Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 08:47
Sissors schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:22:
Uiteraard zijn nieuwe GPUs nog onmogelijker te krijgen dan een G2, dus tja...
Jup...

Ik heb tijdens de release een 3080 kunnen scoren, maar ik blijk nu best wel een CPU bottleneck te hebben (4790k). Nieuwe CPU bestelt maar ik vraag me af of ik die dit jaar nog binnen krijg... (Ryzen 5000 serie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 11:08
Sissors schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:22:Uiteraard zijn nieuwe GPUs nog onmogelijker te krijgen dan een G2, dus tja...
Wie weet kun je woensdagmiddag met een beetje mazz een aib 6800xt scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-07 19:59
Mailtje erachteraan gestuurd. Hopelijk krijg ik morgenochtend een pakje van PostNL maar ik ben bang van niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
Ja de hele gpu/cpu misère qua levertijd en beschikbaarheid gaat mij waarschijnlijk ook drijven naar een retour voor de G2.

Heb 5 weken geprobeerd een 3080 te kopen en maar opgegeven. AMD alternatief is nog erger.
CPU ellende idem. Alleen al daarom overweeg ik toch maar weer Intel te nemen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 11:53

Taygeta

KTM 790 Adventure

Phusebox schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:49:
Ja de hele gpu/cpu misère qua levertijd en beschikbaarheid gaat mij waarschijnlijk ook drijven naar een retour voor de G2.

Heb 5 weken geprobeerd een 3080 te kopen en maar opgegeven. AMD alternatief is nog erger.
Je hebt woensdag weer een kans 😉.
Ik zou daar sowieso op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thodekroo schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:43:
[...]

Wie weet kun je woensdagmiddag met een beetje mazz een aib 6800xt scoren?
Dat zou wel heel veel mazzel zijn. Maar iets om in de gaten te houden ja.

Overigens over mazzel gesproken, ik heb niet één, maar twee track en trace codes. Dus als ik straks twee G2s heb zonder goed functionerende PC zal ik aan jullie denken ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Sissors schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:53:
[...]

Dat zou wel heel veel mazzel zijn. Maar iets om in de gaten te houden ja.

Overigens over mazzel gesproken, ik heb niet één, maar twee track en trace codes. Dus als ik straks twee G2s heb zonder goed functionerende PC zal ik aan jullie denken ;w
Hoe kom je aan 2 codes? Heb je er 2 besteld of krijg je er bij toeval 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Phusebox schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:49:

Als je het levertijden topic volgt van de Nvidia kaarten, dan zie je dat alternate een aantal gigabytes 3080 op voorraad heeft en daadwerkelijk kan leveren (650 euro).

Nvm, ik zit er helemaal naast, ging over de 3070. Was het leven maar zo mooi.

M.b.t. mijn statement:

Geen T&T binnen ,maar als ik inlog staat hij wel op verstuurd, dus we zullen zien of hij morgen aankomt!

[ Voor 5% gewijzigd door Seesar op 23-11-2020 22:11 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostikoning
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-08 23:04
Seesar schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:58:
[...]

Als je het levertijden topic volgt van de Nvidia kaarten, dan zie je dat alternate een aantal gigabytes 3080 op voorraad heeft en daadwerkelijk kan leveren (650 euro).
Ik denk dat je 3070 bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Excuus, je hebt gelijk. Ik volg het niet meer zo strak omdat ik zelf voorzien ben. Ik zal mijn vorige post aanpassen, dit is zinloos inderdaad :).

Ik was de oorspronkelijke prijzen van een 3080 alweer kwijt na alle heisa. 650 zou ook te goedkoop zijn geweest :).

T60P Widescreen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rakegtegler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-11-2020
Er is een nieuwe update voor orders via Bestware,
met verschillende levertijden voor de batches:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-s0fR4OUIAsdNimuuGfU4f02Uk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3pkE2gZ530JmaaMvGGxaepu6.png?f=user_large

https://www.reddit.com/r/...n_hp_reverb_g2_preorders/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Taygeta schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:53:
[...]

Je hebt woensdag weer een kans 😉.
Ik zou daar sowieso op wachten.
Ik denk dat ik eerder de Staatsloterij win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylrad
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2024
rakegtegler schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:23:
Er is een nieuwe update voor orders via Bestware,
met verschillende levertijden voor de batches:

[Afbeelding]

https://www.reddit.com/r/...n_hp_reverb_g2_preorders/
Het zijn wel de levertijden waarbij de levering van HP bij Bestware verwacht wordt, dus zal nog een aantal dagen extra kosten voordat het pakketje in Nederland aankomt lijkt mij.
Ach, voor mij precies nog op tijd voor de kerstvakantie oOo had op 13 juli besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostikoning
Is die T&T van jullie wel al geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tostikoning schreef op maandag 23 november 2020 @ 22:58:
Is die T&T van jullie wel al geactiveerd?
Nope hier niet. Misschien vannacht, maar goed. Heeft voor mij ook geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Zijn indd vast wel liefhebbers voor je vinden.. ;)

Al met al redelijk informatief dagje, Rekenwinkel bestellingen de deur uit en onderweg, Bestware bestellingen met nu een redelijke roadmap voor c.a. 50% van de preoders, en op de koop toe wordt mn 5600x morgen ook nog eens onverwacht geleverd (Azerty launchday order) :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mozoa
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 01:06
Net als @Sissors heb ik ook twee track en tracecodes in mijn postnl account staan (koppelen ze op e-mailadres dacht ik), ik verwacht volledig dat dit een administratieve fout is bij de rekenwinkel of postnl en morgen gewoon één headset te ontvangen. Maar ik sta open voor verassingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Zit dan in de 2e batch.. nu nog een nieuwe v-kaart :z

[ Voor 183% gewijzigd door Plugin op 24-11-2020 00:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stiello
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 22:22
Vandaag is het pakjesavond voor veel van jullie! Mede mogelijk gemaakt door (Sinter)Klaas.

Mijn Unbound bestelling zit nog niet bij de eerste ronde helaas, maar veel plezier allemaal!

Is er al een reverb algemeen forum, of kan dat op algemeen vr? Ik zie de bevindingen graag verschijnen :-)

Stiello.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Komt vandaag aan hier in ieder geval, maar eind van de week pas tijd om te testen... En kan ik hem nog even dicht laten en jullie reacties afwachten.

[ Voor 80% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2020 07:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Stiello schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 06:56:
Vandaag is het pakjesavond voor veel van jullie! Mede mogelijk gemaakt door (Sinter)Klaas.

Mijn Unbound bestelling zit nog niet bij de eerste ronde helaas, maar veel plezier allemaal!

Is er al een reverb algemeen forum, of kan dat op algemeen vr? Ik zie de bevindingen graag verschijnen :-)
Misschien beter om er (voor nu) een los topic van te maken denk ik. Dit topic is niet geschikt aangezien dat specifiek voor de levertijden is. Het algemene VR topic zou kunnen, maar ik vrees dat die de 1e periode beetje overspoeld raakt met G2-related talk anders :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATCO
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
mozoa schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:34:
Net als @Sissors heb ik ook twee track en tracecodes in mijn postnl account staan (koppelen ze op e-mailadres dacht ik), ik verwacht volledig dat dit een administratieve fout is bij de rekenwinkel of postnl en morgen gewoon één headset te ontvangen. Maar ik sta open voor verassingen ;)
Dan mag je er eentje wel weer doorsturen naar mij, ik heb namelijk geen verzend bevestiging ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Even voor de duidelijkheid. Overnemen/verkopen van spullen doen we niet via het forum. Daar hebben we Vraag & Aanbod voor

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAce
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 08:47
Ik heb ook nog geen ontvangstbevestiging, staat inmiddels bij dat deze morgen geleverd wordt en niet vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostikoning
Die van mij staat vrolijk op vandaag. Alleen nog verwerkt, maar ik woon praktisch naast het distributiecentrum, dus verwacht wel dat het vandaag nog geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Normaal gesproken krijg ik een PostNL pakje rond 8 uur half 9. Niks binnen gekregen. Ben benieuwd naar de reactie op de mail.

Ik zag daarnaast alleen mensen van orders in juli die een mail krijgen met verzonden. Misschien moeten de mensen van augustus nog verzonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:00 en 16:30
Zending is ontvangen door PostNL
Hij is nog niet verzonden maar ik ben hoopvol :)

Edit, net een mailtje gekeregen van Klaas:
Gisteren zijn ze vertrokken: de eerste 150 stuks HP Reverb G2! De klanten die dat betrof, hebben ook al een trackingcode van PostNL ontvangen. En ja, we hebben er meer binnengekregen; 300 in totaal. Helaas hebben we deze niet allemaal kunnen verzenden gisteravond. Nadat de chauffeur eerst op het verkeerde adres kwam, bij ons kantoor in Apeldoorn, en daarna PostNL zich strikt hield aan de aantallen die ze inplannen i.v.m. de drukte (ze versturen momenteel 1,5 miljoen pakketten per dag!), was ik zelf al heel blij met de 150 die wél de deur uit zijn gegaan. Het restant wordt uiteraard vandaag alsnog verstuurd.

Er zijn al nieuwe inkomende leveringen aangekondigd, voor 2 december en de dagen erna. Dus mocht je niet bij deze eerste 300 zitten: nog heeeeeel eventjes geduld!

We informeren je even op deze manier, omdat het voor ons bijna onmogelijk is om iedereen persoonlijk en snel te beantwoorden. De mail en telefoon staan hier roodgloeiend nu bekend is dat ze er aan zitten te komen. Hopelijk heb je daar begrip voor! Hou dus je mail in de gaten voor updates!

- Klaas Kuperus, De Rekenwinkel

[ Voor 80% gewijzigd door Platte_Band op 24-11-2020 09:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZelianGuy
Gisteren zijn ze vertrokken: de eerste 150 stuks HP Reverb G2! De klanten die dat betrof, hebben ook al een trackingcode van PostNL ontvangen. En ja, we hebben er meer binnengekregen; 300 in totaal. Helaas hebben we deze niet allemaal kunnen verzenden gisteravond. Nadat de chauffeur eerst op het verkeerde adres kwam, bij ons kantoor in Apeldoorn, en daarna PostNL zich strikt hield aan de aantallen die ze inplannen i.v.m. de drukte (ze versturen momenteel 1,5 miljoen pakketten per dag!), was ik zelf al heel blij met de 150 die wél de deur uit zijn gegaan. Het restant wordt uiteraard vandaag alsnog verstuurd.

Er zijn al nieuwe inkomende leveringen aangekondigd, voor 2 december en de dagen erna. Dus mocht je niet bij deze eerste 300 zitten: nog heeeeeel eventjes geduld!

We informeren je even op deze manier, omdat het voor ons bijna onmogelijk is om iedereen persoonlijk en snel te beantwoorden. De mail en telefoon staan hier roodgloeiend nu bekend is dat ze er aan zitten te komen. Hopelijk heb je daar begrip voor! Hou dus je mail in de gaten voor updates!

- Klaas Kuperus, De Rekenwinkel

Duidelijk mailtje! Zat ik toch goed met mijn gokje in een paar posts eerder. Terug op de hypetrain oOo

[ Voor 4% gewijzigd door ZelianGuy op 24-11-2020 09:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thodekroo
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 11:08
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

https://ibb.co/RhY36hB

Edit: En nu weer aan het werk tot 17:00 :(

[ Voor 40% gewijzigd door Thodekroo op 24-11-2020 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10
Net een mailtje gekregen van PostNL, pakketje wordt niet vandaag verstuurd maar morgen... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:49
Leader98 schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:49:
Zijn er mensen die betalen via Afterpay en al een verzendbevestiging hebben gekregen?
Ik heb op 9-7 besteld met de optie van Afterpay maar ging er vanuit dat je dan een betaallink krijgt wanneer het produkt is geleverd (zoals beschreven op https://www.afterpay.nl/n...rpay/betalingsvoorwaarden ).
Echter, ik kreeg meteen na de bestelling al een mail met betaalverzoek van Afterpay (die heb ik over het hoofd gezien) en heb dus nog niet betaald...

Per mail aan de Rekenwinkel voorgelegd maar ik heb er een slecht gevoel over...
De Rekenwinkel heeft snel gereageerd en een nieuwe betaallink gestuurd waardoor mijn order geleverd kan worden.
Pfffff, het lijkt goed te komen _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Voor de mensen die vandaag/morgen/komende tijd vol enthousiasme aan de slag gaan -->
[VR] HP Reverb G2 - Ervaringen

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
Mailtje ontvangen! :D :D _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

BM schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:07:
Voor de mensen die vandaag/morgen/komende tijd vol enthousiasme aan de slag gaan -->
[VR] HP Reverb G2 - Ervaringen
Waarom niet gewoon topic titel uitbreiden met "en ervaringen" :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hu9o schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:10:
[...]

Het leek me duidelijker om het zo te doen. We hebben ze een (enthousiaste) groep die ze die rekenwinkel al hebben, mensen die via BestWare nog wachten op levering, etc.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
[...]

Dan wordt een hel om de ervaringen en discussie daarvan te lezen terwijl de discussie en ongeduld over de leveringen doordondert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
[...]

Omdat ik zo niet hoef te zien hoe anderen wel een G2 hebben terwijl ik veel eerder heb besteld bij de verkeerde winkel :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:10
Beakzz schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:17:
[...]

Omdat ik zo niet hoef te zien hoe anderen wel een G2 hebben terwijl ik veel eerder heb besteld bij de verkeerde winkel :+ |:(
ook amazon?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Nee Bestware. Officiële partner zelfs :z

1 3rd December 12 % 8th July, 9:51 pm
2 4th December 18 % 15th July, 5:28 pm
3 8th December 24 % 30th July, 10:54 am
4 TBA TBA TBA

Kom net in de 2e batch dus gelukkig wel voor mijn kerstvakantie.

[ Voor 35% gewijzigd door Beakzz op 24-11-2020 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Beakzz schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:20:
[...]

Nee Bestware. Officiële partner zelfs :z
Ik blijf het een interessante launch vinden... onlangs ook even met HP Nederland direct in contact geweest met de simpele vraag of a) de levertijd van 5-10 werkdagen klopt en b) waarom hun prijs 300 euro hoger is dan hun resellers/distributeurs/official partner.

Antwoord: we hebben werkelijk geen idee, dit zijn de prijzen. Wat onze partners met de prijzen doen daar hebben wij geen invloed op.

+1 voor de klantenservice :+

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ourplayground schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:25:
[...]

Ik blijf het een interessante launch vinden... onlangs ook even met HP Nederland direct in contact geweest met de simpele vraag of a) de levertijd van 5-10 werkdagen klopt en b) waarom hun prijs 300 euro hoger is dan hun resellers/distributeurs/official partner.

Antwoord: we hebben werkelijk geen idee, dit zijn de prijzen. Wat onze partners met de prijzen doen daar hebben wij geen invloed op.

+1 voor de klantenservice :+
Ze hebben gewoon goed gekeken wat momenteel de hype is met hardware lanceringen en dat is scalpen. Tja dan kan je beter zelf doen hé >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Korte en simpele uitleg van Bestware waarom de Rekenwinkel eerder is met verzending (als mijn Duits goed genoeg is):

De aantallen preorders bij Bestware zijn veel groter, waardoor de batches langer duren om te produceren en te versturen. HP had elke partner gewoon een even groot deel kunnen/moeten geven maar heeft daar niet voor gekozen en kon dus de kleinere partners eerder bedienen.
Hier liegt die Antwort in den Mengen begründet. Wenn von einem Pre-Order-Partner weniger Headsets vorverkauft werden, können diese schneller produziert und von HP verschifft werden. Wir haben schlicht weg eine viel größere Menge vorverkauft, die in der Produktion eine längere Zeit in Anspruch nehmen. In einer idealen Welt würden dann alle Händler den gleichen Teil der ersten Produktionscharge erhalten, aber das hat laut HP durch Fehler in der Allokation nicht geklappt und wir standen auf der Seite der Benachteiligten, die dadurch länger auf die erste Charge warten mussten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozoa
ATCO schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 07:41:
[...]

Dan mag je er eentje wel weer doorsturen naar mij, ik heb namelijk geen verzend bevestiging ontvangen.
Er is er helaas maar eentje bij PostNL aangekomen, ik moet je teleurstellen :+

Meer on-topic: de bezorger is onderweg, lichte hype toch wel hoewel hij mogelijk problemen geeft want x570 moederbord maar dat zien we dan wel weer...

[ Voor 20% gewijzigd door mozoa op 24-11-2020 10:39 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:50

Hu9o

Schokkend

*O* *O* Ik heb hem ontvangen *O* *O*

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• mozoa
Ik heb hem ook binnen.

Er is inmiddels al een foto geplaatst in dit topic maar om mensen gerust te stellen:

De Rekenwinkel heeft de zwarte omdoos die HP heeft aangeleverd ook weer verpakt in een generieke bruine omdoos (met voldoende luchtkussens). Klaas heeft in ieder geval zijn best gedaan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

mozoa schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:53:
Ik heb hem ook binnen.

Er is inmiddels al een foto geplaatst in dit topic maar om mensen gerust te stellen:

De Rekenwinkel heeft de zwarte omdoos die HP heeft aangeleverd ook weer verpakt in een generieke bruine omdoos (met voldoende luchtkussens). Klaas heeft in ieder geval zijn best gedaan. _/-\o_
Kijk, dat is goed om te horen. Verpakking en unpacking beleving vind ik net zo belangrijk als een goed functionerend product ontvangen.

Die van mij staat op levering vandaag tussen 13.30-16.00 en kan niet wachten. Heel veel zin om vanavond lekker te klooien met The Lab en The Room VR. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeadlyFeet
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-04-2023
Ik heb vandaag ook mijn T&T ontvangen, kan de headset morgen verwachten.

Ik had nog een tip voor de gene die hun nieuwe VR headset gaan ontvangen, of er al een hebben. Humblebundle heeft nu een goede deal op een VR bundel. Je kan 8 Steam VR games krijgen voor 14,49, met onder andere "I expect you to die" en "The Walking Dead SS". Jullie hebben nog drie dagen om de bundel te kopen.

https://www.humblebundle.com/games/fall-vr

Veel plezier in VR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZilverRico
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-07 10:12
Ook eindelijk een t&t ontvangen (pre-order 30-07).
Dus ook met AfterPay nog niet betaald :*) morgen tussen 17:00 en 19:30 (dus mijn baas heeft geluk :9 )

[ Voor 6% gewijzigd door ZilverRico op 24-11-2020 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tostikoning
Hier is hij ook binnen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Hier ook:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38EhuJ5SOHrgWUzbhlttJDHNUkI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wh8TU4VHmBsyao8d5tlwBdYo.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een licht ding is het!! Past zelfs goed op m'n hoofd inclusief bril. Ben echt heel positief verrast over de bouwkwaliteit en gewicht. Veel plastic natuurlijk maar voelt aan als premium / duurzaam spul en alle klachten over de cheapheid van de controllers valt me ook heel erg mee.

De knoppen zijn idd wel wat clicky maar dat neem ik voor lief. Alles met elkaar vind ik het een heel compleet en fatsoenlijk pakket voor 600€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
En na wat omwegen eindelijk de verzendbevestiging binnen.
Morgen maar eens kijken of het al het wachten waard was...

[ Voor 55% gewijzigd door Leader98 op 24-11-2020 18:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZelianGuy
Ik heb ze binnen! Ik heb er zelfs 2 stuks binnen. Had ook 2 codes van PostNL gekregen dus vond het al vreemd.

En dan ga ik gewoon mij als fatsoenlijk burger gedragen en netjes ff de rekenwinkel bellen om even een retourzending te regelen. Ik ga er gewoon vanuit dat de rest die ook er 2 heeft gekregen dat ook doet O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leader98
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNpycmJzVR7Bno8HGy74vjomOdI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mSo2QBp25Dtx6xL9LFhcSWxS.jpg?f=fotoalbum_large

Ook hier binnen! Vanavond maar eens vergelijken met de CV1!

De Reverb doos zit in een HP doos en die zit weer in een bruine verzenddoos, dus goed verpakt!
Verder weegt het geheel (nog niet verder uitgepakt) erg weinig dus dat is ook een goed teken!

[ Voor 17% gewijzigd door Leader98 op 25-11-2020 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
ZelianGuy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:56:
Ik heb ze binnen! Ik heb er zelfs 2 stuks binnen. Had ook 2 codes van PostNL gekregen dus vond het al vreemd.

En dan ga ik gewoon mij als fatsoenlijk burger gedragen en netjes ff de rekenwinkel bellen om even een retourzending te regelen. Ik ga er gewoon vanuit dat de rest die ook er 2 heeft gekregen dat ook doet O-)
Keurig, zoals het hoort. ik vind @Sissors verdacht stil.. :+

Mooi om al die headset binnen te zien komen, ziet er goed uit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZelianGuy
JohnnieWbl schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:45:
[...]

Had het aangegeven bij Klaas, die gaf aan dat in principe het hebben van 2 T&T niet erg was, hij had achteraf bedacht dat verzend versturen een betere optie was, hij had geen idee dat PostNL er een nieuwe code aan toevoegde.

Blijkbaar was mijn order dubbel geplaatst, had 1 order op orginele besteldatum, 1 op 24/11. Wss iets fout gegaan met het maken van de betaallink in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 19:10
ZelianGuy schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:02:
[...]

Had het aangegeven bij Klaas, die gaf aan dat in principe het hebben van 2 T&T niet erg was, hij had achteraf bedacht dat verzend versturen een betere optie was, hij had geen idee dat PostNL er een nieuwe code aan toevoegde.

Blijkbaar was mijn order dubbel geplaatst, had 1 order op orginele besteldatum, 1 op 24/11. Wss iets fout gegaan met het maken van de betaallink in ieder geval.
ik had op 23/11 besteld, jammer dat hij die fout niet voor mij gemaakt heeft :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JohnnieWbl schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:45:
[...]

Haha, valt mee. Heb er één gehad, andere is nog steeds een lege track en trace (staat nu op morgen, dus zal wel keertje verdwijnen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Voor preorders bij Bestware op 30 en 31 juli: batch #4 is bekend en toegevoegd aan TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

JohnnieWbl schreef op woensdag 25 november 2020 @ 10:42:
Voor preorders bij Bestware op 30 en 31 juli: batch #4 is bekend en toegevoegd aan TS.
Mijn complimenten voor de manier waarop jij je inspant voor het up to date houden van de informatie omtrent batches!

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@ocf81 Thanks, ik kom de info sowieso tegen dus hier posten is een kleine moeite, de meeste nuttige info moet sowieso van anderen komen mbt communicatie direct aan klanten van verschillende shops.

Over andere shops gesproken, is er al meer bekend van UnboundVR? Volgens het laatste bericht zouden er ook G2's nu moeten worden uitgeleverd toch?

@mnugter Voor ervaringen van mensen die de G2 al binnen hebben is dit topic aangemaakt: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen

[ Voor 14% gewijzigd door JohnnieWbl op 25-11-2020 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stiello
JohnnieWbl schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:30:

Over andere shops gesproken, is er al meer bekend van UnboundVR? Volgens het laatste bericht zouden er ook G2's nu moeten worden uitgeleverd toch?
Inderdaad ook erg benieuwd, heb mijn order daar lopen. Heb hier ook nog niemand gehoord die zijn order van unbound al heeft ontvangen

Stiello.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54

Cogency

Ginnunga

Stiello schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:20:
[...]

Inderdaad ook erg benieuwd, heb mijn order daar lopen. Heb hier ook nog niemand gehoord die zijn order van unbound al heeft ontvangen
Heb jij hem in Juni/Juli besteld?
(ikzelf eerste week Augustus)

[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 25-11-2020 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiello
Cogency schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:12:
[...]
Heb jij hem in Juni/Juli besteld?
(ikzelf eerste week Augustus)
24 september pas.

Stiello.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomGear
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-07 23:27
https://www.zstore.be/products/hp-reverb-g2-vr-headset

hier staat deze in stock, ik ken die site niet maar je kan met paypal betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
TomGear schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:56:

Als ik naar die link ga zie ik bergen letterlijk “in stock” staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwintjuh
TomGear schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:56:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKyUYd4hNSnHOE1PHhH0l6jHYIw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7dwQ2bIxNlDh6uh3WWYrCvD1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik krijg net een mail van DPD dat ze vandaag op de stoep staan met een pakketje van Unbound VR.

Op de site zelf staat nog dat de order verwerkt word en van Unbound ook geen mail gehad. :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eMe8ZrrSJjZetmxxDoLcZoKEWHc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sgtF7txmMiKcF2fJvjUc8Gz4.jpg?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Cogency op 26-11-2020 09:47 ]

• Stiello
Zojuist contact gehad met unbound vr. Ze verwachten mijn bestelling over +- 2 weken te ontvangen en verzenden.

Heb mijn bestelling geplaatst op 24 sept.

Stiello.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Cogency schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:47:
Ik krijg net een mail van DPD dat ze vandaag op de stoep staan met een pakketje van Unbound VR.
En, ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Yes! Net al lekker zitten hobbyen. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Stiello schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:39:
Zojuist contact gehad met unbound vr. Ze verwachten mijn bestelling over +- 2 weken te ontvangen en verzenden.

Heb mijn bestelling geplaatst op 24 sept.
Dat zou mooi zijn, ik zit net iets na jou

• veenm76
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 19:42
25 oktober pas geplaatst... wil terug naar mijn jeugd maar dan in 3D

YouTube: MEDAL OF HONOR ABOVE AND BEYOND Trailer (2020) VR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
TS weer geupdate met batch #5 van Bestware en een bericht van Joanna Popper (HP) mbt preorders bij Amazon.es.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 17:00
@JohnnieWbl Wellicht ook erbij vermelden dat De Rekenwinkel de volgende batch op 2 december verwacht?

Uit hun laatste mail:
Er zijn al nieuwe inkomende leveringen aangekondigd, voor 2 december en de dagen erna. Dus mocht je niet bij deze eerste 300 zitten: nog heeeeeel eventjes geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Beetje laat, maar alsnog: besteld via Rekenwinkel.nl op 30 juli, had 'm 25 november binnen (eergister) :)

Mooi apparaat, valt me in geen enkel opzicht tegen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@ThoNohT Done
@pixeled Je mag hem altijd hier even aanmelden: https://reverb.danol.cz/shipping-statistics/

Vind het opvallend dat er geen preorders van augustus bijzitten terwijl de eerste batch t/m 27 augustus had moeten zijn, iemand die in augustus bij de Rekenwinkel heeft besteld hier?

Unbound heeft blijkbaar ook uitgeleverd maar staat er ook niet in dus er mist sowieso data :)

* Gaat weer even potje screen door effect kijken Vox Machinae op de Q1 spelen *

[ Voor 11% gewijzigd door JohnnieWbl op 27-11-2020 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCD2020
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-06 21:16
Op 23-09-2020 heb ik bij de rekenwinkel een in preorder besteld voor 649 euro. Twee dagen later kreeg ik een mail binnen: "Alle bestelling die wij tot nu toe hebben ontvangen zullen bij de pre-order zitten en als eerste worden verzonden, maar helaas moet je nog wel iets langer wachten."

Ik denk, mooi dat is voorelkaar. Tot deze week, toen ik op marktplaats las dat de eerste scalpers hun G2 al te koopzette, dat hij ma-di verstuurd zou worden. Na een belletje met de rekenwinkel, gaf ik mijn bestelnummer door. En na wat zoekwerk kwam er als antwoord; "je hebt te laat besteld, jij zit niet bij de eerste batch!".

Verbrouwereerd, en verbaast zeg ik "maar die mail die je stuurde een tijd terug, heb je me indirekt toegekend dat het anders was". Daarop geen bruikbare reactie. Kortom, de conclusie die ik daar maar uit moet trekken is: die mail had ik blijkbaar niet mogen / moeten krijgen. Erg fijn, na de worst voor me neus te hangen al die weken...

(die mail van 25-09-2020, had ik intussen niet meer... maar heb ik via een andere koper nog eens laten toesturen, waar mijn vermoeden bevestigd werden)

Maar Klaas reageert niet op de hierboven aangegeven informatie, de rekenwinkel... Reken er maar niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@JCD2020 Toen wij besteld hebben in juli werd ons verteld dat deze eind september verzonden zou worden met de eerste batch en we wachten nog steeds ;) Lees aub dit topic eens door, dan zie je dat vooral HP steken laat vallen in de communicatie (al ben ik met je eens dat de webshops ook niet helemaal vrijuit gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Dat HP de batch verkleind heeft na die mail van de rekenwinkel aan mij, zou goed kunnen. Maar dan is het de taak aan de verkoper, die mensen te informeren die er dan toch buitenvallen door een kleinere levering. De rekenwinkel kiest voor gewoon oogkleppen op, en 'ze wachten maar'. En geen excuses als het aan het licht komt.

En er staan nu 6 op marktplaats, mensen met een stokoude GPU die denken dat die 4K vloeiend miraculeus wel op hun HMD zou werken. Maar wel even 50-200 euro willen verdienen |:(

[ Voor 15% gewijzigd door JCD2020 op 27-11-2020 17:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 21:21
Gisteren nieuws van Unbound VR:

We hebben goed nieuws voor jouw pre-order! Medio volgende week rond 3-4 december verwachten wij een nieuwe lading HP Reverb G2's in ons magazijn.

Wat betekent dit voor jouw order?

Inmiddels hebben alle pre-order klanten die in juni of juli hun bestelling hebben geplaatst hun HP Reverb G2 ontvangen. Met de volgende levering kunnen wij alle pre-orders leveren die tot en met 21 november zijn geplaatst.

Heb jij een orderdatum die niet later is dan 21 november, dan kun je je HP Reverb G2, volgende week verwachten! Je ontvangt dan medio volgende week een verzendbevestiging, met daarin je track & trace code. (Houdt er rekening mee dat de zending naar jou toe vertraging kan oplopen vanwege de drukte deze dagen.)

Heb je na 21 november je pre-order geplaatst of heb je een pre-order geplaatst voor de Reverb G2 zonder controllers, dan verwachten we jouw bestelling te kunnen leveren in de laatste weken van december.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@RobinF thanks.

Het ziet ernaar uit dat binnen 2 weken de meeste preorders uitgeleverd kunnen gaan worden, alleen de oktober/november orders bij Bestware lijken niet voor de Kerst binnen te zijn helaas (duimen voor degene die in de eerste dagen van oktober besteld hebben dat genoeg mensen hun preorders annuleren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.babek
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

mr.babek

-+-+-+-+-+

RobinF schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:09:
Gisteren nieuws van Unbound VR:

We hebben goed nieuws voor jouw pre-order! Medio volgende week rond 3-4 december verwachten wij een nieuwe lading HP Reverb G2's in ons magazijn.

Wat betekent dit voor jouw order?

Inmiddels hebben alle pre-order klanten die in juni of juli hun bestelling hebben geplaatst hun HP Reverb G2 ontvangen. Met de volgende levering kunnen wij alle pre-orders leveren die tot en met 21 november zijn geplaatst.

Heb jij een orderdatum die niet later is dan 21 november, dan kun je je HP Reverb G2, volgende week verwachten! Je ontvangt dan medio volgende week een verzendbevestiging, met daarin je track & trace code. (Houdt er rekening mee dat de zending naar jou toe vertraging kan oplopen vanwege de drukte deze dagen.)

Heb je na 21 november je pre-order geplaatst of heb je een pre-order geplaatst voor de Reverb G2 zonder controllers, dan verwachten we jouw bestelling te kunnen leveren in de laatste weken van december.
Very nice , maatje van mij heeft ze besteld bij unbound. Dus ik had deze mail niet gezien! kan ik volgend weekend aan de VR met een beetje mazzel

Obsidian 750D,MSI Tomahawk z790, i9 13900K, H150i, 64GB DDR5 6200Mhz, INNO3d RTX4090,AX1200 PS, 4TB NVMe SSD, LG C1 48" 4K OLED, Next Level Racing GT Track, Fanatec DD Wheel&Pedals, KRK Rokit 6 speakers, Corsairt Virtuoso XT headset

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCD2020
Lijkt erop dat UnboudVR meer units heeft gekregen, of veel minder preorders. Merkwaardig, want een HP gold partner krijgt er 300. En die kan mensen bedienen met de eerste wave units tot juli / augustus als ik het goed onthouden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
Rekenwinkel gemaild. Mijn bestelling daar dateert van 5 oktober,

====

De verwachte levertijd is eind december.

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus
===

Even los vd levertijd vind ik het dan redelijk discutabele praktijken om te doen op de website alsof je wanneer je nu besteld je Headset 3dagen later binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
veenm76 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:40:
Rekenwinkel gemaild. Mijn bestelling daar dateert van 5 oktober,

====

De verwachte levertijd is eind december.

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus
===

Even los vd levertijd vind ik het dan redelijk discutabele praktijken om te doen op de website alsof je wanneer je nu besteld je Headset 3dagen later binnenkomt.
Hmm en UnboundVR kan blijkblaar alle pre-orders tot 21 november al leveren begin december. (op hun website staat nu zelfs dat als je besteld deze 14 december wordt verzonden.)

Edit: Net ook ff gemaild, ik kreeg binnen 2 minuten het volgende antwoord voor mijn 3 november order.

Dat zal niet eerder dan eind december worden, maar we hebben de datum nog niet bevestigd gekregen vanuit HP.

[ Voor 15% gewijzigd door MrBlueEyes op 30-11-2020 21:52 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Nieuwe update voor Bestware bestellers, waarschijnlijk morgen een mailtje met een 50 euro cashback actie van HP :)

https://h41201.www4.hp.co...de/promotion/11471/Start/

"There might be some surprise in your e-mail inbox tomorrow morning!"

Webshops die deze actie mogen doorvoeren: bestware(de), hpstore(de), 0815(at), Brack(ch)

[ Voor 31% gewijzigd door JohnnieWbl op 30-11-2020 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCD2020
Mooi dat Klaas zo rap is op de mail, benadrukt nu voor mij volledig dat hij mij negeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
MrBlueEyes schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:46:
[...]

Hmm en UnboundVR kan blijkblaar alle pre-orders tot 21 november al leveren begin december. (op hun website staat nu zelfs dat als je besteld deze 14 december wordt verzonden.)

Edit: Net ook ff gemaild, ik kreeg binnen 2 minuten het volgende antwoord voor mijn 3 november order.

Dat zal niet eerder dan eind december worden, maar we hebben de datum nog niet bevestigd gekregen vanuit HP.
En omdat ze daar wel enigszins de datum bijhielden had ik bij unbound gecanceled en bij de rekenwinkel besteld }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
JCD2020 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 05:47:
Mooi dat Klaas zo rap is op de mail, benadrukt nu voor mij volledig dat hij mij negeert.
Ik vroeg vervolgens hoe het dan zit met de datum van 21 december op de website als je er nu een besteld maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Wat je eigenlijk bedoeld, waarom preorderen en maanden je geld kwijt zijn. Terwijl je nu dezelfde wachttijd en korting krijgt. Begin een beetje te twijfelen aan die 300 die hij heeft gehad. Maar dat is speculatie, want ik kan uiteraard niets bewijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Hebben jullie ook een mail van Amazon gehad mbt de cashbackactie?
@ourplayground
@Taygeta

[ Voor 74% gewijzigd door JohnnieWbl op 01-12-2020 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
MrBlueEyes schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:56:
[...]

Ik vroeg vervolgens hoe het dan zit met de datum van 21 december op de website als je er nu een besteld maar daar heb ik nog geen reactie op gehad.
Zou er niet op rekenen, gisteren stond de leverdatum daar nog op 2 december en levering 3 december. Volgens mij plaatsen ze elke keer de datum waarop zij weer een shipment krijgen. Of je daar dan bij zit als je nu besteld is een dingetje waar ze wat dubieus mee omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
JohnnieWbl schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:52:
Nieuwe update voor Bestware bestellers, waarschijnlijk morgen een mailtje met een 50 euro cashback actie van HP :)

https://h41201.www4.hp.co...de/promotion/11471/Start/

"There might be some surprise in your e-mail inbox tomorrow morning!"

Webshops die deze actie mogen doorvoeren: bestware(de), hpstore(de), 0815(at), Brack(ch)
Nu is de morgen nog niet voorbij, maar vooralsnog niks gehad vanuit Bestware :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
BM schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:48:
Nu is de morgen nog niet voorbij, maar vooralsnog niks gehad vanuit Bestware :)
Ik hou mijn inbox ook in de gaten :P Het is nog mogelijk dat het alleen om orders gaat tussen 01-08 en 24-09, omdat na 01-08 de prijs omhoog ging en de periode daarvoor onder een andere actie kan vallen.. hopelijk doen ze daar niet zo moeilijk over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 11:53

Taygeta

KTM 790 Adventure

JohnnieWbl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:39:
@ourplayground
@Taygeta
Zeker. Nu hopen dat hij snel opgestuurd wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrBlueEyes
veenm76 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:42:
[...]

Zou er niet op rekenen, gisteren stond de leverdatum daar nog op 2 december en levering 3 december. Volgens mij plaatsen ze elke keer de datum waarop zij weer een shipment krijgen. Of je daar dan bij zit als je nu besteld is een dingetje waar ze wat dubieus mee omgaan.
Je bedoelt bij UnboundVR dan? Bij derekenwinkel staat hij al heel lang op 21 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
JohnnieWbl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:57:
[...]

Ik hou mijn inbox ook in de gaten :P Het is nog mogelijk dat het alleen om orders gaat tussen 01-08 en 24-09, omdat na 01-08 de prijs omhoog ging en de periode daarvoor onder een andere actie kan vallen.. hopelijk doen ze daar niet zo moeilijk over.
Volgens MRTV duitse versie: ''€ 50 terug op alle pre-orders die vóór 24 september 2020 zijn geplaatst''.

Wel of geen mail ik kan gewoon meedoen zo te lezen met die €50 cashback, toch een aardig gebaar van HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
JohnnieWbl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:39:
@ourplayground
@Taygeta
Yup, kansloze email.... maar had al geannuleerd, dus snap ook niet waarom ik de mail kreeg :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Plugin schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:49:
Volgens MRTV duitse versie: ''€ 50 terug op alle pre-orders die vóór 24 september 2020 zijn geplaatst''.

Wel of geen mail ik kan gewoon meedoen zo te lezen met die €50 cashback, toch een aardig gebaar van HP.
In de voorwaarden staat het duidelijk:
Die Promotion gilt für die in Anhang 1 aufgeführten HP Produkte. Gültig sind alle Vorbestellungen, die vor und an dem 24.09.2020 bei den jeweiligen Vorverkaufshändlern platziert wurden, vorbehaltlich der Erfüllung der hierin festgelegten Teilnahmebedingungen
maar blijkbaar hebben kopers buiten Duitsland nog geen mail van BW ontvangen.. Nou ja, een onduidelijke cashback past wel bij deze launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
Ik probeer het in elk geval:

Vanwege de lange wachttijd voor pre-orderers van de HP Reverb G2 VR-headset, willen we je als excuus een cashback-betaling van 50 EURO / CHF aanbieden.
We werken hard om deze situatie te verbeteren.

Alle pre-orders die voor en op 24 september 2020 bij de respectievelijke pre-sale dealers zijn geplaatst, zijn geldig. Startdatum cashback

: 27 november 2020 Einddatum cashback
: 31 januari 2021
Officiële dealers: Bestware, HPStore, 0815, Brack

Alleen facturen van officiële dealers waarbij de ontvangstdatum van de bestelling te zien is, worden geaccepteerd.
Zorg ervoor dat u alle volgende gegevens bij de hand heeft voordat u met het registratieproces begint:
Productnummer van uw nieuwe product
Elektronische kopie van de factuur (te uploaden bij het indienen van de aanvraag; formaat: .pdf, .jpg, .gif, .png ; max. Bestandsgrootte: 3 MB )
Persoonlijke gegevens en bankgegevens

Lijkt me dat ik dan wel in aanmerking kom tenzij het echt alleen voor duitsers, oostenrijkers en zwitsers geldt, maar ik ga het gewoon invullen als ik eindelijk mijn G2 heb.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Let op:
Voor ervaringen met de G2 kun je terecht in het volgende topic: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen