• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Voor de Amazon.es bestellers, bericht van Joanna Popper 17-12:
Hi! We can confirm that the first shipments have arrived in Spain.
We are working to get all your pre-orders to the distributors in Spain as soon as possible.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mellemat
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 21:09
Gistermiddag om 16.23 track en tracé gekregen, vanmorgen om 11.00 uur binnen via UPS
Aangesloten en draait perfect, pas wel op om de plug goed in de VR bril te duwen, ging bij mij eerst niet goed!
Erg blij mee, nu wachten op VR in Microsoft Flightsimulator volgende week dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@mellemat Volgens mij heb je erg veel geluk:
3.B is fully shipped only until July 29. Rest will continue early next week

(There might a few exceptions; some single customers from July 30/31 might already be shipped, too, but not the majority)
Ma/di via de normale weg verstuurd zou een week later aankomen, met Kerst als extra risico :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
Track en trace via een ander bedrijf hier bluechip computer Ag ofzo, maar wat me verbaasd is dat mijn naam en postcode en stad op de track info staat en niet straat met nr nu is het hier niet zo enorm groot maar mijn postcode is de halve stad hier. Hopelijk staat de straat toch wel ergens op het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmhs
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-08 09:35
Ik wil ook een G2 gaan bestellen maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Iemand een advies waar ik vandaag de dag het goedkoopste een G2 kan scoren en niet hoef te wachten tot april? Dat ik tot ergens in januari moet wachten is voor mij geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@mmhs Geen garanties deze launch (en wachten t/m januari is vrijwel 100% zeker, wellicht langer), maar ik zou hem bij de rekenwinkel bestellen. Voor nog sneller je G2 in huis: V&A / MP.
WimHam schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:27:
Track en trace via een ander bedrijf hier bluechip computer Ag ofzo, maar wat me verbaasd is dat mijn naam en postcode en stad op de track info staat en niet straat met nr nu is het hier niet zo enorm groot maar mijn postcode is de halve stad hier. Hopelijk staat de straat toch wel ergens op het pakket.
Het telefoonnummer is in ieder geval niet meegegeven aan DHL:
the Leipzig partner company who is helping us with the majority of Category B via DHL is not getting our customers' phone numbers.
Dus: vlak voor de levertijd naar buiten gaan staan en wachten op een geel busje waarin een man/vrouw hard "pakket voor WIMHAM!!11!" roept, vervolgens hand opsteken en "Yo!" roepen.

serieus: ik gok dat het adres wel bekend is

[ Voor 70% gewijzigd door JohnnieWbl op 18-12-2020 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylrad
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2024
DHL net aan de deur gehad voor een ander pakketje, de G2 zat er helaas niet bij.
Ik denk dat het op zijn minst morgen wordt, als ze in het weekend nog bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:23

BM

Moderator Spielerij
Hij is hier 2 uurtjes geleden afgeleverd. Opzich best netjes in deze tijd :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylrad
BM schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:21:
Hij is hier 2 uurtjes geleden afgeleverd. Opzich best netjes in deze tijd :)
Nice! ik twijfel of het vandaag nog bij mij bezorgd word, dit is de laatste status van DHL:
Sa, 19.12.2020, 02:37, AMSTERDAM, Netherlands
er staat geen verwachte levertijd bij of zoiets, ik denk dat het nog in het depot zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@BM Van harte! Veel plezier ermee!

Hier staat ie ook nog op A'dam, hij moet naar het Noorden dus ik verwacht een ma/di levering. Wel jammer, had hem morgen graag eens geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
Hier staat ie in Eindhoven sinds Vrijdag nacht ik verwacht begin volgende week dat ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Hier ook Amsterdam en als verwachte bezorgmoment staat maandag.

[ Voor 12% gewijzigd door Plugin op 19-12-2020 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Nou hier staat vandaag tussen 8:00 en 16:00 maar ik zie nu dat ik hem naar ons bedrijf had laten sturen en we zijn eens een keer de laatste 2 weken dicht gegaan. FML :+

Het zal allemaal wel. Geen zin meer om mij er druk om te maken. Lekker vakantie houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
Heb 'm al! Liep net even naar buiten om de post te checken komt DHL er net aan! Dit terwijl ik problemen met mijn bel heb, en dacht laat ik eens kijken of ze al langs waren geweest :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylrad
De G2 eindelijk een uurtje geleden bij mij in goede staat afgeleverd, zal hem later vanmiddag gaan proberen, hij was vrij koud dus ik laat hem toch ff op kamertemperatuur komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kylrad op 21-12-2020 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hier geweigerd, gesloten vanwege corona of iets dergelijks. Collega was gewoon op de zaak dus waarschijnlijk zijn ze nooit langs geweest. Past wel bij de hele ervaring tot nu toe met dit headset. Ik ga er ook al vanuit dat ik een maandagochtend product krijg 😅

Het enthousiasme voor die headset is er toch al af dus misschien stuur ik hem hoe dan ook terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
26 November besteld bij Unbound VR.
21 December netjes afgeleverd. Dikke prima!

Na overleg met Unbound kwam ik erachter dat de pre-order lijst voor de versie zonder controller nog niet vol was. Zodoende had ik hem snel binnen. Als simracer doe ik niets met die dingen, mocht dat toekomstig anders worden dan modden we wel wat werkends in elkaar...

Na wat crashes en niet willen opstarten van USB-C aansluiting via adapter naar USB-A en Steam Supersampling naar 80% en Assetto Corsa + Sol bijna alles volle bak open (RTX 3080) @ 90fps. (Minimaal verschil met 100% SS)

Super scherp, vergelijkbaar met 1080p monitor/ ca 81dpi op 0,75m. de FOV is relatief laag, maar vergelijkbaar met blik door helm, dus voor mij geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Kylrad schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:23:
De G2 eindelijk een uurtje geleden bij mij in goede staat afgeleverd, zal hem later vanmiddag gaan proberen, hij was vrij koud dus ik laat hem toch ff op kamertemperatuur komen.
Vanmorgen is hij hier bij mn buurmeisje afgeleverd en heb hem net opgepikt na het werk, ik laat hem ook even liggen vanavond. Blij dat ie er eindelijk is, maar al met al zeer ontevreden over het proces.

Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk dat de TS niet meer wordt ge-update. Voor degene die nog wachten is de info vanuit de verkoper toch het meest interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rko
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 09:31

Rko

Heeft iemand nog iets van de rekenwinkel gehoord?
Voor het mailtje over de vroegere levering (wat niet gebeurde) was de verwachte binnenkomst bij hen 21 december, levering op 22 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Rko schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:03:
Voor het mailtje over de vroegere levering (wat niet gebeurde) was de verwachte binnenkomst bij hen 21 december, levering op 22 december.
Laatste update die ik kreeg was dat hij 24 en 30 december verwacht binnen te krijgen, maar je deze als klant door de feestdagen niet voor de 1e week van januari hoeft te verwachten.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ontvanger weigert zending
december, 21 2020 14:53 Lokale tijd | ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE

Dit headset en ik worden nooit vrienden. Aangeboden op een dag dat de zaak dicht is en geen optie om aan te geven dat ik het ergens anders wil laten bezorgen of een pickup point.

Nope ze hebben contact opgenomen met de verzender na 1 freaking poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
De mijne is binnen stond gisteren morgen nog op 9:30 verlaat Eindhoven en 10minuten later was ie er, ritje van normaal 2 uur. Snelle Jongens bij DHL hehe.
Had eigenlijk niet goed nagedacht over mijn GPU een inno 1070ti en kwam er achter dat er maar 1 display port op zat 1 hdmi en 2 dvi dus dat leverde al allerlei problemen op met mijn 3440x1440 scherm die nu maar in een extreme lage resolutie draait via oude hdmi kabel. Nieuwe 2.1 kabels zijn onderweg waarschijnlijk pas in Januari hier., maar het werkt voorlopig deze Kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@Beakzz Klote, zeker na zo'n wachttijd..

Kun je niks aangeven met de T&T van dhl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
JohnnieWbl schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:28:
@Beakzz Klote, zeker na zo'n wachttijd..

Kun je niks aangeven met de T&T van dhl?
Nee helaas. Staat levering wordt uitgevoerd door DHL express. Met veel moeite iemand aan de lijn. Nee dit is van DHL parcel. Parcel bellen. Nee dit is geen trackingnummer van ons. Lekker kastje muur verhaal.

Maar net contact gehad met Bestware en ik heb het gevoel dat ze het serieus oppakken en ze moeten het vanuit daar nog kunnen aanpassen. We gaan het zien.. ik verwacht van alles, maar weinig positiefs 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Bestware:
We have concluded discussing this topic with HP and will make an announcement later today in a new thread. Spoiler alert: it will be a voucher, not a direct cash-back. Please wait for our announcement before commenting.

/edit: announcement might be delayed until tomorrow because we're having trouble setting up the vouchers. No kidding: the system does not like vouchers that at the same time also cover the shipping costs. Magentooooooooo!
;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inteltweaker
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-08 15:33
Rko schreef op maandag 21 december 2020 @ 18:03:
Ik heb vandaag na meermaals mailen eindelijk een bericht teruggehad van derekenwinkel.
Betreft een reactie op voorgaande mail die verstuurd was met de info dat de levertermijn 9 december zou zijn...

"Hallo ,

Die mail is per abuis naar jou verstuurd, mijn excuses voor het ongemak. Eind van de maand hopen we de Reverbs alsnog op te kunnen sturen.

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus"

Ik heb mijn bestelling op 6 november geplaatst.
Hopelijk komt hij deze keer wel aan :O indien niet annuleer ik hem gewoon. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Om te beginnen...mijn headset is binnen :o Net voor de door mij gestelde deadline dus ik ga hem morgen maar eens aansluiten.

Daarnaast de prachtige €50 waardebon waar ik geen idee heb wat ik er mee wil :+ Maar kan er ook niet boos om zijn, want dat is zo ver ik kan zien een gebaar van Bestware omdat HP zo hufterig is om het alleen aan 3 landen te geven en net doen of de rest er geen last van heeft.

• MrBlueEyes
Inteltweaker schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 22:55:
[...]

Ik heb vandaag na meermaals mailen eindelijk een bericht teruggehad van derekenwinkel.
Betreft een reactie op voorgaande mail die verstuurd was met de info dat de levertermijn 9 december zou zijn...

"Hallo ,

Die mail is per abuis naar jou verstuurd, mijn excuses voor het ongemak. Eind van de maand hopen we de Reverbs alsnog op te kunnen sturen.

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus"

Ik heb mijn bestelling op 6 november geplaatst.
Hopelijk komt hij deze keer wel aan :O indien niet annuleer ik hem gewoon. ;w
Zie mijn reactie ook dat ze volgens Klaas 24 en 30 december bij hem komen en hij verwacht dat wij als klanten deze pas ontvangen in de 1e week van januari. Dus laten we hopen dat, dat klopt.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Laatst online: 16-09 11:12

Flabergasted

Prepare to die !

En... binnen op Kerstavond !

Bedankt Bestware, 5 maand verder maar eindelijk dan. Morgen de kerstsfeer thuis maar eens bederven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:48
Het is rustig aan klaas kant , tenminste hier wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootsmanaa
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-04-2021
vanisher schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 10:30:
Het is rustig aan klaas kant , tenminste hier wel
Dit antwoordt kreeg ik gisteren.

Hallo,

Zodra de Reverbs vertrekken, informeren we je daarover via de mail! :)

Met vriendelijke groet,

De Rekenwinkel BV

Klaas Kuperus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBlueEyes
bootsmanaa schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:48:
[...]

Dit antwoordt kreeg ik gisteren.

Hallo,

Zodra de Reverbs vertrekken, informeren we je daarover via de mail! :)

Met vriendelijke groet,

De Rekenwinkel BV

Klaas Kuperus
Ik kreeg een vergelijkbare reactie op mijn mail.

Hallo,

Zodra de Reverbs vertrekken, informeren we je daarover via de mail! :) Ze zijn iig binnengekomen vandaag.

Met vriendelijke groet,

De Rekenwinkel BV

Klaas Kuperus

Ze zijn trouwens pas vanaf 4 januari open, dus vanaf dan kunnen we denk ik ook pas een verzendbevestiging verwachten.

Edit: ik heb net een verzendbevestiging gekregen. Ook in de postnl staat hij voor levering van morgen, ook al hebben ze hem nog niet ontvangen.

[ Voor 9% gewijzigd door MrBlueEyes op 29-12-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootsmanaa
MrBlueEyes schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 13:57:
[...]

Ik kreeg een vergelijkbare reactie op mijn mail.

Hallo,

Zodra de Reverbs vertrekken, informeren we je daarover via de mail! :) Ze zijn iig binnengekomen vandaag.

Met vriendelijke groet,

De Rekenwinkel BV

Klaas Kuperus

Ze zijn trouwens pas vanaf 4 januari open, dus vanaf dan kunnen we denk ik ook pas een verzendbevestiging verwachten.

Edit: ik heb net een verzendbevestiging gekregen. Ook in de postnl staat hij voor levering van morgen, ook al hebben ze hem nog niet ontvangen.
Nice.

Heb zelf spijtig genoeg nog geen verzendbevestiging gekregen.

Welke datum heb je je pre order geplaatst? (13/11 hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
bootsmanaa schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:08:
[...]

Nice.

Heb zelf spijtig genoeg nog geen verzendbevestiging gekregen.

Welke datum heb je je pre order geplaatst? (13/11 hier)
3/11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inteltweaker
Ik heb vandaag deze mail gekregen van derekenwinkel,

"Zojuist hebben we je bestellling ingepakt en overgedragen aan onze vervoerder. Als alles goed gaat, heb je deze morgen in huis!"

Besteld op 6/11

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Inteltweaker schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:37:
[...]

Ik heb vandaag deze mail gekregen van derekenwinkel,

"Zojuist hebben we je bestellling ingepakt en overgedragen aan onze vervoerder. Als alles goed gaat, heb je deze morgen in huis!"

Besteld op 6/11

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Alleen PostNL heeft nog niets, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inteltweaker
MrBlueEyes schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 23:43:
[...]

Alleen PostNL heeft nog niets, dus ben benieuwd.
Net mail gehad van post nl. Pakje wordt geleverd.

Nu nog een 3080 op de kop tikken binnen een maandje of 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDa61
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-12-2021
Hier besteld op 10 november. Helaas nog geen verzendbevestiging.
Komen nu wel in de buurt als laatste hier vermelde aankoopdatum 6/11 is :)

Gaan zien of we wellicht vandaag (30-12) het mailtje gaan ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Inteltweaker schreef op woensdag 30 december 2020 @ 00:15:
[...]

Net mail gehad van post nl. Pakje wordt geleverd.

Nu nog een 3080 op de kop tikken binnen een maandje of 3
Hier ook zo'n mail/melding van PostNL. Gelukkig heb ik al een tijdje mijn 3080, net Cyberpunk 2077 op uitgespeeld. Dus tijd voor wat VR gamen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
Jemig, geen mail, geen, track en trace van klaas, maar wel een G2 binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
vanisher schreef op woensdag 30 december 2020 @ 09:50:
Bij welke winkel heb je hem besteld? Ik heb gisteren De Rekenwinkel een mail gestuurd over de status van mijn bestelling, maar helaas nog geen antwoord ontvangen.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanisher
Klaas -> De Rekenwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDa61
Beerkeeper schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:34:
[...]

Bij welke winkel heb je hem besteld? Ik heb gisteren De Rekenwinkel een mail gestuurd over de status van mijn bestelling, maar helaas nog geen antwoord ontvangen.
Ik heb ook een mail gestuurd gisterochtend, maar blijft erg stil.
Klaas zal wel druk zijn met het inpakken, hoop ik :)

Welke besteldatum heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaDa61
vanisher schreef op woensdag 30 december 2020 @ 09:50:
Gefeliciteerd! Veel plezier ervan.

Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:01
JaDa61 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:06:
[...]

Ik heb ook een mail gestuurd gisterochtend, maar blijft erg stil.
Klaas zal wel druk zijn met het inpakken, hoop ik :)

Welke besteldatum heb jij?
26 december, maar de versie exclusief controllers. De verzenddatum was oorspronkelijk 29-12, nu staat ie op 3-1 dus ik heb echt geen idee of ik te optimistisch ben :p

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBlueEyes
MrBlueEyes schreef op woensdag 30 december 2020 @ 03:21:
[...]

Hier ook zo'n mail/melding van PostNL. Gelukkig heb ik al een tijdje mijn 3080, net Cyberpunk 2077 op uitgespeeld. Dus tijd voor wat VR gamen. :9~
Hij is binnen! Nu kijken of ik hem werkend krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realrelax
  • Laatst online: 25-08 19:57
Heb op 8 november bij de rekenwinkel een pre-order geplaatst. Nog geen bevestigingsmail gekregen. Ben benieuwd of dit nog vandaag komt. Anders 4 januari toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaDa61
realrelax schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:53:
Heb op 8 november bij de rekenwinkel een pre-order geplaatst. Nog geen bevestigingsmail gekregen. Ben benieuwd of dit nog vandaag komt. Anders 4 januari toch
Dat hoop ik ook. Kijk met regelmaat in mijn mail maar ......
Zou leuk zijn en anders een mooi begin van 2021 als die dan geleverd wordt.

Kan nog wel een klein weekje bij. Sommige anderen wachten al drie maanden of meer dus net geen twee maanden wachten zoals in mijn geval valt dan nog wel weer mee :)

• vanisher
JaDa61 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:07:
[...]

Gefeliciteerd! Veel plezier ervan.

Wanneer heb jij besteld?
7 november 2020 09:06:50 CET

Nu nog ff proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:43
Ik zit voor mijn verjaardag te kijken naar de g2. Heb zelf de sapphire 5700xt nitro+.
Twijfel of ik die niet eerst zou moeten upgraden. Mede ook met mijn uw 38 inch scherm.

Volgens mij hebben ze bij de rekenwinkel de pagina niet geüpdate. Staat nog een kortingscode op welke niet werkt.

Zal ook vast ergens te vinden zijn, maar wat zit er in de verpakking? Ook de controllers?

[ Voor 38% gewijzigd door Arunia op 01-01-2021 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Arunia schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:46:
Ik zit voor mijn verjaardag te kijken naar de g2. Heb zelf de sapphire 5700xt nitro+.
Twijfel of ik die niet eerst zou moeten upgraden. Mede ook met mijn uw 38 inch scherm.

Volgens mij hebben ze bij de rekenwinkel de pagina niet geüpdate. Staat nog een kortingscode op welke niet werkt.

Zal ook vast ergens te vinden zijn, maar wat zit er in de verpakking? Ook de controllers?
Versie met controllers, is inderdaad met controllers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Arunia schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 14:46:

Wellicht loont het om even te wachten, die kortingscode heeft wel eens eerder niet gewerkt, en enkele dagen erna wel weer.

De g2 komt met of zonder controllers, ligt eraan welke je besteld (Rekenwinkel verkoopt beide).

Inderdaad goed om eerst te kijken of je setup de G2 aankan / of het aan je eisen gaat voldoet. Volgens mij presteert mijn 1080 wat minder dan je gpu maar ik vind het te doen met de G2 (verwacht geen ultra settings). Met het oog op de beschikbaarheid van een goede opvolger voor je gpu zou ik eerst gewoon kijken wat de G2 van je huidige systeem vraagt. Uitstellen kan ook prima, dat geldt zowel voor de G2 als de gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Was zo te zien die met controllers.
Dan probeer ik iedere dag wel even de code.
Scheelt weer.

Qua gpu kan ik ook wel even wachten tot de nieuwe echte uit zijn. Vind dat toch fijner dan de foundation of whatever versies.

Goed om te horen dat het met een vergelijkbare ook prima werkt.

De rest van mijn pc is een AMD 3900x met 32GB ram en een sata ssd a 1TB welke tzt vervangen wordt voor een 2TB 'm.2 ssd.

[ Voor 37% gewijzigd door Arunia op 02-01-2021 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDa61
Iemand nog succesvol geweest in het contact met de rekenwinkel?

Na een week nog steeds geen reactie op mijn mail dus vandaag maar weer de vraag gesteld hoe e.e.a. er nu voor staat.

Mijn geduld begint nu toch langzamerhand wel een beetje op te raken.

Het zal allemaal erg druk zijn en wellicht allemaal wat ongrijpbaar, daar kan ik begrip voor opbrengen, maar dan ben je als ondernemer naar mijn bescheiden menig nog wel aan je klanten (daar leef je tenslotte van) verplicht te reageren op vragen en ze op de hoogte te houden van de voortgang van lang geleden gedane en reeds betaalde orders.

Jammer en een hopeloos gemist kans voor de rekenwinkel.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• realrelax
Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gekregen. Pre-orders tot en met 7 november zijn geleverd. Mijne is op 8 november besteld, dus ben er echt bijna. Weet niet of er vandaag nog wordt geleverd, anders helaas pas de volgende batch. Zal een update geven als ik een verzendbevestiging krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaDa61
Ter info voor een ieder die met smart wacht op de levering van de Reverb door de rekenwinkel.nl
Deze mail mocht ik vanmiddag ontvangen:

info@derekenwinkel.nl

16:24 (53 minuten geleden)

Hallo Jan,

We zitten momenteel in de overgang naar een nieuw ERP-pakket en kunnen daardoor pas begin volgende week je order versturen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klaas Kuperus

Klaarblijkelijk was het nieuwe ERP systeem nog niet in beeld toen hij een ruime week terug beloofde dat de orders maandag 4-1-21 verstuurd zouden gaan worden.
Wederom een excuus voor opnieuw vertraging. Ik begrijp er steeds minder van 8)7 8)7
Heel jammer allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KPRS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-01-2024
Oef, dat is inderdaad een zure appel. Ik had toch ook stiekem gehoopt op dat de headset deze week verstuurd werd. Heel bijzonder dat er een week geen orders verstuurd kunnen worden door die overgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik krijg de bril voor mijn verjaardag.
Vind het nog moeilijk om op de bestelknop te drukken.
De code werkt wel weer voor 50 euro korting. Wat wel. Lekker is.
Verwachte verzenddatum is op dit moment 24 januari, maar zag dat dit echt heel vaak verschuift.
Heb op zich ook weer geen haast.

Haat het dat ik een twijfelaar ben.

En dan heb je een vrouw die zegt dat je soms wat geks moet doen voor je verjaardag.

Qua levering is het toch met alles puin.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 05-01-2021 23:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fedo
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 06-09 02:57
Nou Arunia, misschien helpt het als ik zeg dat ik er ook een besteld heb (Rekenwinkel, aangegeven levering rond 20 januari), en ik heb nog nooit een VR-bril opgehad, zelfs niet zo'n smartphone ding, voorts is mijn videokaart (RX 5700) waarschijnlijk vrij nutteloos voor de G2, en zeker waar ik de bril het liefst voor zou gebruiken (simracen, met name ACC).

Wat mij betreft heeft je echtgenote gelijk, soms moet je wat geks doen, en als je het ding bestelt, dan weet je nu in ieder geval dat je niet de enige gek bent. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@Arunia Tsja, hoe langer je wacht hoe meer opties (meestal), maar ik snap de twijfel :P

Met jouw systeem ben je zeker niet gek om de G2 te proberen (ook al vinden anderen dat je minstens een 3080 moet hebben), ook met enkele tweaks ten nadele van de graphics is de VR-ervaring uniek en erg tof!

Als ik nu moest kiezen zou ik voor €650 nog steeds de G2 gaan boven de Q2 of Index. De Q2 zou voor mij toch richting de 500 euro gaan met upgrades, en de Index vind ik te duur met irritante outside-in tracking stations.

Ik vraag me af / ben erg benieuwd wat de komende jaren de progressie gaat zijn van hmd's en of het het waard is om te wachten. Wie maakt de volgende sprong? HTC of Valve met een standalone? FB met een aangepaste Q2 (betere strap + oled + betere FoV)? Toch Sony voor kerst 2021 om gebruik van alle nieuwe PS5's te maken? Of wordt de DecaGear de revolutie van 2021?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Fedo Dank je. Soms heb ik mijn vrouw gewoon even nodig om me over het randje te schoppen! Maar andersom doe ik dat ook bij haar.
Heb bij mijn masseuse wel de Go volgens mij op mijn hoofd gehad. Die draadloze. Was wel grappig, maar gaf me zo'n gratis apps en mobiele telefoon feel voor die spellen.

Zelf heb ik 5700XT erin hangen en waarschijnlijk komt hierna nog wel een upgrade naar de nieuwere grafische kaarten, maar dan wel met eigen koeling etc. Dat vind ik dan wel weer prettig.
Ik denk dat ik hem ook eens hang aan haar laptopje met een GTX 1650 something. Meer zodat zij hem ook kan proberen en wellicht Beatsaber. Wel zorgen dat de laptop er niet achteraan vliegt, maar de kabel is lang genoeg volgens mij.

@JohnnieWbl Het blijft een afweging. Maar toen de Reverb G2 aangekondigd werd, had ik het idee dat wel de keuze voor mij moest gaan zijn. Hoe dan ook blijft het aardig wat geld, maar aan de andere kant heb ik begin 2020 mijn pc lekker geupgrade, dus is dit eigenlijk wel een logische stap. :P
Wat je zegt, de Index hoe goed ook is gewoon te duur met alles wat je nodig hebt.

Ik denk zelf dat Sony wel met een upgrade van PSVR komt. Mijn vrouw vroeg of de huidige niet wat was, maar dat lijkt me dan het net niet voor mij. Werkt tuurlijk wel goed voor de PS zelf. En zal ook wel gewoon zijn werk doen en wie weet een upgrade versie voor op de PS5 komt er wellicht ook in als de G2 voor mij goed bevalt.

Mijn dochtertje van bijna 7 ziet het wel zitten, maar dat wil ik dan toch weer even niet. Als ze het al probeert, dan absoluut niet te lang.

EDIT:
Die rekenwinkel past wel iedere keer de verzenddatum aan op de bestelpagina.
Was toen ik uiteindelijk bestelde de 24e geworden, nu staat er weer 21e.
Die laatste komt goed uit, want ben 23 januari jarig. :+

Gekozen om hem toch maar te annuleren. Er zijn voor mij te veel dingen waar ik niet mee bezig wil zijn. Te veel onzekerheden en weer extra dingen te kopen omdat het anders niet gaat werken.
Verder uiteraard een mooi ding, maar zoals mijn vrouw ook al aan gaf, grote kans dat het me alleen maar irriteert op lange termijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 08-01-2021 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootsmanaa
JaDa61 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:22:
Ter info voor een ieder die met smart wacht op de levering van de Reverb door de rekenwinkel.nl
Deze mail mocht ik vanmiddag ontvangen:

info@derekenwinkel.nl

16:24 (53 minuten geleden)

Hallo Jan,

We zitten momenteel in de overgang naar een nieuw ERP-pakket en kunnen daardoor pas begin volgende week je order versturen. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klaas Kuperus

Klaarblijkelijk was het nieuwe ERP systeem nog niet in beeld toen hij een ruime week terug beloofde dat de orders maandag 4-1-21 verstuurd zouden gaan worden.
Wederom een excuus voor opnieuw vertraging. Ik begrijp er steeds minder van 8)7 8)7
Heel jammer allemaal.
Heb je nog info gekregen van Klaas?

Heb een dag later als jij besteld en vindt het gebrek aan info langs zijn kant nogal frustrerend/onprofessioneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaDa61
bootsmanaa schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 19:25:
[...]

Heb je nog info gekregen van Klaas?

Heb een dag later als jij besteld en vindt het gebrek aan info langs zijn kant nogal frustrerend/onprofessioneel.
Nee, niets meer gehoord. Ik ga n.a.v. zijn e-mail reactie uit van aankomende maandag al zegt mijn onderbuik gevoel dat dat ook niet gehaald gaat worden. Gaan het zien. Fijn weekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JaDa61
Tsja, onderbuik gevoel is toch belangrijker dan algemeen wordt aangenomen.

Vandaag weer even mailtje gestuurd met wederom de vraag hoe e.e.a. ervoor staat.
Dit was de reactie van Klaas:

Hoi Jan,

Ik wacht met smart op het afronden van ons ERP-pakket, dan kan de order de deur uit. Zou deze week moeten zijn!

Met vriendelijke groet,
Klaas Kuperus

Kortom, het blijft nog even onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• realrelax
Het was toch begin deze week? Zou echt niet chill zijn als de order pas eind deze week wordt verstuurd. Het wachten is bijna niet te doen haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KPRS
Haha het wachten is inderdaad bijna niet te doen. (Al is het natuurlijk geen zaak van leven op dood ;) Ik heb de hele tijd het gevoel dat hij elk moment verzonden zou kunnen worden.

Een beetje meer duidelijkheid of een realistische indicatie zou wel fijn zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bootsmanaa
Heb net deze mail gekregen van Klaas.

''Hallo Anthony,

Wij doen ons uiterste best deze week de bestelling te versturen.

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus''

Hopelijk deze week dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
MRTV heeft het probleem van de verschillen in sweetspot gevonden, eind deze week de video:
The Reverb G2 test series results are here! I have tested many G2s and I finally know what's going on with the lenses and the sweetspot! Is there product variance? Are there different lenses? I will start editing the video now and you can expect it end of the week! For all members of the MRTV Elite, I have already summarized all the results here: https://www.patreon.com/posts/46114606

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
Hij zegt morgen wordt het opgestuurd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

Plugin schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 20:44:
MRTV heeft het probleem van de verschillen in sweetspot gevonden, eind deze week de video:

[...]
Conclusie al uitgelekt? iemand?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realrelax
Ook vandaag geen verzendbevestiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootsmanaa
Nope

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UN3P6T_htAmOEEuevr3PsSu4rQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rS37afYzXqwfxYPrOw79rPQv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaDa61
Nee, helaas. Ons aller geduld blijft op de proef gesteld worden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
  • Laatst online: 30-08 22:04
Hoe zeker is nu over het algemeen die verzenddatum op de site van de rekenwinkel? Ik heb op dit moment een order uitstaan bij unboundvr en die hadden hem staan op 14 januari, maar die is nu plotseling verzet met ruim een maand naar 16 februari. En een email naar ze heeft dat inderdaad bevestigd dat dat ook voor mijn order gold.

Dus als de rekenwinkel meer zeker is, dan cancel ik hem liever bij unboundvr, want zelfs die 16 februari lijkt op dit moment zelfs maar een gok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rko

Rko

marcrenzo schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 18:24:
Hoe zeker is nu over het algemeen die verzenddatum op de site van de rekenwinkel? Ik heb op dit moment een order uitstaan bij unboundvr en die hadden hem staan op 14 januari, maar die is nu plotseling verzet met ruim een maand naar 16 februari. En een email naar ze heeft dat inderdaad bevestigd dat dat ook voor mijn order gold.

Dus als de rekenwinkel meer zeker is, dan cancel ik hem liever bij unboundvr, want zelfs die 16 februari lijkt op dit moment zelfs maar een gok.
Bij De Rekenwinkel kan je nergens op rekenen.
Datum blijft veranderen en beloftes blijven gebroken worden.

Zal blij zijn wanneer ik mijn headset eindelijk heb ontvangen, maar bestel daarna nooit meer iets bij ze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JaDa61
Tsja, zo zijn we weer bijna een week verder waarin een "zeer waarschijnlijke levering" zou plaatsvinden.

Het kan natuurlijk nog maar mijn onderbuik gevoel zegt dat ik a.s. maandag de dag zeer waarschijnlijk weer ga beginnen met een mailtje naar Klaas (rekenwinkel.nl) voor een status update.

En wat het gekke is, ik kan er niet eens meer boos over worden. Wordt er wel een beetje verdrietig van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-7UdOP0wdGezWB0u4bKYNnvyQ64=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9495Mn0xxEls36aZ99HteZu2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ELTUNO
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-09 12:24
Ik heb vandaag mijn preorder bij unboundvr gecancelled.

Die was in twee dagen al een paar keer veranderd van 14 januari naar 16 februari.

Preorder geplaatst bij amazon.de aangezien dat weer mogelijk was en ik verwacht dat die sneller zullen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door ELTUNO op 14-01-2021 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bootsmanaa
Ben ook aan het denken om mijn pre order te annuleren.

Als ik tegen volgende woensdag geen trackingnummer heb ga ik het wss ook gewoon zo doen, das echt ni te doen hoe weinig info we als klant krijgen voor iets waarvoor we bijna 700€ hebben betaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Haok3QdAVQFD7zl8eBdwDEN32Yo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5nC8ROouHX6D4rGd8Id3I3lM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• realrelax
Ja vind het ook echt niet kunnen. Ik had ook gebeld om het eventueel op te kunnen halen, maar dat was ook niet mogelijk. Man man man, het wachten zonder indicatie is echt niet fijn. Vooral niet omdat je er zoveel geld voor hebt neergelegd. Hopen dat Klaas zijn indicatie alsnog klopt en dat het morgen verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo
Sinds vandaag staat er weer 14-01 op de site van unboundvr als "verwacht". Het zijn echt gemene truukjes om maar pre-order geld binnen te halen in de hoop dat men toch blijft wachten als het "plotseling" toch weer vertraagd is.

Vandaag leken ze bij amazon.de op voorraad te zijn, maar ben er helaas net te laat mee want ze zijn allemaal weer out of stock. Anders had ik graag hem daar besteld en de huidige geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTurk
Zou vandaag moeten binnen komen, ook geen t&t ontvangen. Morgen maar annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bootsmanaa
TheTurk schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 00:31:
Zou vandaag moeten binnen komen, ook geen t&t ontvangen. Morgen maar annuleren.
Dus Klaas heeft jou een mail gestuurd dat de reverb gisteren zou opgestuurd worden?

Als dat zo is en je krijgt hem vandaag niet ga ik hem zelf ook annuleren ze.

Ga niet blijven wachten.

Ben benieuwd als er vandaag toch iets toekomt, aangezien sommige mensen hun reverb hadden gekregen zonder tracking of melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realrelax
Gaat het vandaag ook niet worden...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KPRS
Ik heb net nog even contact gehad met Klaas. Hij geeft aan dat er nog een storing in het (nieuwe) systeem is, en dat er keihard aan gewerkt wordt om de orders er nog voor het weekend uit te krijgen.

Laten we hopen dat het lukt.

Ik heb zo'n vermoeden dat de switch naar het nieuwe pakket een beetje onderschat is. Dat soort dingen duren altijd langer dan je vooraf denkt. Ik heb in ieder geval wel het idee dat er hard aan gewerkt wordt, maar het is jammer dat er niet duidelijker over wordt gecommuniceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• realrelax
Bedankt voor je bericht. Toch weer fijn om een update te lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ELTUNO
Net op amazon.de opnieuw gekocht voor 535 Euro, leverbaar vanaf 4 februari. Oude order voor 712 Euro gecancelled.

HP Reverb G2 Virtual-Reality-Brille, Auflösung 2160 x 2160 pro Auge, 114° Blickwinkel und 2 Treiber

Doe er je voordeel mee :)

[ Voor 48% gewijzigd door ELTUNO op 15-01-2021 19:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thevanquish
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 19:06
ELTUNO schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 18:54:
Net op amazon.de opnieuw gekocht voor 535 Euro, leverbaar vanaf 4 februari. Oude order voor 712 Euro gecancelled.

HP Reverb G2 Virtual-Reality-Brille, Auflösung 2160 x 2160 pro Auge, 114° Blickwinkel und 2 Treiber

Bedankt, net ook een besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcrenzo

Ik heb er zostraks ook 1 besteld, maar ik kan nergens die 4 februari ontdekken, waar zag je dat? Bij mij staat er dat het nog onduidelijk is wat de datum wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELTUNO
marcrenzo schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:17:
[...]

Ik heb er zostraks ook 1 besteld, maar ik kan nergens die 4 februari ontdekken, waar zag je dat? Bij mij staat er dat het nog onduidelijk is wat de datum wordt.
Bij mij staat er nog steeds op de pagina verkrijgbaar vanaf 4 februari 2021 en levering tussen 6 en 15 februari.

In mijn order staat tussen 6 en 15 februari.

Denk dat ze hard gaan :)

[ Voor 8% gewijzigd door ELTUNO op 15-01-2021 19:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcrenzo
ELTUNO schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:20:
[...]

Bij mij staat er nog steeds op de pagina verkrijgbaar vanaf 4 februari 2021 en levering tussen 6 en 15 februari.

In mijn order staat tussen 6 en 15 februari.

Denk dat ze hard gaan :)
Oh ja! Nu zie ik ook staan, thanks!

Hoewel raar, in mijn order zelf staat dat het nog onbekend is en ze zullen mij emailen zodra ze een datum hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door marcrenzo op 15-01-2021 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rko

Rko

Bedankt. Ik heb net ook een bestelling geplaatst. Ook een mail voor het annuleren van mijn bestelling naar De Rekenwinkel gestuurd. Ben het zat met ze.

Het zal ook bij Amazon nog even wachten worden, maar met hun klantenservice ben ik tot nu toe erg tevreden. En het is nu natuurlijk ook een stuk goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realrelax
Ben ook aan het twijfelen om mijn order bij de Rekenwinkel te annuleren en er eentje te bestellen bij Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTurk
bootsmanaa schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:46:
[...]

Dus Klaas heeft jou een mail gestuurd dat de reverb gisteren zou opgestuurd worden?

Als dat zo is en je krijgt hem vandaag niet ga ik hem zelf ook annuleren ze.

Ga niet blijven wachten.

Ben benieuwd als er vandaag toch iets toekomt, aangezien sommige mensen hun reverb hadden gekregen zonder tracking of melding.
Niets ontvangen! Geannuleerd en bij amazone.de besteld. Hij houdt ons aan het lijntje!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marcrenzo
Net een email gekregen van amazon.de waar ik de 535 euro versie besteld heb, dat hij tussen 26 en 28 januari geleverd gaat worden.

Niet slecht wanneer ik hem 15 januari besteld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 21:24
Vandaag mijn nieuwe gpu ingebouwd en nu ben ik ook klaar voor deze bril. Ik volg het al even hier en het wordt nog even wachten.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cariazam
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-06 11:23
Dank voor de amazon.de tip. Vanavond bij hen besteld, ben benieuwd hoe snel zij kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

marcrenzo schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:57:
Net een email gekregen van amazon.de waar ik de 535 euro versie besteld heb, dat hij tussen 26 en 28 januari geleverd gaat worden.

Dat is wel een groot verschil met de 699 die op andere sites staat. Is dit een refurbished versie ofzo?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcrenzo
Hu9o schreef op zondag 17 januari 2021 @ 23:06:
[...]

Dat is wel een groot verschil met de 699 die op andere sites staat. Is dit een refurbished versie ofzo?
Nee, gewoon een volwaardige inclusief controllers. https://www.amazon.de/gp/product/B08BFKQGN3

Paar dagen geleden stond hij er zelfs voor 486 euro op, maar daar hadden ze blijkbaar een fout gemaakt en had dat eigenlijk de prijs exclusief controllers moeten zijn. Even later was er idd de versie exclusief controllers te vinden voor die prijs, en hadden ze de prijs van bovenstaand artikel aangepast.

Geen idee hoe deze prijs kan, maar het is niet alsof het vanaf een vage site komt. Dit is Amazon, dus als blijkt achteraf dat het toch niet klopt, kun je het altijd retourneren. Het model nummer komt in ieder geval overeen met de versie inclusief controllers 1N0T5AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
marcrenzo schreef op zondag 17 januari 2021 @ 17:57:

Ik heb dezelfde mail gehad, maar dan 20-16jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KPRS
Ik heb hem inmiddels ook besteld op Amazon voor 502(!) euro. Ik vind dat er normaal iets voor te zeggen is om het voor een meerprijs bij Nederlandse ondernemers te bestellen, maar dit proces is zo frustrerend geweest. Ook is 150 euro minder op de pre-order prijs wel een héél groot verschil.

Ik wacht nog wel even de uiteindelijke levertijd bij Amazon af en dan zie ik wel wat ik met de order van de Rekenwinkel doe.
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Let op:
Voor ervaringen met de G2 kun je terecht in het volgende topic: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen