iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Yes. Al mee bezigHedgy schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:31:
[...]
@MrGizMo @Rivanov
Voor retroarch zonder dev mode kan je aanvragen om op de whitelist te mogen. Dit kan nog tot zondag en hij doet het 1x per dag (gister was dat in de avond om 7u dus ik was net te laat =p)
In faq Channel van de volgende discord find he het formulier voor de whitelist en verdere info.
https://discord.gg/tWbFk7WP3j
Dragon Age Inquisition (niet echt een jRPG trouwens)?Guerilla schreef op woensdag 2 december 2020 @ 01:32:
Zijn er spellen beschikbaar voor de Xbox die vergelijkbaar zijn met Ni No Kuni?
Ik heb de afgelopen dagen veel The Witcher 3 gespeeld en wil nu een JRPG spelen. Wat afwisseling kan geen kwaad.
[ Voor 3% gewijzigd door Thrace Grumble op 02-12-2020 09:02 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik had mijn "klacht" in het HS topic al gemeld.Rzarect0r schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:36:
Zoals vele anderen de Arctis 7X besteld, en hoewel die op de Xbox wel oké werkt ben ik echt niet te spreken over de geluidskwaliteit, m'n oude Hyper X Alpha klinkt vele malen beter op alle fronten behalve de microfoon.
Nou is die wel draadloos, en zit wel oké, maar had toch wel meer verwacht van een €180 headset.
Dus die gaat retour helaas
Komende van een Turble Beach 800X vond ik het ook een flinke stap achteruit.
Toevallig vanochtend een return ticket aangemaakt bij Steelseries.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb heel veel reviews gekeken en gelezen, en wou ook de Arctis 7x gaan bestellen, maar toen zag ik dat er ook de Arctis 3 uit 2019 was, wired en geluid schijnt vergelijkbaar te zijn met de 7, maar dan voor de prijs van €59Rzarect0r schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:36:
Zoals vele anderen de Arctis 7X besteld, en hoewel die op de Xbox wel oké werkt ben ik echt niet te spreken over de geluidskwaliteit, m'n oude Hyper X Alpha klinkt vele malen beter op alle fronten behalve de microfoon.
Nou is die wel draadloos, en zit wel oké, maar had toch wel meer verwacht van een €180 headset.
Dus die gaat retour helaas
Ik had hiervoor de Turtle Beach XONE, voor mij was dit wel een mooie upgrade in geluid en ook icm de Dolby app die ik gekocht heb.
Heb alleen geen referentie tegenover jouw headset natuurlijk
In verschillende teardowns komt voor zowel de PS5 als de X en S naar voren dat de thermal paste niet van goede kwaliteit is of niet goed bevestig. Ik vraag me dan af, is dat quality control, is dat bezuinigen? Als ik dan zie dat die gasten van teardowns voor een paar cent Artic Silver er op doen ter grote van een paar druppels en daarmee koeling verbeterd, vraag ik me af waarom grote fabrikanten dat niet kunnen.
Ander ding, de disc drives. Blijkbaar maakt de Series X gebruik van dezelfde drive als de One X. Als schijnt die wat luidruchtiger te zijn. In teardowns lijkt het alsof de drive gewoon in de kast is geschoven en dan lijkt het mij logisch dat dit trilling veroorzaakt. Zoiets is dan toch simpel op te lossen met wat rubbertjes?
En doet Microsoft net als Sony aan mini hardware revisions? Je ziet dat bijvoorbeeld bij de PS4 slim dat er grote versschillen zitten tussen bepaalde CUH modellen bijvoorbeeld. Met andere woorden, zijn deze zaken allemaal komende zomer opgelost
Tales of Vesperia!Guerilla schreef op woensdag 2 december 2020 @ 01:32:
Ik heb de afgelopen dagen veel The Witcher 3 gespeeld en wil nu een JRPG spelen. Wat afwisseling kan geen kwaad.
Wat een geweldig realistische physics simulators zijn dat. Heel mooi rijke landschappen ook.Bullet NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 01:00:
[...]
Snowrunner is geweldig (heb Mudrunner ook) is ook prima in co-op te doen... Heerlijk ontspannen....
Leuk dat er wat denkwerk voor het rijden over het terrein nodig is.
Als ik Microsoft was, zou ik die tent gewoon kopen
Ik heb de Arctis 3 2019 ook (wired). Heb helaas ook geen referenties, omdat ik hiervoor slechts dat enkele oortje had dat bij de ps 4 zat en dat was een enorme verbetering. Ik heb zowel de Dolby als DTS app gekocht en ben er nog niet over uit welke beter bevalt.gise schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:08:
[...]
Heb heel veel reviews gekeken en gelezen, en wou ook de Arctis 7x gaan bestellen, maar toen zag ik dat er ook de Arctis 3 uit 2019 was, wired en geluid schijnt vergelijkbaar te zijn met de 7, maar dan voor de prijs van €59
Ik had hiervoor de Turtle Beach XONE, voor mij was dit wel een mooie upgrade in geluid en ook icm de Dolby app die ik gekocht heb.
Heb alleen geen referentie tegenover jouw headset natuurlijk
Ik kan bijv nog steeds niet horen of er een vijand boven of onder mij zit in Warzone, weet niet of dat een limitation is aan de headset zelf of dat dit sowieso niet is te simuleren met een van deze 2 apps. Ook had ik het gevoel dat ik soms wat later dan mijn squad mates hoor of er vijanden in de buurt zitten, maar dat kan ook aan mezelf liggen
Mwa... Toen ik opgroeide waren games echt 'gratis'... Die kwamen op een cassettebandje die iemand voor me samenstelde met tientallen c64 games er op. Consoles waren vreselijk duur vooral vanwege de games maar bv de og Xbox werd gemod. Op pc was het ook heel lang de normaalste zaak van de wereld om alles te kopiëren.giantgiantus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 22:15:
[...]
Ja teveel om te spelen. Xbox gamepass plus PlayStation’s gratis games plus ps now. Gamers die nu jong zijn gaan opgroeien met het idee dat gamen praktisch gratis is. Gaat op lange termijn wel risico worden voor de kwaliteit.
Ik ben zelf 10 jaar geleden zo goed als volledig legaal gegaan (hooguit op een lanparty nog eens een game om samen te spelen), maar ik werd toen door veel mensen juist raar aangekeken. Waarom zou je willen betalen voor je games?
Juist mijn generatie en wat jonger is opgegroeid met het idee dat je niet betaalt voor games... Volgens mij is dat de laatste 10 jaar of zo juist enorm verbeterd.
Wat voor effect gamepass daarop gaat hebben is een ander punt en inderdaad een die vaak genoeg besproken is, daar komen we toch niet uit behalve door rustig af te wachten wat het wordt. Maar ik wou toch even reageren puur omdat naar mijn idee het op het vlak van wat we kinderen nu leren juist veel beter geworden is.
Gamertag: FinrazielNL
Bij de XBox One S hoor ik de disc drive echt nauwelijks als die in gebruik is. Eigenlijk alleen als het stil is. Het is niet zoals wat ik bij (oude?) computers ervaar, dat je hele pc erbij vibreert als de disc opspint. DVD-RW drives willen ook wel 48x speed doen. Misschien dat de drives in de XBox die snelheid niet doen, en daardoor stiller zijn?Ronwiel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:16:
Ander ding, de disc drives. Blijkbaar maakt de Series X gebruik van dezelfde drive als de One X. Als schijnt die wat luidruchtiger te zijn. In teardowns lijkt het alsof de drive gewoon in de kast is geschoven en dan lijkt het mij logisch dat dit trilling veroorzaakt. Zoiets is dan toch simpel op te lossen met wat rubbertjes?
Voor zover ik weet heeft Microsoft dat bij de XBox One maar één keer gedaan: XBox One werd XBox One S. Daarna is de S niet meer aangepast volgens mij. Sony deed dat vaker met als belangrijkste doel om de PS4 stiller en zuiniger te krijgen in active mode ("opstijgende straaljager" geluid verminderen). Dat laatste hoefde bij de XBox One S niet, die was al in zijn oorspronkelijke versie al zuiniger (en daardoor stiller) dan de PS4.En doet Microsoft net als Sony aan mini hardware revisions? Je ziet dat bijvoorbeeld bij de PS4 slim dat er grote versschillen zitten tussen bepaalde CUH modellen bijvoorbeeld. Met andere woorden, zijn deze zaken allemaal komende zomer opgelost.
Maar zoals altijd: het verleden biedt geen garanties voor de toekomst
PS5 had toch liquid metal of heb ik iets gemist ?Ronwiel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:16:
Ben benieuwd of iemand wat meer inzicht kan bieden. Op dit moment een PS4 in huis en wilde eingelijk bij launch overstappen naar een PS5 of Xbox Series X. Uiteindelijk niet gedaan door de kinderziektes die binnen een week al naar boven kwamen. Zij het bij de Xbox minder dan bij de PS5.
In verschillende teardowns komt voor zowel de PS5 als de X en S naar voren dat de thermal paste niet van goede kwaliteit is of niet goed bevestig. Ik vraag me dan af, is dat quality control, is dat bezuinigen? Als ik dan zie dat die gasten van teardowns voor een paar cent Artic Silver er op doen ter grote van een paar druppels en daarmee koeling verbeterd, vraag ik me af waarom grote fabrikanten dat niet kunnen.
En doet Microsoft net als Sony aan mini hardware revisions? Je ziet dat bijvoorbeeld bij de PS4 slim dat er grote versschillen zitten tussen bepaalde CUH modellen bijvoorbeeld. Met andere woorden, zijn deze zaken allemaal komende zomer opgelost.
Ik hoor de drive van de XSX echt amper. Ik heb een paar games van disc geinstalleerd en hij is stiller dan de drive van de PS5. Ik dacht beide consoles de hele disc naar de SSD (of externe drive) copieert en alleen de disc voor authenticatie gebruikt. Dus na installeren hoor je niets meer of alleen als je de game start.
Ik verwacht zeker revisies, maar niet binnen 2 jaar. De SoC kan bv naar 5nm (nu nog alleen voor de Apple M1 gebruikt).
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Dit is overigen iets waar je een groot verschil tegenkomt vergeleken met een film/serie streaming dienst.Rossi46 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:40:
[...]
Ik denk dat vooral DLC verkopen een enorme boost krijgen door gamepass. En daar zit een enorme marge op.
Ik vind het vreemd om DLC te kopen voor een game die tijdelijk in gamepass zit, games kunnen gewoon verdwijnen uiteindelijk.
Dan heb je dus DLC gekocht voor iets wat je niet meer hebt, vreemde situatie lijkt me dat als je in je game library kijkt.
Heel herkenbaar voor mij. Ook ik deed vroeger veel kopiëren en 'gratis' spelen, maar ben ook volledig legaal gegaan. Wat voor mij uiteindelijk wel daar de doorslag voor was, was dat ik mijn eigen geld verdiende en het kon missen. Als ik de prijzen zie van een game tegenwoordig, dan schrik ik daar best van. En al helemaal als je ziet in wat voor staat deze uitgegeven wordt. Vaak eerder nog een veredelde beta test eigenlijk. Daarom vind ik ook dat je met je portemonnee moet stemmen.Finraziel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:37:
[...]
Mwa... Toen ik opgroeide waren games echt 'gratis'... Die kwamen op een cassettebandje die iemand voor me samenstelde met tientallen c64 games er op. Consoles waren vreselijk duur vooral vanwege de games maar bv de og Xbox werd gemod. Op pc was het ook heel lang de normaalste zaak van de wereld om alles te kopiëren.
Ik ben zelf 10 jaar geleden zo goed als volledig legaal gegaan (hooguit op een lanparty nog eens een game om samen te spelen), maar ik werd toen door veel mensen juist raar aangekeken. Waarom zou je willen betalen voor je games?
Juist mijn generatie en wat jonger is opgegroeid met het idee dat je niet betaalt voor games... Volgens mij is dat de laatste 10 jaar of zo juist enorm verbeterd.
Wat voor effect gamepass daarop gaat hebben is een ander punt en inderdaad een die vaak genoeg besproken is, daar komen we toch niet uit behalve door rustig af te wachten wat het wordt. Maar ik wou toch even reageren puur omdat naar mijn idee het op het vlak van wat we kinderen nu leren juist veel beter geworden is.
Voor mij is gamepass een uitkomst, ik kan voor relatief weinig geld allerlei games uitproberen. Als er straks een game tussen zit die ik leuk vind, en hij is niet meer via Gamepass beschikbaar, dan schaf ik die gewoon aan. Of als ik de volledige game met alle DLC's wil, dan schaf ik hem ook aan, en steun ik zo de ontwikkelaar.
Heb destijds een PlayStation Platinum headset gekocht met 7.1 geluid, dat was een flinke upgrade zeg! Nu we een aantal jaar verder zijn vind ik het nog steeds een super fijne headset. Met name Warzone is het heel fijn om vijanden te horen lopen.JDL15 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:33:
[...]
Ik heb de Arctis 3 2019 ook (wired). Heb helaas ook geen referenties, omdat ik hiervoor slechts dat enkele oortje had dat bij de ps 4 zat en dat was een enorme verbetering. Ik heb zowel de Dolby als DTS app gekocht en ben er nog niet over uit welke beter bevalt.
Ik kan bijv nog steeds niet horen of er een vijand boven of onder mij zit in Warzone, weet niet of dat een limitation is aan de headset zelf of dat dit sowieso niet is te simuleren met een van deze 2 apps. Ook had ik het gevoel dat ik soms wat later dan mijn squad mates hoor of er vijanden in de buurt zitten, maar dat kan ook aan mezelf liggen
Ben nu overgestapt naar Series X (komt dit weekend hopelijk binnen) en heb gelezen dat de Platinum headset niet draadloos werkt met Xbox. Wel bekabeld met 3,5mm jack, maar of het geluid dan net zo goed is moet ik nog even bekijken (beluisteren in dit geval).
Wat heeft een dolby of dts app voor toegevoegde waarde? Betere surround of...?
Ik merk bedraad met de Sony Gold die ik destijds voor mijn PS4 heb gekocht en nu gebruik voor mijn PS5, geen verschil in geluid als ik deze aansluit via 3.5mm op mijn Xbox Controller van de Series X. Nou moet ik ook zeggen dat ik geen audiofiel ben en het verschil tussen 128kbps of 192kbps digitale muziek ook eigenlijk niet hoor.E.Bahram schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:37:
[...]
Heb destijds een PlayStation Platinum headset gekocht met 7.1 geluid, dat was een flinke upgrade zeg! Nu we een aantal jaar verder zijn vind ik het nog steeds een super fijne headset. Met name Warzone is het heel fijn om vijanden te horen lopen.
Ben nu overgestapt naar Series X (komt dit weekend hopelijk binnen) en heb gelezen dat de Platinum headset niet draadloos werkt met Xbox. Wel bekabeld met 3,5mm jack, maar of het geluid dan net zo goed is moet ik nog even bekijken (beluisteren in dit geval).
Wat heeft een dolby of dts app voor toegevoegde waarde? Betere surround of...?
XBL: MRE Inc
Werkt de surround sound ook zoals het hoort? Dat is eigenlijk mijn enige grote zorg..MRE-Inc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:50:
[...]
Ik merk bedraad met de Sony Gold die ik destijds voor mijn PS4 heb gekocht en nu gebruik voor mijn PS5, geen verschil in geluid als ik deze aansluit via 3.5mm op mijn Xbox Controller van de Series X. Nou moet ik ook zeggen dat ik geen audiofiel ben en het verschil tussen 128kbps of 192kbps digitale muziek ook eigenlijk niet hoor.
Ja werkt prima, alleen dat dedicated knopje op mijn Gold genaamd VSS, werkt niet, maar als je de Dolby app / DTS X app hebt, dan werkt surround ook gewoon op de Xbox. Ook de gratis Windows Sonic werkt prima. Toevallig gisteravond allemaal getest met de Sony Gold.E.Bahram schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:53:
[...]
Werkt de surround sound ook zoals het hoort? Dat is eigenlijk mijn enige grote zorg..
XBL: MRE Inc
Ik heb hetzelfde probleem, ik kom tot max 250 terwijl ik een 1000 mb lijn van tmobile thuis heb. Ondertussen upnp open gezet in mijn modem maar de xbox blijft aangeven dat dit niet zo is.Sjalabert schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:01:
[...]
Ik herken dit probleem absoluut niet (kpn glas). Sluit wel altijd de games af wat ‘open’ staan. En mijn snelheden zijn stabiel. Misschien toch eens kijken voor upnp eens open te zetten. Dit ter test.
Ik heb ook goed zitten testen maar ik hoor gewoon niet of er vijanden onder mij of boven mij lopen in een gebouw, wel links of rechts.. Horen jullie dit wel en eventueel icm DTS:X of Dolby Atmos aan of uit?MRE-Inc schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:55:
[...]
Ja werkt prima, alleen dat dedicated knopje op mijn Gold genaamd VSS, werkt niet, maar als je de Dolby app / DTS X app hebt, dan werkt surround ook gewoon op de Xbox. Ook de gratis Windows Sonic werkt prima. Toevallig gisteravond allemaal getest met de Sony Gold.
@E.Bahram Ik ga ook eens testen met die Playstation Platinum Headset, die heeft een vriend van me en die krijgt 9 december ook zijn XSX
Ik hoor graag je bevindingen!JDL15 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:28:
[...]
Ik heb ook goed zitten testen maar ik hoor gewoon niet of er vijanden onder mij of boven mij lopen in een gebouw, wel links of rechts.. Horen jullie dit wel en eventueel icm DTS:X of Dolby Atmos aan of uit?
@E.Bahram Ik ga ook eens testen met die Playstation Platinum Headset, die heeft een vriend van me en die krijgt 9 december ook zijn XSX
Zal die van mij ook posten zodra ik het getest heb
Bij mij stond netwerkverbiding op nat 3 (UPNP enabled) . Na herstart router/modem nat 2Ananas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:25:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, ik kom tot max 250 terwijl ik een 1000 mb lijn van tmobile thuis heb. Ondertussen upnp open gezet in mijn modem maar de xbox blijft aangeven dat dit niet zo is.
.... neem aan dat je al een herstart modem/router hebt uitgevoerd
Dragon Quest XI S: Definitive Edition. Komt vrijdag uit op Game Pass.Guerilla schreef op woensdag 2 december 2020 @ 01:32:
Huh, Rage 2 en Doom Eternal kon ik vorige maand al via Gamepass spelen?uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:35:
En gamepass blijft maar geven en geven.
https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true
[Afbeelding]
Bizar hoeveel value for money je krijgt.
psn: lupusergo
De een komt nu ook voor Android uit en de ander is er nu voor de PC. Het aanbod tussen Android/PC en Consoles verschilt best wel wat. Wordt wel aangegeven in de groene balk waar de update voor is.C4D schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:48:
[...]
Huh, Rage 2 en Doom Eternal kon ik vorige maand al via Gamepass spelen?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Maar niet voor PC of AndroidC4D schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:48:
[...]
Huh, Rage 2 en Doom Eternal kon ik vorige maand al via Gamepass spelen?
Geen oudere black friday spellen meer kopen. Drie dagen geleden Control Ultimate Edition gekocht.
Ja dat is met alle DLC en de next-gen upgrades en de Game Pass versie zo goed als zeker niet. Game Pass games hebben zelden alle DLC, al helemaal van 3rd party publishers.C4D schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:55:
Vandaar...hopelijk komen er elke maand genoeg console updates bij...en learned a lesson.
Geen oudere black friday spellen meer kopen. Drie dagen geleden Control Ultimate Edition gekocht.
Als je modem/router een DMZ optie heeft, Xbox een vast IP geven en ‘m in de DMZ zetten, heb je UPNP in principe ook niet nodigPeter711 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:22:
[...]
Bij mij stond netwerkverbiding op nat 3 (UPNP enabled) . Na herstart router/modem nat 2
.... neem aan dat je al een herstart modem/router hebt uitgevoerd
Ik denk dat de upload vanuit Microsoft simpel weg niet zo hoog is. Ik moet zeggen dat ik soms wel is de 375 aantik (max snelheid van mijn ISP), maar soms ook de helft of zelfs lager. Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoeveel mensen er tegelijk downloaden. Microsoft kan vast wel 1000mbit upload per gebruiker aanbieden en ook tegelijkertijd, maar dan word Xbox Live / Gamepass ultimate ook ongetwijfeld duurder.Ananas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:25:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, ik kom tot max 250 terwijl ik een 1000 mb lijn van tmobile thuis heb. Ondertussen upnp open gezet in mijn modem maar de xbox blijft aangeven dat dit niet zo is.
Ik zie bij Microsoft Control Ultimate Edition for 19.99 euro, bij bol.com kost ie 42.49 via een externe verkoper.. zo te zien disk versie.C4D schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:55:
Vandaar...hopelijk komen er elke maand genoeg console updates bij...en learned a lesson.
Weet iemand of die versie op de Microsoft site de huidige game is + een update in 2021 *zonder* extra kosten ?
Deze gebruik ik, single open cup zodat je je surround systeem nog goed hoortMuVo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:27:
Bij de Series X wordt geen headset meer meegeleverd, wat nog wel het geval was bij de Xbox 360. Wat is een goede instap headset voor de Series X? Puur voor party chat etc.
Nacon RIG 100HX - Gaming Headset
Lichtpuntje...
Alleen PC niet. Android wel. Zo heb ik namelijk Doom Eternal gespeeld toen me One X het begaf. Daarom weet ik dit echt zeker.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Zie hier :Ananas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:25:
[...]
:strip_exif()/f/image/m3INZIHq5CTs7XcWz8d1sWPD.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
Ja, de Ultimate Edition die nu in de aanbieding is is de versie die een upgrade krijgt.loekf2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:29:
[...]
Ik zie bij Microsoft Control Ultimate Edition for 19.99 euro, bij bol.com kost ie 42.49 via een externe verkoper.. zo te zien disk versie.
Weet iemand of die versie op de Microsoft site de huidige game is + een update in 2021 *zonder* extra kosten ?
Is toch meer een Sony/Microsoft platform ding dat die nooit de volle snelheid halen versus Steam?Ananas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:25:
[...]
Ananas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:25:
[...]
/f/image/KCTclcyForPOykRMFywNz5N0.png?f=fotoalbum_large)
Ik moet wel zeggen dat ik geen standaard router heb, zelf bouw pc engine boardje met pfsense erop.
Ik haal hier rond de 800 Mbps (uitschieters naar 850) op een 1000 glasvezel lijn van KPN. Beetje wel het max wat ik kan halen tevens ook volgens speedtest'sAnanas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:25:
[...]
XSX staat direct op het modem.
/f/image/hKMPrTdMh5fPM5qwam8UOpvO.png?f=fotoalbum_medium)
[ Voor 25% gewijzigd door Kadardar op 02-12-2020 14:47 ]
Mocht je gamepass hebben, deze wordt een dezer dagen toegevoegd.loekf2 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:29:
[...]
Ik zie bij Microsoft Control Ultimate Edition for 19.99 euro, bij bol.com kost ie 42.49 via een externe verkoper.. zo te zien disk versie.
Probleem is opgelost na een hard reboot.C4D schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:18:
Hmm, ik hoor blijkbaar geen center speaker geluid als ik:
een koptelefoon aansluit op de controller (maakt niet uit of ik windows sonic, dolby atmos of DTS Headphone X gebruik). Meerdere kabels een headsets getest.
Ook niet als ik uncompressed stereo doorsluis via hdmi en dus alles afspeel via de TV speakers.
Wel als ik een atmos soundbar gebruik.
Hier klopt iets niet. O.A. bij het spel Control last van.
Dat lijkt er juist niet op. Staat nergens dat de Ultimate editie naar gamepass komt. Lijkt op de normale (Xbone) versie zonder de extra DLC en zonder toekomstige S/X patch.voog schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:52:
[...]
Mocht je gamepass hebben, deze wordt een dezer dagen toegevoegd.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Gewoon spelen zonder patch. De raytrace performance van AMD is niet echt geweldig in dit spel:Phydomir schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:06:
[...]
Dat lijkt er juist niet op. Staat nergens dat de Ultimate editie naar gamepass komt. Lijkt op de normale (Xbone) versie zonder de extra DLC en zonder toekomstige S/X patch.
YouTube: AMD Radeon 6800 XT/6800 vs Nvidia GeForce RTX 3080/3070 Review - Whi...
zonder DirectML AI upscaling verwacht ik er persoonlijk niet veel van.
Ik denk dat je gelijk hebt bij de smart delivery pagina staat specifiek de ultimate edition. Daarnaast is het geen smart delivery titel maar staat er dat die dual gen is. Het lijkt er dus op dat ze gewoon de huidige Xbox one variant gaan toevoegen.Phydomir schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:06:
[...]
Dat lijkt er juist niet op. Staat nergens dat de Ultimate editie naar gamepass komt. Lijkt op de normale (Xbone) versie zonder de extra DLC en zonder toekomstige S/X patch.
Waarschijnlijk hopen ze dan dat je vervolgens de ultimate editie wilt kopen.
Jammer dat Microsoft smart delivery niet verplicht maken. We hebben toch ook nooit voor een one X patch moeten betalen. Er zijn te veel uitgevers die je net die paar euro extra uit je zak willen trekken. Want als je geld hebt voor een series x/s dan heb je ook wel geld voor hun
Ik heb ondertussen tmobile gesproken hierover en ze sturen binnenkort een monteur langs!Kadardar schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:43:
[...]
Ik haal hier rond de 800 Mbps (uitschieters naar 850) op een 1000 glasvezel lijn van KPN. Beetje wel het max wat ik kan halen tevens ook volgens speedtest's
XSX staat direct op het modem.
[Afbeelding]
Verwijderd
V-Moda Boom-pro i.c.m. een koptelefoon die je al hebt (moet wel een 3.5mm ingang hebben).MuVo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:27:
Bij de Series X wordt geen headset meer meegeleverd, wat nog wel het geval was bij de Xbox 360. Wat is een goede instap headset voor de Series X? Puur voor party chat etc.
Ik hoop dat de monteur het voor je gaat kunnen oplossen.Ananas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:35:
[...]
Ik heb ondertussen tmobile gesproken hierover en ze sturen binnenkort een monteur langs!
Maat van me heeft ook tmboile en die komt ook niet aan zijn download snelheid op steam. Geen idee waarom. Misschien dat tmobile bepaalde services beperkt in snelheid. hij was anders flink verbaasd over mijn downnload snelheden vergeleken met die van hem.
Ik en een zooi van mijn vrienden hebben deze gehaald, lijkt er veel op maar is een stuk goedkoper. Werkt perfectVerwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:01:
[...]
V-Moda Boom-pro i.c.m. een koptelefoon die je al hebt (moet wel een 3.5mm ingang hebben).
Edit overigens top service, was het pop filter van de microfoon al snel kwijt en ze stuurde het hele bedrag terug
[ Voor 30% gewijzigd door Vagax op 02-12-2020 16:53 ]
Verwijderd
Voor het tientje verschil koop ik liever iets van een gerenommeerd merk.Vagax schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:18:
[...]
Ik en een zooi van mijn vrienden hebben deze gehaald, lijkt er veel op maar is een stuk goedkoper. Werkt perfect
Dat kan, ik gok dat hij een goedkope instap wou hebben om party chat te kunnen gebruiken dus ieder tientje is mooi meegenomen, ik kan die headset in ieder geval van harte aanraden mede door hun klantenserviceVerwijderd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:21:
[...]
Voor het tientje verschil koop ik liever iets van een gerenommeerd merk.
[ Voor 5% gewijzigd door Vagax op 02-12-2020 16:54 ]
Voor mij persoonlijk maakt het sowieso niet uit. Eerder dit jaar al gespeeld op de pc. Vond hem ook niet zo goed als de meeste. Heeft volgens mij zelfs goty awards gewonnen. Maar zo goed vond ik hem zeker niet.C4D schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:26:
[...]
Gewoon spelen zonder patch. De raytrace performance van AMD is niet echt geweldig in dit spel:
YouTube: AMD Radeon 6800 XT/6800 vs Nvidia GeForce RTX 3080/3070 Review - Whi...
zonder DirectML AI upscaling verwacht ik er persoonlijk niet veel van.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Vraag me af of die veel kan uitrichten aangezien ze het vaak op je interne netwerk en endpoints gooien. Zelf ook lang gezocht naar een oplossing maar ik ben zelf uiteindelijk geswitcht naar KPN en behaal nu zo’n 470-480 op 500 Mbit lijn met de XSX - dus dat is top! Zelfde als Stadia, daar heb ik nu ook nooit meer stabiliteitsissues meer mee.Ananas_NL schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:35:
[...]
Ik heb ondertussen tmobile gesproken hierover en ze sturen binnenkort een monteur langs!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb ik ook ja, zelfde tv. Soms zie ik het en soms ook niet. Heb ik trouwens alleen in het menu gezien en niet tijdens het spelen.menzo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:26:
Ik heb vandaag voor het eerst iets wat niet helemaal goed gaat. Op 4k 120Hz heb ik deze artifacts rechts in beeld met mijn LG B9 OLED. Als ik terug ga naar 60Hz is alles weer normaal. Hebben jullie dit ook een keer gehad?
[Afbeelding]
Ik heb het op de C9 niet gehad. Heb zelfs nu de XSX aan staan en probeer het op te wekken maar zie het niet. Een vriend van me heeft de B9 en krijgt 9 dec de XSX. Ga het daar ook zeker even na, lijkt me inderdaad vervelend als je eenmaal hebt gezien... Belangrijkste is dat je het tijdens het spelen niet hebt!menzo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:26:
Ik heb vandaag voor het eerst iets wat niet helemaal goed gaat. Op 4k 120Hz heb ik deze artifacts rechts in beeld met mijn LG B9 OLED. Als ik terug ga naar 60Hz is alles weer normaal. Hebben jullie dit ook een keer gehad?
[Afbeelding]
In kan me haast niet voorstellen dat de next gen versie dan niet in game pass zit, en slechts de last gen versie. Dat klinkt niet des Xbox. Lastige gok, nog 6 uur om van deze aanbieding gebruik te makensohus schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:10:
[...]
Ja, de Ultimate Edition die nu in de aanbieding is is de versie die een upgrade krijgt.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
De Next-Gen update komt uit voor de Ultimate Edition dus of je die nu loopt of via Gamepass krijgt, als je maar de Ultimate edition hebt..Steven030 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:33:
[...]
In kan me haast niet voorstellen dat de next gen versie dan niet in game pass zit, en slechts de last gen versie. Dat klinkt niet des Xbox. Lastige gok, nog 6 uur om van deze aanbieding gebruik te maken
Ik heb het spel 2 weken geleden gekocht, wist ik het maar eerder 🤣 had me 20 euro bespaard maar goed het is wel echt een vet spel 😁
[ Voor 13% gewijzigd door DM89 op 02-12-2020 19:17 ]
Gebruik je wel een HDMI2.1 kabel? Als dat niet het geval is kan te weinig bandbreedte nog wel eens de oorzaak zijn.menzo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:26:
[Afbeelding]
Als Microsoft het verplicht zou maken dan zouden dit soort uitgevers gewoon niet met een update komen, en bijvoorbeeld wel op de PS5, dan heb je de poppen ook aan het dansen. Of ze noemen het gewoon control remastered, andere game dus geen smart delivery. Dit valt gewoon niet te verplichten en als Microsoft het zou proberen jagen ze alleen uitgevers maar tegen zich in het harnas. Ze hebben gedaan wat ze konden denk ik maar helaas blijf je altijd wat partijen hebben die niet mee willen doen.1993jjohan schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:27:
[...]
Ik denk dat je gelijk hebt bij de smart delivery pagina staat specifiek de ultimate edition. Daarnaast is het geen smart delivery titel maar staat er dat die dual gen is. Het lijkt er dus op dat ze gewoon de huidige Xbox one variant gaan toevoegen.
Waarschijnlijk hopen ze dan dat je vervolgens de ultimate editie wilt kopen.
Jammer dat Microsoft smart delivery niet verplicht maken. We hebben toch ook nooit voor een one X patch moeten betalen. Er zijn te veel uitgevers die je net die paar euro extra uit je zak willen trekken. Want als je geld hebt voor een series x/s dan heb je ook wel geld voor hun
Overigens heb ik control ultimate gisteravond nog gekocht (samen met xcom 2 collection en rise of the tomb raider... Ja ik lig achter). Kwam vervolgens naar het forum en had ook even zoiets van <Pikachu surprised face>
Ik zou hem nog wel kunnen annuleren denk ik, heb hem nog niet eens gedownload... Maar ach, heb ik wel gelijk de dlc er bij en hoef me niet druk te maken om of de gamepass versie wel de upgrade krijgt en wanneer de game uit gamepass verdwijnt... Bespaar genoeg met gamepass, niet zo erg om nog eens wat uit te geven
Gamertag: FinrazielNL
Hier ook gedaan met T-Mobile Thuis 1000/1000.gise schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:22:
[...]
Als je modem/router een DMZ optie heeft, Xbox een vast IP geven en ‘m in de DMZ zetten, heb je UPNP in principe ook niet nodig
Download met rond de 750-800 Mbit op XSX.
https://www.amazon.de/-/nl/dp/B087VM5XC6
https://xboxera.com/2020/...g-game-platform-smash-gg/
Hij wordt morgen toegevoegd dus we gaan het zien.Phydomir schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:06:
[...]
Zijn hier trouwens mensen die al games kunnen preloaden via game pass (n.a.v. nieuws: Xbox Game Pass-leden kunnen sommige games voorafgaand aan toevoeging ...). Ik niet namelijk

E: dacht dat de control aanbieding nog wel wat langer zou lopen maar helaas
[ Voor 49% gewijzigd door Thomas op 02-12-2020 21:17 ]
Toshirou schreef op woensdag 2 december 2020 @ 06:37:
[...]
Ik denk zelf dat de nieuwe Dragon Quest game dan erg in de buurt komt. Deze verschijnt morgen
uchiha tijntje schreef op woensdag 2 december 2020 @ 07:17:
[...]
Dragon Quest zit vanaf deze week in gamepass. Voor de rest waren er vorige generatie niet heel veel Jrpgs uitgekomen. Mocht je niet zoveel om graphics geven kun je kijken of Lost Odyssey backwards compatible is. Dat is een 360 game maar imo een van de beste Jrpgs die je kan spelen
Dragon Quest it is. Ik ga er vrijdag mee aan de slag.sohus schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:38:
[...]
Dragon Quest XI S: Definitive Edition. Komt vrijdag uit op Game Pass.
Die lijkt me ook leuk ja. Ik heb 'm aan mijn lijstje toegevoegd! Thanks.
Dragon Age heb ik op de vorige gen al gespeeld. Die was mij erg goed bevallen, het was ook mijn eerste DA spel dus ik was positief verrastThrace Grumble schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:02:
[...]
Dragon Age Inquisition (niet echt een jRPG trouwens)?Of anders een van de vele Final Fantasies?
De Final Fantasy games ben ik minder fan van. Kan er maar niet van houden.
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Ja die ik bij de Xbox kreeg. Het is nu ook opeens weer weg.Tux3.14 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:28:
[...]
Gebruik je wel een HDMI2.1 kabel? Als dat niet het geval is kan te weinig bandbreedte nog wel eens de oorzaak zijn.
Gameplay van Hellblade 2 zou al mooi zijn eigenlijk.
Ja, zo kan ik ook wel leaken, welke andere titels zouden ze showenWom schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:23:
De bekende leakers hinten op Hellblade 2, Halo Infinite en The Initiative aanwezigheid tijdens de TGA.
Haha, ja, daar heb je ook een punt. Het is ook lastig voor alle leakers om interessant te blijven nu de consoles er zijn.Krimglas schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:25:
[...]
Ja, zo kan ik ook wel leaken, welke andere titels zouden ze showen
Een stroomkabel, is een stroomkabel. Kan geen kwaad. Ik heb zelf langere kabels gekocht, anders past het niet. Werkt gewoon hoorHi-Sintar schreef op Wednesday 2 December 2020 @ 23:06:
Eindelijk vandaag de Series X binnengekregen en aan de slag gegaan. Deze neemt de plek in van de Xbox One S All Digital. Ik heb de stroomkabel van de One S aangesloten op de Series X (beiden hebben een interne voeding), kan dit kwaad? Volgens mij zijn dit standaard stroomkabels, toch? Het voelt raar om niet de meegeleverde stroomkabel te gebruiken die netjes bij de Series X is geleverd, maar dan moet ik gaan schuiven en pielen door een klein gaatje in mijn tv-kast. Als het geen kwaad kan, laat ik het zo. Kan iemand dit voor mijn gemoedsrust bevestigen?
Werkt prima, als je wil kan je zelfs 2 losse draden gebruiken en die met de pinnen op de Xbox verbindenHi-Sintar schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:06:
Eindelijk vandaag de Series X binnengekregen en aan de slag gegaan. Deze neemt de plek in van de Xbox One S All Digital. Ik heb de stroomkabel van de One S aangesloten op de Series X (beiden hebben een interne voeding), kan dit kwaad? Volgens mij zijn dit standaard stroomkabels, toch? Het voelt raar om niet de meegeleverde stroomkabel te gebruiken die netjes bij de Series X is geleverd, maar dan moet ik gaan schuiven en pielen door een klein gaatje in mijn tv-kast. Als het geen kwaad kan, laat ik het zo. Kan iemand dit voor mijn gemoedsrust bevestigen?
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Jammer dat Forza Horizon na ongeveer 35GB van de 80GB gedownload te hebben aangeeft dat het spel speelbaar is. Echter als ik deze opstart en hij de gegevens inlaad van de cloud, moet ik toch wachten totdat deze volledig geïnstalleerd is. Zal waarschijnlijk met de eerdere progressie op de One S te maken hebben? Ach ja, nog eventjes geduld en dan kan ik het eerste spel op mijn Series X opstarten
[ Voor 81% gewijzigd door Hi-Sintar op 02-12-2020 23:20 ]
Ik dus nog geen update gezien..Rivanov schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 20:57:
Next-gen update van Rainbow Six Siege is te downloaden.
41.61GB groot.
Klopt. Ik begon vanaf 0 en kon een aantal races doen voordat ik weer moest wachten op de complete download. Dat punt ben jij natuurlijk allang voorbij.Hi-Sintar schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:15:
Haha bedankt beiden, ben weer gerustgesteld
Jammer dat Forza Horizon na ongeveer 35GB van de 80GB gedownload te hebben aangeeft dat het spel speelbaar is. Echter als ik deze opstart en hij de gegevens inlaad van de cloud, moet ik toch wachten totdat deze volledig geïnstalleerd is. Zal waarschijnlijk met de eerdere progressie op de One S te maken hebben? Ach ja, nog eventjes geduld en dan kan ik het eerste spel op mijn Series X opstarten
XBox Series X: BloodyB2121
Dragon Quest kan je al de demo van spelen. Ongeveer 10 uur dacht ik. Wel zin inGuerilla schreef op woensdag 2 december 2020 @ 21:53:
[...]
[...]
[...]
Dragon Quest it is. Ik ga er vrijdag mee aan de slag.
[...]
Die lijkt me ook leuk ja. Ik heb 'm aan mijn lijstje toegevoegd! Thanks.
[...]
Dragon Age heb ik op de vorige gen al gespeeld. Die was mij erg goed bevallen, het was ook mijn eerste DA spel dus ik was positief verrast![]()
De Final Fantasy games ben ik minder fan van. Kan er maar niet van houden.
Heel erg bedankt voor jullie reacties!
Heb Hellblade 1 nu net uitgespeeld, wat een tering vet spel. Sickness op een stokkie! Echt een aanrader ook al is de combat redelijk simpel. Vind het ook echt 1 van de mooiste games ooit, hoe mooi moet deeltje 2 dan wel niet zijnWom schreef op woensdag 2 december 2020 @ 22:23:
De bekende leakers hinten op Hellblade 2, Halo Infinite en The Initiative aanwezigheid tijdens de TGA.
Let even op dat zodra je de game hebt opgestart en hij nog actief is op de achtergrond je download snelheid wordt beperkt.Hi-Sintar schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:15:
Haha bedankt beiden, ben weer gerustgesteld
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik heb de Call Of Duty Cold War gekocht voor de series X, maar lees dus op sommige forums dat de game helemaal niet goed draaid op de Xbox en zelfs stuk kan maken?
Hij is nog bezig met installeren..
Of is er al een update verschenen dat de game beter moet zijn nu?
Ik ben enorm teleurgesteld in MW Cold War.038Robijno schreef op donderdag 3 december 2020 @ 01:20:
Vraagje..
Ik heb de Call Of Duty Cold War gekocht voor de series X, maar lees dus op sommige forums dat de game helemaal niet goed draaid op de Xbox en zelfs stuk kan maken?
Hij is nog bezig met installeren..
Of is er al een update verschenen dat de game beter moet zijn nu?
-tv 65GX
-series X
-glasvezel
2/3 potjes lag.
1 vastloper gehad.
Geluid wat soms weg valt. (Kabel etc alles gecontroleerd)
Free for all maar 7 of 8 maps. Waarbij vooral Miami er kwa sight seeing eruit springt.
Als alles werkt is MP enorm leuk.
Heb de laatste public version van het dashboard met dynamische achtergronden, maar dus geen aanduiding voor S|X
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Is de next gen versie uit? Ik dacht dat deze pas morgen zou arriverenmaversne schreef op donderdag 3 december 2020 @ 06:54:
Ik zit met een probleem. Hoe komt het als ik fifa 21 next gen speel wat vannacht is uitgekomen dat wanneer ik een potje start dat het beeld flikkert van bijvoorbeeld het veld. Ik heb dit heel erg als hdr aanstaat. Als het uit is dan heb ik het niet maar kleuren zijn niet zo mooi als hdr uitstaat. Ik heb geen idee hoe het te fixen. Heb een Samsung 4k RU8000 serie 55 inch
Ja vannacht rond 1 uur uitgekomen. Grafisch echt heel erg mooi. Ik kan dus alleen niet spelen met hdr aan want mijn veld flikkert als een gek dan. Ik zou graag willen weten hoe dit op te lossen.Steven030 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:18:
[...]
Is de next gen versie uit? Ik dacht dat deze pas morgen zou arriveren
Dit dacht ik dus ook, dit wordt een lange dag...Steven030 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:18:
[...]
Is de next gen versie uit? Ik dacht dat deze pas morgen zou arriveren
Heb je wel sortering op A-Z staan? Als je deze bijvoorbeeld op Size hebt staan dan zie je dat niet.justifire schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:00:
Ben ik nou de enige zonder S|X logo op de tiles van Series S|X optimized games ?
Heb de laatste public version van het dashboard met dynamische achtergronden, maar dus geen aanduiding voor S|X
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij is er toch echt. Heb je de game wel op je interne SSD staan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je moet Freesync op je TV sowieso uitzetten en enkel VRR van de Xbox zelf gebruiken.maversne schreef op donderdag 3 december 2020 @ 07:49:
Omg ik heb dat flikkeren opgelost. Het was die stomme freesync van me tv die al die ellende veroorzaakte. Ik had al sinds het begin van de xbox series x last van schitteringen tijden replays etc maar ik dacht. Uitzetten die freesync, laatste hoop die ik nog niet had getest. Krijg nou wat. Ik ben een blij man
Gisteren zitten kloten op de modem.Sjalabert schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:01:
[...]
Ik herken dit probleem absoluut niet (kpn glas). Sluit wel altijd de games af wat ‘open’ staan. En mijn snelheden zijn stabiel. Misschien toch eens kijken voor upnp eens open te zetten. Dit ter test.
De poorten ( voor Live ) staan zoals ik zie open en de xbox geeft ook aan open ( NAT ).
Ip staat vast maar port forwarding kwam ik gisteren ff niet uit....( welk begin en eind poort )

Snelheids test via de Xbox een nette 600 plus zelfs, vervolgens Forza 7 downloaden en na een korte piek (5sec) van 460 na een korte piek 360 weer terug na gemiddeld 300.... lijkt er meer op dat het aan Live ligt dan aan mijn verbinding.
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |