Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wom schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:27:
Zit die livestream net even te kijken en het is duidelijk live. Tijdens de Gears Tactics presentatie blijven de berichten via Xbox Live binnenstromen. Continue notificaties aan de bovenkant nu :+
Hij heeft het bet gefixed! Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidnexus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Nog meer mensen last van ruis in de linkeroorscheld met de nieuwe controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Iemand enig idee of je Battlefield V met toetsenbord en muis kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
devilsnight schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:24:
[...]

De LG OLED C9

Sowieso begrijp ik bepaalde dingen niet. In de settings van de game kan ik brightness en contrast niet aanpassen. Ik zou dit juist graag wel willen doen, want het logo aan de rechter kant is veel te licht, het moet "barely visible" zijn en het is veel te zichbaar waardoor dus die donkere kamer (eerste gebied) veel te licht, bijna washed out is.
Ik poste dit eerder vandaag op Reddit:

LG B9 / Series X "No Signal" when trying to start a game

I've had this issue but lucky it's fairly easy to solve for now.
Known issue for LG and Microsoft.
On your Series X do the following:
Settings -> TV & Display options -> Video Modes -> Disable Allow variab

[ Voor 4% gewijzigd door midego op 10-11-2020 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q1el5QceRDEp0X7JwWbHksbrTpM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aennDTdxcCYa1eysFmnIJzpg.jpg?f=fotoalbum_large

Pijnlijk dit }:|

Gezien alle issues die voorbij zijn gekomen met compatibiliteit op HDMI 2.1 (en voornamelijk het gebrek aan budget) nog geen nieuwe TV ter vervanging van mijn projectie setup aangeschaft...

Ik merk wel dat voor shooters iets nieuws nodig is.. wellicht tijdelijk mijn 1440p 144hz freesync monitor eens uitproberen..

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even wat vluchtige screenshots :)

Bright Memory
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i56uXHdlqDXIvdy2eHdMmJz0Ad0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sXeOi5ltW44mAyQEkW1s7lqr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8ltn7Of52p2r7CFTNn3c34EPVU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZnBrEQ3eldqV2pnrOp0edhF7.png?f=fotoalbum_large

The Falconeer
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/36qXaLlY6kLM_2EzMhClPKqgJ-Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PGwu0WNiUUay4AX3tdCmIiJy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VWZ6N-xGk82AhZEtzzGvZ1U997I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tcrYysGkN33OrDreN3YXJzad.png?f=fotoalbum_large

Obduction
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qj_Z1TGBNxhkSm4iYhHyIBuu6NY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GQYICIMo13W9UUoDFpvxiehC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7fPD7MtGd2gjv2UaNm-ounK4iKA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2wdZMTtit389KPTYXImH4Uc1.png?f=fotoalbum_large

Maneater
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/si1snYehmomFOlpGhogP2-yAe3U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pfl7HHeyUqD2znfiN8YAktVg.png?f=fotoalbum_large

Ghost Runner
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LyeetaUaJXemI0hXW_zh9cHjXtw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p1g5j3BZCwWHLTarL6RaxngI.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:37
Net een uurtje Valhalla gespeeld en inderdaad de 60 fps is wel merkbaar. Ik vind het mooi uitzien maar vergeleken met Odyssey (die er ook al geweldig uitzag) isde vooruitgang niet shocking. Maar dat is ook normaal, in het begin wordt nog niet alles benut. Ik kijk uit naar Cyberpunk terwijl ik geniet van Valhalla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-06 12:02
Alwayshappyz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:58:
[...]

Wat zijn nu de instellingen van The Witcher 3? Als in, het verschil tussen performance mode en ik gok een quality/graphics mods?
Performance mode prefereert framerates en zet resolutie dynamisch terug, wat nu dus niet meer gebeurd.
graphic mode zet de game op 4k bij 30fps geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:41:
[...]

Ik poste dit eerder vandaag op Reddit:

LG B9 / Series X "No Signal" when trying to start a game

I've had this issue but lucky it's fairly easy to solve for now.
Known issue for LG and Microsoft.
On your Series X do the following:
Settings -> TV & Display options -> Video Modes -> Disable Allow variab
Ooooh, is het toch VRR die dit doet? Heeft dit te maken met dat ik de nieuwste firmware van de tv moet installeren? Op de One X werkte dit allemaal prima met VRR. Wellicht iets wat MS zelf moet patchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Star Wars Fallen Order ziet er echt fantastisch mooi uit op m’n 65CX! :9~

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
devilsnight schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:55:
[...]

Ooooh, is het toch VRR die dit doet? Heeft dit te maken met dat ik de nieuwste firmware van de tv moet installeren? Op de One X werkte dit allemaal prima met VRR. Wellicht iets wat MS zelf moet patchen?
Inderdaad de nieuwste firmware die reeds is teruggetrokken door LG. Komt binnenkort wel weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha die laadtijden van Borderlands 3, Claptrap moet met een noodgang doordansen ! _O-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:40
Doe eens rustig jullie, ik kan het topic niet bijbenen tussen het gamen door ;)
Complimenten voor de starting-post.

Voor de Xbox Insiders: vergeet niet de insiders app te downloaden en de nieuwe Xbox toe te voegen aan het programma (en eventueel de oude eraf te halen als je die gaat verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog niet veel gespeeld wat werkelijk veel gebruik maakt van xsx, maar zowel in Borderlands (1, de xbo goty versie) als in fh4 (zonder dlc, die bleken ineens helemaal te missen en moeten dus weer opnieuw downloaden) merk ik wel al hoe ontzettend fijn is dat het laden zo snel gaat. Dingen die voorheen erg irritant waren als ik ze per ongeluk doe maken niet meer uit, zoals van map wisselen en toch de andere kant op moeten of in fh4 per ongeluk terug je huis in gaan of zo... Is zo snel dat het niet meer boeit :)
En fast travel in fh4 is helemaal lachen zo snel... Heerlijk :)

Fh4 ziet er verder ook mooi uit nu hij gewoon op 4k draait. Ik weet niet of het misschien een placebo effect is maar het lijkt allemaal ook nog wat vloeiender en directer te voelen. In ieder geval happy tot nu toe :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:00:
[...]

Inderdaad de nieuwste firmware die reeds is teruggetrokken door LG. Komt binnenkort wel weer uit.
Gisteren kreeg ik een melding van die update en vandaag niet meer, dat is die dus geweest. Teruggeroepen, dus hij was fout?

Wat betreft die rare slechte black levels in AC Valhalla, ik ben niet de enige.

https://abload.de/img/screenshot_20201110-25gkxz.jpg.

https://twitter.com/Labot.../1326244331917860864?s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-06 10:54
Notna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:46:
[...]

Iets met plaatjes en woorden

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Note: achterkant is over het geheel van het AV meubel open aan de bovenkant (ongeveer 10cm) en er zottem 2 x 140mm fans om lucht van de voorkant aan te zuigen op een temp controller. Ruimte rondom de Series X is ongeveer 5 tot 10 cm aan alle kanten
Thanks. Dit zegt idd meer als duizend woorden. Zeer gewaardeerd dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:19
Heel de avond aan het updaten.. Expension Card is ook onderweg. 1TB is me te weinig, zeker met wat er nog gaat komen.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: Froggle | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:42
Man stiekem wel jaloers hoor op de mensen die hem hebben. Ik zat er nog aan te denken want normaal gesproken probeer ik ook consoles (sowieso 1 van de 2 wel op releasedag) wel snel na release te kopen, maar bij deze generatie moest je echt snel zijn. Blijft gewoon iets tofs die nieuwe consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froggle schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:13:
Heel de avond aan het updaten.. Expension Card is ook onderweg. 1TB is me te weinig, zeker met wat er nog gaat komen.
Daarom heb ik een Samsung T5 1TB erbij gekocht. Sluit ik zometeen aan.
Heb vandaag de belangrijkste games voor nu naar de interne SSD gekopieerd. Kunnen de overige games vannacht van m'n externe HDD naar de externe SSD kopiëren. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:02
Mijn halo masterchief is in het Koreaans gedownload. Hoe de fuck krijg je dat weer normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 19:37
Iemand anders problemen met disc installatie? gooi net AC valhalla erin maar installatie stop steeds en disc player lijkt gekke geluiden te maken. vervolgens staat er: Controleer schijf (je schijf is wellecht beschadigd etc)
Dat kan natuurlijk nooit want ik haal de game net uit het hoesje die gesealed was..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Stylze schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:17:
Iemand anders problemen met disc installatie? gooi net AC valhalla erin maar installatie stop steeds en disc player lijkt gekke geluiden te maken. vervolgens staat er: Controleer schijf (je schijf is wellecht beschadigd etc)
Dat kan natuurlijk nooit want ik haal de game net uit het hoesje die gesealed was..
Kapotte Xbox. Ook wel eens zo gehad. Irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:03
Ik vind het ontwerp echt geweldig geslaagd. Heb Series X gewoon naast de televisie staan, sluit perfect aan bij de rest van de apparatuur. Wat ik met de PS5 ga doen moet ik nog maar zien, maar die komt zeker minder in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Weet iemand hoe je de taal van planet coaster veranderd , hij start met Spaans , heb een alnguge pack geïnstalleerd maar zie nog steeds Spaans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:19
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:17:
[...]

Daarom heb ik een Samsung T5 1TB erbij gekocht. Sluit ik zometeen aan.
Heb vandaag de belangrijkste games voor nu naar de interne SSD gekopieerd. Kunnen de overige games vannacht van m'n externe HDD naar de externe SSD kopiëren. :)
Ach. Een T5 scheelt wellicht de helft, maar het is ook een beetje gemak. Had nu de HDD van m’n XOX aan de XSX gehangen om een groot deel over te zetten, maar alles kon updaten (en niet een beetje!), dus heb er niet veel aan gehad.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: Froggle | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 20:39
Stylze schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:17:
Mijn Doom 2016 copy had dat ook, bleek defecte disc te zijn toentertijd. Kwam ook nieuw uit de verpakking. Maar dat wil niet zeggen dat dit hetzelfde is. Maar ook toen veel spinnen, zoeken en uiteindelijk een foutmelding.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Wom schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:21:
[...]

Mijn Doom 2016 copy had dat ook, bleek defectie disc te zijn toentertijd. Kwam ook nieuw uit de verpakking. Maar dat wil niet zeggen dat dit hetzelfde is. Maar ook toen veel spinnen, zoeken en uiteindelijk een foutmelding.
Wou 1 game hoesje hebben voor de leuk en voor de rest digital only gaan, maar als ik meteen al dit gezeik heb met discs gaat ie morgen terug naar de game mania en download ik hem wel gewoon.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-06 13:54
Wat een verschil wat anti-aliasing al niet maakt (ik kom van een One S) in FH4 (Porsche 918 Spyder, koplampen in selectiescherm garage/festival) en alle rafel- kartelrandjes bij Xbox 360 games zijn vrijwel verdwenen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batcompu
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03 12:35
steefje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:07:
Maat van mij heeft een doa. Ging eerste paar uur prima, maar nu telkens vastlopers na tien minuten gamen.
Die van mij heeft het nog niet eens een minuut gedaan.
Het instellen van de console ging al moeizaam.

En allerlei artifacts zelfs in de menu's.
Bij het starten van een game schakelt de console zichzelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41
Ik kom er net achter dat quick resume met gears of war 5 in campaign niet werkt helaas. Elke keer die splash screens bekijken ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Stylze schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:22:
[...]

Wou 1 game hoesje hebben voor de leuk en voor de rest digital only gaan, maar als ik meteen al dit gezeik heb met discs gaat ie morgen terug naar de game mania en download ik hem wel gewoon.
Ik zou het goed testen. Mijne was doa (Xbox one x). Kreeg een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Kaasje123 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:24:
Ik kom er net achter dat quick resume met gears of war 5 in campaign niet werkt helaas. Elke keer die splash screens bekijken ugh.
Wel kut dat het juist bij de meeste optimized games niet werkt quick resume, mogen ze wel snel gaan fixen want dat is wel irritant.

Vooral gezien ze er zo mee hebben lopen promoten..

[ Voor 6% gewijzigd door Stylze op 10-11-2020 21:27 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ondanks dat ik de nieuwe contoller de fijnste Xbox controller tot nu toe vind qua ligging in je hand en ergonomie switch ik toch terug naar mijn Elite V1. Ik mis de vier flippers simpelweg teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-06 16:36

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pN9XnS6TKlV_c_x_IsyXuM3spAA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nfnggrqzdRDHwFFGhZnJnhNp.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand dit al opgevallen? Hoe werkt dit precies?

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:03
Mavel 128 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:33:
[Afbeelding]

Ik denk dat de Xbox de downloadsnelheid aanpast tijdens het gamen. Dit is denk ik een override, zodat de downloads in de achtergrond op hogere snelheid worden binnengehaald. Weet het niet zeker hoor, maar ik verwacht wel dat het zoiets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mavel 128 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:33:
[Afbeelding]

Zag ik vanmiddag ook.
Kreeg ook een geluidje na indrukken.
Volgens mij gooit hij de download snelheid dan geforceerd omhoog, prima tijdens offline games natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Stylze schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:27:
[...]

Wel kut dat het juist bij de meeste optimized games niet werkt quick resume, mogen ze wel snel gaan fixen want dat is wel irritant.

Vooral gezien ze er zo mee hebben lopen promoten..
Moet zeggen dat het tot op heden sowieso niet erg vlekkeloos werkt. Meerdere keren al crashes gehad na quick resume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 21:02
Ik krijg die melding niet.. iemand enig idee hoe je die melding kan krijgen? Download is echt schandalig langzaam hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 23:22
Heb nog niet echt gespeeld maar eerste indrukken zijn wel goed.. heerlijk dat het menu en store nu gewoon instant reageert en download snelheden van 700-800.

Wel jammer dat er een kras op zit, bovenop het rooster, zag het meteen na uitpakken. Niet erg genoeg om terug te sturen maar wel beetje jammer.

Lekker trouwens dat Planet Coaster in GP zit maar heeft iemand enig idee waarom ie bij mij in het Spaans staat? Tekst en voice alles is Spaans :/ Kan ook niet vinden waar ik het kan aanpassen.. heel apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:25
joffrey19 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:20:
Weet iemand hoe je de taal van planet coaster veranderd , hij start met Spaans , heb een alnguge pack geïnstalleerd maar zie nog steeds Spaans
+1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Vecodo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:37:
Ik krijg die melding niet.. iemand enig idee hoe je die melding kan krijgen? Download is echt schandalig langzaam hier.
Nou misschien is de USA aan ondertussen, heb een 500/500 lijn en vanmiddag ging het redelijk stabiel richting de 400 continu maar nu zit ik heel stabiel op 21...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Mavel 128 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:42:
[...]

Nou misschien is de USA aan ondertussen, heb een 500/500 lijn en vanmiddag ging het redelijk stabiel richting de 400 continu maar nu zit ik heel stabiel op 21...
hier precies hetzelfde. 20/21 welke game dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Caayn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:27:
Ondanks dat ik de nieuwe contoller de fijnste Xbox controller tot nu toe vind qua ligging in je hand en ergonomie switch ik toch terug naar mijn Elite V1. Ik mis de vier flippers simpelweg teveel.
Ik heb echt jaren niet gespeeld en ik heb ook een Elite V1 hier. Hoewel ik die 4 triggers nogal vaak per ongeluk indruk zal dat een kwestie van wennen zijn.

Wat ik echter mis op de nieuwe vs de elite zijn de extra opties. B.v. Trilmotoren afstellen (zachter/subtieler) en... ook niet onbelangrijk;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyBl_JZasFr0HztfOnbRPrzt-Cw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PHDKDEYLUrYtW9O6WL7SlKAh.jpg?f=fotoalbum_large

Wel zo prettig in een donkere ruimte...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ac valhalla disc inmiddels aan de praat gekregen maar moet eerst update downloaden, met 50mb/s .. vanmiddag ging dirt 5 in een paar minuten met 500 gb/s jammer dat downloaden en probleem blijft op de next gen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Stylze schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:46:
Ac valhalla disc inmiddels aan de praat gekregen maar moet eerst update downloaden, met 50mb/s .. vanmiddag ging dirt 5 in een paar minuten met 500 gb/s jammer dat downloaden en probleem blijft op de next gen.
Nou dat is nog een keer zo snel dan hier :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:00:
[...]

Maar is dat niet alleen met wanneer je 120hz EN VRR kiest?

Want ik wilde morgen eigenlijk die update even handmatig installeren op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Iemand opgevallenen dat de d pad anders “klikt” bij omhoog omlaag links en rechts? Mijn omhoog hoor ik nauwelijks klikken. Functioneert verder prima. Maar iedere richting klinkt net iets anders. Misschien bewust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Gratje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:48:
Iemand opgevallenen dat de d pad anders “klikt” bij omhoog omlaag links en rechts? Mijn omhoog hoor ik nauwelijks klikken. Functioneert verder prima. Maar iedere richting klinkt net iets anders. Misschien bewust?
Hier geen last van. lijkt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moest even van account switchen voor die My Home Xbox zaken.

Nu wil ik weer inloggen en vergeet het maar. Signing you in... Blijft er alleen maar staan nu. Hij logged niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:42

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Mohhhhh de serie s heerlijk! Ene geen enkel geluidje uit de console... en ook op de serie s ziet gow 5 er prachtig uit! Op een 4k hdr tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:23

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ori geeft aan dat de tv geen 120 fps ondersteund. Maar de output staat op 120hz. LG C9. Anderen hier ook last van?

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 09:04
devilsnight schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:51:

Nu wil ik weer inloggen en vergeet het maar. Signing you in... Blijft er alleen maar staan nu. Hij logged niet in.
Ik kwam er ook niet in toen ik net na een hele dag calls tot 21:45 nog ff wilde spelen. De hele wereld probeert in te loggen waarschijnlijk...

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:40
Miesjh schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:53:
Ori geeft aan dat de tv geen 120 fps ondersteund. Maar de output staat op 120hz. LG C9. Anderen hier ook last van?
Check firmware van je tv. Las ergens dat er een update te downloaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
devilsnight schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 19:41:
Ik ben de hele dag aan het genieten van de XSX, maar nu ineens komen er wel hele irritante issues.

Ik zit bijvoorbeeld in AC Valhalla maar wilde even naar de Xbox settings, toen ik dat deed kwam er een zwart scherm en daarna No Signal op het scherm. Op het beeld weer terug te krijgen moet ik de HDMI kabel uit de tv of console halen en weet terug.

Dit is nu 3x voorgekomen al. Gebeurd ook soms als ik terug naar home ga of een andere game via quick resume. Iemand anders hier ook last van?
Geen idee of iemand al geantwoord heeft, maar je schakelt daar van HDR naar geen HDR. En met ALLM schakelt ook gaming mode uit. Mogelijk pikt je tv dat niet lekker op. Op mijn C9 kot dat heel af en toe voor dat die een paar seconde nodig heeft om te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19:53
Ideaal dat je games gewoon kunt kopiëren vanaf de externe schijf naar de interne. Heb er een oudje aanhangen maar zelfs dan verkas ik 6GB in nog geen 1,5 minuut.

Die functie gaat hier veel gebruikt worden. Verder even wennen als Sony man, maar zit hier met een grijns. Top qua snelheid van het OS, stabiele framerate, echt stil en wat een aanbod heeft dat Gamepass zeg.

Nu alleen echt een berg aan GBs binnenharken. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gratje
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vecodo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:51:
[...]

Hier geen last van. lijkt mij niet.
Dus bij jou klikken ze allemaal hetzelfde? Mijn omhoog maakt amper geluid terwijl de andere 3 een echte hoorbare klik geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
devilsnight schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:24:
[...]

De LG OLED C9

Sowieso begrijp ik bepaalde dingen niet. In de settings van de game kan ik brightness en contrast niet aanpassen. Ik zou dit juist graag wel willen doen, want het logo aan de rechter kant is veel te licht, het moet "barely visible" zijn en het is veel te zichbaar waardoor dus die donkere kamer (eerste gebied) veel te licht, bijna washed out is.
Draai binnen het settings menu van de Xbox de kalibratie van HDR. Sommige games nemen de system settings al over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-06 21:26
Misschien een domme vraag, maar hoe zet ik de Xbox in standby mode? Ik kom van een PS4 af en ik had daar de optie om de console handmatig in standby te zetten ivm. downloaden op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

devilsnight schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:51:

Ik zit net even op Reddit in de sub Xbox Series X te kijken, maar niemand lijkt meer in te kunnen loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Guerilla schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:03:
Misschien een domme vraag, maar hoe zet ik de Xbox in standby mode? Ik kom van een PS4 af en ik had daar de optie om de console handmatig in standby te zetten ivm. downloaden op de achtergrond.
In settings kan je aangeven of hij bij uitschakelen in stand-by moet of ik energie bespaar modus. Jij bent opzoek naar de stand-by optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Zijn er nog mensen die niet meer kunnen inloggen op XBL? Ik kan zelfs geen nieuwe accounts toevoegen op het moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield 5 loopt nu ook echt supersmooth! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Fighter schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:04:
Zijn er nog mensen die niet meer kunnen inloggen op XBL? Ik kan zelfs geen nieuwe accounts toevoegen op het moment...
Ik ben gewoon aan het gamen, online in BF5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Guerilla schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:03:
Settings en dan Power en Eco settings en het eea instellen.

En dan je Xbox uitzetten door het Xbox logo op de controller ingedrukt te houden en dan Shut Down console

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 11:57
Miesjh schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 21:53:
Zover kwam ik niet eens. Toen ik mijn X wilde instellen op 120hz kreeg ik een zwart beeld. Echt handig... Heb de HDMI kabel van de One X erin moet proppen om weer automatisch terug te laten schakelen naar 60hz.

Anyway, ik heb denk ik ook de nieuwste firmware nodig voor m'n C9. Even achterhalen hoe ik daar dan weer aan kom...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 09:04
Mavel 128 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:03:
[...]

Ik zit net even op Reddit in de sub Xbox Series X te kijken, maar niemand lijkt meer in te kunnen loggen.
Hele wereld is natuurlijk online nu. Of tenminste,
Probeert online te komen....

Ik had zelf gelukkig morgenmiddag vrijgepland om meters te gaan maken. Vanmiddag wel even een half uurtje gears 5 kunnen spelen, maar mn echter meters moet ik nog gaan maken.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:53
Thalaron schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:42:
[Afbeelding]

Pijnlijk dit }:|

Gezien alle issues die voorbij zijn gekomen met compatibiliteit op HDMI 2.1 (en voornamelijk het gebrek aan budget) nog geen nieuwe TV ter vervanging van mijn projectie setup aangeschaft...

Ik merk wel dat voor shooters iets nieuws nodig is.. wellicht tijdelijk mijn 1440p 144hz freesync monitor eens uitproberen..
Gebrek aan budget is ook een compatibility issue :Y)

Maar inderdaad. Ik heb zelf wel 4k, maar verder geen indrukwekkend paneel. Ik wil ook nog naar de 120hz e.d. maar vind alles nu te duur en weinig spannend. Laat ze eerst ook maar meer stuff uitbrengen, dan maak ik komend jaar wel een keuze. Alles meer dan 500 vind ik imo te duur...
X-Fighter schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:04:
Mja er zijn problemen, al sinds 19u ongeveer. Vreemd genoeg gaat downloaden nog wel prima, zelfs zonder in te loggen (dus dat staat gelukkig wel los van de rest). Maar aanmelden gaat erg stroef. Ik denk dat het netwerk het nu gewoon zwaar heeft. Europa en Azië zit nog te downloaden en nu start Amerika de boel op. Dus ik sta er niet van te kijken, zeker niet als je ziet hoeveel mensen nu gaan downloaden. Maar dat komt de komende dagen wel weer goed. Ik ga er vanuit dat de meeste mensen toch wel morgenavond klaar zijn met downloaden wat ze nodig hebben en dat het daarna wel weer wat minder druk wordt. Qua login zal er nu ook ineens een paar duizend man tegelijk een nieuwe console aansluiten en veel aanmelden. Dus dat weegt ook mee.

En het zal me niet verbazen als de fanboys van kamp blauw ook even een DDOS aanval doen om de boel verder te verstieren.

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 10-11-2020 22:12 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavel 128

Mavel 128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:05:
[...]

Ik ben gewoon aan het gamen, online in BF5.
Ik leek de enige met problemen, na even op te zoeken hadden mensen aangeraden om een Full shutdown te doen via Settings. Terug opstarten, en nu is het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 28-05 18:52
Zo. Net even lekker fh4 en star wars gespeeld.

Nu mag de Xbox lekker op zijn gemak zijn SSD en externe HDD volmaken met downloads vannacht. Eerste indrukken zijn top. Echter heb ik meerdere keren gehad dat ik even niet kon aanmelden. Maar dat zal de drukte wel zijn.

Controller ben ik direct aan gewent. Voelt voor mij exact hetzelfde als de oude one controller aan na 5 minuten.

Het laden en quick resumé is geweldig.

Je hoort hem totaal niet.

Dolby atmos en vision werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Wat een verassing. Mijn q90r ondersteunt op de HDMI 4 poort gewoon 4k120fps. Geen idee of dat 4:4:4 is of dat kleurgebruik er onder te leiden heeft. Wel gek dat je dat nergens kan checken.

[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 10-11-2020 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerrick153
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2020
Ik ben van plan om een Series S te gaan kopen, maar ik heb nog wat twijfels.

Kan iemand mij vertellen of bijvoorbeeld Fifa 21 en FH4 op 4k @ 60 soepel wordt weergeven in combinatie met een 4k Iiyama monitor?

Of heb ik daar echt een Series X voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Net een Blu-Ray erin gepropt.. krijg ik wat hakkelig geluid en geen beeld.. kan momenteel even geen ander schijfje pakken maar... iemand die weet wat het kan zijn? Xbox is verbonden met receiver, op 1080p en het het geen 4K UHD maar een FHD schijfje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Laatst online: 00:04
Powerrick153 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:12:
Ik ben van plan om een Series S gaan te kopen, maar ik heb nog wat twijfels.

Kan iemand mij vertellen of bijvoorbeeld Fifa 21 en FH4 op 4k @ 60 soepel wordt weergeven in combinatie met een 4k Iiyama monitor?

Kort antwoord: als je native op 4k wil spelen heb je een Series X nodig.

Lang antwoord: De Series S zal aan upscaling doen om 4k te ondersteunen. Je levert dan wat grafische scherpte in. Ik denk trouwens wel dat je 60fps hebt bij FH4 en Fifa 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 10:27
Als ik de taal verander van de Xbox naar Engels dan is het spel ook in Engels. Maar ja ik heb mijn Xbox het liefst in Nederlands omdat mijn dochter het ook gebruikt. Ik hoop dat er een patch komt om zelf de taal te kiezen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Taal van console aanpassen naar Engels (VS) lost het op. Weet overigens niet of die dan ook op Engels moet blijven staan (nog niet terug aangepast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1993jjohan
  • Laatst online: 28-05 18:52
Ik ben van plan om een Series S gaan te kopen, maar ik heb nog wat twijfels.

Zoals ze al adverteren. Ga er vanuit met de series s dat je max 1440p speelt en de X 2160p.

Kan per game verschillen en er zijn enkele minder zware titels die gewoon op 2160 spelen op de S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:22
Notna schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:05:
[...]

Settings en dan Power en Eco settings en het eea instellen.

En dan je Xbox uitzetten door het Xbox logo op de controller ingedrukt te houden en dan Shut Down console
En dan gaat ie in standby mode, als je in settings voor “instant-on” gekozen heb?
Ik zou ‘m namelijk ook aan willen laten staan, zodat ie vannacht gewoon mooi door gaat met downloaden.
Kan ook wel gewoon de TV uitzetten, maar neem aan dat Xbox ook een standby mode heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:56:
LOL. Gisteren twee Elite Controller Series 2 besteld bij Bol.com voor € 179,99 per stuk.

Kijk ik net bij Bol, staan ze voor € 168 online!
Direct weer twee besteld en die twee die vandaag zijn binnengekomen kunnen weer mooi retour!
Huh die waren toch niet meer te koop?
Zijn ze verbeterd?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik ben van plan om een Series S te gaan kopen, maar ik heb nog wat twijfels.

Haal je de console maar voor 1 game en alleen voor dit jaar? Want Fifa 22+ en FH5+ gaan weer andere eisen stellen. De kans is groot dat de S straks alleen 1440p doet. Of dat mooi is kun je het best testen door een game of video op die resolutie erop te bekijken. Ik denk dat je met zo'n monitor wel meer wilt en dat over een jaar of 2 de meeste games toch wel alleen 4K/60hz op de X doen en dat de S dus minder. Wie weet zelfs naar 1080p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerrick153
doobieters schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:14:
[...]

Kort antwoord: als je native op 4k wil spelen heb je een Series X nodig.

Lang antwoord: De Series S zal aan upscaling doen om 4k te ondersteunen. Je levert dan wat grafische scherpte in. Ik denk trouwens wel dat je 60fps hebt bij FH4 en Fifa 21.
Dank je, daar hoopte ik al op. Dan ga ik me niet meer druk maken om een Series X te kunnen scoren en bestel ik een Series S. Die krijg ik ook beter kwijt hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
1993jjohan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:10:
Zo. Net even lekker fh4 en star wars gespeeld.

Nu mag de Xbox lekker op zijn gemak zijn SSD en externe HDD volmaken met downloads vannacht. Eerste indrukken zijn top. Echter heb ik meerdere keren gehad dat ik even niet kon aanmelden. Maar dat zal de drukte wel zijn.

Controller ben ik direct aan gewent. Voelt voor mij exact hetzelfde als de oude one controller aan na 5 minuten.

Het laden en quick resumé is geweldig.

Je hoort hem totaal niet.

Dolby atmos en vision werken prima.
ik kon mij vanmiddag ook niet aanmelden maar na een reboot lukte dat wel. Zal inderdaad wel de drukte zijn vermoed ik.

Ik heb gears of war 5 gespeeld. Hellblade sesuna sacrifice en wat just cause 4. Die eerste twee zijn nieuw voor me maar just cause 4 had ik van de week op mijn oude Xbox vcr gespeeld en man wat een verschil met die console haha. Weliswaar geen nextgen versie of iets dergelijks, maar wat laad en speelt dat spel soepel ineens en wat kan ik nu van de tropische omgeving genieten. Wat een vooruitgang. Ik ben nu Jedi Fallen order aan het downloaden en planet coaster en ga pitten. Ik ben heel blij met de series x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
.

[ Voor 99% gewijzigd door Kaasje123 op 10-11-2020 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Bii mij werkt quick resume niet. Wat FH4 gespeeld, Warzone erna.
Terug naar FH4 start hij opnieuw de game op ipv resume.

[ Voor 8% gewijzigd door Wybob op 10-11-2020 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerrick153
Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:16:
[...]

Haal je de console maar voor 1 game en alleen voor dit jaar? Want Fifa 22+ en FH5+ gaan weer andere eisen stellen. De kans is groot dat de S straks alleen 1440p doet. Of dat mooi is kun je het best testen door een game of video op die resolutie erop te bekijken. Ik denk dat je met zo'n monitor wel meer wilt en dat over een jaar of 2 de meeste games toch wel alleen 4K/60hz op de X doen en dat de S dus minder. Wie weet zelfs naar 1080p...
Ja, daar heb je gelijk in. Hmmm. Dan misschien toch nog maar ff wachten en hopen dat de Series X wat ruimer te vinden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destro9704
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:47
Quickresume bij FH4 is tijdelijk uitgeschakeld door Microsoft vanwege problemen ook nog wat andere titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56
Nou, 4K/120Hz i.c.m. VRR gaat hem hier (nog steeds) niet worden op mijn LG C9 met meest recente firmware. Dat geeft zwart beeld na zwart beeld of zelfs artifacts in het midden van het scherm. :(

Speel voorlopig maar gewoon op 4K/60Hz/VRR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
destro9704 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:21:
Quickresume bij FH4 is tijdelijk uitgeschakeld door Microsoft vanwege problemen ook nog wat andere titels.
Ok thx! Dit vond ik nog net op google

It seems like this Quick Resume issue is mostly impacting the ‘Optimized’ games which have been given visual upgrades for the new consoles – this means titles like Gears 5 and Forza Horizon 4 are not necessarily going to work with Quick Resume right now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-02 10:32
Iemand last van artifacts in Warzone?
Het gaat om die roze vierkantjes onder de map

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9DYdbToI1vkd45reCSkmwC-eKE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8dc2M6lSYMqVhWrrD6AJWABu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZ90toMlyBZ5Q8xz1jXY4hyr4JE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oreeDTMBtY9uvCBx6WbWCKlS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Powerrick153 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:20:
[...]

Ja, daar heb je gelijk in. Hmmm. Dan misschien toch nog maar ff wachten en hopen dat de Series X wat ruimer te vinden wordt.
Nouja goed, je kunt natuurlijk ook een S kopen nu, lekker gamen en over een jaar of 2 upgraden naar de X en de S ergens anders in huis plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-06 09:38
Hmm FH4 is niet meer speelbaar. Hangt vast op season changing. Eerder nooit problemen gehad.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Rocket League krijgt 120fps-modus op Xbox Series X en S, maar niet op PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rck010 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:15:
[...]

En dan gaat ie in standby mode, als je in settings voor “instant-on” gekozen heb?
Ik zou ‘m namelijk ook aan willen laten staan, zodat ie vannacht gewoon mooi door gaat met downloaden.
Kan ook wel gewoon de TV uitzetten, maar neem aan dat Xbox ook een standby mode heeft.
Afaik: ja :)

Om nog even terug te komen over mijn 65Q90R perikelen; Samsung heeft nu FW 1372.2 uitgebracht (vandaag) die dit probleem oplost. Ik heb nu dus op HDMI poort 4 (niet 3 zoals ik eerder zei) VRR, ALLM, HDR(10) aan op 4:4:4, 10 bit, 4k 120Hz *O*

Enige wat niet werkt is Dolby Vision. Maar dat wist ik al :)

Wat een genot :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 10-11-2020 22:25 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:22
Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:23:
Hmm FH4 is niet meer speelbaar. Hangt vast op season changing. Eerder nooit problemen gehad.
Download ie nog op de achtergrond? Ik had er ook last van toen ie nog een gedeelte binnen aan het harken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:23:
Net gespeeld. Nergens last van.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Ik had gewacht met FH4 te spelen totdat deze volledig gedownload was (incl. alle DLC's), werkt gewoon naar behoren hier..

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:58
Tips voor goede (gamepass) games om de downloaden zodat ik de grafische kracht van de machine in volle glorie kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18:52
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:25:
[...]

Net gespeeld. Nergens last van.
Vanavond ook gespeeld (tegen half 8) en van herfst naar winter veranderd. Nergens last van.
Maar het netwerk is nog niet al te stabiel geloof ik. Wellicht ligt het daaraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Fuujii schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:26:
Tips voor goede (gamepass) games om de downloaden zodat ik de grafische kracht van de machine in volle glorie kan zien?
Gears 5? Forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Yonix schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 22:22:
Nou, 4K/120Hz i.c.m. VRR gaat hem hier (nog steeds) niet worden op mijn LG C9 met meest recente firmware. Dat geeft zwart beeld na zwart beeld of zelfs artifacts in het midden van het scherm. :(

Speel voorlopig maar gewoon op 4K/60Hz/VRR.
Waarom zou je VRR voor nu aan willen hebben?
Pagina: 1 ... 3 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord