@
Fedo Dank je. Soms heb ik mijn vrouw gewoon even nodig om me over het randje te schoppen! Maar andersom doe ik dat ook bij haar.
Heb bij mijn masseuse wel de Go volgens mij op mijn hoofd gehad. Die draadloze. Was wel grappig, maar gaf me zo'n gratis apps en mobiele telefoon feel voor die spellen.
Zelf heb ik 5700XT erin hangen en waarschijnlijk komt hierna nog wel een upgrade naar de nieuwere grafische kaarten, maar dan wel met eigen koeling etc. Dat vind ik dan wel weer prettig.
Ik denk dat ik hem ook eens hang aan haar laptopje met een GTX 1650 something. Meer zodat zij hem ook kan proberen en wellicht Beatsaber. Wel zorgen dat de laptop er niet achteraan vliegt, maar de kabel is lang genoeg volgens mij.
@
JohnnieWbl Het blijft een afweging. Maar toen de Reverb G2 aangekondigd werd, had ik het idee dat wel de keuze voor mij moest gaan zijn. Hoe dan ook blijft het aardig wat geld, maar aan de andere kant heb ik begin 2020 mijn pc lekker geupgrade, dus is dit eigenlijk wel een logische stap.

Wat je zegt, de Index hoe goed ook is gewoon te duur met alles wat je nodig hebt.
Ik denk zelf dat Sony wel met een upgrade van PSVR komt. Mijn vrouw vroeg of de huidige niet wat was, maar dat lijkt me dan het net niet voor mij. Werkt tuurlijk wel goed voor de PS zelf. En zal ook wel gewoon zijn werk doen en wie weet een upgrade versie voor op de PS5 komt er wellicht ook in als de G2 voor mij goed bevalt.
Mijn dochtertje van bijna 7 ziet het wel zitten, maar dat wil ik dan toch weer even niet. Als ze het al probeert, dan absoluut niet te lang.
EDIT:
Die rekenwinkel past wel iedere keer de verzenddatum aan op de bestelpagina.
Was toen ik uiteindelijk bestelde de 24e geworden, nu staat er weer 21e.
Die laatste komt goed uit, want ben 23 januari jarig.
Gekozen om hem toch maar te annuleren. Er zijn voor mij te veel dingen waar ik niet mee bezig wil zijn. Te veel onzekerheden en weer extra dingen te kopen omdat het anders niet gaat werken.
Verder uiteraard een mooi ding, maar zoals mijn vrouw ook al aan gaf, grote kans dat het me alleen maar irriteert op lange termijn.
[
Voor 14% gewijzigd door
Arunia op 08-01-2021 21:11
]