Acties:
  • +1 Henk 'm!
sohus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Ik vind het prima zolang in multiplayer ze niet muis + kb gaan mixen met controller. Zelfde probleem vind je in race games... no way dat je met je controller mensen met een stuurtje gaat verslaan.
Daar moet ik je dan toch gelijk geven, hou het dan inderdaad gescheiden of Single Player Only.
Maar bij Race games moeten ze dan mensen met stuurtje in een lobby gooien en mensen met een controller in een lobby gooien, alleen is dat volgens mij bijna niet te filteren :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
G_Dragon schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:56:
[...]

Daar moet ik je dan toch gelijk geven, hou het dan inderdaad gescheiden of Single Player Only.
Maar bij Race games moeten ze dan mensen met stuurtje in een lobby gooien en mensen met een controller in een lobby gooien, alleen is dat volgens mij bijna niet te filteren :D
Groot nadeel is dan wel dat je de player base split en er in veel games dan niet veel mensen overblijven. Een WRC 9 is een voorbeeld van een zeer goede maar minder populaire game.

Al denk ik dat de echte fanatiekelingen met stuur het niet zo'n probleem vinden om met een klein maar fanatiek clubje over te blijven. Een game als F1 2020 zou het prima kunnen doen (en die hebben ook al een indicator of je met controller of stuur een tijd neerzet).

Daarom hopelijk ook snel cross play (e.g. PC, Xbox en PlayStation) in alle games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sohus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:58:
[...]

Daarom hopelijk ook snel cross play (e.g. PC, Xbox en PlayStation) in alle games.
Sorry maar NEE alsjeblieft niet, heb liever dat alles gescheiden blijft.
Maar dat is mijn mening, bij de multiplayer van Modern Warfare staat crosplay ook uit.
Hebben er een tijd mee gespeeld maar echt het verschil is duidelijk aanwezig.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:36
G_Dragon schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:51:
[...]

Ik snap dat de Series X goedkoper is dan een game pc, maar waarom dan met muis en toetsenbord spelen op een console? :o Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dit echt al jaren een no go :X.
Natuurlijk de keus is ieder voor zich en het is fijn dat de keus er is voor de gene die het wel willen.
Cities skyline is wel fijn met muis en toetsenbord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:02:
[...]

Cities skyline is wel fijn met muis en toetsenbord.
Maar het is op een console uitgebracht? :P
Don't get me wrong :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 08:49

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:03:
[...]

In sp laat mensen lekker spelen hoe ze willen spelen, in mp snap ik dat je niet tegen muis tobo spelers wilt spelen met controller. Maar volgens mij is dat redelijk te filteren?
Ga dit zelfs overigens ook testen, doom op xbox en ook halo en gears zou ik veel liever met muis/tobo spelen (mijn pc is potatoe niveau dus daar gaat het echt niet)

Qua mp.....zou er persoonlijk weinig issues mee hebben om tegen andere consoles te spelen, maar op pc hoor je toch vaak/vaker over cheaters, dus snap dat mensen daar minder happig op zijn. Maar ook hier geld, zolang er maar keuze is!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:09:
[...]

In sp laat mensen lekker spelen hoe ze willen spelen, in mp snap ik dat je niet tegen muis tobo spelers wilt spelen met controller. Maar volgens mij is dat redelijk te filteren?
Ga dit zelfs overigens ook testen, doom op xbox en ook halo en gears zou ik veel liever met muis/tobo spelen (mijn pc is potatoe niveau dus daar gaat het echt niet)

Qua mp.....zou er persoonlijk weinig issues mee hebben om tegen andere consoles te spelen, maar op pc hoor je toch vaak/vaker over cheaters, dus snap dat mensen daar minder happig op zijn. Maar ook hier geld, zolang er maar keuze is!
Snap je volkomen, we mogen blij dat zijn de keus er is en iedereen kan spelen op de manier die ze zelf willen. Zolang ze maar ook de keus geven om cross-play uit te schakelen, want ik wil echt niet elke game tegen alle platformen spelen. Al speel ik amper multiplayer, maar die keren dat ik Modern Warfare, Grounded, GTA Online of F1 2020 online speel hoef ik er geen gamers tussen van andere platformen :).

Bij Modern Warfare kon het niet uit omdat we het eerste jaar nog veel Warzone speelden, maar dat doen we sinds de release van Cold War niet meer dus ging die optie gelijk uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-09 11:31
G_Dragon schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:03:
[...]

Op de pc is die ook uitgebracht
En op de pc kun je ook met een controller spelen.. als ik dus FIFA speel tegen iemand met een toetsenbord dan win ik 10 van de 10 keer, al ben ik best slecht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 08:49

Sagat

Is pappa x2!

PCRaceMASTER schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:13:
[...]

Op de pc is die ook uitgebracht
En op de pc kun je ook met een controller spelen.. als ik dus FIFA speel tegen iemand met een toetsenbord dan win ik 10 van de 10 keer, al ben ik best slecht..
Vette nick _/-\o_
Ik weet wel dat ik ooit foto's (of misschien wel in het echt :o ) zag van mensen die met een toetsenbord rondrennen op een fightinggame tournament! Echt bizar dat je dat zou kunnen......al hoewel je ook verhalen hoort over mensen die met de 'resisdent evil 4 chainsaw controller' voor de gamecube spelen of met DDR dans matten ofzo! 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

G_Dragon schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:00:
[...]

Sorry maar NEE alsjeblieft niet, heb liever dat alles gescheiden blijft.
Maar dat is mijn mening, bij de multiplayer van Modern Warfare staat crosplay ook uit.
Hebben er een tijd mee gespeeld maar echt het verschil is duidelijk aanwezig.
Crosplay tussen xbox en PS zie ik niet echt problemen mee, maar zodra de PC mee doet, doen de hackers cheaters dat ook.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:10
sohus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:49:
[...]
Op een high-end PC? En dan heb ik het over RTX 3080 of 3090 niveau?

Probleem is dat character models en animaties van Remedy altijd slecht zijn. Erg houterig en vroeg-PS4 generatie niveau. Maar ik heb het dan qua environments als ik het over de visuals heb.
Ja, wel als ik af ga op de clips die ik heb gezien. Begrijp me niet verkeerd, het ziet er zeker wel goed uit maar ook weer niet geweldig. Vandaar; misschien dat ik 'm maar gewoon eens moet gaan spelen.
Van wat ik tot nu toe heb gezien valt mij vooral een soort ruis op, en dan heb ik het niet over de video compressie of een film-grain effect. Het doet me wat denken aan de RE2 remake, ik kan het niet goed beschrijven maar het lijkt net of er ruis zit op/in de textures en schaduwen.
Ook zien modellen en animaties er inderdaad 'normaal' uit, er zijn echter wel heel wat objecten waarmee je kan interacteren, als dat continu wordt berekend dan vraagt dat natuurlijk ook veel rekenkracht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Coming soon staat er bij The Medium. Vandaag. Maar hoe laat is dat meestal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Sagat schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Vette nick _/-\o_
Ik weet wel dat ik ooit foto's (of misschien wel in het echt :o ) zag van mensen die met een toetsenbord rondrennen op een fightinggame tournament! Echt bizar dat je dat zou kunnen......al hoewel je ook verhalen hoort over mensen die met de 'resisdent evil 4 chainsaw controller' voor de gamecube spelen of met DDR dans matten ofzo! 8)7
Of een simracer (jimmy broadbent) die voor een rally spel de guitar hero controller gebruikt 8)7

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

[...]

Ik snap dat de Series X goedkoper is dan een game pc, maar waarom dan met muis en toetsenbord spelen op een console? :o Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dit echt al jaren een no go :X.
Natuurlijk de keus is ieder voor zich en het is fijn dat de keus er is voor de gene die het wel willen.
Ik ben nieuw op XBox en speel zo veel mogelijk met controller. Sommige games (Warzone bv) kan ik nog voor geen meter meekomen op controller en die speel ik met muis + toestenbord. Ik speel trouwens samen met vrienden die met controller spelen en die zijn nog steeds dik beter dan ik, die winnen ook met gemak van andere spelers met muis/toetsenbord, dus het hoeft geen probleem te zijn.

Edit: die zeggen zelfs dat ze beter/sneller zijn op controller dan ze ooit met toetsenbord en muis kunnen zijn, omdat ze alle knoppen direct onder hun bingers hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door d.bakker84 op 28-01-2021 11:41 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:52

Nogne

>.<

[...]

Als je Zoo Tycoon speelt oid dan kan ik het wel begrijpen, maar dat soort spellen speel ik niet op een console. Bij mij is console gamen met een controller, de games met muis en toetsenbord doe ik wel op mijn computer. Maar voor de mensen die geen PC hebben (of willen) is het wel een fijne toevoeging dat je toch een muis/toetsenbord kan gebruiken bij games die toch net wat fijner werken met een muis en toetsenbord (zoals Zoo Tycoon).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

d.bakker84 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:26:
[...]

Ik ben nieuw op XBox en speel zo veel mogelijk met controller. Sommige games (Warzone bv) kan ik nog voor geen meter meekomen op controller en die speel ik met muis + toestenbord. Ik speel trouwens samen met vrienden die met controller spelen en die zijn nog steeds dik beter dan ik, die winnen ook met gemak van andere spelers met muis/toetsenbord, dus het hoeft geen probleem te zijn.
Ditzelfde heeft mijn collega ook. Op de PC is zijn gemiddelde K/D ratio 2.2 maar op de Xbox met een controller redt hij dat nabij lange niet. Ook hij wordt steeds beter in online shooters spelen met een controller maar het kostte hem de nodige tijd voordat hij ook maar iets raak schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-09 11:31
Sagat schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:17:
[...]

Vette nick _/-\o_
Thanks!! Hahaha ik kan ze het in iedergeval niet nadoen, toetsenbord en muis is echt voor mij alleen voor shooters en strategie/simulatie spellen.. Laatste vechtgame dat ik speelde op de pc was MUGEN wat wel geinig was omdat ze daar aparte personages hadden maar zelfs daar wat het wat simpel was zelfs moeite mee:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCRaceMASTER schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:44:
[...]

Nope, is niet mogelijk, eenmaal ingeschakeld moet je echt de wachtwoord weten om uberhaupt bij dergelijke instellingen te komen, en beste kun je dan ook een 2FA authenticator aanzetten op je smartphone daardoor ben je beter beveiligd, dus bij iedere aanmelding moet jij dat goedkeuren via authenticator en weet je ook meteen dat iemand anders je wachtwoord weet.

Tevens heb je ook een fysiek toetsenbord die mogelijk kan werken op de xbox, alleen dat zijn van een 3rd party vendor geen idee of het ook werkt op een series s/x
@Cagdas
Dit klopt niet, je kunt een Xbox altijd weer naar fabrieksinstellingen terug zetten. Wel kost het wat meer moeite als je er niet op kunt inloggen, maar dan kan het met een op pc geprepareerde USB stick en een paar knoppen ingedrukt houden met aanzetten:
https://support.xbox.com/...nsole-to-factory-defaults (beschrijft het proces voor Xbox one maar bovenaan staat dat het ook nog van toepassing is voor series X|S).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
devilsnight schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:21:
Coming soon staat er bij The Medium. Vandaag. Maar hoe laat is dat meestal?
In dit geval 18.00 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24

Licko

ZVDK

DaMarcus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:35:
[...]

Ditzelfde heeft mijn collega ook. Op de PC is zijn gemiddelde K/D ratio 2.2 maar op de Xbox met een controller redt hij dat nabij lange niet. Ook hij wordt steeds beter in online shooters spelen met een controller maar het kostte hem de nodige tijd voordat hij ook maar iets raak schoot.
:/

Dat ze maar 's snel met een betere matchmaking/crossplay interpretatie komen. Toetsenbord+muis in één server, ongeacht welk platform. En console spelers die wel normaal met een controller spelen, in één server. Die laatste groep zou crossplay dan in/uit kunnen schakelen.

Ik heb als console speler geen zin om te gamen tegen mensen met toetsenbord & muis, ongeacht welk platform ze spelen.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:46
Licko schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:16:
[...]

:/

Dat ze maar 's snel met een betere matchmaking/crossplay interpretatie komen. Toetsenbord+muis in één server, ongeacht welk platform. En console spelers die wel normaal met een controller spelen, in één server. Die laatste groep zou crossplay dan in/uit kunnen schakelen.

Ik heb als console speler geen zin om te gamen tegen mensen met toetsenbord & muis, ongeacht welk platform ze spelen.
Bij Warzone is het vooral frappant dat je als PS gamer wel kan kiezen voor PS only servers, dit bij de Xbox niet mogelijk is. Hier is crossplay verplicht en kan je niet schakelen tussen input controller lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk niet dat ik snel Balan Wonderworld zou halen. Het is leuk gemaakt, maar ook heel erg easy en ik denk toch wel meer voor Kids bedoeld. Misschien leuker in Co-op, dat zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 17:15
Wat voor snelheden halen jullie in de store. Ik lijk maar niet boven de 140Mbps uit te komen. Dacht eerst dat het kwam omdat Series X geen Wi-Fi 6-ondersteuning heeft, maar nu zit ik op de pc en daar haal ik dezelfde snelheid in de Windows Store. Dit systeem heeft wel Wi-Fi 6 en haalt ook de maximale snelheid van mijn verbinding 500Mbps in iedere speedtest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

NotSoSteady schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:19:
Wat voor snelheden halen jullie in de store. Ik lijk maar niet boven de 140Mbps uit te komen. Dacht eerst dat het kwam omdat Series X geen Wi-Fi 6-ondersteuning heeft, maar nu zit ik op de pc en daar haal ik dezelfde snelheid in de Windows Store. Dit systeem heeft wel Wi-Fi 6 en haalt ook de maximale snelheid van mijn verbinding 500Mbps in iedere speedtest.
Even terugzoeken, is nu meerdere keren aan bod gekomen (Xbox specifiek, niet zo zeer Windows store (hoewel ik daar overigens gewoon de hele lijn dichtrek a 500 Mbps) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 28-01-2021 13:21 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Blaauw87 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Bij Warzone is het vooral frappant dat je als PS gamer wel kan kiezen voor PS only servers, dit bij de Xbox niet mogelijk is. Hier is crossplay verplicht en kan je niet schakelen tussen input controller lobby.
Op de Xbox moet je dacht ik in je Privacy instellingen instellen dat je wel of niet buiten het XBL netwerk mag gamen. Zet je dat uit, dan zie ik in COD (warzone specifiek weet ik niet omdat ik dat niet speel) alleen maar Xbox spelers.
DaMarcus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:35:
[...]

Ik kan me idd nog herinneren dat ik opde X360 Modern Warfare 2 speelde voor het eerst met een controller. De leercurve/gewenning was vrij stijl idd. Het kostte mij ook een paar maanden voordat ik het redelijk onder de knie had.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwe Tomb Raider in de maak door Crystal Dynamics, yes!

In ander nieuws gaat waarschijnlijk de FF7 Remake in februari aangekondigd worden voor de.......PS5.

Fucking hell man. Gaan we dan echt serieus tot april moeten wachten voordat ze het erover mogen hebben? Ervanuitgaande dat ie echt naar Xbox komt, that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:25:

In ander nieuws gaat waarschijnlijk de FF7 Remake in februari aangekondigd worden voor de.......PS5.

Fucking hell man. Gaan we dan echt serieus tot april moeten wachten voordat ze het erover mogen hebben? Ervanuitgaande dat ie echt naar Xbox komt, that is.
Oeh nice!!! :)
De laatste 3 Tom Raider games waren ook erg gaaf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
devilsnight schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:25:

Waar lees je dat nieuws over ff7? Zou heel goed nieuws zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:43:
[...]

Waar lees je dat nieuws over ff7? Zou heel goed nieuws zijn!
https://wccftech.com/fina...ystation-5-february-13th/

Pas echt goed nieuws zou zijn dat Xbox en PC hem ook krijgen. We hebben op Xbox zo'n beetje elke FF nu. Moderator van XboxEra zegt echter "I wouldn't hold my breath for Xbox version.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:45
Misschien dat ze hem dan nu een jaar als timed exclusive voor de PS5 hebben en dat de Xbox versie dan volgend jaar volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:50:
Misschien dat ze hem dan nu een jaar als timed exclusive voor de PS5 hebben en dat de Xbox versie dan volgend jaar volgt.
Dat zou immens droevig zijn. Twee jaar na de PS4 release. En de remake krijgt meerdere delen, we zullen dan echt insane lang moeten wachten. Jammer man, net nu Xbox het zo goed doet met het krijgen van Japanse games zoals Yakuza, Dragon Quest, Balan Wonderworld en alle oude FF games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Zou ook nog kunnen dat een complete edition met alle delen op de Xbox verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:00:
Zou ook nog kunnen dat een complete edition met alle delen op de Xbox verschijnt.
Dan zijn we aan het eind van deze console generatie of nog verder.

Ik ga sowieso nergens meer van uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Interessante video over verschil Series S en X als het aankomt op The Medium.

De visuele verschillen qua graphics zijn vrij minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:36:

[YouTube: The Medium Comparison - Xbox Series X vs. Xbox Series S]

Spoiler alert !
Ga het vanavond zelf wel beleven, we kunnen er toch niets aan veranderen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 16:39
kuka schreef op woensdag 2 december 2020 @ 00:42:
Ik heb Mortal Kombat 11 Ultimate onlangs aangeschaft. Weet iemand hoe ik kan zien of onderstaande packs die inclusief zijn geinstalleerd zijn?

The Kombat Pack 1
MK11 : Aftermath Expansion
The Kombat Pack 2

Als ik kijk bij de game uitbreidingen zie ik ze niet staan en als ik kijk in de store zie ik ze wel maar moet ik ze kopen. Ze behoren bij deze editie inclusief te zijn...

[Afbeelding]
Er is zojuist weer een MK11 update op m’n XSX geïnstalleerd maar bovenstaande packs worden maar niet geïnstalleerd. Ik kan ze alleen maar kopen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
Nu de Yakuza remastered collection op Gamepass staat, zou iemand mij de juiste volgorde van spelen kunnen vertellen? Kiwami 1 en 2 staan ook geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
0 - 1 -2 - 3 - 4 - 5 - 6

7 is een stand alone met een ander main character.

Daarnaast heb je nog spinoffs Judgement en Fist of the North Star.

Let wel op: De stap van Kiwami naar deel 3 is groot. Die laatste is echt veroudert.

[ Voor 101% gewijzigd door Timothy3000 op 28-01-2021 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 10:53
Cagdas schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:36:
[...]

Interessant. Dank voor de link. Enig idee of ze hier onderuit kunnen komen door terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
Dat kan altijd. Xbox heeft een firmware recovery via usb. Die kun je altijd uitvoeren en daarmee reset hij naar factory defaults (zijn niet heel veel mensen die weten dat dit kan en hoe dit moet .. en weet niet of de recovery van de Series S|X al online staan en of dat hetzelfdfe bestand is als bij de xbox one)
https://support.xbox.com/...nsole-to-factory-defaults
of per filmpje YouTube: 2 Ways to Factory Reset Xbox Series X/S (From Console or Settings) (op de helft ervan)

Bij de xbox one is er ook nog een hardware methode van factory reset via de knoppen op de xbox, maar ben vergeten hoe die ging. Maar aan het filmpje te zien dat hier boven staat gaat het op dezelfde manier als de oude usb-stick alleen dan zonder de usb stick erin te hebben zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 28-01-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sea of thieves nu speelbaar op 120 fps.

https://www.trueachieveme...53/sea-of-thieves-120-fps

Vanavond even kijken of ik het verschil merk :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:51:
Sea of thieves nu speelbaar op 120 fps.

https://www.trueachieveme...53/sea-of-thieves-120-fps

Vanavond even kijken of ik het verschil merk :P
Na al die hype over 120fps en het nu gezien en gespeeld te hebben in Ori 2 en Star Wars Squadrons.....ik zie het verschil niet heel erg. Dan kies ik in Ori 2 toch echt voor de 6K mode. 30fps naar 60fps is crazy, maar dat 120fps....mwah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 09:23
devilsnight schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:15:
[...]

Na al die hype over 120fps en het nu gezien en gespeeld te hebben in Ori 2 en Star Wars Squadrons.....ik zie het verschil niet heel erg. Dan kies ik in Ori 2 toch echt voor de 6K mode. 30fps naar 60fps is crazy, maar dat 120fps....mwah.
Ik ervaar precies hetzelfde, maar ik heb dan ook maar een 60hz 4k televisie. Ik ga ervan uit dat met een 120 hz televisie je het verschil wel kan zien? Maar verwacht inderdaad niet zo'n sprong als van 30 naar 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik dit hier zo zie, dan zou Remedy straks een Sony studio kunnen zijn.

https://forum.xboxera.com...quired/5270/1481?u=staffy

Dus we krijgen dan CrossfireX nog en that's it. Maar als dat zo is, of course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
[...]

Het is ook niet direct zien, maar je 'voelt' het. Vloeiender beeld/minder schokkerige animaties and Ori reageert instant op wat je doet. Als je TV het aankan merk je het echt wel.
(vond ori ook instant makkelijker spelen, eerder ergerde ik me nog wel eens dat ze niet precies deed wat ik wilde of te laat reageerde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:23:
[...]

Het is ook niet direct zien, maar je 'voelt' het. Vloeiender beeld/minder schokkerige animaties and Ori reageert instant op wat je doet. Als je TV het aankan merk je het echt wel.
(vond ori ook instant makkelijker spelen, eerder ergerde ik me nog wel eens dat ze niet precies deed wat ik wilde of te laat reageerde)
Hmmm, zodra ik Ori 2 ga spelen test ik het eens goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 15:27
[...]

Voor het menselijk oog is 60FPS ook prima om vloeiend te gamen. Zo heb ik GTA V op console links laten liggen om dat 30FPS gewoon niet lekker speelt. Skyrim en Fallout 4 waren nog prima te pruimen op 30FPS (inmiddels ook 60FPS met mod) en gelukkig was Doom als 60FPS op de X1X.

Zonet Borderlands 3 GOTY gespeeld op 120FPS (Q95T Samsung tv ondersteund dit op alleen HDMI poort 4), verschil is inderdaad niet heel groot met 60FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:58
kuka schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:29:
[...]

Er is zojuist weer een MK11 update op m’n XSX geïnstalleerd maar bovenstaande packs worden maar niet geïnstalleerd. Ik kan ze alleen maar kopen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Dan moet je ook de ultimate edition hebben, heb je die wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben begonnen met The Medium.

Toen het eerste filmpje verscheen had ik zoiets van "nee he" want de HDR is niet best in die filmpjes, echter tijdens gameplay is het prima!

Echter moet ik refresh rate op Xbox naar 60hz zetten, want met 120hz constant flickering, annoying as fuck. Als ze deze issue op Xbox nou kunnen fixen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 16:39
JDL15 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:33:
[...]

Dan moet je ook de ultimate edition hebben, heb je die wel?
Ja die heb ik.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Galvatron schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:27:
[...]

Voor het menselijk oog is 60FPS ook prima om vloeiend te gamen. Zo heb ik GTA V op console links laten liggen om dat 30FPS gewoon niet lekker speelt. Skyrim en Fallout 4 waren nog prima te pruimen op 30FPS (inmiddels ook 60FPS met mod) en gelukkig was Doom als 60FPS op de X1X.

Zonet Borderlands 3 GOTY gespeeld op 120FPS (Q95T Samsung tv ondersteund dit op alleen HDMI poort 4), verschil is inderdaad niet heel groot met 60FPS.
Ik dacht dat de sweetspot van het menselijk ook rond de 90fps lag. Dat is ook de minimale target voor VR brillen. Maar mogelijk is dat omdat je er zeer dicht op zit. In het verleden zijn films immers op 24/30fps uitgebracht omdat dat voor het menselijk het minimum is om een vloeiend beeld op te leveren ipv losse plaatjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
2 uurtjes in the Medium zitten. Tof sfeertje. :) En grappig dat 9 van de 28 man die online waren hem ook aan het spelen waren. Dat is wel de kracht van gamepass denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SunnieNL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:04:
[...]

Ik dacht dat de sweetspot van het menselijk ook rond de 90fps lag. Dat is ook de minimale target voor VR brillen. Maar mogelijk is dat omdat je er zeer dicht op zit. In het verleden zijn films immers op 24/30fps uitgebracht omdat dat voor het menselijk het minimum is om een vloeiend beeld op te leveren ipv losse plaatjes.
Er is eigenlijk niet echt één sweetspot te geven, dat hangt namelijk volledig af van hoe groot de afwijkingen zijn tussen de individuele frames, en eventueel ook hoe klein de objecten waar je naar kijkt. Als iemand dat niet gelooft dan moet je ze gewoon een keer naar een hele hoge refreshrate monitor laten kijken en de muis heel hard heen en weer bewegen. Je ziet dan niet een muis cursor die heel hard heen en weer beweegt, je ziet een heleboel flitsen van cursors. Dat komt doordat de cursor bij de volgende refresh steeds weer compleet ergens anders is en er dus geen connectie is voor je brein om er beweging van te maken. Beweeg je echter heel langzaam dan kun je je monitor op 30 Hz zetten en is het nog vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om een of andere reden deed HDR het ineens niet meer toen ik vanuit The Medium even naar de Xbox settings moest. Dus ik speelde het begin stukje in SDR. Toen ik erachter kwam heb ik de game opnieuw gestart en zag toen het verschil van HDR.

Veel mooiere black levels, materials op de ground hebben een mooi shine effect en het is gewoon een duidelijk mooier plaatje. Nice! Ingame cutscenes en gameplay ziet er prima uit, de twee intro video's om een of andere reden zien er zwaar overbelicht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 16:31
Timothy3000 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:36:

[YouTube: The Medium Comparison - Xbox Series X vs. Xbox Series S]

Niet vreemd gezien het totaal geen mooie game is. Veel lage kwaliteit textures en dan heb ik het niet over de stijl (die ik al helemaal niet trek 😅).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:51
Cod coldwar mp aan het spelen op de series x en 120 hz en ray traycing beide enabled? Hoe is dit mogelijk? Meer mensen dit?

Opmerking, bovenstaande deed dus voor nu 2 x opnieuw opgestart en nu geeft die weer aan wat die normaal aangeeft dus 120 enabled en ray tracing disabled. Maar vond dit erg vreemd na de eerste keer opnieuw opstarten deed bleven beide dus op enabled staan, gameplay leek ook gewoon 120 hz zonder RT.

[ Voor 55% gewijzigd door Jeffrey1908 op 28-01-2021 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
devilsnight schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:56:
Als ik dit hier zo zie, dan zou Remedy straks een Sony studio kunnen zijn.

https://forum.xboxera.com...quired/5270/1481?u=staffy

Dus we krijgen dan CrossfireX nog en that's it. Maar als dat zo is, of course.
Prima.

Middelmatige studio. Laat die maar lekker naar Sony gaan dan koopt Microsoft vervolgens IO Interactive.

Zie Microsoft ook heel THQ Nordic nog wel opkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door sohus op 28-01-2021 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sohus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:25:
[...]

Prima.

Middelmatige studio. Laat die maar lekker naar Sony gaan dan koopt Microsoft vervolgens IO Interactive.

Eerlijk gezegd begrijp ik je wel een beetje. Ik vond Alan Wake wel top, maar American Nightmare was niet best. Quantum Break viel me wat tegen en van wat ik van Control heb gespeeld ben ik er niet zo van ondersteboven als de media.

Toch heb ik het idee dat ze top voor MS hadden kunnen zijn. Xbox heeft juist een cinematic action game nodig ala Alan Wake. Alan Wake 2 had ik zo graag gezien he!

Daar zeg je wat, THQ Nordic. Nadella van MS heeft al gezegd nog lang niet klaar te zijn en ze zullen met andere grote acquisities komen.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 28-01-2021 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik vond control echt helemaal top. Eindelijk eens een game die wat anders doet dan anders. Verder hoop ik dat ze gewoon multiplat blijven. Voor mensen zonder ps5 zou het toch gewoon gemis zijn als ze t niet meer kunnen spelen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Pfff... The Medium.
Echt een Bloober game die lekker onder je huid gaat zitten.
En daarnaast weer een schitterende showcase voor OLED tv’s, man wat is dat zwart toch genieten _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 28-01-2021 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Ik vind The Medium er ook prachtig uitzien en een lekker sfeertje hebben, maar ik had even niet meegekregen dat het helaas een ouderwetse fixed camera heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S"

En ze hebben geluisterd ! :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]

Prima.

Remedy is een fantastische studio. Dit is wel een gemis voor Microsoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02:31
justifire schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:36:
Pfff... The Medium.
Echt een Bloober game die lekker onder je huid gaat zitten.
En daarnaast weer een schitterende showcase voor OLED tv’s, man wat is dat zwart toch genieten _/-\o_
Hmm, helaas heb ik wel bij deze game geflicker als ik VRR aan heb staan, dacht dat dit in een fw update was aangepakt. Andere games zie ik het maar zelden en alleen in de menu's.

Zonder VRR is het idd erg mooi.

[ Voor 3% gewijzigd door Xgar op 28-01-2021 23:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xgar schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:03:
[...]

Hmm, helaas heb ik wel bij deze game geflicker als ik VRR aan heb staan, dacht dat dit in een fw update was aangepakt. Andere games zie ik het maar zelden en alleen in de menu's.

Zonder VRR is het idd erg mooi.
Zeker weten dat het VRR is? Ik heb refresh rate van 120hz naar 60hz gezet en het is weg hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
devilsnight schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:24:
[...]

Zeker weten dat het VRR is? Ik heb refresh rate van 120hz naar 60hz gezet en het is weg hier.
Met vrr uit is het weg, dus lijkt meer op vrr in combinatie met 120hz. Och ja, tis iig zo omgezet en de beeldkwaliteit is zo goed, dat die kleine handeling me niet boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Timothy3000 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:57:
[...]

Remedy is een fantastische studio. Dit is wel een gemis voor Microsoft.
Het is te hopen dat ze Max Payne geen reboot gaan geven :o

Dat zou echt een gemis zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
DutchOwnage schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:36:
[...]

Het is te hopen dat ze Max Payne geen reboot gaan geven :o

Dat zou echt een gemis zijn dan.
Dat wordt lastig voor ze want blijkbaar heeft Remedy de IP aan Taketwo verkocht na deel 1.

https://screenrant.com/re...yne-3-explained-sam-lake/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xgar schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:27:
[...]

Met vrr uit is het weg, dus lijkt meer op vrr in combinatie met 120hz. Och ja, tis iig zo omgezet en de beeldkwaliteit is zo goed, dat die kleine handeling me niet boeit.
Klopt. Toch is het jammer dat het überhaupt moet. Hopelijk krijgt dit nog een fix dat je 120hz/vrr gewoon aan kan laten ongeacht welke game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Remedy is een studio met een mooie geschiedenis. Er zijn vorig jaar wel meer geruchten dat Sony ze op het oog had. Aan Alan Wake en Quantum Break heb ik goede herinneringen. Control daarentegen vond ik wel oké. Maar meer dan oké vond ik het eigenlijk ook niet. Snapte ook niet heel goed de hype rond die game. Volgens mij stond die op veel GOTY lijstjes. Ik wil graag in een verhaal duiken, maar als je dan in een game 200+ uitgebreide notities en brieven en rapporten kunt lezen als backstory... dat haalde me volledig uit de flow terwijl ik het verhaal in het begin wel interessant vond. Op een gegeven moment ook maar laten gaan en boeide het verhaal me ook niet zoveel meer en was de gameplay tegen het einde nogal wat van hetzelfde. De balans die ze in mijn optiek tussen gameplay en verhaal normaliter goed hadden ontbrak in Control vond ik. En het feit dat kopers van de originele game een volledig nieuwe versie van het spel moeten kopen voor een Next gen upgrade ging bij mij in het verkeerde keelgat, ook al kan dat best bij de publisher hebben gelegen. Ze waren er zeker niet eerlijk over.

Verder is het wel grappig om te zien hoe ik afhankelijk ben van het “gebruiken / misbruiken” van game mechanics. Grounded heeft een nieuwe update. En tot vanavond wist ik ongeveer alle spawnplekken van de belangrijkste enemies in de game. Dat mocht ook wel na zoveel uur in de game. Ik kon dan ook de hele map rondlopen via strategische routes zonder ook maar een spin tegen te komen. Nu met de nieuwe update hebben ze ineens andere locaties of lopen ze een andere route... vandaag 2x enorm geschrokken. 1x in the Medium en net in Grounded. Als je denkt even veilig van A naar B te lopen, iets wat je echt 100x hebt gedaan en dan ineens oog in oog met een wolf spider staat... pfff.. Dus de komende speelsessies loop ik nergens meer met een veilig gevoel rond...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Xgar schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:42:
[...]

Dat wordt lastig voor ze want blijkbaar heeft Remedy de IP aan Taketwo verkocht na deel 1.

https://screenrant.com/re...yne-3-explained-sam-lake/
Ow. Deze ouwe lul gaat weer ff verder :o

Uitermate goede herinneringen aan Max Payne. Vooral 1 en 2, dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
DutchOwnage schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:12:
[...]

Ow. Deze ouwe lul gaat weer ff verder :o

Uitermate goede herinneringen aan Max Payne. Vooral 1 en 2, dat wel :)
Haha, deze 43er ook, geweldige games. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Zelfde bouwjaar d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Zo

Daar zijn we weer :). Sinds pagina 364 zonder internet door verhuizing maar we kunnen weer :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
B)

[ Voor 32% gewijzigd door justifire op 29-01-2021 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
MrGizMo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:03:
Zo

Daar zijn we weer :). Sinds pagina 364 zonder internet door verhuizing maar we kunnen weer :D
Er bestaat ook zoiets als een mobiele telefoon en mobiel internet.Tweakers kun je dus ook zonder een pc bezoeken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:08:
Verder is het wel grappig om te zien hoe ik afhankelijk ben van het “gebruiken / misbruiken” van game mechanics. Grounded heeft een nieuwe update. En tot vanavond wist ik ongeveer alle spawnplekken van de belangrijkste enemies in de game. Dat mocht ook wel na zoveel uur in de game. Ik kon dan ook de hele map rondlopen via strategische routes zonder ook maar een spin tegen te komen. Nu met de nieuwe update hebben ze ineens andere locaties of lopen ze een andere route... vandaag 2x enorm geschrokken. 1x in the Medium en net in Grounded. Als je denkt even veilig van A naar B te lopen, iets wat je echt 100x hebt gedaan en dan ineens oog in oog met een wolf spider staat... pfff.. Dus de komende speelsessies loop ik nergens meer met een veilig gevoel rond...
If you need help just message :P
We can kill it together >:)

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Starbucks schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:11:
[...]

Er bestaat ook zoiets als een mobiele telefoon en mobiel internet.Tweakers kun je dus ook zonder een pc bezoeken. ;)
Oneens !
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mbfpHnWVAQzw8AUvV4I9Cttnkg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aQaePGg881E9hLakI4I30gVP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 29-01-2021 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
[...]

Prima.

Ondanks dat ik een PS5 heb zou ik het toch wel jammer vinden als Remedy exclusive wordt. Ze maken niet de grootste games maar ik vind ze wel altijd erg vermakelijk omdat Remdy net niet op de standaard AAA manier op "safe" speelt met een grote focus op het singleplayer aspect.

---------------

Alan Wake (mijn eerste Remedy game) vond ik fantastisch, American Nightmare was wat minder maar was ook een XBLA game. Quantum Break was super, mits je actief gebruik maakte van alle krachten was de game verfrissend en erg leuk maar als je de game speelde als een "dertien in een dozijn" TPS cover shooter dan was het geen goede game. Control vond ik ook fantastisch maar heeft uiteindelijke een nare nasmaak achtergelaten dankzij de keuzes van studio/uitgever management waardoor ik de DLC nog steeds niet gespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WOW! Dat is een oudje :o

Wat zul jij een rust hebben in je leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-05 11:15
Vraagje ! Ik gebruik mijn series S op een 144hz beeldscherm. Zou ik het RGB kleurprofiel van de Xbox aanzetten? Of het normale kleurprofiel. Vindt het lastig te bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Zhankou schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:43:
Vraagje ! Ik gebruik mijn series S op een 144hz beeldscherm. Zou ik het RGB kleurprofiel van de Xbox aanzetten? Of het normale kleurprofiel. Vindt het lastig te bepalen.
Dan maakt het blijkbaar niet zo veel uit ;)

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
d.bakker84 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:43:
[...]

Dan maakt het blijkbaar niet zo veel uit ;)
HHa, dat is waar. Heb het idee dat bij RGB zwart beter uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starbucks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Je kan er toch wel snake op spelen?

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:42:
[...]

WOW! Dat is een oudje :o

Wat zul jij een rust hebben in je leven :P
Valt wel mee, model uit 2017... Kost wel maar 3 tientjes. Ja ik had hem al opgezocht omdat ik me afvroeg of er echt geen browser op zou zitten :+ (voor zover ik kan zien inderdaad niet en ding heeft ook alleen 2G)

Maar even terug on topic... Zojuist eerste stukje the Medium gespeeld... Ik moet zeggen, eerste indruk is erg goed wat mij betreft :)
Ik kan dat sfeertje echt wel waarderen en ik vind de graphics tot nu toe echt top. Misschien dat de textures niet het beste zijn zoals iemand hier al zei, dat zou ik eigenlijk niet durven zeggen, daar heb ik geen oog voor. Maar de raytracing voegt echt wel heel duidelijk wat toe. De belichting klopt gewoon veel beter dan je in de meeste games ziet.

Het is 30 fps, maar bij deze game stoort dat me tot nu toe niet echt en ik vind het het wel waard voor deze graphics. Ik ben iets minder fan van de 'alone in the dark' camera stijl (als je weet waar ik het over heb word je net als ik oud :+ ), maar het werkt ok genoeg.

Gisteren ook call of the sea gespeeld. Wel met walkthrough, ik heb het geduld niet om dat soort spellen zelf uit te vissen (en ik wou graag de 1000/1000 :+ ). Maar ik vond het verhaal en de sfeer daar ook erg cool.
spoiler:
Misschien was het voor velen al lang duidelijk uit de trailer of was het al gedeeld maar ik had toen ik ging spelen in ieder geval totaal niet door dat het een Lovecraft thema was. Erg cool om dan in de murals langzaam al zoiets te hebben van ... "Dat ziet er uit als fish people... Deep ones?!" En dan als je journal ineens je stamboom laat zien de namen af gaan en "Ja! Die naam! Jij stamt af van een deep one!" :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb the medium gestart, maar dat 30fps is voor mij echt de afknapper. Daarom ook weer gestopt. Dat vind ik wel de downside van de Series X. Ik erger me nu veel sneller aan lage framerates. Waar ik in het verleden er bij TV kijken totaal geen last van had begint het me nu steeds meer op te vallen hoe schokkerig snellere bewegingen eigenlijk zijn. :D
Ik hoop wel dat we ook later in deze generatie nog veel spellen krijgen die op 60 te spelen zijn. (mooiste blijft keuzes kunnen maken, maar anders maar gewoon een aantal spellen op 30 en andere op 60 zodat beide doelgroepen veel te spelen hebben..)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:44:
[...]

Valt wel mee, model uit 2017... Kost wel maar 3 tientjes. Ja ik had hem al opgezocht omdat ik me afvroeg of er echt geen browser op zou zitten :+ (voor zover ik kan zien inderdaad niet en ding heeft ook alleen 2G)
Bedoelde meer omdat je geen social media erop hebt, gaat dat niks telkens af :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhankou
Gisteren Fortnite op 120 fps op series S geprobeerd. Dat is to h wel cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 09:40

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica