Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Hierbij een plek om elkaar op de hoogte te houden van vorderingen mbt de verzending van de nieuwe HP Reverb G2.
Voor het delen van ervaringen is er dit topic: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen

Mocht je je G2 ontvangen kun je dat hier aangeven (en zien waar headsets zijn ontvangen).

Waarschijnlijk hebben Tweakers de headset besteld bij 1 van deze webshops:
(NL) De Rekenwinkel
Preorders t/m 27 augustus: reeds uitgeleverd;
Preorders t/m begin november: reeds uitgeleverd.

(DE) Bestware
Leverstatus van Bestware op Reddit: Laatste update
Casbackactie: https://h41201.www4.hp.co...de/promotion/11471/Start/
€ 50 cashback voor preorders t/m 24 september 2020 bij bestware(de), hpstore(de), 0815(at), Brack(ch).
Antwoord HP 08/12 op de vraag of deze actie ook voor andere landen gaat gelden:
We are looking into how the program works and why certain counties are included / excluded for the German site. I don’t have that info yet
(NL/BE) UnboundVR
Preorders van juni en juli, reeds uitgeleverd;
Preorders t/m 21 november, worden uitgeleverd;
Laatste update 1 december

(ES) Amazon.es
Cashbackactie
Blijkbaar heeft Amazon ook mails rondgestuurd over de cashbackactie van 50 euro.
Verwachting mbt leveren: De G2's zijn in Spanje, onbekend wanneer ze uitgeleverd kunnen worden.
Bericht op 26 november

Communicatie HP mbt leveringen naar Europa:
Bericht op 13 november.
Bericht op 21 november

[Voor 163% gewijzigd door JohnnieWbl op 22-12-2020 09:05]

• ocf81
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik ben wel benieuwd hoe snel ze door de pre-orders heen zullen werken. Ik heb zelf in week 3 van oktober bij de rekenwinkel besteld. Hopelijk heb ik hem voor het einde van het jaar.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Upgrade your life!

• Platte_Band
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10-06 17:35
Ik zit bij de eerste batch van de rekenwinkel, moest het mailtje wel uit m'n spam vissen. Mijn pre-order was op 13 Juli.

• ZilverRico
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 11-06 18:42
Beste klant,

Jouw order voor de HP Reverb zit bij de eerste pre-orders die rond 19-11-2020 hier binnen zullen komen. Wij zullen deze zo snel mogelijk na binnenkomst verwerken. Heb je nog niet betaald, dan ontvang je deze week een betaallink. Wanneer je voor AfterPay hebt gekozen, is de betaling ook gedekt. Wanneer op 19-11 de betaling niet binnen is, zal de voorraad aan een volgende klant worden toegewezen. Dus nog héél even geduld! 😊

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus
Het mailtje zodat hij ook in dit forum staat (kan in de spam zitten).

Volgens mij is voorlopig 2 oktober de laatste pre-order bij de rekenwinkel die bij de 1e batch zit.
Maar gezien hij 2 keer de nadruk legt op 19-11 zal het wel 20-11 worden dat wij hem thuis hebben.

• fleros
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07-06 22:57
Hier 8 september besteld. Nog geen email gehad helaas

• miliomiliano
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14-06 09:21
Idem. 5 september besteld, nog geen mail.

Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro

• dods12
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 05-06 19:30
Platte_Band schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:41:
Ik zit bij de eerste batch van de rekenwinkel, moest het mailtje wel uit m'n spam vissen. Mijn pre-order was op 13 Juli.
Thanks, bij mij zat 'ie ook in de spam.
Ik zit ook bij de eerste batch.

Besteldatum: 16 juli.

• ZilverRico
Ook niet in de spam?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

@fleros & @miliomiliano Hebben jullie het over de mail van vorige week, of de mail die je daarna zou krijgen met meer informatie?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive | Upgrade your life!

• fleros
ocf81 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:48:
@fleros & @miliomiliano Hebben jullie het over de mail van vorige week, of de mail die je daarna zou krijgen met meer informatie?
Gaat om de email die mensen vandaag hebben gekregen dat ze bij de eerste batch van 19-11 zitten.

Edit;
Ook niet in de spam helaas ;)

[Voor 5% gewijzigd door fleros op 10-11-2020 13:50]

• ThoNohT
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11:31
29 augustus besteld, ook nog geen mailtje dat ik in de eerste batch zit (ook niet in spam).

[Voor 11% gewijzigd door ThoNohT op 10-11-2020 13:53]

• ZilverRico
De pre-order van 2 oktober was trouwens een directe mail.
Daarop antwoorde Klaas (volgens mij de enige werknemer daar :P ) dat die ook bij de 1e batch zat en rekening moest houden met 17-11.

• mnugter
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 19:16
Ik heb ook de mail gekregen, 19-11 krijgen ze em binnen en sturen ze het door.

Ik kan niet wachten!

19 juli besteld

• ThoNohT
ZilverRico schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:53:
De pre-order van 2 oktober was trouwens een directe mail.
Daarop antwoorde Klaas (volgens mij de enige werknemer daar :P ) dat die ook bij de 1e batch zat en rekening moest houden met 17-11.
Ik verwacht eigenlijk dat Klaas gewoon nog niet in de gaten had dat de batches beperkte grootte hadden.

• mozoa
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 12-06 18:34
Ik had zelf mijn bestelling ook geplaatst op 13 juli en vandaag om 12:33 een mail gekregen dat mijn pre-order bij de eerste levering zit die op 19-11 bij de rekenwinkel binnenkomt.

Ik heb er zin in in ieder geval :D

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Helaas, voor mij val ik buiten de boot. Ik moet wachten tot de 2e batch levering.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• ThoNohT
Xtr3me4me schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:25:
Helaas, voor mij val ik buiten de boot. Ik moet wachten tot de 2e batch levering.
Wanneer heb jij besteld?
ThoNohT schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:12:
Ik verwacht eigenlijk dat Klaas gewoon nog niet in de gaten had dat de batches beperkte grootte hadden.
Inderdaad, Bestware postte begin november de informatie over de eerste batch dus ik neem aan dat pas toen bekend was welke hoeveelheden er bij deze lichting zaten. Ik zou niet weten waarom de Rekenwinkel eerder een inschatting had kunnen maken.

Ik hoop zelf op een "verrassing" dat HP een extra pallet bij de eerste batch weet te smokkelen deze kant op :P

• Xtr3me4me
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

2 oktober. Bleek dat Klaas hem ook gereserveerd had maar ook te laat voor hem prive haha. Hij zit in hetzelfde schuitje als ik. Volgende batch zitten we beiden zeker erin.

• ThoNohT
Xtr3me4me schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:27:
[...]

2 oktober. Bleek dat Klaas hem ook gereserveerd had maar ook te laat voor hem prive haha. Hij zit in hetzelfde schuitje als ik. Volgende batch zitten we beiden zeker erin.
Als de volgende batch tot 2 oktober gaat, dan ga ik met 29 augustus hem dan ook hebben :*)

• Taygeta
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17:12

Taygeta

KTM 790 Adventure

ik heb de G2 besteld op 4augustus bij Amazon.es. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren...

• Xtr3me4me
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ThoNohT schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:28:
[...]

Als de volgende batch tot 2 oktober gaat, dan ga ik met 29 augustus hem dan ook hebben :*)
Oh ja, Klaas vertelde me dat alle pre-orders tot 27 augustus binnen waren gekomen, alles daarna komt met de 2e batch mee. Inclusief die van 2 oktober.

• ThoNohT
Omg, 2 dagen te laat besteld! -O-

• fleros
Xtr3me4me schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:29:
[...]

Oh ja, Klaas vertelde me dat alle pre-orders tot 27 augustus binnen waren gekomen, alles daarna komt met de 2e batch mee. Inclusief die van 2 oktober.
Goeie info.
Weten we ook wanneer de 2e batch word verwacht?

• Xtr3me4me
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Mja, het is klote maar ja. Kan nu niet anders dan wachten. Volgende batch verwacht hij rond 21 december, tenminste dat is waar hij op hoopt. Maar kan ook zijn pas begin januari.

• ThoNohT
21 december, dat is wel een flinke tegenvaller. Ik had eigenlijk toch wel rond sinterklaas iets verwacht, aangezien HP had aangegeven dat alle preorders voor 24 september toch in November zouden komen. Wel goed om dat te weten in ieder geval, misschien voor in de startpost.
Xtr3me4me schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:31:
Mja, het is klote maar ja. Kan nu niet anders dan wachten. Volgende batch verwacht hij rond 21 december, tenminste dat is waar hij op hoopt. Maar kan ook zijn pas begin januari.
Dat zou ik wel heel laat vinden, maar als de aantallen van de preorders bij de Rekenwinkel "mee vielen" kan dat natuurlijk.. Zou wel zuur zijn als hetzelfde geldt voor mid juli bestellingen bij Bestware, hopelijk krijgen zij wat vaker leveringen gezien hun waarschijnlijk hogere volume preorders..
ThoNohT schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:33:
21 december, dat is wel een flinke tegenvaller. Ik had eigenlijk toch wel rond sinterklaas iets verwacht, aangezien HP had aangegeven dat alle preorders voor 24 september toch in November zouden komen. Wel goed om dat te weten in ieder geval, misschien voor in de startpost.
Lijkt me nog wat voorbarig gezien de eerdere "100% garanties" die via de poster van Klaas binnen zijn gekomen, en gezien een grote webshop als Bestware nog geen info over de 2e levering heeft gegeven.

[Voor 33% gewijzigd door JohnnieWbl op 10-11-2020 14:35]

• Xtr3me4me
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

JohnnieWbl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:34:
[...]

Dat zou ik wel heel laat vinden, maar als de aantallen van de preorders bij de Rekenwinkel "mee vielen" kan dat natuurlijk.. Zou wel zuur zijn als hetzelfde geldt voor mid juli bestellingen bij Bestware, hopelijk krijgen zij wat vaker leveringen gezien hun waarschijnlijk hogere volume preorders..
Ja voor mij was gisteren al laat. Maar goed, de vraag is hoger dan het aanbod en moeten roeien met de riemen die we hebben.
Tot die tijd is er niks anders te doen dan afwachten.
21-12 zei hij tegen mij en anders wordt het januari. Dit i.v.m. met feestdagen etc..

• fleros
Als het echt 21 december is dan word het denk ik een cancel voor mij. Kan het geld beter gebruiken rond blackfriday etc.
Dan zien we wel weer verder als het spul goed beschikbaar is.

Edit; er is al vooruit betaald vandaar 8)

[Voor 10% gewijzigd door fleros op 10-11-2020 14:37]

• Flight777
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 09-06 20:59
Nu ook van Bestware:

Ik had besteld op 8 juli, dus goede kans dat ik bij de eerste batch zit :)

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

fleros schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:36:
Als het echt 21 december is dan word het denk ik een cancel voor mij. Kan het geld beter gebruiken rond blackfriday etc.
Dan zien we wel weer verder als het spul goed beschikbaar is.

Edit; er is al vooruit betaald vandaar 8)
Oh, wat wordt het nu verleidelijk om op je in te gaan praten >:)

© ocf81 1981-infinity

• fleros
ocf81 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:38:
[...]

Oh, wat wordt het nu verleidelijk om op je in te gaan praten >:)
Pak je kans! ;)
Flight777 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:38:
Ik had besteld op 8 juli, dus goede kans dat ik bij de eerste batch zit :)
Hoe laat? >:)

Blijkbaar hebben ze vandaag de verwachte leverweek voor batch 1 weer aangepast, van week 46 naar 47.

[Voor 20% gewijzigd door JohnnieWbl op 10-11-2020 14:50]

Taygeta schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:29:
ik heb de G2 besteld op 4augustus bij Amazon.es. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren...
Heb je bericht gehad over verwachte levertijd of verzending? Dan voeg ik die even toe aan de startpost.

• Razkin
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 20:11
Het werd tussen neus en lippen overal gemeld dat Bestware enkel kan leveren t/m 8 juli met de eerste batch.
Blijft toch een domper om dan een officiele mail te krijgen waar kortom staat dat ik 99% kans op pech heb met m'n bestelling van 9 juli.

iRacing Profiel

Razkin schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:52:
Het werd tussen neus en lippen overal gemeld dat Bestware enkel kan leveren t/m 8 juli met de eerste batch.
Blijft toch een domper om dan een officiele mail te krijgen waar kortom staat dat ik 99% kans op pech heb met m'n bestelling van 9 juli.
Ik zou een levering van eind december echt een domper vinden, duimen dus dat ze eerder dan dat batch nummer 2 ontvangen (of voldoende annuleringen binnen krijgen om ook 9 juli uit te leveren :P)

• Blaim
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08-06 22:49
Ben echt heel blij met de mail van Klaassie, ik heb op 18 juli ge-preordered en zat 'm toch een beetje te knijpen adhv de schatting van Bestware wbt leveringen.

Heb volgende week nog vakantie dus als ie op vrijdag 20-11 nog geleverd wordt heb ik nog een heel weekend om er mee aan de slag te gaan. Nu nog een 3080 weten te fiksen voor die datum....

• Shodan
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07-06 13:39
Ik heb hem ook 13 juli besteld, ik weet nog dat ik in dubio was om bij derekenwinkel of bestbuy te bestellen. Mijn redenatie toen was dat er waarschijnlijk veel meer mensen bij bestbuy zouden bestellen en je dan mogelijk langer moet wachten, dat blijkt dus in dit geval ook wel te kloppen. Hopelijk gaat het allemaal door en heb ik volgende week dus de HP Reverb G2!!

• Thodekroo
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 18:39
Blaim schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:14:
Ben echt heel blij met de mail van Klaassie, ik heb op 18 juli ge-preordered en zat 'm toch een beetje te knijpen adhv de schatting van Bestware wbt leveringen.

Heb volgende week nog vakantie dus als ie op vrijdag 20-11 nog geleverd wordt heb ik nog een heel weekend om er mee aan de slag te gaan. Nu nog een 3080 weten te fiksen voor die datum....
Ik zou mijn zinnen zetten op een 6800XT als ik jou was, ik vermoed dat je daar een grotere kans op maakt, én je krijgt hem waarschijnlijk de zelfde dag binnen als je G2, hoe mooi is dat? ;)

• jurjen120
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11-06 00:20
Was wel stuk later dan jullie, rond 7 september. maar via de rekenwinkel kreeg ik eerst te horen dat ik bij de eerste groep zit en dat blijkt nu dus helemaal niet waar te zijn. vindt dat wel slecht hoor.

• fleros
jurjen120 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:13:
Was wel stuk later dan jullie, rond 7 september. maar via de rekenwinkel kreeg ik eerst te horen dat ik bij de eerste groep zit en dat blijkt nu dus helemaal niet waar te zijn. vindt dat wel slecht hoor.
Zelfde hoor, 8 september en zou er ook eerst bij zitten en uiteindelijk nu dus toch niet.

• Thodekroo
Ja ik denk dat ie er uiteindelijk wat minder geleverd krijgt dan dat ie vooraf verwacht had...

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 21:11
Nou het begint mij nu echt wel te irriteren. Vind het niet erg dat de release datum verschoof, maar er waren beloftes dat alle pre-orders bij de eerste levering zouden zitten tot een bepaalde tijd en nu ik 9 juli heb besteld val ik buiten de boot terwijl ik hem bij de Rekenkamer veel later had kunnen bestellen. (heeft een vriend van mij een maand later gedaan op mijn advies dus die krijgt hem nog eerder ook 8)7 )

Als ik zie hoe het bij mij ging met de bestelling van de 3080 en 5800X dan raak ik eerst geïrriteerd en daarna cancel ik de hele boel en wordt het vervangen met totale desinteresse ;w

Maak er dan eerst meer zo dat je niet het grootste deel van je klanten (mensen die je genoeg vertrouwen om dat geld te laten staan) in 1 keer kan bedienen. Nogmaals wachten op een release kan zeker in deze tijd op mijn begrip rekenen. Het gaat mij pas irriteren als andere mensen het headset wel hebben en ik het pas veel later krijg.

[Voor 29% gewijzigd door Beakzz op 11-11-2020 00:16]

Nou ja, er is nooit beloofd dat je bij de eerste levering zou zitten, wel erg de indicatie geweest dat het begin November zou zijn, en dat is het toch echt niet. De grote vraag voor de Duitse preorders (en tbh, ook voor DeRekenwinkel, zolang we nog geen tracking bevestiging hebben neem ik alles met korreltje zout) is wanneer de latere preorders het krijgen. Komt er een week later een batch voor de volgende 50% van de pre-orders, dan is het prima. Duurt het twee weken voor nog eens 15%, dan is het wel slecht. Ik vind het belangrijker wanneer ik hem krijg, dan wanneer andere hem kregen.

Sowieso is deze release geen schoolvoorbeeld van een goede release. Hopelijk blaast de G2 ons zo weg in kwaliteit dat we dit allemaal vergeten.

Overigens niet echt pre-order related, maar waarschijnlijk net zo handig dit hier te melden. De primaire problemen als je hem binnen hebt gebaseerd op Reddit:
1. Zoals gewoonlijk USB problemen, dus probeer simpelweg andere USB poorten.
2. Zorg dat kabel bij de headset er echt goed is ingestoken
3. 5700XT eigenaren, je moet naar laatste beta release van GPU drivers updaten (momenteel, kan uiteraard dat tegen de tijd dat wij hem hebben het geen beta release meer is :P ).

• Beakzz
Die gesponsorde Youtuber (Ben ff de naam kwijt maar met Duits accent had die belofte direct van hun gekregen dat alle pre-orders voor een bepaalde tijd geleverd gingen worden. Wordt gewoon een beetje moe van Al die hardware releases de laatste jaren die meer gemaakt lijken te zijn voor de aandeelhouders ipv echt grote aantallen te produceren.

Maar laten we hopen dat de batches elkaar snel opvolgen. Heb de laatste 2 weken van het jaar vrij dus dat zal mijn deadline zijn.

• Thodekroo
Heb je het over Sebastian Ang van MRTV? Die wordt niet gesponsord door HP hoor. Je zou het idd wel zeggen gezien zijn enthousiasme.

En met gesponsord bedoel ik betaald worden voor reviews, niet het toegestuurd krijgen van een preproduction model.

• Xtr3me4me
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Iemand bekend met Unbound VR en hoe zijn met leveringen etc?

• ThoNohT
Xtr3me4me schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:17:
Iemand bekend met Unbound VR en hoe zijn met leveringen etc?
Weinig info, maar op reddit kwam deze update voorbij.

• Xtr3me4me
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ThoNohT schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:42:
[...]

Hmmm thanks! Weet je, ik denk al met al dat het beter is niks te pre-ordenen en gewoon nu af te wachten.
Heb er al 1 uitstaan bij Rekenwinkel en als de verhalen waar zijn, zal ik pas rond december/januari moeten wachten om er eentje te ontvangen.

Er is ontzettend veel onduidelijkheid vanuit HP en in zo verre, dat teveel distributiecentra's hun vraagtekens neerzetten bij HP. Het is altijd wel weer "we hadden niet verwacht dat..." Altijd wel een excuus.

• mr.babek
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 02-06 23:47

mr.babek

-+-+-+-+-+

ThoNohT schreef op woensdag 11 november 2020 @ 12:42:
[...]

Ik heb bij unbound besteld. Ziet er naar uit dat dat dus nog wel even gaat duren

Obsidian 750D,MSI Unify z490, i9 10900K@5.1Ghz,H115i, 64GB Corsair LPX 3200Mhz DDR4,MSI RTX 3090,AX1200 PS, 6x EVO850 Pro 1TB SSD,BDM4065 40" 4K,X55 HOTAS, Playseat Revolution, Fanatec CSR Elite Wheel, KRK Rokit 6 speakers, Corsair H1500 7.1 Headset

• Xtr3me4me
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

mr.babek schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:19:
[...]

Ik heb bij unbound besteld. Ziet er naar uit dat dat dus nog wel even gaat duren
Ja, helaas wel. Denk dat het meer rond half dec gaat worden. Maar ja met HP weet je het nooit.

• Thodekroo
Is opzich ook niet heel raar dat zij niet de eerste levering krijgen. Zij zijn pas veel later dan derekenwinkel de G2 gaan aanbieden.

• Xtr3me4me
  • Nu online

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ach heb in ieder geval HP Reverb G2 + Universele VR Headset Standaard als pre-order ook bij Unbound VR staan.
We zullen het wel zien, december is denk ik meer de maand dat de meeste hun HMD's zullen krijgen.

• seriousjin
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 04-06 11:36

seriousjin

Let's get seriously serious..

Gisteren gepreorderd bij derekenwinkel, 50 euro korting en ze zeggen 22/12 te zullen verzenden! Nu nog wachten op beschikbaarheid van een dikke navi kaart :D

"You may be big, but I am serious!"

• jurjen120
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11-06 00:20
seriousjin schreef op woensdag 11 november 2020 @ 13:30:
Gisteren gepreorderd bij derekenwinkel, 50 euro korting en ze zeggen 22/12 te zullen verzenden! Nu nog wachten op beschikbaarheid van een dikke navi kaart :D
Hoop daar maar niet op, mensen die in augustus hun preorder hadden geplaatst krijgen hem pas in december

• seriousjin

seriousjin

jurjen120 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 14:08:
[...]

Hoop daar maar niet op, mensen die in augustus hun preorder hadden geplaatst krijgen hem pas in december
He jakkes.. Al die wachttijden voor de nieuwe hardware atm.. We zullen zien!

• Kylrad
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 10-06 17:30
Ik vraag mij af wat er met de levering binnen de EU gebeurd is. in US en AUS hebben ze deze week al leveringen ontvangen, en de geplande levering van batch#1 die bij Bestware stond voor deze week is nu uitgesteld naar volgende week.

Had een beetje gehoopt de G2 halverwege november te kunnen ontvangen, maar dat zal nu wel ergens in december worden ofzo.

Ik loop ook al te wachten op een Ryzen 5900 en GTX 3080 voor mijn nieuwe pc, ook bij die componenten lijkt binnen de EU maar mondjesmaat wat geleverd te worden t.o.v. andere regio's. Blijkbaar zijn we geen vooraanstaande markt meer ofzo :?
Kylrad schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:06:
Ik vraag mij af wat er met de levering binnen de EU gebeurd is. in US en AUS hebben ze deze week al leveringen ontvangen, en de geplande levering van batch#1 die bij Bestware stond voor deze week is nu uitgesteld naar volgende week.

Had een beetje gehoopt de G2 halverwege november te kunnen ontvangen, maar dat zal nu wel ergens in december worden ofzo.

Ik loop ook al te wachten op een Ryzen 5900 en GTX 3080 voor mijn nieuwe pc, ook bij die componenten lijkt binnen de EU maar mondjesmaat wat geleverd te worden t.o.v. andere regio's. Blijkbaar zijn we geen vooraanstaande markt meer ofzo :?
Uit de post eerder al gelinkt (bron: UnboundVR):
The reason you see other countries receiving their Reverbs earlier than NL/BE customers has everything to do with the fact that HP decided to produce FIFO ( First In, First Out ) on a global level and other countries have been privileged with being able to order sooner than others.HP has confirmed to us that news of our pre-order stock delivery is expected to be available at the end of this week.

• Kylrad
interesting, dat had ik nog nergens gelezen. We staan dus niet meer vooraan -O-

• MaxDark
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 14-06 14:11
JohnnieWbl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:14:
[...]

Uit de post eerder al gelinkt (bron: UnboundVR):

[...]
Alleen begonnen de pre-orders in Australie ergens in September pas, dus gaat die vlieger niet helemaal op...Maargoed, kunnen er nu weinig aan doen. Maar van de G1 launch hebben ze niet veel geleerd.
Kylrad schreef op woensdag 11 november 2020 @ 15:29:
interesting, dat had ik nog nergens gelezen. We staan dus niet meer vooraan -O-
Neem ALLE info vanuit resellers wel met een korrel zout, dat is het enige dat huidige launches mij leren op dit moment.. ;)

• Beakzz
Thodekroo schreef op woensdag 11 november 2020 @ 11:56:
Heb je het over Sebastian Ang van MRTV? Die wordt niet gesponsord door HP hoor. Je zou het idd wel zeggen gezien zijn enthousiasme.

En met gesponsord bedoel ik betaald worden voor reviews, niet het toegestuurd krijgen van een preproduction model.
Hij heeft heel veel fimpjes kunnen maken met dat pre-production model dus ik zie dat wel als gesponsord worden. Het zal dan geen direct overmaken van geld zijn, maar zijn exclusieve content levert wel geld op natuurlijk. En ja ik vind hem teveel benadrukken dat alles zo perfect is met dit headset dus het voelt enorm aan als een verkooppraatje ;)

• veenm76
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 04-06 15:13
Vandaag binnengekregen (overigens daar al gecanceled ..maar bljkbaar nog op de mailinglijst)

Wat betekent dit voor de levertijd van jouw order?
Ook Unbound VR zal na de eerste toelevering van HP, de eerste zending Reverb G2’s over haar eerste klanten gaan verdelen naar volgorde waarop de bestellingen bij ons binnen zijn gekomen.

Helaas weten we nog niet precies hoeveel headsets er in de eerste zending voor Unbound VR zitten, maar op basis van wat andere resellers in bijvoorbeeld de VS en in Australië hebben ontvangen, verwachten we in de eerste ronde ca. 10% van onze pre-orders te kunnen uitleveren. Dit zijn naar verwachting de eerste pre-orders uit juni en een deel van juli dit jaar (2020).

Voor de latere pre-orders, die zijn geplaatst na juli maar voor voor 24 september, geeft het HP persbericht nog aan dat deze ook in november worden geleverd. Wij denken echter dat dit december zal worden.
Voor klanten die hun pre-order na 23 september hebben geplaatst, is het onze verwachting dat deze bestellingen eind december of in januari worden uitgeleverd.

Het is dus nog even volhouden voor iedereen, maar de productie is gestart en wij verwachten in de aankomende dagen meer en concreet nieuws te kunnen geven over de uitlevering van de eerste pre-orders.

Mocht je hierover nog vragen hebben en/of wijzigen willen aanbrengen aan jouw order, neem dan contact met ons op door een email te sturen naar: service@unboundvr.nl.

Bedankt voor je vertrouwen en geduld, en weet dat we er alles aan doen om je HP Reverb G2 zo snel mogelijk bij je te bezorgen!

• Thodekroo
Heel bijzonder... Ik zou zweren dat unboundvr de G2 pas sinds augustus op de site hebben staan.

• veenm76
Gewoon een 1 op 1 vertaling van wat HP ze gestuurd heeft?

• seriousjin

seriousjin

Beakzz schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:24:
[...]

Hij heeft heel veel fimpjes kunnen maken met dat pre-production model dus ik zie dat wel als gesponsord worden. Het zal dan geen direct overmaken van geld zijn, maar zijn exclusieve content levert wel geld op natuurlijk. En ja ik vind hem teveel benadrukken dat alles zo perfect is met dit headset dus het voelt enorm aan als een verkooppraatje ;)
Wel grappig, ik heb zijn reviews ook bekeken en ik begon me ook al af te vragen of hij niet gesponsord wordt, een en al positiviteit :D

Nouja, ik denk alsnog dat dit op dit moment de beste headset is (heb getwijfeld over Index vanwege betere FOV en fps, maar toen ik zag dat je de index knuckles ook met de G2 kan gebruiken was ik om). Of ik het ooit ga doen met de prijs van die dingen is een tweede :9 .

[Voor 4% gewijzigd door seriousjin op 11-11-2020 23:07]

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:45
Ik zou de G2 ergens binnen nu en 2 weken moeten ontvangen, maar weet nog niet of ik hem ga houden. Mijn 2070 Super zal het dus niet trekken, al werd eerst beweerd van wel, en echt snellere kaarten zijn de komende maanden zo goed als niet verkrijgbaar. Probeer al sinds dag 1 een 3080 te kopen en heb het nu officieel opgegeven.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 07:38:
Ik zou de G2 ergens binnen nu en 2 weken moeten ontvangen, maar weet nog niet of ik hem ga houden. Mijn 2070 Super zal het dus niet trekken, al werd eerst beweerd van wel, en echt snellere kaarten zijn de komende maanden zo goed als niet verkrijgbaar. Probeer al sinds dag 1 een 3080 te kopen en heb het nu officieel opgegeven.
Een 2070S trekt dat prima. Wie heeft jouw verteld dat hij dat niet trekt?

Even een realisme check: Een Quest 2 draait op iets lagere resolutie op effectief een mobiele telefoon, en dan zou een 2070S het niet kunnen? Net als altijd hangt het wel af van wat je speelt: Als je Beat Saber doet kan je waarschijnlijk nog wel supersamplen erbij. Wil je FS2020 spelen, tja, we moeten nog de VR benchmarks daarvan krijgen, maar ik vermoed dat elke GPU, inclusief de 3090, daar toch wel heel veel moeite mee zal hebben bij elke VR headset.

Ik heb een langzamere 5700XT, en maak me iig vooralsnog nergens zorgen om. Weet alleen gebaseerd op posts van andere dat bij default SteamVR een render resolutie van 3k bij 3k per oog heeft, dat is misschien een beetje teveel van het goede voor een 5700XT, maar dan schaal ik dat wat terug.

[Voor 13% gewijzigd door Sissors op 12-11-2020 08:35]

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:45
Sissors schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:33:
[...]

Een 2070S trekt dat prima. Wie heeft jouw verteld dat hij dat niet trekt?

Even een realisme check: Een Quest 2 draait op iets lagere resolutie op effectief een mobiele telefoon, en dan zou een 2070S het niet kunnen? Net als altijd hangt het wel af van wat je speelt: Als je Beat Saber doet kan je waarschijnlijk nog wel supersamplen erbij. Wil je FS2020 spelen, tja, we moeten nog de VR benchmarks daarvan krijgen, maar ik vermoed dat elke GPU, inclusief de 3090, daar toch wel heel veel moeite mee zal hebben bij elke VR headset.
Ik speel alleen iRacing eigenlijk, of Automobilista 2.
Zou ook liefst eerst mijn CPU upgraden ipv GPU.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:35:
[...]

Nu heb ik geen ervaring met zulke sim games, maar in principe is simming ook nog sterkste punt van de G2. Maar je kan dus altijd in lagere render resolutie spelen tot je andere GPU hebt ook. En nu begrijp ik, je koopt niet een 2k bij 2k headset om alsnog te spelen alsof het een Rift CV1 is, maar tegelijk is het ook niet geheel binair iets.

• VRonly
  • Laatst online: 11-06 11:47
Mijn preorder bij derekenwinkel is nog maar van 3 weken geleden, zal dus nog even mogen wachten :)
Iemand met een preorder van eind augustus zou ook nog in de eerste batch bij derekenwinkel zitten.

Vind het eigenlijk toch maar niets, zo in de rij staan om een produkt to mogen/kunnen kopen.

Heb ik ondertussen nog genoeg tijd om uit te maken welke kaart (6800XT vs 3080FE) in de praktijk het beste is voor VR. Die tegen dan normaal gezien in vrije verkoop beschikbaar moeten zijn aan 'normale' prijzen.

Ondertussen gewoon verder doen met de CV1 en GTX1070, geen haast.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

VRonly schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:05:
Mijn preorder bij derekenwinkel is nog maar van 3 weken geleden, zal dus nog even mogen wachten :)
Iemand met een preorder van eind augustus zou ook nog in de eerste batch bij derekenwinkel zitten.

Vind het eigenlijk toch maar niets, zo in de rij staan om een produkt to mogen/kunnen kopen.

Heb ik ondertussen nog genoeg tijd om uit te maken welke kaart (6800XT vs 3080FE) in de praktijk het beste is voor VR. Die tegen dan normaal gezien in vrije verkoop beschikbaar moeten zijn aan 'normale' prijzen.

Als ik kijk naar hoe lang de bank genomen de lead times door voor de index zijn, dan denk ik dat het tóch verstandig is om in de rij te blijven staan.
Ik denk dat men het qua productie bij VR gewoon op safe speelt. De toepassing is nog niet zo volwassen dat all-in gaan zal lonen, en de vernieuwingssnelheid van de producten ligt tamelijk hoog. Dit houdt denk ik in dat je de productiekosten laag wil houden door niet al te veel lijnen op te zetten.

© ocf81 1981-infinity

• Thodekroo
VRonly schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:05:

Ik denk niet dat je de 3080FE nog (nieuw) gaat kunnen kopen. Als je een 3080 wil zal je een aib moeten nemen. Ik lees net dat een 6800xt vrij makkelijk naar 3090 prestaties is te clocken. Mijn keuze is gemaakt!

[Voor 62% gewijzigd door Thodekroo op 12-11-2020 19:30]

• Platte_Band
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 10-06 17:35
Thodekroo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:14:
[...]

Ik denk niet dat je de 3080FE nog (nieuw) gaat kunnen kopen. Als je een 3080 wil zal je een aib moeten nemen. Ik lees net dat een 6800xt vrij makkelijk naar 3090 prestaties is te clocken. Mijn keuze is gemaakt!
Weet jij toevallig waar die 6800xt kaarten straks te koop zijn? Op 18 november is de release toch?

• Beakzz
Phusebox schreef op donderdag 12 november 2020 @ 08:35:
[...]

Veel Sims hebben meer voordeel bij een cpu dan een gpu. Ja je zal misschien niet alles max kunnen zetten, maar je gaat het zeker wel kunnen aansturen met jouw kaart. Ik ga ook voorlopig “tobben” met een 2080, want ik heb geen zin om dagen te hunten voor een nieuwe GPU/CPU/Xbox/PS5.

Zal straks alleen maar nog beter aanvoelen als ik die onderdelen vervang 😅

• Thodekroo
Platte_Band schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:45:
[...]

Weet jij toevallig waar die 6800xt kaarten straks te koop zijn? Op 18 november is de release toch?
Yep 18 november. Ik verwacht weer gewoon megekko, alternate en azerty.

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 18:07

Hu9o

Schokkend

Er is gewoon een topic over de G2. Helemaal niet gezien.
Blijkt het er nog maar 2 dagen te zijn :)

Wachten tot de 19e, en dan op verzending naar mij.
Besteld eind juli bij rekenkamerwinkel. Wachten duurt laaaang :X

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Blijkbaar is er al een probleempje met de kwaliteit van het clipje achterop de hmd die de kabel vasthoud, jammer maar gelukkig geen essentieel onderdeel van de headset (vast wel een DIY oplossing voor te bedenken).

https://www.reddit.com/r/...ents/jsv5o2/broken_clips/

Benieuwd of ze hierdoor de levertijd weer aan gaan passen :P

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
JohnnieWbl schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:03:
Blijkbaar is er al een probleempje met de kwaliteit van het clipje achterop de hmd die de kabel vasthoud, jammer maar gelukkig geen essentieel onderdeel van de headset (vast wel een DIY oplossing voor te bedenken).

https://www.reddit.com/r/...ents/jsv5o2/broken_clips/
Op Thingiverse staat al een vervanging die je zelf kan printen: https://www.thingiverse.com/thing:4651067

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Is een standaard consumenten 3D geprint klipje wel sterk genoeg? Als mijne breekt doe ik wel een tie-wrap eromheen vermoed ik zo. Als dit het ergste hardware defect gaat zijn ben ik blij :P.
g0tanks schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:06:
Op Thingiverse staat al een vervanging die je zelf kan printen: https://www.thingiverse.com/thing:4651067
Wellicht bij sommige tweakers mogelijk indd maar ik heb geen 3D-printer ;) Als hij hier kapot gaat doe ik ook een greep in de tie-wrap doos of stukje klittenband oid.

• Thodekroo
Sissors schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:08:
Is een standaard consumenten 3D geprint klipje wel sterk genoeg? Als mijne breekt doe ik wel een tie-wrap eromheen vermoed ik zo. Als dit het ergste hardware defect gaat zijn ben ik blij :P.
Diegene die hem geprint heeft gaf aan dat ie vele malen sterker was. Volgens mij is het probleem ook juist dat HP veel te hard (en dus breekbaar) plastic heeft gebruikt. Het prastic van 3d printers is veel zachter.

En voor diegene die geen 3d printer hebben, in de meeste steden zit wel een 3d print zaak waar je je bestandje naartoe kunt sturen.

• Kylrad
Update van HP (employee) op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...n90s/update_and_top_tips/
We started shipping the HP Reverb G2 and we are excited to see that some of you have already received your preorder units (personally I received my unit from Connection an hour ago!). We love seeing your posts about the games you’re playing and the fun you’re having. We have already shipped out many units to the channel partners and they’ll be on their way from your partners. We still have more to ship out. We wanted to ship out all at once in a perfect FIFO order, but as many things in 2020, that didn’t work out. We are getting them to you as quickly as possible. We expect to deliver preorders throughout the months of November and December. New orders at this point will be delivered beginning in January.

One of the biggest struggles we have is being open with our communications and being wrong. We love being open with you, and your feedback has made Reverb G2 a significantly better product. The downside is the rate of what we tell you being wrong is higher than we have experienced with other products. So why is VR especially hard? It’s a combination of hard engineering problems we have to solve(6 meter DisplayPort 1.3 cable is freaking long, the density of our displays is one of the highest shipping for their type), and a focus on experience (most products cannot make you sick if they have a fault, people’s heads are very sensitive to the slightest ergonomic tweak). Those alone make for a very difficult development cycle, then you add in COVID disrupting supply chains and not allowing for travel. We have learned a lot from previous programs and learned a lot from Reverb G2. Our end goal and what you deserve is for us to be open and right, for now though we have been open and often wrong on dates.

We appreciate your patience.
En een stukje over het clipje, lijkt een fabricage fout bij een aantal units
Did your clip break? Let us know and we will send you a replacement, some clips from the wrong bucket got used, super embarrassing.

[Voor 5% gewijzigd door Kylrad op 14-11-2020 12:18]

• veenm76
Eerste minder positieve review is ook binnen van tom's hardware, tracking nog niet voldoende

https://www.tomshardware.com/reviews/hp-reverb-g2

• Shodan
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07-06 13:39
Je hoort zo veel tegenstrijdige berichten over de tracking. Ik denk dat het bij deze headset heel belangrijk is hoe je kamer is ingericht en wat voor storende bronnen (lampen ramen spiegels) je hebt. Ze hadden beter IR LEDs kunnen gebruiken.

• Dylantje2
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19:02

Dylantje2

sorry Bricklayere here :-)

dombo vraagje..
Waarom wachten jullie op deze hardware?
Is Oculus niets?

zonneboiler, pelletkachel, 27 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H met LANbox, Domoticz, Grafana, Solarmeters, WPboiler: http://wqd.nl/dP9y, WP: http://wqd.nl/9GVg, Pana H versie thread: https://bit.ly/2Or4Unp

• Thodekroo
Dylantje2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 08:41:
dombo vraagje..
Is Oculus niets?
De G2 is niet wireless en tracking is minder dan de Quest 2. Verder is ie op alle vlakken beter, maar vooral het scherm.
dombo vraagje..
Is Oculus niets?
Heb de Quest 2 geprobeerd, vond hem een downgrade vergeleken met mijn CV1. Misschien als de Elite Strap weer in productie komt dat het een ander verhaal is, maar default vond ik het echt slecht. Als de G2 tegenvalt in de praktijk blijf ik ook gewoon bij mijn CV1 tot die dood gaat.

• Dylantje2

Dylantje2

Sissors schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:32:
[...]

Heb de Quest 2 geprobeerd, vond hem een downgrade vergeleken met mijn CV1. Misschien als de Elite Strap weer in productie komt dat het een ander verhaal is, maar default vond ik het echt slecht. Als de G2 tegenvalt in de praktijk blijf ik ook gewoon bij mijn CV1 tot die dood gaat.
Downgrade qua specs?
OF alleen de band die om je hoofd zit?

zonneboiler, pelletkachel, 27 panels, Atlantic Wpb, pana 5 Kw H met LANbox, Domoticz, Grafana, Solarmeters, WPboiler: http://wqd.nl/dP9y, WP: http://wqd.nl/9GVg, Pana H versie thread: https://bit.ly/2Or4Unp

Dylantje2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:39:
[...]

Downgrade qua specs?
OF alleen de band die om je hoofd zit?
Gewoon overall downgrade. Maar die band was wel een groot punt ja, ik ging vooraf ervan uit dat ik die wel kon hebben tot de Elite Straps weer beschikbaar kwamen, maar dat bleek niet zo te zijn.

Hoewel beetje offtopic, voor mij Q2 vs mijn CV1:
+ Veel betere resolutie
+ Wireless
+ 360 degrees tracking
- Slechte zwartwaardes
- Veel slechter comfort
- Slechter geluid
- Slechtere FoV in de praktijk
dombo vraagje..
Is Oculus niets?
Oculus Facebook is zeker wel wat, pluspunten vooral prijs en de vrijheid van standalone.

Waarom ik op de G2 wacht?
- Comfort en beeldkwaliteit waren de belangrijkste dingen die ik zocht;
- "Betaalbaar" door ongeveer 600 euro voor de preorder;
- Inside Out tracking (ok, dat kan blijkbaar ook negatief zijn in dit geval :P)
- Quest 2 was nog niet aangekondigd (volgens mij :));
- Er is sowieso een redelijke game PC in huis;
- Ondanks de populariteit van Oculus zie ik wel toekomst in de combi pcvr + Microsoft + Steam.

Punten waarom Index en later de Q2 afvielen:
- Index is duur / moeilijk te krijgen;
- Index heeft externe tracking nodig.

- Q2 koppelt schaamteloos met privacy onvriendelijk moederbedrijf Facebook;
- Out of the box lijkt de Q2 niet comfortabel genoeg;
- Winkel is (nog) niet ingericht zoals ik zou willen (crossbuy op alles, voldoende aanbod, redelijke deals te scoren).

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Nu online

Geronimous

Moderator Spielerij
Dit is niet het algemene topic over de G2, maar het levertijden en prijzen topic, dus weer ontopic met z'n allen :)

• Dylantje2

Dylantje2

JohnnieWbl schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:31:
[...]

Oculus Facebook is zeker wel wat, pluspunten vooral prijs en de vrijheid van standalone.

Waarom ik op de G2 wacht?
- Comfort en beeldkwaliteit waren de belangrijkste dingen die ik zocht;
- "Betaalbaar" door ongeveer 600 euro voor de preorder;
- Inside Out tracking (ok, dat kan blijkbaar ook negatief zijn in dit geval :P)
- Quest 2 was nog niet aangekondigd (volgens mij :));
- Er is sowieso een redelijke game PC in huis;
- Ondanks de populariteit van Oculus zie ik wel toekomst in de combi pcvr + Microsoft + Steam.

Punten waarom Index en later de Q2 afvielen:
- Index is duur / moeilijk te krijgen;
- Index heeft externe tracking nodig.

- Q2 koppelt schaamteloos met privacy onvriendelijk moederbedrijf Facebook;
- Out of the box lijkt de Q2 niet comfortabel genoeg;
- Winkel is (nog) niet ingericht zoals ik zou willen (crossbuy op alles, voldoende aanbod, redelijke deals te scoren).
Q2[ of 1 ] streamt steam ook hoor zonder problemen
En voor resolutie zijn apps te vinden in de sideload.

Maar bedankt voor de info.
De q 1 heeft ook wel wat dingetjes.
Maar voor iemand die nooit in een bril heeft gezeten, is alles bizar mooi hahaha

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14-06 23:23
Hmmm, na paar maandjes wachten is de hype er niet minder om geworden en helaas de levertijden al helemaal niet. Destijds zat er bij Unbound ook nog een gratis standaard bij, maar helaas besloot ik toen dat wachten tot de eerste hype over zou zijn in oktober beter was. Als ik toen besteld had, had ik hem waarschijnlijk volgende week gehad :(

Ik heb hem zojuist bij UnboundVR dan maar besteld, hopen dat eind december dan nog lukt...
@DeNachtwacht Qua levertijden is het wat koffiedik kijken bij vrijwel alle genoemde webshops en als je nu hebt besteld hoop ik inderdaad voor je dat het dit jaar nog gaat lukken.

Wel benieuwd waarom je toch voor UnboundVR hebt gekozen aangezien je bij de Rekenwinkel de bespaarde 43 euro in een standaard had kunnen steken..
DeNachtwacht schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:39:
De kortingscode bij derekenwinkel werkt niet meer...
Ah, had alleen de tekst gecheckt en niet geprobeerd. Werkt indd niet meer, jammer..

[Voor 27% gewijzigd door JohnnieWbl op 15-11-2020 17:45]

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 14-06 23:23

[Voor 8% gewijzigd door DeNachtwacht op 15-11-2020 17:40]

• Cogency
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 08-06 18:13

Cogency

[Team Orion]

DeNachtwacht schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:05:

Ik heb hem zojuist bij UnboundVR dan maar besteld, hopen dat eind december dan nog lukt...
Ik heb hem daar de eerste week van Augustus besteld en zelfs ik hoop dat ik hem voor eind december heb. :)

• Erwintjuh
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 20-05 10:57
Handig topic dit, bedankt. Eindelijk geld bij elkaar voor de Reverb G2, is hij niet te krijgen. Zelfde verhaal voor de RTX 3080 kaarten, t zit niet mee dit jaar ;)

• ZilverRico
De eerste Bestware bestellingen zijn inmiddels verzonden zo te zien: https://reverb.danol.cz/shipping-statistics/
Ben benieuwd of de rekenwinkel echt de 19e gaat verzenden.

Het wachten is (hopelijk) bijna over :*)

• VRonly
  • Laatst online: 11-06 11:47
DeNachtwacht schreef op zondag 15 november 2020 @ 17:39:
Code blijkt nu terug te werken.
Pagina: 1 2 3 ... 10 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True