op Binance usdt staken? Kon het zo 123 niet vinden
Het gaat zelfs nog verder dan dat.Stokstaart schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:03:
[...]
Ik denk dat het prima mogelijk is. MC staat niet gelijk aan prijs x circulating supply he. Als de beschikbare supply maar laag genoeg is heb je niet zoveel geld nodig om de prijs naar 100k te krijgen. Een wick naar 100k betekent niet dat elke bitcoin 100k wáárd is. De realistische (stabiele, natuurlijke, daadwerkelijke) waarde van 1 BTC kan op dat moment prima op 30k liggen. Zoals ik denk dat de realistische prijs van BTC nu rond de 10k ligt.
Edit: MC wordt natuurlijk wel zo berekend, maar ik bedoel meer dat de totale MC niet gelijk staat aan de waardevertegenwoordiging.
Als iedereen met bitcoin zich tegelijkertijd realiseert dat bitcoin werkelijk 100k per stuk waard is, dan wordt er niets voor minder aangeboden.
En de eerste trade die vervolgens plaats vind gaat dan voor minimaal 100k per bitcoin. Zelfs al is dat maar voor een trade van een tientje.
Vraag en aanbod bepaalt de prijs.
-
[ Voor 157% gewijzigd door Dark Matter op 29-11-2020 21:46 ]
Wat saai zo. Tijd dat er weer wat gaat gebeuren. Omhoog of omlaag . Alles beter dan dit
Wel flexible en fixed savings...PHPResource schreef op zondag 29 november 2020 @ 21:21:
Even een gekke vraag maar kan je op Binance usdt staken? Kon het zo 123 niet vinden
https://www.binance.com/en/earn
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Lol, ik zie nu pas dat de dump donderdag mijn kooporders al heeft aangetikt. Het btc/eur pair is gewoon naar de € 11.5k gewickt
Kijk ETH gaan

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Én BTC 😎
[ Voor 26% gewijzigd door Mex op 29-11-2020 22:04 ]
Moon! Moon! MOON!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat?

[ Voor 33% gewijzigd door WhySoSerious op 29-11-2020 22:08 ]
Vergeet geen winst te nemen he boys, er is een kans dat we morgen de gemaakte gap weer gaan vullen..
Ja ja pappa, nog even 2 K doorstijgen.Stokstaart schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:11:
Vergeet geen winst te nemen he boys, er is een kans dat we morgen de gemaakte gap weer gaan vullen..

Gaan we nu toch de weekly nog groen sluiten ?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik mis nog het 'Sell bitcoin' advies van de bitcoiner op het eind. Mainstream bullishness is bijna altijd een sell signal.
Zal dan maar ergens onder een brug gaan zoeken, vaarwelTaro schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:14:
[...]
Misschien moet je vriendjes worden met @Slux, die kan LTC ook goed shillen

Zou beginnen bij de Golden Gate bridge als ik jou was.
Als je een gouden schemering zit heb je z'n pot met BTC gevonden!
Als je een gouden schemering zit heb je z'n pot met BTC gevonden!
Ik shill sinds een uurtje alleen nog maar BTC. Alle alts eruit gegooid.
Ik wil eerst nog uitverkoop, heb namelijk rond half acht alles verkocht. Moeten ze niet opeens gaan stijgen
Volgens mij heet zijn villa "De brug" en ligt die ergens in het gooi aan de Gooise Meren. Dat kruis in zijn tuin zijn geen 4 parkeerplaatsen, maar is een landingsplaats voor zijn privé helikopter. Be like Slux.wdbtje schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:25:
[...]
Zal dan maar ergens onder een brug gaan zoeken, vaarwel
Haha sell low buy high.
Been there done that.
Been there done that.
Hebben jullje standaard Fiat liggen om snel te switchen? Aangezien ik vrij "weinig" geld er in heb, heb ik alles in een munt. Op dit moment XRP
Ben benieuwd of BTC door gaat zetten of weer eens een standaard ABC correctie doet waarbij we dicht bij de B top zitten en de C ergens rond de 15k ligt.
Mijn gevoel neigt eerder naar het tweede. Als je het totaalplaatje bekijkt zijn we toe aan een gezond correctiePilatuS schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:30:
Ben benieuwd of BTC door gaat zetten of weer eens een standaard ABC correctie doet waarbij we dicht bij de B top zitten en de C ergens rond de 15k ligt.
Same here. Daarnaast ben ik altijd wantrouwig wat weekend games betreft. Lager volume dus makkelijker te manipuleren.wdbtje schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:33:
[...]
Mijn gevoel neigt eerder naar het tweede. Als je het totaalplaatje bekijkt zijn we toe aan een gezond correctie
Ok, op jullie advies maar even alles omgezet naar XRP.
Slaap zacht allen!
Slaap zacht allen!
ADA verkocht want onder de MA99 gekomen.
Ook een kentering voor BTC nu.
Ook een kentering voor BTC nu.
Het enige dat ik hier over fiat wil horen is dat het in crypto gestopt wordt.
Of dat iemand iets ergens anders in stopt in een fiat 500.
Hodl the modl and sleep well folks.
Of dat iemand iets ergens anders in stopt in een fiat 500.
Hodl the modl and sleep well folks.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
We hebben nu wel weer eens een leuk CME gap. Rond de 2k dollar op dit moment. Eens zien hoe dat de komende dagen gaat.
Hoezo is XRP nu weer een aanrader? Hadden we niet met zijn allen besloten dat het een proof of concept was zonder echte waarde die gecentraliseerd en ontransparant was, en bovendien niet dezelfde token die door Ripple Inc aan banken verkocht wordt?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Is gewoon FOMO van moonbois denk ik bij XRP. Als je er geld mee kunt verdienen prima. Maar ik zou daar niet long term in willen zitten iig.
BTC zit op een belangrijk level. Als ze de 18.4k kunnen gainen kunnen we morgen wel eens een leuke pump up kunnen zien. Dat is ook het level waar ik zelf naar kijk wat er gaat gebeuren. Zodra we dat rejecten dan kijk ik verder naar beneden. Ik heb nog wat fiat staan wat ik er graag in wil donderen dus als het zakt prima. Gaat het verder omhoog ook prima.
BTC zit op een belangrijk level. Als ze de 18.4k kunnen gainen kunnen we morgen wel eens een leuke pump up kunnen zien. Dat is ook het level waar ik zelf naar kijk wat er gaat gebeuren. Zodra we dat rejecten dan kijk ik verder naar beneden. Ik heb nog wat fiat staan wat ik er graag in wil donderen dus als het zakt prima. Gaat het verder omhoog ook prima.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Eeeennnnnnn.... weer te vroeg verkocht. Inmiddels de 6 keer achter elkaar. Zo'n 0.05 btc weggegooid in een week.
Ps. Binance doet raar.. charts zijn sinds 07.00u vastgelopen.
[ Voor 45% gewijzigd door Pelox op 30-11-2020 07:34 ]
Zero.
Greyscale dankt u.Pelox schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:03:
Eeeennnnnnn.... weer te vroeg verkocht. Inmiddels de 6 keer achter elkaar. Zo'n 0.05 btc weggegooid in een week.
Ps. Binance doet raar..
Als je verkocht hebt dan heb je meestal wat winst daar gaat het om,Pelox schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:03:
in al die jaren dat ik trade heb ik maar 3 of 4 keer spot on kunnen kopen of verkopen, als ik ernaar zou kijken zoals jij doet dan zou ik zwaar aan de antidepressiva zitten
Klopt ook, alleen jammer dat ik telkens te vroeg ben.. een paar keer oke.. maar nu is het gewoon bij iedere trade.Slux schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:41:
[...]
Als je verkocht hebt dan heb je meestal wat winst daar gaat het om,daarna niet meer naar omkijken want iedereen verkoopt te vroeg of te laat.
in al die jaren dat ik trade heb ik maar 3 of 4 keer spot on kunnen kopen of verkopen, als ik ernaar zou kijken zoals jij doet dan zou ik zwaar aan de antidepressiva zitten
Zero.
Binance is in maintenance.. vast uitgelopen of zo..Pelox schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:03:
7 am UTC is 8 hier nog 3 minxantos schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:47:
[...]
Binance is in maintenance.. vast uitgelopen of zo..
Je moet echt leren om tevreden te zijn met trades. Er zal altijd een moment zijn waarop de coin hoger/lager staat dan op het punt dat je verkocht/kocht.Pelox schreef op maandag 30 november 2020 @ 07:46:
[...]
Klopt ook, alleen jammer dat ik telkens te vroeg ben.. een paar keer oke.. maar nu is het gewoon bij iedere trade.
Ik vond het ooit vervelend dat ik XRP op 20ct kocht en 40 ct verkocht waarna 'ie doorschoot naar 2,5 euro. Ik berekende ook weleens hoeveel winst ik was misgelopen door te vroeg/laat te verkopen. Ik heb in deze run ~40% naar fiat gezet op zo'n beetje het laagste punt op de dip. Normaliter zou ik daar dus van balen maar winst is winst.
Achteraf is het makkelijk om te zien hoe je het beter had kunnen doen. Tegelijkertijd zijn we hier allemaal geen full-time professionals dus toch al leuk om netto winst te maken
Je moet de markt niet willen proberen te timen @Pelox want dat lukt niemand. Iemand die zegt dat ie dat wel elke keer kan lult uit zijn nek. Gewoon zorgen dat je leert begrijpen waarom de prijs iets doet. Dan kun je er naar handelen. Dan kun je inderdaad gewoon denken: ik heb mij aan mijn plan gehouden en dat is prima. Wat de koers daarna doet boeit dan niet. Zorg ook dat je nooit al je munten eruit knikkert maar dat je handelt met een deel van je munten. In een parabolic move heeft bitcoin namelijk doorgaans schijt aan alles en doet het vrolijk wat het wilt. Daarom wil je dan nooit de markt willen timen en verkopen. Sowieso niet alles.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
In welke hell ben ik nu weer beland dat we A. adviezen geven over coins en B. dat dat dan XRP is?WhySoSerious schreef op zondag 29 november 2020 @ 22:45:
Ok, op jullie advies maar even alles omgezet naar XRP.
Slaap zacht allen!
WIe?.. Hoe??..

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
FijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:57:
[...]
In welke hell ben ik nu weer beland dat we A. adviezen geven over coins en B. dat dat dan XRP is?
WIe?.. Hoe??..![]()

Was een grapje
Heb ook niet alles verkocht enkel 20% van mijn tradepot. En dat is ongeveer 1/25 deel van mijn pf. Dus ik zit nog goed.DAMAGE schreef op maandag 30 november 2020 @ 08:44:
Je moet de markt niet willen proberen te timen @Pelox want dat lukt niemand. Iemand die zegt dat ie dat wel elke keer kan lult uit zijn nek. Gewoon zorgen dat je leert begrijpen waarom de prijs iets doet. Dan kun je er naar handelen. Dan kun je inderdaad gewoon denken: ik heb mij aan mijn plan gehouden en dat is prima. Wat de koers daarna doet boeit dan niet. Zorg ook dat je nooit al je munten eruit knikkert maar dat je handelt met een deel van je munten. In een parabolic move heeft bitcoin namelijk doorgaans schijt aan alles en doet het vrolijk wat het wilt. Daarom wil je dan nooit de markt willen timen en verkopen. Sowieso niet alles.
Zero.
Gecentraliseerd? Niet dezelfde token?Sando schreef op maandag 30 november 2020 @ 01:24:
Hoezo is XRP nu weer een aanrader? Hadden we niet met zijn allen besloten dat het een proof of concept was zonder echte waarde die gecentraliseerd en ontransparant was, en bovendien niet dezelfde token die door Ripple Inc aan banken verkocht wordt?
Heb je een bron over deze onwaarheden?
Onwaarheden ? XRP is alles behalve decentraal en transparant.elektriekert schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:23:
[...]
Gecentraliseerd? Niet dezelfde token?
Heb je een bron over deze onwaarheden?
Ze zijn zelfs zo sneaky dat ze verhalen van internet laten verdwijnen en doen alsof het nooit gebeurt is.
XRP is gewoon net als de rest een shit coin die nooit door de centrale banken gebruikt zal worden., alleen de gedachte al.
tja je kan het blijven roepen, sommigen willen niet luisteren. Kijk als er geld te verdienen valt ben ik ook van de partij. Heb meerdere keren (met aardige tegenzin) XRP gehad en lekkere winst gepakt. Maar het is en blijft een schijt muntSlux schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:31:
[...]
Onwaarheden ? XRP is alles behalve decentraal en transparant.
Ze zijn zelfs zo sneaky dat ze verhalen van internet laten verdwijnen en doen alsof het nooit gebeurt is.
XRP is gewoon net als de rest een shit coin die nooit door de centrale banken gebruikt zal worden., alleen de gedachte al.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Waarschijnlijk heel wat mensen met een Limit Buy op lage bedragenStokstaart schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:53:
Ik heb de chart van donderdag nog eens in detail bekeken, ik denk dat dit de meest bizarre groene kaars is die ik in alle jaren heb gezien. Bijna 3k in euro's (25%) omhoog in 2 minuten![]()
[Afbeelding]
Dit lijkt meer op een grote market order toch
Nee, wel van coinbase biljartMelchuzz schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:40:
Maken jullie gebruik van binance pool?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Super dun orderboek waardoor hij veel verder doorzakte dan de rest van de markt, wordt dan snel opgevuld.r0bb schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:04:
Dit lijkt meer op een grote market order toch
Overigens denk ik dat we 16k gaan retesten waar we support vonden!
Ze krijgen steeds meer validators op het netwerk dus het wordt alleen maar meer decentraal.Slux schreef op maandag 30 november 2020 @ 09:31:
[...]
Onwaarheden ? XRP is alles behalve decentraal en transparant.
De vijf grootste Bitcoin mining Pools hebben ruim 50% van de hashrate. Waarom zou dat dan meer decentraal zijn?
Elk kwartaal worden cijfers naar buiten gebracht door Ripple Inc. Dat lijkt mij behoorlijk transparant.
Dat ze niet precies vertellen wat al hun plannen zijn met XRP kan ik me voorstellen.
Je geeft niet meteen al je geheimen weg.
Meningen verschillen, uit jouw verhaal begrijp ik dat je alleen in BTC geloofd.
Ik zie nog gebeuren dat over een x aantal jaren ook Bitcoin kapot(“beschadigd”) gemaakt wordt door banken zoals Goldman Sachs.
En wellicht meerdere Cryptocurrencies:
Lang leesvoer:
https://www.rollingstone....an-bubble-machine-195229/
DASH is los naar de maan aan het gaan
ok, ik zet alles nu in op DASh, let's see
Blue horseshoe loves DASHoldgrumpy schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:25:
[...]
ok, ik zet alles nu in op DASh, let's see
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mZztTvRjK8kNfhakuHmYwARj.jpg?f=user_large)
DYOR!!11!!!!1
Ik wou wat EUR willen transferen van Kraken naar Binance. Welke coin is daar het snelste/voordeligste voor?
Verwijderd
DOGE, XRP, NANO, XLMcroc schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:44:
Ik wou wat EUR willen transferen van Kraken naar Binance. Welke coin is daar het snelste/voordeligste voor?
Ff kijken welke het voordeligste is qua withdrawal fees.
https://support.kraken.co...hdrawal-fees-and-minimums
USDT zou ik niet doen. XLM lijkt erg goedkoop.
Is met DOGE een paar sat schommeling niet meteen gevaarlijk voor je waarde.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:52:
[...]
DOGE, XRP, NANO, XLM
Bovendien is het voordeel van Doge dat 1 Doge is altijd 1 Doge. 🐕
Hallo met Tim
Verwijderd
Ja opzich. Bij elke crypto eigenlijk wel. Maar als je de USDT pairs pakt valt het over het algemeen wel mee.EnderQ schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:54:
[...]
Is met DOGE een paar sat schommeling niet meteen gevaarlijk voor je waarde.
Wellicht dus handig om ook te kijken naar volume op Bincance USDT pairs.
Zodat je niet met een grote spread in het orderboek zit als het om redelijke bedragen gaat.
Vanaf het moment dat je dit meldt, is hij horizontaal aan het gaan...
XLM komt op 0,0000032 EUR withdrawel fee, best goedkoop jaVerwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:52:
[...]
DOGE, XRP, NANO, XLM

XRP/EUR pair heeft wat meer volume. 12:08 withdrawn, is zien hoe lang het duurt.
Deposited, ~5min duscroc schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:09:
[...]
XLM komt op 0,0000032 EUR withdrawel fee, best goedkoop ja![]()
XRP/EUR pair heeft wat meer volume. 12:08 withdrawn, is zien hoe lang het duurt.
Ik zat zelf te kijken van Binance naar Kraken.
Geld staat nu in USDT. Kost iets van 3 dollar om het naar Kraken te zetten. USDT --> andere coin --> Kraken --> EUR zal ongetwijfeld meer kosten doordat je ook meerdere trades doet
Geld staat nu in USDT. Kost iets van 3 dollar om het naar Kraken te zetten. USDT --> andere coin --> Kraken --> EUR zal ongetwijfeld meer kosten doordat je ook meerdere trades doet
Hopppaaaa... net ff mijn eerste aankoop gedaan via de Binance debit card! 
Laat maar komen die cashback moonies!
En ook me pa even een zet gegeven dat hij BTC's en ETH's moet kopen.
Dus mijn taak zit er weer op voor deze maand!.
When moon?
When moon?
Ik heb uiteindelijk EUR > XRP > transfer > XRP > EUR gedaan en 0.5% meer overgehouden door lichte koersschommeling. Wel gewoon limit order gedaan, market had break-even geweest denk ik. Maar zoals je zegt, zal van het bedrag afhangen, al is 3USDT nooit veel natuurlijk ;-)
Weet eigenlijk iemand de goedkoopste manier om vanuit Belgie BTC te kopen
Met Bitonic betaal je zo te zien 400 euro extra voor 1 BTC als je met Banccontact wil betalen.
Met Bitonic betaal je zo te zien 400 euro extra voor 1 BTC als je met Banccontact wil betalen.
Ben toevallig ook bezig met een betaling van MediaMarkt met de binance card te doen, hoe heb jij dat gedaan? IDEAL kan niet, Creditcard kan niet, paypal en dan kaart eraan koppelen? PS: heb jij hem fysiek of virtueel?FijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:18:
When moon?
Verwijderd
Inderdaad als je 25k euro verstuurd is het verwaarloosbaar, maar bijv. 50 euro is het meteen al 6%.croc schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:18:
Ik heb uiteindelijk EUR > XRP > transfer > XRP > EUR gedaan en 0.5% meer overgehouden door lichte koersschommeling. Wel gewoon limit order gedaan, market had break-even geweest denk ik. Maar zoals je zegt, zal van het bedrag afhangen, al is 3USDT nooit veel natuurlijk ;-)
Probeer eens Binance (https://www.binance.com/en/fiat-deposit-withdraw/deposit/EUR)oldgrumpy schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:21:
Weet eigenlijk iemand de goedkoopste manier om vanuit Belgie BTC te kopen
Als je niet met VISA kan betalen zal het niet lukken.Melchuzz schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:22:
[...]
Ben toevallig ook bezig met een betaling van MediaMarkt met de binance card te doen, hoe heb jij dat gedaan? IDEAL kan niet, Creditcard kan niet, paypal en dan kaart eraan koppelen? PS: heb jij hem fysiek of virtueel?
Ik probeer nu met de Binance Card te betalen (al verschillende keren gedaan), maar moet nu via een extra scherm met Swipe logo een confirmation code laten zenden via mail of mobiel. Beide geprobeerd, beide komt er niets aan

Edit : OTP codes komen nu wel aan (moet even wachten op de backlog, was wat ongeduldig en een paar keer geprobeerd)
[ Voor 8% gewijzigd door croc op 30-11-2020 13:07 ]
Het is mij uiteindelijk gelukt via paypal door de kaart te koppelen en te verifiëren, bij de meeste webwinkels kan je met paypal betalen dus ik denk dat ik hiermee wel aardig uit de voeten kom.croc schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:35:
[...]
Als je niet met VISA kan betalen zal het niet lukken.
Ik probeer nu met de Binance Card te betalen (al verschillende keren gedaan), maar moet nu via een extra scherm met Swipe logo een confirmation code laten zenden via mail of mobiel. Beide geprobeerd, beide komt er niets aan
Eth gaat lekker, had een terugval verwacht.
Laat die Binance kaart je toe met elke currency te betalen? Of enkel met BNB?
In geval van het eerste heb ik ook wel interesse... Effe inlezen.
Je kan met fiat en crypto betalen voor zover ik weet, het is een aparte wallet op binance dus je moet er wel eerst fiat of crypto op zettenImgnrydrmr schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:48:
EUR, BUSD, BTC, BNB of SXP kan je rechtstreeks mee betalen. Voor andere coins zal je eerst een trade naar 1 van die moeten doen.Imgnrydrmr schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:48:
Ik shop me ook een ongeluk voor die paar BNB cashback, ben voor de hele fam spullen aan het bestellen bij webwinkels waar ik met Visa kan betalen. Alleen kut dat er een daglimiet op zit waarvan je nog geen fatsoenlijke TV kan kopen.FijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:18:
When moon?
De tijd leert of het tij keert
Virtuele kaart €800 en fysieke kaart €8000, met die laatste moet je toch wel een knappe tv kunnen kopen?raq schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:08:
[...]
Ik shop me ook een ongeluk voor die paar BNB cashback, ben voor de hele fam spullen aan het bestellen bij webwinkels waar ik met Visa kan betalen. Alleen kut dat er een daglimiet op zit waarvan je nog geen fatsoenlijke TV kan kopen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik ga ook maar eens Binance lid worden als ik de enthousiaste verhalen en opties met debit cards en dat soort dingen hier lees. Voor de duidelijkheid Crypto is niet nieuw, ken allen deze exchange nog niet. Zie dat ze op dit moment een sign-up stop hebben, is dat echt iets van 'vandaag' of is dit al langer zo? Als ik voorlopig niet op Binance moet rekenen wat zou jullie 2e keus zijn (heb nu Kraken)?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Iemand een idee hoe lang het duurt tot je de fysieke kaart in huis hebt?Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:13:
[...]
Virtuele kaart €800 en fysieke kaart €8000, met die laatste moet je toch wel een knappe tv kunnen kopen?
Eth en BTC zijn wel even aan het beuken hoor, hierna ''alt-season'' incoming?
Hebben jullie manieren/strategieën om te bepalen of BTC/ETH een beetje doorbeuken of wanneer de alts aan zet zijn?
Hebben jullie manieren/strategieën om te bepalen of BTC/ETH een beetje doorbeuken of wanneer de alts aan zet zijn?
Waar ik betaalde was het gewoon via creditcard.Melchuzz schreef op maandag 30 november 2020 @ 12:22:
[...]
Ben toevallig ook bezig met een betaling van MediaMarkt met de binance card te doen, hoe heb jij dat gedaan? IDEAL kan niet, Creditcard kan niet, paypal en dan kaart eraan koppelen? PS: heb jij hem fysiek of virtueel?
Als dat niet kan, maar wel paypal, dan moet je die kaart idd koppelen aan je paypal account.
Maar kan je bij de Mediamarkt niet via creditcard betalen!?!?
Das apart voor zo'n grote winkelketen.
Verwijderd
Ik maak altijd mijn wijsvinger nat door hem even in mijn mond te steken. Dan hou ik hem in de lucht op zo'n 30 a 40 cm vanaf ooghoogte.Maracas10 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:15:
Eth en BTC zijn wel even aan het beuken hoor, hierna ''alt-season'' incoming?
Als ik dan voel dat de wind uit het zuidwesten komt ga ik all-in op alts.
Knoop hem aan Curve vast, dan moet het geen probleem zijn en krijg je de eerste 3 maanden nog 1% extra cashback ook.FijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:16:
[...]
Waar ik betaalde was het gewoon via creditcard.
Als dat niet kan, maar wel paypal, dan moet je die kaart idd koppelen aan je paypal account.
Maar kan je bij de Mediamarkt niet via creditcard betalen!?!?
Das apart voor zo'n grote winkelketen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ondanks dat de weekly rood gesloten is stijgt het allemaal lekker zo 
Maakt het toch een stuk leuker allemaal
Maakt het toch een stuk leuker allemaal
Dit topic is gesloten.