Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
Op Amazon.de staat die nu voor 493,81 zonder controller. Zojuist besteld, mooie deal voor vr racing only.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-08 22:13
Zojuist een mail gehad met Track and trace van de rekenwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbaanr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 20:15
Liger Zero schreef op maandag 15 februari 2021 @ 10:26:
Zojuist een mail gehad met Track and trace van de rekenwinkel.
Ik ook, met een beetje geluk morgen in huis. Ik heb hem besteld op 24 januari dus op zich redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liger Zero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-08 22:13
verbaanr schreef op maandag 15 februari 2021 @ 18:49:
[...]

Ik ook, met een beetje geluk morgen in huis. Ik heb hem besteld op 24 januari dus op zich redelijk snel.
Ik ook rond die tijd. Heb al bericht van postnl dat ie vandaag bezorgd word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rewindbb
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-05 15:40
Rewindbb schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 22:04:
Nou hij is binnen. Wel een issue met de linker speaker, hopelijk is dat op te lossen zonder reparatie. Vraag uitgezet bij ervaringen topic. Leuk speelgoed, na een uurtje klooien kon ik los. Half life alyx via steam vr ook waanzinnig. Voldoet helemaal aan verwachtingen.

P.s. blijkt de headset voor reparatie speaker of vervanging terug te moeten, dan ga ik eerst nog even wat spelen en evt. wachten tot de voorraad geen issue meer is. Het is wel jammer maar niet vervelend genoeg om hem na één dag al te missen. Hopelijk heeft iemand vergelijkbaar issue gehad en dit weten op te lossen.
Issue bij HP support aangegeven. Ik kon de spare parts opgestuurd krijgen, vandaag binnen. Werkt! Issue opgelost!

• ericje627
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:17
Zojuist bericht ontvangen van Amazon dat er verzending heeft plaatsgevonden. Toch bijna een maand eerder dan verwacht, oorspronkelijke verwachting was 18-23 maart.
Het pakket schijnt vanuit Spanje te worden verstuurd (ook al heb ik op .de besteld) en zou komende week bezorgd moeten worden. Ik ben benieuwd! :D

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:36
ericje627 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:31:
Zojuist bericht ontvangen van Amazon dat er verzending heeft plaatsgevonden. Toch bijna een maand eerder dan verwacht, oorspronkelijke verwachting was 18-23 maart.
Het pakket schijnt vanuit Spanje te worden verstuurd (ook al heb ik op .de besteld) en zou komende week bezorgd moeten worden. Ik ben benieuwd! :D
Wanneer had je besteld? En welke, met of zonder controllers?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericje627
refused81 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:14:
[...]
Wanneer had je besteld? En welke, met of zonder controllers?
Op 22 januari heb ik 'm besteld. Het is typenummer 1N0T5AA, als het goed is de versie met controllers.
De levertijd valt me alles mee als ik de andere ervaringen hier zo eens lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:19
edit:

verkeerde topic |:(

[ Voor 97% gewijzigd door dierkx36 op 19-02-2021 11:32 ]

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:43
Afgelopen weken geen tijd gehad om naar de pakketjes te kijken die er binnen waren gekomen.
Begin januari de Reverb bestelt, deze niet veel later geannuleerd en de Index gekocht.
Kreeg blijkbaar 5 februari de Reverb binnen...
Euh, die was geannuleerd?
Net maar even een mailtje gestuurd hoe ze hem terug willen hebben.
Moet nog uitzoeken uberhaupt of ze het geld al terug hebben gestuurd.

Zal mij benieuwen hoe snel ze reageren, maar zie net mijn telefoon al een mailtje binnen krijgen. :P
En ja, kort maar krachtig waar het naartoe kan. Geen idee of ik nog geld van ze krijg of wat dan ook.
Alleen bedankt voor de moeite. Vind ik dan wel een klein beetje jammer voor een fout van 700 euro.

Ik vraag me ook serieus af of ik er ooit wat van zou hebben gehoord als ik niets had aangegeven.
Maar ja, ben dan ook weer te eerlijk daarvoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wardjinn
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-08 12:56
Bij UnboundVR de G2 direct op voorraad. Ik heb er gisteren een besteld en vandaag de track&trace ontvangen. Zouden ze een nieuwe batch hebben ontvangen of zijn dit retourexemplaren...hmmm.
Ik dacht namelijk dat er nog leveringsproblemen waren.
Op Amazon.nl is ie namelijk ook al direct beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:43
Blijkbaar is De Rekenwinkel verhuist van Groenlo naar Apeldoorn.
Verklaard een boel van de problemen.
Maar goed, vandaag gaat het pakket retour. Het zal mij benieuwen. Mochten er dus nog mensen wachten op een G2, dan kan het zijn dat ze die van mij krijgen. Overigens is de doos niet aangeraakt verder. Pakket in ontvangst genomen en ruim later aangegeven bij ze omdat ik niet eerder tijd had om naar het pakket te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericje627
De Reverb G2 die ik besteld heb is afgelopen dinsdag bezorgd. Van bestellen tot afleveren in precies een maand.

Helaas heb ik er niet zo'n vliegende start mee kunnen maken, aangezien de headset niet goed werkt. De doos was gewoon gesealed (label/stickers waren in orde) en alles is onbeschadigd aangekomen. Toch een maandagmorgenmodel vrees ik.

Ik vermoed een defecte kabel of headset, maar daarover heb ik in het andere topic al e.e.a. geschreven :)

Voor degenen die nog wachten, ik hoop dat 'ie snel komt!
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Voor ervaringen met de G2 kun je terecht in het volgende topic: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen