Stiello.com
Ik verwacht dat ze morgen pas verzonden worden. Heb nog geen verzend bevestiging gehad namelijk...Platte_Band schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:30:
Heeft iemand z'n schoen al bij de voordeur gezet in de hoop dat er morgen een HP Reverb G2 in ligt?
Zou het pakketje morgen wel komen? Aangezien nog niemand een tracking nummer heeft gekregen.Platte_Band schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:30:
Heeft iemand z'n schoen al bij de voordeur gezet in de hoop dat er morgen een HP Reverb G2 in ligt?
Voor hetzelfde geld wordt hij pas morgen verzonden en kan je het dinsdag verwachten.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
https://www.marktplaats.n...doos.html?previousPage=lr
Hij wil er 950 euro voor

In de laatste paragraaf staat het volgende:DeadlyFeet schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:24:
Heb een advertentie gevonden op marktplaats, waar de verkoper aangeeft hem van de rekenwinkel te hebben ontvangen.
https://www.marktplaats.n...doos.html?previousPage=lr
Hij wil er 950 euro voor
Hij beweert dus niet dat de headset al geleverd is, neemt niet weg dat het een enorme hufter is.Product wordt Maandag verzonden en zal ik Dinsdag ontvangen. Huidige afbeelding komt van internet. Afhalen zou kunnen vanaf Woensdag. Voor bewijs van transactie en toezegging levering kan ik verstrekken via marktplaats berichten.
En ik hoop dat hij morgen wordt verzonden, maar tot ik een T&T heb moet ik dat nog maar zien.
[ Voor 15% gewijzigd door Sissors op 22-11-2020 18:41 ]
Tja scalpers bestaan niet zonder ongeduldige mensen die het afnemen. Bij een concertticket of iets dergelijks snap ik het nog, want dan is het echt op voor een eenmalige ervaring, maar blijkbaar zijn er veel mensen voor van alles over te halen om een paar honderd euro extra te betalen om het snel te hebben.Sissors schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:41:
Zeker, maar officiele standpunt van Tweakers is helaas ook dat zulk soort scalpers prima zijn. Hell, veel gebruikers vinden het normaal, in topic over scalpers op V&A zijn er mensen die roepen dat ze geweldig zijn, omdat ze mensen blij maken die een product willen kopen.
En ik hoop dat hij morgen wordt verzonden, maar tot ik een T&T heb moet ik dat nog maar zien.
En eigenlijk zijn dit soort producten ook gewoon zeldzaam aan het begin. Niemand die het gek vindt om een gesealde classic console of uitverkochte LEGO doos voor veel geld te kopen. Terwijl die vaak ook alleen maar gekocht zijn om met winst door te verkopen.
Ik heb al meerdere keren populaire hardware geannuleerd dit jaar. Misschien ben ik wel gewoon dom in plaats van eerlijk, want als ik het niet doe is het een ander
Tenzij het kunnen opscheppen je zoveel status oplevert dat het je in het leven vooruit zal brengen, levert het een consument niks op. Dat lijkt me voor 99,9% van de mensen niet van toepassing, waarmee het voor hobbydoeleinden totaal niet aantrekkelijk is om zo ver te gaan
[ Voor 3% gewijzigd door ocf81 op 22-11-2020 22:28 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Guilty.DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:30:
Zijn hier nog mensen elke 5 minuten hun inbox handmatig aan het refreshen? 😬😬😬

Hoewel ik stiekem toch al weet dat het vandaag niet gaat worden. Omdat: geen T&T nummer.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Volgens Klaas was het of vrijdag of maandag (vandaag) verzenden. Dus vandaag krijgen we hem niet. Maar hopelijk wel een mail met T&T dat hij er morgen is...Hu9o schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:24:
Same...![]()
Hoewel ik stiekem toch al weet dat het vandaag niet gaat worden. Omdat: geen T&T nummer.
Dat is het meest gunstige geval inderdaad.ZilverRico schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:28:
[...]
Maar hopelijk wel een mail met T&T dat hij er morgen is...
"TBC by HP" is not a bad sign as we are expecting a bigger batch then initially though and communicated. Please bear with us! We are pretty to close to a final schedule of allocation.
Bron
Bedoelen ze dan dat er al een paar uit de deur zijn, of dat alles tegelijk verzonden wordt? Ik heb nog geen T&TDutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:55:
Ik heb al gemaild, ze proberen vandaag alles de deur uit te krijgen 😬😬
Ok. als ik dit lees, dan zijn ze er woensdag nog niet...DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:55:
Ik heb al gemaild, ze proberen vandaag alles de deur uit te krijgen 😬😬
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als het inderdaad gaat om verzending via dropshipping, waar het sterk op lijkt, dan gaat het via een facilitair logistiek centrum. Die hebben wel wat meer klanten en partijen om te servicen.Phusebox schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:36:
Ik vraag me altijd af hoe moeilijk zoiets kan zijn? Stel het zijn er 100, dat heb je toch wel met 1 persoon in 1 dag gedaan?
Zelfs een relatief klein facilitair logistiek centrum kan 100+ klanten hebben. Tel daar de drukte van dit punt in het jaar bovenop en je kunt wel raden dat een kleine zending van ~120 headsets niet de hoogste prioriteit krijgt. Dat is naar mijn schatting de reden dat ze vrijdag niet verstuurd zijn.
Denk wel dat ze vandaag de deur uit gaan aangezien de doorloop ook hoog moet zijn in dit type magazijn omdat er ook weer plaats gemaakt moet worden voor volgende shipments...
Dikke kans dat ze voor sluiting kantoortijd allemaal gescand en geseald worden voor verzending. Vind het alleen wel jammer dat er geen omdoos verder meer gebruikt wordt aangezien de haast bij veel pakketbezorgers er nu voor zorgt dat ze smijten met die dingen om het allemaal op tijd weg te krijgen.

Hoe weet jij dit? Denk je dat ze je zo de zwarte HP doos aan de deur bezorgen? Lijkt me sterk namelijk.Blaim schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:41:
[...]
Als het inderdaad gaat om verzending via dropshipping, waar het sterk op lijkt, dan gaat het via een facilitair logistiek centrum. Die hebben wel wat meer klanten en partijen om te servicen.
Zelfs een relatief klein facilitair logistiek centrum kan 100+ klanten hebben. Tel daar de drukte van dit punt in het jaar bovenop en je kunt wel raden dat een kleine zending van ~120 headsets niet de hoogste prioriteit krijgt. Dat is naar mijn schatting de reden dat ze vrijdag niet verstuurd zijn.
Denk wel dat ze vandaag de deur uit gaan aangezien de doorloop ook hoog moet zijn in dit type magazijn omdat er ook weer plaats gemaakt moet worden voor volgende shipments...
Dikke kans dat ze voor sluiting kantoortijd allemaal gescand en geseald worden voor verzending. Vind het alleen wel jammer dat er geen omdoos verder meer gebruikt wordt aangezien de haast bij veel pakketbezorgers er nu voor zorgt dat ze smijten met die dingen om het allemaal op tijd weg te krijgen.
Dat gebeurd best regelmatig tegenwoordig hoor. Sticker erop en gaan. Ben er zelf ook niet zo'n fan van, maar goed, weinig aan te doen.Hu9o schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:44:
[...]
Hoe weet jij dit? Denk je dat ze je zo de zwarte HP doos aan de deur bezorgen? Lijkt me sterk namelijk.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zit zelf in de logistiek dus heb er redelijk wat ervaring mee.Hu9o schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:44:
[...]
Hoe weet jij dit? Denk je dat ze je zo de zwarte HP doos aan de deur bezorgen? Lijkt me sterk namelijk.
Het zelf nog nooit een bakketje gekregen zoals je beschrijft.
Waar moeten ze de pakbon dan laten.
Plakken ze gewoon erop met zo'n plastic envelop.Hu9o schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:49:
Blijf het raar vinden
Het zelf nog nooit een bakketje gekregen zoals je beschrijft.
Waar moeten ze de pakbon dan laten.
Daar ga ik toch zeker ook niet van uitHu9o schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:44:
[...]
Hoe laat zou dat zijn?Blaim schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:41:
[...]
Dikke kans dat ze voor sluiting kantoortijd allemaal gescand en geseald worden voor verzending.
Edit: bij De Rekenwinkel
[ Voor 22% gewijzigd door Tostikoning op 23-11-2020 17:24 ]
Ik kan dit niet zien omdat ik als gast besteld hebDie van mij staat op mijn account als verzonden!

@Tostikoning Heb je ook een mail ontvangen?
[ Voor 15% gewijzigd door DutchAce op 23-11-2020 17:37 ]
Beschikbaarheid: Op voorraad
Verzending is op 23/11/2020. Levering is dan de volgende dag!
Zou dat inhouden dat iedereen em nu gaat krijgen die daar besteld heeft? Of is het een foutje?
Ik heb denk ik ook als gast besteld, en nog geen mail gehad.
[ Voor 28% gewijzigd door Sissors op 23-11-2020 17:41 ]
nou ik reken er vandaag niet meer op... best ironisch gezien waar de preorder loopt...DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:41:
Moet nu toch onderhand een track and trace code binnenkomen...
ik zag twee beren fout parkeren....
Hier ben ik ook benieuwd naar!DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:25:
[...]
Ik kan dit niet zien omdat ik als gast besteld heb
@Tostikoning Heb je ook een mail ontvangen?
Hier staat nog steeds "in behandeling". Zouden ze er dan nu mee bezig zijn?Tostikoning schreef op maandag 23 november 2020 @ 17:24:
Die van mij staat op mijn account als verzonden!
Edit: bij De Rekenwinkel
Oké klinkt alweer goed, maar ik ben benieuwd x)Bruth schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:02:
Gebeld naar de Rekenwinkel, alles zou vanavond verzonden worden en misschien morgen binnen komen.
Ik denk dat klaas onderhand wel gek wordt van ons 😆
hahaha ja dat zeker, ik dacht dat ik hem hoorde zuchtte aan de telefoon, zei dat het een chaos was met die pre ordersDutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:04:
[...]
Oké klinkt alweer goed, maar ik ben benieuwd x)
Heb daarom ook besloten om niet te gaan mailen/bellen. Maakt het de boel niet sneller in ieder geval..DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:04:
[...]
Oké klinkt alweer goed, maar ik ben benieuwd x)
Maar goed, het zijn natuurlijk redelijk wat inkomsten voor ze, maar of ze na afloop nog denken dat het al het gezeik waard is geweest (wat imo primair door HP komt), vraag ik me wel een beetje af.
28 juli pre-order en gelijk betaald
[ Voor 17% gewijzigd door alsoft op 23-11-2020 20:06 ]
Corsair 1000D / Intel I9 10900KF @5300 / 32 GB DDR4-3200 / Asus RTX 2070 Super DUAL OC / Corsair CMPSU-1000HX
Zelfde.ZelianGuy schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:07:
[...]
Heb daarom ook besloten om niet te gaan mailen/bellen. Maakt het de boel niet sneller in ieder geval..
Ook geen t&t trouwens.
Ga er dan wel vanuit van dat het first in first out verzonden wordt.
@Tostikoning @Hu9o @dods12 @alsoft
Paar dagen ervoor.Mirage schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:40:
Handig als jullie de orderdatum er even bij zetten. Dan weten we ongeveer hoe ver hij is. de mijne staat nog op in behandeling. 31 juli preorder.
Ga er dan wel vanuit van dat het first in first out verzonden wordt.
@Tostikoning @Hu9o @dods12 @alsoft
Vandaag gevraagd en het antwoord: "Wanneer je een mail over de pre-order hebt ontvangen, zal hij vandaag vertrekken. Anders wordt het over 2 weken.". (besteld op 26 oktober)
Hopelijk zal dat ook echt zo zijn, maar zien is geloven.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
En wat is op Reddit? Veel ontevreden? Of defecten?Sissors schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:09:
Gebaseerd op Reddit hoop ik dat het geen chaos voor hem gaat worden bij headsets die terug komen (defect danwel mensen die toch voor een ander kiezen).
Maar goed, het zijn natuurlijk redelijk wat inkomsten voor ze, maar of ze na afloop nog denken dat het al het gezeik waard is geweest (wat imo primair door HP komt), vraag ik me wel een beetje af.
heb (uiteraard) ook geen mail gekregen dat ik in de 1ste batch zou zitten
Dat die nu op voorraad staat zal wel verkeerde info zijn, zou mooi zijn als iemand die vandaag besteld hem overmorgen al heeft terwijl er nog X pre-orders open staan
Heeft volgens mij nog al eens "op voorraad" gestaan enkele weken geleden, toen ik bestelde stond er verzending op 15/11 LOL
Morgen tussen 16:00 en 18:30
[ Voor 4% gewijzigd door DeNachtwacht op 23-11-2020 19:12 ]
youtube.com/@hisrep
Via de website of via de mail? Ik had een gast account gebruikt tijdens het bestellen..DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:07:
Mijn track and trace is binnen

Met postNL of anders??DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:07:
Mijn track and trace is binnen
Corsair 1000D / Intel I9 10900KF @5300 / 32 GB DDR4-3200 / Asus RTX 2070 Super DUAL OC / Corsair CMPSU-1000HX
Met postNL, via de mail ben ik geïnformeerd.
Blij als hij er is. Je wordt kriebel als je te veel op Reddit leest over units die niet meer werken, zwarte schermen enz. enz. Tracking slecht, tracking goed, goeie Sweet spot, waardeloze Sweet spot ...
Wil het gewoon zelf allemaal testen...
Reddit is de beste plek om heel onzeker te worden van je aanschaf direct na de launch van welk product dan ookShodan schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:23:
Mijne ook verzonden.
Blij als hij er is. Je wordt kriebel als je te veel op Reddit leest over units die niet meer werken, zwarte schermen enz. enz. Tracking slecht, tracking goed, goeie Sweet spot, waardeloze Sweet spot ...
Edit: volgens mijn track&trace is hij er morgen tussen 8 en 10

[ Voor 6% gewijzigd door Thodekroo op 23-11-2020 19:30 ]
Ben benieuwd. Kun je zoiets nog retourneren dan na testen?Shodan schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:23:
Mijne ook verzonden.
Heb nu een Odyssey+, moet wel een flinke stap zijn wil ik de G2 houden maar twijfel nog enorm of ik hem wel moet uitpakken.
Birth of a scalper, a true life story™Phusebox schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:31:
[...]
Ben benieuwd. Kun je zoiets nog retourneren dan na testen?
Heb nu een Odyssey+, moet wel een flinke stap zijn wil ik de G2 houden maar twijfel nog enorm of ik hem wel moet uitpakken.
© ocf81 1981-infinity
had al sinds augustus een preorder bij amazon.es maar die blijft angstvallig stil.. we zullen zien wat er gaat gebeuren!
Dan moet je toch ff gaan wachten. Er zijn heel wat pre-orders voor je en die gaan eerst hun units krijgen.ourplayground schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:36:
net besteld bij de rekenwinkel (vertrouw die winkel voor geen meter...) want ze zeggen dat ze voorraad hebben.
had al sinds augustus een preorder bij amazon.es maar die blijft angstvallig stil.. we zullen zien wat er gaat gebeuren!
dat verwacht ik ook... wel jammer dat het anno 2020 blijkbaar erg lastig is om je stock met je website te matchen..ZelianGuy schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:39:
[...]
Dan moet je toch ff gaan wachten. Er zijn heel wat pre-orders voor je en die gaan eerst hun units krijgen.
Even voor de volledigheid. Besteld op 26-juli bij de Rekenwinkel, direct betaald.
Ik heb op 9-7 besteld met de optie van Afterpay maar ging er vanuit dat je dan een betaallink krijgt wanneer het produkt is geleverd (zoals beschreven op https://www.afterpay.nl/n...rpay/betalingsvoorwaarden ).
Echter, ik kreeg meteen na de bestelling al een mail met betaalverzoek van Afterpay (die heb ik over het hoofd gezien) en heb dus nog niet betaald...
Per mail aan de Rekenwinkel voorgelegd maar ik heb er een slecht gevoel over...
[ Voor 10% gewijzigd door Platte_Band op 23-11-2020 19:55 ]
Ik heb ook via AfterPay betaald.Leader98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:49:
Zijn er mensen die betalen via Afterpay en al een verzendbevestiging hebben gekregen?
Ik heb op 9-7 besteld met de optie van Afterpay maar ging er vanuit dat je dan een betaallink krijgt wanneer het produkt is geleverd (zoals beschreven op https://www.afterpay.nl/n...rpay/betalingsvoorwaarden ).
Echter, ik kreeg meteen na de bestelling al een mail met betaalverzoek van Afterpay (die heb ik over het hoofd gezien) en heb dus nog niet betaald...
Per mail aan de Rekenwinkel voorgelegd maar ik heb er een slecht gevoel over...
Besteld op 16 juli. Echter heb ik wel gewoon op tijd de betaling afgerond.
Track & trace is zojuist ontvangen.
Maar dat is dan toch geen Afterpay als je voor de levering betaald?dods12 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:55:
[...]
Ik heb ook via AfterPay betaald.
Besteld op 16 juli. Echter heb ik wel gewoon op tijd de betaling afgerond.
Track & trace is zojuist ontvangen.
Heb volgens mij 4 keer een mail moeten sturen dat het wederom uitgesteld was...
Mag toch hopen dat ik gewoon mijn order krijg voor ik betal met AFTERpay.
[ Voor 4% gewijzigd door ZilverRico op 23-11-2020 19:57 ]
Ze hebben wel aangegeven niet te verzenden als de betaling niet voldaan is voor 19-11Beste klant,
Jouw order voor de HP Reverb zit bij de eerste pre-orders die rond 19-11-2020 hier binnen zullen komen. Wij zullen deze zo snel mogelijk na binnenkomst verwerken. Heb je nog niet betaald, dan ontvang je deze week een betaallink. Wanneer op 19-11 de betaling niet binnen is, zal de voorraad aan een volgende klant worden toegewezen. Dus nog héél even geduld! 😊
Met vriendelijke groet,
Moet je natuurlijk wel een link hebben ontvangen. Dat lijkt uit de berichten hier nog niet het geval te zijn?`DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:11:
[...]
Ze hebben wel aangegeven niet te verzenden als de betaling niet voldaan is voor 19-11
© ocf81 1981-infinity
In dat mailtje staat ook "Wanneer je voor AfterPay hebt gekozen, is de betaling ook gedekt."DutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:11:
[...]
Ze hebben wel aangegeven niet te verzenden als de betaling niet voldaan is voor 19-11
Dus dan ga je er vanuit dat het met AfterPay ook gewoon goed is...
Ik heb inderdaad geen betaallink ontvangen. Dat is lekker. Mag ik dus wachten op een tweede batchDutchAce schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:11:
[...]

Ik ben benieuwd naar jullie bevinden! houd ons op de hoogte.
(en zorg niet voor nog meer hype

Zou ik ook doen. Ik hoop natuurlijk voor je dat hij alsnog verzonden wordt... 😵ZelianGuy schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:14:
[...]
Ik heb inderdaad geen betaallink ontvangen. Dat is lekker. Mag ik dus wachten op een tweede batch![]()
![]()
![]()
. Ik wacht nog eventjes op een T&T maar anders stuur ik ff een pittig mailtje.
Uit de mail van 10-11:ZilverRico schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:14:
[...]
In dat mailtje staat ook "Wanneer je voor AfterPay hebt gekozen, is de betaling ook gedekt."
Dus dan ga je er vanuit dat het met AfterPay ook gewoon goed is...
Jouw order voor de HP Reverb zit bij de eerste pre-orders die rond 19-11-2020 hier binnen zullen komen. Wij zullen deze zo snel mogelijk na binnenkomst verwerken. Heb je nog niet betaald, dan ontvang je deze week een betaallink. Wanneer op 19-11 de betaling niet binnen is, zal de voorraad aan een volgende klant worden toegewezen. Dus nog héél even geduld!
Ik verwachtte een betaallink in de mail maar heb die nooit gekregen.
Maargoed, issue is voorgelegd aan de Rekenwinkel en ik heb er wel vertrouwen in dat ze een oplossing hebben.
Helaas nog niks, hopelijk zijn ze er nog mee bezig...alsoft schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:10:
T&T ontvangen
T60P Widescreen
Of toch niet
Vreemd genoeg was ik performance ineens kwijt met mijn 5700XT. Hoewel hij net onder zijn absolute maximum junctie temp, was het niet heel gezond, en volgens internet was het triviaal taakje om nieuwe pasta te doen. Oftewel GPU eruit, nieuwe pasta die ik nog had liggen erop, GPU erin, en resultaat: Enorm slechte temperaturen, constant in de thermische beveiliging. Nog een keer gedaan, en geen verbetering. Uiteraard zijn nieuwe GPUs nog onmogelijker te krijgen dan een G2, dus tja...
Voor ervaringen met de G2 kun je terecht in het volgende topic: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen