Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
En hebben er meer als ze een save laden dat als hij geladen heeft en je weer met eivor kunt lopen dat het hele beeld beweegt net als je dronken bent?
Yep hier ook, vervelend is dat, schijnt dat mediteren helpt maar nog niet geprobeerd, ik deed zelf elke keer fast traveling om het weg te krijgen.

Wordt ook helemaal mesjogge van al die bared doors overal, tis wel te doen maar haalt me elke keer totaal uit de flow van de game (verhaal), eerste paar keer is het leuk maar het zijn er gewoon teveel imo, heb er net één op youtube opgezocht omdat ik er niet uitkwam, moest je ook weer door een klein kiertje heen schieten maar dan wel weer met een andere boog zzzz.

[ Voor 13% gewijzigd door Sipio op 18-12-2020 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 22:46
G_Dragon schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:03:
[...]

Dat zou wel heel laat zijn :P, maar zou altijd kunnen..
Ik ga eerder uit van dit weekend of volgende week!
Bij mijn xbox one x duurde het circa 1 a 2 weken (vanaf het moment toen die daar lag), terugsturen duurde ook een paar dagen.

Dit was circa 1 jaar geleden, ik ga er vanuit dat ze het nu veeel drukker hebben ( + bijbehorende corona maatregelingen), ik zou in jouw situatie dus uitgaan van 2 a 3 weken bij het reparatiecentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:26
Iemand die al gebruikt maakt van een draadloze koptelefoon?
Zo ja, welke

The ones with the greatest power protect those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:48:
Christmas Sale is live, 838 ( acht-hon-derd-acht-en-der-tig :o ) games / uitbreidingen in de aanbieding : https://www.xbox.com/nl-nl/games/all-games?cat=onsale
60% uit

:') :F

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.theverge.com/...__twitter_impression=true

Hmmm ook op de xbox dus gewoon refunds mogelijk voor Cyberpunk. Zelf ga ik het niet doen. Gun ze het voordeel van de twijfel en wacht op de next gen patch.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:01

Phydomir

Dennis

uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:33:

Hmmm ook op de xbox dus gewoon refunds mogelijk voor Cyberpunk. Zelf ga ik het niet doen. Gun ze het voordeel van de twijfel en wacht op de next gen patch.
Ondanks de vele bugs is hij bij mij op de XSX nog geen enkele keer echt gecrasht en ik vermaak me eigenlijk prima met het hoofd verhaal. Nu doorspelen en als de Optimized versie er is weer naar terug komen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geld is al direct teruggestort na de refund aanvraag.
Koop ‘m wel weer als de next-gen update er is.. whenever that may be..

[ Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 18-12-2020 19:48 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
Ik vraag de refund aan en ga wel voor een diepe sale als het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:10
Gisteren Skyrim even gespeeld. Na 10 minuten (waarvan veeeeels te lang in die kar ^_^) zat ik alweer vast. Op de PC cheat te ik me wel een weg eruit, maar op de console uiteraard geen optie. Wel rete irritant.

Ahja.. Weet meteen weer waarom ik altijd zo voorzichtig was met rotsen klimmen in Fallout en Elder Scrolls spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:23
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:33:

Pfff, dit gaat ze een hoop geld kosten. Iedereen wacht nu af tot price drops (en patches). En de ontwikkelingskosten moeten toch terugverdiend worden 🤔

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Caelorum schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:55:
Gisteren Skyrim even gespeeld. Na 10 minuten (waarvan veeeeels te lang in die kar ^_^) zat ik alweer vast. Op de PC cheat te ik me wel een weg eruit, maar op de console uiteraard geen optie. Wel rete irritant.

Ahja.. Weet meteen weer waarom ik altijd zo voorzichtig was met rotsen klimmen in Fallout en Elder Scrolls spellen.
Nu je het zegt, ik heb ook een keer Skyrim geprobeerd te spelen, na kwartiertje was ik met paard en al van een cliff gevallen, paard dood, moest toen lopen, spel afgesloten en nooit meer naar omgekeken 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torgo
justifire schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:48:
Christmas Sale is live, 838 ( acht-hon-derd-acht-en-der-tig :o ) games / uitbreidingen in de aanbieding : https://www.xbox.com/nl-nl/games/all-games?cat=onsale
En weer een game gekocht 🤣. AC:Valhalla dit keer! Was wel een beetje klaar met Diablo 3. Hopelijk vind ik het wat 🙂.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:29
Caelorum schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:55:
Je kan via de mods een cheatmenu krijgen, ook heb je de mogelijkheid om een alternatief begin te spelen waardoor je direct verder in het verhaal spawnt.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:27
Rossi46 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:58:
[...]

Pfff, dit gaat ze een hoop geld kosten. Iedereen wacht nu af tot price drops (en patches). En de ontwikkelingskosten moeten toch terugverdiend worden 🤔
Des te meer reden om de game asap te fixen niet?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Geen refund voor mij, vermaak me veel te goed met Cyberpunk. Vind dat het spel er wel mooier uit kan zien, maar de gameplay is gewoon erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Thalaron schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:07:
[...]

Des te meer reden om de game asap te fixen niet?
Ja, maar zo werkt dat natuurlijk niet. De game is a) gewoon nog niet klaar b) wellicht te zwaar gemaakt voor Xbox One en PS4. Punt a fix je niet zomaar, je kunt niet even extra tijd kopen. En punt b valt wellicht helemaal niet te fixen.

Het allerergste is dat ze totaal niet gecommuniceerd hebben dat de game eigenlijk voor geen meter zou draaien op de PS4 en Xbox One. Terwijl ze dat zelf natuurlijk wel dondersgoed wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel nu Cold War MP (free edition) maar waarom hoor je voetstappen amper? De rest is luid, maar de voetstappen.....

Daarnaast, zijn er soms meerdere versies van die free Edition? Want ik zie geen optie als 120fps staan, maar een maatje heeft dat wel. Ik heb zeker de XSX versie niet?

Acties:
  • +9 Henk 'm!
Sommige mensen |:(

FF op klikken voor het plaatje.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-12-2020 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torgo
Torgo schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:05:
[...]

En weer een game gekocht 🤣. AC:Valhalla dit keer! Was wel een beetje klaar met Diablo 3. Hopelijk vind ik het wat 🙂.
Heb ik weer, net een nieuw spel gekocht is er Nothing Hill op tv. Gisteren ook al Bridget Jones baby zitten kijken. 🤣. Vervelende RomComs altijd rond de kerstdagen 🤬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:09

TradeMarkNL

Videoproducer
Werkt het afspelen van muziek-cd’s en DVD’s eigenlijk goed op de X? Volgens de specs zou het moeten kunnen maar ik kan er nergens gebruikservaringen over vinden. En pakt hij dan enkel originelen? Ik vraag dit namens m’n pa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:35

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

TradeMarkNL schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:12:
Werkt het afspelen van muziek-cd’s en DVD’s eigenlijk goed op de X? Volgens de specs zou het moeten kunnen maar ik kan er nergens gebruikservaringen over vinden. En pakt hij dan enkel originelen? Ik vraag dit namens m’n pa.
werkt met audio cd's met luisterboeken voor mijn zoontje! even uit de store de audio cd speler downloaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:12
Ja, de blu-ray player en de muziek player ff downloaden uit de store. Anders weet de Xbox niet wat die er mee moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
Toch mooi dat ik nu opeens moest denken aan het afspelen als kind van cassettebandjes en luisteren naar sprookjes van tafeltje dekje. Een oude philips toren die ik als klein kindje gewoon bedienen alsof het niks was. Heerlijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:21
[...]

33 uur and counting. Vermaak me opperbest hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOL

Haalde ik en mijn broer allebei de last gen versie van CoD free MP week binnen. Dat verklaart waarom er geen 120fps in zat. Niet heel duidelijk uitgelegd allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
SunnieNL schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:23:
[...]

Ja, de blu-ray player en de muziek player ff downloaden uit de store. Anders weet de Xbox niet wat die er mee moet doen :)
Top, geef ik het door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:49
[...]

Die ontwikkelkosten waren met de pre-orders al binnen. En het lijkt nu ineens veel, maar de meeste mensen spelen gewoon door. Op de PC geeft het spel bij vrienden van mij zo goed als geen problemen (op wat grappige bugs na).

Maar ja zolang mensen blijven pre-orderen zullen dit soort halfbakken games blijven verschijnen.Zelf koop ik eigenlijk geen sp games meer als ze uit komen. Jaartje later voor de helft van de prijs met alle patches...tja

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 18-12-2020 21:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 20:57:
Sommige mensen |:(

[Embed]

FF op klikken voor het plaatje.
Ik heb serieus twee dagen geleden de film ‘Idiocracy’ gekeken (uit 2006).. Dit is echt nu al aan de hand... Niet pas over 500 jaar he... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Beakzz schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:55:
[...]

Die ontwikkelkosten waren met de pre-orders al binnen. En het lijkt nu ineens veel, maar de meeste mensen spelen gewoon door. Op de PC geeft het spel bij vrienden van mij zo goed als geen problemen (op wat grappige bugs na).

Maar ja zolang mensen blijven pre-orderen zullen dit soort halfbakken games blijven verschijnen.Zelf koop ik eigenlijk geen sp games meer als ze uit komen. Jaartje later voor de helft van de prijs met alle patches...tja
Sorry, maar 7 jaar ontwikkelen met een giga team heb je er niet uit met de pre-orders, daar geloof ik niets van. En de refunds helpen daarbij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankx
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 22:16
Rivanov schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:47:
Geld is al direct teruggestort na de refund aanvraag.
Koop ‘m wel weer als de next-gen update er is.. whenever that may be..
Yep, ook gedaan binnen 10 min geld retour gehad. Ik wacht wel tot de optimized versie er is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
Rossi46 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:32:
[...]

Sorry, maar 7 jaar ontwikkelen met een giga team heb je er niet uit met de pre-orders, daar geloof ik niets van. En de refunds helpen daarbij niet.
GTA 5 was tussen de 200 en 265 miljoen euro ontwikkelkosten, dus ik vermoed dat het wel meevalt.

Te bizar voor woorden hoe ze dit afgeleverd hebben :r

Edit: voor de fun omdat ik toch het een en ander aan het opzoeken was uit interesse:
Witcher 3, Omgerekend is dit zo’n 81 miljoen dollar of 72,6 miljoen euro. Met dit budget is er door 240 interne ontwikkelaars 3,5 jaar gewerkt aan de game.

[ Voor 23% gewijzigd door LuisjeNL op 18-12-2020 22:49 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

D-Ed schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:07:
[...]

Ik heb serieus twee dagen geleden de film ‘Idiocracy’ gekeken (uit 2006).. Dit is echt nu al aan de hand... Niet pas over 500 jaar he... -O-

[YouTube: Indiocracy - Brawndo : It's got what plants crave!]
Ik roep al jaren dat die film geen komedie is maar een docu :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:27
Notna schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:57:
[...]

Ik roep al jaren dat die film geen komedie is maar een docu :X
Ik dacht dat het een instructie video was?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:49
[...]

Tja of je het geloofd of niet :

https://www.nme.com/news/...ys-cd-projekt-red-2838012

8 miljoen pre-orders als ik het goed herinner hebben ze zelf aangegeven dus dan gaat het vrij hard, En daar naast krijgen ze ook nog een flinke subsidie van de Poolse regering :

https://www.gamesindustry...ts-usd27-4m-research-fund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
[...]

7 jaar in Polen, met Poolse salarissen, dat helpt al een hoop. En het team was niet 7 jaar even groot, dat verschilt nogal gedurende de productie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:26
D-Ed schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:07:
[...]

[YouTube: Indiocracy - Brawndo : It's got what plants crave!]
Eensch

The ones with the greatest power protect those who don't.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
https://xbox-store-checke...s-2020-on-xbox/?market=br

De sale prijzen voor de Braziliaanse store.

EDIT: sommige games zijn in de NL store goedkoper, check dat dus wel voor de zekerheid.

[ Voor 25% gewijzigd door Homeland op 19-12-2020 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat waren nou de beste settings for HDR in CoD Cold War? HGIG support het, dus dat weet ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Homeland schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:00:
https://xbox-store-checke...s-2020-on-xbox/?market=br

De sale prijzen voor de Braziliaanse store.

EDIT: sommige games zijn in de NL store goedkoper, check dat dus wel voor de zekerheid.
Ghostrunner voor 12 euro :o
En Killing Floor 2 voor 7,50 voelt bijna als diefstal, iedere twee maanden een gratis uitbreiding, the game that keeps on giving _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:34
devilsnight schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:32:
LOL

Haalde ik en mijn broer allebei de last gen versie van CoD free MP week binnen. Dat verklaart waarom er geen 120fps in zat. Niet heel duidelijk uitgelegd allemaal.
Dacht dat je alleen de last gen versie bij die free week kreeg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Tony Hawk Pro Skater 1 + 2 is gratis te spelen tot 4 januari!

Hij is nu ook in de sale voor 34euro, of 24euro: https://xbox-store-checke...o-Skater-1-2/9n8xhnxgnzb5

Edit 2: speelbaar tot 4 januari, voor max 60 minuten.... beetje jammer uit de berichten die ik las leek het er op dat hij onbeperkt speelbaar zou zijn tot die datum.

[ Voor 50% gewijzigd door Homeland op 19-12-2020 00:56 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
@quorumz had je goed voorspelt kerel ;)
Laten we hopen dat de doktoren een foute inschatting hebben gemaakt en je dit sowieso nog mee mag maken 💪🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:24:
[...]

Dacht dat je alleen de last gen versie bij die free week kreeg?
Nee. Als je zoekt naar de game in de store zie je twee versies van die free week staan. Eentje is 93gb en de andere is iets van 140gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:39:
Laten we hopen dat de doktoren een foute inschatting hebben gemaakt en je dit sowieso nog mee mag maken 💪🏼
[Embed]
Maar nog steeds een betaalde patch voor de mensen die niet de UE hebben he? Echt te crap zulke shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
devilsnight schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 01:14:
[...]

Maar nog steeds een betaalde patch voor de mensen die niet de UE hebben he? Echt te crap zulke shit.
Patch zou net zo duur zijn als de UE in de aanbieding voor 19 euro.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• quorumz
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
(overleden)
justifire schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:39:
[Embed]
ik heb helaas de fotos gezien van mijn lever maar hopen kunnen we allemaal, op dit moment geniet ik erg van cyberpunk, genieten van het verhaal! (echt verdomd goed gedaan)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 01:54:
[...]

ik heb helaas de fotos gezien van mijn lever maar hopen kunnen we allemaal, op dit moment geniet ik erg van cyberpunk, genieten van het verhaal! (echt verdomd goed gedaan)
Sterkte man, fijn dat je daar nog van kunt genieten :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Homeland schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:35:
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

Tony Hawk Pro Skater 1 + 2 is gratis te spelen tot 4 januari!

Hij is nu ook in de sale voor 34euro, of 24euro: https://xbox-store-checke...o-Skater-1-2/9n8xhnxgnzb5

Edit 2: speelbaar tot 4 januari, voor max 60 minuten.... beetje jammer uit de berichten die ik las leek het er op dat hij onbeperkt speelbaar zou zijn tot die datum.
Toch bedankt voor de tip. Twijfel heel erg of ik het nog steeds leuk zou vinden. Reeds geïnstalleerd op de X, vanmiddag proberen!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
devilsnight schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 00:06:
Wat waren nou de beste settings for HDR in CoD Cold War? HGIG support het, dus dat weet ik.
Je tv op hgig zetten, de xbox hdr calibratie doen, in het spel zelf kan je niets aanpassen, ik zet de helderheid iets hoger voor multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 18:22
Persoonlijk cyberpunk via een key shop gekocht. Dus refund via microsoft geen optie. Gelukkig is die goed speelbaar op de series x. Maar ook hier zijn simpele bugs wel zichtbaar.

Ik hoop persoonlijk dat een hoop mensen toch wel hun geld gaan terugvragen. Ontwikkelaars, niet alleen die van cyberpunk. Moeten toch eens leren dat een spel uitbrengen vol bugs en vervolgens die later maar even fixen of extra functionaliteit (zoals multiplayer in watch dogs, welke 2 maanden na release komt.) Gewoon niet geaccepteerd wordt door de consument die bij release de hoofdprijs betaald.

Ik denk dat veel spellen de afgelopen maand toch gehaast zijn uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wybob schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:55:
[...]

Je tv op hgig zetten, de xbox hdr calibratie doen, in het spel zelf kan je niets aanpassen, ik zet de helderheid iets hoger voor multiplayer.
En in die HDR calibratie moet ik het eerste patroon helemaal naar links doen, aldus Vincent Teoh dacht ik? Je moet het patroon nog kunnen zien aldus de calibratie App, maar dan zie je echt niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
SunnieNL schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 21:23:
[...]

Weet je ook of het dan gaat om echte muziek-cd’s, of worden cd’s met mp3-tjes erop ook gelezen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 01:54:
[...]

Verschrikkelijk man, ik lees nu net je berichten. Ik weet niet wat ik erop moet zeggen. Immens veel sterkte toegewenst en zorg inderdaad dat je zoveel mogelijk fun hebt dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ariekanari schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:32:
De controller verloor verbinding met de Series X en het opnieuw koppelen middels de pairing-toetsen werkte niet. Ook na een gewone reboot niet.
Het koppelen van de controller met de Series X lukte uiteindelijk (pas) nadat ik de powerknop 10 seconden ingedrukt hield.
Is dit herkenbaar?

@LuisjeNL Een kabel zal ik als het weer voorkomt eens proberen. Ik heb het probleem via de Insiders Ring aangemeld/doorgegeven.
Dit had ik in het begin ook een paar keer maar laatste tijd niet meer. Knop ingedrukt houden doet trouwens volgens mij niks anders dan uitzetten, ik denk dat je gewone reboot alleen maar naar standby en terug was.

Ik had net wel ineens iets anders dat ik eerder ook al eens gehad heb... Xbox aangezet met mijn elite v1, hij ging ook echt aan want hoorde hem bezig met de schijf die er in zit (dus niet dat hij niet goed uitgegaan was wat volgens mij gebeurt als de controller helemaal niet meer reageert), maar reageerde verder niet. De xsx controller aangezet en die werkte wel en vervolgens werkte ook de elite ineens weer.

Verder Forza horizon 4 weer verder aan het spelen, nu begonnen aan LEGO (leuk :))... Maar die suspend nu helemaal niet meer bij mij. Ook niet als ik de Xbox uit en weer aan zet zonder naar een andere game te schakelen (iets wat altijd gewoon gewerkt heeft op de oude generatie).

Hoewel ik het nu nog een keer test en nu werkt het wel :s
Zijn er misschien zoveel patches voor die game dat hij iedere nacht een aan het installeren is waar de game voor afgesloten moet worden? :?

Anyway, de game start vliegensvlug op dus het is nog steeds geen probleem maar wel opvallend.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 14:30
@Finraziel vannacht is er nog een FH4 patch geïnstalleerd. QR werkt slecht in met Forza Horizon-reeks, Forza Motorsport 6, 7 geven veel minder problemen met QR.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik ben gisteren weer echt begonnen aan een nieuwe run in Ori and the will of the wisps. Ga nu voor drie achievements, shardless, lightless and no deaths. Wat een prachtige game is het. En speelt zo ontzettend smooth. Na deze run een run op hard mode en daarna nog een speedrun. :)

Verder echt weer gears ontdekt. :) Helaas nog niet echt de coop DLC kunnen spelen vanwege wat netwerkproblemen, maar kijk er wel naar uit. En de MP blijft super tof. Mensen die de MP samen willen spelen, stuur maar een berichtje.

Ik moet wel echt zeggen dat de first party titels van MS wel echt ontzettend goed gesupport blijven. Sea of Thieves bestaat net iets meer dan 1000 dagen en nog steeds zoveel gratis content updates. Zelfde geldt voor Forza Horizon en Gears. Echt klasse vind ik.

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-12-2020 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:10
ariekanari schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:31:
@Finraziel vannacht is er nog een FH4 patch geïnstalleerd. QR werkt slecht in met Forza Horizon-reeks, Forza Motorsport 6, 7 geven veel minder problemen met QR.
Hoor vaker dat FH4 niet goed werkt met QR. Ben ik dan de enige waarbij die vlekkeloos werkt? Krijg heel even 5s een melding dat de online sessie niet meer verbonden is, maar daarna verbind die gewoon weer automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 08:25

CerandoX.nl

Vides

Kun je trouwens refunded games later opnieuw kopen? Ik ben wel aardig wat bugs tegengekomen in CP2077 en ik wil wachten totdat de game gewoon goed is of optimised for XSX. Waarschijnlijk is de game later ook goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:32:
[...]

Hoor vaker dat FH4 niet goed werkt met QR. Ben ik dan de enige waarbij die vlekkeloos werkt? Krijg heel even 5s een melding dat de online sessie niet meer verbonden is, maar daarna verbind die gewoon weer automatisch.
Het probleem wat ik heb is dat de Series quests/opdrachten niet goed updaten na een quick resume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18:44
Ik heb ergens gelezen dat bij gamepqss ultimatum ook ea play zit maar dat dit later pas beschikbaar komt, op de site van xbox vind ik daar niks over terug.
Ik krijg dinsdag als het goed is pas mijn series x binnen dus kan dit zelf niet checken, iemand die dit weet? En als dat klopt welke datum dit beschikbaar komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 20:04

Nogne

>.<

Jeffrey1908 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:56:
Ik heb ergens gelezen dat bij gamepqss ultimatum ook ea play zit maar dat dit later pas beschikbaar komt, op de site van xbox vind ik daar niks over terug.
Ik krijg dinsdag als het goed is pas mijn series x binnen dus kan dit zelf niet checken, iemand die dit weet? En als dat klopt welke datum dit beschikbaar komt?
Voor Xbox zit EA play er al in, voor de PC is dit uitgesteld naar begin 2021.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Nogne schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:03:
[...]

Voor Xbox zit EA play er al in, voor de PC is dit uitgesteld naar begin 2021.
Kijk daar heb ik wat aan! Thnx kon het artikel waar ik dit had gelezen helaas niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Jeffrey1908 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:08:
[...]

Kijk daar heb ik wat aan! Thnx kon het artikel waar ik dit had gelezen helaas niet meer terug vinden.
4 dagen geleden is dit aangegeven door Microsoft (bron: https://news.xbox.com/en-...ox-game-pass-for-pc-2021/)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Nou, inderdaad! Had dit gelezen en via de site van xbox zag ik hier niks over terug vandaar de vraag.
Maar dit is fijn wil ook blijven gamen op pc dus vermaak me lekker met de xbox als die geleverd word en volgend jaar lekker gebruik van maken mede op de pc! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Jeffrey1908 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:16:
[...]

Nou, inderdaad! Had dit gelezen en via de site van xbox zag ik hier niks over terug vandaar de vraag.
Maar dit is fijn wil ook blijven gamen op pc dus vermaak me lekker met de xbox als die geleverd word en volgend jaar lekker gebruik van maken mede op de pc! :)
Ja het is echt een mooie collectie die je er bij krijgt. Veel oudere spellen, maar met Gamepass heb ik niet meer de behoefte om alle games op dag 1 te kopen, want bij EA komen ze na ong een jaar in EA play. En zoals Cyberpunk wacht ik even af op de XSX patch, dan draait de game hopelijk wat beter en dan zal Cyberpunk ook wel wat afgeprijst zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Nogne schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 13:18:
[...]

Ja het is echt een mooie collectie die je er bij krijgt. Veel oudere spellen, maar met Gamepass heb ik niet meer de behoefte om alle games op dag 1 te kopen, want bij EA komen ze na ong een jaar in EA play. En zoals Cyberpunk wacht ik even af op de XSX patch, dan draait de game hopelijk wat beter en dan zal Cyberpunk ook wel wat afgeprijst zijn.
Ja dat lijkt mij ook, ik heb me keuze op xbox ook gemaakt op gamepass in combo met pc, nu nog een ps4 pro, aanvankelijk zou ik een ps5 kopen maar toch even op me gemak even lekker zitten vergelijken en toch voor de xbox gegaan.
Hoop dat ik geen spijt krijg haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cyberpunk 2077 Hotfix 1.05 is now live on Xbox and PlayStation systems! PC version will follow soon.
Here is the full list of changes:

Quests
Jackie will no longer disappear in The Pickup or The Heist.
Fixed an issue preventing players from landing the helicopter in Love like Fire.
Fixed an issue with Takemura not calling in Play it Safe.
It's no longer possible to trigger the same dialogue twice in Big in Japan.
Fixed an issue with Delamain appearing upside down at the end of Don't Lose Your Mind.
Saul now correctly reaches the van in Riders on the Storm.
Fast travelling before the encounter with Tyger Claws no longer breaks progression in I Fought the Law.
Fixed an issue blocking progress in Ghost Town if an autosave made upon Raffen Shiv's arrival was loaded.
Fixed an issue with not receiving new calls or messages if Happy Together failed as a result of combat.
Elizabeth Peralez stops being excessively insistent with her calls after her job offer is refused.
The scene with Misty and Jackie now starts properly after leaving Viktor's clinic.
Wakako's dialogues no longer get blocked after finishing Search and Destroy.
Walking away from Stefan in Sweet Dreams shouldn't prevent other characters from calling you anymore.
Brick’s detonator should now be properly interactable for players to disarm. Or set off. Your call.
Elevator doors should now correctly open in The Heist.
Saul now correctly gets out of cars in Riders on the Storm.
Fixed an issue with not receiving new calls or messages after running too far away from Frank in War Pigs.
Jackie now correctly leaves the factory after the combat is finished in The Pickup.
Fixed an issue with Militech reinforcements not spawning if driving through the gate too fast in Forward to Death.
Skipping time while in the club in Violence no longer results in issues with progression.
Fixed issues with starting Gig: Getting Warmer...
Fixed an issue with not receiving new calls or messages after Pyramid Song has been abandoned midway.
Fixed an issue whereby Delamain core could be already broken when player enters the Core room in Don't Lose Your Mind.
Fixed issues with Delamain not appearing or doing nothing outside the Afterlife in The Heist.
Fixed an issue with objective getting stuck on "Talk to Viktor" in The Ripperdoc.
Fixed an issue whereby it was impossible to talk to the bouncer in front of Lizzie's in The Information.
Added description for Don't Lose Your Mind in the Journal.
Fixed an issue preventing player from saving, using fast travels, and talking to other NPCs after reloading a save with an active call with Frank in War Pigs.
Fixed an issue with Panam not calling about any other matter until I'll Fly Away is completed.
Fixed an issue with Dum Dum following V after The Pickup is finished.

Gameplay
Improved the reaction times of NPCs taking cover.
Corrected the number of shots needed to kill civilians from a distance while in combat.

Visual
Fixed an issue with Delamain's image displayed on top of the current caller during phone calls.
V's mouth doesn't stay open after entering the space lock in Where is My Mind.
Fixed some UI overlap issues.
V appears more modest in the inventory preview after the half year montage ;)
NPCs are faster to appear in the quest area during Stadium Love.
Added some warmth to HDR.
Fixed T-posing NPCs in Suspected Organized Crime Activity: Just Say No and Gig: Hot Merchandise.
Fixed an issue whereby after a braindance it was possible to be stuck in 3rd person view with no head.
Silencer icons are no longer displayed with no image in the inventory.

UI
Fixed an issue with weapon crosshair persisting on screen.
The inventory menu no longer closes immediately after opening it for the first time after leaving a car.
Fixed an issue whereby upon accessing a fast travel terminal the button shown on the top right corner prompting to open the quest journal would not work.

Performance & Stability
Multiple stability improvements, including crash fixes.

Miscellaneous
Offscreen explosions make noise now.

PC-specific
[AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.
Fixed an issue with the way Raw Input is collected.
Removed the use of AVX instruction set thus fixing crashes occurring at the end of the Prologue on processors not supporting AVX.
Removed debug console to prevent functions that could lead to crashes or blocked quests. This doesn't mean we don't want to support the modding community. Stay tuned for more info on that.
Ray traced reflections should no longer seem too bright in comparison to the environment.
Fixed an issue with Steam Overlay crash on game shutdown.
Removed the memory_pool_budgets.csv file. which was not connected with the final version of the game and had no influence on it (it was a leftover file used during the development to estimate memory usage. It had no effect on how much memory was actually allocated). Perceived performance increase after editing the file may have been related to restarting the game.

Console-specific
Improved image sharpness with Chromatic Aberration and Film Grain on.
Settings should no longer reset to default after several game session restarts.
Fixed visual issues occurring during the transition between The Heist and Love Like Fire.
Corrected the look of several vehicles.
[Xbox] Entering combat while Synaptic Accelerator is active no longer ends in player health bar not being displayed.
[Xbox] Game no longer becomes unresponsive when signing out from a profile when the controller disconnection message is visible.
Telemetry consent request will appear once more due to an earlier issue with settings reset.
Fixed an issue whereby it was possible to fall down the elevator shaft in Megabuilding H8 in Automatic Love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
justifire schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:02:
Cyberpunk 2077 Hotfix 1.05 is now live on Xbox and PlayStation systems! PC version will follow soon.

Quests
Jackie will no longer disappear in The Pickup or The Heist.
Fixed an issue preventing players from landing the helicopter in Love like Fire.
Fixed an issue with Takemura not calling in Play it Safe.
It's no longer possible to trigger the same dialogue twice in Big in Japan.
Fixed an issue with Delamain appearing upside down at the end of Don't Lose Your Mind.
Saul now correctly reaches the van in Riders on the Storm.
Fast travelling before the encounter with Tyger Claws no longer breaks progression in I Fought the Law.
Fixed an issue blocking progress in Ghost Town if an autosave made upon Raffen Shiv's arrival was loaded.
Fixed an issue with not receiving new calls or messages if Happy Together failed as a result of combat.
Elizabeth Peralez stops being excessively insistent with her calls after her job offer is refused.
The scene with Misty and Jackie now starts properly after leaving Viktor's clinic.
Wakako's dialogues no longer get blocked after finishing Search and Destroy.
Walking away from Stefan in Sweet Dreams shouldn't prevent other characters from calling you anymore.
Brick’s detonator should now be properly interactable for players to disarm. Or set off. Your call.
Elevator doors should now correctly open in The Heist.
Saul now correctly gets out of cars in Riders on the Storm.
Fixed an issue with not receiving new calls or messages after running too far away from Frank in War Pigs.
Jackie now correctly leaves the factory after the combat is finished in The Pickup.
Fixed an issue with Militech reinforcements not spawning if driving through the gate too fast in Forward to Death.
Skipping time while in the club in Violence no longer results in issues with progression.
Fixed issues with starting Gig: Getting Warmer...
Fixed an issue with not receiving new calls or messages after Pyramid Song has been abandoned midway.
Fixed an issue whereby Delamain core could be already broken when player enters the Core room in Don't Lose Your Mind.
Fixed issues with Delamain not appearing or doing nothing outside the Afterlife in The Heist.
Fixed an issue with objective getting stuck on "Talk to Viktor" in The Ripperdoc.
Fixed an issue whereby it was impossible to talk to the bouncer in front of Lizzie's in The Information.
Added description for Don't Lose Your Mind in the Journal.
Fixed an issue preventing player from saving, using fast travels, and talking to other NPCs after reloading a save with an active call with Frank in War Pigs.
Fixed an issue with Panam not calling about any other matter until I'll Fly Away is completed.
Fixed an issue with Dum Dum following V after The Pickup is finished.

Gameplay
Improved the reaction times of NPCs taking cover.
Corrected the number of shots needed to kill civilians from a distance while in combat.

Visual
Fixed an issue with Delamain's image displayed on top of the current caller during phone calls.
V's mouth doesn't stay open after entering the space lock in Where is My Mind.
Fixed some UI overlap issues.
V appears more modest in the inventory preview after the half year montage ;)
NPCs are faster to appear in the quest area during Stadium Love.
Added some warmth to HDR.
Fixed T-posing NPCs in Suspected Organized Crime Activity: Just Say No and Gig: Hot Merchandise.
Fixed an issue whereby after a braindance it was possible to be stuck in 3rd person view with no head.
Silencer icons are no longer displayed with no image in the inventory.

UI
Fixed an issue with weapon crosshair persisting on screen.
The inventory menu no longer closes immediately after opening it for the first time after leaving a car.
Fixed an issue whereby upon accessing a fast travel terminal the button shown on the top right corner prompting to open the quest journal would not work.

Performance & Stability
Multiple stability improvements, including crash fixes.

Miscellaneous
Offscreen explosions make noise now.

PC-specific
[AMD SMT] Optimized default core/thread utilization for 4-core and 6-core AMD Ryzen(tm) processors. 8-core, 12-core and 16-core processors remain unchanged and behaving as intended. This change was implemented in cooperation with AMD and based on tests on both sides indicating that performance improvement occurs only on CPUs with 6 cores and less.
Fixed an issue with the way Raw Input is collected.
Removed the use of AVX instruction set thus fixing crashes occurring at the end of the Prologue on processors not supporting AVX.
Removed debug console to prevent functions that could lead to crashes or blocked quests. This doesn't mean we don't want to support the modding community. Stay tuned for more info on that.
Ray traced reflections should no longer seem too bright in comparison to the environment.
Fixed an issue with Steam Overlay crash on game shutdown.
Removed the memory_pool_budgets.csv file. which was not connected with the final version of the game and had no influence on it (it was a leftover file used during the development to estimate memory usage. It had no effect on how much memory was actually allocated). Perceived performance increase after editing the file may have been related to restarting the game.

Console-specific
Improved image sharpness with Chromatic Aberration and Film Grain on.
Settings should no longer reset to default after several game session restarts.
Fixed visual issues occurring during the transition between The Heist and Love Like Fire.
Corrected the look of several vehicles.
[Xbox] Entering combat while Synaptic Accelerator is active no longer ends in player health bar not being displayed.
[Xbox] Game no longer becomes unresponsive when signing out from a profile when the controller disconnection message is visible.
Telemetry consent request will appear once more due to an earlier issue with settings reset.
Fixed an issue whereby it was possible to fall down the elevator shaft in Megabuilding H8 in Automatic Love.
Ff in een "quote" opmaak gooien volgende keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:02:
Indrukwekkend, zowel omdat het veel fixes zijn maar ook, hoe kon dit allemaal fout zijn? En is dit alles, of is dit bijvoorbeeld maar de helft van de bugs?

Blijft onvoorstelbaar hoe ze die game zo uit hebben kunnen brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:21
Onder grote druk van de aandeelhouders, dat kan niet anders. Kan mij niet voorstellen dat je als programmer(en ontwikkelaar in het algemeen), hier tevreden mee kan zijn. 7 jaar van je leven heb je er in gestoken. En ik neem aan met ziel en zaligheid. Dan doet het toch gewoon pijn, jouw werk zo afgeschoten te zien worden.

Desalniettemin, vermaak ik mij er heel goed mee. Het kan alleen maar beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndecentStapler
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Homeland schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 14:19:
[...]

Indrukwekkend, zowel omdat het veel fixes zijn maar ook, hoe kon dit allemaal fout zijn? En is dit alles, of is dit bijvoorbeeld maar de helft van de bugs?

Blijft onvoorstelbaar hoe ze die game zo uit hebben kunnen brengen.
Zo spectaculair is dat lijstje met gefixte bugs niet hoor. Ik bouw saaie kantoorsoftware die lekker overzichtelijk is in vergelijking met een open spelwereld als deze, en onze lijst met openstaande issues is een stuk langer dan wat hierboven staan. Reken er maar op dat er nog steeds honderden zo niet duizenden bugs in CP2077 zitten.

Dat laatste ben ik met je eens. Alles perfect maken kan niet. Zo’n game moet ooit een keer de deur uit, dus er moet altijd een balans gevonden worden. Hoe vaak komt zo’n bug voor? Hoe erg valt hij op? Hoeveel werk kost het om het te repareren? Hoe ziet het totaalplaatje er nu uit? Bij die afweging is het dit keer duidelijk niet helemaal goed gegaan.

[ Voor 11% gewijzigd door IndecentStapler op 19-12-2020 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ok, dit kan niet kloppen.

Ik heb CoD Cold War aan, test nu voor het eerst de XSX versie. Meteen al bij het main menu zag ik dat het geen 60fps was. Ik join een match, en het is gewoon 30fps. Wtf?

Oh wauw, je moet dus je Xbox op 60hz zetten anders kan raytracing niet aan.

Daarnaast is het geluid nu volledig weg ook. Wat een bagger dit joh. Op de console in dashboard ook geen geluid. Wat is dit ineens.

[ Voor 35% gewijzigd door devilsnight op 19-12-2020 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
devilsnight schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:00:
Ok, dit kan niet kloppen.

Ik heb CoD Cold War aan, test nu voor het eerst de XSX versie. Meteen al bij het main menu zag ik dat het geen 60fps was. Ik join een match, en het is gewoon 30fps. Wtf?

Oh wauw, je moet dus je Xbox op 60hz zetten anders kan raytracing niet aan.

Daarnaast is het geluid nu volledig weg ook. Wat een bagger dit joh. Op de console in dashboard ook geen geluid. Wat is dit ineens.
Geen idee, maar je hebt iets niet goed staan denk ik. Hier nergens last van! Liep gigantisch soepel en zag er super mooi uit. Ik heb het over de single player, de multiplayer zag er een stuk minder mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Starbucks schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 15:23:
[...]

Geen idee, maar je hebt iets niet goed staan denk ik. Hier nergens last van! Liep gigantisch soepel en zag er super mooi uit. Ik heb het over de single player, de multiplayer zag er een stuk minder mooi uit.
Het is die gratis week versie. Ik heb bizarre issues gehad ermee.

De MP start op en is eerst 30fps en wazig. Dan na een paar seconden laadt ie alles in en is het 60fps, hoe dan?

Of de game start en crashed meteen. Of het geluid was ineens weg en van de Xbox ook. Om met RT te kunnen spelen moet ik in de Xbox settings het van 120hz afhalen, zucht. Eerst kon ik 120fps niet eens kiezen en toen na een game reboot ineens wel.

Dit is de enige game die zulke rare shit uithaalt so far, op mijn XSX.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Siebelouis schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:35:
[...]

Dit doet mijn gamers hart toch wel een beetje pijn hoor..

CPR is een relatief kleine studio, met gratis DLC, doet niet mee aan de downloadeble gekte waar EA etc. mee bezig zijn.

En dan met Braziliaanse giftcards + family sharing met een vriend die game spelen, dat trots vertellen?? :X

Iedereen mag natuurlijk gamen zoals hij/zij dat wilt. Maar dan niet lopen klagen als parels als deze studio op eens ook met (betaalde) downloadeble content komen....
Sorry moest ff een oude discussie en oude reactie quoten. Hoe denk je er nu over? Waarschijnlijk hetzelfde maar wat ben ik blij dat ik cyberpunk nu zo goedkoop heb gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MissMe NL schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:47:
[...]

Sorry moest ff een oude discussie en oude reactie quoten. Hoe denk je er nu over? Waarschijnlijk hetzelfde maar wat ben ik blij dat ik cyberpunk nu zo goedkoop heb gekocht.
Dat je het nog steeds niet had moeten kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Finraziel schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:28:
[...]

Dit had ik in het begin ook een paar keer maar laatste tijd niet meer. Knop ingedrukt houden doet trouwens volgens mij niks anders dan uitzetten, ik denk dat je gewone reboot alleen maar naar standby en terug was.

Ik had net wel ineens iets anders dat ik eerder ook al eens gehad heb... Xbox aangezet met mijn elite v1, hij ging ook echt aan want hoorde hem bezig met de schijf die er in zit (dus niet dat hij niet goed uitgegaan was wat volgens mij gebeurt als de controller helemaal niet meer reageert), maar reageerde verder niet. De xsx controller aangezet en die werkte wel en vervolgens werkte ook de elite ineens weer.

Verder Forza horizon 4 weer verder aan het spelen, nu begonnen aan LEGO (leuk :))... Maar die suspend nu helemaal niet meer bij mij. Ook niet als ik de Xbox uit en weer aan zet zonder naar een andere game te schakelen (iets wat altijd gewoon gewerkt heeft op de oude generatie).

Hoewel ik het nu nog een keer test en nu werkt het wel :s
Zijn er misschien zoveel patches voor die game dat hij iedere nacht een aan het installeren is waar de game voor afgesloten moet worden? :?

Anyway, de game start vliegensvlug op dus het is nog steeds geen probleem maar wel opvallend.
Mijn ervaring met FH4 is hetzelfde. Soms wel QR, soms niet. Totaal rondom (lijkt het). Ik heb me er maar bij neergelegd. De laadtijden zijn toch lekker kort geworden 🙂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9Xw_Yren03jWuTipOKXt9ExPa4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/51n8YN6wuvlK8r7axArotKN6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:21
Zie dat ik inmiddels m'n eerste 10 euro cadeaukaart bij elkaar heb verzameld. 👍
Zit er een geldigheidsduur op die Rewards-punten of bij zo'n cadeaukaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 21:01
Lastpost. schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:40:
Tering! In de tijd dat je XSX hebt? Ik heb nog geen eens de €2 giftcards verzameld _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:59
Ik geloof dat ik die punten langer dan dik een jaar heb bewaard en was er geen 1 kwijt. Cadeaukaart durf ik niet te zeggen. Heb die gelijk gespendeerd toen ik iets interessants in de shop zag.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Kan het in de search niet vinden. Maar waar is die groep oude knarren? De xbx van deze oude knar wordt dinsdag geleverd 😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Falconeer update volgende week *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
AndereKoekoek schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:33:
Kan het in de search niet vinden. Maar waar is die groep oude knarren? De xbx van deze oude knar wordt dinsdag geleverd 😬
Zie de opening post, meteen op het begin d:)b

Maar 30 plus is niet echt oude lullen he :+ kun je beter in de lijst van de topic warning kijken

[ Voor 14% gewijzigd door LuisjeNL op 19-12-2020 19:38 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 22-09 20:43
Hopelijk keren Fallout 3 en Fallout 4 weer een keer terug in Gamepass. Bijna elke Action RPG die ik tof is wel te spelen via Gamepass of EA Play _/-\o_

Uiteraard koop ik ze wel een keer om ze echt in bezit te hebben want ooit gaan ze toch een keer eruit, maar het blijft tof dat je zoveel kan spelen voor een laag bedrag per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:34
Ik zit inmiddels vuistdiep in Skyrim, waanzinnig mooi op 4k 60fps op de series x

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vinnocchio schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:15:
Ik zit inmiddels vuistdiep in Skyrim, waanzinnig mooi op 4k 60fps op de series x
Met die MOD zeker hé? Zou zo tof zijn als BGS zelf een patch brengt zodat je ook de achievements behoudt. Gebruik je ook nog andere grafische mods?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 11:34
devilsnight schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:21:
[...]

Met die MOD zeker hé? Zou zo tof zijn als BGS zelf een patch brengt zodat je ook de achievements behoudt. Gebruik je ook nog andere grafische mods?
Het grappige is dat als je de mod activeert en daarna deactiveert, je gewoon op 60fps kan spelen met behoud van achievements!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Sipio schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:57:
[...]

Yep hier ook, vervelend is dat, schijnt dat mediteren helpt maar nog niet geprobeerd, ik deed zelf elke keer fast traveling om het weg te krijgen.

Wordt ook helemaal mesjogge van al die bared doors overal, tis wel te doen maar haalt me elke keer totaal uit de flow van de game (verhaal), eerste paar keer is het leuk maar het zijn er gewoon teveel imo, heb er net één op youtube opgezocht omdat ik er niet uitkwam, moest je ook weer door een klein kiertje heen schieten maar dan wel weer met een andere boog zzzz.
Las ergens nog een tip op internet:

You can equip two large axes and mash the heavy attack button to break the lock from the outside.

Want ik word nameljjk ook een beetje lijp van die barred doors..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 18:15
In de count down sale Immortals Fenyx Rising gekocht (Iets van €30 in BR) maar wat een geweldige game _/-\o_ Ziet er erg goed uit, 60fps, leuke puzzels en nog geen een bug tegen gekomen.

Aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 14:56
Ik heb even een vraag omtrent de uploadsnelheid.

Hoe lang duurt het gemiddeld bij jullie om een gameclip naar xbox live te uploaden? Bij mij duurt dit makkelijk een half uur en dan heb ik het over een gameclip van 30 seconden in HD (dus geen 4k), dat lijkt mij toch niet de bedoeling?

Dit duurt ook zo lang als ik mijn xbox series x op stand-by heb staan. Doe ik de speedtest, dan heb ik gewoon een uploadsnelheid van 10mbps dat zou toch moeten resulteren in een veel snellere upload van de gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
MissMe NL schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:47:
[...]

Toen we dit bespreken vond je de game nog helemaal leuk en fantastisch. Nu is er een online shitstorm bezig en je vindt de game niet meer leuk?

Daarbij, eventjes geduld, wordt wel opgelost allemaal :)

Tevens is sharing met vrienden om kosten te drukken niet toegestaan, en inderdaad, ik betaal liever 20 extra om gewoon normaal te genieten van games!

Zoveel mensen, zoveel wensen O+

Vind het nogmaals wel belachelijk dat veel mensen plezier hadden met de game, en nu er in de online media en fora van alles over performance besproken wordt, vind niemand de game meer leuk. Weet zeker dat het gros van de mensen het niet eens opviel schaapjes...

[ Voor 3% gewijzigd door Siebelouis op 19-12-2020 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 08:16
Siebelouis schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:13:
[...]

Toen we dit bespreken vond je de game nog helemaal leuk en fantastisch. Nu is er een online shitstorm bezig en je vindt de game niet meer leuk?

Tevens is sharing met vrienden om kosten te drukken niet toegestaan, en inderdaad, ik betaal liever 20 extra om gewoon normaal te genieten van games!

Vind het nogmaals wel belachelijk dat veel mensen plezier hadden met de game, en nu er in de online media en fora van alles over performance besproken wordt, vind niemand de game meer leuk. Weet zeker dat het gros van de mensen het niet eens opviel schaapjes...
Ohnee ik vind de game al geweldig van wat ik heb gespeeld. Alleen ik wacht wel nu tot de next gen patch. Omdat ik er maar 20 euro voor heb betaald heb ik nu geen behoefte om een refund aan te vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:15
Katseviool schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:45:
In de count down sale Immortals Fenyx Rising gekocht (Iets van €30 in BR) maar wat een geweldige game _/-\o_ Ziet er erg goed uit, 60fps, leuke puzzels en nog geen een bug tegen gekomen.

Aanrader!
Ook net gekocht en begonnen. Eerste vault met gedaan. Mooi spel, zowel qua gameplay als graphics. De XSX icm LG 65C9 en dolby atmos set is toch wel een vette combo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Siebelouis schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:13:
[...]

Ben blij dat ik nooit vaak met de mensenmassa meega. Ik vind het namelijk nog steeds een goeie game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 21:01
Mooraalkikker schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 21:00:
Ik heb even een vraag omtrent de uploadsnelheid.

Hoe lang duurt het gemiddeld bij jullie om een gameclip naar xbox live te uploaden? Bij mij duurt dit makkelijk een half uur en dan heb ik het over een gameclip van 30 seconden in HD (dus geen 4k), dat lijkt mij toch niet de bedoeling?

Dit duurt ook zo lang als ik mijn xbox series x op stand-by heb staan. Doe ik de speedtest, dan heb ik gewoon een uploadsnelheid van 10mbps dat zou toch moeten resulteren in een veel snellere upload van de gameplay?
Heb ik ook, ik heb vanmiddag clips opgenomen en zijn nog niet binnen... Heb het idee dat het niet doorgaat als je de XSX in standby zet. Echt jammer, lees en vind er niks over op internet. Ook in de play store zie ik geen reacties, het werkt gewoon niet (soepel). Ook 1080p sdr zelfs niet...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Rewards punten kunnen vervallen volgens de servicesovereenkomst, maar zolang je regelmatig punten verdient gebeurt dat niet.

https://www.microsoft.com/nl-nl/servicesagreement
Niet verzilverde punten vervallen als u 18 maanden lang geen punten spaart of inwisselt.
Tegoed van cadeaukaarten die je via Rewards of andere promoties krijgt vervalt na 90 dagen.
Tegoed van cadeaukaarten die je zelf koopt is in principe onbeperkt geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik was in de gelukkige omstandigheid dat ik een week na de release een XSX bij Microsoft kon scoren, maar ook een pre-order bij Bol.com had staan voor 9 december. Uiteindelijk besloten om die ook maar te houden en een tweede 'papa' setup op zolder te maken. Heb ik vandaag eindelijk de TV opgehangen (jonge kinderen + lockdown = nergens tijd voor) en dacht vanavond even lekker een avondje RDR2 te kunnen spelen, is de XSX zo dood als een pier |:(

Heb hem twee keer aan gehad om even wat dingen in te stellen en ergens in de afgelopen paar dagen heeft hij blijkbaar de geest gegeven. Ander stopcontact, kabel van de andere XSX, lang van de stroom af, niets helpt. Het blijft natuurlijk een first world problem - ik heb er nog eentje staan én ik ben gezond - maar irritant is het wel.

Wat is nou de snelste manier om hem vervangen te krijgen? Bellen met Microsoft of service request inschieten via de website? En werkt die 'advanced exchange' nog of doen ze daar niet meer aan?

[ Voor 0% gewijzigd door VanRoyal op 19-12-2020 23:31 . Reden: Typo ]

Pagina: 1 ... 76 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord