• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:07
Ik snap niet dat er mensen afgeven op de snelheid van downloaden via Xbox Network. (Heb KPN 500 1:1).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9EGCNiihDn8f_h7EAr0bKevVvK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9RQ9hvDjmHDnaDH4XdbGIzuu.jpg?f=fotoalbum_large

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
zetje01 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:45:
[...]

Nou, geen WRECKFEST in ieder geval gggrrrr!
Hij wil je alleen maar een zetje geven :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 13:41
Sjalabert schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:04:
Ik snap niet dat er mensen afgeven op de snelheid van downloaden via Xbox Network. (Heb KPN 500 1:1).
[Afbeelding]
Idem, behalve als er een game nog op de achtergrond draait dan is de snelheid een fractie hiervan. Ff de game sluiten helpt dan.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

The Otherside schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:17:
[...]

Idem, behalve als er een game nog op de achtergrond draait dan is de snelheid een fractie hiervan. Ff de game sluiten helpt dan.
Suspend ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-01 20:32

Op Series S niet echt fijn speelbaar met raytracing aan, alsdus Digital Foundry.

60fps met RT op Series X met her en der wat dips.

[ Voor 25% gewijzigd door Timothy3000 op 04-05-2021 21:28 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:26:
[Video: title]

Op Series S niet echt fijn speelbaar met raytracing aan, alsdus Digital Foundry.

Ik kan hem nu niet bekijken maar op weke resolutie met RT 60fps? 4K zou mijn inziens best indrukwekkend zijn. Kleine dips is met VRR ook niet echt een probleem denk ik zo.

Niet dat ik hem op korte termijn zal kopen. Of een leuke aanbieding of met wat geluk via Gamepass :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

... Waarom... Rent ie op dat beest af... Met een toiletborstel? :+

(en waarom blijven van die marketing pipo's trailers uploaden met ingebakken zwarte balken... Ziet er zo ontzettend amateuristisch uit, waardoor ik gelijk gevoelsmatig dat met de game ga associëren...)

Gamertag: FinrazielNL

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zat nog te twijfelen of ik hem voor de XSX zou halen of PS5 (het is me verder om het even op wat controllervoorkeuren na), maar het wordt weer de XSX. Toch weer net (marginaal) beter :)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:42
10 tot 12% betere performance met RT, om precies te zijn :+

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:25
DutchOwnage schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:21:
10 tot 12% betere performance met RT, om precies te zijn :+
Grrr dit wil ik dus niet lezen. Vind alles fijner aan de ps5 maar het gaat toch echt om de games dus ga hem ook spelen op de xsx😂. Ik heb het idee dat het echt een enorme topper gaat worden.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:16

Okay, maar evengoed "turn RT off" ziet het er geweldig uit met 60 FPS op de Series S.
Nou ja ... vind ik dan.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:25
zetje01 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:32:
[...]

Okay, maar evengoed "turn RT off" ziet het er geweldig uit met 60 FPS op de Series S.
Nou ja ... vind ik dan.
Toch blijft het domme zet van MS. Ze hadden een andere stragie kunnen gebruiken . Die S trekt t nu al slecht en dan zitten we in het eerste jaar van een generatie. Volgens mij is die hele s nog geboren uit het idee van cross gen ook met de one. Gaat denk ik niet werken.

Tekst iets aangepast om vs discussies te voorkomen

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 05-05-2021 09:16 ]

• zetje01
giantgiantus schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:40:
[...]

Toch blijft het domme zet van MS. Ze hadden een andere stragie kunnen gebruiken. Die S trekt t nu al slecht en dan zitten we in het eerste jaar van een generatie. Volgens mij is die hele s nog geboren uit het idee van cross gen ook met de one. Gaat denk ik niet werken.
Het zou kunnen, maaaaaaaaar:

Voorheen, met de vorige generatie, (en die daarvoor,) was het zo, dat naarmate het ding langer op de markt was, de games grafisch beter werden. Alsof de developpers steeds beter om (of mèt) de beperkingen van de machine heen wisten te programmeren.
Althans, zo herinner ik het me.

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 05-05-2021 09:16 ]

• DutchOwnage
[...]

Toch blijft het domme zet van MS. Ze hadden strategie van Sony moeten hanteren. Voor 400 gewoon een snel ding. Die S trekt t nu al slecht en dan zitten we in het eerste jaar van een generatie. Volgens mij is die hele s nog geboren uit het idee van cross gen ook met de one. Gaat denk ik niet werken.
Er zijn hele volksstammen die geen ruk geven om RT(als ze al weten wat het inhoud), en ook niet om resoluties geven. Gewoon lekker Fifa en Fortnite op een 1080p schermpje en gaan voor 300. En natuurlijk ff Gamepass erbij. Precies hoe MS het graag ziet.

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-01 00:29
G_Dragon schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 20:24:
Volgens mij hadden ze last van server problemen, Tweakers lag even plat :p
Dodenherdenking.
Heeft iemand van jullie Dragon Quest Builders 2 al gespeeld? Hij is best fun, normaal is dit edit niet mijn ding maar het is leuk.

Echter kun je dus ook de creaties van andere mensen zien, je moet dan naar zo'n notice board, maar zodra ie probeert te connecten met de server krijg ik een error. Ik kan dus niks van de creaties van anderen zien. Jullie deze ongein ook?

Volgens iemand op XboxEra draait Dishonored : Death of the Outsider WEL met X1X settings en dus daarbovenop de 60fps. Apart, want op die lijst stond een een vinkje bij "off by default on Series X". Morgen eens testen.

[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 04-05-2021 23:39 ]

• Thalaron
  • Nu online
[...]

Toch blijft het domme zet van MS. Ze hadden een andere stragie kunnen gebruiken. Die S trekt t nu al slecht en dan zitten we in het eerste jaar van een generatie. Volgens mij is die hele s nog geboren uit het idee van cross gen ook met de one. Gaat denk ik niet werken.
Ik denk dat de Series S een prima strategie is. Een maat van mij heeft hem gekocht en speelt er met tevredenheid mee op een 32” 1080p TV op 4 meter afstand.

Niet iedereen geeft wat om 4K RT 120fps.

Dat gezegd hebbende zouden ze mijn inziens RT beter een Series X only ding hebben gelaten én dat ze er wellicht slim aan hadden gedaan om een Series X Digital Only voor €399 uit te brengen als directe concurrent vs PS5 DE.

[ Voor 5% gewijzigd door Sagat op 05-05-2021 09:16 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

[Twitter: https://twitter.com/neonepiphany/status/1389702301003116546?s=21]
Ziet er wel fancy uit :) Betreft de Motes dynamic background.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2021 00:17 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:47
zetje01 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 19:45:
Sommige dingen snap ik echt niet hè, met WreckFest.

Wat is de point van me (iemand) eraf beuken als je zelf mee eraf gaat?
Wat heb je dan aan het eind van de race bereikt, waar je je lekker, of trots over kan voelen?

Ik haal wel genoegen uit bijvoorbeeld in de top 5 eindigen als er (meer dan) 10 mensen meeracen.
Of bijvoorbeeld één goede snelle ronde. Of mooie inhaalacties (met min of meer mazzel, maar tòch)
Lang zij-aan-zij racen, ook erg lekker.

Wat heb je nou als je beukt?

edit:En ja, ik moest het even kwijt, want nèt dus in één race twee keer er keihard afgebeukt.
Haha, mja ik snap sommigen ook niet. Ik denk dat ze al wel weten dat ze toch niet gaan winnen en het beuken ziet er in ieder geval tof uit.

Ik haal er in ieder geval wel voldoening uit om crash-pogingen te ontwijken of zelfs terug te keren naar de zender. Defensief rijden is erg lastig, maar wel tof. Je moet jezelf vooral niet op de penalty stip leggen. Dat kost wat tijd eer je weet hoe en waar je anderen heen moet duwen.

Maar soms is Wreckfest inderdaad ook gewoon tof. Ik vind het naast een mooie crasher ook de beste drift-game.
Kijk maar eens:

Al beuk ik ook regelmatig. Ik vind een lobby vaak wel wat leuker als je wat vijanden maakt :P
Maar deze game had wel een bizarre finish:

Die battlebus is wel een aanrader als je wat moeite hebt met beukers. Vereist alleen wel een special vehicles server...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb best veel racewedstrijdjes in GTA Online gedaan. Daar had je ook altijd van die beukers. Die stopten halverwege de race, draaiden om en probeerden je van de baan te rammen. En ook van die lui die heerlijk clean raceten, om dan vlak voor de finish op vuil racen over te gaan.

En dan heb je nog de teamwedstrijden in Forza Horizon, waarin mensen hun eigen teamleden eruit proberen te rammen...

Het hoort klaarblijkelijk bij online racen of zo.

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10-2025
- stuk over game pass, verwijderd zie dat topic -

Dat wreckfest ziet er ook wel leuk uit. Weer even anders dan die spellen waar je alleen maar zo snel mogelijk moet.

[ Voor 46% gewijzigd door WillemJanJansen op 05-05-2021 07:52 ]

WillemJanJansen schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 07:23:
Ik weet dat vragen over game pass nooit gewaardeerd worden maar ik wil jullie toch informeren:

Ik heb gisteren een Braziliaanse gold live key gekocht en kon dit niet meer redeemen ivm geo restrictie. Ondanks het gebruik van VPN/ Braziliaanse instelling en Locatie spoof.

Dat wreckfest ziet er ook wel leuk uit. Weer even anders dan die spellen waar je alleen maar zo snel mogelijk moet.
Het is meer dat er een apart topic is waar je dat zou mogen melden ;) zie dat gekleurde blok onderaan de pagina of boven het edit veld als je reageert.

devilsnight schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 23:29:
Volgens iemand op XboxEra draait Dishonored : Death of the Outsider WEL met X1X settings en dus daarbovenop de 60fps. Apart, want op die lijst stond een een vinkje bij "off by default on Series X". Morgen eens testen.
Volgens mij is verlaagde resolutie maar een van de mogelijke redenen dat hij standaard uit kan staan. Misschien is de framerate net niet helemaal stabiel op 60...

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 22:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3The1QZhThQsX0N9ZzWwjZPbhb8=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yaYYEoUGIgsIChQ7Yrdtf3kA.jpg?f=fotoalbum_medium

Die functie vind ik nergens terug. Ben Insider en, volgens mij, up-to-date. :)

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01-2025
Yonix schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:55:
[...]

[Afbeelding]

Volgens mij heb je ook gradaties als insider zijnde, alpha en beta. Zoiets.

Someone correct me if I'm wrong.

Xbox Live: Springbok NL

• Yonix
Springbokkie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:22:
[...]

Volgens mij heb je ook gradaties als insider zijnde, alpha en beta. Zoiets.

Someone correct me if I'm wrong.
Klopt, ben Alpha.

Verwijderd

Ik heb trouwens de Xbox Wireless Headset besteld, ben benieuwd. Overigens wel 10+ dagen levertijd, als het al niet meer is. Maar dat geduld heb ik wel :)
[...]

[Afbeelding]

Je krijgt dat in de Queue te zien op het moment dat je iets aan het downloaden bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/79fc52e76b15dd504046eba4ee06ad1daa23526c/?url=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FrHeL9d1.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 05-05-2021 10:01 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Sjalabert schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:04:
[Afbeelding]
Heb zo geen foto, maar Ziggo ook gewoon bekabeld volle bak :)

• Yonix
Blijft een toffe game, met een nog toffere soundtrack (Dan Romer). 8) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2IVZk3nnHQ8XJWKwkXFLs6tizwg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E7RD9b0swu7IzLRcEP8ZsEfA.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dzHT8NzW9bW3EkyKDT7MSiyA6y4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/xd4AmlapTfAJ17DgQW1sHaaw.png?f=fotoalbum_medium

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 10:59
[...]

[Afbeelding]

Je hebt nog een versie die je niet kan kiezen. Ik heb Alpha, maar er zit er nog eentje boven die @Rivanov heeft.

@Rivanov, @Yonix bedoelt de game geforceerd de Quick Resume inzetten. Dat is geloof ik voor ons nog niet mogelijk?

Gamertag: timmie271

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:02
Rivanov schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:00:
[...]

Je krijgt dat in de Queue te zien op het moment dat je iets aan het downloaden bent.

[Afbeelding]
Wellicht een domme vraag: suspend my game, houdt in dat je dus in jouw specifieke geval de Wreckfest download opschort/uitstelt? Wanneer gaat hij dan verder met de download, als je het gamen stopt?

Maar dat wil je toch juist niet? Het is toch prima om die game update binnen te halen terwijl je bent aan het gamen? Of mis ik iets :?
timmie271 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Je hebt nog een versie die je niet kan kiezen. Ik heb Alpha, maar er zit er nog eentje boven die @Rivanov heeft.

@Rivanov, @Yonix bedoelt de game geforceerd de Quick Resume inzetten. Dat is geloof ik voor ons nog niet mogelijk?
Ik zit in Alpha Skip Ahead inderdaad. Dat is het 'hoogste' Insider level waarbij je als allereerste de updates krijgt.

Maar de Suspend feature zit ook al in de public versie, sinds de April update.

https://www.windowscentral.com/xbox-update-april-2021
The highlights of the Xbox April Update include:

A new "suspend game" feature. When downloading new games or updates, it's imperative to have the fastest download speeds possible. However, as highlighted in our quintessential Xbox networking guide, having open games can massively slow download speeds. With the Xbox April Update, Xbox Series X|S owners will now have an option to suspend a game on the downloads page and then jump right back in using Quick Resume.

JDL15 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Wellicht een domme vraag: suspend my game, houdt in dat je dus in jouw specifieke geval de Wreckfest download opschort/uitstelt? Wanneer gaat hij dan verder met de download, als je het gamen stopt?

Maar dat wil je toch juist niet? Het is toch prima om die game update binnen te halen terwijl je bent aan het gamen? Of mis ik iets :?
Nee, Suspend My Game houdt in dat de game die je momenteel actief hebt, in de Quick Resume state wordt geplaatst waardoor je downloadsnelheid niet meer gecapped wordt en je dus op je maximale downloadsnelheid je game / update binnenhaalt. Zodra die klaar is kun je je vorige game gewoon weer vanuit Quick Resume starten.

Voorheen moest je echt de game geforceerd afsluiten om je maximale downloadsnelheid te behalen, maar dan was je dus je Quick Resume functionaliteit voor die desbetreffende game dus kwijt.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:34
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 00:16:
[Embed]
Ziet er wel fancy uit :) Betreft de Motes dynamic background.
Toch zou ik meer opties willen hebben qua background, nu is het óf een achievement image of een standaard afbeelding van Xbox. Nu dan de motes als toevoeging.

Er is zoveel game art beschikbaar, jammer dat deze lastig te gebruiken zijn als background. Of doe ik het verkeerd? :+

• timmie271
Rivanov schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:04:
[...]

Nee, Suspend My Game houdt in dat de game die je momenteel actief hebt, in de Quick Resume state wordt geplaatst waardoor je downloadsnelheid niet meer gecapped wordt en je dus op je maximale downloadsnelheid je game / update binnenhaalt. Zodra die klaar is kun je je vorige game gewoon weer vanuit Quick Resume starten.

Voorheen moest je echt de game geforceerd afsluiten om je maximale downloadsnelheid te behalen, maar dan was je dus je Quick Resume functionaliteit voor die desbetreffende game dus kwijt.
Oh oops. Heb ik het ook verkeerd begrepen. Download die games meestal toch vanaf m'n telefoon als ie niet aanstaat/in gebruik is :+

• Yonix
timmie271 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Precies, zoals hier te zien is:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hSSvXQN9vjdlVyELuCL5ED14i6I=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w5JJ9yZqqkDU1WygOMNXUmkZ.jpg?f=fotoalbum_medium

Voor het eerst gespot in deze tweet van Xbox: https://twitter.com/Xbox/status/1371506528293777410?s=19 (afgelopen maart).

• JDL15
Rivanov schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:04:
[...]

Dus voor mijn eigen beeldvorming:

Ik speel bijv. Doom Eternal en ik besluit in de tussentijd dadelijk bijv. Just Cause 4 te downloaden. Ik zie dat de downloadsnelheid dan erg traag is en ik ga dan naar home (Xbox knop) en druk op die drie streepjes knop en klik op suspend my game, waardoor Doom in Quick Resume gaat en je downloadsnelheid hoog blijft?

Ik snap de zin "Zodra die klaar is kun je je vorige game gewoon weer vanuit Quick Resume starten" even niet. Sorry, ga niet helemaal lekker op de woensdagmiddag en probeer het even te begrijpen :P
JDL15 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:59:
[...]

Dus voor mijn eigen beeldvorming:

Ik speel bijv. Doom Eternal en ik besluit in de tussentijd dadelijk bijv. Just Cause 4 te downloaden. Ik zie dat de downloadsnelheid dan erg traag is en ik ga dan naar home (Xbox knop) en druk op die drie streepjes knop en klik op suspend my game, waardoor Doom in Quick Resume gaat en je downloadsnelheid hoog blijft?

Ik snap de zin "Zodra die klaar is kun je je vorige game gewoon weer vanuit Quick Resume starten" even niet. Sorry, ga niet helemaal lekker op de woensdagmiddag en probeer het even te begrijpen :P
Inderdaad! Voorheen moest je dus Doom echt helemaal afsluiten om de volledige downloadsnelheid te krijgen. Maar dan stopte je dus ook de Quick Resume functie van de game. Nu kun je dus de game handmatig even in Quick Resume plaatsen, je volledige downloadsnelheid wordt beschikbaar en zodra deze afgerond is start je Doom weer op en ga je via Quick Resume weer verder waar je gebleven was.

• JDL15
Trouwens, weet iemand de juiste benaming voor deze knoppen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uR3IlsdxL-x143w47lIHHGkgegU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/i3sEIhGDFT97iCsahH871T1J.jpg?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kjnMZzaHP6SEj2rMM3MmOHpnA84=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gw9xPWGx0S2lYns8BuDpu10N.jpg?f=user_large

Ik merk dat mijn vrienden en ik allemaal moeite hebben de juiste naam te geven (start, back, hamburgerknop, 3-streepjes, die 2 vierkantjes, ja hoe heet die k*tknop, select, etc)... hahaha

• JDL15
Rivanov schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:01:
[...]

Inderdaad! Voorheen moest je dus Doom echt helemaal afsluiten om de volledige downloadsnelheid te krijgen. Maar dan stopte je dus ook de Quick Resume functie van de game. Nu kun je dus de game handmatig even in Quick Resume plaatsen, je volledige downloadsnelheid wordt beschikbaar en zodra deze afgerond is start je Doom weer op en ga je via Quick Resume weer verder waar je gebleven was.
Thanks, nu snap ik hem (y)

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:24
JDL15 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:04:

[Afbeelding][Afbeelding]

Ik merk dat mijn vrienden en ik allemaal moeite hebben de juiste naam te geven (start, back, hamburgerknop, 3-streepjes, die 2 vierkantjes, ja hoe heet die k*tknop, select, etc)... hahaha
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIMgD8yxIakIr_5ePqymx8C7Pc4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/az60SEPdGvLMbrOKcyAh8k9A.png?f=user_large

Bron: https://support.xbox.com/...x-one-wireless-controller

[ Voor 4% gewijzigd door Jeroenvde89 op 05-05-2021 13:13 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• DutchOwnage
Werkt erg prettig hoor die Resume functie.

Maar waarom is het nog niet mogelijk om de volledige(of ten minste de helft ofzo) van je download snelheid te behouden TIJDENS het spelen?
DutchOwnage schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:09:
Werkt erg prettig hoor die Resume functie.

Maar waarom is het nog niet mogelijk om de volledige(of ten minste de helft ofzo) van je download snelheid te behouden TIJDENS het spelen?
Omdat het een design keuze is om prioriteit te geven aan het gamen en de performance van de game en geen resources willen verdelen aan het downloaden.

Geen idee of ze dat gaan aanpassen. Ik verwacht van niet.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2021 14:12 ]

• DutchOwnage
Duidelijk. Maar over wat voor recourse hebben we het dan? Als ik een sp game speel, staat het downloaden op de achtergrond daar toch volledig, of zo goed als, los van?

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 05-05-2021 14:15 ]

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17
JDL15 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 13:04:

[Afbeelding][Afbeelding]

Noem ze nog ouderwets de start and back buttons :$

• Springbokkie

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:41
DutchOwnage schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:14:
Duidelijk. Maar over wat voor recourse hebben we het dan? Als ik een sp game speel, staat het downloaden op de achtergrond daar toch volledig, of zo goed als, los van?
Waar denk je dat die netwerkkaart de data moet dumpen en welke componenten daar dus mee worden lastig gevallen? Er zijn wat garanties gegeven aan ontwikkelaars en daar kan je als MS zijnde niet aan tornen, omdat het een direct impact kan hebben op het spel/de applicatie.
Op het plaatje van de onderkant en achterkant.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 05-05-2021 14:32 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-01 15:22
DutchOwnage schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:14:
Ik denk dat er legio games zijn waarbij weinig data op-en-neer gaat. Het zou mooi zijn als het systeem daarop kon anticiperen. Dat is nu duidelijk niet het geval.

Verder alles goed? 8)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:34:
[...]

Ik denk dat er legio games zijn waarbij weinig data op-en-neer gaat. Het zou mooi zijn als het systeem daarop kon anticiperen. Dat is nu duidelijk niet het geval.

Verder alles goed? 8)
Als ik het goed begrijp gaat het niet om de data, maar om de processor. Hoe meer data (van het downloaden) er geplaatst moet worden hoe meer de processor dat moet verwerken. En dat kan ten koste gaan van het spel.

• DutchOwnage
Rossi46 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:34:
[...]

Verder alles goed? 8)
Nou ja, ik vroeg het mij alleen af :). Yes prima hoor, zit te genieten van m'n 65CX icm de XSX :o. En daar dan, al papa inmiddels? :D

• Rossi46
DutchOwnage schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:58:
[...]

Nou ja, ik vroeg het mij alleen af :). Yes prima hoor, zit te genieten van m'n 65CX icm de XSX :o. En daar dan, al papa inmiddels? :D
Jup jup, er is inmiddels gezinsuitbreiding *O* Gevolg is wel dat de XSX momenteel enkel als huiskamerdecoratie dient...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rossi46 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:23:
[...]

Jup jup, er is inmiddels gezinsuitbreiding *O* Gevolg is wel dat de XSX momenteel enkel als huiskamerdecoratie dient...
Direct verkopen, en iemand anders blij maken met dat kind :+

• Yonix
Meer Tweakers die last hebben van stotters ('judder') tijdens het rennen of draaien van de camera in Resident Evil 7?

Nu zo'n 1,5 uur bezig met de story en 'opeens' heb ik last van dit probleem (nét na mijn eerste echte bossfight in de garage).

Heb de Series X al opnieuw gestart en er draaien geen andere apps op de achtergrond - voor zover ik kan controleren.

De game is op pc een drama blijkbaar en liep op de One X (oorspronkelijk) ook niet helemaal lekker, tot een patch. Had de hoop dat RE7 gewoon steady 4K/60fps was zonder gezever.

• Springbokkie
ArthurMorgan schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:23:
[...]

Direct verkopen, en iemand anders blij maken met dat kind :+
_O- _O-

Ik weet wat @Rossi46 bedoelt met dat de XSX als decoratie dient na een gezinsuitbreiding, zelf ook recentelijk ervaren. Gaandeweg heb ik wel geleerd hoe ik mijn game-momentjes mee kan pikken, het zullen alleen (voorlopig dan) geen marathonsessies meer worden.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Toch even FarCry 5 geprobeerd op 60fps en dat schiet zoveel lekkerder weg, maar op een 4ktv op ongeveer 2.5 meter afstand vind ik de resolutie hit echt te groot, zo overduidelijk minder mooi.

Jammer, misschien komt ubi nog een keer met een goede next gen upgrade en anders maar wachten op FarCry 6.

Ook Sleeping Dogs nog ff geprobeerd maar ondanks dat dat knokken echt lekker is vind ik de gfx nu toch ondermaats om hem nog een keer door te spelen.

Ik mis op het moment echt een game om lekker lang in te duiken, speel nog steeds afwisselend, Division 2, No Man Sky, BF5, Wreckfest (die alleen met flink wat bier achter de kiezen :P) en nog wat anders tussendoor.

Poosje terug ook Cyberpunk gekocht en ondanks dat die er best mooi uitziet en ik eigenlijk niet kan wachten om met het verhaal verder te gaan toch ook maar besloten om te wachten op de next gen patch.

Heb nu mijn 'hoop' maar gevestigd op de Mass Effect Legendary edition volgende week vrijdag, hopelijk daar eens goed voor te gaan zitten.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01 21:50
Sipio schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:58:

Heb nu mijn 'hoop' maar gevestigd op de Mass Effect Legendary edition volgende week vrijdag, hopelijk daar eens goed voor te gaan zitten.
Ik twijfel zo erg om deze te kopen. Ik heb ontzettend veel plezier gehad aan de serie, maar weet gewoon niet of ik vrolijk zou worden van de legendary edition. Al moet ik zeggen dat ik me uitermate vermaakt heb met de re-release van Mafia 1 (bedenk me net dat ik die ook nog moet uitspelen)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:47
SunnieNL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:07:
[...]

Ik twijfel zo erg om deze te kopen. Ik heb ontzettend veel plezier gehad aan de serie, maar weet gewoon niet of ik vrolijk zou worden van de legendary edition. Al moet ik zeggen dat ik me uitermate vermaakt heb met de re-release van Mafia 1 (bedenk me net dat ik die ook nog moet uitspelen)
Mja ditto. Ik ben er ook nog niet uit. Ik vind hem voor een remaster wel weer takke duur en de veranderingen vind ik eigenlijk maar matig. Sowieso lijkt er qua gameplay niks verandert en ik weet niet of ik zo'n game nog wel trek. 2007, 2010 en 2012 is toch al wel even geleden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zetje01
Lang gewacht, stil gezwegen, nooit gedacht, toch gekregen!
De achtergrond van het menu van de series S is opeens dynamisch!

Hoeraaa, dat heb ik altijd al gewild, want eehhmm eehhmm tsja eehhmm...

• Sipio
  • Niet online
@SunnieNL Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel wat twijfel hoor, heb Mass Effect toendertijd op de PC gespeeld en heb er ook van genoten, maar de gameplay zelf kan misschien best wel dated gaan aanvoelen of zo ik weet niet, ik geef hem denk ik een kans omdat ik op het moment ff niks anders heb om in te bijten maar de kans zit er goed in dat ik hem ook zo weer aan de kant leg.

Verwijderd

Rossi46 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:23:
[...]

Gefeliciteerd en is het een fat, een slim of een superslim baby ;)
Ziet er toch erg vermakelijk uit. :) Ben benieuwd naar de reviews.

Ik hoop dat de game niet te lang is en te dun wordt uitgesmeerd. Geef mij maar gewoon een game van 15 tot 20 uur aan een playthrough. Open world games hebben toch echt teveel de neiging om gewoon te lang te duren met te weinig boeiende content.

Vind dit stiekem indrukwekkender dan de game die vorige week zo centraal stond... grafisch qua omgevingen enzo niet. Maar gameplay zeer zeker wel.

Hoop dat deze game (mits goed) niet ondergesneeuwd raakt.

Hier een filmpje van character creation:

[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-05-2021 17:54 ]

_O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X8mcOlK3GThm-k6yxuzMueOh9Os=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tT8bWsontdeCVGIdrbtVOt5w.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Flaming Greatsword ?? Time to pre-order !!
Doet me erg denken aan Rage 2, die heeft ook een wereld waarin het ontbreekt aan leven buiten de settlements.
Ook die felpaarse kleuren en uiterlijk van de hud laten duidelijk zien waar de makers hun inspiratie vandaan gehaald hebben.
Ik ben wel aangenaam verrast door deze trailer, ziet er toch wel erg leuk uit !
Ga hem wel zo laat mogelijk pre-orderen, voor het geval dat de evt reviews erg tegenvallen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Thalaron
  • Nu online
Ligt het aan mij, of ziet dit er uit als 60fps ipv 30fps? Voorgaande trailers kwamen een stuk minder soepel over op mij.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:00

On_E

Housemusic

Ik merk dat ik eigenlijk alleen echt op de nieuwe Battlefield zit te wachten, hopelijk snel de reveal trailer.

Voorlopig hoef ik nog geen games te kopen, best gek met een nieuwe console. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• JDL15
On_E schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:18:
Ik merk dat ik eigenlijk alleen echt op de nieuwe Battlefield zit te wachten, hopelijk snel de reveal trailer.

Voorlopig hoef ik nog geen games te kopen, best gek met een nieuwe console. :+
Damn ja, ik ook! Hoop zo op een dikke vette battle royal! Hij zou in mei worden aangekondigd, maar wanneer?
Resident evil Village krijgt wel goede cijfers.

https://www.metacritic.co...ident-evil-village?ref=hp

8.4 tot nu toe. Ik wacht alleen nog wel even met kopen denk ik. Deel 7 was echt tof, maar ben benieuwd of ze het nu wel de hele game kunnen volhouden.

• JDL15
Yonix schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:37:
Meer Tweakers die last hebben van stotters ('judder') tijdens het rennen of draaien van de camera in Resident Evil 7?

Nu zo'n 1,5 uur bezig met de story en 'opeens' heb ik last van dit probleem (nét na mijn eerste echte bossfight in de garage).

Heb de Series X al opnieuw gestart en er draaien geen andere apps op de achtergrond - voor zover ik kan controleren.

De game is op pc een drama blijkbaar en liep op de One X (oorspronkelijk) ook niet helemaal lekker, tot een patch. Had de hoop dat RE7 gewoon steady 4K/60fps was zonder gezever.
Zijn het niet de zenuwen? Kan het me niet herinneren dat ik dat had... Je gaat nu richting het tuinhuisje toch? Speelde het toen ook nog op een ps4..

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:34
Sipio schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:58:

Ik mis op het moment echt een game om lekker lang in te duiken, speel nog steeds afwisselend, Division 2, No Man Sky, BF5, Wreckfest (die alleen met flink wat bier achter de kiezen :P) en nog wat anders tussendoor.

Poosje terug ook Cyberpunk gekocht en ondanks dat die er best mooi uitziet en ik eigenlijk niet kan wachten om met het verhaal verder te gaan toch ook maar besloten om te wachten op de next gen patch.

Heb je The Outer Worlds al eens gespeeld? Ben daar sinds twee weken mee bezig, best leuk!

• Sipio
  • Niet online
Blaauw87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:43:
[...]

Heb je The Outer Worlds al eens gespeeld? Ben daar sinds twee weken mee bezig, best leuk!
Die heb ik idd ook, heel stuk gespeeld ook toen maar niet uitgespeeld moet ik eerlijk zeggen, idd mooie game wel hoor maar ik moet eerlijk zeggen dat ik op de een of andere manier veel meer games koop dan dat ik ook daadwerkelijk een game uitspeel 8)7
uchiha tijntje schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:27:
Resident evil Village krijgt wel goede cijfers.

https://www.metacritic.co...ident-evil-village?ref=hp

8.4 tot nu toe. Ik wacht alleen nog wel even met kopen denk ik. Deel 7 was echt tof, maar ben benieuwd of ze het nu wel de hele game kunnen volhouden.
Ben ik nou de enige die RE Village grafisch best tegen vind vallen ?
Had ray tracing uiteraard aangezet, na WD Legion en Control Ultimate wil ik liever niet anders meer.
Binnen in het kasteel was het wel oke, de kroonluchter ziet er mooi uit, maar niets waarvan ik zeg wauw.
Buiten liep het ronduit slecht, leek wel te stuiteren tussen 20-40 fps, terwijl iedereen het heeft over nagenoeg 60fps met ray tracing aan op de XSX ….?
Buiten leek mij ook geen 4K, en dan dat lelijke gras ….
Nee, wacht wel tot hij in de game pass zit.

Deels off en on topic

Klopt het dat Android 11 echt kut doet qua controller support? Ik wilde vandaag op mijn Tab A7 wat games testen met de Xbox controller, het connecten met Bluetooth ging vlekkeloos. Maar in games registreert ie amper de knoppen. In één game werkte alleen de A en back knoppen en in een andere game werkte juist alleen de linker stick. Dit waren Android games. Heeft Xcloud er ook last van?
B)

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 05-05-2021 19:23 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
justifire schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:10:
[...]

Had ray tracing uiteraard aangezet, na WD Legion en Control Ultimate wil ik liever niet anders meer.
Binnen in het kasteel was het wel oke, de kroonluchter ziet er mooi uit, maar niets waarvan ik zeg wauw.
Buiten liep het ronduit slecht, leek wel te stuiteren tussen 20-40 fps, terwijl iedereen het heeft over nagenoeg 60fps met ray tracing aan op de XSX ….?
Check even de video van digital foundry. Jouw gevoel zit er naast. Game is in 4K en dipt in de demo naar maximaal 55 fps met RT aan.

• Yonix
JDL15 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:28:
[...]

Zijn het niet de zenuwen? Kan het me niet herinneren dat ik dat had... Je gaat nu richting het tuinhuisje toch? Speelde het toen ook nog op een ps4..
Nee, dat niet. :P

Het was de Xbox. Heb even een volledige power cycle gedaan en het probleem is voorlopig weg.

Op Reddit las ik dat het te maken zou kunnen hebben met de 120Hz / 60Hz modus op de console i.c.m. VRR op mijn televisie (LG C9).

De console staat hier ingesteld op 120Hz, maar het spel is 60Hz.

Anyhow, voor nu weer helemaal prima! Back to business. 8)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:05

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• JDL15
Yonix schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:42:
[...]

Nee, dat niet. :P

Het was de Xbox. Heb even een volledige power cycle gedaan en het probleem is voorlopig weg.

Op Reddit las ik dat het te maken zou kunnen hebben met de 120Hz / 60Hz modus op de console i.c.m. VRR op mijn televisie (LG C9).

De console staat hier ingesteld op 120Hz, maar het spel is 60Hz.

Anyhow, voor nu weer helemaal prima! Back to business. 8)
Hmm, ik heb dezelfde opstelling als jij.

Heb alleen de guts niet om hem nog eens opnieuw te spelen en het te checken. niks zo freaky als dat wegrennen en niet achterom kunnen kijken wetende dat er iemand vlak achter je rent, pff...
Ik heb hem trouwens ook in VR gespeeld, echt niet te doen. Dat vond ik echt te gruwelijk (en 5 andere gasten naast mij op de bank ook).

@justifire ik vond RE 8 er dus ook niet zo mooi uitzien, maar had RT nog niet aangezet op de demo. Ik vond het gras er ook lelijk uitzien, net zoals het spuug van die weerwolven en ook trouwens de details van kasten enzo in huisjes (zag er iets te dof/smooth uit zonder heel veel detail). Dat komt misschien deels ook omdat het donker binnen is, maar ik deel die mening zeker . Hoop ook op een Gamepass deal in de komende maanden, of een vriend die er de volle mep voor wil betalen :P

• JDL15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zv7fQJoyHj5aPfOIxwe2Rv1yGDU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cdmi0RNQ3v1e1mFXwUK8lm5G.jpg?f=fotoalbum_large

Kon vanavond niet op de tv thuis en ik heb het streamen nog eens geprobeerd en het ging eigenlijk redelijk. Leek zeker nog geen 1080p stream, maar Wreckfest was nog ok te spelen met af en toe wat hickups. Zou wat zijn als competitive mp (shooter) erop te spelen zou zijn, maar ik geloof dat het allemaal snel beter wordt!

• Rossi46
Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:06:
[...]

Gefeliciteerd en is het een fat, een slim of een superslim baby ;)
Geboren als superslim, maar de eerste kleertjes worden nu alweer te klein dus slim is niet ver weg 😉

• Powerrick274
  • Laatst online: 20-07-2023
Ik kreeg vanavond een update van 6 Gb voor Forza Horizon 4 op mijn Series S. Maar na installatie daarvan wil het spel niet meer opstarten. Ik krijg het beginplaatje, hij laad even en vlak daarna ben ik weer terug op het start scherm. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.

iemand anders hier ook problemen mee of heeft een oplossing?

• Timothy3000
  • Laatst online: 24-01 20:32
justifire schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:10:
[...]

Ik vond de demo echt prachtig. 1 van de mooiste games op XSX imo. Ook geen last van framedrops gehad.

• timmie271
Powerrick274 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:31:
Ik kreeg vanavond een update van 6 Gb voor Forza Horizon 4 op mijn Series S. Maar na installatie daarvan wil het spel niet meer opstarten. Ik krijg het beginplaatje, hij laad even en vlak daarna ben ik weer terug op het start scherm. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.

Je LOCAL (niet de cloud) save game verwijderen schijnt soms ook te helpen, al heb jij het hele spel al eens opnieuw geïnstalleerd.

• Powerrick274
timmie271 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:50:
[...]

Je LOCAL (niet de cloud) save game verwijderen schijnt soms ook te helpen, al heb jij het hele spel al eens opnieuw geïnstalleerd.
Klopt. Deze had ik al gewist, maar dan nog wil het spel niet starten. Vreemde zaak.
Er was zelfs een preload met de file size op de Xbox app en mensen gingen het downloaden, en ineens was ie niet meer beschikbaar als preload. Ik denk dat de kans groot is dat Psychonauts 2 een surprise release tijdens E3 is. Zeker omdat deel 1 deze maand in GP komt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gdsIM307OUnFtw_F3m6Ag5eW7_M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbLHqP8XtmXKu4cAY8uVsowN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gcKsicGf9iUIdeWMRr6YA9Mk7yQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vy8IHninSwPKE6Ty7R6qS43A.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0cr7o7XbsppbmEVHsEezG8kXrk0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gCnc5ab9eauw0YArqOUBOrA0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door devilsnight op 05-05-2021 23:31 ]

devilsnight schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:57:
Er was zelfs een preload met de file size op de Xbox app en mensen gingen het downloaden, en ineens was ie niet meer beschikbaar als preload. Ik denk dat de kans groot is dat Psychonauts 2 een surprise release tijdens E3 is. Zeker omdat deel 1 deze maand in GP komt.

[Embed]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
E3 wordt denk ik inderdaad echt een leuk event voor ons :)

Ik heb in dit topic verder wel vaker het youtube kanaal van Noclip Video Game documentaries genoemd. Ze hebben weer een leuke video, ditmaal over Rollercoaster Tycoon. Als liefhebbers van games is het echt de moeite waard om je op dit kanaal te abonneren. En om het toch een beetje on topic te laten, ze hebben leuke docu's over Double Fine, de geschiedenis van Arkane, Obsidian, etc. etc. :P Mocht je er nog niet van gehoord hebben, echt enorm veel content om lekker terug te kijken :).

Linkje naar het kanaal: YouTube: YouTube

uchiha tijntje schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:10:
[...]

Ik heb in dit topic verder wel vaker het youtube kanaal van Noclip Video Game documentaries genoemd. Ze hebben weer een leuke video, ditmaal over Rollercoaster Tycoon. Als liefhebbers van games is het echt de moeite waard om je op dit kanaal te abonneren. En om het toch een beetje on topic te laten, ze hebben leuke docu's over Double Fine, de geschiedenis van Arkane, Obsidian, etc. etc. :P Mocht je er nog niet van gehoord hebben, echt enorm veel content om lekker terug te kijken :).

Ja man, ik ken No Clip zeker!

Toen Fallout 76 was aangekondigd en ook de trailers van TES VI en Starfield, had No Clip een docu over 76 en ook eentje over Bethesda zelf. Heel erg gaaf allemaal. Maar ik heb er al een tijdje niet meer gekeken. Arkane, Obsidian en Double Fine moet ik echt nog gaan checken, nice!

Misschien erg basic maar...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qk1nNsfHTNeougrhUZd5MMuymY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m5hqNxuWL5PsLLiVoDX0bnLl.jpg?f=user_large
Dus Xbox knop even vast houden en restart kiezen, niet alleen in slaapstand zetten.

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01 19:58
uchiha tijntje schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:10:
[...]

Een paar weken geleden de Hades documentaires gekeken en zojuist met de ochtendkoffie in de hand genoten van RTC :). Mooi om te zien dat die games van vroeger nog steeds zo leven bij de community. Dit soort video’s zijn een eerbetoon aan hun werk. Ik kijk alweer uit naar de volgende!

Yup, update zorgt voor problemen op Series X|S :|
Voorlopige oplossing :
In xbox settings, go offline, then launch the game. And when you're back in the game you can go back online.

• Powerrick274
Finraziel schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 06:21:
[...]

Misschien erg basic maar...
[Afbeelding]
Dus Xbox knop even vast houden en restart kiezen, niet alleen in slaapstand zetten.
Jep, hielp ook niet helaas.
justifire schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 07:27:
[...]

Yup, update zorgt voor problemen op Series X|S :|
Voorlopige oplossing :
In xbox settings, go offline, then launch the game. And when you're back in the game you can go back online.
Dat is te proberen. Als het ondertussen niet is opgelost met een patch zal ik dat vanavond gaan doen. Dank je.

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05-2025
Vraag! Kan ik nu nog steeds een cd key, bijv. MASS EFFECT LEGENDARY EDITION, via Eneba aanschaffen en dan claimen??

Wel met behulp van VPN uiteraard.

Of is dit tegenwoordig geblokkeerd.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:33

Phydomir

Dennis

Voor zover ik weet is dit niet geblokkeerd, maar uiteraard altijd op eigen risico.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:15

Hier kwam mijn zoon net ook al gefrustreerd naar beneden rennen dat Forza Horizon niet werkt.

oplossing van @justifire om offline te gaan werkt...

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-01 21:03
Zhankou schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:30:
Vraag! Kan ik nu nog steeds een cd key, bijv. MASS EFFECT LEGENDARY EDITION, via Eneba aanschaffen en dan claimen??

Wel met behulp van VPN uiteraard.

Of is dit tegenwoordig geblokkeerd.
Je kan op Eneba toch gewoon EU versie aanschaffen? Waarom zouden die niet te claimen zijn? Als je El Chepo Braziliaanse versies wil, ja dan is het een risico met VPN.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:49
Was dit al gepost? Mass Effect trilogie op 120 fps op de SXS.

https://www.ea.com/games/...-details?isLocalized=true

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F64HbP-JHbnGx8qRyLm5kj2_AzE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/65P4uFPcAfcJZHyqZJlJBdp3.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 154 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord