Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
ZilverRico schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 09:19:
De eerste Bestware bestellingen zijn inmiddels verzonden zo te zien: https://reverb.danol.cz/shipping-statistics/
Ben benieuwd of de rekenwinkel echt de 19e gaat verzenden.

Het wachten is (hopelijk) bijna over :*)
Waar heb je die info vandaan? Zie vooralsnog geen updates.
Even @DeNachtwacht taggen :P

[ Voor 23% gewijzigd door JohnnieWbl op 17-11-2020 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZilverRico
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-07 10:12
JohnnieWbl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:52:
[...]

Waar heb je die info vandaan? Zie vooralsnog geen updates.
Ik zie nu dat die weer weg is... :? Raar.

Europe | Bestware stond er gisteravond en vanochtend nog tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
ZilverRico schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:17:
Ik zie nu dat die weer weg is... :? Raar.

Europe | Bestware stond er gisteravond en vanochtend nog tussen.
Zo te zien is het een site waar iedereen een "levering" kan uploaden.. Heb meer vertrouwen in de reddit post van Bestware zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 13:39
https://old.reddit.com/r/...ny_update_on_g2/?sort=new

De reply van Bestware is veelzeggend. Wordt tijd om een 14" CRT te scoren en Dune 2 te spelen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Op de site van de rekenwinkel staat nu 21/12/2020 als leverdatum op de productpagina. Weet iemand of dat voor alle brillen geldt, of alleen voor nieuwe orders?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxDark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-08 21:23
Is een placeholder van een tijdje geleden, er is nog geen winkel in Europa die weet of de orders van deze week uberhaupt binnen gaan komen, laat staan de levertijd voor nieuwe orders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Gezien de grootte van de eerste batch die hopelijk deze week bij de Rekenwinkel binnenkomt (juli + het grootste deel van augustus preorders) lijkt het mij niet onwaarschijnlijk dat de overige preorders (dus inclusief orders die nu gedaan worden) uit batch 2 kunnen worden uitgeleverd. Helaas is over deze 2e batch nog minder bekend dan over de 1e, dus of het voor Kerst wordt weet niemand.

Hopelijk kijkt HP ook naar het aantal orders bij een winkel, zou toch een beetje lullig zijn als mensen bij de Rekenwinkel nu kunnen bestellen en voor de Kerst geleverd krijgen uit batch #2 terwijl preorders van eind juli bij Bestware pas volgend jaar geleverd gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxDark
https://www.reddit.com/r/...erb_g2_preorders/gcmby4y/

Ik zou het hoogst verbazend vinden als ik over 2 dagen een G2 in mijn handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dods12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
MaxDark schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:13:

Ik zou het hoogst verbazend vinden als ik over 2 dagen een G2 in mijn handen heb.
Ik zie het net voorbijkomen op Reddit inderdaad. Erg jammer! Ik bereid me alvast voor op een teleurstellend bericht vanuit De Rekenwinkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
MaxDark schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:13:

Ouch.. kan natuurlijk altijd nog, verzending van de fabriek naar Europa deze week, maar gezien de toon van Bestware zijn ze allerminst hoopvol en tevreden over de communicatie vanuit HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Tja, ik kan er de vinger niet op leggen, maar mijn onderbuik zegt me dat er andere klanten belangrijker zijn dan de Europese webwinkels.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

JohnnieWbl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:24:
[...]

Ouch.. kan natuurlijk altijd nog, verzending van de fabriek naar Europa deze week, maar gezien de toon van Bestware zijn ze allerminst hoopvol en tevreden over de communicatie vanuit HP.
Aangezien het volgende in hun FAQ staat betwijfel ik het ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E6w-XJPqymwrDL-j2rDneahBA3M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gX9VJXoYmPlcLG3xeSzbiFDl.jpg?f=fotoalbum_large

Ze geven dus aan dat alle Europese pre order kanalen allemaal op hetzelfde moment hun eerste batch krijgen.

Klaassie, kom maar door met de volgende vertraging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:49
Je moet als Tweaker tegenwoordig wel veel geduld hebben met al die uitgestelde beschikbaarheid...
Maar ook hier in afwachting van de levering van de in juli bestelde G2 :-)

Er waren toch foto's online verschenen van een stapel G2 dozen bij Bestware? Dan zouden onze G2's via de Rekenwinkel toch ook in aantocht moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZilverRico
Leader98 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:38:
Je moet als Tweaker tegenwoordig wel veel geduld hebben met al die uitgestelde beschikbaarheid...
Maar ook hier in afwachting van de levering van de in juli bestelde G2 :-)

Er waren toch foto's online verschenen van een stapel G2 dozen bij Bestware? Dan zouden onze G2's via de Rekenwinkel toch ook in aantocht moeten zijn?
Dat was een foto van HP zelf.
Hopelijk dat de rekenwinkel wel gewoon hun pallets ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylrad
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2024
dods12 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:
[...]

Ik zie het net voorbijkomen op Reddit inderdaad. Erg jammer! Ik bereid me alvast voor op een teleurstellend bericht vanuit De Rekenwinkel.
Ai... nu maar hopen dat er een reden achter zit, misschien zijn ze wel een flinke voorraad aan het opbouwen zodat ze in 1x een grote batch kunnen verzenden naar de EU, maar dat zal wel wishful thinking zijn.
Anders had HP dat wel op een positieve noot kunnen communiceren, maar in plaats daarvan laten ze niets van zich horen.
In ieder geval erg slecht van HP hoe je het ook bekijkt, wees op zijn minst eens een beetje transparant.
De retailers kunnen hier ook niets aan doen en krijgen nu echt de volle laag van boze klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kylrad schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:24:
[...]

Ai... nu maar hopen dat er een reden achter zit, misschien zijn ze wel een flinke voorraad aan het opbouwen zodat ze in 1x een grote batch kunnen verzenden naar de EU, maar dat zal wel wishful thinking zijn.
Anders had HP dat wel op een positieve noot kunnen communiceren, maar in plaats daarvan laten ze niets van zich horen.
In ieder geval erg slecht van HP hoe je het ook bekijkt, wees op zijn minst eens een beetje transparant.
De retailers kunnen hier ook niets aan doen en krijgen nu echt de volle laag van boze klanten.
Ze kunnen er niks aan doen, maar ze zijn wel de partij waarbij wij een aankoop hebben gedaan, en die een hoop geld al maanden van klanten hebben.

Nog steeds kunnen ze er niks aan doen, en zou mij niet verbazen als bijvoorbeeld een Bestware de volgende keer dat HP ze als exclusieve partner voor zoiets wil ze wel 3x nadenken erover. Hoop vooral dat ze goed het sentiment onder klanten doorzetten naar HP, want dit gaat ook echt nergens over: In juli besteld voor september, toen oktober, november, en ondertussen dus december geworden. (Als dit juist is, nog een hele kleine hoop dat er ergens enkel een communicatiefoutje is geweest en het over de volgende batch ging, en de eerste gewoon morgen of overmorgen aankomt bij de winkels).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Sissors schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:16:
Nog steeds kunnen ze er niks aan doen, en zou mij niet verbazen als bijvoorbeeld een Bestware de volgende keer dat HP ze als exclusieve partner voor zoiets wil ze wel 3x nadenken erover. Hoop vooral dat ze goed het sentiment onder klanten doorzetten naar HP, want dit gaat ook echt nergens over: In juli besteld voor september, toen oktober, november, en ondertussen dus december geworden. (Als dit juist is, nog een hele kleine hoop dat er ergens enkel een communicatiefoutje is geweest en het over de volgende batch ging, en de eerste gewoon morgen of overmorgen aankomt bij de winkels).
Zal deze week hopelijk wel iets van communicatie vanuit HP komen, zo "open laten" van een verzenddatum is nu niet meer houdbaar.

Toch even voor HP opnemen:
Bestware (en vele andere resellers) heeft voor zover ik weet zelf een leveringsdatum van eerst eind september aangegeven, en heeft deze zelf steeds naar achter verschoven. HP heeft zeer lang volgehouden dat levering in de herfst 2020 zou zijn (right on track :P). Begrijpelijk dat Bestware niet blij is maar zolang de communicatie tussen resellers en HP niet bekend is kunnen wij niet oordelen of de inschattingen van Bestware terecht waren.
Wat HP wel had moeten doen, is na de start van productie (incl. foto's van headsets klaar voor verzending voor de extra hype) zowel resellers als preorder consumenten op de hoogte stellen van de verzendstatus. Dat is namelijk de reden voor de limbo waar we nu in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder zicht te hebben op die communicatie, voel ik me toch redelijk veilig om HP de schuld te geven. Gezien echt zo goed als elke webwinkel, van Amazon tot Bestware, DeRekenwinkel en HPs eigen webshop (!) September als datum gaf, kan ik me niet voorstellen dat ze dat allemaal zelf hadden verzonnen.

En technisch gezien loopt de herfst tot aan 21 december ofzo, maar daar denkt niemand aan als je het over de herfst hebt.

Ook moet een HP toch gewoon een leveringsschema hebben. Ze moeten ruimte voor vracht inkopen, ze moeten magazijn ruimte plannen bij hun fabrieken, ik zou denken dat het wel bekend moet zijn. En natuurlijk er kan altijd een keer een slechte batch uit de fabriek komen die weggegooid moet worden, en daardoor vertraging oplevert. Maar niet op dit niveau.

[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 17-11-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
De aanpassing van de lenzen op het laatste moment heeft denk ik een aanzienlijke schuld in de vertraagde levering.

Als Black Friday er niet aan zou komen, had ik vandaag een Index besteld. Ik verwacht niet dat Valve iets gaat doen qua korting op de Index, maar toch wil ik het afwachten. HP moet snel met echte duidelijkheid gaan komen over wanneer Europa van headsets wordt voorzien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Nou ja "verzonnen", denk meer dat ze een HP bericht zo geïnterpreteerd hebben, terecht of niet. Dat andere resellers ook een soortgelijke datum hanteren zegt me niet veel, die hebben er baat bij dat ze niet als enige een leverdatum van 2 maand later dan de rest aangeven. Het is HP wel aan te rekenen dat ze maar mondjesmaat tegen de verwachtingen in zijn gegaan met enkele reddit-posts: "jongens, we zeggen nog steeds herfst hoor". Blijkt ook wel uit het late bericht dat ze nieuwe lenzen hadden gemaakt via de resellers naar buiten brachten.
Hoe dan ook geen schoonheidsprijs al met al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZilverRico
Hallo ,

Dat nieuws kregen wij ook vandaag. ☹ Verwachte levertijd staat nu op 23-11.

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus
Zojuist bovenstaand antwoord gehad op de vraag hoe het stond met de levering van de rekenwinkel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt mij erg optimistisch als ze op de dag zo ongeveer dat ze bij hun zouden aankomen te horen krijgen dat ze nog geen eens de fabriek uit zijn, dat hij er dan wel volgende week zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tostikoning
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-08 23:04
Dan verwacht je wel een update vanuit de rekenwinkel dat het alsnog vertraagd is. Je moet er dan via een forum maar weer eens achter komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain46
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-05 13:34
Tostikoning schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:08:
Dan verwacht je wel een update vanuit de rekenwinkel dat het alsnog vertraagd is. Je moet er dan via een forum maar weer eens achter komen...
Dat inderdaad. Ik had ze nog gemailed dat ik nog geen betaallink ontvangen had aangezien ik moet betalen voordat ze het versturen. Gisteravond heb ik deze ontvangen zonder verder bericht, terwijl ze dus al weten dat het is uitgesteld.

23 oktober heb ik ook zo mijn twijfels bij. Ik weet niet of derekenwinkel of HP aan het liegen is maar het maakt me eigenlijk ook niet meer veel uit, ik heb er zo langzamerhand wel genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:00
https://www.nvidia.com/en...ed-frames-since-nvidia-d/ Tot dit is opgelost kan ik eerlijk gezegd ook nog weinig met de G2.

Mijn hoop om hem met sinterklaas te hebben is al gevaren, en met kerst lijkt in de tweede batch bij de Rekenwinkel ook niet meer zo zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
Razkin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:54:
De aanpassing van de lenzen op het laatste moment heeft denk ik een aanzienlijke schuld in de vertraagde levering.

Als Black Friday er niet aan zou komen, had ik vandaag een Index besteld. Ik verwacht niet dat Valve iets gaat doen qua korting op de Index, maar toch wil ik het afwachten. HP moet snel met echte duidelijkheid gaan komen over wanneer Europa van headsets wordt voorzien.
Twee weken levertijd, retour recht en ongeduld...Index besteld |:(
De HP preorder laat ik staan, omdat ik denk dat het nog altijd de beste optie is en anders is die vast wel door te verkopen.

edit:
Nu ook via mail een reactie van Bestware...minimaal twee weken vertraging voor de eerste batch.

After our last update about the HP Reverb G2 pre-order delivery, we would again like to bring you up to date.

Unfortunately and contrary to what we expected, our first assured delivery from HP has not yet been dispatched from the factory in Asia. We do not know the reasons for this, but have globally escalated the situation to HP and we were promised a timely clarification. As soon as we have new information, we will share it with you in another update email.

Due to the lack of the first batch for Europe, the first delivery of HP Reverb G2 pre-orders is expected to be delayed by at least an additional two weeks.

We apologize for the inconvenience caused by the further delay and are aware of the nuisance caused by this situation. We are still doing everything in our power to expedite the delivery from HP.

Please also note that the HP Reverb G2 is currently not available anywhere else in Europe. According to HP, other dealers who are not an official pre-order partner will only receive goods as soon as all pre-orders across Europe have been supplied.

Best Regards,
Your bestware team

[ Voor 46% gewijzigd door Razkin op 18-11-2020 14:07 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen120
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-03-2023
Duurt nog wel even dus...
Kan ik in iedergeval de amd gpu reviews en misschien nog wel de 3080ti review afwachten😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

S H I T

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• DutchAce
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 08:47
Ik heb derekenwinkel ook maar even gemaild. Laatste bericht was op 10 november :
Beste klant,

Jouw order voor de HP Reverb zit bij de eerste pre-orders die rond 19-11-2020 hier binnen zullen komen. Wij zullen deze zo snel mogelijk na binnenkomst verwerken. Heb je nog niet betaald, dan ontvang je deze week een betaallink. Wanneer op 19-11 de betaling niet binnen is, zal de voorraad aan een volgende klant worden toegewezen. Dus nog héél even geduld! 😊

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus
Hierna heb ik niks meer vernomen, in principe zou hij dus vandaag verzonden moeten worden, wat ik inmiddels zeer onwaarschijnlijk vind. 🤔🤔🤔

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Nou, daarom doe ik niet aan pre-orderen.. ik wacht gewoon totdat hij netjes op vooraad in de winkel ligt waarbij ik hem binnen 2 werkdagen kan bestellen. (zelfde met de videokaarten)

Hij was preorder 599, en koop hem dan ook voor 599 (of minder) maar die winkelprijzen van 699 zijn dan natuurlijk onzin.

[ Voor 4% gewijzigd door Sniffels op 19-11-2020 10:47 ]

• DutchAce
@Sniffels Ik ben zelf wel blij dat ik hem nu een dikke maand eerder zal hebben (waarschijnlijk) dan dat hij in de winkel zal verschijnen.

Niet alleen vanwege het prijsverschil, maar vooral omdat ik vanaf februari wegens gezinsuitbreiding waarschijnlijk een stuk minder tijd voor VR zal hebben x).

Vorig jaar had ik al naast de pot gep*st bij de Valve Index. Eind December besteld. In juni uiteindelijk geannuleerd toen ik las over de Reverb G2.

[ Voor 26% gewijzigd door DutchAce op 19-11-2020 11:22 ]

• DutchAce
Hallo

Levering vanuit HP is helaas uitgesteld naar 23-11.

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus
Ik ben benieuwd...........

[ Voor 9% gewijzigd door DutchAce op 19-11-2020 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaxDark
Ik kan me eerlijk gezegd, met alle respect naar Klaas hoor, niet voorstellen dat hij wel ineens antwoord krijgt van HP en dat alle andere HP resellers nog in het duister tasten...Ik neem maandag in elk geval nog geen vrij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sowieso, elke datum tot nu toe is onzin gebleken, ik zie niet in waarom deze betrouwbaarder is dan de vorige.

• Razkin
M'n gister bestelde Index is nu al verzonden en lijkt morgen aan te komen(doe je best GLS).

Mijn pre order van 9 juli ben ik nu een heel stuk meer geneigd te cancellen ipv nog een maand of langer aan te houden. Ik overweeg om te "ruilen" met iemand die een heel eind later dan 9 juli heeft besteld(DM).

iRacing Profiel

• ossiecar
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15-09 23:51
Razkin schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:17:
M'n gister bestelde Index is nu al verzonden en lijkt morgen aan te komen(doe je best GLS).

Mijn pre order van 9 juli ben ik nu een heel stuk meer geneigd te cancellen ipv nog een maand of langer aan te houden. Ik overweeg om te "ruilen" met iemand die een heel eind later dan 9 juli heeft besteld(DM).
PM!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_iS2KTXppPomRDeQSaCxycdR4g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xVn9vBxUtvTWEvrG8EwY6wZJ.jpg?f=fotoalbum_large

Kreeg net een mailtje met bovenstaand plaatje:

Goedemorgen,

Dit is de mooiste foto die je vandaag te zien krijgt. 😊 We gaan nu alles verwerken, hopelijk vandaag nog de orders de deur uit, anders maandag. Prettig weekend!

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus

Excited *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leader98
Mail van de Rekenwinkel:

Dit is de mooiste foto die je vandaag te zien krijgt. 😊 We gaan nu alles verwerken, hopelijk vandaag nog de orders de deur uit, anders maandag. Prettig weekend!

EDIT: Je was me net voor ZelianGuy

Yeah! Het gaat echt gebeuren! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Leader98 op 20-11-2020 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dods12
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
ZelianGuy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:55:
[Afbeelding]

Goedemorgen,

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus

Excited *O* *O* *O* *O*
BEST. DAY. EVER. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnugter
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 12:03
Voor degene die bij de eerste batch zitten van de Rekenkamer:
Hij is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnugter
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-08 12:03
Hehe, dat gaat snel , allemaal tegelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:49
Eindelijk! kan niet wachten :D. Gisteren mijn 3090 binnen gekregen ik ben er klaar voor!

Overigens voor wie wat meer over performance in VR wil weten is babeltechreviews echt een goede site.
https://babeltechreviews.com/category/virtual-reality/

Twijfelde al bijna om tijdelijk dan maar een Q2 te bestellen gisteravond.

Niemand klaas lastigvallen aub! hij moet die order de deur uit gooien!

[ Voor 23% gewijzigd door Mirage op 20-11-2020 10:21 ]

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Hopelijk gaat HP wat duidelijker communiceren en weten we bij de volgende batches eerder waar we aan toe zijn.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Alvast gefeliciteerd voor degene die bij de Rekenwinkel hebben besteld, heb definitief de verkeerde shop gekozen in juli :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10
https://media.giphy.com/media/1luXLMeNxsaNFMUuOe/giphy.gif

Wanneer zou die dan aankomen denken jullie, zaterdag of maandag?

[ Voor 39% gewijzigd door Platte_Band op 20-11-2020 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 11:08
Whoooo.... Deze had ik echt niet zien aankomen!
Als hij ze vandaag de deur uit krijgt, dan zouden ze in principe morgen aan moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 11:12

Flabergasted

Prepare to die !

JohnnieWbl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:23:
Alvast gefeliciteerd voor degene die bij de Rekenwinkel hebben besteld, heb definitief de verkeerde shop gekozen in juli :P
Nee joh, bestel bij Bestware en niet bij die vage Rekenwinkel zeiden ze...
En moet je nu eens zien :X

Ik wacht nog wel een maande (of meer) op mijn Duitse order....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gefeliciteerd voor diegene bij de Rekenwinkel die hem nu gaan krijgen.
Ik moet helaas wachten op Batch 2. Maar enjoy and i see you in VR

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verbazingwekkend.

Gisteren nog, de bestelling komt toch niet kan nog wel 2 weken duren :?

Ben wel blij dat hij er nu eindelijk bijna is. Zal je zien dat het toch pas maandag wordt, Murphy enzo...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:58:
Gefeliciteerd voor diegene bij de Rekenwinkel die hem nu gaan krijgen.
Ik moet helaas wachten op Batch 2. Maar enjoy and i see you in VR
Heb jij dit mailtje wel ontvangen of alleen iedereen uit batch 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ATCO schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 11:00:
[...]

Heb jij dit mailtje wel ontvangen of alleen iedereen uit batch 1?
Alleen die in Batch 1 zit. Batch 2 zal hem krijgen denk tegen eind december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
ZelianGuy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:55:
[Afbeelding]

Goedemorgen,

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus

Excited *O* *O* *O* *O*
Man, wat heb ik spijt dat ik mijn headset bij Bestware heb besteld. Zit daar in de 2e batch ondanks dat ik veel eerder heb besteld dan veel mensen die bij de Rekenkamer hebben besteld (9-07). Blij voor degene die hem krijgen, maar wordt hier goed sjaggo van.
Flabergasted schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:54:
[...]

Nee joh, bestel bij Bestware en niet bij die vage Rekenwinkel zeiden ze...
En moet je nu eens zien :X

Ik wacht nog wel een maande (of meer) op mijn Duitse order....
Welkom in de loser boot |:( ;w

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 20-11-2020 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Wie zitten er eigenlijk in B2 van de Rekenwinkel? Is daar al een cut-off datum voor bekend?

[ Voor 11% gewijzigd door ocf81 op 20-11-2020 12:30 . Reden: winkel toegevoegd ]

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ocf81 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:14:
Wie zitten er eigenlijk in B2? Is daar al een cut-off datum voor bekend?
Quote: Heb jij jouw order ná de maand juli (dus in Augustus, September of later) - dan hebben wij ook goed nieuws: want het lijkt er op dat de tweede levering vanuit HP al eerder en in grotere aantallen dan verwacht aan ons geleverd zal gaan worden. Hierdoor hebben wij een voorzichtige hoop dat we al onze pre-orders nog dit jaar in december kunnen afleveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Xtr3me4me schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:23:
[...]

Quote: Heb jij jouw order ná de maand juli (dus in Augustus, September of later) - dan hebben wij ook goed nieuws: want het lijkt er op dat de tweede levering vanuit HP al eerder en in grotere aantallen dan verwacht aan ons geleverd zal gaan worden. Hierdoor hebben wij een voorzichtige hoop dat we al onze pre-orders nog dit jaar in december kunnen afleveren!
Ok, goed om te weten. Ik heb zelf nog geen mail gehad o.i.d., dus ik ben wel benieuwd waar ik heen moet om die info te vergaren. Care to share?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ocf81 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:26:
[...]

Ok, goed om te weten. Ik heb zelf nog geen mail gehad o.i.d., dus ik ben wel benieuwd waar ik heen moet om die info te vergaren. Care to share?
Is een standaard mail die ik kreeg van UnboundVR vandaag. :)

De rekenwinkel stuurt alleen mail naar diegene die in de eerste ronde zitten. Als UnboundVR een dikke stapel krijgt, dan kun je erop rekenen dat de Rekenwinkel die officieel gold partner is van HP het ook gaat krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Xtr3me4me op 20-11-2020 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Xtr3me4me schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:28:
[...]

Is een standaard mail die ik kreeg van UnboundVR vandaag. :)

De rekenwinkel stuurt alleen mail naar diegene die in de eerste ronde zitten. Als UnboundVR een dikke stapel krijgt, dan kun je erop rekenen dat de Rekenwinkel die officieel gold partner is van HP het ook gaat krijgen.
Ok, niet geheel onredelijk om te stellen dat de Rekenwinkel op dat moment ook een batch gaat ontvangen. Of die groot genoeg zal zijn om de pre-orders te vullen moeten we dan nog zien natuurlijk.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

voor de mensen die bij Unbound besteld hebben. Ook daar zijn de preorders ontvangen.

https://www.reddit.com/r/...r_preparing_for_shipment/

Afbeeldingslocatie: https://uc91a3f29d98cfa4360a22c16f53.previews.dropboxusercontent.com/p/thumb/AA8f7EmVkJeB8jIH9yc8LevYyC3ZAFdKq0DTdBf9orroTySeGYHyAT-jedCKrzKFBtK7paXYJVWPbl9HTHTI_ef9XxUDXgfH69BgyPSIYHb24NU0pZiea_Zcstn0MDW08GolT3uaXehjnwOsmmHhTD4790tflANtFEisyzN43NjZjWGTyHVPxmmtQL3w33Lwkc0vfGKIgP1ZOomF9Z2WWWbI8gSR7ZMdE5Rop0CS_uIE2ec68S-7Ao5rxhmGNf2pMR3BwRdq3l9dS4spyI1Uc9Of8COMeK3f-owO1LomiWsWl46EDlXbrc3vB2_CDUobqV_-yy5_Xv1FB0Inj4ZSiuZCWLZARcnatRtJVKNDKDrbZ1CTzAuNOEXRmpiKjnHiAgLXF7HX83eRL6AMV4G0TDVD/p.jpeg?fv_content=true&size_mode=5

[ Voor 52% gewijzigd door Hu9o op 20-11-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
En nieuws van Bestware (jammer genoeg nog geen ETA of aantallen):
Hey all, since our last escalation with HP Worldwide we are on good track and it looks like a bigger batch then first expected and communicated will be shipped to us soon. Still, not yet an ETA we can give. Keep you posted!
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Zoethoudertje of reden tot optimisme? :) Past goed bij de vage communicatie tot nu toe..

@Hu9o Valt me op dat de foto van de 2 pallets in het reddit bericht van UnboundVR hetzelfde is als die uit het bericht van de Rekenwinkel.. Moet dus wel gemaakt zijn door HP zelf en gecommuniceerd naar UnboundVR en Rekenwinkel, hopelijk hebben ze de juiste aantallen doorgekregen en rekenen ze zichzelf niet rijk :P

[ Voor 50% gewijzigd door JohnnieWbl op 20-11-2020 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
Is overigens iedereen zich bewust van de problemen van de G2 gecombineerd met zo goed als ieder X570 moederbord blijkbaar? Vrijwel niemand lijkt de G2 werkend te krijgen of zonder audio en instabiel vanwege de USB poorten die de headset niet herkennen of een foutmelding geven.

Ik heb uit voorzorg maar alvast een usb3 powered hub besteld die morgen ook binnenkomt. Dit probleem speelt al een paar dagen en ik gok dat AMD het druk heeft met andere dingen als HP ze hiervoor nodig heeft om dit op te lossen.

Twijfel in welk topic te posten maar daar het vooral de eerste preorders betreft maar hier neergezet :)

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 22% gewijzigd door Mirage op 20-11-2020 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

JohnnieWbl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:58:
En nieuws van Bestware (jammer genoeg nog geen ETA of aantallen):

[...]

Zoethoudertje of reden tot optimisme? :) Past goed bij de vage communicatie tot nu toe..

@Hu9o Valt me op dat de foto van de 2 pallets in het reddit bericht van UnboundVR hetzelfde is als die uit het bericht van de Rekenwinkel.. Moet dus wel gemaakt zijn door HP zelf en gecommuniceerd naar UnboundVR en Rekenwinkel, hopelijk hebben ze de juiste aantallen doorgekregen en rekenen ze zichzelf niet rijk :P
Je hebt gelijk.

Ik dacht dat het een eigen foto was. Maar komt dus idd bij HP vandaan.
Kunnen we dus ook niks zeggen over de grootte van de levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
Hu9o schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:56:
voor de mensen die bij Unbound besteld hebben. Ook daar zijn de preorders ontvangen.

https://www.reddit.com/r/...r_preparing_for_shipment/

[Afbeelding]
Ja joh nog gekker. Dat was niet eens een officiële pre-order partner toch of is die later toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Hu9o schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:50:
Behalve dat het volgens Remco (UnboundVR) c.a. 12% van de preorders betreft, gedaan in juni en juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Mirage schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:00:
Is overigens iedereen zich bewust van de problemen van de G2 gecombineerd met zo goed als ieder X570 moederbord blijkbaar? Vrijwel niemand lijkt de G2 werkend te krijgen of zonder audio en instabiel vanwege de USB poorten die de headset niet herkennen of een foutmelding geven.

Ik heb uit voorzorg maar alvast een usb3 powered hub besteld die morgen ook binnenkomt. Dit probleem speelt al een paar dagen en ik gok dat AMD het druk heeft met andere dingen als HP ze hiervoor nodig heeft om dit op te lossen.

Twijfel in welk topic te posten maar daar het vooral de eerste preorders betreft maar hier neergezet :)
Heb je een linkje of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
[...]

Je hebt gelijk.

Als ik de foto in de mail bekijk zie ik dat deze vanmorgen genomen is aan de naam. Lijkt me haast wel door de rekenwinkel/klaas genomen ook kijkende naar de strekking van de mail. Hoe kan hij ze anders nu aan het klaarmaken zijn voor verzending. Ze moeten dus echt binnen zijn bij de rekenwinkel

WhatsApp Image 2020-11-20 at 08.43.42.jpeg
ZelianGuy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:55:
[...]

Heb je een linkje of iets dergelijks?
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 35% gewijzigd door Mirage op 20-11-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylrad
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2024
Mirage schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:00:

Ik las het, en ik heb nu een X570 mobo in bestelling staan voor mijn nieuwe pc (asus dark hero), Ik ga er vanuit dat er wel een fix komt. tot die tijd gebruik ik gewoon mijn wat oudere intel bak met een 1080 ti. gelukkig net genoeg voor de G2.

Heel blij voor iedereen die bij de rekenwinkel heeft besteld, zelf zal ik nog moeten wachten op Bestware, maar ook dit is voor ons goed nieuws. Lijkt er dus op dat de leveringen in de EU eindelijk binnenkomen en wellicht volgt Bestware ook snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

[...]

Je hebt gelijk.

Had niet gedacht dat de Rekenwinkel of UnboundVR aan dropshipping doen, maar eigenlijk wel logisch want voor zo'n kleine partij een eigen magazijn onderhouden is vrij kostbaar.

Ben dan zeer benieuwd of we kunnen rekenen op een verzending vandaag aangezien UnboundVR nog een slag om de arm houdt wbt levering en a.s. maandag als vroegst aanhoudt.

De trailer voor PostNL staat er in ieder geval direct achter op de foto dus het lijkt me dat ze direct na het aanmaken en printen van de shipping labels de deur uit kunnen. _/-\o_ O+ Had dit echt niet meer verwacht aangezien Bestware nog twee weken moest wachten zijn wij gewoon als eerste aan de beurt van HEEL! Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Blaim schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:23:
[...]

Had niet gedacht dat de Rekenwinkel of UnboundVR aan dropshipping doen, maar eigenlijk wel logisch want voor zo'n kleine partij een eigen magazijn onderhouden is vrij kostbaar.

Ben dan zeer benieuwd of we kunnen rekenen op een verzending vandaag aangezien UnboundVR nog een slag om de arm houdt wbt levering en a.s. maandag als vroegst aanhoudt.

De trailer voor PostNL staat er in ieder geval direct achter op de foto dus het lijkt me dat ze direct na het aanmaken en printen van de shipping labels de deur uit kunnen. _/-\o_ O+ Had dit echt niet meer verwacht aangezien Bestware nog twee weken moest wachten zijn wij gewoon als eerste aan de beurt van HEEL! Europa.
Zou de container in Rotterdam aan land zijn gekomen?

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54

Cogency

Ginnunga

Ik dacht dat hier voorbij kwam dat Unbound in Juni helemaal nog geen pre-orders aannam? Of was dat niet correct? Aangezien ze het in de mail erover hebben dat Juni en Juli preorders waarschijnlijk de deur uitgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thodekroo
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:04:
Ik dacht dat hier voorbij kwam dat Unbound in Juni helemaal nog geen pre-orders aannam? Of was dat niet correct? Aangezien ze het in de mail erover hebben dat Juni en Juli preorders waarschijnlijk de deur uitgaan.
Ik heb mijn G2 op 9 juli besteld en ben er 95% zeker van dat derekenwinkel.nl op dat moment de enige aanbieder was in Nederland.

Edit: Hij staat ook pas sinds 3 september in de pricewatch via unboundvr. Dat is het moment geweest waarop ik hem voor het eerst elders zag. Nu weet ik alleen niet of de pricewatch representatief is voor de datum waarop hij op de site is gekomen.

[ Voor 21% gewijzigd door Thodekroo op 20-11-2020 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Thodekroo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:12:
[...]

Ik heb mijn G2 op 9 juli besteld en ben er 95% zeker van dat derekenwinkel.nl op dat moment de enige aanbieder was in Nederland.

Edit: Hij staat ook pas sinds 3 september in de pricewatch via unboundvr. Dat is het moment geweest waarop ik hem voor het eerst elders zag. Nu weet ik alleen niet of de pricewatch representatief is voor de datum waarop hij op de site is gekomen.
Ok, ze boden hem iig al eerder aan dan September. Ik heb hem namelijk de eerste week van Augustus daar aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
Was derekenwinkel in augustus niet goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
DutchAce schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:21:
Was derekenwinkel in augustus niet goedkoper?
Jawel, en nu nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
Vanwaar dan toch de voorkeur voor UnboundVR? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
DutchAce schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:38:
Vanwaar dan toch de voorkeur voor UnboundVR? :)
Het is hier voorbij gekomen dat de kortingscode van 50 euro (tijdelijk) niet werkte. Verder is de prijs 1 ding om rekening mee te houden, begin juli toen ik tussen de Rekenwinkel en Bestware moest kiezen leek mij Bestware wat betrouwbaarder ook al waren ze een tientje duurder. Daarnaast ging ik er van uit dat door het hogere volume dat Bestware zou doen, voorrang bij HP zou krijgen.. pakte dat even goed uit.. :P

Offtopic: Tested heeft de G2 ook opnieuw getest.
Spoiler: controllers zijn echt subpar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
JohnnieWbl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:46:
Daarnaast ging ik er van uit dat door het hogere volume dat Bestware zou doen, voorrang bij HP zou krijgen.. pakte dat even goed uit.. :P
Dat is vervelend inderdaad :( , maar goed, van de rekenwinkel heb ik ook nog steeds geen verzendbevestiging gehad, en de legitimiteit van de foto vanmiddag twijfel ik wel aan.
begin juli toen ik tussen de Rekenwinkel en Bestware moest kiezen leek mij Bestware wat betrouwbaarder
Hier heb ik inderdaad ook wel even moeite mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Nee hoor, ik heb er toen minder voor betaald dan die nu kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artslart
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:43
JohnnieWbl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:46:
[...]
Verder is de prijs 1 ding om rekening mee te houden, begin juli toen ik tussen de Rekenwinkel en Bestware moest kiezen leek mij Bestware wat betrouwbaarder ook al waren ze een tientje duurder.
Offtopic: Tested heeft de G2 ook opnieuw getest.
Spoiler: controllers zijn echt subpar
Ik heb van de week besteld en voor Afterpay gekozen. is € 1,50 duurder, maar pakte wel € 50 korting. Ben geen geld kwijt als ik niets geleverd krijg. Met enig geluk krijg ik in december geleverd. Tijd zat voor HP om de USB problemen op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
Ik had ook Afterpay gekozen maar ik kreeg later een mail dat dat niet mogelijk was boven de 500 euro met de vraag 2 weken voor verzending het geld over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artslart
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:43
Van AfterPay heb ik een bevestiging gekregen en er ligt geen afwijzing bij mij in de inbox of de spambox. Misschien komt dat nog, of misschien ziet hun beoordelingsalgoritme mij anders. Bij autoverzekeringen is het bijv. voorgekomen dat mensen die op een adres wonen met een toevoeging (zeg 11c i.p.v. 11) meer premie moeten betalen. Welkom in de wondere wereld van big data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
Derekenwinkel gaf zelf aan dat dit niet mogelijk was, is niet eens bij Afterpay gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
Cogency schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:17:
[...]

Nee hoor, ik heb er toen minder voor betaald dan die nu kost.
Jawel, jij hebt waarschijnlijk 650 betaald. Op dat moment was hij bij derekenwinkel €600. Hij is bij unbound altijd €50 duurder geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door Thodekroo op 20-11-2020 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Zijn er mensen die iets hebben gehoord van de rekenwinkel mbt verzending? Of is het een verassing of het morgen komt?

Mij maakt het niet zoveel uit of het morgen of dinsdag komt. Die paar dagen erbij kan ik nog wel hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Ik heb er nog geen mail over gehad, maar een paar dagen wachten kan ik nog wel. Had er toch nog niet op gerekend, kwam vanmiddag pas dit topic tegen met daarin de tip om ff je spambox te checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Zal wel niet gelukt zijn bij rekenwinkel om op tijd af te geven voor zaterdag levering. Iemand nog een track & trace gekregen?

[ Voor 18% gewijzigd door Hu9o op 20-11-2020 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Hu9o schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 21:40:
Zal wel niet gelukt zijn bij rekenwinkel om op tijd af te geven voor zaterdag levering. Iemand nog een track & trace gekregen?
Nee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
Hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Nope, ook hier nog geen bericht dat er geleverd gaat worden.

Laatste weekend CV1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Morgen komt me Q2 binnen met allemaal goodies erbij. Vermaak me dan hiermee totdat me G2 binnen is in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Hij staat voor 1040 euro op de NL HP store..
https://store.hp.com/Neth...d=1N0T5AA&opt=ABH&sel=ACC
Bizar

[ Voor 34% gewijzigd door pelican op 21-11-2020 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 19:42
Meest bizarre is misschien wel de levertijd van 5-10 dagen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
veenm76 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:35:
Meest bizarre is misschien wel de levertijd van 5-10 dagen :?
Aangezien er blijkbaar al G2's in het land zijn is dat misschien niet eens gelogen (wel weer erg zuur voor degene die al ruim 4 maanden op hun headset wachten en nog steeds geen idee hebben wanneer ze hem kunnen verwachten). Blijkbaar erkent HP dat zelf ook: https://press.hp.com/us/e...-vr-shipping-update.html/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
Hier ook niks van rekenwinkel. Heb ook AfterPay gekozen maar heb daar ook niks van gehoord?

Moet ik me zorgen maken dat ik niks krijg nu? Zie even zo snel niet wat nu de conclusie is hier.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

JohnnieWbl schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:45:
[...]

Aangezien er blijkbaar al G2's in het land zijn is dat misschien niet eens gelogen (wel weer erg zuur voor degene die al ruim 4 maanden op hun headset wachten en nog steeds geen idee hebben wanneer ze hem kunnen verwachten). Blijkbaar erkent HP dat zelf ook: https://press.hp.com/us/e...-vr-shipping-update.html/
Ik vraag me wel af wat HP als pre-order beschouwd en wat andere partijen als pre-order beschouwen. Als ik het persbericht van HP lees dan bekruipt mij het gevoel dat ze bij HP denken dat pre-orders al heel lang gesloten zijn, terwijl bij webshops dit woord gewoon nog op de bestelpagina pronkt.

© ocf81 1981-infinity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
Phusebox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:54:
Hier ook niks van rekenwinkel. Heb ook AfterPay gekozen maar heb daar ook niks van gehoord?

Moet ik me zorgen maken dat ik niks krijg nu? Zie even zo snel niet wat nu de conclusie is hier.
Nog niemand heeft een verzendbevestiging van de Rekenwinkel ontvangen zover ik weet.

Ik heb ook met Afterpay besteld als vroege pre order en nog geen verzendbevestiging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
Leader98 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:03:
[...]

Nog niemand heeft een verzendbevestiging van de Rekenwinkel ontvangen zover ik weet.

Ik heb ook met Afterpay besteld als vroege pre order en nog geen verzendbevestiging gekregen.
Ik had ook een mail dat ik een betaallink zou krijgen en anders ging mijn order naar een ander. Maar nooit een link gehad? Is niet van toepassing op AfterPay dan neem ik aan, logischerwijs?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain46
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-05 13:34
Phusebox schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:08:
[...]

Ik had ook een mail dat ik een betaallink zou krijgen en anders ging mijn order naar een ander. Maar nooit een link gehad? Is niet van toepassing op AfterPay dan neem ik aan, logischerwijs?
Dat is inderdaad voor mensen wat niet met AfterPay betalen. AfterPay weigerde mij vanwege het grote bedrag en omdat ik nog nooit AfterPay gebruikt had. Daarop stelde de rekenwinkel voor om het gewoon via een betaallink (iDeal) te doen en te betalen wanneer de levering daadwerkelijk in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
ocf81 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 11:59:
Ik vraag me wel af wat HP als pre-order beschouwd en wat andere partijen als pre-order beschouwen. Als ik het persbericht van HP lees dan bekruipt mij het gevoel dat ze bij HP denken dat pre-orders al heel lang gesloten zijn, terwijl bij webshops dit woord gewoon nog op de bestelpagina pronkt.
Voor HP is 24 september denk ik het afkappunt, aangezien ze toen duidelijk gecommuniceerd hebben dat ze vanaf die datum niet meer met de eerste batch gingen verschepen.
Hu9o schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 13:45:
Lol om die "we see you, Europe"
Het is in zijn geheel vrij lachwekkend, voor een "shipping update" zit er erg weinig informatie over shipping in.. :P Zelfs startup bedrijven doen beter hun best om hun backers op de hoogte te houden. Kan me voorstellen dat de communicatieman van Bestware koppijn krijgt van zijn "meetings" met de HP mensen, als ze hun klanten zo met een kluitje het riet in sturen.

Verder geven ze wel netjes aan serieus werk te maken van de klachten van bijvoorbeeld USB-problemen, het verhelpen van alle functionele issues heeft uiteraard prioriteit.

[ Voor 37% gewijzigd door JohnnieWbl op 21-11-2020 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Lol om die "we see you, Europe"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Heeft iemand z'n schoen al bij de voordeur gezet in de hoop dat er morgen een HP Reverb G2 in ligt?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Let op:
Voor ervaringen met de G2 kun je terecht in het volgende topic: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen