@Plugin Proberen doen we sowieso
Maar heb jij nu wel een mail ontvangen van Bestware?
[ Voor 25% gewijzigd door JohnnieWbl op 01-12-2020 16:02 ]
[ Voor 25% gewijzigd door JohnnieWbl op 01-12-2020 16:02 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Plugin op 01-12-2020 17:04 ]
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen, maar vrij zeker dat het bij de rekenwinkel ook op 12-3 stond (niet goed gekekn dus), kijk toch best vaak. En toen ik bestelde stond ie zeker op levering november. +> die wel goed geken daarom besteldMrBlueEyes schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:08:
[...]
Je bedoelt bij UnboundVR dan? Bij derekenwinkel staat hij al heel lang op 21 december.
[ Voor 18% gewijzigd door veenm76 op 02-12-2020 14:16 ]
In de voorverkoop?JCD2020 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 05:51:
Dat is de G1
Dat staat er wat raar, maar het is heel zeker niet de G2 die op de fotos staat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hmm, volgens mij is de conclusie dat je al die tijd naar het verkeerde artikel gekeken hebt. Misschien is het netjes om bij je vorige posts een uitleg te plaatsen?veenm76 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:14:
Er is maar 1 duidelijke conclusie, die website info kun je niet helemaal blind op varen. Nog wel ff de order gechecked voor de zekerheid maar dat zit goed.
Alleen het wachten.... Sinds mijn 11e vejaardag niet meer zo ongeduldig geweest. Op release datum netjes een 3070 gescoord is dat ding gewoon een beetje idle aan het draaien.
Nee dat geeft aan dat ik bij de laatste levertijd naar het verkeerde artikel heb gekeken. En dat deze informatie nog steeds niet correct is.Voorverkoop van een oud model is nog steeds onjuiste info.Postman81 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:38:
[...]
Hmm, volgens mij is de conclusie dat je al die tijd naar het verkeerde artikel gekeken hebt. Misschien is het netjes om bij je vorige posts een uitleg te plaatsen?
[ Voor 5% gewijzigd door veenm76 op 02-12-2020 14:17 ]
Waarschuwing kwam te laat, had ze al gemaild want mijn postcode werd niet geaccepteerdHi all, as we are drowning in requests again and our daily job is already more than busy thanks to Black Friday and end of year business, just quickly: Please be aware that that the Cashback campaign is organised, run and financed by HP D-A-CH team and we have little influence on it.
We know about the "situation" with European (meaning other than Germany, Austria and Switzerland) pre-orders and we won't accept this without "a fight". We were already in contact with HP as soon as the page went live and it turned out that a lot of our customers are not "qualified" for it initially. So far, there was a lot set in motion and we have another meeting to discuss this topic tomorrow - hopefully with a positive result.
But in the meantime: Please be patient and do not swamp out support via e-mails or call. And be aware, the cashback is not a bestware campaign. If necessary, please contact HP directly.
As soon as we have final information, we will also inform our European customers via e-mail, as we did already with the ones in D-A-CH.
Thanks for your understanding
// Tom 2.0
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Ik hoop het ook heel erg voor je, ben ik daarna aan de beurtPostman81 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:22:
Goeie toevoeging. Ik heb op 2 september besteld bij de rekenwinkel, ben benieuwd of de levering van 2/3-12 door HP wordt waargemaakt, en of ik daar dan bij zit.
Unbound heeft vandaag de verzend bevestiging gestuurd. DPD trouwensRobinF schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:09:
Gisteren nieuws van Unbound VR:
We hebben goed nieuws voor jouw pre-order! Medio volgende week rond 3-4 december verwachten wij een nieuwe lading HP Reverb G2's in ons magazijn.
Wat betekent dit voor jouw order?
Inmiddels hebben alle pre-order klanten die in juni of juli hun bestelling hebben geplaatst hun HP Reverb G2 ontvangen. Met de volgende levering kunnen wij alle pre-orders leveren die tot en met 21 november zijn geplaatst.
Heb jij een orderdatum die niet later is dan 21 november, dan kun je je HP Reverb G2, volgende week verwachten! Je ontvangt dan medio volgende week een verzendbevestiging, met daarin je track & trace code. (Houdt er rekening mee dat de zending naar jou toe vertraging kan oplopen vanwege de drukte deze dagen.)
Heb je na 21 november je pre-order geplaatst of heb je een pre-order geplaatst voor de Reverb G2 zonder controllers, dan verwachten we jouw bestelling te kunnen leveren in de laatste weken van december.
Nog niets gezien hier...RobinF schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:44:
[...]
Unbound heeft vandaag de verzend bevestiging gestuurd. DPD trouwens
[ Voor 11% gewijzigd door Stiello op 03-12-2020 08:03 ]
Stiello.com
5 sept besteld bij Rekenwinkel en vorige week zei Klaas dat mijn order waarschijnlijk 12 december wordt verstuurd. Maar kan zomaar eerder zijn als er meer door HP worden geleverd of later. Dus eigenlijk non informatiePostman81 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:22:
Goeie toevoeging. Ik heb op 2 september besteld bij de rekenwinkel, ben benieuwd of de levering van 2/3-12 door HP wordt waargemaakt, en of ik daar dan bij zit.
[ Voor 3% gewijzigd door I_am_akira op 03-12-2020 05:53 ]
Inmiddels heb ik hem binnen!I_am_akira schreef op donderdag 3 december 2020 @ 05:52:
Ik kreeg om 02:00 ook een email van dpd dat mijn bril vandaag wordt bezorgd van unboundvr 😎
IDEM
Zelfde hier, orderdatum 29 aug.fleros schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:13:
Mijn status bij Rekenwinkel is veranderd naar Verzonden zie ik. Verder nog geen mail gehad.
Orderdatum 8 sept.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik krijg net een mail van De Rekenwinkel, ook ingepakt en verzonden. Mijn besteldatum was 2 september.fleros schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:13:
Mijn status bij Rekenwinkel is veranderd naar Verzonden zie ik. Verder nog geen mail gehad.
Orderdatum 8 sept.
Zelfde hierPostman81 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:28:
[...]
Ik krijg net een mail van De Rekenwinkel, ook ingepakt en verzonden. Mijn besteldatum was 2 september.
[ Voor 13% gewijzigd door ThoNohT op 03-12-2020 18:47 ]
De mijne op 18 november. Ik bekijk het maar zo: een latere batch betekent misschien ook meer opgeloste bugsJCD2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:31:
Ik ben van 23 sept, dat wordt dit jaar niet meer dus
Dat soort iteraties gebeuren niet in dit stadium van productie/uitlevering. Dan ben je maanden verder voor ze dingen oplossen. Zoals krakende/uitvallende koptelefoons op de G2. Dit is stamp/productiewerk en maar kijken of het blijft plakken.artslart schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:16:
[...]
De mijne op 18 november. Ik bekijk het maar zo: een latere batch betekent misschien ook meer opgeloste bugs
Dan kunnen we je nu volgen in het alle problemen is met de ervaring met HP Reverb G2 topic
Had wel gelezen dat HP het probleem had doorgegeven aan de fabriek, dat ze de schroeven minder hard moesten aandraaien of zoiets, dus wie weet is dit probleem nu wel gefikst.JCD2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:40:
[...]
Dat soort iteraties gebeuren niet in dit stadium van productie/uitlevering. Dan ben je maanden verder voor ze dingen oplossen. Zoals krakende/uitvallende koptelefoons op de G2. Dit is stamp/productiewerk en maar kijken of het blijft plakken.
Hoezo niet? Dagen na 2 december zouden ze ook nog binnenkomen. Dus lijkt mij dat jij nog snel aan de beurt bent.JCD2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:31:
Ik ben van 23 sept, dat wordt dit jaar niet meer dus
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
blup
Zelfde hier, zal vandaag wel komen dan.Bezulba schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:36:
Nou, ik kreeg gistermorgenvroeg een mailtje dat hij toch echt vandaag zou komen (mail van dpd) maar uiteraard niets gezien. Niet dat ik verwacht dat pakketschuivers deze dagen echt heel snel zijn, maar als je gaat mailen dat mensen vandaag een pakketje kunnen verwachten zou ik dat ook echt alleen sturen als dat klopt....
maar goed, we wachten geduldig af
Stiello.com
Hmm, word niet meer vandaag voor mij denk ik. PostNL is nog niet bijgewerkt (staat nog op “niet verwerkt”)Brains Bush schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:55:
Ook hier een mail met track & trace van postnl. Klaas is er maar druk mee. Morgen zou de g2 binnen moeten zijn, mits postnl geen vertraging heeft.
Zelfde hierfleros schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:00:
[...]
Hmm, word niet meer vandaag voor mij denk ik. PostNL is nog niet bijgewerkt (staat nog op “niet verwerkt”)
Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro
Bezorger heeft nog 7 stops voor hij je pakket bezorgt.
blup
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik krijg hem morgen ook pas denk ik, ach ja 1 dag extra kan er nog wel bij.fleros schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:00:
[...]
Hmm, word niet meer vandaag voor mij denk ik. PostNL is nog niet bijgewerkt (staat nog op “niet verwerkt”)
Ik zit ook in batch #2 als het goed is, en ga uit van "ergens in de loop / aan het eind van volgende week."Kylrad schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:09:
Ben benieuwd wat hun verzendtijd is vanuit Duitsland naar een adresje in NL.
Same here. Even een kritische mail gestuurd, want dit kan natuurlijk niet na het jubelmailtje van vorige week. Als je batch kleiner wordt, geen probleem kun je niks aan doen. Maar durf dat dan óók te mailen. Remco.evilpin0 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:16:
Niks gehoord van unbound VR. In oktober besteld
Zou niet meteen van een kleinere batch uitgaan, geef het even de tijd, als ik het goed heb zou batch #2 bij UnboundVR 3 of 4 dec binnenkomen, geef ze dan even de tijd om het spul uit te zoeken en te versturen..Brakesreleased schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:12:
Same here. Even een kritische mail gestuurd, want dit kan natuurlijk niet na het jubelmailtje van vorige week. Als je batch kleiner wordt, geen probleem kun je niks aan doen. Maar durf dat dan óók te mailen. Remco.
Ik ga er vanuit dat mensen met een identieke mail van vorige week, en wel 3 december uitlevering hebben ontvangen, dezelfde batch zijn. Het is niet zo dat die dingen dagelijks binnenkomen.JohnnieWbl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:36:
[...]
Zou niet meteen van een kleinere batch uitgaan, geef het even de tijd, als ik het goed heb zou batch #2 bij UnboundVR 3 of 4 dec binnenkomen, geef ze dan even de tijd om het spul uit te zoeken en te versturen..
[ Voor 29% gewijzigd door Brakesreleased op 04-12-2020 18:44 . Reden: Aanvulling ]
Zoals ik al zei had je niet veel te vrezen.JCD2020 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:52:
Just in: (besteld 23 september)
-----------------------------------------------------
Goedenavond,
Hoe later op de dag, hoe schoner het nieuws. 😉 Komende maandag verwachten we weer een partij Reverbs, en daar zit die van jou ook tussen. We doen ons uiterste best deze dan ook meteen te versturen, maar neem het ons niet kwalijk wanneer dit iets later wordt. Zoals je ongetwijfeld weet, heeft PostNL nogal moeite met het verwerken van alle pakketten dus daardoor kan wat vertraging ontstaan. Hij komt eraan!
Met vriendelijke groet,
Klaas Kuperus
[Last Update: December 04, 2020: 60% of Batch #1 shipped, Batch #2 delayed by one day, Batch #3 expected one day earlier]
Deze mail heb ik ook gehad gisteren. Toch wel benieuwd.JCD2020 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:52:
Just in: (besteld 23 september)
Goedenavond,
Hoe later op de dag, hoe schoner het nieuws. 😉 Komende maandag verwachten we weer een partij Reverbs, en daar zit die van jou ook tussen. We doen ons uiterste best deze dan ook meteen te versturen, maar neem het ons niet kwalijk wanneer dit iets later wordt. Zoals je ongetwijfeld weet, heeft PostNL nogal moeite met het verwerken van alle pakketten dus daardoor kan wat vertraging ontstaan. Hij komt eraan!
Met vriendelijke groet,
Klaas Kuperus
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik zou tekenen voor 1 teleurstelling bij deze launchJCD2020 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:24:
Ik ben na de eerste teleurstelling wat voorzichtiger geworden. Hij doet weer een belofte hij niet kan garanderen. Tja, zou zeker wel leuk zijn als het waar is.
Oh dit had ik nog niet eens gezien. Zit in batch 2, want op 9 juli besteld. Ondertussen krijgen mensen headsets binnen van andere leveranciers die 2 maanden later hebben besteld.JohnnieWbl schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:52:
ETA's aangepast in TS a.d.h.v. BW update:
[...]
Wat denk je van de mensen die blijkbaar via de officiële HP-sites (VK en Frankrijk kwamen voorbij) gewoon uit voorraad konden bestellen terwijl het gros van de preorders nog een onbekende leverdatum heeft. Dat is natuurlijk iets wat geen vertrouwen geeft in toekomstige beloftes van HP dat een preorder je ervan verzekert dat je het product als eerste in handen krijgt. Captain hindsight had begin juli €600 aan bitcoin gekocht ipv een G2, nu verkocht en van de €600 winst een G2 laten bezorgen afgelopen weekBeakzz schreef op zondag 6 december 2020 @ 03:38:
Oh dit had ik nog niet eens gezien. Zit in batch 2, want op 9 juli besteld. Ondertussen krijgen mensen headsets binnen van andere leveranciers die 2 maanden later hebben besteld.
[ Voor 3% gewijzigd door JohnnieWbl op 06-12-2020 12:31 ]
Het zou dezelfde headset moeten zijn (EU-plug), maar momenteel is de versie met controllers niet beschikbaar volgens mij. Qua verzending zou je de komende week reddit en discord even in de gaten kunnen houden, Amazon heeft nog erg weinig info over zelfs de 1e batch preorders. Waarom niet gewoon bij de Rekenwinkel bestellen?Royvh schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:29:
Hallo Allemaal,
Ik lees dat veel mensen hem op amazon.es (spanje) hebben besteld. Krijg je dan gewoon dezelfde versie als die je bij een Nederlandse webshop krijgt? Zitten hier nog haken en ogen aan?
[ Voor 8% gewijzigd door JohnnieWbl op 06-12-2020 17:19 ]
[ Voor 17% gewijzigd door JCD2020 op 06-12-2020 20:30 ]
"You may be big, but I am serious!"
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Je hebt toch niet uiteindelijk daar je bestelling gedaan voor de versie zonder controllers, met verwachte leverdatum 14-01?Royvh schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:56:
Mensen die vandaag nog wat van Unbound hebben gehoord?
Hoezo offline? https://www.derekenwinkel...-new-generation-1830.htmlRoyvh schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:15:
Maar ik kon nergens hoogte krijgen of deze versie door ging of wat daar de verwachte levertijd van gaat zijn. De rekenwinkel had hem ook offline gehaald.
Is die levertijd serieus? Want dan kan ik mij G2 nog beter daar bestellen dan bij Bestware. Die komt op zijn vroegst eind deze week en zelfs dat valt nog maar te bezien. En ook die €50 cashback is niet gegarandeerd naar bestellingen uit andere landen.JohnnieWbl schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:17:
[...]
Hoezo offline? https://www.derekenwinkel...-new-generation-1830.html
Heb net in de TS ff gelinkt naar hun laatste bericht voor meer info: https://unboundvr.nl/hp-reverb-g2-release-datum
Van de Rekenwinkel is het de versie zonder controllers. Of de levertijd klopt weet niemand, vandaar dat ik ook aanraadde met ze te bellen over de status. Ik denk inderdaad dat onze G2's (Batch #2 van Bestware) ergens zaterdag-dinsdag komen, wat voor mij prima is op de totale wachttijd sinds juliBeakzz schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:22:
Is die levertijd serieus? Want dan kan ik mij G2 nog beter daar bestellen dan bij Bestware. Die komt op zijn vroegst eind deze week en zelfs dat valt nog maar te bezien. En ook die €50 cashback is niet gegarandeerd naar bestellingen uit andere landen.
Het komt en het gaat
[ Voor 11% gewijzigd door JohnnieWbl op 07-12-2020 15:29 ]
Haha idd... Heb mijzelf dat ook lang voorgehouden, maar mijn geduld begint echt op te raken. Dit is niet de reden waarom ik een vroege pre-order plaats.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Snap ik helemaal. Maarja helaas hebben de leveranciers ook niet overal invloed op. Ik geloof wel dat unbound er alles aan doet om zo snel mogelijk uit te leveren. Geloof dat ze vandaag ook weer stuks ging versturen.Beakzz schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:29:
[...]
Haha idd... Heb mijzelf dat ook lang voorgehouden, maar mijn geduld begint echt op te raken. Dit is niet de reden waarom ik een vroege pre-order plaats.
Krijg dus nog geen G2... Told you so! Hij kan de septembermaand niet eens aan backorders wegwerken. Dus waarschijnlijk 10 van die dingen binnengehad. Bedankt voor de felicitaties!JohnnieWbl schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:49:
[...]
Ik zou tekenen voor 1 teleurstelling bij deze launchIk zou er 99% rekening mee houden dat je voor het volgende weekend je headset in huis hebt, alvast gefeliciteerd.
Ik hoef deze week niet elke dag van dit soort opmerkingen hoor. Maandag is voor de meesten het begin van de week, mijn aanname geldt tot het weekend, pas vanaf zaterdag graag de sarcastische opmerkingen.JCD2020 schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:31:
Krijg dus nog geen G2... Told you so! Hij kan de septembermaand niet eens aan backorders wegwerken. Dus waarschijnlijk 10 van die dingen binnengehad. Bedankt voor de felicitaties!
ocf81 zegt net dat zijn bestelling van 26 oktober onderweg is. Dan zou die van jou er toch ook aan moeten komen?JCD2020 schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:58:
Ga dan je niet dusdanig mengen in een ervaring of voorspelling geven wat jij totaal niet kan waarmaken. Het is een extra schop tegen mijn al zere twee benen.
Teleurstellingen zijn niet leuk, en als je dan zo reageert op mijn ervaring dan kun je dit terugverwachten. Een batch verwerken? Hij kon 300 orders in twee dagen de deur uitsturen. Als hij er 100 had gehad, dan had ik uiterlijk woensdag er makkelijk een kunnen hebben. Hij moet een factuur printen en een postnl label op de doos plakken. Basta
Thanks voor de update👍🏻Birelissimo schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:36:
(NL/BE) UnboundVR
Volgens deze post:
Batch 1: preorders van juni en juli, reeds uitgeleverd;
Batch 2: preorders t/m 21 november, worden vanaf 3/4 december verwacht;
Laatste update 1 december
Kleine update; 13 november een bestelling gedaan voor een Reverb G2 met controllers. N.a.v. van de e-mail van UnboundVR zou die 3/4 december verstuurd worden. Afgelopen vrijdag telefonisch contact gehad en gaf aan inderdaad verstuurd te worden, zaterdag 5 of maandag 7 ontvangst.
Net telefonisch contact gehad, de levering is vertraagd. Heel misschien deze week een heel kleine batch, allemaal onzeker. Degene aan de telefoon gaf wel een vermoedelijke oorzaak: de vrachtwagen heeft misschien een lekke band gehad..afwachten dus.. Eerdere (e-mail)communicatie van UnboundVR is in ieder geval niets waard.
Thanks voor de update. Jammer dat ze vrijdag mailen het komt maandag (ook naar mij), maar niet even een general update sturen. Sorry maar zo bind je geen klanten.Birelissimo schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:36:
(NL/BE) UnboundVR
Volgens deze post:
Kleine update; 13 november een bestelling gedaan voor een Reverb G2 met controllers. N.a.v. van de e-mail van UnboundVR zou die 3/4 december verstuurd worden. Afgelopen vrijdag telefonisch contact gehad en gaf aan inderdaad verstuurd te worden, zaterdag 5 of maandag 7 ontvangst.
Net telefonisch contact gehad, de levering is vertraagd. Heel misschien deze week een heel kleine batch, allemaal onzeker. Degene aan de telefoon gaf wel een vermoedelijke oorzaak: de vrachtwagen heeft misschien een lekke band gehad..afwachten dus.. Eerdere (e-mail)communicatie van UnboundVR is in ieder geval niets waard.
Ik heb gisteren gemaild en kreeg het volgende bericht (besteld op 7 november)Birelissimo schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:36:
(NL/BE) UnboundVR
Volgens deze post:
Helaas is er een kleine vertraging in de voorraad aanlevering naar ons magazijn opgelopen, waardoor we deze nieuwe voorraad a.s. maandag of dinsdag verwachten te ontvangen. Wanneer de producten in ons magazijn toekomen zullen deze nog dezelfde dag worden verwerkt en verzendklaar worden gemaakt, dus hopelijk kun je deze spoedig in ontvangst nemen!
Inderdaad... Daarvoor kreeg je netjes updates wanneer er veranderingen waren, maar juist wanneer je elke dag op een verzendbevestiging zit te wachten laten ze het afweten. Leverdatum van de bestelling verandert ook elke dag gewoon met de datum van vandaag.Brakesreleased schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:40:
[...]
Thanks voor de update. Jammer dat ze vrijdag mailen het komt maandag (ook naar mij), maar niet even een general update sturen. Sorry maar zo bind je geen klanten.
Gezien de verschillende communicatie van beide partijen ga ik daar niet van uit. Hoe dat achter de schermen/fysiek is, geen idee..Royvh schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:46:
Zijn de leveringen / batches van de rekenwinkel en unbound niet dezelfde?
Dat had ik even over het hoofd gezien, ik hou eventjes mijn mond. Dat maakt de situatie compleet van kwaad tot erger.MrBlueEyes schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:30:
[...]
ocf81 zegt net dat zijn bestelling van 26 oktober onderweg is. Dan zou die van jou er toch ook aan moeten komen?
Ja inderdaad daarom vroeg ik het.Birelissimo schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:51:
[...]
Gezien de verschillende communicatie van beide partijen ga ik daar niet van uit. Hoe dat achter de schermen/fysiek is, geen idee..
Jij krijgt nog mail. Ik kreeg ook van het weekend de mail met schone verhalen dat mijn G2 er maandag toch echt bij gaat zitten. Als ik op de klok kijk heb ik zo'n vermoeden dat het hem niet gaat worden.Mdeppie schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:58:
Hier ook mail van De Rekenwinkel gekregen. Op 10-11 besteld en krijg nu mail dat die op 9-12 afgestuurd wordt.
Versie met controllers.
Ben benieuwd of het klopt...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq