Eightball says NO
nou nou ook niet echt aardig,ik wist niet dat je boos werd...anti elppa schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:51:
[...]
dat betekend dat de bullmarkt aan is. Was in 2013 en 2017 ook. Bear is geen actie in het weekend. Bull is ook actie in het weekend, zeker naar het einde toe. Daarom schijt ik ook zo op die idioten die het over de CME gap hebben in een bull markt. Zegt geen drol namelijk

Rapapa...
Dat is niet gerelateerd aan crypto.Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:43:
[...]
Ja dat was er 1 van![]()
Maaruh als ze 140k roepen dan vraag ik mij af of het wel echt zo is en niet weer zo FUD verhaaltje van een cryptoblogje![]()
Dat is zo ie zo een dingetje 9 van de 10 verhalen die je leest op die crypto blogs zijn vaak maar afkomstig van 1 kant, ik hoor/lees bijna nooit 2 kanten van het verhaal of het zit toch net iets anders in elkaar
Je weet ook dat banken alles kramen over aandelen koersen.
Of investeerder Catie Wood die voortdurend Tesla aandelen prijst.
Warren Buffet die altijd coca cola drinkt tijdens persconferenties.
Iedereen die ergens in zit zal het aanprijzen. DYOR
[ Voor 3% gewijzigd door lighting_ op 29-11-2020 12:02 ]
The bulls say no to eightballSlux schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:42:
Eightball says NO
Jullie draaien het om en verklaren het dan als ongegrond.lighting_ schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:59:
[...]
Dat is niet gerelateerd aan crypto.
Ze hebben veel bitcoin dus zijn ze bullish.
Tuurlijk zijn ze dan bullish, maar ze hebben eerder besloten om er flink geld in te stoppen, en als ze niet al bullish waren, dan hadden ze er nooit 400 a 500 miljoen ingestopt.
oh was niet de bedoeling dat het kwaad overkwam. Wellicht komt het doordat ik tegelijk ergens weer ergens las over de de CME gapLosGieros schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:09:
[...]
nou nou ook niet echt aardig,ik wist niet dat je boos werd...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat bedoel je niet gerelateerd aan crypto ?lighting_ schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:59:
[...]
Dat is niet gerelateerd aan crypto.
140k ? is toch raar als een bank dat roept ? als ze 50k zouden zeggen ok maar 140 is op dit moment niet echt realistisch, dat is gewoon teveel geld wat er dan bij moet, ja banken roepen van alles maar zulke dingen behoort toch wel tot grote onzin de komende jaren/decennia, maja het blijft crypto dat dan weer wel.
Nu we het toch over shillen hebben
UNFI is lekker bezig
Alfen en Plug Power zijn de nieuwe Tesla's
Oops koop net per ongeluk een bag VET via binance, dom dom dom

[ Voor 22% gewijzigd door Slux op 29-11-2020 13:32 ]
Bitcoin is inderdaad op de 1d MA7 afgeketst. Nu erg benieuwd of de MA25 @ 16.850 USD weer wordt opgezocht, of dat het Bitcoin lukt om alsnog naar boven uit te breken.
/f/image/G9bc9eHnY4rohjBdu2f30XRe.png?f=fotoalbum_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
@Taro jou inhoudelijke reacties worden hier enorm gewaardeerd. Ik zie het zeker niet als advies.
Meer als goed commentaar bij een spannende sportwedstrijd. Ik begrijp iets beter wat er gebeurt.
Meer als goed commentaar bij een spannende sportwedstrijd. Ik begrijp iets beter wat er gebeurt.
Verwijderd
Zit je ook in die memestock? Palantir Technologies.Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:25:
[...]
Wat bedoel je niet gerelateerd aan crypto ?
140k ? is toch raar als een bank dat roept ? als ze 50k zouden zeggen ok maar 140 is op dit moment niet echt realistisch, dat is gewoon teveel geld wat er dan bij moet, ja banken roepen van alles maar zulke dingen behoort toch wel tot grote onzin de komende jaren/decennia, maja het blijft crypto dat dan weer wel.
Nu we het toch over shillen hebben![]()
UNFI is lekker bezig
Heel WSB staat er vol mee

Power plug heb ik ook in bezit, ingekocht op 15 punten dus gaat de goeie kant op 💪🏼Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:28:
Oops koop net per ongeluk een bag VET via binance, dom dom dom
Heb net wat BNB gestaked op Binance en dan kan ik UNFI sparen.. klopt het dat je die op je account krijgt na de deadline om te staken? Eerste keer dat ik me hierin verdiep namelijk
Hoe weet jij dat 140.000 USD niet realistisch is?Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:25:
[...]
Wat bedoel je niet gerelateerd aan crypto ?
Nu we het toch over shillen hebben![]()
UNFI is lekker bezig
Waar haal jij die wijsheid vandaan?
Dat hoorde ik ook over 1000 USD toen Bitcoin nog op 100 USD stond?
Dus leg eens uit?
Is het omdat jij 140.000 USD per bitcoin een heel groot bedrag vindt, of zit er een gefundeerde berekening achter waarom dat niet kan?
Je weet dat hij alles op Tarotkaarten baseert hè?Liripriscon schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:41:
@Taro jou inhoudelijke reacties worden hier enorm gewaardeerd. Ik zie het zeker niet als advies.
Username checks out...
Eigenlijk is het "Taro B.", als je dat omdraait hebben we blijkbaar te maken met een Kazachse journalist in een rare string.WhySoSerious schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:15:
[...]
Je weet dat hij alles op Tarotkaarten baseert hè?
Username checks out...
De tijd leert of het tij keert
@WhySoSerious @raq
Maakt niet uit. Ik vindt het desondanks een leuke aanvulling op jullie onzin in dit topic.
😘
Maakt niet uit. Ik vindt het desondanks een leuke aanvulling op jullie onzin in dit topic.
😘
Verwijderd
Ik wacht met smart op @Taro zijn post wanneer we door de vorige ATH rammen.Liripriscon schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:34:
@WhySoSerious @raq
😘
Als een soort Jack van Gelder bij een WK:
'Daar gaat Bitcoin, door de 1h MA7. Wat een waarde bezit, hij nadert ATH. Geen weerstand te bekennen, oh oh oh daar gaat ie... Bitcoin... BITcoin... BITCOoooiN! Ongelooflijk! ONGELOOFLIJK hij flikt het weer dames en heren! Wat is dit mooi! Wat is dit prachtig mooi!'
Haha, mooie @Verwijderd.
Al heb ik wel begrepen dat jij daar het beeldmateriaal bij gaat verzorgen?
Er zijn vrij grote namen die zelfs 1mil per BTC claimen dus 140k is dan een peulschil. Alles kan je in perspectief plaatsen. In the end kan je niet ontkennen dat de geldpersen overuren blijven maken. In tegenstelling tot die fiat supply is er maar een beperkt aantal Bitcoins.
Hegdefunds beginnen dit en masse te begrijpen en kunnen dit verantwoorden omdat het niet gecorreleerd is aan de stockmarket. Hieronder een mooi plaatje met de hogere returns van een portfolio met BTC én een hogere sharpe ratio.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aSwj3kNXY9mhnFd1WphaYkeC.jpg?f=user_large)
Binnenkort is het niet hebben van een (beperkt %) BTC in portefeuille voor hedgefunds onverstandig ten opzicht van concurrenten. Een eerste hint daarvan zag je bij de beurskoers van MicroStrategy en Square toen ze hun aankondiging maakte. Ook niet voor niets dat legale instrumenten zoals Grayscale vaak Bitcoins verkopen aan een premium ten opzichte van de straatwaarde. De interesse is groot maar de institutionele FOMO moet eigenlijk nog beginnen.
Hegdefunds beginnen dit en masse te begrijpen en kunnen dit verantwoorden omdat het niet gecorreleerd is aan de stockmarket. Hieronder een mooi plaatje met de hogere returns van een portfolio met BTC én een hogere sharpe ratio.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aSwj3kNXY9mhnFd1WphaYkeC.jpg?f=user_large)
Binnenkort is het niet hebben van een (beperkt %) BTC in portefeuille voor hedgefunds onverstandig ten opzicht van concurrenten. Een eerste hint daarvan zag je bij de beurskoers van MicroStrategy en Square toen ze hun aankondiging maakte. Ook niet voor niets dat legale instrumenten zoals Grayscale vaak Bitcoins verkopen aan een premium ten opzichte van de straatwaarde. De interesse is groot maar de institutionele FOMO moet eigenlijk nog beginnen.
Verwijderd
Jazeker. We maken er met zijn allen een mooi feestje van hier in dit topic. Ieder met zijn eigen toevoegingLiripriscon schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:46:
Haha, mooie @Verwijderd.
Verwijderd
Citroen schreef op zondag 29 november 2020 @ 14:54:
Er zijn vrij grote namen die zelfs 1mil per BTC claimen dus 140k is dan een peulschil. Alles kan je in perspectief plaatsen. In the end kan je niet ontkennen dat de geldpersen overuren blijven maken. In tegenstelling tot die fiat supply is er maar een beperkt aantal Bitcoins.
[Afbeelding]

ADA doet ook weer lekker mee
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik probeer mijn btc te verhogen , maar soms denk ik dat het beter is om steeds naar usdt te gaan . Bij hotmail is mbt winst in usdt veel hoger dan in dat bijvoorbeeld.
Verwijderd
Traden op Bitcoinpairs met een volatiele Bitcoin is inderdaad erg lastig.Ladonna schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:04:
Ik probeer mijn btc te verhogen , maar soms denk ik dat het beter is om steeds naar usdt te gaan . Bij hotmail is mbt winst in usdt veel hoger dan in dat bijvoorbeeld.
Stijgt Bitcoin, ga je achteruit in sats op alts.
Zakt Bitcoin, zakken de alts vaak mee.
Eigenlijk kun je alleen lekker sats stacken als Bitcoin sideways gaat en de alts floreren. Maar een uitbraak ligt altijd op de loer.
Go Max!
En volgens mijn glazen bol valt Hamilton uit, grijns...
Oja, en go BTC, om ontopic te blijven.
En volgens mijn glazen bol valt Hamilton uit, grijns...
Oja, en go BTC, om ontopic te blijven.
Dus een sellorder is niet handig. Als je op btc gaat. Want als btc omhoog is, dan kan het zo zijn dat je eigenlijk minder krijgt.
Mijn btc waarde was bijv veel hoger toen btc op 17000 stond.
Dus voor mij is het beter als btc zakt
Verwijderd
Tja ik heb er in Bitcoin waarde ook wel eens beter voor gestaan. Ook wel eens slechter.Ladonna schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:14:
Dus een sellorder is niet handig. Als je op btc gaat. Want als btc omhoog is, dan kan het zo zijn dat je eigenlijk minder krijgt.
Het is het eeuwige spelletje. Zit nu zelf ook met enkele altposities waarvan de ene wat in de plus staat qua sats en de ander wat in de min.
Ik gok erop dat dit nog goed gaat komen.
Je weet dat die alts wel weer gaan knallen vroeg of laat, maar hoe diep de pullback wordt is altijd een gokje. (Voor mij dan)
Ik kan niet goed traden dus ik doe altijd maar wat op gevoel, soms pakt het prachtig uit, soms ook niet. Ik probeer wel het verlies te beperken in sats. Dat helpt wel, want dan maak je het soms met 1 trade weer goed.
Maar het blijft lastig. USDT traden is dan makkelijker, je kunt je dan focussen op alleen de USDT koers van de betreffende coin. Je bent dan minder afhankelijk van de Bitcoin koers, tenzij deze natuurlijk erg volatiele moves gaat maken en de alts leegtrekt.
Als je erop gokt dat Bitcoin daalt en verkoopt, maar hij stijgt vervolgens, dan is het natuurlijk logisch dat je minder Bitcoin terug kunt kopen voor je USDT waarde. Hij is dan immers duurder geworden.
Als je in Bitcoin blijft zitten wanneer hij daalt verlies je fiatwaarde. Persoonlijk vind ik dit niet zo erg omdat ik er toch voor de langere termijn in zit en geloof in hogere prijzen op de lange termijn. Maar dat is een gok, daar moet je tegen kunnen en heeft ook zeker met je positie grootte te maken.
Al met al blijft het een lastig spelletje
Uit verveling een rekensommetje gebaseerd op aannames. Aanname prijs goud en wereldvoorraad gebaseerd op wat ik even snel met Google kon vinden.Dark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:56:
[...]
Hoe weet jij dat 140.000 USD niet realistisch is?
Dus leg eens uit?
Is het omdat jij 140.000 USD per bitcoin een heel groot bedrag vindt, of zit er een gefundeerde berekening achter waarom dat niet kan?
Stel dat we (=alle BTC "investeerders" of believers), vinden dat BTC een goede "store of value" is en daarbij bijna net zo goed als goud. We waarderen de 21 miljoen BTC op 50% van de goudvoorraad.
De rekensom wordt dan:
190.000 ton = 190.000.000 kilo x 50% x prijs per kilo € 48.000 / 21.000.000 BTC = € 217.000 waarde per BTC
Let wel dit is heus niet mijn voorspelling, maar geeft wel aan dat veel grotere getallen dan de huidige koers voor 1 BTC best mogelijk ZOUDEN KUNNEN zijn.
Verwijderd
En dan nog rekening houdende met het feit dat er een aanzienlijk percentage Bitcoins is 'kwijtgeraakt' in de loop der jaren die samen met de coins die nog gemined moeten worden de circulating supply omlaag trekken; 3 ton.996 schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:33:
[...]
Uit verveling een rekensommetje gebaseerd op aannames. Aanname prijs goud en wereldvoorraad gebaseerd op wat ik even snel met Google kon vinden.
Steldat we (=alle BTC "investeerders" of believers), vinden dat BTC een goede "store of value" is en daarbij bijna net zo goed als goud. We waarderen de 21 miljoen BTC op 50% van de goudvoorraad.
De rekensom wordt dan:
190.000 ton = 190.000.000 kilo x 50% x prijs per kilo € 48.000 / 21.000.000 BTC = € 217.000 waarde per BTC
Let wel dit is heus niet mijn voorspelling, maar geeft wel aan dat veel grotere getallen dan de huidige koers voor 1 BTC best mogelijk ZOUDEN KUNNEN zijn.
En als we er dan rekening mee houden dat store of value niet alleen goud betekent, maar ook balanswaarden van bedrijven en ook overheden.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:37:
[...]
En dan nog rekening houdende met het feit dat er een aanzienlijk percentage Bitcoins is 'kwijtgeraakt' in de loop der jaren die samen met de coins die nog gemined moeten worden de circulating supply omlaag trekken; 3 ton.
Die cash reserves van bedrijven wereldwijd, zijn een veelvoud van de goudwaarde. Alleen apple heeft al 200 miljard cash op de balans staan.
Daarom is die actie van Microstrategy zo belangrijk. Nu is het afwachten op een volgend groot bedrijf met een significante positie.
[ Voor 9% gewijzigd door Dark Matter op 29-11-2020 15:59 ]
Maar is BTC dan de enige munt waar een goede store of value wordt gezien? Want als bijv ETH ook in dit verhaal voorkomt gaat die stijging van BTC miss wat anders lopen?
50% verkocht op 18.0xx... Eerst zien dat dit niveau echt wordt doorbroken.
Mocht 19.484 de top zijn geweest, dan is dit een bounce die waarschijnlijk niet veel hoger zal komen dan het huidige niveau, max 18.4xx. Mocht 19.484 niet de top zijn geweest en de koers nog wat verder doorstijgen vanaf hier, dan stap ik een stukje boven de 18.4xx wel weer in.
Mocht 19.484 de top zijn geweest, dan is dit een bounce die waarschijnlijk niet veel hoger zal komen dan het huidige niveau, max 18.4xx. Mocht 19.484 niet de top zijn geweest en de koers nog wat verder doorstijgen vanaf hier, dan stap ik een stukje boven de 18.4xx wel weer in.
[ Voor 73% gewijzigd door Taro op 29-11-2020 16:13 ]
BTC heeft proof of work.r0bb schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:58:
Maar is BTC dan de enige munt waar een goede store of value wordt gezien? Want als bijv ETH ook in dit verhaal voorkomt gaat die stijging van BTC miss wat anders lopen?
Verder draait BTC al 10 jaar mee, en heeft laatst laten zien niet te zwichten voor rogue miners en een aanval op het netwerk.
BTC is battle hardened.
(Bitcoin cash / Bitcoin SV)
Als store of value is er eerst BTC dan een hele tijd niets en vervolgens wellicht andere Crypto.r0bb schreef op zondag 29 november 2020 @ 15:58:
Maar ik heb het idee dat als je menig volger van crypto vraagt wat eventueel een store of value is, dat nagenoeg iedereen toch BTC zal noemen. Ethereum en anderen staan om andere dingen bekend, ontwikkeplatform etc etc.
Just my humble thoughts...
Het gaat er niet om wat vrienden en bekenden als store of value zien.996 schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:04:
[...]
Als store of value is er eerst BTC dan een hele tijd niets en vervolgens wellicht andere Crypto.
Maar ik heb het idee dat als je menig volger van crypto vraagt wat eventueel een store of value is, dat nagenoeg iedereen toch BTC zal noemen. Ethereum en anderen staan om andere dingen bekend, ontwikkeplatform etc etc.
Just my humble thoughts...
Je moet je afvragen wat jij zou doen als je CEO van een multinational bent en verantwoording moet afleggen aan aandeelhouders en het bestuur.
Stop je dan een half miljard in Ripple of Ethereum of BitcoinCash?
Of heb je het meeste vertrouwen in Bitcoin?
[ Voor 5% gewijzigd door Dark Matter op 29-11-2020 16:20 ]
Verwijderd
Dark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:18:
[...]
Het gaat er niet om wat vrienden en bekenden als store of value zien.
Je moet je afvragen wat jij zou doen als je CEO van een multinational bent en verantwoording moet afleggen aan aandeelhouders en het bestuur.
Of ga je voor Bitcoin?

Toch weer een vraagje Taro. Bij dit soort comments bedoel je dan 50% van je trading stack of 50% van je totale BTC/PF? Ik probeer wat meer strategie en trading kennis te vergaren (al is het maar omdat het een leuke learning experience is) maar ik vind het toch lastig voor te stellen dat ik bijna dagelijks mijn hele pf van mn wallet naar exchange en van exchange weer naar wallet blijf verplaatsen. Dat kost toch stiekem een hoop tijd en zelfs ook wat eurie's ivm transactie fee's etc?Taro schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:01:
50% verkocht op 18.0xx... Eerst zien dat dit niveau echt wordt doorbroken.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Do the math, zoveel geld gaat niet naar bitrcoin de komende paar jaar dat is onmogelijk, ik vind het ook raar dat mensen denken dat het wel zo is.Dark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 13:56:
[...]
Hoe weet jij dat 140.000 USD niet realistisch is?
Dus leg eens uit?
Je hebt gezien wat de vorige bubbels deden en hoe lang het duurde om naar het zelfde niveau terug te gaan, het gaat echt jaren en jaren duren voordat een bitcoin 140k gaat kosten, als we het überhaupt gaan halen met Bitcoin.
De laatste echte run uit 2017 is daar een goed voorbeeld van, het heeft 3 jaar geduurd om terug te komen op de nieuwe ATH (op een paar tientjes na) misschien halen we het dit jaar nog, en dan denk jij echt dat we binnen een paar jaartjes zo op de 140k zitten
Dat er nu zoveel geld de markt instroomt door de geldpersen op 100% te zetten betekend niet dat het naar bitcoin gaat, jij en ik zien er niks van, we mogen nog wel oppassen dat we geen hyperinflatie krijgen en straks 100euro voor een pak melk moeten betalen, vluchten in goud en bitcoin zal voor een paar elitaire poppetjes zijn terwijl de meerderheid van de bevolking niet eens brood kan kopen, maar dat zijn andere problemen
Ik denk zeker niet dat 140k onmogelijk is, maar niet in een paar jaartjes zoals mensen hier roepen met een paar tweets van een paar ''particuliere'' durfkapitalisten.
al eerder over gehad, het zou mij ook niks verbazen als er iets anders dan bitcoin op de markt komt in die tussen tijd, iets wat wel de alle voordelen van fiat, goud en bitcoin in 1 heeft.
Deze discussie duikt altijd op als we in een bullrunn zitten, zodra de bearmarket aanbreekt lees en hoor je er niks meer over.
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 29-11-2020 16:30 ]
Aandeelhouders die akkoord gaan om je miljarden in een enorme volatiele investering te stoppen, ja sure.Dark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:18:
[...]
Het gaat er niet om wat vrienden en bekenden als store of value zien.
Of heb je het meeste vertrouwen in Bitcoin?
laten we eerst maar die volatiliteit eruit zien te krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 29-11-2020 16:33 ]
Daar ben het dan wel mee eensDark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:33:
Don’t buy Bitcoin, you know its gonna crash. 😉
https://youtu.be/XbZ8zDpX2Mg
@twit Ik heb alles op dit moment op de exchanges staan, dan kan ik snel schakelen. In dit geval heb ik 50% van mijn BTC verkocht en ETH, ADA, XRP en BNB gehouden. Dat is wel zo efficiënt. Maar dit is een manier die voor mij werkt, dat betekent niet dat hij voor een ander ook werkt.
Mijn doel is overigens ook niet om zoveel mogelijk BTC te vergaren, of om nu een mooi rond aantal van cryptocurrency X te kopen en over 3 jaar te verkopen, maar om zoveel mogelijk fiat te vergaren. Daarom probeer ik de toppen en bodems te timen en daar optimaal van te profiteren en ik zit ook niet vast aan altcoin Y of Z, maar probeer te kijken naar momentum.
Mijn doel is overigens ook niet om zoveel mogelijk BTC te vergaren, of om nu een mooi rond aantal van cryptocurrency X te kopen en over 3 jaar te verkopen, maar om zoveel mogelijk fiat te vergaren. Daarom probeer ik de toppen en bodems te timen en daar optimaal van te profiteren en ik zit ook niet vast aan altcoin Y of Z, maar probeer te kijken naar momentum.
Verwijderd
And then another time, Bitcoin went from 3k all the way up to 55k and then it crashed, all the way down to 22k.Dark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:33:
Don’t buy Bitcoin, you know its gonna crash. 😉
https://youtu.be/XbZ8zDpX2Mg
And then another time, Bitcoin went from 22k all the way up to 140k and then it crashed, all the way down to 65k.
Eventually i hope it will happen.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:40:
[...]
And then another time, Bitcoin went from 3k all the way up to 55k and then it crashed, all the way down to 22k.
And then another time, Bitcoin went from 22k all the way up to 140k and then it crashed, all the way down to 65k.
Liefst nog voor ik 140 ben.
Verwijderd
Niemand die het weet Slux.Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:55:
[...]
Eventually i hope it will happen.
Liefst nog voor ik 140 ben.
Misschien wordt het ooit waarheid, misschien wel niet.
Het is een rare wereld... Als we deze 21e eeuw af kunnen sluiten zonder een wereldoorlog denk ik dat we al in onze handjes mogen wrijven.
En wat zeggen ze meestal over WW4? Iets in de trend van: oorlog zoals onze voorouders, met stokken en stenen? Dan zal helaas ook onze Bitcoin je niet ver kunnen brengenVerwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:02:
[...]
Niemand die het weet Slux.
Misschien wordt het ooit waarheid, misschien wel niet.
Het is een rare wereld... Als we deze 21e eeuw af kunnen sluiten zonder een wereldoorlog denk ik dat we al in onze handjes mogen wrijven.
Verwijderd
Gelukkig is er dan nog DOGE.Marttt schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:08:
[...]
En wat zeggen ze meestal over WW4? Iets in de trend van: oorlog zoals onze voorouders, met stokken en stenen? Dan zal helaas ook onze Bitcoin je niet ver kunnen brengen
Nee, mocht het tot dat punt komen dan doet niets er nog toe wat vandaag de dag belangrijk lijkt.
De mens is en blijft een vreemd wezen.
Maargoed offtopic
Als dat geld naar Bitcoin vloeit is dat goed, maar die gaat er ook niet echt op vooruit. Het gaat dus richting fiat, wat mogelijk betekent dat Bitcoin straks volgt. Voorzichtig zijn dus.Zhou schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:10:
Alts worden opeens geslacht.
Edit: De groene candle van vandaag inmiddels veiliggesteld en volledig in fiat:
:fill(white):strip_exif()/f/image/bifnUZGC7LHIKO3ILBb0RxXZ.png?f=user_large)
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 29-11-2020 17:21 ]
Ik gebruik nu ook de Binance software voor Windows, het inloggen werkt tegenwoordig dmv een QR-code scan met de Binance App, dat gaat een stuk vlotter. De software werkt een stuk sneller dan de browser variant. Ik mis alleen nog het oude scherm dat je 4 verschillende cryptocurrency tegelijk kan weergeven. Zie ik die over het hoofd?
Lijkt erop de alts vrij snel herstellen toch?
Blijf vooral ook naar de grotere timeframes kijken. Veel alts zijn al sinds 24-11 aan het dalen. Misschien dat ze op de 1, 3 of 5 minute chart stijgen, maar dat betekent in het grote plaatje vaak niet zoveel.Liripriscon schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:44:
Lijkt erop de alts vrij snel herstellen toch?
Lijkt inderdaad niet meer mogelijk, meerdere crypto's op 1 scherm. Alleen extra tabbladen toevoegen. Ook mis ik sinds de laatste update de 'alert' functie (met geluid). Is volgens mij helemaal verdwenen... jammerTaro schreef op zondag 29 november 2020 @ 17:42:
Ik gebruik nu ook de Binance software voor Windows, het inloggen werkt tegenwoordig dmv een QR-code scan met de Binance App, dat gaat een stuk vlotter. De software werkt een stuk sneller dan de browser variant. Ik mis alleen nog het oude scherm dat je 4 verschillende cryptocurrency tegelijk kan weergeven. Zie ik die over het hoofd?
Werk idd wel een stukje sneller dan de browser versie...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Arme Salsa, een kwart miljoen op een dag. Pfff...Taro schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:16:
Alles is relatief
(Voor de volledigheid: Niet mijn positie):
[Afbeelding]
Andersom kan het ook:
Degen Dust Account
— Hsaka (@HsakaTrades) 29 november 2020
Initial: ~$150
Final: ~54,000
Time: ~2 weeks
Found an old nance account recently. Decided to go full ape on the DeFi bounce. This is mostly from trading $YFI, some $SUSHI and $AAVE .
Please don't try this at home. This is an anomaly, not the norm. pic.twitter.com/TyFSZooadv
Hé? 100-140k binnen 2 jaar lijkt mij eigenlijk heel erg voor de hand te liggen. Ik geloof echt dat we de trend van het stock2flow model blijven volgen.Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 16:25:
[...]
Do the math, zoveel geld gaat niet naar bitrcoin de komende paar jaar dat is onmogelijk, ik vind het ook raar dat mensen denken dat het wel zo is.
Je hebt gezien wat de vorige bubbels deden en hoe lang het duurde om naar het zelfde niveau terug te gaan, het gaat echt jaren en jaren duren voordat een bitcoin 140k gaat kosten, als we het überhaupt gaan halen met Bitcoin.
De laatste echte run uit 2017 is daar een goed voorbeeld van, het heeft 3 jaar geduurd om terug te komen op de nieuwe ATH (op een paar tientjes na) misschien halen we het dit jaar nog, en dan denk jij echt dat we binnen een paar jaartjes zo op de 140k zitten![]()
Dat er nu zoveel geld de markt instroomt door de geldpersen op 100% te zetten betekend niet dat het naar bitcoin gaat, jij en ik zien er niks van, we mogen nog wel oppassen dat we geen hyperinflatie krijgen en straks 100euro voor een pak melk moeten betalen, vluchten in goud en bitcoin zal voor een paar elitaire poppetjes zijn terwijl de meerderheid van de bevolking niet eens brood kan kopen, maar dat zijn andere problemen![]()
Ik denk zeker niet dat 140k onmogelijk is, maar niet in een paar jaartjes zoals mensen hier roepen met een paar tweets van een paar ''particuliere'' durfkapitalisten.
al eerder over gehad, het zou mij ook niks verbazen als er iets anders dan bitcoin op de markt komt in die tussen tijd, iets wat wel de alle voordelen van fiat, goud en bitcoin in 1 heeft.
Deze discussie duikt altijd op als we in een bullrunn zitten, zodra de bearmarket aanbreekt lees en hoor je er niks meer over.
ok, Ik spreek je over 2 jaar weluNoTopia schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:31:
[...]
Hé? 100-140k binnen 2 jaar lijkt mij eigenlijk heel erg voor de hand te liggen. Ik geloof echt dat we de trend van het stock2flow model blijven volgen.
Alhoewel ik denk dat ik dan heel Bora Bora heb gekocht om daar te gaan wonen tot mijn 140ste
Verwijderd
Holy crap. High rollers.Taro schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:16:
Alles is relatief
(Voor de volledigheid: Niet mijn positie):
[Afbeelding]
Is het bitcoin netwerk trouwens al aangepast zodat we over een jaartje al die transacties aan kunnen ?
Dacht dat het vorig jaar nog maar +-5 transacties per seconde kon doen tov bijvoorbeeld een Paypal die +- 2000 transacties doet.
is toch wel een bottleneckje die er aan gaat komen, of loop ik achter ?
Dacht dat het vorig jaar nog maar +-5 transacties per seconde kon doen tov bijvoorbeeld een Paypal die +- 2000 transacties doet.
Verwijderd
Geen kritische vragen voor ATH aub.Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:12:
Is het bitcoin netwerk trouwens al aangepast zodat we over een jaartje al die transacties aan kunnen ?
@Slux Het enige antwoord is: Bitcoin Lightning, maar, dat is best wel technisch. Met andere woorden: Deal with it. We zitten hier ook niet voor de blockchain en transacties, maar om op de koers te speculeren, ok?
Morgen eens kijken of er weer een instap momentje komt. Verwacht morgenochtend, wat jullie?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Het Lightning Network is trouwens iets bovenop Bitcoin. Volgens mij is Bitcoin niet aan te passen op dit gebied. Vandaar de (hard) forks zoals Bitcoin Cash waarbij de bloksize inmiddels 32mb is.
Is dat inmiddels al klaar? 2 jaar geleden was dat nog een groot ding, nu hoor ik er niks meer over.Taro schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:23:
@Slux Het enige antwoord is: Bitcoin Lightning, maar, dat is best wel technisch. Met andere woorden: Deal with it. We zitten hier ook niet voor de blockchain en transacties, maar om op de koers te speculeren, ok?
Iets met centrale hubs was ook nog een dingetje
Technisch gezien werkt het volgens mij prima, maar de toegankelijkheid voor Henk & Ingrid is niet aanwezig. Je moet lokaal een Bitcoin node draaien en daarmee verbinden, ga dat maar eens uitleggen.elektriekert schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:42:
[...]
Is dat inmiddels al klaar? 2 jaar geleden was dat nog een groot ding, nu hoor ik er niks meer over.
Iets met centrale hubs was ook nog een dingetje
Bitcoin zelf is natuurlijk wel te upgraden, maar dan moeten de miners daarmee instemmen. Blocksize verhogen kent ook weer nadelen. Ach, met aanvullende oplossingen zoals exchanges die betaalkaarten aanbieden komen we ook een heel eind.
Verwijderd
Even totaal iets anders trouwens, hebben jullie ooit nog eens iets vernomen of gekregen van die Binance leveraged tokens logo contest?
Ik hoor of zie er niets meer van...
Als BTC de blocksize zou vergroten is een second layer solution zoals Lightning ook niet nodig lijkt mij.Qunix schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:40:
Het Lightning Network is trouwens iets bovenop Bitcoin. Volgens mij is Bitcoin niet aan te passen op dit gebied. Vandaar de (hard) forks zoals Bitcoin Cash waarbij de bloksize inmiddels 32mb is.
Maar ergens ontstond er het verhaal dat Bitcoin geen peer-to-peer cash was maar een Store-of-Value , vandaar de hardfork destijds.
Ik meen dat blockstream die kant op wilde (samen met AXA Group), zoiets staat me bij,
Maargoed, veel verhalen destijds gelezen. Ik kan ook niet zeggen wat nu allemaal wel en niet waar is.
Wat je nu wel ziet is dat er steeds meer geïnvesteerd word. Dus als die groepen (blockstream, AXA of wat dan ook) hier al jaren hebben kunnen accumuleren wordt men er flink beter van als Henk&Ingrid weer op de proppen komen.
Als store of value heb je natuurlijk lang niet zoveel transactiesnelheid nodig als bij medium of exchange.. Persoonlijk denk ik eerder aan Bitcoin als digitaal goud, niet als vervanging voor fiat.Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:12:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat valt niet uit te leggenTaro schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:45:
[...]
Technisch gezien werkt het volgens mij prima, maar de toegankelijkheid voor Henk & Ingrid is niet aanwezig. Je moet lokaal een Bitcoin node draaien en daarmee verbinden, ga dat maar eens uitleggen.
Bitcoin zelf is natuurlijk wel te upgraden, maar dan moeten de miners daarmee instemmen. Blocksize verhogen kent ook weer nadelen. Ach, met aanvullende oplossingen zoals exchanges die betaalkaarten aanbieden komen we ook een heel eind.
En zo denk ik er ook over.Stokstaart schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:51:
[...]
Als store of value heb je natuurlijk lang niet zoveel transactiesnelheid nodig als bij medium of exchange.. Persoonlijk denk ik eerder aan Bitcoin als digitaal goud, niet als vervanging voor fiat.
Als currency faalt het maar als opslag tov goud heeft het voordelen. Een derde tussenpersoon zoals PP kan best de betalingen faciliteren. LN is nu te technisch en of het ooit gebruiksvriendelijk wordt vraag ik mij af.
nope...Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:45:
Even totaal iets anders trouwens, hebben jullie ooit nog eens iets vernomen of gekregen van die Binance leveraged tokens logo contest?

Ik denk dat ik heb gewonnen, maar dat ze tegen de technische limiet aanlopen van wat een wallet maximaal kan holden. Dat zijn ze nu vast aan het oplossen, even geduld dus aub.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:45:
Je krijgt sowieso iets van 1.5 USDT. Aangezien dit nog niet bij distribution history staat is ook de prijs van 1k nog niet verdeelt.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 19:45:
Toch maar weer eens gestart met de cryptomunten. Je moet toch iets in deze coronatijden...
in het begin eens klein starten en weer inlezen. Maar blijft “speelgeld”
in het begin eens klein starten en weer inlezen. Maar blijft “speelgeld”
...
Verwijderd
Het vergroten van de blocksize zou ook alleen maar een tijdelijke oplossing zijn en geen long term oplossing. Als je echt wereldwijd zou gaan betalen met Bitcoin red je dat simpelweg niet met grotere blokken. Daarmee is een second layer solution de enige realistische oplossing.
Daarnaast maken grotere blokken full nodes duurder om draaiende te houden. Theorisch gezien zouden grotere blokken er dus toe leiden dat er minder full nodes zouden draaien. Het gaat dan dus ten koste van de decentralisatie.
Bitcoin is alleen nuttig als het gedecentraliseerd is, omdat centralisatie vertrouwen vereist.
Daarnaast maken grotere blokken full nodes duurder om draaiende te houden. Theorisch gezien zouden grotere blokken er dus toe leiden dat er minder full nodes zouden draaien. Het gaat dan dus ten koste van de decentralisatie.
Bitcoin is alleen nuttig als het gedecentraliseerd is, omdat centralisatie vertrouwen vereist.
De actie was op de 21ste over en binnen 2 weken na die datum worden de prijzen verdeelt. Dus binnen 1 week weten we het.Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:13:
Hier ook nog niks. Had toch gehoopt die 1k met je te mogen delen @PilatuS.
Maar wacht even, ik krijg sowieso 75 cent van je he ! We zouden alles delen toch ?
Leg eens uit, mis ik iets?-Colossalman- schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:13:
Als deze morgen slaagt gaat de BTC naar de maan
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
De SN8 van spaceX. Een soort van watersilo die ze een 15km hop laten maken.
Dit moet ooit het spaceship van musk worden die naar de maan/mars gaat.
Als zij het kunnen dan kan de btc het ook
Als die morgen gaat trouwens, had al vernomen dat de weersomstandigheden niet optimaal zijn. Dinsdag en woensdag zijn backup datums. Maar kijk hier wel echt naar uit, of hij nou bij opstijgen ontploft, op de grond te pletter slaat tijdens de belly-flop of gewoon netjes land maakt me niet zoveel uit.-Colossalman- schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:13:
Als deze morgen slaagt gaat de BTC naar de maan
[Afbeelding]
Precies dat. ben erg benieuwdEdwin__ schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:24:
[...]
Als die morgen gaat trouwens, had al vernomen dat de weersomstandigheden niet optimaal zijn. Dinsdag en woensdag zijn backup datums. Maar kijk hier wel echt naar uit, of hij nou bij opstijgen ontploft, op de grond te pletter slaat tijdens de belly-flop of gewoon netjes land maakt me niet zoveel uit.
Verwijderd
Hahah dat vind ik prima hoor, dan stuur je maar een tikkiePilatuS schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:19:
[...]
De actie was op de 21ste over en binnen 2 weken na die datum worden de prijzen verdeelt. Dus binnen 1 week weten we het.
Maar wacht even, ik krijg sowieso 75 cent van je he ! We zouden alles delen toch ?

wat is trouwens de black friday deal voor de ledger nano x?
is dit €119?
is dit €119?
71,39 euro met kortingscode BLACKFRIDAY20-Colossalman- schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:30:
wat is trouwens de black friday deal voor de ledger nano x?
is dit €119?
Iemand ervaringen hier met die launchpads van Binance? Handig om daar Bnb te staken?
De Earn Vault is een betere optie, die gebruik ik: https://www.binance.com/en/bnbmining. Dan krijg je automatisch staking rewards van alle coins uit launchpad in je spot wallet uitbetaald, zonder iedere keer te hoeven wisselen. En daarnaast nog wat rente over BNB.Maracas10 schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:38:
Iemand ervaringen hier met die launchpads van Binance? Handig om daar Bnb te staken?
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 29-11-2020 20:43 ]
Wissel je dan eigenlijk je BnB coins in voor de coins uit de launchpad of hoe moet ik dat zien? Thanks trouwens:)Taro schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:42:
[...]
De Earn Vault is een betere optie, die gebruik ik: https://www.binance.com/en/bnbmining. Dan krijg je automatisch staking rewards van alle coins uit launchpad in je spot wallet uitbetaald, zonder iedere keer te hoeven wisselen. En daarnaast nog wat rente over BNB.
Nee, je staked je BNB coins en krijgt als rente/dividend op dit moment dagelijks UNFI, HARD en BNB uitbetaald, direct in je spot wallet zonder ze handmatig te redeemen zoals bij Launchpool noodzakelijk is.Maracas10 schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:47:
[...]
Wissel je dan eigenlijk je BnB coins in voor de coins uit de launchpad of hoe moet ik dat zien? Thanks trouwens:)
Ik wissel iedere dag mijn BNB dust in en maak die BNB weer over naar Earn. Je kunt dus ook ieder moment je inleg (BNB) weer redeemen (unstaken) en verkopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 29-11-2020 20:50 ]
Handig! Heb vrij weinig BnB en zit toch nu in die Launchpad (wou het even testen), maar ga zeker naar kijken. Ben zelf alleen geen fan om BnB te kopen.. heb er eigenlijk gewoon weinig vertrouwen in.Taro schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:49:
[...]
Nee, je staked je BNB coins en krijgt als rente/dividend op dit moment dagelijks UNFI, HARD en BNB uitbetaald, direct in je spot wallet zonder ze handmatig te redeemen zoals bij Launchpool noodzakelijk is.
Ik wissel iedere dag mijn BNB dust in en maak die BNB weer over naar Earn. Je kunt dus ook ieder moment je inleg (BNB) weer redeemen (unstaken) en verkopen.
'maak ik weer over naar earn' - Bedoel je gewoon FIAT?
Vergeet je dan je ouwe matties van het tweekers crypto slowchat forum niet?Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 18:50:
[...]
ok, Ik spreek je over 2 jaar wel![]()
Alhoewel ik denk dat ik dan heel Bora Bora heb gekocht om daar te gaan wonen tot mijn 140ste
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Nee, op die link die ik hierboven postte kan je BNB van je Spot wallet naar de Earn wallet verplaatsen. Ik heb daar dus standaard een x aantal BNB in zitten die ik ook nooit verkoop. Als ik zeg dat ik naar fiat ga, dan laat ik die zitten. Dit ivm VIP level op Binance dat ik heb.Maracas10 schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:52:
[...]
Handig! Heb vrij weinig BnB en zit toch nu in die Launchpad (wou het even testen), maar ga zeker naar kijken. Ben zelf alleen geen fan om BnB te kopen.. heb er eigenlijk gewoon weinig vertrouwen in.
'maak ik weer over naar earn' - Bedoel je gewoon FIAT?
En je kunt via deze link: https://www.binance.com/en/my/wallet/account/main/dust restanten van andere coins in BNB omzetten. Het resultaat daarvan stuur ik dus altijd naar Earn.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 29-11-2020 20:56 ]
Thanks Helder! Jij schaft bewust BNB aan voor het earnen van deze coins?Taro schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:54:
[...]
Nee, op die link die ik hierboven postte kan je BNB van je Spot wallet naar de Earn wallet verplaatsen. Ik heb daar dus standaard een x aantal BNB in zitten die ik ook nooit verkoop. Als ik zeg dat ik naar fiat ga, dan laat ik die zitten. Dit ivm VIP level op Binance dat ik heb.
Ho wacht ... hou vast die paarden... bedoel je dat je dan niet meer hoeft te kutten met die launchpad maar dat je gesteakte BNB daar automatistisch hiervoor gebruikt wordt bij elke nieuwe shitcoin?Taro schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:42:
[...]
De Earn Vault is een betere optie, die gebruik ik: https://www.binance.com/en/bnbmining. Dan krijg je automatisch staking rewards van alle coins uit launchpad in je spot wallet uitbetaald, zonder iedere keer te hoeven wisselen. En daarnaast nog wat rente over BNB.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik heb ooit een X aantal BNB aangeschaft, bewust voor het VIP level, maar verder koop ik geen BNB bij. BTC en ETH leveren meer op. Dus niet voor Earn specifiek.Maracas10 schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:56:
[...]
Thanks Helder! Jij schaft bewust BNB aan voor het earnen van deze coins?
Correct! Met dank aan @Gondor voor de tip.FijneKerst schreef op zondag 29 november 2020 @ 20:56:
[...]
Ho wacht ... hou vast die paarden... bedoel je dat je dan niet meer hoeft te kutten met die launchpad maar dat je gesteakte BNB daar automatistisch hiervoor gebruikt wordt bij elke nieuwe shitcoin?
Vet en Shizzle!!!!
Daar ga ik volgende maand ook eens een flufje BNB in zetten.
Dit topic is gesloten.