[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 262.818 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:12
Bijna 19k

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:48

raq

Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:13:
[...]

Virtuele kaart €800 en fysieke kaart €8000, met die laatste moet je toch wel een knappe tv kunnen kopen?
De fysieke is er nog niet, en met een fysieke kun je ook niet online betalen, wel? Dit soort goederen koop ik eigenlijk altijd online.

Dat Curve snap ik nog niet helemaal, moet ik nog uitzoeken.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uNoTopia
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-08 14:29
Zouden we 18.9k nog als plafond zien en daar van afketsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Valt wel op hier dat zodra het omhoog gaat is het druk hier, omlaag iets minder, maar horizontaal is het vrijwel helemaal rustig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
uNoTopia schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:31:
Zouden we 18.9k nog als plafond zien en daar van afketsen?
eightball says yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 12:54
Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:24:
[...]

Knoop hem aan Curve vast, dan moet het geen probleem zijn en krijg je de eerste 3 maanden nog 1% extra cashback ook. :)
Dan heb je dezelfde afhankelijkheid met Mastercard.

NL is meer Maestro minded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
FijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 10:44:
[...]

Nee, wel van coinbase biljart
En Kraken snooker?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

twit schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:14:
Ik ga ook maar eens Binance lid worden als ik de enthousiaste verhalen en opties met debit cards en dat soort dingen hier lees. Voor de duidelijkheid Crypto is niet nieuw, ken allen deze exchange nog niet. Zie dat ze op dit moment een sign-up stop hebben, is dat echt iets van 'vandaag' of is dit al langer zo? Als ik voorlopig niet op Binance moet rekenen wat zou jullie 2e keus zijn (heb nu Kraken)?
Bitvavo :)

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Bikkel10 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:33:
[...]

Dan heb je dezelfde afhankelijkheid met Mastercard.

NL is meer Maestro minded.
Lijkt me toch dat je bij een keten als Mediamarkt wel met Visa danwel Mastercard kunt betalen? Met Curve voeg je simpelweg deze laatste mogelijkheid toe en maakt het eea veel flexibeler. Ik heb nog niet meegemaakt dat bieden geweigerd werden. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
raq schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:31:
[...]

De fysieke is er nog niet, en met een fysieke kun je ook niet online betalen, wel? Dit soort goederen koop ik eigenlijk altijd online.

Dat Curve snap ik nog niet helemaal, moet ik nog uitzoeken.
Curve is een app, kaart koppelen is heel eenvoudig en binnen 2 minuten moet je het wel werkend hebben. Die caschback geldt voor 3 winkel(s)(ketens) die je zelf moet instellen maar voor een nieuwe tv kan dat best de moeite waard zijn net als voor dagelijkse boodschappen.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:36:
[...]

Lijkt me toch dat je bij een keten als Mediamarkt wel met Visa danwel Mastercard kunt betalen? Met Curve voeg je simpelweg deze laatste mogelijkheid toe en maakt het eea veel flexibeler. Ik heb nog niet meegemaakt dat bieden geweigerd werden. :)
moet gewoon kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

djatwork007 schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:21:
DASH is los naar de maan aan het gaan :)
Heb ergens begin 2018 nog dikke DASH gekocht voor €500+ p/s. En verkocht rond de €250,- _/-\o_

Hoezo is €100 "naar de maan" dan? 8)7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel10
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 12:54
Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:36:
[...]

Winkelspecifiek zou ik dat wel verwachten idd. AH ketst hem echter af, slikt alleen Maestro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09:48

raq

Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:37:
[...]

Curve is een app, kaart koppelen is heel eenvoudig en binnen 2 minuten moet je het wel werkend hebben. Die caschback geldt voor 3 winkel(s)(ketens) die je zelf moet instellen maar voor een nieuwe tv kan dat best de moeite waard zijn net als voor dagelijkse boodschappen.
Klopt heb ik al toegevoegd in de app, maar wordt vooralsnog overal geweigerd (ongeldige kaart) via de app. Nu heb ik ook wel een vage chinaphone die roet in het eten kan gooien.
Heb ook de curvecard besteld die komt 5dec, daarmee zou het ook moeten kunnen?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Aan de TA traders hier. Ziet ANKR er niet vreselijk bullish uit, met een nadere alt run in 't verschiet?
Afgezien dat ik ANKR insla om ETH te gaan staken, heeft de prijs ook nog wat in petto voor ons.

Zelfde geldt voor de TA van NEXO. Fundamentals prima, nu is het tijd voor de prijs om te volgen. Bij een "alt season" gaat alles boomen. Maar iets dat ook nog een duidelijk usecase en fatsoenlijke tokenomics heeft, zal extra hard gaan.

Kijk liever naar dit soort schattige bruikbare alts die op het moment op hun gat liggen, dan dat ik meedoe met de XRP/XLM-FOMO :P

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 30-11-2020 13:49 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
  • Laatst online: 23-06-2021
Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:48:
Aan de TA traders hier. Ziet ANKR er niet vreselijk bullish uit, met een nadere alt run in 't verschiet?
Afgezien dat ik ANKR insla om ETH te gaan staken, heeft de prijs ook nog wat in petto voor ons.

Zelfde geldt voor de TA van NEXO. Fundamentals prima, nu is het tijd voor de prijs om te volgen.

Kijk liever naar dit soort schattige bruikbare alts die op het moment op hun gat liggen, dan dat ik meedoe met de XRP/XLM-FOMO :P
Welkom bij de xrp club _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:04

WhySoSerious

Be the change.

19k babe klaar @Verwijderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nee joh, ben blij dat ik al een tijdje van die zooi af ben :/
Zou me alleen maar geld hebben gekost de afgelopen 2 jaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Laatst online: 18-05-2022
Doet @Verwijderd het met babes van 19...of zij klaar is betwijfel ik, hij sowieso :P

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:03:
[...]

Nee joh, ben blij dat ik al een tijdje van die zooi af ben :/
Zou me alleen maar geld hebben gekost de afgelopen 2 jaar.
Zonde, waren toch wat mooie winsten mee te behalen (en nu nog steeds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik haal nu met niets winst. Alles staat sinds gisteren stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Nu gaat het wel rap met BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 20:51
Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:48:
Ik doe mee! Zie er vrij aardig uit.. moet alleen btc het feestje niet verpesten.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Bikkel10 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:41:
[...]

Winkelspecifiek zou ik dat wel verwachten idd. AH ketst hem echter af, slikt alleen Maestro
Kan het niet uittesten omdat ik niet in Nederland ben maar het zou wel raar zijn alhoewel ik ook mee heb gemaakt bij grote ketens dat mijn Visa geweigerd werd. Gelukkig accepteerd echt iedereen en zijn moeder hier Visa, maakt het leven een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Alles in het groen ole ole lalalalala...
Of jinx ik het nu? :X

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:09
Nog een exponentiële groeispurt? Hopen mag :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Maracas10 schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:03:
[...]

Zonde, waren toch wat mooie winsten mee te behalen (en nu nog steeds)
Zo zijn er vele honderden coins waar nog meer winst mee te behalen was :)

Die hele run van XLM reken ik ook de XRP-run toe. Vaak steken traders/beleggers hun winsten deels in de kleinere broertjes en zusjes van het project dat net skyrocket is gegaan --- omdat ze weten dat de markt (nieuwe aanwas) ook zo zal denken.

Neuh, zoals ik zei stap ik liever in iets dat op z'n gat ligt. Dan heb ik iets over mee te pochen, wanneer het stijgt 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Pelox schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:10:
[...]

Ik doe mee! Zie er vrij aardig uit.. moet alleen btc het feestje niet verpesten.
Ik verdubbel mijn positie bij 48 sats. Kijken of BTC hard genoeg gaat, om dat aan te kunnen tikken :)

Daarna sell order op 52 sats denk ik. Zo plaats ik meestal om de 4 sats een buy & sell order bij ANKR. Op dit soort "penny stocks" kun je heel lui traden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 16:13

jvp

Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:17:
[...]

Zo zijn er vele honderden coins waar nog meer winst mee te behalen was :)

Die hele run van XLM reken ik ook de XRP-run toe. Vaak steken traders/beleggers hun winsten deels in de kleinere broertjes en zusjes van het project dat net skyrocket is gegaan --- omdat ze weten dat de markt (nieuwe aanwas) ook zo zal denken.

Neuh, zoals ik zei stap ik liever in iets dat op z'n gat ligt. Dan heb ik iets over mee te pochen, wanneer het stijgt 8) :P
Waar komt je vertrouwen in ANKR dan vandaan? Sinds je eerste berichten hierover volg ik dat een beetje maar ik zie maar weinig veranderingen. Weinig nieuwe "aanwas" en en stabiel rond die 0.009

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik weet niet precies waarom maar heb net een zak NANO en ATOM ingeslagen.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

jvdploeg schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:20:
[...]

Waar komt je vertrouwen in ANKR dan vandaan? Sinds je eerste berichten hierover volg ik dat een beetje maar ik zie maar weinig veranderingen. Weinig nieuwe "aanwas" en en stabiel rond die 0.009
Denk niet in snelle trades, geen tijd en skillz voor :)

Zit natuurlijk wel flinke rek in het platform met de naderende staking. Daarbij het feit dat ANKR nog vrijwel nergens wordt gehyped. Blijkbaar zien ze het niet zitten om Chico en andere Youtubers te betalen :P

Beetje uitzoomen, beetje bijkopen als-ie onder je 1e buy order is gegaan en dan de rit een tijdje afwachten.
Tenminste, zo doe ik het vaak. Gaat ook niet altijd goed, maar het is wel een relaxte manier. Vooral beetje uitzoomen is belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
SJAAKSJAAK schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:23:
Ach ja, ik hoop niet dat je straks de sjaak bent. :+

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

SJAAKSJAAK schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:23:
ATOM heb je om te staken he, dat is een inflationaire token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:23:
[...]

Denk niet in snelle trades, geen tijd en skillz voor :)

Zit natuurlijk wel flinke rek in het platform met de naderende staking. Daarbij het feit dat ANKR nog vrijwel nergens wordt gehyped. Blijkbaar zien ze het niet zitten om Chico en andere Youtubers te betalen :P

Beetje uitzoomen, beetje bijkopen als-ie onder je 1e buy order is gegaan en dan de rit een tijdje afwachten.
Tenminste, zo doe ik het vaak. Gaat ook niet altijd goed, maar het is wel een relaxte manier. Vooral beetje uitzoomen is belangrijk.
Oké, ik ga meer weer met je mee. De laatste keer ook ANKR gekocht en verkocht met een (heel klein) beetje winst. Eens kijken of die nu onder de vorige buy order te krijgen is O-)

En nu.... de lange adem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

jvdploeg schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:26:
[...]

Oké, ik ga meer weer met je mee. De laatste keer ook ANKR gekocht en verkocht met een (heel klein) beetje winst. Eens kijken of die nu onder de vorige buy order te krijgen is O-)

En nu.... de lange adem 8)7
Gezellig O+
Vooral niet doen, omdat ik het doe. Met een beetje pech gaat-ie terug naar 45 sats. Ik zit er minimaal voor de komende 2-3-4 maanden in denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:25:
[...]

ATOM heb je om te staken he, dat is een inflationaire token.
maar ik kan er ook mee speculeren lijkt me..

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

SJAAKSJAAK schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:28:
[...]

maar ik kan er ook mee speculeren lijkt me..
Tuulk.
Maar ik zie het meer als een long term hold. Staking rewards tikken de 20% aan. Fijn project om een x aantal van te pakken in een dip en dan lekker rente laten trekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp

jvp

Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:27:
[...]

Gezellig O+
Vooral niet doen, omdat ik het doe. Met een beetje pech gaat-ie terug naar 45 sats. Ik zit er minimaal voor de komende 2-3-4 maanden in denk ik.
Zeker niet :+

De vorige keer dat je dit noemde heeft het een leuk beetje winst gebracht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:30:
[...]

Tuulk.
Maar ik zie het meer als een long term hold. Staking rewards tikken de 20% aan. Fijn project om een x aantal van te pakken in een dip en dan lekker rente laten trekken.
dat is niet mis inderdaad. Misschien na deze run laat ik wat in ATOM staan. Ben gewoon een beetje huiverig met al die functies in gokpaleis Binance.

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Trek maar een zak chips open vanavond. Hopelijk gaan we het de 19.5k lastig maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:41:
[...]

Heb ergens begin 2018 nog dikke DASH gekocht voor €500+ p/s. En verkocht rond de €250,- _/-\o_

Hoezo is €100 "naar de maan" dan? 8)7
Omdat we terug naar 500 gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
19000!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:59
Zou toch wat zijn he, als we de monthly boven ATH sluiten om vervolgens alsnog de correctie naar de 20 WMA te krijgen 8)

Ik zet er een zakje flufje fiat voor klaar iig..

[ Voor 4% gewijzigd door Stokstaart op 30-11-2020 14:45 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BldpkSSOFEt1M_-w8vMfgqBSrPA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2A2u2mkKKCAH3XHfiTM8fZIu.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
Ok en nu dooorrrrrr graag

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlJPw-IMAiAfentngvte85yx__g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3CKMnquJdoqaqd7sS1ItRLCD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 22:49
Ik heb de afgelopen maanden gebruikt om m'n verwaarloosde alts van 2017 op te zoeken te verzamelen en waar nodig om te zetten. Nu tevreden met mijn posities, voornamelijk BTC, ETH en voor de smaak een paar alts.

Nu we weer lekker aan het pompen zijn worstel ik nog wel met mijn strategie voor het pakken van winst. Net als voor vele anderen in de run van 2017 het grote struikelblok. Hopelijk krijg ik vandaag iets op papier (en kan ik me daar ook aan houden haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Nu we weer lekker aan het pompen zijn worstel ik nog wel met mijn strategie voor het pakken van winst. Net als voor vele anderen in de run van 2017 het grote struikelblok. Hopelijk krijg ik vandaag iets op papier (en kan ik me daar ook aan houden haha).
[/quote]

Is ook altijd mijn strategie, toch altijd te bang dat het weer verder stijgt

Maar zoals iemand al eerder zei: winst is winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:23
Haha deze stond vast al in je elektronische klembord :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Oh boy!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
PHPResource schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:56:
[...]

Of op z'n analoge plakbord :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Jammer dat hij maar 1 nichtje heeft. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Volume is wat laag voor een prijsstijging, anders zou ik zeggen: zet de 20k babe ook maar vast klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand anders hier ook een AKRO cash voucher gekregen op Binance ? Ik kreeg de melding en dacht wat moet ik nu weer doen om het te krijgen, maar ik kon er gewoon op klikken en kreeg het zonder iets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

Zo op binance kocht iemand even het orderboek btc leeg. Nu eerst een Bavaria.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dit mag niet, ik ben niet thuis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja klopt had ik nog van de vorige keer. Hopelijk even een flinke crash straks, heb nog niks klaarstaan voor de 20k _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djatwork007
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:06:
[...]

Ja klopt had ik nog van de vorige keer. Hopelijk even een flinke crash straks, heb nog niks klaarstaan voor de 20k _O-
Crash is zo 2018, doen we niet meer aan mee. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kijk er maar niet raar van op als het een mega dump gaat worden. Zien wel vaker een parabolische move en daarna een dump, vervolgens nog een laatste pump om daarna verder te corrigeren.

Double top scenario sluit ik daarom niet uit.

Waar lijkt de huidige koers zo op?

Afbeeldingslocatie: https://cryptopotato-com.cdn.ampproject.org/i/s/cryptopotato.com/wp-content/uploads/2018/04/p4_2.jpg

Only time will tell.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DAMAGE schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:24:
Kijk er maar niet raar van op als het een mega dump gaat worden. Zien wel vaker een parabolische move en daarna een dump, vervolgens nog een laatste pump om daarna verder te corrigeren.

[Afbeelding]

Only time will tell.
huh we zitten nog nieteens bij optimism. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
@DAMAGE Ik zeg: disbelief

Edit: nee, Hope :)

[ Voor 28% gewijzigd door HaruHaru op 30-11-2020 15:28 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource

[Afbeelding]

Only time will tell.
Als deze daily candle body zo eindigt heb je een higher high te pakken en geldt je plaatje al niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05

[Afbeelding]

Only time will tell.
Als je puur naar de vorm van de grafiek kijkt, zouden we net zo goed bij 'Hope' kunnen zitten. Gegeven de relatief kleine correctie en vlotte bewegin omhoog zou ik niet verbaasd opkijken als er een grotere correctie komt, maar heel veel dieper dan 15k zie ik 'm sowieso niet gaan.

Sterker nog, ik zie het eerder gebeuren dat we door de 20k knallen en nooit meer daaronder komen. Potdomme, hoop doet leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:47

Snippertje

Light up your life

Winst gepakt en nu maakt het mij echt niet meer uit :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh

[Afbeelding]

Only time will tell.
Zo'n dubbele top is zeker niet raar inderdaad, we kunnen makkelijk in 1 klap 40% omlaag.

Jouw grafiekje gaat echter uit van een return naar de oude, horizontale lijn (rond de 10k?). Daar reken ik niet op. Ik voorzie eerder een drop naar 15k-12k, om vervolgens weer in een parabolische lijn door te zetten, en dus binnen een aantal weken weer op een nieuwe ATH te zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-PqRi7c9EZT_HaFiJ6nfwewlVUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SPekOrNyOY4g0vEyzUA7fnoc.png?f=fotoalbum_large
Ik denk dat we bij de Bear Trap zitten :)
Overigens kende de bull run van 2017 een stuk of 5 (?) Bear Traps in de weg omhoog. Pilatus deelde onlangs een plaatje daarvan.

Als we in een nieuwe bullrun zitten, gaan dit soort indicators heel vaak voorkomen waarna een aantal mensen sellen en de koers vervolgens weer koers richting maan zet, waardoor je een hoop 'virtuele winst' mist.
Ik heb mezelf voorgenomen voorlopig nog niet te verkopen, maar na een serieuze terugval wel weer wat bij te kopen. Verkopen pas als het bedrag substantieel genoeg is :)

[ Voor 16% gewijzigd door Richh op 30-11-2020 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
DW23 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:30:
[...]

Als je puur naar de vorm van de grafiek kijkt, zouden we net zo goed bij 'Hope' kunnen zitten. Gegeven de relatief kleine correctie en vlotte bewegin omhoog zou ik niet verbaasd opkijken als er een grotere correctie komt, maar heel veel dieper dan 15k zie ik 'm sowieso niet gaan.

Sterker nog, ik zie het eerder gebeuren dat we door de 20k knallen en nooit meer daaronder komen. Potdomme, hoop doet leven.
Net zoals we nooit meer 10k zouden zien. Nooit meer 6k en nooit meer een lage 3k na de vorige ATH......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp

jvp

Nog ff mijn raket vol tanken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 09:25
ATH van BTC was $19.666 op Bitstamp. Dat is nog maar $200..
Dichtbij wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:02:
Iemand anders hier ook een AKRO cash voucher gekregen op Binance ? Ik kreeg de melding en dacht wat moet ik nu weer doen om het te krijgen, maar ik kon er gewoon op klikken en kreeg het zonder iets te doen.
Yep, hier ook.... 255 stuks, vette pot!
Was nog van de AKRO trading competition. Misschien heb je onbewust meegedaan ;-)

Trading volume van minimaal 100,000 AKRO om samen 25,000 USD in AKRO tokens te delen...

https://www.binance.com/en/support/announcement/4c521447bbce4028bff43a993273b88b

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
burnebie schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:37:
[...]

Net zoals we nooit meer 10k zouden zien. Nooit meer 6k en nooit meer een lage 3k na de vorige ATH......
Deze keer is anders :) Corona gaat het naar de maan laten gaan ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

djatwork007 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:41:
[...]

Deze keer is anders :) Corona gaat het naar de maan laten gaan ;w
Just out of nieuwsgierige geit. .... welk prijskaartje hangt er aan de maan dan?
Waneer zijn we bij de maan... en wanneer gaan we er voorbij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

FijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:46:
[...]

Just out of nieuwsgierige geit. .... welk prijskaartje hangt er aan de maan dan?
140k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
En we zijn de piek van vorige week voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vrrs
  • Laatst online: 16-02-2023
19.5K. Komen we er dan echt vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
ATH incoming FAST! Nog geen 100$ verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Whoopwhooooppp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvp

jvp

FijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:46:
[...]

De afstand van de aarde tot de maan is een kleine 385.000 kilometer dus nog iets meer dan 20x over de kop en we zijn bij de maan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
19798 op Binance houd ik ff aan als ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat een geweld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 17:12
€16.700 toch ongeveer? de ATH?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:49

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:06:
[...]

Ik ben die babes ook wel zat 20k verdient een mannelijke variant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
knakworst schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:49:
[...]

Ik ben die babes ook wel zat 20k verdient een mannelijke variant.
knakworst is vrouw? Of houdt gewoon van knakworsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 03-04 17:30
Incoming!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wat heeft iedereen toch meet die ATH ? op dat punt gaat iedereen hier verkopen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Hij gaat erdoorheen, nieuwe ATH op BTC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 23:21
Bitstamp issie erdoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 00:32
Historisch moment incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
19.798 op binance was de ATH.
KOM OP DO IT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
BAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Slux schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:50:
Wat heeft iedereen toch meet die ATH ? op dat punt gaat iedereen hier verkopen ofzo ?
Nou Sluxie niet zo nuchter he ;) Toch best wel eens memorabel momentje zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 19-09 17:12
Slux schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:50:
Daarna komen Henk en ingrid misschien weer, main stream media incomming :P

ofzo...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Stokstaart schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:51:
[...]

Nou Sluxie niet zo nuchter he ;) Toch best wel eens memorabel momentje zo..
Ah ok dan heb ik al heel wat ATH momenten gehad in mijn leven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maracas10
Dit is historie!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:51:
[...]

Daarna komen Henk en ingrid misschien weer, main stream media incomming :P

ofzo...
zo mooi zijn maar ik zie henk en ingrid verlopig niet meer instappen, die zijn nu de reguliere beurzen aan het ontdekken

Sorry bedoel natuurlijk ofsow

[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 30-11-2020 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:41:
[...]

Yep, hier ook.... 255 stuks, vette pot!
Was nog van de AKRO trading competition. Misschien heb je onbewust meegedaan ;-)

Trading volume van minimaal 100,000 AKRO om samen 25,000 USD in AKRO tokens te delen...

https://www.binance.com/en/support/announcement/4c521447bbce4028bff43a993273b88b
Ah, ok :) Dus ik had er al iets voor gedaan. Dacht even dat ze voor niets wat gingen wegegeven, maar dat zou wel heel vreemd zijn. Wel apart dat ze het niet gewoon in de spotaccount zetten ipv via zo'n voucher.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

ATH's van Kraken en Bitstamp zijn verpulverd!
Binance is next!

• Kraken - $19,660
• Bitstamp - $19,666
• Binance - $19,799
• Huobi - $19,867
• Bitfinex - $19,891
• Coinbase - $19,892
• Gemini - $19,999
• BitMEX - $20,093

[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 30-11-2020 15:55 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

Bever!

3

Wat vet zeg, KICK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Even een throwback naar de good old Bitcoinity days:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mjvAjCG.png

[ Voor 21% gewijzigd door Tourniquet op 30-11-2020 15:55 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-09 00:32
Wat was de top op bitvavo in BTC-EUR 3 jaar terug?
Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.