Gisteren zijn ze vertrokken: de eerste 150 stuks HP Reverb G2! De klanten die dat betrof, hebben ook al een trackingcode van PostNL ontvangen. En ja, we hebben er meer binnengekregen; 300 in totaal. Helaas hebben we deze niet allemaal kunnen verzenden gisteravond. Nadat de chauffeur eerst op het verkeerde adres kwam, bij ons kantoor in Apeldoorn, en daarna PostNL zich strikt hield aan de aantallen die ze inplannen i.v.m. de drukte (ze versturen momenteel 1,5 miljoen pakketten per dag!), was ik zelf al heel blij met de 150 die wél de deur uit zijn gegaan. Het restant wordt uiteraard vandaag alsnog verstuurd.
Er zijn al nieuwe inkomende leveringen aangekondigd, voor 2 december en de dagen erna. Dus mocht je niet bij deze eerste 300 zitten: nog heeeeeel eventjes geduld!
We informeren je even op deze manier, omdat het voor ons bijna onmogelijk is om iedereen persoonlijk en snel te beantwoorden. De mail en telefoon staan hier roodgloeiend nu bekend is dat ze er aan zitten te komen. Hopelijk heb je daar begrip voor! Hou dus je mail in de gaten voor updates!
- Klaas Kuperus, De Rekenwinkel
Duidelijk mailtje! Zat ik toch goed met mijn gokje in een paar posts eerder. Terug op de hypetrain
[
Voor 4% gewijzigd door
ZelianGuy op 24-11-2020 09:10
]