Kak mijn console kon niet automatisch inloggen dus ik kan nu niet meer verder spelen
Nouja dan maar de eerste ervaring!
Setup was echt top! ik heb hem voor nu even achter de tv gezet en de oude kabels van de One X gebruikt maar morgen ga ik de TV meubel wat anders indelen. Maargoed booten even 2 tellen wachten en dan de echte setup krijgen.
Inloggen met code op je telefoon is zo fijn gedaan! rustig de setup doorlopen terwijl de console aan het updaten is. Wel voor gekozen om gewoon lekker clean te beginnen en de backup van de One X te ignoren.
Dacht toen laat ik gelijk even Assassins Creed Valhalla starten, moest die helemaal opnieuw gedownload worden

ik dacht dat als je de games had dat er gewoon een patch overheen zou gaan? maar dat kan ook gewoon zijn dat ik het verkeerd begrepen heb hoor... In elk geval voor niets de preload nog geregeld op een externe SSD
Downloaden zelf ging vanmiddag als een zonnetje! De volle 500mbit van mijn Ziggo verbinding werd gebruikt dus kon in notime aan de gang met Valhalla.
AC spelen op 60FPS is echt zo veel soepeler en fijner zeg dan merk je eigenlijk pas hoe traag het vroeger was.
als ik weer kan inloggen maar even verder spelen. Morgen als de Expansion card binnen is beginnen met de andere games te updaten/moven/installeren die ik ook wil spelen (looking at you Destiny/Gears 5

)