• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Ligt het aan mij, of zijn de graphics van Elder Scrolls Online, shadow etc an FLINK gepoetst. Ik speel het op de Series S, maar het is echt superstrak allemaal.

Next gen zou pas 15 juni zijn, maar zo mooi als het nu al is, kan ik het mij zeker niet herinneren.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Noresponse schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 13:03:
Ik zit te denken om extern een case te kopen en daarin M2 geheugen te kopen. Ik zat te denken aan WD black SN750 (3500 Mbps) met een USB 3.2 Gen2 Type M2 case. Ik zit dan rond de 160 euro of kan ik beter deSeagate Geheugenuitbreidingskaart Xbox Series X|S 1 TB SS van 239 kopen.
Poging 2;

Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 1 TB solid-state-schijf - NVMe Expansion SSD voor Xbox Series X|S (STJR1000400) https://www.amazon.nl/dp/...F4JM?_encoding=UTF8&psc=1

Hij is nu 221 voor de liefhebbers. Toch beter dan
239-249 :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:06:
[...]

Het verbaasd mij niet.
Vroeger knutselde de tweaker zelf een pc in mekaar.
Tegenwoordig kan een telefoon hetzelfde en meer.
Die krijg je kant en klaar bij een telefoonabonnement.

Is dat ik via pc (overclocking) naar xbox ben gegaan en daardoor hier een beetje op het forum ben blijven hangen.
Mocht ik nu als jongere een xbox kopen en een nieuwsbron zoeken, dan zou ik lekker op reddit en twitter gaan zitten.
Links en rechts een youtube filmpje en je bent volledig op de hoogte.
Dan ga je toch niet op zo’n stoffig forum zitten met van die ouwe knarren die alles en iedereen vergelijken met het fantastische vroeger …..
Tweakers is in veel opzichten totaal niet gericht op jongeren, ze lijken geen eens serieuze pogingen te doen om een jongere doelgroep aan te spreken en dat zal ze vanzelf opbreken.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-12-2025

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Dat hangt er vanaf of de huidige jongeren op een iets latere leeftijd instromen. Geen idee of dat wel of niet gebeurd overigens. Ik neem aan dat Tweakers dat soort stats zelf wel nauwlettend in de gaten houdt.

XBox Series X: BloodyB2121

Zhankou schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:36:
Ligt het aan mij, of zijn de graphics van Elder Scrolls Online, shadow etc an FLINK gepoetst. Ik speel het op de Series S, maar het is echt superstrak allemaal.

Next gen zou pas 15 juni zijn, maar zo mooi als het nu al is, kan ik het mij zeker niet herinneren.
Toevallig vandaag deze video gekeken, hele gave upgrade zeg. Wat een verschil qua anti aliasing, maar ook die textures, die reflecties op water etc.

And so it began …

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxqFEirUpttEqzKFXTtp5F4hyY0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Be8BzbiFkVlsyH6kjYdI2BOn.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 17:51
Vanaf wanneer op gpu?

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-01 01:16
d.bakker84 schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 19:17:
[...]

Toch ben ik wel verbaasd dat hier helemaal niemand van 21 of jonger zit. Blijkbaar is dit dan het begin van het afhaken bij de jongere generatie op het gebied van Tech 😜. (En daar bedoel ik mee dat ik afhaak en dus niet meer mee kan praten over de nieuwste shit)
Ik merk aan veel kids van 10-20 jaar dat ze toch veel mobiele games spelen en de gene die ze spelen het vaak maar behelpen vindt met zo'n touchscreen en ook geen heil zien in juist games op pc of console. Dus al afhaken of alsnog fifa, minecraft spelen op tablet. Ik heb hier soms 3 kids van 10-11 jaar die alle drie met elkaar op 3 tablets minecraft spelen, maar xbox, ps etc. boeit ze niet niet echt. Er is een hele generatie die games anders speelt en voornamelijk gratis ,hoewel minecraft betaalde versies zijn
Om de pijn van het wachten op Elden Ring iets te verzachten :

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-01 14:03
Dat zal moeten blijken zondagavond. Volgens mij is dit een leak, alhoewel deze leak wel erg voor de hand liggend is (het zijn de enige Bethesda games die nog niet op Game Pass staan).
Ik heb de trailer van Elden Ring al een keertje of 8 gekeken. Echt een vette trailer. En snap trouwens niet dat men het er slecht uit zien vinden. De momenten die er uit zien als gameplay zien er echt meer dan goed uit. Zeker in een 4k trailer.

Benieuwd hoe ze de open world game interessant maken met Souls gameplay.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Dankzij de supersnelle SSD’s kunnen we nu ook real-time warpen in shooters *O*

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:44

ilm

Wom schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 16:42:
Wil er niet direct al te veel conclusies aan geven, maar geeft wel een trend aan. @Krimglas typte het hier al eerder, jongeren zitten minder op klassieke fora zoals GoT en meer op discord en aanverwanten. Geen idee hoe zich dit verhoudt tov. het globale GoT-forum, maar zou mij niet verbazen als dit in lijn ligt.
Toch een beetje curieus en dus discord geïnstalleerd (eerste keer :o ). Login gemaakt en de Xbox Series X | S server/kanaal gejoined.

Eens kijken of dat iets handig gaat zijn. Ik ben wel ten minste cool nu :+

Zijn er nog interessante servers voor tech / gaming? Ik zie dat tweakers er ook een heeft.

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-01 21:17
Ooh, is dat Doom 2016? Daar heb ik wel oren naar. Vond Doom Eternal echt fantastisch om te spelen.

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-01 12:35
Ik heb een vraagje over aansluiten op beamer. Ik heb mijn versterker voor en mijn beamer achterin de kamer. Nu heeft de Series X geen optical out helaas. Is het mogelijk om van de Xbox 2 verschillende HDMI kabels te laten lopen of is er soort van splitter die werkt? De projector heeft geen HDMI die ik door kan lussen. Bedankt alvast.

• Homeland
  • Niet online
Fallout 3 is een van m'n favoriete games ooit, misschien toch nog maar eens spelen al hoop ik dat er nog iets van een remaster aan komt.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-01 13:09

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

continue12345 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:28:
Ik heb een vraagje over aansluiten op beamer. Ik heb mijn versterker voor en mijn beamer achterin de kamer. Nu heeft de Series X geen optical out helaas. Is het mogelijk om van de Xbox 2 verschillende HDMI kabels te laten lopen of is er soort van splitter die werkt? De projector heeft geen HDMI die ik door kan lussen. Bedankt alvast.
HDMI Matrix zoek je.

Xbox Live: Miesjh NL

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 10:00:
Hoe de stream zondag te kijken:

https://news.xbox.com/en-...__twitter_impression=true

Important note: the show will be streamed in 1080p at 60fps. For a more representative look at the visuals contained in the showcase, we recommend watching the 4K / 60fps rebroadcast of the showcase on the Xbox YouTube channel, which will be available after the conclusion of the premiere. We will be sure to post on @Xbox social when the 4K / 60fps version is ready to view.
Is er toevallig al een link beschikbaar waarmee je straks rechtstreeks de rebroadcast kan bekijken zonder spoilers in je gezicht gedrukt te krijgen door YouTube?

Kom er net achter dat ik 19:00 morgen niet ga redden :'( Voor het eerst sinds jaren dat ik de Xbox showcase niet live zal zien.
Caayn schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:19:
[...]
Is er toevallig al een link beschikbaar waarmee je straks rechtstreeks de rebroadcast kan bekijken zonder spoilers in je gezicht gedrukt te krijgen door YouTube?

Kom er net achter dat ik 19:00 morgen niet ga redden :'( Voor het eerst sinds jaren dat ik de Xbox showcase niet live zal zien.
Hmm dat weet ik niet. Ik kan je de directe link naar de rebroadcast wel even sturen via DM? Dan hoef je ook niet in dit topic te komen :)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:24:
[...]

Hmm dat weet ik niet. Ik kan je de directe link naar de rebroadcast wel even sturen via DM? Dan hoef je ook niet in dit topic te komen :)
Dat zou super zijn :D
Prima :)

• continue12345
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-01 12:35
Als ik nu een xbox live gold kaart koop van 12 maanden bij bol kan ik deze dan omzetten naar gamepass ultimate voor 1 euro? Werkt dat nu?
Is vanavond de E3 al? Is helemaal langs me gegaan oeps haha

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10-2025
G_Dragon schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:28:
Is vanavond de E3 al? Is helemaal langs me gegaan oeps haha
10e al. Maar vanavond de eerste 2 grote studios. Ubisoft en gearbox.
MissMe NL schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:45:
[...]

10e al. Maar vanavond de eerste 2 grote studios. Ubisoft en gearbox.
Oh no, welke heb ik gemist?
Ben er normaal wel mee bezig, maar is deze keer serieus helemaal langs me gegaan :F

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• MissMe NL
G_Dragon schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 13:48:
[...]

Oh no, welke heb ik gemist?
Ben er normaal wel mee bezig, maar is deze keer serieus helemaal langs me gegaan :F
Koch showcase vond ik echt heel saai.

https://gamer.nl/artikele...renties-op-een-rijnbsp-2/

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:24

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

continue12345 schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 12:01:
Als ik nu een xbox live gold kaart koop van 12 maanden bij bol kan ik deze dan omzetten naar gamepass ultimate voor 1 euro? Werkt dat nu?
Klopt volgens mij is er nu een actie van 3 maanden van 1€ dus je krijgt dan 12+3 maanden Ultimate. Je kan ook nog steeds 3x12 maanden kopen en dan heb je na je activatie van 1€ ultimate 3 jaar tegen gereduceerd tarief, aanrader!
Koch al geweest? Dan ga ik die even terugkijken want ze zouden meer over Dead Island 2 bekend maken en daar zit ik al sinds aankondiging op te hopen.

Graft schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:16:
[...]

Ooh, is dat Doom 2016? Daar heb ik wel oren naar. Vond Doom Eternal echt fantastisch om te spelen.
Eternal vind ik echt tegenvallen.
Heb daar destijds zelfs de deluxe versie met seasonpass van gepreordered maar de dlc geneens aangeraakt :/
Doom 2016 daarintegen *O* _/-\o_ oOo

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:48
Eindelijk Fallout 3 op Gamepass _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:44
Ik begin toch weer hyped te worden voor Halo Infinite. Over de graphics twijfel ik niet meer. Ik heb gewoon heel veel zin om het te spelen :)

• Graft
  • Laatst online: 16-01 21:17
Ze zetten kennelijk echt groots in op de Xbox Showcase. Krijg gewoon banners te zien op de frontpage!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51b_O6kimif8yt7U8b2QJxWoxHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0eCITsB0P4i3AZ3cmDtbQnn.jpg?f=fotoalbum_large
@MissMe NL ik ga de stream nu even terugkijken en hopen op Dead Island 2 :)

Graft schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 15:54:
Ze zetten kennelijk echt groots in op de Xbox Showcase. Krijg gewoon banners te zien op de frontpage!

[Afbeelding]
Als je een klap geld neerlegt voor Bethesda, maken die paar dollars om het te promoten ook niet meer uit.

@MissMe NL ik vind het een tegenvallende show en ook geen Dead Island 2, wel zitten er een paar games tussen waarbij ik me twijfels heb en meer van wil zien. Een daarvan is Encased

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2021 19:38 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:12
Caayn schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:19:
[...]

Zodra de URL van de presentatie live gaat, kun je hem op youtube al terugspoelen naar het begin. Dus als je die link opzoekt, dan is dat verder geen issue?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Martinspire
Ubisoft is met de pre-show live:

Die zal dus overgaan in de presentatie zelf om 20.00

• NukaWorldNL
Dead Island 2 is eigenlijk toch al een verloren strijd. Hoe vaak die game al is uitgesteld en weer een andere developer heeft gehad. Ik heb echt totaal geen vertrouwen meer in die game. Zombiegames vind ik geweldig, maar dan wacht ik toch echt liever op Dying Light 2. Ben sowieso de laatste paar dagen weer bezig met Dying Light 1. Blijft ook een topper hoor.

• Martinspire
Ubisoft is begonnen. Ik zag net al wat over Watch Dogs DLC van de season pass, maar dat zal wel niet onderdeel van de presentatie zijn.

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13-01 21:43
Was Ubisoft even gaan kijken, maar saaie boel. Nu al...

Wil eigenlijk alleen weten of er nog een nieuwe Splinter Cell komt, maar daar hoop ik al jaren op ;w

• Martinspire
Ah, de volgende DLC van Assassins Creed Valhalla wordt "The Siege of Paris" in Frankia deze zomer... (grote nieuwe map, nieuwe missies, etc).

En de discovery tour komt ook weer terug. En ze ondersteunen hem nog een jaar (dus in 2022 komt gewoon weer een nieuwe uit)

Verder een beetje matige show. Rainbow Six coop game (die boeit me echt niks), Rocksmith+, Just Dance, Riders Republic (toch niet zo heel boeiend eigenlijk), wat DLC aankondigingen en nu TV/Film stuff.

Nu dus eindelijk Far Cry. Met ook eindelijk een hoofdpersoon die praat...

[ Voor 82% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2021 21:47 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:20
joneboon schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 21:13:
Was Ubisoft even gaan kijken, maar saaie boel. Nu al...

Wil eigenlijk alleen weten of er nog een nieuwe Splinter Cell komt, maar daar hoop ik al jaren op ;w
Is meestal niet heel spannend. Maar normaal kan je daar met heel veel Tweakers over ouwehoeren. Dit jaar niet eens een E3 topic helaas.

• Martinspire
Beakzz schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 21:53:
[...]

Is meestal niet heel spannend. Maar normaal kan je daar met heel veel Tweakers over ouwehoeren. Dit jaar niet eens een E3 topic helaas.
Je bent vrij om een topic te maken, maar dit jaar is het wederom niet zo heel bijzonder. Ubisoft en Xbox zijn imo de enige interessante shows.

Maar Ubisoft is dit jaar ook niet echt bijzonder. Ze doen nu die Mario+Rabbits als uitsmijter (tenminste, zo lijkt het). En er is dus geen nieuwe Assassins Creed, Ghost Recon, Rainbow Six (ik tel die andere niet mee, dat lijkt me echt dood binnen een maand of zo), Splinter Cell of andere titel. Dus ja, dan gaat het gewoon niet zo hard.

Dan heb je daarnaast ook nog de EK wedstrijden, dus dat is gewoon niet handig. Daarom leek het me ook niet zo'n probleem om er geen topic van te maken. Alles komt toch wel online en het lijkt erop dat 2021 niet zo'n heel bijzonder gamejaar gaat worden.

Edit: hmm, misschien toch nog een boeiende uitsmijter?

• Martinspire
Lol, een avatar (van die film) game. Mogelijk bij release van de nieuwe film?

Snowdrop is trouwens toch de engine van The Division

• Beakzz
Martinspire schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 22:01:
[...]

Je bent vrij om een topic te maken, maar dit jaar is het wederom niet zo heel bijzonder. Ubisoft en Xbox zijn imo de enige interessante shows.

Maar Ubisoft is dit jaar ook niet echt bijzonder. Ze doen nu die Mario+Rabbits als uitsmijter (tenminste, zo lijkt het). En er is dus geen nieuwe Assassins Creed, Ghost Recon, Rainbow Six (ik tel die andere niet mee, dat lijkt me echt dood binnen een maand of zo), Splinter Cell of andere titel. Dus ja, dan gaat het gewoon niet zo hard.

Dan heb je daarnaast ook nog de EK wedstrijden, dus dat is gewoon niet handig. Daarom leek het me ook niet zo'n probleem om er geen topic van te maken. Alles komt toch wel online en het lijkt erop dat 2021 niet zo'n heel bijzonder gamejaar gaat worden.

Edit: hmm, misschien toch nog een boeiende uitsmijter?
Nah ik ben waarschijnlijk de enige die het mis :) Zelf hoop ik op een lading indie verrassingen deze E3. Nu al blij met de nieuwe Mario vs Rabbits en de Riders Republic beelden. Het blijft voor mij toch het feest van de games...dan maar een minder leuk feestje :D

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 07:21
mjah het E3 topic liep nou meestal ook niet echt storm :P

maar dit vond ik prima van Ubi! veel minder schreeuwerig of cringy iig en leuke games getoond!

Kijk wel uit om parijs te bestormen, RS6 parasite/quarantine kende ik al en kan best leuk coop gaan worden en avatar lijkt me dan wel erg interessant! Snowdrop is idd The Division engine maar daar moeten ze veel mee kunnen en ziet er grafisch (iig in Division) echt wel top uit :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Had ergens hoop op Kingdom Come Deliverance 2... :'(

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:50

On_E

Housemusic

Riders Republic ziet er echt heel tof uit. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:36

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Martinspire schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 22:04:
Lol, een avatar (van die film) game. Mogelijk bij release van de nieuwe film?

Snowdrop is trouwens toch de engine van The Division
Vond het er prima uitzien overigens

Xbox Live ID:Notna8310

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-01 22:34
Jedi Fallen Order is toch echt een grap.. In 20 minuten spelen al twee vastlopers gehad. Ook vind ik het enorm storend dat er voortdurend dingen opeens op het scherm springen. Alsof ze te laat geladen zijn. Zo zie je bijvoorbeeld bij een scène een ruimteschip landen, en een fractie later verschijnen de wolken pas. Echt storend gewoon.
Bam !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CtSGyML6bCgtLx-yc96OKw_hMEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SGY4cnQQqAdc0XBKrCJxq7aZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door justifire op 13-06-2021 00:16 ]

Dat Deaths Door ziet er wel vet uit zeg.

Net Chivalry gespeeld. Maar ik ga een refund aanvragen. De trailers en gameplay beelden zijn echt wel anders dan de feitelijke gameplay :P. Gewoon ongeorganiseerde hack and slash zonder overzicht en chaos en teamkills. Blijf ik toch maar even bij Knock-out city als MP game tot Halo en BF6.

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2021 01:12 ]

Ben benieuwd naar de Gameplay beelden van die Avatar Game en wat voor type game het is :)

Weet iemand toevallig of de studio achter hogwarts legacy ook bij de E3 is? Want ik hoop dat we gameplay te zien gaan krijgen :)

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 13-06-2021 02:16 ]

• Henkje.doc
  • Laatst online: 08:34
Blijkbaar is er na afloop van Ubi forward een aanpassing geweest op de wiki van Beyond Good and Evil 2.

Wikipedia: Beyond Good and Evil 2

Toekomstmuziek zeker en wederom een E3 zonder informatie. Dus dan snap ik dat er een verzoek komt om de pagina mogelijk weg te halen.

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-01 13:28
Ik zag net een tweet van Tom Warren die bevestigd dat Yakuza: like a dragon maar gamepass komt. Dus mocht je kunnen wachten zou ik deze refunden :)

Laat maar, ik had je overduidelijke pijl niet gezien vanochtend

[ Voor 6% gewijzigd door kezzza op 13-06-2021 16:56 ]

• Xgar
  • Laatst online: 14:17
Mooi als Yakuza naar gp komt, weet ik wat ik ga spelen nu ik bijna klaar met Nier:Automata ben.
Hier staat wel 4K bij vermeld?

[YouTube: Xbox & Bethesda Games Showcase]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-01 09:26

Kalkie

NLMP

Xgar schreef op zondag 13 juni 2021 @ 07:48:
[...]

Mooi als Yakuza naar gp komt, weet ik wat ik ga spelen nu ik bijna klaar met Nier:Automata ben.
Je kan niet bijna klaar met Nier zijn tenzij je ‘m minstens 3x hebt gespeeld :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Xgar
  • Laatst online: 14:17
Kalkie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 09:19:
[...]

Je kan niet bijna klaar met Nier zijn tenzij je ‘m minstens 3x hebt gespeeld :)
:D Klopt helemaal, zit aan het einde van mijn 2e playthrough.
https://www.eurogamer.net...ing-games-ive-ever-played

Leuk artikel over Sable. Xbox game die in september in Gamepass uitkomt.

Nog niet. Ik dacht dat die demo’s pas na de 25e kwamen. Straks ff kijken! :)

Edit: de demo kort gespeeld. En wat een mooie game. :) Doet me een beetje denken aan Nausicaa of the Valley of the wind. Snel gestopt want wacht wel even tot de full game uit is in september.

Dit soort games geeft mij wel weer de bevestiging:

Artstyle > miljarden polygonen, raytracing, en whatever je kunt bedenken op technisch niveau.

[ Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2021 11:15 ]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-01 14:43
uchiha tijntje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:36:

Artstyle > miljarden polygonen, raytracing, en whatever je kunt bedenken op technisch niveau.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk. Ratchet and clank rift apart is daar een mooi voorbeeld van.

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 16-01 01:16
Zo was even een gedoe om Battlefield 5 op mijn xbox series X te krijgen over wifi ging het niet goed, vanaf de HDD ook niet en toch maar besloten om het opnieuw te installeren (3 uur later) en toen bij het eerste potje liep alles vast? alles uitgezet en weer gestart en toen was alles goed inclusief mijn extra wapens en items voor mijn tank :)

Ik zie bij decay of dead zekers wel een verschil met de xbox one X, maar met Fifa zie ik het nog niet, maar ben erachter gekomen dat je apart de XS versie moet installeren?

De laad tijd is iets sneller met bovenstaande games en dat komt ook door dat er met internet steeds verbinding moet worden gezocht.

Nu nog mijn Xbox one X verkopen :)

Het enige probleem wat ik met de XBOX series X heb, wat een opvallend design. Mijn vrouw vindt het net een Urne en ze heeft gelijk, Hij is lelijk en komt binnen kort op de grond , als ik een 3 meter lange HDMI kabel heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Noresponse op 13-06-2021 13:30 ]

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-12-2025

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Noresponse schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:29:

Het enige probleem wat ik met de XBOX series X heb, wat een opvallend design. Mijn vrouw vindt het net een Urne en ze heeft gelijk, Hij is lelijk en komt binnen kort op de grond , als ik een 3 meter lange HDMI kabel heb.
Jij vindt hem lelijk. Ik vind het by far the best uitziende console ooit. Mooi neutraal en strak. Blij dat het niet in de behuizing van de ps5 zit bijvoorbeeld.

Edit: Wat is een Urne eigenlijk?
Edit 2: ah, hetzelfde als een urn. Weer wat geleerd en dat op zondag 😊

[ Voor 8% gewijzigd door d.bakker84 op 13-06-2021 13:41 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Kaasje123 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:13:
[...]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
Liefst allebei natuurlijk :) Maar ik merk dat ik gewoon niet meer zo snel onder de indruk ben van al het grafische geweld hoe technisch knap het ook is. Een unieke en mooie artstyle daarentegen. Daar kan ik me nog vaak door laten verrassen.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-06-2021 13:49 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:34
uchiha tijntje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:47:
[...]

Liefst allebei natuurlijk :) Maar ik merk dat ik gewoon niet meer zo snel onder de indruk ben van al het grafische geweld hoe technisch knap het ook is. Een unieke en mooie artstyle daarentegen. Daar kan ik me nog vaak door laten verrassen.
Ben ik wel met je eens. Ben meer onder de indruk van een ori dan van een gears 5 dlc. Tegelijkertijd vind ik games met kwaliteit van een gears dlc 5 ook wel prettig maar merk ik dat vaak pas op als ik weer een wat oudere game speel waarbij ik dan denk dit is niet meer zo mooi.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:15
Noresponse schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:29:

Smaken verschillen natuurlijk maar ik waardeer de XSX enorm nu ik een tijdje een ps5 gehad heb. Die ps5 is in vergelijking met de XSX groot,lelijk en maakt lawaai :+

De XSX voelt ook erg degelijk aan tov een ps5, ik ben echt heel blij met het design van de XSX

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 13-06-2021 14:25 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
Waarom laten ze ons niet alvast de Flightsimulator preloaden?🙂

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MissMe NL
G_Dragon schreef op zondag 13 juni 2021 @ 02:07:
Ben benieuwd naar de Gameplay beelden van die Avatar Game en wat voor type game het is :)

Weet iemand toevallig of de studio achter hogwarts legacy ook bij de E3 is? Want ik hoop dat we gameplay te zien gaan krijgen :)
Was al nieuws naar buiten gekomen dat hogwarts legacy niet getoond gaat worden bij de e3. Helaas. Kijk er ook naar uit. Gotham knight en suicide aquad helaas ook niet. Maar misschien klopt het nieuws niet. Laten we het hopen.

https://www.want.nl/slech...e-rondom-hogwarts-legacy/

Edit: is trouwens WB. Showcase komt maandag om 23.00.

[ Voor 8% gewijzigd door MissMe NL op 13-06-2021 14:37 ]

• MissMe NL
Lekker Ventje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:27:
Waarom laten ze ons niet alvast de Flightsimulator preloaden?🙂
Zou het vanavond toch uiteindelijk aangekondigd worden en 15 juni de release?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:50

On_E

Housemusic

MissMe NL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:39:
[...]

Zou het vanavond toch uiteindelijk aangekondigd worden en 15 juni de release?
Ik las 20 juli.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Hopelijk nieuws over Witchfire

En van Atomic Heart

:9

• Henkje.doc
  • Laatst online: 08:34
justifire schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 20:06:
[...]

Het verbaasd mij niet.
Vroeger knutselde de tweaker zelf een pc in mekaar.
Tegenwoordig kan een telefoon hetzelfde en meer.
Die krijg je kant en klaar bij een telefoonabonnement.

Is dat ik via pc (overclocking) naar xbox ben gegaan en daardoor hier een beetje op het forum ben blijven hangen.
Mocht ik nu als jongere een xbox kopen en een nieuwsbron zoeken, dan zou ik lekker op reddit en twitter gaan zitten.
Links en rechts een youtube filmpje en je bent volledig op de hoogte.
Dan ga je toch niet op zo’n stoffig forum zitten met van die ouwe knarren die alles en iedereen vergelijken met het fantastische vroeger …..
Stoffige knar present ;)
Uiteraard wel op de series x. Want ja dat kan tegenwoordig.

Benieuwd naar vanavond. Wel zijn de verwachtingen sinds gisteravonds wat minder geworden. Dat is dan weer het nadeel van oudere knar zijn 😄

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het enige wat ik vanavond wil weten is wanneer MSFS uitkomt. Als ik dit topic en zo de afgelopen dagen E3 volg zie ik wel dat ik echt heel weinig games speel en ook weinig verschillende categorieën.

GTA4 en 5, RDR 1 en 2, AC serie, Watch dog serie, Hitman, Tomb Raider, the Witcher en als echte uitzondering FH4 en dus straks MSFS.

Ik heb van de week nog even dat knock out city gedaan, maar vond het niks. Sommige spellen vind ik best ok, wreckfest en play golf with friends.... maar na installatie en een dag of 2 start ik ze gewoon niet meer op. Ook spellen als Fifa en F1 lijken me best leuk om te doen, maar echt oppakken en leren beter in te worden doe ik gewoon niet. Zonder verhaal of echte opdracht lijk ik een drempel te hebben om het op te pakken.

Als ik dan naar de aankondigingen kijk zit er verdraaid weinig voor mij bij.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-06-2021 15:47 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Beakzz
ArthurMorgan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:45:
Het enige wat ik vanavond wil weten is wanneer MSFS uitkomt. Als ik dit topic en zo de afgelopen dagen E3 volg zie ik wel dat ik echt heel weinig games speel en ook weinig verschillende categorieën.

GTA4 en 5, RDR 1 en 2, AC serie, Watch dog serie, Hitman, Tomb Raider, the Witcher en als echte uitzondering FH4 en dus straks MSFS.

Ik heb van de week nog even dat knock out city gedaan, maar vond het niks. Sommige spellen vind ik best ok, wreckfest en play golf with friends.... maar na installatie en een dag of 2 start ik ze gewoon niet meer op. Ook spellen als Fifa en F1 lijken me best leuk om te doen, maar echt oppakken en leren beter in te worden doe ik gewoon niet. Zonder verhaal of echte opdracht lijk ik een drempel te hebben om het op te pakken.
Kan zelf al een jaar of 2 juist niet meer in een story driven game komen. Het boeit mij gewoon helemaal niet. Alleen de Mafia 2 remaster uitgespeeld maar dat was bekend terrein.

Simracing, citybuilders/management en verder de snelle mp games

• ArthurMorgan
  • Niet online
Beakzz schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:51:
[...]

Kan zelf al een jaar of 2 juist niet meer in een story driven game komen. Het boeit mij gewoon helemaal niet. Alleen de Mafia 2 remaster uitgespeeld maar dat was bekend terrein.

Simracing, citybuilders/management en verder de snelle mp games
Mafia komt in het lijstje zodra ze 60 fps worden ;) Heb laatst 3 nog wel weer opgestart, maar ik hou er gewoon niet van en heb genoeg liggen wat wel 60 doet.

Die simracers zou ik wel doen als ik de leercurve over kon slaan denk ik :D Dat vind ik zo lekker aan FH4, je kunt heel veel dingen laten ondersteunen in het begin en gewoon wel meekomen. En dan kom je verder en ga je iets minder ondersteuning aanzetten. Je wint daar wel iets aan snelheid en controle mee. Maar niet zoveel dat de beginners echt helemaal wegvallen. Net als de tuning, als je wilt doe je het wel, zo niet zoek je die van een ander op die je bevalt.

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 13-06-2021 16:04 ]

Ik ga samen met een vriend de show kijken. :) En vanavond nog een keer de 4K versie denk ik. Heb er in ieder geval zin in. Hoop dat we het hier een beetje gezellig kunnen houden tijdens en na de persconferentie. :)

• MissMe NL
Zijn wat game sites die zeggen 15 juni. Maar goed dat zijn ook geruchten. We gaan het waarschijnlijk dan wel zien vanavond.

• Homeland
  • Niet online
Het blijft vreemd dat veel livestreams en trailers niet in 4k online staan, toch een gemiste kans want genoeg games die toch wel in 4k speelbaar zullen zijn.

• giantgiantus
Homeland schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:10:
Het blijft vreemd dat veel livestreams en trailers niet in 4k online staan, toch een gemiste kans want genoeg games die toch wel in 4k speelbaar zullen zijn.
Eens. Snap het ook niet. Die persconferenties zijn toch gewoon van te voren opgenomen? Bij echt live kan ik me er nog wat bij voorstellen. Maar bij opgenomen materiaal niet echt. Of is het om de isp te ontlasten?

• Homeland
  • Niet online
giantgiantus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:18:
[...]

Eens. Snap het ook niet. Die persconferenties zijn toch gewoon van te voren opgenomen? Bij echt live kan ik me er nog wat bij voorstellen. Maar bij opgenomen materiaal niet echt. Of is het om de isp te ontlasten?
Eigenlijk kan ik het me zelfs bij een live show niet meer voorstellen, de apparatuur is zeker voor een Microsoft niet duur en er zijn genoeg mensen met snel genoeg internet en een tv om 4k content te streamen.

• giantgiantus
Homeland schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:20:
[...]

Eigenlijk kan ik het me zelfs bij een live show niet meer voorstellen, de apparatuur is zeker voor een Microsoft niet duur en er zijn genoeg mensen met snel genoeg internet en een tv om 4k content te streamen.
YouTube heeft misschien die videobestand nog niet gesynchroniseerd met isps waardoor het internetverkeer misschien wel enorm toeneemt? Of praat ik onzin?

• MissMe NL
Wel balen dat Nederland straks ook om 9 uur een wedstrijd heeft. Keuzes hahaha.

Nvm. Showcase van ms is om 7 uur. Komt goed uit.

[ Voor 24% gewijzigd door MissMe NL op 13-06-2021 16:25 ]

• giantgiantus
MissMe NL schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:24:
Wel balen dat Nederland straks ook om 9 uur een wedstrijd heeft. Keuzes hahaha.

Nvm. Showcase van ms is om 7 uur. Komt goed uit.
7 uur Persco. 9 uur wedstrijd. 11 uur de 4K trailer kijken van de games die ik leuk vindt. Hoop zelf erg op stalker, halo en iets onverwachts.

• Homeland
  • Niet online
Om 6uur begint al het FanFest van Xbox.

"The Xbox FanFest Watch Party is starting soon. Join us starting at 9am PT for a special pre-show Q&A hosted by Brina Hatcher, and featuring special guests: Phil Spencer, Sarah Bond, Aaron Greenberg and Pete Hines." Volgens mij alleen te zien als je je eerder al had aangemeld. https://experiences.fanfest.xbox.com/

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:07
uchiha tijntje schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:07:
Ik ga samen met een vriend de show kijken. :) En vanavond nog een keer de 4K versie denk ik. Heb er in ieder geval zin in. Hoop dat we het hier een beetje gezellig kunnen houden tijdens en na de persconferentie. :)
Zolang het maar goed zit met de unieke en mooie artstyle vanavond zal dat toch wel goed komen? Het grafische element is minder van belang, dus je bent alvast ingedekt voor een gezellige avond.

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 16-01 14:03
Homeland schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:32:
Om 6uur begint al het FanFest van Xbox.

"The Xbox FanFest Watch Party is starting soon. Join us starting at 9am PT for a special pre-show Q&A hosted by Brina Hatcher, and featuring special guests: Phil Spencer, Sarah Bond, Aaron Greenberg and Pete Hines." Volgens mij alleen te zien als je je eerder al had aangemeld. https://experiences.fanfest.xbox.com/
Ik zit er al een half uur in gezien ze een grens hebben aan aantal mensen (50k). Ik laat 'em lekker ingelogd staan.

• ArthurMorgan
  • Niet online
geregistreerd en ingelogd. Straks mooi streamen naar de chromecast. thanks voor de linkjes en info hierboven.

• Beakzz
ArthurMorgan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:03:
[...]

Mafia komt in het lijstje zodra ze 60 fps worden ;) Heb laatst 3 nog wel weer opgestart, maar ik hou er gewoon niet van en heb genoeg liggen wat wel 60 doet.

Die simracers zou ik wel doen als ik de leercurve over kon slaan denk ik :D Dat vind ik zo lekker aan FH4, je kunt heel veel dingen laten ondersteunen in het begin en gewoon wel meekomen. En dan kom je verder en ga je iets minder ondersteuning aanzetten. Je wint daar wel iets aan snelheid en controle mee. Maar niet zoveel dat de beginners echt helemaal wegvallen. Net als de tuning, als je wilt doe je het wel, zo niet zoek je die van een ander op die je bevalt.
Ja snap ik. Speel zelf alles wat niet in 60fps is gewoon op de pc. 30 fps voelt gewoon echt stroperig voor mij. Op de pc speel ik rond de 100 maar het verschil terug naar 60 is dan weer wel goed te doen.

Simracen klinkt moeilijker dan het is hoor. Elke Sim heeft genoeg middelen tegenwoordig om het heel makkelijk te maken. Als mijn vriendin de simrig wil uit proberen met VR dan moet ik alles ook super makkelijk zetten want ze wordt misselijk als de auto spint 😅

• NukaWorldNL
Ik hoop echt dat we dit jaar iets van Starfield gaan zien. Gewoon echt wat duidelijks en dat we weten wat voor game het gaat zijn. Zelf dacht ik altijd een Action RPG zoals Fallout/The Elder Scrolls, maar schijnbaar wordt het toch meer zoals No Mans Sky en dat spreekt me juist weer minder aan.

• Jaguar645
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/joZclgG16Wdd5naIo83COPakV2o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g9rQyEmJWmHNRLGPH96Am2HO.jpg?f=fotoalbum_large

Vandeweek ingeschreven en gisteren dus een mail gehad met de uitnodiging :) ben benieuwd wat ze in het uurtje vooraf aan vragen krijgen en de antwoorden erop!

• Homeland
  • Niet online
Aaron Greenberg die even hint naar een racegame in de pre-show, ben benieuwd hoeveel ze tonen van een volgende Forza.

Edit: Om even verder te speculeren, achter Phil Spencer staat een Switch, komt Gamepass naar de Switch?

[ Voor 31% gewijzigd door Homeland op 13-06-2021 18:12 ]

• Jaguar645
ze hebben FM al geteased de vorige E3 dus wellicht meer gameplay deze keer?
Ik smacht naar een nieuwe Forza Motorsport!!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• giantgiantus
Homeland schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:10:
Aaron Greenberg die even hint naar een racegame in de pre-show, ben benieuwd hoeveel ze tonen van een volgende Forza.

Edit: Om even verder te speculeren, achter Phil Spencer staat een Switch, komt Gamepass naar de Switch?
Switch heeft ook andere streamende games en eigenlijk werkt dat prima. Ik snap wat dit voor MS kan opleveren, maar wat heeft Nintendo er aan?

• giantgiantus
Rivanov schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:27:
Ik smacht naar een nieuwe Forza Motorsport!!
Ik begreep dat er eerst weer een horizon komt.
Pagina: 1 ... 176 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord