Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:14

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

MRE-Inc schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:13:
Net mijn Series X voor het eerst hard horen blazen. Junior zat COD te spelen. Zat gewoon in het menu en de Series X was nu voor mij voor het eerst echt hoorbaar. Maar wat is het ook een ongelooflijke Kilo Utrecht Tango game. En updates van 80GB en groter en de console flink laten blazen wanneer je door een menu heen bladert. Een paar minuten bij blijven staan en toen Junior weer in de lobby zat en daadwerkelijk weer aan het spelen was, nam het fan geluid weer af en was de Series X weer nauwelijks te horen.

Lang leven Activision -O-
Ook de Quick Resume werkt echt waardeloos bij deze Game. Gevolg is dat de Voicechat niet werkt en andere jou niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Miesjh schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:16:
[...]

Ook de Quick Resume werkt echt waardeloos bij deze Game. Gevolg is dat de Voicechat niet werkt en andere jou niet horen.
Wanneer ik deze game niet geforceerd afsluit en dan de Xbox uitzet, dan blijft bij mij de fan gewoon draaien. Ik ben dus niet de enige met problemen met deze game. Gaat overigens om COD Cold War Multiplayer.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Miesjh schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:16:
[...]

Quick Resume voor Forza Horizon 4 is ook waardeloos. Daardoor mis ik soms compleet nieuwe seizoenen omdat die pas ingeladen worden als de game volledig herstart is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Oeh, mooi op tijd voor de nieuwe DLC :D
MRE-Inc schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:53:
Pfff wat een goed nieuws al de hele week. Bethesda, FPS boost, nieuwe headset die het goed schijnt te doen volgens de reviewers, Outriders in Gamepass, nieuwe Suspend functionaliteit. Team Xbox zit echt in een positieve flow. Waar blijft die altijd terugkomende fuckup nou?
Nieuwe Suspend functionaliteit? Que?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Willybubba schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:34:
[...]

Oeh, mooi op tijd voor de nieuwe DLC :D

[...]

Nieuwe Suspend functionaliteit? Que?
Iets verder terug in het topic (gisteren) had @Rivanov een screenshot gepost waarin een extra optie zit als je op een game klikt met de hamburger knop. Die optie heet "Suspend" dus het lijkt erop dat je een game handmatig in Quick Resume kan gaan zetten binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:37:
[...]

Iets verder terug in het topic (gisteren) had @Rivanov een screenshot gepost waarin een extra optie zit als je op een game klikt met de hamburger knop. Die optie heet "Suspend" dus het lijkt erop dat je een game handmatig in Quick Resume kan gaan zetten binnenkort.
Jup. En dat is top. Daarom kun je dus een game handmatig in Quick Resume zetten én afsluiten waardoor bijvoorbeeld je downloadsnelheid gewoon op maximale snelheid doorloopt.

Nu werkt dat enkel door Quit te gebruiken, maar dan vervalt de Quick Resume functie. Met de Suspend optie heb je dus best of both worlds. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Springbokkie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:48:
Dus toen door het Game Pass gemak (het niet moeten wisselen van disc), FPS Boost en Auto HDR Fallout 4 weer eens opgepakt. Het was al laat en die Sanctuary-missie (aan het begin??) is gewoon tergend. Dus uiteindelijk niet lang volgehouden.
Hoef je niet te doen hè, je kunt al die minutemen quests compleet negeren, je hoeft ze niet eens te gaan redden in Concord. Dat is wel de logische progressie in de game, maar je kunt prima een andere kant op gaan en zelf je eigen pad trekken.

En ja, je kunt de main quest dan ook gewoon nog uitspelen. Ze sturen je een bepaalde kant op maar als je zonder die aanwijzingen al op die locaties uitkomt kun je quests overslaan of in andere volgorde doen. Er zijn maar een handje vol echt verplichte quests, en dat alleen als je het hoofd verhaal wil uitspelen.

DLC er bij zou leuk zijn maar zie ik eigenlijk niet gebeuren, helaas.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 15:14

Miesjh

MRE-Inc schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:19:
[...]

Wanneer ik deze game niet geforceerd afsluit en dan de Xbox uitzet, dan blijft bij mij de fan gewoon draaien. Ik ben dus niet de enige met problemen met deze game. Gaat overigens om COD Cold War Multiplayer.
COD Warzone heeft dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Finraziel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:51:
[...]

Hoef je niet te doen hè, je kunt al die minutemen quests compleet negeren, je hoeft ze niet eens te gaan redden in Concord. Dat is wel de logische progressie in de game, maar je kunt prima een andere kant op gaan en zelf je eigen pad trekken.

En ja, je kunt de main quest dan ook gewoon nog uitspelen. Ze sturen je een bepaalde kant op maar als je zonder die aanwijzingen al op die locaties uitkomt kun je quests overslaan of in andere volgorde doen. Er zijn maar een handje vol echt verplichte quests, en dat alleen als je het hoofd verhaal wil uitspelen.

DLC er bij zou leuk zijn maar zie ik eigenlijk niet gebeuren, helaas.
Nee, weet ik. Maar deze missie lag voor de hand en ik wilde niet al tè lang spelen vanwege het tijdstip. En het was ook weer even "inkomen" na een hele lange tijd.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Net mijn Series X voor het eerst hard horen blazen. Junior zat COD te spelen. Zat gewoon in het menu en de Series X was nu voor mij voor het eerst echt hoorbaar. Maar wat is het ook een ongelooflijke Kilo Utrecht Tango game. En updates van 80GB en groter en de console flink laten blazen wanneer je door een menu heen bladert. Een paar minuten bij blijven staan en toen Junior weer in de lobby zat en daadwerkelijk weer aan het spelen was, nam het fan geluid weer af en was de Series X weer nauwelijks te horen.

CoD Cold War heeft wel meer vreemde trekjes. Zo moet je op systeem niveau 120Hz uitschakelen om Ray tracing aan te kunnen zetten |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:45:
[...]

Jup. En dat is top. Daarom kun je dus een game handmatig in Quick Resume zetten én afsluiten waardoor bijvoorbeeld je downloadsnelheid gewoon op maximale snelheid doorloopt.

Nu werkt dat enkel door Quit te gebruiken, maar dan vervalt de Quick Resume functie. Met de Suspend optie heb je dus best of both worlds. :)
Inderdaad. Je krijgt nu bij Games en Apps in het overzicht waar je de lopende downloads ziet ook een melding dat er een game actief is wat de download snelheid kan beperken. Het is dus een mooie toevoeging. Zo'n klein dingetje waaruit blijkt dat ze echt 100% de focus hebben om het deze generatie goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19:00
Iemand al de headset vanuit de Microsoft store ontvangen? Heb dit weekend besteld, nog geen bericht gehad dat het verzonden is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Caayn schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:05:
[...]
CoD Cold War heeft wel meer vreemde trekjes. Zo moet je op systeem niveau 120Hz uitschakelen om Ray tracing aan te kunnen zetten |:(
Waarom is dat een vreemd trekje van de game? Ray Tracing werkt nu eenmaal enkel met 60FPS i.p.v. 120FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is inderdaad ook een probleem bij Modern Warfare, sluit hem nu ook telkens af.
Want uit Quick Resume is het drama |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 20:30
Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:52:
[...]

Waarom is dat een vreemd trekje van de game? Ray Tracing werkt nu eenmaal enkel met 60FPS i.p.v. 120FPS.
Ze kunnen het toch zo maken dat dat los staat van de systeeminstellingen. Als je nu wilt switchen moet je elke keer de systeeminstellingen aanpassen.

Een toggle voor of raytracing of 120hz (ingame) zou toch voldoende moeten zijn ipv het elke keer op systeemniveau aan te moeten passen.

Dat je 120hz toestaat betekend niet dat het dan ook altijd aan moet staan (en dus RT uit) in een game, wat dus wel het geval blijkt te zijn bij COD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:52:
[...]

Maar 60FPS met Ray Tracing kan ook prima met 120HZ. Het gaat mij ook te ver om het via systeem instellingen te moeten aanpassen. Dat stel je eenmaal in en kijk je de rest van je console levensduur niet meer naar om, uitzonderingen zoals een andere TV of Audio set daargelaten natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 15 maart 2021 @ 21:53:
Pfff wat een goed nieuws al de hele week. Bethesda, FPS boost, nieuwe headset die het goed schijnt te doen volgens de reviewers, Outriders in Gamepass, nieuwe Suspend functionaliteit. Team Xbox zit echt in een positieve flow. Waar blijft die altijd terugkomende fuckup nou?
Haha je vraagt het je af he. Ik zie in ieder geval een hoop reacties op andere fora waar ze erg hopen op die fuck up want anders is de spoeling van onderwerpen waar ze over kunnen klagen erg dun. :P

Sinds de aankondiging van de series X eind 2019 hebben ze hun zaakjes gewoon erg goed voor elkaar. Zowel qua marketing als het leveren van twee mooie consoles als het leveren van content.

De enige fuck up die je ze kwalijk kunt nemen is de marketing rondom Halo Infinite.

Verder echt meer dan prima en hoop dat ze die flow blijven houden. Alleen maar goed voor ons gamers en hoop dat ze daarvoor ook 'beloond' worden door meer abbo's en console verkopen door neutrale gamers.

-------------

Hmmm, ik zie nu ook dat Prey auto HDR had. Vanavond maar even kijken hoe die game eruit ziet zonder. Want ik vond hem verbazingwekkend goed oud geworden. De game is nu bijna 4 jaar oud volgens mij.

Kijken of dat auto HDR echt zijn werk doet. :)

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-03-2021 13:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 15:41
Retrospect schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:51:
Iemand al de headset vanuit de Microsoft store ontvangen? Heb dit weekend besteld, nog geen bericht gehad dat het verzonden is...
Heel fijn ding, binnen no time gekoppeld aan mn werk PC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AxwQArzcVlBZd0tzYlTjkXyDtbg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cKV9sb3qf3shgUHOOAY3sdRq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 15:17
Lichtjes offtopic, maar is er al meer bekend over de problemen die receivers hadden met hdmi 2.1, 120hz, VRR en 4k (en het geen beeld geven). Is dat al opgelost?

[ Voor 4% gewijzigd door SunnieNL op 16-03-2021 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:26
Bij Wehkamp is de Series X op voorraad

https://www.wehkamp.nl/microsoft-xbox-series-x-16644562/

Alweer uitverkocht, dat ging snel...

[ Voor 16% gewijzigd door ®Otto op 16-03-2021 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:09
verwijderd. @®Otto was mij voor.

[ Voor 84% gewijzigd door ariekanari op 16-03-2021 13:34 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:16:
[...]

De enige fuck up die je ze kwalijk kunt nemen is de marketing rondom Halo Infinite.
Dat is wel waar, maar dat konden ze niet meer terugtrekken (met die Monster blikken en de Pringles). Dat lijkt me echt wel balen als je verantwoordelijk bent voor die marketing :|

Anderzijds, krijgen ze wel veel props voor het uitstellen en het in orde brengen van de graphics (en dat zeggen niet alleen fanboys). Ik denk echt, en ik volg het redelijk op de voet, dat Halo Infinite een echte classic gaat worden. Er is zoveel moeite in gestoken en de fanbase loopt steeds warmer voor aanstaande november, damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:16:
[...]
nieuws: Microsoft verhoogt prijs van Xbox Live Gold naar 120 dollar per jaar ...

Snel terug gedraaid, maar echt handig was het niet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:34

Nogne

>.<

®Otto schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:32:
Bij Wehkamp is de Series X op voorraad

https://www.wehkamp.nl/microsoft-xbox-series-x-16644562/

Alweer uitverkocht, dat ging snel...
Bedankt voor het delen, heb er als het goed is 1 weten te bestellen (staat in mijn Bestellingen en heb de mail binnen) _/-\o_

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:24
JDL15 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:30:
[...]

[Afbeelding]
Nice. Ik zat even te twijfelen omdat ik een kleine 2 weken geleden een headset wilde aanschaffen. Ik wist dat deze kwam, maar uiteindelijk gekozen voor de TB 700 Gen 2. Die is wel wat duurder, maar kreeg redelijk tot goede reviews. Geen spijt van, het is echt een top ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, zat erover te denken om dat te noemen, maar als je langer dan 12 uur sliep op die dag had je het niet eens meegekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was een vreemde actie inderdaad. Vooral omdat iedereen verwachtte dat er iets ging gebeuren met Live Gold, maar niet deze verhoging.

Maar goed, van fouten moet je leren. En dat is wel gebeurd denk ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JDL15 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:35:
[...]

Dat is wel waar, maar dat konden ze niet meer terugtrekken (met die Monster blikken en de Pringles). Dat lijkt me echt wel balen als je verantwoordelijk bent voor die marketing :|

Anderzijds, krijgen ze wel veel props voor het uitstellen en het in orde brengen van de graphics (en dat zeggen niet alleen fanboys). Ik denk echt, en ik volg het redelijk op de voet, dat Halo Infinite een echte classic gaat worden. Er is zoveel moeite in gestoken en de fanbase loopt steeds warmer voor aanstaande november, damn!
Ik kijk ook echt uit naar Infinite! _/-\o_ Zijn er nog updates te zien/lezen? Wat bewegend beeld mis ik wel.. Halo 5 konden we een jaar voor release al in beta spelen (multiplayer) en dat vond ik toen al erg tof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
D-Ed schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:18:
[...]

Ik kijk ook echt uit naar Infinite! _/-\o_ Zijn er nog updates te zien/lezen? Wat bewegend beeld mis ik wel.. Halo 5 konden we een jaar voor release al in beta spelen (multiplayer) en dat vond ik toen al erg tof
Ik ben ingeschreven voor beta flighting, maar er is verder dan de februari update niks bekend (met wat stilstaande beelden):

https://www.halowaypoint....de-infinite-february-2021

Nu wachten op de maart update. Elke maand komt er eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:18:
[...]

Ik verwacht juist dat ze erg voorzichtig zijn met het uitbrengen van een beta. Juist vanwege het commentaar wat ze vorige keer kregen op met name de graphics. Dus ik zie eerlijk gezegd er eigenlijk niet snel een beta komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19:00
JDL15 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:30:
[...]

[Afbeelding]
De mijne komt morgen heb ik net per mail gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mijn headset ligt thuis op me te wachten. Zojuist bezorgd via Bol.com :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 10:47

Denko

|{ing Øf ßlitz

Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:48:
Mooi man, vandaag is mijn 7X binnen gekomen. Eens kijken of ik hem binnenkort kan vergelijken met die

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp niet waarom Ubi zo trash blijft met HDR.

The Division 2 met HDR aan zijn de nachten veel te licht, donkere interieurs ook en het heeft die elevated/raised black levels heel erg.

Met SDR is het zoals het hoort. Wereld van verschil, jammer hoor. Begrijp het ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
JDL15 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:26:
[...]

Ik ben ingeschreven voor beta flighting, maar er is verder dan de februari update niks bekend (met wat stilstaande beelden):

https://www.halowaypoint....de-infinite-february-2021

Nu wachten op de maart update. Elke maand komt er eentje :)
Ja die lees ik ook idd en zijn wel tof maar 'ik mis nog iets' :9 Ze mogen wat wel wat meer naar buiten laten druppelen IMHO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:34:
[...]

Ik verwacht juist dat ze erg voorzichtig zijn met het uitbrengen van een beta. Juist vanwege het commentaar wat ze vorige keer kregen op met name de graphics. Dus ik zie eerlijk gezegd er eigenlijk niet snel een beta komen.
Ja erg jammer.. In mij optiek was die demo op sommige vlakken ook niet echt top (pop-in en de vliegbewegingen) maar over het algemeen sprak het mij zeker aan _/-\o_ Ach tja.. We wachten verder

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Wreckfest now has 60 FPS/4K support on Xbox Series X (game is also on Game Pass) https://t.co/oIPdwFhoF9 https://t.co/5gX0IhpB1T

Acties:
  • +2 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:40:
Wreckfest now has 60 FPS/4K support on Xbox Series X (game is also on Game Pass) https://t.co/oIPdwFhoF9 https://t.co/5gX0IhpB1T
Goed nieuws! Enige wat ik eigenlijk nog mis, is couch co-op in deze game. Dat zou het helemaal afmaken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 14:48:
Ik heb mijne ook binnen. Ik heb hem gehaald om te testen en vergelijken met de TB Stealth 700 gen 2. Ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:47
Xbox headset net binnengekregen en even op de telefoon aangesloten en dat valt alvast zwaar tegen. Ten eerste is het geluid gewoon nergens uitgesproken in. Zelfs de bass niet. Straks maar eens testen op de Series X of ik hem wat beter kan afstellen.

Verder kan ik de kracht waarmee de koptelefoon om op mijn hoofd drukt niet echt waarderen (geen groot hoofd ;) ). Nu heb ik wel een hele lading aan goede koptelefoons dus ik had ook niet verwacht dat deze er tussen uit zou springen voor €100. Straks even verder testen.
Nice! Vond het echt niet te doen met 30fps (speel het ook op de pc met 100+ hz dus dat helpt niet).

[ Voor 49% gewijzigd door Beakzz op 16-03-2021 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Hier ook de headset binnen en ik ben niet direct enthousiast. Het gebruikersgemak is fantastisch door de minimalistische knoppen, maar ik vind hem niet lekker zitten op mijn hoofd en ik ben nog niet te spreken over het geluid. Ik heb eerst DTS: X getest, maar hier kon ik bij de instellingen de Xbox Wireless Headset nog niet selecteren, dus overgestapt op Dolby Atmos. In Warzone klonk alles niet best, maar hopelijk is dit met de juiste instellingen nog te fixen

Edit: bij nader inzien als je in de Xbox Accessoires App de equalizer zo instelt als in een eerdere post van vrijdag lijkt het beter

[ Voor 13% gewijzigd door Steven030 op 16-03-2021 17:20 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/en-us/wp-content/uploads/sites/2/2021/03/TW_Available-Today_Coming-Soon_templates_3.16.2021.jpg?w=1920

https://news.xbox.com/en-...e-pass-march-2021-wave-2/

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 16-03-2021 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top! Game was niet speelbaar vond ik in 30FPS. Dus ga het nu weer een kans geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Goede review. Jammer dat Microsoft zo dom is geweest om het niet direct tijdens de release van de Xbox Series X uit te brengen. Nu ben ik al voorzien van de Steelseries 7X. Dus ga hem niet halen.
https://www.theverge.com/...-x-s-pc-windows-10-review

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nice!! Dat wordt aanstaande zaterdag avond weer ff racen met een slok op 🍻 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
SunnieNL schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:30:
Lichtjes offtopic, maar is er al meer bekend over de problemen die receivers hadden met hdmi 2.1, 120hz, VRR en 4k (en het geen beeld geven). Is dat al opgelost?
Toevallig gisteren nog naar gevraagd bij Smits waar mijn LG en X2700H vandaan komen. Nee, nog niks gehoord. Als je het mij vraagt fixen ze het pas in de X2800 of zo. Lekker dan Denon en consorten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest
  • Laatst online: 13:56
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar de Xbox Series S, Bol.com heeft ze momenteel nog en voor de normale prijs van €299.

https://www.bol.com/nl/p/...ox%20Series%20S&variants=

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Heel benieuwd naar Octopath Traveller. Schijnt een goede game (op de Switch) te zijn.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zLakNsW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48

DoctorV64

Cosmopoliet

Bummer mijn headset is vertraagd omdat er iets was met mijn betaalmethode. Vaag bij MS. Dan maar nog even geduld hebben.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:19
Beakzz schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:51:
Xbox headset net binnengekregen en even op de telefoon aangesloten en dat valt alvast zwaar tegen.

Verder kan ik de kracht waarmee de koptelefoon om op mijn hoofd drukt niet echt waarderen (geen groot hoofd ;) ).
Geluid is met de equalizer wel redelijk in te stellen.
Ik vind 'm ook behoorlijk stevig tegen m'n hoofd aandrukken. Vanavond eens een avondje mee gamen om te zien hoe t bevalt.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

matthijst schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:05:
[...]

Geluid is met de equalizer wel redelijk in te stellen.
Ik vind 'm ook behoorlijk stevig tegen m'n hoofd aandrukken. Vanavond eens een avondje mee gamen om te zien hoe t bevalt.
Ik vind een headset die strak zit wel lekker. Mijn oude TB 700 Stealth zit vrij los en als je dan met je hoofd schud, of je snel omdraait omdat iemand achter je tegen je praat, dan verschoof die al van plaats waardoor het net was alsof je een andere headset op had. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-10 07:01
Headsets drukken zeker in het begin altijd vrij stevig tegen je hoofd. Je moet ‘m eerst een week dragen. Waar je weinig tegen kan doen is het gewicht en de hoofdband. Hoe is dat?

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Froggle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 17:09:
Headsets drukken zeker in het begin altijd vrij stevig tegen je hoofd. Je moet ‘m eerst een week dragen. Waar je weinig tegen kan doen is het gewicht en de hoofdband. Hoe is dat?
Heb genoeg headsets liggen hier om het daar mee oneens te zijn. En je kan deze ook niet verbuigen zoals bij een aluminium/metalen schuifverbinding. Mijn Plantronics RIG 800 HS zat gelijk als gegoten bijvoorbeeld.

Persoonlijk voel ik het XBox headset lichtelijk drukken op de band, maar niet vervelend (moet het zien op langere termijn).

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Headset zit als gegoten op mijn hoofd. :)
Eerste indruk is top! Heb de Equalizer gewoon op Game staan met Bass Boost op +2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoe staat bij jullie de Dolby Atmos Equalizer in de app zelf? Heb ooit de instellingen (van @MRE-Inc geloof ik) overgenomen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/i629Hky.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat is overigens wijsheid om te gebruiken?

EQ van Dolby Atmos app of EQ van Xbox Acessories app?

En wanneer je de ene gebruikt, de ander dan gewoon op “default” laten staan?

Wat is hier wijsheid in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
Stom, voor de meesten een wss obvious question: moet de game hiervoor op de interne SSD geïnstalleerd staan? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:20:
[...]

Stom, voor de meesten een wss obvious question: moet de game hiervoor op de interne SSD geïnstalleerd staan? :+
Nee. Want het is geen Series X game.
En zie nu de Suspend optie hier staan, dit is nog niet public toch? Ik zit in de Alpha Skip Ahead namelijk.

De Suspend optie zie ik overigens nog niet in het menu staan, wat gisteren door Xbox Twitter werd gepost.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rHeL9d1.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Boem !
Klap na klap na klap !! 💪🏼

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wreckfest is eindelijk goed speelbaar op de Series X met de 4K/60 update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19

BM

Moderator Spielerij
Ja verdorie, was net 2 weken terug klaar met die game :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:15
Series S (nog) geen FPS Boost met Wreckfest, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Vind de MS Xbox Headset wel een upgrade t.o.v. mijn Gen1 Stealth 600. Geluid beetje tweaken in equalizer, bass boost op +2 en iig in Warzone klinkt het best behoorlijk. Lekker hard en best zuiver, bass ook prima. Atmos werkt ook prima. Verder zit ie bij mij goed, comfortabel alleen de oorkussens werden na 20min spelen al beetje nattig zegmaar.. dat gaat wat worden in de zomer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benny schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:48:
Vind de MS Xbox Headset wel een upgrade t.o.v. mijn Gen1 Stealth 600. Geluid beetje tweaken in equalizer, bass boost op +2 en iig in Warzone klinkt het best behoorlijk. Lekker hard en best zuiver, bass ook prima. Atmos werkt ook prima. Verder zit ie bij mij goed, comfortabel alleen de oorkussens werden na 20min spelen al beetje nattig zegmaar.. dat gaat wat worden in de zomer..
Hier idem! Bevalt erg goed!
Hoe heb jij de equalizer aangepast? En heb je de EQ van Xbox Accessorie app aangepast of in de Dolby Atmos app?

