MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De fysieke is er nog niet, en met een fysieke kun je ook niet online betalen, wel? Dit soort goederen koop ik eigenlijk altijd online.Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:13:
[...]
Virtuele kaart €800 en fysieke kaart €8000, met die laatste moet je toch wel een knappe tv kunnen kopen?
Dat Curve snap ik nog niet helemaal, moet ik nog uitzoeken.
De tijd leert of het tij keert
eightball says yesuNoTopia schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:31:
Zouden we 18.9k nog als plafond zien en daar van afketsen?
Dan heb je dezelfde afhankelijkheid met Mastercard.Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:24:
[...]
Knoop hem aan Curve vast, dan moet het geen probleem zijn en krijg je de eerste 3 maanden nog 1% extra cashback ook.
NL is meer Maestro minded.
En Kraken snooker?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Bitvavotwit schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:14:
Ik ga ook maar eens Binance lid worden als ik de enthousiaste verhalen en opties met debit cards en dat soort dingen hier lees. Voor de duidelijkheid Crypto is niet nieuw, ken allen deze exchange nog niet. Zie dat ze op dit moment een sign-up stop hebben, is dat echt iets van 'vandaag' of is dit al langer zo? Als ik voorlopig niet op Binance moet rekenen wat zou jullie 2e keus zijn (heb nu Kraken)?
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Lijkt me toch dat je bij een keten als Mediamarkt wel met Visa danwel Mastercard kunt betalen? Met Curve voeg je simpelweg deze laatste mogelijkheid toe en maakt het eea veel flexibeler. Ik heb nog niet meegemaakt dat bieden geweigerd werden.Bikkel10 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:33:
[...]
Dan heb je dezelfde afhankelijkheid met Mastercard.
NL is meer Maestro minded.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Curve is een app, kaart koppelen is heel eenvoudig en binnen 2 minuten moet je het wel werkend hebben. Die caschback geldt voor 3 winkel(s)(ketens) die je zelf moet instellen maar voor een nieuwe tv kan dat best de moeite waard zijn net als voor dagelijkse boodschappen.raq schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:31:
[...]
De fysieke is er nog niet, en met een fysieke kun je ook niet online betalen, wel? Dit soort goederen koop ik eigenlijk altijd online.
Dat Curve snap ik nog niet helemaal, moet ik nog uitzoeken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
moet gewoon kunnenCrypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:36:
[...]
Lijkt me toch dat je bij een keten als Mediamarkt wel met Visa danwel Mastercard kunt betalen? Met Curve voeg je simpelweg deze laatste mogelijkheid toe en maakt het eea veel flexibeler. Ik heb nog niet meegemaakt dat bieden geweigerd werden.
Heb ergens begin 2018 nog dikke DASH gekocht voor €500+ p/s. En verkocht rond de €250,-
Hoezo is €100 "naar de maan" dan?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Winkelspecifiek zou ik dat wel verwachten idd. AH ketst hem echter af, slikt alleen MaestroCrypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:36:
[...]
Lijkt me toch dat je bij een keten als Mediamarkt wel met Visa danwel Mastercard kunt betalen? Met Curve voeg je simpelweg deze laatste mogelijkheid toe en maakt het eea veel flexibeler. Ik heb nog niet meegemaakt dat bieden geweigerd werden.
Klopt heb ik al toegevoegd in de app, maar wordt vooralsnog overal geweigerd (ongeldige kaart) via de app. Nu heb ik ook wel een vage chinaphone die roet in het eten kan gooien.Crypts schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:37:
[...]
Curve is een app, kaart koppelen is heel eenvoudig en binnen 2 minuten moet je het wel werkend hebben. Die caschback geldt voor 3 winkel(s)(ketens) die je zelf moet instellen maar voor een nieuwe tv kan dat best de moeite waard zijn net als voor dagelijkse boodschappen.
Heb ook de curvecard besteld die komt 5dec, daarmee zou het ook moeten kunnen?
De tijd leert of het tij keert
Afgezien dat ik ANKR insla om ETH te gaan staken, heeft de prijs ook nog wat in petto voor ons.
Zelfde geldt voor de TA van NEXO. Fundamentals prima, nu is het tijd voor de prijs om te volgen. Bij een "alt season" gaat alles boomen. Maar iets dat ook nog een duidelijk usecase en fatsoenlijke tokenomics heeft, zal extra hard gaan.
Kijk liever naar dit soort schattige bruikbare alts die op het moment op hun gat liggen, dan dat ik meedoe met de XRP/XLM-FOMO
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 30-11-2020 13:49 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Welkom bij de xrp clubMooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:48:
Aan de TA traders hier. Ziet ANKR er niet vreselijk bullish uit, met een nadere alt run in 't verschiet?
Afgezien dat ik ANKR insla om ETH te gaan staken, heeft de prijs ook nog wat in petto voor ons.
Zelfde geldt voor de TA van NEXO. Fundamentals prima, nu is het tijd voor de prijs om te volgen.
Kijk liever naar dit soort schattige bruikbare alts die op het moment op hun gat liggen, dan dat ik meedoe met de XRP/XLM-FOMO
Nee joh, ben blij dat ik al een tijdje van die zooi af ben

Zou me alleen maar geld hebben gekost de afgelopen 2 jaar.
Doet @Verwijderd het met babes van 19...of zij klaar is betwijfel ik, hij sowiesoWhySoSerious schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:01:
19k babe klaar @Verwijderd ?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zonde, waren toch wat mooie winsten mee te behalen (en nu nog steeds)Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:03:
[...]
Nee joh, ben blij dat ik al een tijdje van die zooi af ben![]()
Zou me alleen maar geld hebben gekost de afgelopen 2 jaar.
Ik doe mee! Zie er vrij aardig uit.. moet alleen btc het feestje niet verpesten.Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:48:
Aan de TA traders hier. Ziet ANKR er niet vreselijk bullish uit, met een nadere alt run in 't verschiet?
Zero.
Kan het niet uittesten omdat ik niet in Nederland ben maar het zou wel raar zijn alhoewel ik ook mee heb gemaakt bij grote ketens dat mijn Visa geweigerd werd. Gelukkig accepteerd echt iedereen en zijn moeder hier Visa, maakt het leven een stuk makkelijker.Bikkel10 schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:41:
[...]
Winkelspecifiek zou ik dat wel verwachten idd. AH ketst hem echter af, slikt alleen Maestro
Of jinx ik het nu?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Nog een exponentiële groeispurt? Hopen magQunix schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:09:
Nu gaat het wel rap met BTC.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zo zijn er vele honderden coins waar nog meer winst mee te behalen wasMaracas10 schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:03:
[...]
Zonde, waren toch wat mooie winsten mee te behalen (en nu nog steeds)
Die hele run van XLM reken ik ook de XRP-run toe. Vaak steken traders/beleggers hun winsten deels in de kleinere broertjes en zusjes van het project dat net skyrocket is gegaan --- omdat ze weten dat de markt (nieuwe aanwas) ook zo zal denken.
Neuh, zoals ik zei stap ik liever in iets dat op z'n gat ligt. Dan heb ik iets over mee te pochen, wanneer het stijgt
Ik verdubbel mijn positie bij 48 sats. Kijken of BTC hard genoeg gaat, om dat aan te kunnen tikkenPelox schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:10:
[...]
Ik doe mee! Zie er vrij aardig uit.. moet alleen btc het feestje niet verpesten.
Daarna sell order op 52 sats denk ik. Zo plaats ik meestal om de 4 sats een buy & sell order bij ANKR. Op dit soort "penny stocks" kun je heel lui traden
Waar komt je vertrouwen in ANKR dan vandaan? Sinds je eerste berichten hierover volg ik dat een beetje maar ik zie maar weinig veranderingen. Weinig nieuwe "aanwas" en en stabiel rond die 0.009Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:17:
[...]
Zo zijn er vele honderden coins waar nog meer winst mee te behalen was
Die hele run van XLM reken ik ook de XRP-run toe. Vaak steken traders/beleggers hun winsten deels in de kleinere broertjes en zusjes van het project dat net skyrocket is gegaan --- omdat ze weten dat de markt (nieuwe aanwas) ook zo zal denken.
Neuh, zoals ik zei stap ik liever in iets dat op z'n gat ligt. Dan heb ik iets over mee te pochen, wanneer het stijgt![]()
doei
Denk niet in snelle trades, geen tijd en skillz voorjvdploeg schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:20:
[...]
Waar komt je vertrouwen in ANKR dan vandaan? Sinds je eerste berichten hierover volg ik dat een beetje maar ik zie maar weinig veranderingen. Weinig nieuwe "aanwas" en en stabiel rond die 0.009
Zit natuurlijk wel flinke rek in het platform met de naderende staking. Daarbij het feit dat ANKR nog vrijwel nergens wordt gehyped. Blijkbaar zien ze het niet zitten om Chico en andere Youtubers te betalen
Beetje uitzoomen, beetje bijkopen als-ie onder je 1e buy order is gegaan en dan de rit een tijdje afwachten.
Tenminste, zo doe ik het vaak. Gaat ook niet altijd goed, maar het is wel een relaxte manier. Vooral beetje uitzoomen is belangrijk.
Ach ja, ik hoop niet dat je straks de sjaak bent.SJAAKSJAAK schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:23:
Ik weet niet precies waarom maar heb net een zak NANO en ATOM ingeslagen.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
ATOM heb je om te staken he, dat is een inflationaire token.SJAAKSJAAK schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:23:
Ik weet niet precies waarom maar heb net een zak NANO en ATOM ingeslagen.
Oké, ik ga meer weer met je mee. De laatste keer ook ANKR gekocht en verkocht met een (heel klein) beetje winst. Eens kijken of die nu onder de vorige buy order te krijgen isMooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:23:
[...]
Denk niet in snelle trades, geen tijd en skillz voor
Zit natuurlijk wel flinke rek in het platform met de naderende staking. Daarbij het feit dat ANKR nog vrijwel nergens wordt gehyped. Blijkbaar zien ze het niet zitten om Chico en andere Youtubers te betalen
Beetje uitzoomen, beetje bijkopen als-ie onder je 1e buy order is gegaan en dan de rit een tijdje afwachten.
Tenminste, zo doe ik het vaak. Gaat ook niet altijd goed, maar het is wel een relaxte manier. Vooral beetje uitzoomen is belangrijk.

En nu.... de lange adem

Gezelligjvdploeg schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:26:
[...]
Oké, ik ga meer weer met je mee. De laatste keer ook ANKR gekocht en verkocht met een (heel klein) beetje winst. Eens kijken of die nu onder de vorige buy order te krijgen is![]()
En nu.... de lange adem
Vooral niet doen, omdat ik het doe. Met een beetje pech gaat-ie terug naar 45 sats. Ik zit er minimaal voor de komende 2-3-4 maanden in denk ik.
maar ik kan er ook mee speculeren lijkt me..Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:25:
[...]
ATOM heb je om te staken he, dat is een inflationaire token.
doei
Tuulk.SJAAKSJAAK schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:28:
[...]
maar ik kan er ook mee speculeren lijkt me..
Maar ik zie het meer als een long term hold. Staking rewards tikken de 20% aan. Fijn project om een x aantal van te pakken in een dip en dan lekker rente laten trekken.
Zeker nietMooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:27:
[...]
Gezellig![]()
Vooral niet doen, omdat ik het doe. Met een beetje pech gaat-ie terug naar 45 sats. Ik zit er minimaal voor de komende 2-3-4 maanden in denk ik.
De vorige keer dat je dit noemde heeft het een leuk beetje winst gebracht
dat is niet mis inderdaad. Misschien na deze run laat ik wat in ATOM staan. Ben gewoon een beetje huiverig met al die functies in gokpaleis Binance.Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:30:
[...]
Tuulk.
Maar ik zie het meer als een long term hold. Staking rewards tikken de 20% aan. Fijn project om een x aantal van te pakken in een dip en dan lekker rente laten trekken.
doei
Omdat we terug naar 500 gaan.Mooooody schreef op maandag 30 november 2020 @ 13:41:
[...]
Heb ergens begin 2018 nog dikke DASH gekocht voor €500+ p/s. En verkocht rond de €250,-![]()
Hoezo is €100 "naar de maan" dan?
Ik zet er een zakje flufje fiat voor klaar iig..
[ Voor 4% gewijzigd door Stokstaart op 30-11-2020 14:45 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
:fill(white):strip_exif()/f/image/3CKMnquJdoqaqd7sS1ItRLCD.png?f=user_large)
Nu we weer lekker aan het pompen zijn worstel ik nog wel met mijn strategie voor het pakken van winst. Net als voor vele anderen in de run van 2017 het grote struikelblok. Hopelijk krijg ik vandaag iets op papier (en kan ik me daar ook aan houden haha).
[/quote]
Is ook altijd mijn strategie, toch altijd te bang dat het weer verder stijgt
Maar zoals iemand al eerder zei: winst is winst.
Haha deze stond vast al in je elektronische klembord
Of op z'n analoge plakbordPHPResource schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:56:
[...]
Jammer dat hij maar 1 nichtje heeft.PHPResource schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:56:
[...]

Volume is wat laag voor een prijsstijging, anders zou ik zeggen: zet de 20k babe ook maar vast klaar..PHPResource schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:56:
[...]
Verwijderd
Ja klopt had ik nog van de vorige keer. Hopelijk even een flinke crash straks, heb nog niks klaarstaan voor de 20kPHPResource schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:56:
[...]

Crash is zo 2018, doen we niet meer aan mee.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:06:
[...]
Ja klopt had ik nog van de vorige keer. Hopelijk even een flinke crash straks, heb nog niks klaarstaan voor de 20k
Double top scenario sluit ik daarom niet uit.
Waar lijkt de huidige koers zo op?

Only time will tell.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
huh we zitten nog nieteens bij optimism.DAMAGE schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:24:
Kijk er maar niet raar van op als het een mega dump gaat worden. Zien wel vaker een parabolische move en daarna een dump, vervolgens nog een laatste pump om daarna verder te corrigeren.
[Afbeelding]
Only time will tell.
Als deze daily candle body zo eindigt heb je een higher high te pakken en geldt je plaatje al niet meerDAMAGE schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:24:
Kijk er maar niet raar van op als het een mega dump gaat worden. Zien wel vaker een parabolische move en daarna een dump, vervolgens nog een laatste pump om daarna verder te corrigeren.
[Afbeelding]
Only time will tell.
Als je puur naar de vorm van de grafiek kijkt, zouden we net zo goed bij 'Hope' kunnen zitten. Gegeven de relatief kleine correctie en vlotte bewegin omhoog zou ik niet verbaasd opkijken als er een grotere correctie komt, maar heel veel dieper dan 15k zie ik 'm sowieso niet gaan.DAMAGE schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:24:
[Afbeelding]
Only time will tell.
Sterker nog, ik zie het eerder gebeuren dat we door de 20k knallen en nooit meer daaronder komen. Potdomme, hoop doet leven.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zo'n dubbele top is zeker niet raar inderdaad, we kunnen makkelijk in 1 klap 40% omlaag.DAMAGE schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:24:
[Afbeelding]
Only time will tell.
Jouw grafiekje gaat echter uit van een return naar de oude, horizontale lijn (rond de 10k?). Daar reken ik niet op. Ik voorzie eerder een drop naar 15k-12k, om vervolgens weer in een parabolische lijn door te zetten, en dus binnen een aantal weken weer op een nieuwe ATH te zitten.
/f/image/SPekOrNyOY4g0vEyzUA7fnoc.png?f=fotoalbum_large)
Ik denk dat we bij de Bear Trap zitten
Overigens kende de bull run van 2017 een stuk of 5 (?) Bear Traps in de weg omhoog. Pilatus deelde onlangs een plaatje daarvan.
Als we in een nieuwe bullrun zitten, gaan dit soort indicators heel vaak voorkomen waarna een aantal mensen sellen en de koers vervolgens weer koers richting maan zet, waardoor je een hoop 'virtuele winst' mist.
Ik heb mezelf voorgenomen voorlopig nog niet te verkopen, maar na een serieuze terugval wel weer wat bij te kopen. Verkopen pas als het bedrag substantieel genoeg is
[ Voor 16% gewijzigd door Richh op 30-11-2020 15:38 ]
Net zoals we nooit meer 10k zouden zien. Nooit meer 6k en nooit meer een lage 3k na de vorige ATH......DW23 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:30:
[...]
Als je puur naar de vorm van de grafiek kijkt, zouden we net zo goed bij 'Hope' kunnen zitten. Gegeven de relatief kleine correctie en vlotte bewegin omhoog zou ik niet verbaasd opkijken als er een grotere correctie komt, maar heel veel dieper dan 15k zie ik 'm sowieso niet gaan.
Sterker nog, ik zie het eerder gebeuren dat we door de 20k knallen en nooit meer daaronder komen. Potdomme, hoop doet leven.
Dichtbij wel!
Yep, hier ook.... 255 stuks, vette pot!PilatuS schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:02:
Iemand anders hier ook een AKRO cash voucher gekregen op Binance ? Ik kreeg de melding en dacht wat moet ik nu weer doen om het te krijgen, maar ik kon er gewoon op klikken en kreeg het zonder iets te doen.
Was nog van de AKRO trading competition. Misschien heb je onbewust meegedaan ;-)
Trading volume van minimaal 100,000 AKRO om samen 25,000 USD in AKRO tokens te delen...
https://www.binance.com/en/support/announcement/4c521447bbce4028bff43a993273b88b
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Deze keer is andersburnebie schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:37:
[...]
Net zoals we nooit meer 10k zouden zien. Nooit meer 6k en nooit meer een lage 3k na de vorige ATH......

Hey, daar is je nichtje weer!!
Just out of nieuwsgierige geit. .... welk prijskaartje hangt er aan de maan dan?djatwork007 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:41:
[...]
Deze keer is andersCorona gaat het naar de maan laten gaan
Waneer zijn we bij de maan... en wanneer gaan we er voorbij?
Verwijderd
140kFijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:46:
[...]
Just out of nieuwsgierige geit. .... welk prijskaartje hangt er aan de maan dan?
De afstand van de aarde tot de maan is een kleine 385.000 kilometer dus nog iets meer dan 20x over de kop en we zijn bij de maanFijneKerst schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:46:
[...]
Just out of nieuwsgierige geit. .... welk prijskaartje hangt er aan de maan dan?

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben die babes ook wel zat 20k verdient een mannelijke variant.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:06:
[...]
Ja klopt had ik nog van de vorige keer. Hopelijk even een flinke crash straks, heb nog niks klaarstaan voor de 20k
knakworst is vrouw? Of houdt gewoon van knakworsten?knakworst schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:49:
[...]
Ik ben die babes ook wel zat 20k verdient een mannelijke variant.
KOM OP DO IT!!!
Nou Sluxie niet zo nuchter heSlux schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:50:
Wat heeft iedereen toch meet die ATH ? op dat punt gaat iedereen hier verkopen ofzo ?
Daarna komen Henk en ingrid misschien weer, main stream media incommingSlux schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:50:
Wat heeft iedereen toch meet die ATH ? op dat punt gaat iedereen hier verkopen ofzo ?
ofzo...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ah ok dan heb ik al heel wat ATH momenten gehad in mijn leven.Stokstaart schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:51:
[...]
Nou Sluxie niet zo nuchter heToch best wel eens memorabel momentje zo..
zo mooi zijn maar ik zie henk en ingrid verlopig niet meer instappen, die zijn nu de reguliere beurzen aan het ontdekkenGelukszoekr schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:51:
[...]
Daarna komen Henk en ingrid misschien weer, main stream media incomming
ofzo...
Sorry bedoel natuurlijk ofsow
[ Voor 20% gewijzigd door Slux op 30-11-2020 15:54 ]
Ah, okiVibes schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:41:
[...]
Yep, hier ook.... 255 stuks, vette pot!
Was nog van de AKRO trading competition. Misschien heb je onbewust meegedaan ;-)
Trading volume van minimaal 100,000 AKRO om samen 25,000 USD in AKRO tokens te delen...
https://www.binance.com/en/support/announcement/4c521447bbce4028bff43a993273b88b
Binance is next!
• Kraken - $19,660
• Bitstamp - $19,666
• Binance - $19,799
• Huobi - $19,867
• Bitfinex - $19,891
• Coinbase - $19,892
• Gemini - $19,999
• BitMEX - $20,093
[ Voor 5% gewijzigd door iVibes op 30-11-2020 15:55 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

[ Voor 21% gewijzigd door Tourniquet op 30-11-2020 15:55 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dit topic is gesloten.