[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.820 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 22:40
Taro schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:07:
[...]

Tenzij het Michael Saylor of Satoshi Nakamoto is.
Grappig, ik ken hem alleen vanuit mijn microstrategy tijd. Maar behalve het investeren in Bitcoin, wat heeft hij voor de community verder gedaan?

Anders is het een stakeholder met veel belang bij het creëeren van waarde voor zijn investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 17:40
Iota ook verkocht, mooie profit.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
-Splash- schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:45:
[...]

Anders is het een stakeholder met veel belang bij het creëeren van waarde voor zijn investering.
Dus dat, is gewoon weer 1 van de zovele die wat roept, die zal binnenkort wel cashen en dan hoor je er niks meer van.

Bitcoin 100 jaar holden :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Grappig, ik ken hem alleen vanuit mijn microstrategy tijd. Maar behalve het investeren in Bitcoin, wat heeft hij voor de community verder gedaan?

Zijn investering in Bitcoin heeft blijkbaar voor de community o.a. aanleiding gegeven tot deze video:

En laten we eerlijk zijn; dat is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjoost
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:32
Victor Belli schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:40:
Weet iemand nog een goede widget voor Android waarmee ik op m'n startscherm de koers van in ieder geval Bitcoin kan zien? (Andere coins zou mooi meegenomen zijn)
aCurrency

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Geen dank heren voor deze kleine stijging. Ik zit nog bijna vol in usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:51:
[...]

Dus dat, is gewoon weer 1 van de zovele die wat roept, die zal binnenkort wel cashen en dan hoor je er niks meer van.

Bitcoin 100 jaar holden :F
Hij had over om de btc ontwikkelaars te ondersteunen. Of dat MS zelf nodes draait.
Niet raar dat hij zijn investering beschermt. Is ook niet veel anders dan de winkelvoss of PlanB naar buiten brengen. Soms gaat de fanatisme ver. Je moet zelf een filter opleggen.
Maar jij gelooft toch niet in crypto.

Kijk je naar Tesla of NIO aandelen dan lees je dezelfde comments. To the moon. It will make me rich. Ook erg fanatiek.

[ Voor 7% gewijzigd door lighting_ op 28-11-2020 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:01:
[...]

Hij had over om de btc ontwikkelaars te ondersteunen. Of dat MS zelf nodes draait.
Niet raar dat hij zijn investering beschermt. Is ook niet veel anders dan de winkelvoss of PlanB naar buiten brengen. Soms gaat dat wel ver. Je moet zelf een filter opleggen.
Maar jij gelooft toch niet in crypto.

Kijk je naar Tesla of NIO aandelen dan lees je dezelfde comments. To the moon. It will make me rich. In feite is dat ook jou doelstelling.
Is ook zo gelijk heeft ie maar ik zie hem toch meer als een ''eendagsvlieg'' in de cryptowereld.
Er zijn er al zoveel geweest als hem, daar hoor je ook niks meer van.

Na het zien van dat filmpje van CNBC's Fast Money kan ik hem echt niet serieus nemen, dat een CEO zulke uitspraken doet :F maja die hele crypto wereld zit vol van dat soort mafklappers :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 23:30
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:51:
[...]

Zijn investering in Bitcoin heeft blijkbaar voor de community o.a. aanleiding gegeven tot deze video:

[YouTube: Saylor Bitcoin Bull in 4k UHD]

En laten we eerlijk zijn; dat is meer dan genoeg.
En daar reageert de community dan weer op met een imitatie video :P

[X: https://twitter.com/mattysats/status/1331289036544122881]

Dit soort dingen maken het crypto wereldje wel mooi :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
[...]

Groots investeren in Bitcoin en er op social media heel veel aandacht aan besteden zijn 2 erg belangrijke dingen die je voor de community kunt doen. Uiteraard vanuit eigenbelang, maar zijn belang is ook grotendeels ons belang: Een veel hogere Bitcoin koers. Zolang wij maar eerder cashen dan hij is alles prima ;)

Het nadeel van heel veel Bitcoin bezitten is dat het moeilijk is om ze voor een goede prijs van de hand te doen, dus hij moet ook nog wel even een ritje mee omhoog pakken voordat hij ze weer goed kan verkopen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:11:
[...]

Is ook zo gelijk heeft ie maar ik zie hem toch meer als een ''eendagsvlieg'' in de cryptowereld.
Er zijn er al zoveel geweest als hem, daar hoor je ook niks meer van.

Na het zien van dat filmpje van CNBC's Fast Money kan ik hem echt niet serieus nemen, dat een CEO zulke uitspraken doet :F maja die hele crypto wereld zit vol van dat soort mafklappers :P
Heb wel wat van zijn uitspraken gehoord. Voor een groot gedeelte ben ik met hem eens. Of het werkelijk zo uitpakt in de toekomst weet niemand. Maar klinkt wel plausibel. Daarbij ga je niet zomaar je volledige cash van MS 425 mln dollar en prive 175 mln in BTC omzetten. Als je er niet enigszins in gelooft. Het cash geld smelt eenmaal weg door inflatie. En daar zocht hij een goed alternatief voor.

Ik draai de vraag om en vraag aan jou wie jij wel serieus neemt wat betreft crypto.

[ Voor 5% gewijzigd door lighting_ op 28-11-2020 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Ik wacht op Mc Afee zijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-03-2024
Short BTC geopend op 17.730 :Y :N :Y :N :Y :N :') :$ Iemand anders ook short gegaan op BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 15:08:
Weet er iemand nog een leuke goksite waar ik 100 euro in crypto stuk kan gooien?

Ik zat voorheen wel eens op primedice maar die is niet meer beschikbaar voor Nederland blijkbaar...
ICONbet natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
volt22 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:41:
Short BTC geopend op 17.730 :Y :N :Y :N :Y :N :') :$ Iemand anders ook short gegaan op BTC?
Nee, wel naar fiat uitgestapt, maar dat zal ik dus geen short noemen :D

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:43:
[...]

Sellorder op 17760 staan om shor... uhh naar fiat te gaan.... net (nog) niet aangetikt...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
[...]

Met alles? Zit enkel nog in BTC en de rest ook FIAT maar je moet toch wat? Stilstaan is ook zo saai O-)
Wie heeft er gelijk? Dat weten we pas over een paar dagen maar wel interessant: https://twitter.com/CryptoCapo_

[ Voor 15% gewijzigd door volt22 op 28-11-2020 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
[...]

Wat noem jij dan wel short gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:27:
[...]

Ik draai de vraag om en vraag aan jou wie jij wel serieus neemt wat betreft crypto.
Dat zijn er best veel, de eerste waar ik even snel op kom,

Niklas Nikolajsen
Leon Li
Tinkiewinkiebroers
Charlie Lee
Jesse Powel
Brian Armstrong
Die man van die ATM machines, ben zijn naam even kwijt

ik ben het niet met al hun ideeën eens maar neem ze wel serieus, als in mensen die ik vind die echt wat toevoegen aan crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, met alles. Nogmaals: Ik kan zo weer instappen, maar dit is een niveau waarop ik het weer even aankijk.

@djatwork007 Daar hebben we hier gisteren uitgebreid over gesproken, lees maar even terug.

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 28-11-2020 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:00:
[...]
Ja, met alles. Nogmaals: Ik kan zo weer instappen, maar dit is een niveau waarop ik het weer even aankijk.
Op welk punt zou je weer instappen en waarom? als ik vragen mag...

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 28-11-2020 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 19:57:
[...]

Dat zijn er best veel, de eerste waar ik even snel op kom,

Niklas Nikolajsen
Leon Li
Tinkiewinkiebroers
Charlie Lee
Jesse Powel
Brian Armstrong
Die man van die ATM machines, ben zijn naam even kwijt

ik ben het niet met al hun ideeën eens maar neem ze wel serieus, als in mensen die ik vind die echt wat toevoegen aan crypto.
De meeste ken ik niet. Die zijn minder zichtbaar En zoals Taro zegt. Michael Saylor maakt heel veel herrie en "reclame" voor BTC. Spreekt in vele podcast en op CNBC. Daar ligt het grote geld. Er zullen ook vast andere beursgenoteerde CFO's en netwerken hem benaderen hoe ze te werk zijn gegaan. We zullen daar hopelijk de vruchten van plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 22:28
Is het veilig genoeg om alles op bitvavo te laten staan? Of overmaken naar mijn crypto wallet het beste?

Wat is jullie ervaring/mening

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-06-2021
[...]

Je verwacht niet dat deze lijn doortrekt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
iVibes schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:02:
[...]

Op welk punt zou je weer instappen en waarom? als ik vragen mag...
Uiteraard.

Ik heb 2 persoonlijkheden: De gedisciplineerde variant en de impulsieve gokker. Mijn insteek is om zoveel mogelijk als de eerste te handelen, maar in de praktijk neig ik vaak naar de 2e ;)

Als ik limit buy orders zou plaatsen: 50% op 17.550 en evt. lager: DCA tussen 16.700 en 17.025 (Niet voor de komende paar uur). Maar in de praktijk zal ik waarschijnlijk een market buy doen met 50% rond 17.600 en 50% rond 17.280 (Omdat ik geen geduld heb). Maar grote kans dat het eindigt met een market buy op 17.825 omdat alles gewoon verder stijgt :X

@sten123 Het is altijd beter om het daar niet te laten staan en het bijv. op een Ledger te plaatsen, al zitten daar natuurlijk ook weer risico's aan verbonden. Daarnaast is het bedrag waarmee je speelt erg belangrijk. is het 50 Euro: Lekker laten staan. Is het 5.000 Euro, dan is het weer een ander verhaal.

@Maracas10 Dat zeg ik niet, maar zoals je ziet is het korte termijn momentum er weer even uit. Dat kan binnen 1 minuut weer aantrekken en vervolgen, maar na een grote stijging sideways gaan en tegen de 4 uur MA 25 aantikken kan ook vaak een daling betekenen. Ook zie je vaak een daling als de 3 minute lijnen elkaar raken, zoiets (Niet per se zo'n enorme daling hoor, maar voor het idee):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TObo7t5Hke8pAKU77PL15MIIlqs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ic73TYiHb6PeZYAYMJbfFiXO.png?f=fotoalbum_large

Dat wacht ik dus heel even af, daar plaats ik waarschijnlijk buy orders voor.

[ Voor 45% gewijzigd door Taro op 28-11-2020 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:06:
[...]

De meeste ken ik niet. Die zijn minder zichtbaar En zoals Taro zegt. Michael Saylor maakt heel veel herrie en "reclame" voor BTC. Spreekt in vele podcast en op CNBC. Daar ligt het grote geld. Er zullen ook vast andere grote CFO's en netwerken hem benaderen hoe ze te werk zijn gegaan. We zullen daar hopelijk de vruchten van plukken.
Google ze maar die gaan al een tijdje mee, en zonder hun was crypto niet waar het nu is ;)

Die saylor is imo een blaaskaak met zijn 95% van de bellegers die geen verstand hebben, een bitcoin die elk jaar 100% zal doen, en roepen hoeveel bitcoin hij bezit, ja hij maakt herrie maar herrie in eigen belang, is het goed voor de LT ? ik denk van niet want hij zal echt wel gaan uitcashen en met zulke aantallen

Op de korte termijn ja, ik denk niet dat we zonder hem in deze run zouden zitten, op de LT zijn ze imo slecht voor crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:15:
[...]

Google ze maar die gaan al een tijdje mee, en zonder hun was crypto niet waar het nu is ;)

Die saylor is imo een blaaskaak met zijn 95% van de bellegers die geen verstand hebben, een bitcoin die elk jaar 100% zal doen, en roepen hoeveel bitcoin hij bezit, ja hij maakt herrie maar herrie in eigen belang, is het goed voor de LT ? ik denk van niet want hij zal echt wel gaan uitcashen en met zulke aantallen

Op de korte termijn ja, ik denk niet dat we zonder hem in deze run zouden zitten, op de LT zijn ze imo slecht voor crypto.
Steek mijn hand niet voor hem in de vuur maar je doet allemaal aannames.
Charlie lee....sure enough said 8)7 . Die ook opeens al zijn LTC verkocht omdat hij zich beter kon concentreren.
wij worden het niet eens

[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 28-11-2020 20:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:40:
[...]

Haha da's waar. Maar ach, 50 euro, heb er toch ff wat spanning voor gehad op een anders saaie dag.

En ben weer even genezen. Was inmiddels toch alweer een paar maanden geleden, soms moet je ff een gokje wagen. Deed dat altijd met enige regelmaat met een maatje in de lokale gokhal. 50 euro mee en een paar uur lol. Gratis hapjes, gratis non alcoholische versnaperingen. Soms loop je eruit met een paar honderd, soms alles weg. Winnaar van meeste geld trakteert bij ons dan altijd op een biertje en hapjes. Maarja, nu is alles dicht.

Dus dan maar even een keertje zo. Leuk om weer eens met wat crypto te gokken.

Misschien is de waarde van de BTC die ik net verloren ben over 20 jaar wel 2 ton. En dat zou dan weer een mooi verhaal zijn toch _O-
Ik was ooit eens bij vrienden in Duitsland, hadden ze het idee om de grens over te gaan naar Tsjechië.
10€ entree, voor 10€ aan fiches en gratis eten en drinken (inclusief drank)
Ik heb nooit zo bezweten met 5€ inzet aan de blackjack tafel gezeten 8)7

Goed zat geworden en met 20€ naar huis O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:11:
[...]

Uiteraard.

Ik heb 2 persoonlijkheden: De gedisciplineerde variant en de impulsieve gokker. Mijn insteek is om zoveel mogelijk als de eerste te handelen, maar in de praktijk neig ik vaak naar de 2e ;)

Als ik limit buy orders zou plaatsen: 50% op 17.550 en evt. lager: DCA tussen 16.700 en 17.025 (Niet voor de komende paar uur). Maar in de praktijk zal ik waarschijnlijk een market buy doen met 50% rond 17.600 en 50% rond 17.280 (Omdat ik geen geduld heb). Maar grote kans dat het eindigt met een market buy op 17.825 :X
Thanks voor de info, heel herkenbaar, alhoewel ik vaak ook weer te voorzichtig ben...
Proberen in- of uit te stappen in een spike, ipv binnen de close enzo, waardoor ik vaak kansen laat liggen :)

Ik zou m'n buyorder op de 17.4 zetten. Maar dit niet voor de volle 100% doen is inderdaad ook iets wat ik te weinig doe. Voor die marketbuy zat ik rond de 18k na wat streepjes te hebben getrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:16:
[...]

Steek mijn hand niet voor hem in de vuur maar je doet allemaal aannames.
Charlie lee....sure enough said 8)7
wij worden het niet eens
idd zonder hem met zijn litecoin was bitcoin ook niet waar het nu zou zijn maar dat is ook voor ETH.
Die mensen hebben heel veel betekend voor bitcoin.
En er staan er meerdere op die lijst je pakt er nu 1 uit waar je alleen maar elke keer roept dat ie op ath heeft verkocht.
Let maar op over een tijdje zal je dat ook over deze roepen ;)

En idd wij worden het nooit eens maar soms is het wel leuk om met je in discussie te gaan alleen altijd jammer dat je op het laatst zo moet reageren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

sten123 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:07:
Is het veilig genoeg om alles op bitvavo te laten staan? Of overmaken naar mijn crypto wallet het beste?

Ja. Meest veilige NL'se Exchange.

Trade coins kan je heel goed daar laten staan.
HODL coins uiteraard op een hardware wallet.

[ Voor 14% gewijzigd door FijneKerst op 28-11-2020 20:27 ]

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:23:
[...]

idd zonder hem met zijn litecoin was bitcoin ook niet waar het nu zou zijn maar dat is ook voor ETH.
Die mensen hebben heel veel betekend voor bitcoin.
En er staan er meerdere op die lijst je pakt er nu 1 uit waar je alleen maar elke keer roept dat ie op ath heeft verkocht.
Let maar op over een tijdje zal je dat ook over deze roepen ;)

En idd wij worden het nooit eens maar soms is het wel leuk om met je in discussie te gaan alleen altijd jammer dat je op het laatst zo moet reageren
Dat meneer Lee op ath zomaar heeft verkocht zet mij aan het denken. Notabene de bedenker.
Hij kan nog zoveel goede redenen aangeven maar in mijn beleving klopt het niet.

Door alts is BTC bekender geworden. Daar is geen twijfel over mogelijk. Maar alles draait om BTC. Lee had over 1 dinge gelijk. Als je crypto koopt. Koop tenminste BTC. Als die omvalt valt alles om.

En zoals gezegd ik steek voor niemand mij hand in het vuur. Dan verkoopt hij het maar op 1 mln 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:29:
[...]

Door alts is BTC bekender geworden. Daar is geen twijfel over mogelijk. Maar alles draait om BTC. Lee had over 1 dinge gelijk. Als je crypto koopt. Koop tenminste BTC. Als die omvalt valt alles om.
Klopt hij heeft ook altijd veel meer Bitcoin gehad dan Litecoin, daar is die altijd duidelijk over geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
FijneKerst schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:26:
[...]

Ja. Meest veilige NL'se Exchange.

Trade coins kan je heel goed daar laten staan.
HODL coins uiteraard op een hardware wallet.
Maar eens een ledger aanschaffen dan maar

Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

sten123 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:38:
[...]

Maar eens een ledger aanschaffen dan maar

Bedankt.
Psst... de black friday actie loopt tot de 30ste bij Ledger... scheelt aanzienlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
Heb er een hele lange tijd niet meer mee bezig gehouden.
Maar weer eens oppakken
Leuke wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-09 07:32
Hij lijkt weer momentum te winnen. Kan nog een leuke avond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

sten123 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:04:
Heb er een hele lange tijd niet meer mee bezig gehouden.
Maar weer eens oppakken
Leuke wereld..
Of we nou allemaal in dikke lambo's rondcruisen of gewoon keihard rekt gaan met z'n allen, het blijft mooi...
Moon!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

sten123 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:07:

Het is nooit 'veilig' om je coins op een exchange te laten staan.

Het is een gecentraliseerde plaats die gevoelig kan zijn voor hacks en scams, afhankelijk van het beveilingsbeleid van de betreffende exchange.

Het risico wat je neemt is je eigen verantwoording. Heb je daar vrede mee is dat prima natuurlijk.

Niet heel lang geleden kwam hier nog iemand langs die 25k kwijt was op Bitvavo, door gebruik van een malafide plugin. Die kon fluiten naar zijn of haar centen.

Het is daarmee altijd een extra risico om je coins op een exchange te bewaren.

Bewaar je toch wat coins op Bitvavo of andere exchanges? Zorg dan dat je 2FA ingeschakeld hebt staan en let goed op wat je allemaal toevoegd aan je browser.

Denk zeg het nog maar eens... :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:12:
[...]

Het is nooit 'veilig' om je coins op een exchange te laten staan.

Het is een gecentraliseerde plaats die gevoelig kan zijn voor hacks en scams, afhankelijk van het beveilingsbeleid van de betreffende exchange.

Het risico wat je neemt is je eigen verantwoording. Heb je daar vrede mee is dat prima natuurlijk.

Niet heel lang geleden kwam hier nog iemand langs die 25k kwijt was op Bitvavo, door gebruik van een malafide plugin. Die kon fluiten naar zijn of haar centen.

Het is daarmee altijd een extra risico om je coins op een exchange te bewaren.

Bewaar je toch wat coins op Bitvavo of andere exchanges? Zorg dan dat je 2FA ingeschakeld hebt staan en let goed op wat je allemaal toevoegd aan je browser.

Denk zeg het nog maar eens... :>
Klopt...Het is altijd zo veilig als je het zelf maakt.

Die 25K die mevrouw kwijt was geraakt was omdat ze zelf A. een wazige plugin had gebruikt en B. de adviezen van Bitvavo niet had opgevolgd (geen 2FA minimaal e.d.)

Voor de 1 is een Exchange veiliger, voor de ander een hardware wallet.
Zoals gezegd, voor HODL is een Ledger o.i.d. het handigst/veiligst.
Voor traden is een goede Exchange het beste.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
FijneKerst schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:19:
[...]

Klopt...Het is altijd zo veilig als je het zelf maakt.

Die 25K die mevrouw kwijt was geraakt was omdat ze zelf A. een wazige plugin had gebruikt en B. de adviezen van Bitvavo niet had opgevolgd (geen 2FA minimaal e.d.)

Voor de 1 is een Exchange veiliger, voor de ander een hardware wallet.
Zoals gezegd, voor HODL is een Ledger o.i.d. het handigst/veiligst.
Voor traden is een goede Exchange het beste.
Ik gebruik zelf een andere browser of privé/incognito venster voor de exchanges. op mn mac is dat Safari zonder plug-ins enzo.

Als ik echt een high value trader zou zijn zou ik er zelfs een aparte computer voor gebruiken die compleet dichtgetimmerd is.

[ Voor 47% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 28-11-2020 21:27 ]

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:23:
[...]
Als ik echt een high value trader zou zijn zou ik er zelfs een aparte computer voor gebruiken die compleet dichtgetimmerd is.
Ik ben geen high roller, maar heb wel iets te veel crypto om niet serieus te nemen..

Heb hier dan ook een aparte laptop voor aangeschaft en flink dichtgetimmerd. Daarbij gebruik ik die laptop ook eigenlijk alleen voor crypto, dus niet om die vette mp3 van Dries Roelvink te downloaden..

edit: kom maar door met die dikke rode candle...

[ Voor 34% gewijzigd door iVibes op 28-11-2020 21:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:12:
[...]
Verder ook sowieso adressen toevoegen aan de whitelist. Als je dit doet kan de crypto alleen naar adressen in de whitelist en moet een hacker eerst nog via je email om het adres te whitelisten. Daar zit dan ook nog een afkoelperiode op voordat het naar het nieuwe adres over te maken is.

Edit: Ik heb een tijdje terug voor iemand de hele Binance account leeg gehaald omdat die persoon volledig wou uitstappen. Ik kreeg alle inloggevens en dan nog was het een flinke klus de boel te verzenden. Er gingen nogal wat alarmbellen af bij Binance door wat ik probeerde te doen. Pas na meerdere stappen kon ik het verzenden en was ik een paar uur verder.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 28-11-2020 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Welke MA timeframes gebruiken jullie eigenlijk ?

Ik krijg op Binance standaard de 7, 25 en 99 DMA lijnen. Ik zie ook vaak de 200 lijn voorbij komen vandaar mijn vraag.

Op basis van deze DMA valt mij nu op dat binnen nu en 4 uur op zowel de 1h als 4h chart de 7 en 99 lijnen elkaar gaan kruisen. Als ik de theorie zou moeten geloven kan dit betekenen dat de prijs een mooie opwaartse beweging gaat maken.

Mijn poging op TA haha. Deze keer waag ik het er op, kijken wat het gaat brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:29
Ik doe meeste koop en verkoop op mijn telefoon :$
Maar op mijn laptop heb ik wel verschillende containers, voor crypto, bankieren etc. binnen Firefox.
Ledger heb ik ook, maar daar staat (nog) niet veel op.

En, voor het geval mijn shitcoins ooit echt veel waard worden heb ik een oude laptop klaar staan met Linux erop, af en toe start ik het op om bij te werken en lief naar te kijken en te dromen over de dagen dat ik het nodig ga hebben :D .

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BaVMBhb1Q-RkFdDK_EBwgoz8Frc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3mAo9sEXsmDSMFmpr4XUTwvZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kreeg vanavond weer een bericht van "Ledger", rotzakken geven het niet op!
Trap hier niet in mensen, het blijkt gewoon phishing te zijn!

Ik schrok wel eff om eerlijk te zijn, maar als je beetje googelt zie je al snel dat het oplichters zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kevinoku schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:14:
Welke MA timeframes gebruiken jullie eigenlijk ?

Ik krijg op Binance standaard de 7, 25 en 99 DMA lijnen. Ik zie ook vaak de 200 lijn voorbij komen vandaar mijn vraag.
Ik gebruik alleen de standaard Binance MA's.

Als je trouwens de 200 wil gebruiken is die gelijk aan de 99 (niet helemaal, want geen 100) op andere timeframes. De 100 MA op de 2 uur is ook de 200MA op de 4 uur. Zo is de 25MA ook weer gelijk aan de 99MA op andere timeframes. Op deze manier kan je dus eigenlijk de 25, 50, 100 en 200 MA gebruiken met wat je op Binance hebt. Zelfde verhaal met 7 die ook de 14 of 21 kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

metallicattim schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:27:
[Afbeelding]

Ik schrok wel eff om eerlijk te zijn, maar als je beetje googelt zie je al snel dat het oplichters zijn.
Alleen updaten e.d. VANUIT de Ledger Live zelf.
Alle andere zooi negeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
[Afbeelding]

Hoe komen die gasten aan je telefoonnummer? Ze weten dat je een Ledger gebruikt.. Is die site een keer gehacked of zo..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
[Afbeelding]

Is dit sms/whatsapp? Hoe weten ze je nummer dan?
FijneKerst schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:29:
Gaan jullie hier nog wat doen met Libra in januari?

https://news.bitcoin.com/...ra-cryptocurrency-launch/

Ik snap het punt niet helemaal van Libra.
Ik bedoel, hoeveel stablecoins moet je hebben??
Wat dat betreft loopt het al jaren achter nu.
Heel simpel: macht door centraal managen. Facebook zit er niets voor niets achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
@FijneKerst klopt, dat heb ik begin deze maand wel gedaan.

@xantos ja er is een hack geweest van de Ledger database een aantal weken terug.
Maar ze weten genoeg van je/me....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
FijneKerst schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:47:
[...]

Alleen updaten e.d. VANUIT de Ledger Live zelf.
Alle andere zooi negeren.
Hier ben ik ook voorzichtig mee. De update server kan namelijk ook gehackt zijn, ze zullen niet de eerste zijn wie dat overkomt (Transmission staat me bij). Ik kijk eerst op de Ledger site zelf of er een update is van de binary. Wat op de hoofdsite niet heel duidelijk is gedaan overigens, het liefst zie ik een blogpostje van hun.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Beetje inverse double top op de 1h-4h? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Een double bottom ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
Dat zou mooi zijn. Dan gaan we naar de moon!

Toch?

Anyway; ik wil gaan slapen en twijfel om alles in fiat te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
1-2 weken geleden zat ik vrij comfortabel all-in iedere nacht, sinds eergisteren twijfel ik weer iedere avond :)

Het kan beide kanten op en erg hard gaan. Je mist dus compleet de boot, of je hebt een enorm verlies (of het gaat sideways voor Bitcoin zoals vannacht).

Ben nu weer 50% ingestapt. Ik zet wat lage buy orders en wat hoge sell orders. Morgenochtend zie ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Richh schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:59:
Beetje inverse double top op de 1h-4h? :P
Dat is voor mij wel de reden geweest om nog wat euro's om te ruilen voor BTC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liripriscon
He @Taro,

In plaats van al die orders.

Kunnen we toch ook gewoon ieder half uur de wekker zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
metallicattim schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 22:52:
@FijneKerst klopt, dat heb ik begin deze maand wel gedaan.

@xantos ja er is een hack geweest van de Ledger database een aantal weken terug.
Maar ze weten genoeg van je/me....
Oei.. nasty.. nu wordt dus iedereen die ooit een ledger heeft gekocht (voor de hack) getarget met deze scam. Geen goeie reclame..

Doet me bedenken of zo’n ledger wel zo veilig is. Kan toch net zo goed voor een software wallet gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door xantos op 28-11-2020 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
xantos schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:08:
[...]

Oei.. nasty.. nu wordt dus iedereen die ooit een ledger heeft gekocht (voor de hack) getarget met deze scam. Geen goeie reclame..

Doet me bedenken of zo’n ledger wel zo veilig is. Kan toch net zo goed voor een software wallet gaan.
Enkel als je hem via ledger zelf heb aangeschaft en daar dus geregistreerd ben. Dat is echt niet iedereen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Liripriscon schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:04:
Dat zou mooi zijn. Dan gaan we naar de moon!

Toch?
Zo simpel is het helaas allemaal niet. We gaan het de komende weken zien, maar 4 uur double bottom zegt hooguit wat over de komende dagen maximaal, niet over de komende weken of verder. Als voorbeeld zou er over 3 dagen weer een double top kunnen komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Liripriscon schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:07:
He @Taro,

In plaats van al die orders.

Kunnen we toch ook gewoon ieder half uur de wekker zetten?
Ik heb toevallig een regel voor mijzelf: Als ik de neiging krijg om 's nachts te gaan kijken, dan moet ik weer afromen richting de bankrekening.

Dus nee, dat doe ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
xantos schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:08:
[...]

Het is geen goede reclame voor ze inderdaad. Maar in principe zijn de stickies wel veilig heeft niks met een gehackt klantendatabaseje te maken. Ik kom daar overigens niet in voor want heb de mijne via coolblue gekocht, anoniem met cash opgehaald zelfs.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Pelox schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:11:
[...]

Enkel als je hem via ledger zelf heb aangeschaft en daar dus geregistreerd ben. Dat is echt niet iedereen.
1 mln commerciële gegevens van klanten zijn buit gemaakt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xbl_kds0TPs5EKz8Lj10zOHXm-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LsmKWYcx0RWNujJgWKCPKZhO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Fijn dat ik mijn Ledgers bij een tussenpartij heb gekocht :) Hopelijk lekken die gegevens nooit uit en anders kunnen ze mooi op dezelfde stapel als de BitMEX BCC mailblunder en 3-4 HaveIBeenPwned hacks. Ik wens ze er succes mee.

@PilatuS Zit jij tussen je scalps door in fiat of in crypto?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
[Afbeelding]

Ik heb beide ook gehad. Vervelend.
Maar je weet ook dat deze berichten altijd fishing zijn, of het nu om een bankpas, een crypto account of een hardware wallet gaat.Het is altijd een scam.

Gewoon blokkeren en deleten, dat is het enige dat je kunt doen.

Ik zou trouwens nooit een hardware wallet via een tussen persoon kopen. Wat blijkbaar de meeste hier wel doen. Is alleen maar meer kans dat er met gesjoemeld is. Altijd rechtstreeks van de fabrikant kopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Dark Matter op 28-11-2020 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:39:
@PilatuS Zit jij tussen je scalps door in fiat of in crypto?
Op wat uitzonderingen na altijd fiat. Alles wat ik trade gaat via USDT, ook weer op wat uitzonderingen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volt22
Taro schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:00:
[...]

@djatwork007 Daar hebben we hier gisteren uitgebreid over gesproken, lees maar even terug.
Weet jij / iemand waar je kunt zien hoeveel BTC er openstaat om short gaan? Of is die data niet beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
volt22 schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:01:
[...]

Weet jij / iemand waar je kunt zien hoeveel BTC er openstaat om short gaan? Of is die data niet beschikbaar?
Op de verschillende exchanges kan je je die info inderdaad zien.

https://www.bybt.com/LongShortRatio

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 29-11-2020 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
volt22 schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:01:
[...]

Zie de edit, dan heb je gelijk alle exchanges samen ipv de Google link :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Big companies, big institutions, big hedgefunds, big money.
And so it begins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DWrKDZxFJchHbQ4dZxF_CW8X8Xg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/sIbyqLDGLyUpuTgyOnGT1DHG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:57:
Big companies, big institutions, big hedgefunds, big money.
And so it begins.

[Afbeelding]
GBTC is alleen niet hetzelfde als direct BTC kopen, wel even een puntje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als iemand mij een paar maanden terug had verteld dat er dagen zouden zijn dat ik niets anders zou traden dan XRP had ik het niet geloofd. Vandaag niets anders aangeraakt dan XRP voor de scalps omhoog en XRP/DOWN met kleinere posities voor de runs omlaag. Gisteren was niet echt anders dan vandaag. Bevalt eigenlijk wel goed door alleen BTC open te hebben samen met XRP en XRP/DOWN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 29 november 2020 @ 01:07:
[...]

GBTC is alleen niet hetzelfde als direct BTC kopen, wel even een puntje.
En wat is dat puntje dan volgens jou?
Grayscale koopt voor die 500 miljoen vervolgens bitcoin.
Het enige is dat er voor die GBTC een premium wordt betaald. Maar blijkbaar hebben ze dat ervoor over.

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Matter op 29-11-2020 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 02:00:
[...]

En wat is dat puntje dan volgens jou?
Grayscale koopt voor die 500 miljoen vervolgens bitcoin.
Het enige is dat er voor die GBTC een premium wordt betaald. Maar blijkbaar hebben ze dat ervoor over.
Ja ze kopen Bitcoin, maar de persoon of bedrijf die er geld in stopt koopt geen Bitcoin maar een product op basis van Bitcoin. Verder kan de prijs van het product extreem verschillen met de echte prijs van Bitcoin. Direct Bitcoin kopen via OTC of via een exchange is toch net wat anders dan op deze manier.

https://decrypt.co/resour...e-grayscale-bitcoin-trust

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 29 november 2020 @ 02:15:
[...]

Ja ze kopen Bitcoin, maar de persoon of bedrijf die er geld in stopt koopt geen Bitcoin maar een product op basis van Bitcoin. Verder kan de prijs van het product extreem verschillen met de echte prijs van Bitcoin. Direct Bitcoin kopen via OTC of via een exchange is toch net wat anders dan op deze manier.

https://decrypt.co/resour...e-grayscale-bitcoin-trust
Het is inderdaad niet hetzelfde, en de GBTC prijs kan afwijken van de BTC prijs, waarbij er meestal een premium wordt betaald.

Neemt niet weg dat er een extra 500 miljoen USD richting bitcoin vloeit. En mij lijkt dat toch een flink prijsopdrijvend effect te hebben.

Bitcoin zal er niet goedkoper van worden.

Het zijn nu grote bedrijven die exposure in bitcoin willen hebben, en die doen dat niet voor de korte termijn.

Deze muntjes verdwijnen in cold storage.
Net zoals de mijne.

——————————————————

Btw, Voor wie geschrokken is van de dip, zo ziet de weg omhoog eruit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ysfPl9wTSP7ds6LBzREK2rpOWq4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zomLCzgUUvlBWbQmAzk3rhlz.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Dark Matter op 29-11-2020 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Swaha schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:06:
[...]

Dat is voor mij wel de reden geweest om nog wat euro's om te ruilen voor BTC. :)
Sorry :P

Cool!

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 29-11-2020 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan ook is het een positieve trend dat er blijkbaar steeds meer bedrijven/instituten zijn die geïnteresseerd raken in Bitcoin.

Of ze dat nu doen via Litebit of Grayscale :+

Ze hadden bijvoorbeeld ook extra goud aan hun posities kunnen toevoegen.

Maar ze willen geen extra goud of andere hedges, maar Bitcoin, dat betekent toch dat ze het zien als serieuze asset voor de toekomst.

Alleen maar goed wat mij betreft, hoe meer bedrijven dit gaan doen hoe meer aandacht voor Bitcoin en crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 07:30:
Hoe dan ook is het een positieve trend dat er blijkbaar steeds meer bedrijven/instituten zijn die geïnteresseerd raken in Bitcoin.

Of ze dat nu doen via Litebit of Grayscale :+

Ze hadden bijvoorbeeld ook extra goud aan hun posities kunnen toevoegen.

Maar ze willen geen extra goud of andere hedges, maar Bitcoin, dat betekent toch dat ze het zien als serieuze asset voor de toekomst.

Alleen maar goed wat mij betreft, hoe meer bedrijven dit gaan doen hoe meer aandacht voor Bitcoin en crypto.
Die worden wakker en hebben een nieuwe manier om henk een ingrid leeg te trekken :P

Straks komt er weer een hack of slecht nieuws rond crypto en dan zie je ze niet meer, paar jaar terug waren er ook van die big boys die in waren gestapt, ik kan het niet zo snel meer terug vinden maar daar hoor je niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
18!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hoop dat we nog iets door gaan vandaag, eind van de dag gaat alles eruit hier en blijf ik weer even in cash zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 08:42:
[...]

Die worden wakker en hebben een nieuwe manier om henk een ingrid leeg te trekken :P

Straks komt er weer een hack of slecht nieuws rond crypto en dan zie je ze niet meer, paar jaar terug waren er ook van die big boys die in waren gestapt, ik kan het niet zo snel meer terug vinden maar daar hoor je niks meer van.
Bedoel je Tim Draper of Mike Novogratz?

Die zitten nog volop in bitcoin en crypto, daar is niets aan veranderd.

https://www.google.nl/amp...business-with-bitcoin/amp

https://www.crypto-inside...e-kudde-komt-er-echt-aan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dark Matter schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:24:
[...]

Bedoel je Tim Draper of Mike Novogratz?

Die zitten nog volop in bitcoin en crypto, daar is niets aan veranderd.

https://www.google.nl/amp...business-with-bitcoin/amp

https://www.crypto-inside...e-kudde-komt-er-echt-aan/
Nee het was een investering bedrijf en bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Individuele bellegers heb je niet zoveel aan, die zitten er voor eigen belang in, een PayPal is wel een goede positieve boost voor crypto imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Matter
  • Niet online
Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:37:
[...]

Nee het was een investering bedrijf en bank
JP Morgan

Ook nog steeds bullish en volop in bitcoin.

https://bitcoinmagazine.nl/2020/11/bitcoin-fonds-jpmorgan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ja dat was er 1 van d:)b

Maaruh als ze 140k roepen dan vraag ik mij af of het wel echt zo is en niet weer zo FUD verhaaltje van een cryptoblogje :S
Dat is zo ie zo een dingetje 9 van de 10 verhalen die je leest op die crypto blogs zijn vaak maar afkomstig van 1 kant, ik hoor/lees bijna nooit 2 kanten van het verhaal of het zit toch net iets anders in elkaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 08:42:
[...]

De tijd zal het ons leren.

Ik ben iig bullish als fuck, en ga de komende tijd zeker niet verkopen voor fiat.

Lekker laten staan voor ooit. Zal ook maar eens kijken voor zo'n blitse ledgerX.

Ik kan daarmee bijna niet verliezen, want als ik toch REKT ga dan weet ik bijna zeker dat ik wel bij jou onder de brug mag slapen. Neem ik wel een treetje Schultenbräu en een paar blikken boterhamworst mee.

Die heb ik nog in huis dus dat is hoe dan ook een zekerheidje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Is het tegenwoordig IN om in de weekenden te moonen als een bezetenenenene ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
FijneKerst schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:49:
Blijkbaar.. Ik dacht een mooi uitstap moment te hebben afgelopen vrijdag met Ada.... heeft me 300 euro aan virtuele winst gekost..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:45:
[...]

De tijd zal het ons leren.

Ik ben iig bullish als fuck, en ga de komende tijd zeker niet verkopen voor fiat.

Lekker laten staan voor ooit. Zal ook maar eens kijken voor zo'n blitse ledgerX.

Ik kan daarmee bijna niet verliezen, want als ik toch REKT ga dan weet ik bijna zeker dat ik wel bij jou onder de brug mag slapen. Neem ik wel een treetje Schultenbräu en een paar blikken boterhamworst mee.

Die heb ik nog in huis dus dat is hoe dan ook een zekerheidje. :)
Jij bent altijd welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
FijneKerst schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:49:
dat betekend dat de bullmarkt aan is. Was in 2013 en 2017 ook. Bear is geen actie in het weekend. Bull is ook actie in het weekend, zeker naar het einde toe. Daarom schijt ik ook zo op die idioten die het over de CME gap hebben in een bull markt. Zegt geen drol namelijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:04
Draait hier iemand ook een storj node?
Ik kende het nog niet, maar heb er gisteren een opgezet, decentraal cloud opslag ala Amazon S3.

https://coinmarketcap.com/currencies/storj/

https://registration.storj.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:09
Maracas10 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:53:
Wat vinden jullie van Orion? Vind het er vrij interessant uit zien
Ik heb al een tijdje aandelen. Vernieuwend concept en transparante communicatie vanuit het team. Ik verwacht er wel veel van. Het platform is nagenoeg gereed. Wat ook fijn is, is dat je coins gewoon in je persoonlijke wallet blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Rien43 op 29-11-2020 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:51:
[...]

dat betekend dat de bullmarkt aan is. Was in 2013 en 2017 ook. Bear is geen actie in het weekend. Bull is ook actie in het weekend, zeker naar het einde toe. Daarom schijt ik ook zo op die idioten die het over de CME gap hebben in een bull markt. Zegt geen drol namelijk
Eens maar dan hebben mensen iets om naar te kijken en hoe meer er naar kijken hoe meer je er iets aan hebt ;)

Ik doe er echt helemaal niks mee persoonlijk vind ik het allemaal onzin, op de reguliere markten kijk ik er nog wel eens naar maar alleen met dino fondsen die zich al jaren hebben bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Slux schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:55:
[...]

Eens maar dan hebben mensen iets om naar te kijken en hoe meer er naar kijken hoe meer je er iets aan hebt ;)

Ik doe er echt helemaal niks mee persoonlijk vind ik het allemaal onzin, op de reguliere markten kijk ik er nog wel eens naar maar alleen met dino fondsen die zich al jaren hebben bewezen.
haha dino fondsen. Zijn we het iig hier wel met elkaar eens :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:23
De enige gap die gevuld gaat worden is de gap terug naar 19.500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
TuutjDrie schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:35:
De enige gap die gevuld gaat worden is de gap terug naar 19.500.
hahaaha idd, en dit weekend trekken we er aan de achterkant ook weer een mooie

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.