Care te share?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
BM schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:46:
Ja verdorie, was net 2 weken terug klaar met die game :p
Komt voor mij op een goed moment. Klaar met Dirt 5 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielvmn
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 13:28
Is er een lijst met winkels die de nieuwe draadloze headset verkopen? Alle plaatsen die ik ken, zijn uitverkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:09:
Wat is overigens wijsheid om te gebruiken?

EQ van Dolby Atmos app of EQ van Xbox Acessories app?

En wanneer je de ene gebruikt, de ander dan gewoon op “default” laten staan?

Wat is hier wijsheid in?
Ik had gisteren dezelfde vraag ;)
MRE-Inc in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

Ik heb begin maart wat lopen zoeken op footsteps + frequency en dan kom je wel wat links tegen. Ik speel voornamelijk Battlefield dus voor mij is het belangrijk om voetstappen goed te horen.
Zal later eens kijken hoe ik het nu heb staan in de Dolby Atmos app. Denk dat ik die blijf gebruiken voor de EQ als dat kan. Die heeft wat meer instellingen voor de frequenties.

Blijf het wel verwarrend vinden welke app je nou het beste kan gebruiken voor de Dolby Atmos instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hebben mensen nog problemen met bekabeld netwerk? Dit had ik al sinds de release en merkte net dat het nog steeds niet is opgelost.

Zodra ik bekabelde verbinding maak, krijg ik geen verbinding met de ms store. Met wifi wel.

Als ik tijdens de wifi verbinding mijn kabel erin doe, dan verliest ie even contact en pakt dit keer de bekabelde verbinding correct. Maar als ik opnieuw start, dan niet meer.

Het is geen hardware defect, want de forums staan er vol over.

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 16-03-2021 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:01:
[...]

Hier idem! Bevalt erg goed!
Hoe heb jij de equalizer aangepast? En heb je de EQ van Xbox Accessorie app aangepast of in de Dolby Atmos app?

Care te share?
Ik gebruik de EQ van de Xbox Accessories app. Settings staan onderaan deze post op reddit: https://www.reddit.com/r/...of_xbox_wireless_headset/
En dan heb nog de bass boost op +2 gezet. Dolby Atmos app EQ nog niks mee gedaan maar als iemand ervaring heeft lees ik dat hier graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Farabi schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 19:10:
Hebben mensen nog problemen met bekabeld netwerk? Dit had ik al sinds de release en merkte net dat het nog steeds niet is opgelost.

Zodra ik bekabelde verbinding maak, krijg ik geen verbinding met de ms store. Met wifi wel.

Als ik tijdens de wifi verbinding mijn kabel erin doe, dan verliest ie even contact en pakt dit keer de bekabelde verbinding correct. Maar als ik opnieuw start, dan niet meer.

Het is geen hardware defect, want de forums staan er vol over.
Kan alleen maar zeggen dat ik geen problemen heb met bedraad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Froggle
Mijn eerste ervaring vanavond met de Xbox Wireless Headset.

Heb even een blinde test gedaan met vrienden (alleen hebben over Headset A, B en C). De chat headset had veruit de beste mic, kort daarop de Turtle Beach Stealth 700X. De mic van de Xbox Wireless Headset was veruit het slechtst in vergelijking. Wel apart, want dat had ik dus echt niet verwacht.

Verder kan ik de geluidskwaliteit beoordelen in vergelijking met de Turtle Beach. De Turtle Beach klinkt echt een stuk voller. Ook vind ik dat de mic monitoring op de Xbox Headset echt weinig doet. Ik hoor mezelf veel beter terug op de TB. Kussens van de TB zitten lekkerder, maar weet niet of die van de Xbox headset op enig moment beter gaat zitten.

Dat is tot nu met mening. Die headset van mij gaat dus weer terug, gezien de TB het nu al heeft gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froggle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:32:
Mijn eerste ervaring vanavond met de Xbox Wireless Headset.

Heb even een blinde test gedaan met vrienden (alleen hebben over Headset A, B en C). De chat headset had veruit de beste mic, kort daarop de Turtle Beach Stealth 700X. De mic van de Xbox Wireless Headset was veruit het slechtst in vergelijking. Wel apart, want dat had ik dus echt niet verwacht.

Verder kan ik de geluidskwaliteit beoordelen in vergelijking met de Turtle Beach. De Turtle Beach klinkt echt een stuk voller. Ook vind ik dat de mic monitoring op de Xbox Headset echt weinig doet. Ik hoor mezelf veel beter terug op de TB. Kussens van de TB zitten lekkerder, maar weet niet of die van de Xbox headset op enig moment beter gaat zitten.

Dat is tot nu met mening. Die headset van mij gaat dus weer terug, gezien de TB het nu al heeft gewonnen.
Voor mij is de voornaamste reden van de switch TB Stealth 600 naar Xbox Wireless Headset, de Bluetooth functionaliteit zodat ik gelijktijdig kan koppelen met m’n mobiel. Luister continue naar podcasts en dat is nu ideaal te combineren tijdens bepaalde games. :)

Ben geen audiofiel en de Stealth 600 voldeed prima qua geluidskwaliteit, maar dat doet deze Xbox headset ook. Het daar bijkomende voordeel van Bluetooth is voor mij de reden om de Stealth 600 te vervangen.

As a matter of fact, hij is zojuist al opgepikt door m’n schoonbroertje die ‘m overgekocht heeft. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 16-03-2021 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was dit al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 20:47:
[...]

Voor mij is de voornaamste reden van de switch TB Stealth 600 naar Xbox Wireless Headset, de Bluetooth functionaliteit zodat ik gelijktijdig kan koppelen met m’n mobiel. Luister continue naar podcasts en dat is nu ideaal te combineren tijdens bepaalde games. :)

Ben geen audiofiel en de Stealth 600 voldeed prima qua geluidskwaliteit, maar dat doet deze Xbox headset ook. Het daar bijkomende voordeel van Bluetooth is voor mij de reden om de Stealth 600 te vervangen.

As a matter of fact, hij is zojuist al opgepikt door m’n schoonbroertje die ‘m overgekocht heeft. ;)
Ik heb het dan wel over de Turtle Beach Stealth 700X (Gen2). Die ondersteund ook Bluetooth. Gezien dat een headset is die 50% duurder is dan de Xbox headset verbaast me de betere geluidskwaliteit dan weer niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:19
Ori Will of the Whips nogmaals uitgespeeld op hard. Wat is dat toch een geweldige game. En ik moet zeggen dat ik de 120 FPS in deze game wel lekker vind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froggle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:03:
[...]

Ik heb het dan wel over de Turtle Beach Stealth 700X (Gen2). Die ondersteund ook Bluetooth. Gezien dat een headset is die 50% duurder is dan de Xbox headset verbaast me de betere geluidskwaliteit dan weer niets.
Ah check. Ik had de Stealth 600 Gen 1. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-10 20:12
Wreckfest laatst geprobeerd maar met 30fps was die game voor mij onspeelbaar. Voelde echt als een PowerPoint presentatie. Met 60fps zoveel prettiger! Ook Far Cry 4 verder opgepakt, heerlijk om ook die game in 60fps te kunnen spelen op de console. Zag dat The Outer Worlds inmiddels ook een update heeft ontvangen met support voor 60fps, wellicht die op korte termijn ook weer eens verder oppakken. Xbox is lekker bezig :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:42
BAM! 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6axAIXLftyTjWZPpf1R_iFVQrs=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Iw4uD2hrpM01QIbZAyq4Pfpm.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Irritant dat Wreckfest nog niet 60fps is op de S. Outer Worlds op 60 fps is wel goed om te horen! Hier zelf nu bezig met Prey, had ik al eens eerder gespeeld maar op 30fps (ik geloof ook via Game Pass, dus die is er een tijdje uit geweest) en dat vond ik toch echt te min. Speelt nu heerlijk op 60fps, wat een top game ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net ook Wreckfest maar eens gaan proberen... De Bluetooth functionaliteit van mijn headset kwam gelijk weer van pas. Werd helemaal wild van de muziek in die game, dus hop, uit, en Spotify playlist aan. Stuk beter te pruimen :)

Maar het is toch niet echt mijn type game denk ik, ik hou meer van netjes rijden en ik ben ook niet zo'n fan van online multiplayer. Solo vind ik het eigenlijk al snel saai worden. Enige momenten dat ik niet met gemak kan winnen is als een van de ai racers me laat crashen, en dat vind ik alleen maar irritant, niet uitdagend.

Paar kleine puntjes die me nog irriteerden... Die minimap is echt compleet waardeloos... Wie dat onding ontworpen heeft... Als je het veel speelt heb je hem ook niet nodig natuurlijk maar voor een nieuwe speler knap irritant dat de map je maar een paar seconden vooruit laat kijken. En het schakelen... Ik snap dat die barrels niet zo snel kunnen schakelen als de hypercars waarmee we in Forza rondrijden :+ maar in het echt zou ik versnellingen over kunnen slaan en dat gaat niet met de controller. Als je meer dan 1 versnelling omlaag wil dan kost dat een eeuwigheid en moet je op het scherm kijken of je input geaccepteerd wordt of genegeerd omdat je te snel wou zijn.

De game rijdt echter wel heel goed en ik snap helemaal waarom dit supercool kan zijn, maar ik zit niet echt in de doelgroep denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:23:
[...]

Nee. Want het is geen Series X game.
En zie nu de Suspend optie hier staan, dit is nog niet public toch? Ik zit in de Alpha Skip Ahead namelijk.

De Suspend optie zie ik overigens nog niet in het menu staan, wat gisteren door Xbox Twitter werd gepost.

[Afbeelding]

:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Hell let loose komt ook naar de Xbox:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Finraziel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 22:13:
Net ook Wreckfest maar eens gaan proberen... De Bluetooth functionaliteit van mijn headset kwam gelijk weer van pas. Werd helemaal wild van de muziek in die game, dus hop, uit, en Spotify playlist aan. Stuk beter te pruimen :)

Maar het is toch niet echt mijn type game denk ik, ik hou meer van netjes rijden en ik ben ook niet zo'n fan van online multiplayer. Solo vind ik het eigenlijk al snel saai worden. Enige momenten dat ik niet met gemak kan winnen is als een van de ai racers me laat crashen, en dat vind ik alleen maar irritant, niet uitdagend.

Paar kleine puntjes die me nog irriteerden... Die minimap is echt compleet waardeloos... Wie dat onding ontworpen heeft... Als je het veel speelt heb je hem ook niet nodig natuurlijk maar voor een nieuwe speler knap irritant dat de map je maar een paar seconden vooruit laat kijken. En het schakelen... Ik snap dat die barrels niet zo snel kunnen schakelen als de hypercars waarmee we in Forza rondrijden :+ maar in het echt zou ik versnellingen over kunnen slaan en dat gaat niet met de controller. Als je meer dan 1 versnelling omlaag wil dan kost dat een eeuwigheid en moet je op het scherm kijken of je input geaccepteerd wordt of genegeerd omdat je te snel wou zijn.

De game rijdt echter wel heel goed en ik snap helemaal waarom dit supercool kan zijn, maar ik zit niet echt in de doelgroep denk ik :)
Het (stijltje) moet je inderdaad maar net liggen. Ik ga er binnenkort wel mee verder op de XSX, heb het veel gespeeld op de PS4 (Pro) destijds dus benieuwd naar de verbeteringen. Weet niet of de PS5 nog een update krijgt maar anders is dat nog een optie (gezien mn huidige savegame/voortgang).

Net zelf Dirt 5 geprobeerd...man man man, dat het de naam Dirt draagt. De auto's hebben geen wegligging, het is een soort cross over tussen Sega Rally en Gran Turismo (op de PS1 welteverstaan). Het stuurt en rijdt gewoon lomp, zompig, niet zoals het hoort en mijns inziens irritant. Direct weer verwijderd.

Ook hetzelfde als jij overigens; ik luister dan wel op een goede 5.1.2 setup maar die "muziek", waarom zit er alttijd van die halve metal herrie in racegames..? Gelijk uitgezet zodra het kon, na het accepteren van alle EULA's. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:00
Exorcist schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 22:24:
[...]

Het (stijltje) moet je inderdaad met net liggen. Ik ga er binnenkort wel mee verder op de XSX, heb het veel gespeeld op de PS4 (Pro) destijds dus benieuwd naar de verbeteringen. Weet niet of de PS5 nog een update krijgt maar anders is dat nog een optie (gezien mn huidige savegame/voortgang).

Net zelf Dirt 5 geprobeerd...man man man, dat het de naam Dirt draagt. De auto's hebben geen wegligging, het is een soort cross over tussen Sega Rally en Gran Turismo (op de PS1 welteverstaan). Het stuurt en rijdt gewoon lomp, zompig, niet zoals het hoort en mijns inziens irritant. Direct weer verwijderd.

Ook hetzelfde als jij overigens; ik luister dan wel op een goede 5.1.2 setup maar die "muziek", waarom zit er alttijd van die halve metal herrie in racegames..? Gelijk uitgezet zodra het kon, na het accepteren van alle EULA's. :(
Haha, ik denk precies hetzelfde als ik weer eens edm of nog erger rap hoor, brrr.
Gewoon radiokanalen in elke race game met alle stijlen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hell Let Loose komt naar next-gen consoles.

https://www.gematsu.com/2...o-ps5-xbox-series-in-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:48
Finraziel schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 22:13:
Mja de ingame muziek vind ik ook niks. Die van het eerste laadscherm vond ik wel tof eigenlijk. Dus deze en deze en deze.

Als ie vervolgens overschakelt naar de rest van de playlist, dan is het inderdaad hele vage metal die met een reden nooit echt verder is gekomen dan (ik gok) Finland (want daar komt tegenwoordig toch alle Metal vandaan geloof ik). Maar goed, die 3 nummers vond ik wel tof maar die spelen ze dan weer niet na het menu :')

Leuk feitje: Voor de game zijn deze 3 (en de rest) toegevoegd nadat ze een wedstrijd hadden gewonnen.

Mochten mensen hier toch benieuwd zijn naar de muziek, dan heb je hier nog een playlist in spotify
ik hou meer van netjes rijden en ik ben ook niet zo'n fan van online multiplayer.
Lol, netjes rijden gaat je hier niet lukken denk ik. Al kun je het altijd proberen :+
Overigens moet je misschien eens de tuning aanpassen. Zet de 3 onderste eens op half (eerst even proberen, pas daarna off). Dan merk je dat er een hele leuke drift-game in zit die qua rondetijden ondertussen nog best lastig zijn van de leaderboards. Dus de ABS/TractionControl/StabilityControl dingen.
En qua setup braking naar links (front) en de andere 3 (differential, gears en springs) naar rechts. Dan wordt het wel een andere soort game.

En online is het nu een chaos vanwege de Xbox Game Pass gebruikers. Voor die er waren, was het vaak een groepje in de racing servers die redelijk netjes wilden rijden (en 0 armor reden) en een groepje wat wel wilde beuken. Bij de kopgroep was het wel zo dat als ze het idee hadden dat je ze wilde beuken ipv racen, dat ook echt bij het eerste contact je meteen achterstevoren of in een muur staat. Maar goed, leren defensief te rijden is in deze game een hele eigen tak van sport. Zonder armor een race winnen vanaf de laatste plek (of laatste na de eerste bocht) is echt een uitdaging maar nooit onmogelijk. Mensen ontwijken, wat ook in andere online racers handige skills zijn, is echt heel goed te leren in deze game.
Solo vind ik het eigenlijk al snel saai worden.
Mja de AI is niet al te best. Al moet ik zeggen dat de toernooi-races altijd wel lekker zijn om even in te komen voor ik online ga.
En ook echt 0 fucks geven om schade of iets. Heel goed om dingen uit te proberen voor je online gaat.
Enige momenten dat ik niet met gemak kan winnen is als een van de ai racers me laat crashen, en dat vind ik alleen maar irritant, niet uitdagend.
Mja klopt. Niet geweldig, maar ook niet echt uniek voor een game als dit.
Die minimap is echt compleet waardeloos... Wie dat onding ontworpen heeft... Als je het veel speelt heb je hem ook niet nodig natuurlijk maar voor een nieuwe speler knap irritant dat de map je maar een paar seconden vooruit laat kijken.
Ik denk zelf dat dit vooral is, net als bepaalde objecten in de map, om mensen wat makkelijker te laten crashen. Perfecte races rij je eigenlijk nooit en ook weinig vooruit kunnen kijken helpt mee om de game wat onvoorspelbaarder te maken. Je ziet ook regelmatig mensen op kop toch in de fout gaan omdat die ene bocht net wat sneller dichtbij kwam of net dat hekje of die steen op een plek stond dat je er net tegenaan komt. Je leert dat wel, net als dat je bij shooters leert waar je wel en niet moet staan. Verder geeft het je dus wat meer kans als je niet vooraan rijdt om nog bij te komen. Want een fout maken kan altijd gebeuren.
En het schakelen... Ik snap dat die barrels niet zo snel kunnen schakelen als de hypercars waarmee we in Forza rondrijden :+ maar in het echt zou ik versnellingen over kunnen slaan en dat gaat niet met de controller. Als je meer dan 1 versnelling omlaag wil dan kost dat een eeuwigheid en moet je op het scherm kijken of je input geaccepteerd wordt of genegeerd omdat je te snel wou zijn.
Mja 1 van de redenen dat ik hem lekker op automatische versnellingsbak laat staan (al kan ik daar toch nooit echt mee overweg). Maar je kunt bij de automatische bak ook zelf de versnellingen nog beinvloeden. Soms zal ie weer terug gaan, maar over het algemeen kun je dan bv wel eerder de toeren in jagen. Dat is dus niet onmogelijk. Maar goed, het zijn barrels dus een beetje realistisch is het wel. Maar ik vind vooral het driften in deze game wel uitdagend en voor mij voelt elke race nog anders aan op de banen waar ik rij. Op de 1 of andere manier is het heel lastig om dezelfde lijnen te blijven rijden, ook omdat de baan evolueert. Dus waar de ene keer een bocht krapper moet vanwege een hek of een paar banden, kun je die daarna wel mooi meenemen.
Klinkt alsof je het even met wat Tweakers moet spelen om het online deel wat meer te waarderen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 15:48
Net trouwens even gereden en was me niet opgevallen dat 60fps in de patchnotes stond. En ook ingame viel het me eigenlijk niet eens op. Maar goed, fijn voor wie niet zonder kan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Het mag best gezegd worden, Microsoft geeft lekker gas de laatste tijd. De commitment is echt gaaf om te zien :)

Hoop dat ze dit volhouden en op de langere termijn beloond zien worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 18:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Die FPS boost van Prey hé... :9

@uchiha tijntje je hebt het spel te vroeg gespeeld. Ik heb de game op de One (X?)ooit uitgespeeld en ben vandaag opnieuw begonnen met New Game + en dan Auto HDR en FPS boost aan op de Series X. Wát een verschil én genot. En de laadtijden zijn zoveel fijner :Y

Hierna Dishonored ook maar weer een kans geven :9

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 16-03-2021 23:44 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Laatst online: 16:19
Avondje met de nw headset gespeeld. Die blijft :)
Vooral handig dat je tegelijk xbox en telefoon kunt connecten, mooi muziek aan tijdens 't gamen. Zit uiteindelijk wel lekker, was even wennen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Froggle schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:03:
[...]

Ai. Ik heb ook de gen 2. Ik ga hem morgen eens testen, checken hoe ik deze vind in vergelijking met de gen 2. Het klinkt niet veelbelovend, maar we gaan het zien. Of eigenlijk horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 23:19:
Het mag best gezegd worden, Microsoft geeft lekker gas de laatste tijd. De commitment is echt gaaf om te zien :)

Hoop dat ze dit volhouden en op de langere termijn beloond zien worden.
Top he! Die roundtable van Xbox met Bethesda was ook geweldig. De toekomst van Xbox (Game Pass) is vrij gestoord, love it! En de boodschap over exclusives was ook duidelijk!

Jez Corden van Windows Central heeft ook gezegd dat Xbox nog lang niet klaar is. Ze zijn druk bezig met ook exclusives van third parties te krijgen, grote nieuwe games. Kom maar op met deze redemeed Xbox, super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Martinspire difficulty had ik inderdaad op moeilijkste gezet, setup nog niet, misschien eens proberen... Maar het komt er denk ik dus inderdaad op neer dat je deze game gewoon in multiplayer moet spelen :)
Tegen de ai merkte ik dat het op het moeilijkste al snel een kwestie was van in de eerste paar bochten voor ze komen en dan geen grote fouten maken en je wint, wat dus nogal saai werd.

Maar ik ben heel raar met multiplayer... Ik word er heel nerveus en onzeker van, ga me ook raar gedragen vind ik zelf alsof ik weer een onzekere puber ben. Heb op pc wel een tijdje overwatch gespeeld maar dan zat ik helemaal ingepakt in een dekentje omdat ik het altijd koud kreeg, wat blijkbaar (na wat gegoogle) een fight or flight respons is. Heb Forza horizon 4 wel een tijdje met een stel van hier online gespeeld en dat was cool, maar zelfs dan had ik regelmatig zelf zoiets van why the fuck zei ik dat?!

Uiteindelijk besloten dat het me eigenlijk gewoon te veel stress oplevert, dus ik speel gewoon singleplayer behalve soms met een goede vriend van me wat coop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 23:39:
Die FPS boost van Prey hé... :9

@uchiha tijntje je hebt het spel te vroeg gespeeld. Ik heb de game op de One (X?)ooit uitgespeeld en ben vandaag opnieuw begonnen met New Game + en dan Auto HDR en FPS boost aan op de Series X. Wát een verschil én genot. En de laadtijden zijn zoveel fijner :Y

Hierna Dishonored ook maar weer een kans geven :9
Gelukkig heb ik wel voordeel gehad van de snelle laadtijden. :) Ik had gisteren dat Digital Foundry filmpje gekeken. Maar ik zou helemaal gek geworden zijn van die laadtijden op de vorige generatie. Met name aan het einde van de game vlieg je door de levels heen en dan zou je langer aan het laden zijn dan aan het spelen. Begreep ook dat er toen best wel wat input lag aanwezig was. Snap dus de reviews ook ietsjes beter.

Echt wel kudos dat ze nieuw leven in blazen in deze games die nu echt gewoon enorm lekker spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 18:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

uchiha tijntje schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:35:
[...]

Gelukkig heb ik wel voordeel gehad van de snelle laadtijden. :) Ik had gisteren dat Digital Foundry filmpje gekeken. Maar ik zou helemaal gek geworden zijn van die laadtijden op de vorige generatie. Met name aan het einde van de game vlieg je door de levels heen en dan zou je langer aan het laden zijn dan aan het spelen. Begreep ook dat er toen best wel wat input lag aanwezig was. Snap dus de reviews ook ietsjes beter.

Echt wel kudos dat ze nieuw leven in blazen in deze games die nu echt gewoon enorm lekker spelen.
Vergeleken met hoe het nu draait is het ook een hele nieuwe game. Geen idee hoe ik dat 3 a 4 jaar geleden heb gedaan, maar ik weet wel dat ik plezier had aan het verhaal. Aan het technische gedeelte iets minder :+

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 128 ... 347 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord