"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nee, hij heeft het op een LG en op een Samsung gedaan. Lijkt echt een Xbox probleem bij hem dus.Arjan90 schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:36:
Maar je bekijkt hem nog steeds op dezelfde TV, toch? Ik zou hem voor de zekerheid eens op je PC of telefoon laten zien. Desondanks lijkt het inderdaad een RMA te worden, met de Surface hebben wij niets dan positieve ervaringen met Microsoft. Hopelijk is dat hier ook zo
Maar inderdaad, MS is prima met reparaties. Kost alleen wat tijd. Vorig jaar mijn One X ook moeten opsturen.
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-03-2021 15:38 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Hij geeft aan dat andere games er prima uitzien.
Als de gpu op de soc problemen zou hebben moet het bij andere games ook opduiken of ben ik nou gek..
Dat is inderdaad waar ik mijn vraagtekens bij zet, het is echt de hoek van het kasteel en schip waar dit euvel opspeelt, rest van de map met veel mooiere stukken heb ik nergens last van ! Maar ik hoor bijna niemand over deze rare verschijnsels terwijl miljoenen warzone spelen.PepieNL schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:33:
Maar waarom wederom alleen in COD?
Als de gpu op de soc problemen zou hebben moet het bij andere games ook opduiken of ben ik nou gek..
Destiny 2 bijvoorbeeld draait als een zonnetje, dus ik kan simpelweg mijn vinger er maar niet op leggen wtf is going on.
Dus ben er nog niet 100% over uit of ik ga ruilen, denk niet dat microsoft specifiek voor mij warzone gaat opstarten en naar die locatie loopt 😂 raar gevalletje is het, of ze moeten het uit metingen kunnen aflezen ?
Hoop stilletjes op een patch ipv opsturen, maar denk er nog over na.
Thanks voor de input in ieder geval 👍🏻
Helaas kan ik er niet aan wennen. Speel hebt spel normaal gesproken op 100hz en op de Series X voelt het zo stroperig!Martinspire schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:08:
[...]
Je pakt dan toch gewoon 4K? De 4K update was al voor de XOX gemaakt, het is wachten op de XSS|X update, maar 4K gaat gewoon prima. Het is allemaal wel 30fps, dat is het grootste minpunt aan de game momenteel, maar als de lol begint valt je dat niet meer op.
Hopelijk snel een update want het is een heerlijke bankhang game 🙏
Niet per se, op zich zou het kunnen dat die game de gpu net op een bepaalde manier gebruikt/stresst waardoor het probleem naar voren komt...PepieNL schreef op zondag 7 maart 2021 @ 16:33:
Maar waarom wederom alleen in COD?
Maar bij een gpu (of geheugen) probleem zou ik het niet zo stabiel verwachten. Althans, ik zie nu alleen wat foto's en heb niet de hele discussie helemaal opgelet, maar het is altijd op dezelfde plek en het knippert niet of zo hè? Dat lijkt me ook weer raar en wijst eerder naar de game...
Ik heb wel eens artefacten in games gezien door een stervende gpu (pc), maar dat was niet zo constant en voorspelbaar.
Vreemd probleem is het in ieder geval ja...
Gamertag: FinrazielNL
Het flikkerd wel, het is niet een stilstaand iets. De ene keer meer dan de andere keer (maar in de hoek van shipwreck altijd, rest van de map eigenlijk niet)Finraziel schreef op zondag 7 maart 2021 @ 18:07:
[...]
Niet per se, op zich zou het kunnen dat die game de gpu net op een bepaalde manier gebruikt/stresst waardoor het probleem naar voren komt...
Maar bij een gpu (of geheugen) probleem zou ik het niet zo stabiel verwachten. Althans, ik zie nu alleen wat foto's en heb niet de hele discussie helemaal opgelet, maar het is altijd op dezelfde plek en het knippert niet of zo hè? Dat lijkt me ook weer raar en wijst eerder naar de game...
Ik heb wel eens artefacten in games gezien door een stervende gpu (pc), maar dat was niet zo constant en voorspelbaar.
Vreemd probleem is het in ieder geval ja...
Gears 5 en horizons 4 gespeeld vanmiddag maar niks aan de hand, en die spellen zijn grafisch zwaarder ook volgens mij. Heb ook gemerkt dat het op 60hz minder is die dingetjes in warzone.
Moeilijk verhaal, opsturen of wachten op update voor warzone. Het lastige is dat er niet veel mensen zijn die het hebben, dus weet niet wat ik ermee aan moet
Eigenlijk heb je wel een goed punt qua games. Mooi inzicht. Dank.uchiha tijntje schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 11:48:
[...]
Heb je dat artikel wel zelf goed gelezen? De meeste voorbeelden zijn studio's van meer dan 5 jaar terug tot zelfs 15 jaar. Dus lekker representatief over hoe MS nu omgaat met haar studio's.
Ik begrijp je verder gewoon niet. Je klaagt eigenlijk dat de studio's onder MS geen knallers levert (mijn definitie van knallers wijkt trouwens af van die van jou gok ik, maar daar kom ik zo op terug), en klaagt tegelijkertijd over de keuze van MS om dit te verbeteren door de aankoop van studio's. Tja. Zelf hoeven exclusives voor mij ook niet perse en zou alles multiplatform kunnen zijn. Maar gelet op de staat van de gaming wereld zit dat er niet in. Exclusives zijn belangrijk!!!!111. Tja, dan kun je als bedrijf 2 dingen doen. Of stoppen of er 100% op inzetten. En we zien de afgelopen 2 jaar hoe MS daar inzit. Een overname van ZeniMax geeft dit dan ook wel aan, ongeacht of (een deel van de) games multiplatform zullen zijn. Dat Square Enix trouwens mogelijk naar Sony gaat hoeft van mij ook niet, maar zie ik niet als een gemis persoonlijk, met uitzondering van wellicht Crystal Dynamics.
Daarnaast geef je aan dat er geen knallers van games zijn. Ik neem aan dat je dan enkel de studio's bedoelt die al sinds jaar en dag deel uitmaken en niet de studio's die in 2018 en 2019 zijn overgenomen. En zelfs dan nog ben ik het niet met je eens, maar dat terzijde. Onderstaande games zijn een aantal games die in de afgelopen 2.5 jaar uitgekomen en zijn ontwikkeld door studio's die ten tijde van release onder de MS vlag vallen (niet limitatief, want het noemen van bijv. een Bleeding Edge zet geen zoden aan de dijk
, maar laat wel zien dat MS ook dit soort experimenten een kans geeft).
En dan heb ik het niet eens over MS publishing met games als Ori en MSFS of games als Sea of Thieves waarbij de launch in 2017 inderdaad brak was, maar sindsdien door continue support enorm is gegroeid tot een enorm populaire game.
- Gears 5. De MP is in mijn optiek een van de sterkere team based MP's van de afgelopen jaren. Daarnaast is de SP campaign vermakelijk, en zeker als je die volledig in coop speelt
- Gears Tactics. In samenwerking gemaakt door de Coalition met Splash Damage. Een erg leuke en ook tot mijn enige verbazing goede turn based strategy game.
- Forza Horizon 4. Volgens mij geen uitleg nodig.
- Grounded. In mijn optiek de grootste knaller, ook al is die nog maar in early acces. Deze game doet imho veel AAA games verbleken.
- Wasteland 3. Erg goede turn based tactical game.
- The Outer Worlds. Een Fallout game zoals die hoort te zijn die niet is ontwikkeld door Bethesda
.
- Minecraft Dungeons. Een game die sinds de release half 2020 door 10 miljoen mensen is gespeeld en een ideale couch coop game is
En ja, als je favoriete genre 3rd person action adventure is, dan zijn er inderdaad weinig bijzondere games uitgebracht. Maar daarvoor heb je dan ook een playstation.
En als je bang bent dat MS de aangekochte studio's de grond in gaat boren kun je volgens mij het beste wat interviews met de oprichters van een Double Fine Studio's, inXile entertainment of Bethesda lezen/kijken.
Echt een steengoede game voor een zijdezacht prijsje https://www.microsoft.com...he-dead-gods/9mx9k92m5csn
Mooi gebalanceerde rogue like, iedere ronde kom je een stapje verder.
Iedere dag een nieuwe special event (maximaal drie events op te sparen) die extra resources geeft zodat je ook telkens stappen blijft maken.
Mechanics zijn goed uitgewerkt, combat werkt fijn, graphics zijn mooi, aanradertje 👍🏼
[ Voor 91% gewijzigd door justifire op 08-03-2021 07:17 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb dus echt precies dit op mijn Series S en dan ook alleen in Warzone. Al sinds het begin. Doordat ik in Forza, Gears of Skyrim nergens last van heb dacht ik dat het een Warzone bug was. Ik ben benieuwd naar hoe Microsoft dit oppakt..Richie B schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:33:
[...]
Deze screenshot is gemaakt met de xbox zelf[Afbeelding]
Blijft aanwezig.
Dus overduidelijk de gpu, heb alles getest en gedaan nu. 2 tv’s 2 hdmi kabels, verschillende instellingen, spel eraf gegooid en erop, hard reset van console.
Had gehoopt op een driver probleem of die van het spel zelf, maar er zijn TE weinig mensen die dit herkennen.
Dus moet helaas ms bellen.
Hoe vaak komt het voor bij jou? Ik heb ook dagen dat ik er totaal geen last van heb namelijk.
Ik kan dit echt tot nu toe altijd opzoeken in die hoek van de map, heel typisch dat het echt daar “mis” gaat.Graft schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:44:
[...]
Ik heb dus echt precies dit op mijn Series S en dan ook alleen in Warzone. Al sinds het begin. Doordat ik in Forza, Gears of Skyrim nergens last van heb dacht ik dat het een Warzone bug was. Ik ben benieuwd naar hoe Microsoft dit oppakt..
Hoe vaak komt het voor bij jou? Ik heb ook dagen dat ik er totaal geen last van heb namelijk.
Je zou bijna denken dat het een server ding is, het is soms erger dan de andere keer (waarschijnlijk drukte) maar sinds dat schip er is, is het juist daar altijd aanwezig.
Vriend van me had dit ook op de Series X met fifa. Spelers zonder hoofd vanalles glitches. Andere kabels en fifa disc hielp allemaal niks. MS gebeld dag erna stond ups er al met een nieuwe xbox, nu werkt alles primaRichie B schreef op zondag 7 maart 2021 @ 15:33:
[...]
Deze screenshot is gemaakt met de xbox zelf[Afbeelding]
Blijft aanwezig.
Dus overduidelijk de gpu, heb alles getest en gedaan nu. 2 tv’s 2 hdmi kabels, verschillende instellingen, spel eraf gegooid en erop, hard reset van console.
Had gehoopt op een driver probleem of die van het spel zelf, maar er zijn TE weinig mensen die dit herkennen.
Dus moet helaas ms bellen.
Even op de link klikken voor het filmpje.
— BradWardFight 🇨🇦 (@BradWardFight) 7 maart 2021
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Dat ziet er tof uit. Mooi dat Auto HDR en FPS boost per game in te stellen is.MRE-Inc schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:20:
Voorproefje van de FPS Boost en Auto HDR in- of uitschakelen:
[Twitter]
Nu nog dat het bij elke One (of eerdere) game in te stellen isVerwijderd schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:26:
[...]
Dat ziet er tof uit. Mooi dat Auto HDR en FPS boost per game in te stellen is.
RDR2 kom er maar in
Ik had gister exact hetzelfde, ook bij de boot. Wellicht toeval? Ik ga er vanavond eens op letten..Richie B schreef op zondag 7 maart 2021 @ 14:18:
[...]
Eerste test, screenshot met xbox zelf (wel foto van tv met telefoon gemaakt)
Echt niet normaal
Weg met dat ding
[Afbeelding]
Dit kan dan geen toeval meer zijn, dan moet het wel aan de game of server liggen. Hou het in de gaten, sta op het punt MS te bellen, maar wacht nog evenbaswillems1 schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:40:
[...]
Ik had gister exact hetzelfde, ook bij de boot. Wellicht toeval? Ik ga er vanavond eens op letten..
Verwijderd
Nou, er zijn een aantal 360 titels zoals Fable die het ook wel kunnen gebruiken!ArthurMorgan schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:29:
[...]
Nu nog dat het bij elke One (of eerdere) game in te stellen is
RDR2 kom er maar in
Ik land vaak in Promenade East tussen hospital en het reuzenrad en daar heb ik er dan zo nu en dan early game last van.Richie B schreef op maandag 8 maart 2021 @ 08:55:
[...]
Ik kan dit echt tot nu toe altijd opzoeken in die hoek van de map, heel typisch dat het echt daar “mis” gaat.
Je zou bijna denken dat het een server ding is, het is soms erger dan de andere keer (waarschijnlijk drukte) maar sinds dat schip er is, is het juist daar altijd aanwezig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6XPCLPhJ7TZg96OMwh3p9ee3.png?f=user_large)
Ik ga er specifiek op letten en zal eens bij het schip gaan droppen. Kreeg te hard aan de broek toen ik daar de 1ste week landde.
[ Voor 5% gewijzigd door Graft op 08-03-2021 10:33 ]
https://www.windowscentra...zenimax-media-approved-eu
Ben benieuwd of er dan vandaag of deze week een officieel bericht op Xbox Wire komt of andere officiële Microsoft kanalen.The European Commission published its decision around the merger on Monday, stating it "does not raise serious doubts as to its compatibility with the common market." The EU "shall decide not to oppose it and shall declare that it is compatible with the common market," leaving the deal set to move ahead over the weeks ahead.
en dan meteen de reveal van Fallout 5MRE-Inc schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:15:
Volgens WindowsCentral is de overname van Zenimax door Microsoft ook in de EU rond (was al rond in de USA).
[...]
Ben benieuwd of er dan vandaag of deze week een officieel bericht op Xbox Wire komt of andere officiële Microsoft kanalen.
Xbox Live: Springbok NL
En meteen een mooie reveal van meerdere Day-One GamePass titels:MRE-Inc schreef op maandag 8 maart 2021 @ 09:20:
Voorproefje van de FPS Boost en Auto HDR in- of uitschakelen:
[Twitter]
— Klobrille (@klobrille) 7 maart 2021
Edit: uiteraard waren sommige wel bekend maar alsnog mooi om te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door hifigamefreak op 08-03-2021 12:04 . Reden: Embedded Twitter ]
Doe maar op woensdag, samen met die andere droom die dan weer niet uitkomt (die van die miljoenen)
Dat is toch geen reveal? Dat zijn allemaal MS titels, daarvan mag je er simpelweg vanuit gaan dat ze direct bij release in GP zitten. Of heb ik ergerns wat gemist?hifigamefreak schreef op maandag 8 maart 2021 @ 12:01:
[...]
En meteen een mooie reveal van meerdere Day-One GamePass titels:
[Twitter]
Edit: uiteraard waren sommige wel bekend maar alsnog mooi om te zien.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Begreep dat er in de podcast van afgelopen vrijdag van Major Nelson wel werd geteased naar leuk nieuws voor de week erop. Dat zou aanstaande vrijdag zijn.MRE-Inc schreef op maandag 8 maart 2021 @ 11:15:
Volgens WindowsCentral is de overname van Zenimax door Microsoft ook in de EU rond (was al rond in de USA).
[...]
Ben benieuwd of er dan vandaag of deze week een officieel bericht op Xbox Wire komt of andere officiële Microsoft kanalen.
Maar mooi dat het gewoon rond is. Dan kan dat geneuzel over eventuele rechtzaken die de overname in gevaar zouden brengen etc. op twitter en gamesites ook stoppen.
Gelet op mijn vorige post over exclusives zal ik niet pleiten dat die games exclusief moeten zijn
Alle Bethesda games zijn vanaf day one via Gamepass te spelen op miljarden devices, zoals:
- Xbox Console
- PC (zowel lokaal als via Xcloud)
- Phones (Xcloud via android app en iphone via browser)
- Tablets (Xcloud via android app en iphone via browser)
En op wat langere termijn kan ik me zelfs voorstellen dat de Switch gewoon een gamepass app gaat krijgen.
Want ik denk dat MS het niet zo boeit waar je op speelt, zolang je maar een abbo hebt
[ Voor 41% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-03-2021 13:39 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wil je meer xbox series consoles verkopen dan exclusief daarop uitbrengen. Of ze moeten een deal hebben met Sony dat sony exclusieves ook op de xbox komen na 1 jaar...
Je kan als gamer nu niet zeggen dat geen een game je niet aanspreekt van ZeniMax al zal je die ook hebben
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Afhankelijk van doelstelling toch? Als ze gamepass willen pushen dan wil je vooral gewoon op zo veel mogelijk apparaten hebben waar het abo op gebruikt kan worden. Apple TV app zit niet alleen meer op Apple apparaten maar ook op Samsung/LG etc.NukaWorldNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:49:
Lijkt me niet. MS heeft niet voor niets 7,5 miljard uitgegeven om het vervolgens alsnog naar andere platformen te brengen. Lijkt me een beetje raar dan.
Denk dat je daarvoor in het verkeerde topic zit.ThaddeusX schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:51:
Is het mogelijk om een xbox te pre-orderen?
PS/XBL: Nogne
Het maakt MS denk ik niet veel uit op welk device je speelt, zolang je maar geabonneerd bent op hun service. Precies wat hierboven wordt gezegd. Gamepass wordt steeds interessanter voor MS hoe meer betalende gebruikers het heeft. En hoe meer first party content hoe interessanter het is voor de gebruiker.NukaWorldNL schreef op maandag 8 maart 2021 @ 14:49:
Lijkt me niet. MS heeft niet voor niets 7,5 miljard uitgegeven om het vervolgens alsnog naar andere platformen te brengen. Lijkt me een beetje raar dan.
Als nintendo morgen zou zeggen. Breng maar een gamepass app uit op ons platform, dan hebben ze overmorgen die app bij wijze van spreken.
Bij wijze van spreken inderdaad ...uchiha tijntje schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:59:
[...]
Als nintendo morgen zou zeggen. Breng maar een gamepass app uit op ons platform, dan hebben ze overmorgen die app bij wijze van spreken.
Laat ze eerst die xbox app maar eens fatsoenlijk bijwerken met achievements, een degelijke store en activity feed
Als het kan deze generatie nog ....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Sony en Nintendo die een gratis native Game Pass app op hun platforms brengen waarvan de inkomsten naar Microsoft stromen...uchiha tijntje schreef op maandag 8 maart 2021 @ 15:59:
[...]
Het maakt MS denk ik niet veel uit op welk device je speelt, zolang je maar geabonneerd bent op hun service. Precies wat hierboven wordt gezegd. Gamepass wordt steeds interessanter voor MS hoe meer betalende gebruikers het heeft. En hoe meer first party content hoe interessanter het is voor de gebruiker.
Ja, when hell freezes over
Bevestigd ! Promenade east, blauwe gebouw artifactsGraft schreef op maandag 8 maart 2021 @ 10:32:
[...]
Ik land vaak in Promenade East tussen hospital en het reuzenrad en daar heb ik er dan zo nu en dan early game last van.
[Afbeelding]
Ik ga er specifiek op letten en zal eens bij het schip gaan droppen. Kreeg te hard aan de broek toen ik daar de 1ste week landde.
Bij jou ook dat gebouw?

Bij mij ook!Richie B schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:32:
[...]
Bevestigd ! Promenade east, blauwe gebouw artifacts
Bij jou ook dat gebouw?
Dan is dat geen toeval lijkt me toch?
@justifire Vandaag Crucix en Tarsus gekilled. Tarsus was best pittig maar voelde wel eerlijk aan. In tegenstelling tot de eindbaas. Wat voelt die eindbaas in Mortal Shell oneerlijk aan zeg op een no shell run. Ik vond hem erg leuk in een normale playthrough. Maar ik ga nu echt te vaak “random” dood door die rare golven (lijkt wel slechte hitdetectie ofzo) en die mobs die ineens toch blijkbaar een hit op je hebben. Wel jammer want is me paar keer gebeurd terwijl die nog maar iets van 20% Health heeft. Morgen weer even proberen.
Die reclame in Forza zorgt er bij mij voor dat ik gewoon lekker geen Forza speel. Man wat is dat irritant zeg.Finraziel schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:08:
Ik blijf er in dit geval bij dat ik meer vertrouwen heb in Microsoft als eindbaas voor die studio's dan bethesda als uitgever zelf was. Die jongens kregen veel te veel rare fratsen om hun klanten uit te knijpen. Niet dat Microsoft totaal onschuldig is (ik vind bv hoe ze reclame maken voor DLC in Forza horizon games vrij walgelijk), maar al met al denk ik toch beter.
Maar ja, ik begrijp het andere standpunt ook wel, dat het niet goed is als alles bij maar een paar partijen komt te liggen. Echter als dat te erg wordt dan stappen mensen weer op bij die studio's en gaan ze weer eigen onafhankelijke studio's maken. Ook dat gebeurt al decennia
Wat voor reclame zie jij dan? Ik speel het vaak en zie het niet (of herken het niet)Thomas schreef op maandag 8 maart 2021 @ 23:42:
[...]
Die reclame in Forza zorgt er bij mij voor dat ik gewoon lekker geen Forza speel. Man wat is dat irritant zeg.
Richie B schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:32:
[...]
Bij jou ook dat gebouw?
Damn.. lijkt me inderdaad ook te toevallig, heb op Reddit gespeurd maar kan niets vinden over het issue. Zo vreemd. Ik ga vanavond nog een keer proef ondervindelijk testen en wat screenshots maken. Thanks mannen!
The report states that it’s unclear whether Microsoft and Bethesda will address the question of platform exclusivity.
In ieder geval kunnen we binnenkort meer Bethesda games richting Gamepass verwachten.
https://www.videogameschr...me-pass-future-this-week/
[ Voor 31% gewijzigd door DutchOwnage op 09-03-2021 10:06 ]
Geen zorgen, heb gister met zowel MS als Activision gesproken, zij hebben mijn filmpjes en foto’s gezien. Er zijn problemen die niet iedereen hoeft te ervaren maar er wel degelijk zijn. Ook zijn er met seizoen 2 diverse foutjes, er wordt hard gewerkt aan fixes.Graft schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:00:
[...]
[...]
Damn.. lijkt me inderdaad ook te toevallig, heb op Reddit gespeurd maar kan niets vinden over het issue. Zo vreemd. Ik ga vanavond nog een keer proef ondervindelijk testen en wat screenshots maken. Thanks mannen!
Op reddit vindt je veel meer nu, zeker na mijn post daar druppelen de reacties binnen met dezelfde ervaring in Warzone.
[YouTube: Xbox | The Falcon and The Winter Soldier | What Did I Miss?]
Rare vraag: hebben jullie aanraders van games waarbij ik niet als een gek toetsen moet indrukken op m'n controller?
Mijn vrouw heeft er namelijk geen probleem mee dat ik nog wat game als zij gaat slapen, maar het getokkel op controllers wordt ze wel gek van.
Speel momenteel TellTale-games (TWD), en Donut Country vanop GamePass heb ik ook al toegevoegd. Gewoon lekker rustig wat gamen.
Kennen jullie er nog zo'n?
Thx allen!
[ Voor 3% gewijzigd door shyheim op 09-03-2021 12:46 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Oordopjes voor je vrouw en je kunt alles spelenshyheim schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:45:
Sinds ik mijn Series X heb, heb ik mijne One X op de slaapkamer gezet.
Rare vraag: hebben jullie aanraders van games waarbij ik niet als een gek toetsen moet indrukken op m'n controller?![]()
Mijn vrouw heeft er namelijk geen probleem mee dat ik nog wat game als zij gaat slapen, maar het getokkel op controllers wordt ze wel gek van.
Speel momenteel TellTale-games (TWD), en Donut Country vanop GamePass heb ik ook al toegevoegd. Gewoon lekker rustig wat gamen.
Thx allen!
Richie B schreef op maandag 8 maart 2021 @ 17:32:
[...]
Bij jou ook dat gebouw?
In m'n pauze even uit het vliegtuig gesprongen. Krijg de video vanuit Imgur helaas niet geembed op Tweakers.
Dus even via een link: Klik
Voor mensen die hun gamepass Ultimate al een jaar of twee hebben lopen en hem nog iets willen verlengen: EA Play 12maanden.
Dit wordt omgezet in 4 maanden Ultimate.
En kost nu maar €23.60
https://www.cdkeys.com/ea-access-12-month-subscription
Kortom een kleine besparing.
[ Voor 6% gewijzigd door Leijenman op 09-03-2021 13:47 ]
Race games.shyheim schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:45:
Sinds ik mijn Series X heb, heb ik mijne One X op de slaapkamer gezet.
Rare vraag: hebben jullie aanraders van games waarbij ik niet als een gek toetsen moet indrukken op m'n controller?![]()
Thx allen!
Today is an exciting day for gamers around the world as we finally welcome Bethesda to the Xbox family. We are thrilled for eight incredibly talented development studios and their passionate player communities to join Team Xbox. https://t.co/PqhpxUXyW1
— Xbox Wire (@XboxWire) 9 maart 2021
We are excited to announce the regulatory reviews are completed, the papers are signed, and as of today Bethesda has officially joined the Xbox Family! So, here’s to the journey….https://t.co/rbNor5ZULa
— Pete Hines (@DCDeacon) 9 maart 2021
Today we officially welcome Bethesda to Team Xbox. Our goal is to empower the teams across Bethesda to create their greatest work and to learn from them as we deliver more games to more players around the world. Our work together begins now. https://t.co/Ul0jJ41Dr0
— Phil Spencer (@XboxP3) 9 maart 2021
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nou bijna hetzelfde als ik dus zie, maar ik zie het echt op veel meer plekkenGraft schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:42:
[...]
[...]
In m'n pauze even uit het vliegtuig gesprongen. Krijg de video vanuit Imgur helaas niet geembed op Tweakers.
Dus even via een link: Klik

Ik zie wel een dikke gun waarmee je al speelt, nice one!
everything you need to know about Microsoft / Bethesda:
— Tom Warren (@tomwarren) 9 maart 2021
• some new titles will be exclusive to Xbox / PC 🎮
• more Bethesda games coming to Xbox Game Pass this week 🕹️
• no big changes for Bethesda yet 🔮
Details here: https://t.co/NaZavbCHc6 pic.twitter.com/jZGzrsOXqs
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Questions had been raised over Microsoft’s plans for Bethesda exclusives on Xbox and PC, and Spencer had made it clear today there will be “some new titles” that will only be available on Microsoft’s platforms. How many isn’t clear just yet, but in the meantime Microsoft is bringing more Bethesda games to Xbox Game Pass later this week.
Die tikken dat gewoon in één keer af.DutchOwnage schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:05:
Zou Phil in termijnen mogen afrekenen misschien
7.5.000.000.000
Snap 't ergens wel. Je wilt toch een unique selling point hebben. Een volgende Elder Scrolls of Fallout bijvoorbeeld zijn dat wel natuurlijk.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:12:
Absoluut zonde dat die games exclusief worden. Kan me niet voorstellen dat daar ook maar een gamer op zit te wachten.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 09-03-2021 16:17 ]
En wat is gamepass zonder content? En wat maakt het nog aantrekkelijker? Exclusive content.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:16:
Die UPS is Game Pass toch?
Dat die content dag één ''gratis'' is niet voldoende?uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:18:
[...]
En wat is gamepass zonder content? En wat maakt het nog aantrekkelijker? Exclusive content.
Exclusiviteit is imo gewoon altijd jammer. Er zit voor de gamer zelf ook geen positief puntje aan. En als developer lijkt het me ook aardig zuur dat minder mensen je game zullen spelen omdat hij niet naar alle platforms wordt gebracht.
Bethesda games exclusief naar Xbox / PC is iig niet iets waar ik blij van wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door Timothy3000 op 09-03-2021 16:21 ]
Xbox heeft gewoon toffe exclusives nodig zoals Playstation. Als een Fallout of The Elder Scrolls voortaan exclusive worden dan hebben ze meteen echte toppers als exclusives hoor. Dan trek je meteen een hele hoop mensen om toch maar een Xbox te kopen.DutchOwnage schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:15:
[...]
Snap 't ergens wel. Je wilt toch een unique selling point hebben. Een volgende Elder Scrolls of Fallout bijvoorbeeld zijn dat wel natuurlijk.
Tja, voor jou en mij zijn exclusive misschien jammer maar een grote groep gamers vindt dat blijkbaar wel belangrijk. Microsoft heeft nu een grote slag geslagen op dat front en ineens vind een bepaalde groep gamers dat het echt niet zou moeten kunnen. Het is helaas het resultaat van de discussie van de afgelopen jaren.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Dat die content dag één ''gratis'' is niet voldoende?
Exclusiviteit is imo gewoon altijd jammer. Er zit voor de gamer zelf geen positief puntje aan. En als developer lijkt het me ook aardig zuur dat minder mensen je game zullen spelen omdat hij niet naar alle platforms wordt gebracht.
Zolang als Microsoft goed omgaat met hun studio's maakt het mij niet zoveel meer uit wat ze doen, ik kan die games in ieder geval gewoon spelen.
Het lijkt helaas weer wat de andere kant op te gaan.
Ik snap ook niet waarom die grote groep gamers het wel belangrijk vindt. Zij hebben er persoonlijk toch niets aan dat die games exclusief te spelen zijn?
Er zijn 3 versies van exclusiviteit, MS zit aan de scope van 'zeer toegankelijk', Sony zit aan de kant '1 en niemand anders', daar zit een aanzienlijk groot verschil tussen.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Exclusiviteit is imo gewoon altijd jammer. Er zit voor de gamer zelf ook geen positief puntje aan. En als developer lijkt het me ook aardig zuur dat minder mensen je game zullen spelen omdat hij niet naar alle platforms wordt gebracht.
Bethesda games exclusief naar Xbox / PC is iig niet iets waar ik blij van wordt.
'de gamer' is puur relatief welke gamer. Exclusive Epic is niets slecht voor 'de PC gamer', maar wel voor 'de Steam gamer'. De 'xbox' gamer heeft enkel baat, gamepass games, optimized voor xbox, plusjes al over the place. Een 'playstation' gamer.. hoe was het ook alweer? You reap what you sow?
Natuurlijk blijft het voor de gehele game-branch geen goed ding, maar MS kan en zal hier echt niets aan veranderen, als de overige partijen juist gas geven om exclusive verder te gaan (Epic, Sony, zelfs Stadia, etc).
Oja, dan heb je nog de 'ik haat X' gamers, anti-epic gamers, anti-MS-store gamers, die zijn gewoon zielig an sich
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor mij is dat wel voldoende hoorTimothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Maar ik snap wel de gedachte van MS. Een Prime Video, HBO en Netflix concurreren ook met exclusive content.
En sinds met name het nintendo sega tijdperk is er altijd sprake geweest van exclusive games. Dat er nu vooral de nadruk op wordt gelegd is denk ik ook een gevolg van de situatie dat de laatste generatie exclusives werd aangegrepen om een platform op te hemelen of af te kraken.
Waarom worden voetbalsupporters zo blij als 'hun' club heeft gewonnen, of gaan ze rellen wanneer ze verloren hebben? Mensen willen blijkbaar het gevoel hebben bij het winnende team te horen. Dat 'was jarenlang' PlayStation, nu blijkt dat Microsoft maar wat graag meer rendement wilt halen uit hun reserves zijn ze een groot gevaar geworden voor die club en hun gevoel van 'winnen'.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:27:
Ik heb beide consoles dus persoonlijk doet het me niet zoveel maar ik had gehoopt dat we anno 2021 steeds meer van de exclusives af zouden stappen en er steeds meer voor iedereen toegankelijk zal zijn. Het lijkt helaas weer wat de andere kant op te gaan.
Ik snap ook niet waarom die grote groep gamers het wel belangrijk vindt. Zij hebben er persoonlijk toch niets aan dat die games exclusief te spelen zijn?
Van mij mag Microsoft overigens wel meer clubs overkopen, zolang dat betekent dat er meer games naar gamepass komen. Bijkomstig voordeel is dat die spellen dan op meerdere apparaten kunnen worden gespeeld, jammer voor mensen dat ze die spellen niet op playstation kunnen spelen maar iedereen heeft wel een computer/laptop/mobiel/tablet waarmee ze toch kunnen spelen.
Dit is naar mijn mening een zeer goede samenvatting. Kijk even naar hoeveel platformen XBOX op dit moment z'n content brengt. En vergelijk dat met Sony. Als het aan Microsoft lag hadden ze een gamepass app uitgebracht voor de playstation, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Niet omdat Microsoft dat niet wil, nee om dat Sony dat tegen gaat houden. En die doet dat op heel veel fronten. Wat mij betreft een ijzersterke zet van Microsoft, en ik hoop dat ze er meer van gaan doen. Laat sony het maar lekker moeilijk krijgen met z'n gesloten ecosysteem en alles bij zich zelf willen houden.SinergyX schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:29:
[...]
Er zijn 3 versies van exclusiviteit, MS zit aan de scope van 'zeer toegankelijk', Sony zit aan de kant '1 en niemand anders', daar zit een aanzienlijk groot verschil tussen.
'de gamer' is puur relatief welke gamer. Exclusive Epic is niets slecht voor 'de PC gamer', maar wel voor 'de Steam gamer'. De 'xbox' gamer heeft enkel baat, gamepass games, optimized voor xbox, plusjes al over the place. Een 'playstation' gamer.. hoe was het ook alweer? You reap what you sow?
Natuurlijk blijft het voor de gehele game-branch geen goed ding, maar MS kan en zal hier echt niets aan veranderen, als de overige partijen juist gas geven om exclusive verder te gaan (Epic, Sony, zelfs Stadia, etc).
Oja, dan heb je nog de 'ik haat X' gamers, anti-epic gamers, anti-MS-store gamers, die zijn gewoon zielig an sich
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
En dit is dus wat ik jammer vind. Want uiteindelijk is niet alleen Sony maar zijn vooral de gamers de dupe van dit getouwtrek.Melantrix schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:46:
[...] Laat Sony het maar lekker moeilijk krijgen met z'n gesloten ecosysteem en alles bij zich zelf willen houden.
Wel eens dat Sony wat meer de samenwerking mag zoeken. Die zijn daarin veel te star. Zie ook gewoon graag Sony Games naar Xbox komen. Al gaat dat nooit gebeuren natuurlijk.
Edit: Klinkt nu net of ik negatief ben maar dat valt wel mee.
[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 09-03-2021 16:56 ]
Top! Gedaan!Leijenman schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:46:
Via reddit vond ik nog een mooie aanbieding.
Voor mensen die hun gamepass Ultimate al een jaar of twee hebben lopen en hem nog iets willen verlengen: EA Play 12maanden.
Dit wordt omgezet in 4 maanden Ultimate.
En kost nu maar €23.60
https://www.cdkeys.com/ea-access-12-month-subscription
Kortom een kleine besparing.
Ik ook niet, dat soort bedragen moet ik echt even pinnenDutchOwnage schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:08:
[...]
7.5.000.000.000. Er zijn dagen dat ik ze niet in m'n achterzak heb zitten
Ach we weten hoe het met SEGA is afgelopen.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:50:
[...]
En dit is dus wat ik jammer vind. Want uiteindelijk is niet alleen Sony maar zijn vooral de gamers de dupe van dit getouwtrek.
Wel eens dat Sony wat meer de samenwerking mag zoeken. Die zijn daarin veel te star. Zie ook gewoon graag Sony Games naar Xbox komen. Al gaat dat nooit gebeuren natuurlijk.
Edit: Klinkt nu net of ik negatief ben maar dat valt wel mee.Hoe meer Bethesda games en sowieso games naar Gamepass hoe beter natuurlijk. Exclusief hoeft alleen van mij niet zo.
Degene met de meeste poen wint.
Fallout 3 en Evil Within zou erg gaaf zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Timothy3000 op 09-03-2021 17:30 ]
Ik heb beide DLC's ondertussen al een tijdje dus geen last meer van en kan niet controleren of het nog steeds zo is, maar ze zijn vrij agressief met je steeds er op wijzen dat er een DLC is die je kunt kopen, tot aan je meermaals een unskippable trailer tonen terwijl je gewoon verder wou spelen toe zelfs. Ik weet even niet meer of dat filmpje nou echt ongevraagd kwam, zou ook kunnen dat hij zo gepositioneerd was in het menu dat ik hem regelmatig per ongeluk aan 'klikte'. En dan kon ik de controller neerleggen en even wat anders gaan doen tot dat achterlijke gedoe weer afgelopen was. In 3 was dat ook al zo.ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 07:24:
[...]
Wat voor reclame zie jij dan? Ik speel het vaak en zie het niet (of herken het niet)
Het is dat de game zo stinkend goed is, anders had ik de serie daar vroeger ook al voor aan de kant geschopt.
Ben helemaal niet zo tegen het exclusieve in dit verhaal. Op zich dacht ik dat MS er niet om gaf en dat ze gewoon iedereen op elk platform willen bedienen, maar voor een hele grote groep gamers is dit wel belangrijk blijkbaar. Sinds ik ben overgestapt (naast mijn main pc) van PS4 naar de series X krijg ik super vaak de vraag waarom ik in vredesnaam een Series X heb gekocht.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:50:
[...]
En dit is dus wat ik jammer vind. Want uiteindelijk is niet alleen Sony maar zijn vooral de gamers de dupe van dit getouwtrek.
Edit: Klinkt nu net of ik negatief ben maar dat valt wel mee.Hoe meer Bethesda games en sowieso games naar Gamepass hoe beter natuurlijk. Exclusief hoeft alleen van mij niet zo.
Zo goed als alles is ook op de pc te spelen en Sony heeft de echte exclusives. Het zou natuurlijk voor iedereen het beste zijn als beide partijen er mee stoppen, maar dat zie ik Sony voorlopig niet doen.
Fallout 3 was er al een keer, maar zou wel leuk zijn als die nu gewoon voor altijd in Gamepass zou blijven. Ik koop en speel tegenwoordig alles digitaal dus dan kan ik deze games ook gewoon digitaal spelen.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:29:
Wel enorm tof dat er deze week al Bethesda games in Gamepass verschijnen. Welke games verwachten jullie of waar hopen jullie op?
Jawel: optimalisatie en Xbox altijd het lead platform dus meer uit de hardware halen.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:20:
[...]
En ik zie het meer als leverage: als Sony en Nintendo alles op Xbox/PC uitbrengen zal Microsoft ook niet meer flauw doen.
ah... ja ik had die ultimate uitbreiding heel snel genomen. Dus zelf nooit echt gezienFinraziel schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:52:
[...]
Ik heb beide DLC's ondertussen al een tijdje dus geen last meer van en kan niet controleren of het nog steeds zo is, maar ze zijn vrij agressief met je steeds er op wijzen dat er een DLC is die je kunt kopen, tot aan je meermaals een unskippable trailer tonen terwijl je gewoon verder wou spelen toe zelfs. Ik weet even niet meer of dat filmpje nou echt ongevraagd kwam, zou ook kunnen dat hij zo gepositioneerd was in het menu dat ik hem regelmatig per ongeluk aan 'klikte'. En dan kon ik de controller neerleggen en even wat anders gaan doen tot dat achterlijke gedoe weer afgelopen was. In 3 was dat ook al zo.
Het is dat de game zo stinkend goed is, anders had ik de serie daar vroeger ook al voor aan de kant geschopt.
SEGA heeft ook grote fouten gemaakt in het verleden..justifire schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:28:
[...]
Ach we weten hoe het met SEGA is afgelopen.
Degene met de meeste poen wint.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Om eerlijk te zijn eigenlijk niks, alles al wel gespeeld dus het is voor mij wachten op nieuwe content. Prey/Evil Within 2/Dishonored-franchise/Wasteland 2 DC zou ik anderen van harte aanraden, mochten die komen.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:29:
Wel enorm tof dat er deze week al Bethesda games in Gamepass verschijnen. Welke games verwachten jullie of waar hopen jullie op?
Welk gezeur? wil je console verkoop een boost geven dan heb je exclusieves nodig that's it. Was nog beter geweest als de bethesda games xbox only waren en op pc lager uitkwamen.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:27:
Ik snap dat gezeur van een enkelen die klagen dat Microsoft terecht de exclusieve kant met hun gamestudios op gaat echt niet. Sony doet dit al jaren! Waar Sony fanboys zelfs over pochen. En daar zelfs Xbox gebruikers op naspreken. Nee prima dit, goed bezig Microsoft. Ga zo door, koop de studio's op en maak ze exclusief. Dat gejank is wel grappig om te lezen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Welk gezeur? Lees even dit topic door. Want dan zie je dat ook staan.Amaze86 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:42:
[...]
Welk gezeur? wil je console verkoop een boost geven dan heb je exclusieves nodig that's it. Was nog beter geweest als de bethesda games xbox only waren en op pc lager uitkwamen.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Vanuit de kant van Sony vind ik het even jammer hoor. Dat gepoch vond ik ook altijd wat kinderachtig. Van mij mogen GoW, Spiderman enzo ook gewoon naar Xbox komen.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:27:
Ik snap dat gezeur van een enkelen die klagen dat Microsoft terecht de exclusieve kant met hun gamestudios op gaat echt niet. Sony doet dit al jaren! Waar Sony fanboys zelfs over pochen. En daar zelfs Xbox gebruikers op naspreken. Nee prima dit, goed bezig Microsoft. Ga zo door, koop de studio's op en maak ze exclusief.
Hoe meer mensen van goede games kunnen genieten hoe beter.
[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 09-03-2021 19:04 ]
Mja, als PC-gamer ben je dit keer tenminste niet genaaid. En zo kan het “lol no exclusives”-verhaal toch nog dieper de grond onder.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:12:
Absoluut zonde dat die games exclusief worden. Kan me niet voorstellen dat daar ook maar een gamer op zit te wachten.
Nu goed, op zich is het sowieso klote - ik heb een PS5 voor de Sony-exclusives ook gekocht. Ofwel iedereen 2 consoles, ofwel leuke exclusives missen. Maar in het geval van Xbox, heb je nog het geluk dat je op PC kan spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door shyheim op 09-03-2021 19:42 ]
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
This month’s release includes updates to the Xbox Accessories, new toggles for FPS Boost and Auto HDR for backward compatible games, achievements returning to the Xbox app, and more https://t.co/oSwSabW73B
— Larry Hryb, Gamer Emeritus 📱⌨️🖱️🎮 (@majornelson) 9 maart 2021
En voor @justifire : Achievements are coming back to the Xbox app (mobile),Rivanov schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:01:
De March update is er! Met o.a. de FPS en Auto HDR toggle.
[Twitter]
Alleen al vanwege dat gepoch mag het wel exclusief blijven. Wat @SinergyX al zei: je oogst wat je zaait. Aan de andere kant mag het van mij ook wel multiplatform blijven, echter wel in een uitgeklede versie in Max 1080p@30 voor de huidige prijzen van 79€. Resolutie deed er sinds 2017 toch al niet meer toe als ik sommigen mag geloven hier en op Twitter dus daar zie ik ook geen problemen mee. En anders lekker een GPU abo nemen en op de game pc spelen die iedereen blijkbaar schijnt te hebben, vooral die zonder Xbox. Probleem opgelost.Timothy3000 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:02:
[...]
Vanuit de kant van Sony vind ik het even jammer hoor. Dat gepoch vond ik ook altijd wat kinderachtig. Van mij mogen GoW, Spiderman enzo ook gewoon naar Xbox komen.
Hoe meer mensen van goede games kunnen genieten hoe beter.
Carbon fiber skin voor de Series X. Staat goed. Heb zelf nog een witte skin liggen maar geen tijd gehad om erop te plakken.
Finally Skinned my Series X and it turned out great. The faux carbon fiber looks really nice on it. pic.twitter.com/MUMXh5xCAC
— HaveYouSeen (@haveyouseen01) 8 maart 2021
[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 09-03-2021 20:50 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb die game vandaag uitgespeeld op de Series X (60 FPS) en vond hem al best pittig. Maar ik heb hem ook net even gespeeld op de One X met 30 FPS en dat is serieus echt gewoon 10x keer moeilijker...
Die game laat zo goed zien hoe groot het verschil kan zijn tussen 30 en 60 fps.
Dit topic is gesloten.
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen
Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• Gamepass: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
Om een goede sfeer te behouden:
• Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Voor uitgebreide vragen over TV's en/of bijbehorende instellingen, gebruik de zoek functie, of open een topic Televisies & Beamers
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden
• Geen vragen over het kopen van games in andere stores (buitenland/grijze key stores)
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |