Uiteraard.
Ik heb 2 persoonlijkheden: De gedisciplineerde variant en de impulsieve gokker. Mijn insteek is om zoveel mogelijk als de eerste te handelen, maar in de praktijk neig ik vaak naar de 2e
Als ik limit buy orders zou plaatsen: 50% op 17.550 en evt. lager: DCA tussen 16.700 en 17.025 (Niet voor de komende paar uur). Maar in de praktijk zal ik waarschijnlijk een market buy doen met 50% rond 17.600 en 50% rond 17.280 (Omdat ik geen geduld heb). Maar grote kans dat het eindigt met een market buy op 17.825 omdat alles gewoon verder stijgt
@
sten123 Het is altijd beter om het daar niet te laten staan en het bijv. op een Ledger te plaatsen, al zitten daar natuurlijk ook weer risico's aan verbonden. Daarnaast is het bedrag waarmee je speelt erg belangrijk. is het 50 Euro: Lekker laten staan. Is het 5.000 Euro, dan is het weer een ander verhaal.
@
Maracas10 Dat zeg ik niet, maar zoals je ziet is het korte termijn momentum er weer even uit. Dat kan binnen 1 minuut weer aantrekken en vervolgen, maar na een grote stijging sideways gaan en tegen de 4 uur MA 25 aantikken kan ook vaak een daling betekenen. Ook zie je vaak een daling als de 3 minute lijnen elkaar raken, zoiets (Niet per se zo'n enorme daling hoor, maar voor het idee):
Dat wacht ik dus heel even af, daar plaats ik waarschijnlijk buy orders voor.
[
Voor 45% gewijzigd door
Taro op 28-11-2020 20:20
]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen