Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
@Plugin Proberen doen we sowieso :) Maar heb jij nu wel een mail ontvangen van Bestware?

[ Voor 25% gewijzigd door JohnnieWbl op 01-12-2020 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Nee dat niet.

[ Voor 83% gewijzigd door Plugin op 01-12-2020 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 19:42
MrBlueEyes schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:08:
[...]

Je bedoelt bij UnboundVR dan? Bij derekenwinkel staat hij al heel lang op 21 december.
Nu begin ik aan mezelf te twijfelen, maar vrij zeker dat het bij de rekenwinkel ook op 12-3 stond (niet goed gekekn dus), kijk toch best vaak. En toen ik bestelde stond ie zeker op levering november. +> die wel goed geken daarom besteld

=====
edit, het is maar net welke vd entries je aanklikt.

https://www.derekenwinkel.nl/hp-reverb-vr-headset.html

[ Voor 18% gewijzigd door veenm76 op 02-12-2020 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-06 21:16
Dat is de G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
In de voorverkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
Dat staat er wat raar, maar het is heel zeker niet de G2 die op de fotos staat :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
Er is maar 1 duidelijke conclusie, die website info kun je niet helemaal blind op varen. Nog wel ff de order gechecked voor de zekerheid maar dat zit goed.
Alleen het wachten.... Sinds mijn 11e vejaardag niet meer zo ongeduldig geweest. Op release datum netjes een 3070 gescoord is dat ding gewoon een beetje idle aan het draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

veenm76 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 08:14:
Er is maar 1 duidelijke conclusie, die website info kun je niet helemaal blind op varen. Nog wel ff de order gechecked voor de zekerheid maar dat zit goed.
Alleen het wachten.... Sinds mijn 11e vejaardag niet meer zo ongeduldig geweest. Op release datum netjes een 3070 gescoord is dat ding gewoon een beetje idle aan het draaien.
Hmm, volgens mij is de conclusie dat je al die tijd naar het verkeerde artikel gekeken hebt. Misschien is het netjes om bij je vorige posts een uitleg te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
Postman81 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:38:
[...]

Hmm, volgens mij is de conclusie dat je al die tijd naar het verkeerde artikel gekeken hebt. Misschien is het netjes om bij je vorige posts een uitleg te plaatsen?
Nee dat geeft aan dat ik bij de laatste levertijd naar het verkeerde artikel heb gekeken. En dat deze informatie nog steeds niet correct is.Voorverkoop van een oud model is nog steeds onjuiste info.

En ik ben er nog steeds heel zeker van dat ik het juiste model heb besteld (heb de mail) waar ook een verkeerde leverdatum bij stond toen ik bestelde.(2 weken later pas leverdatum aangepast) Op basis hiervan heb ik een supplier gecanceled die een veel realistischer datum op de website had geplaatst en ook nog eerder levert. De kern vd boodschap blijft dus hetzelfde.

== edit ter volledigheid toch iets aangepast.
En nu klaar, gewoonn wachten tot ie er is.

[ Voor 5% gewijzigd door veenm76 op 02-12-2020 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

Goeie toevoeging. Ik heb op 2 september besteld bij de rekenwinkel, ben benieuwd of de levering van 2/3-12 door HP wordt waargemaakt, en of ik daar dan bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Ik kopieer het hier ook maar even voor de Bestware bestellers:
Hi all, as we are drowning in requests again and our daily job is already more than busy thanks to Black Friday and end of year business, just quickly: Please be aware that that the Cashback campaign is organised, run and financed by HP D-A-CH team and we have little influence on it.

We know about the "situation" with European (meaning other than Germany, Austria and Switzerland) pre-orders and we won't accept this without "a fight". We were already in contact with HP as soon as the page went live and it turned out that a lot of our customers are not "qualified" for it initially. So far, there was a lot set in motion and we have another meeting to discuss this topic tomorrow - hopefully with a positive result.

But in the meantime: Please be patient and do not swamp out support via e-mails or call. And be aware, the cashback is not a bestware campaign. If necessary, please contact HP directly.

As soon as we have final information, we will also inform our European customers via e-mail, as we did already with the ones in D-A-CH.

Thanks for your understanding

// Tom 2.0
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Waarschuwing kwam te laat, had ze al gemaild want mijn postcode werd niet geaccepteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
Postman81 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:22:
Goeie toevoeging. Ik heb op 2 september besteld bij de rekenwinkel, ben benieuwd of de levering van 2/3-12 door HP wordt waargemaakt, en of ik daar dan bij zit.
Ik hoop het ook heel erg voor je, ben ik daarna aan de beurt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 21:21
RobinF schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:09:
Gisteren nieuws van Unbound VR:

We hebben goed nieuws voor jouw pre-order! Medio volgende week rond 3-4 december verwachten wij een nieuwe lading HP Reverb G2's in ons magazijn.

Wat betekent dit voor jouw order?

Inmiddels hebben alle pre-order klanten die in juni of juli hun bestelling hebben geplaatst hun HP Reverb G2 ontvangen. Met de volgende levering kunnen wij alle pre-orders leveren die tot en met 21 november zijn geplaatst.

Heb jij een orderdatum die niet later is dan 21 november, dan kun je je HP Reverb G2, volgende week verwachten! Je ontvangt dan medio volgende week een verzendbevestiging, met daarin je track & trace code. (Houdt er rekening mee dat de zending naar jou toe vertraging kan oplopen vanwege de drukte deze dagen.)

Heb je na 21 november je pre-order geplaatst of heb je een pre-order geplaatst voor de Reverb G2 zonder controllers, dan verwachten we jouw bestelling te kunnen leveren in de laatste weken van december.
Unbound heeft vandaag de verzend bevestiging gestuurd. DPD trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stiello
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 22:22
RobinF schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:44:
[...]

Unbound heeft vandaag de verzend bevestiging gestuurd. DPD trouwens
Nog niets gezien hier...
Order 24 sept

@RobinF Hoelaat heb je die mail gehad?

Edit: ook mail :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Stiello op 03-12-2020 08:03 ]

Stiello.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains Bush
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 20:57
Postman81 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:22:
5 sept besteld bij Rekenwinkel en vorige week zei Klaas dat mijn order waarschijnlijk 12 december wordt verstuurd. Maar kan zomaar eerder zijn als er meer door HP worden geleverd of later. Dus eigenlijk non informatie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Ik kreeg om 02:00 ook een email van dpd dat mijn bril vandaag wordt bezorgd van unboundvr 😎

[ Voor 3% gewijzigd door I_am_akira op 03-12-2020 05:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VRonly
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-12-2024
Op de HP site in frankrijk momenteel 20% korting op een G2 met code ATTACH20 ...574 euro voor een G2 incl controllers levering in januari.
Ze leveren daar spijtig genoeg alleen in Frankrijk, maar als je vrienden hebt in frankrijk die het willen doorsturen.

Ik heb mijn pre-order van in oktober inmiddels geannuleerd ... ga mijn PC pas vanaf maart/april volgend jaar ofzo beginnen upgraden, tegen dan zal er hopelijk wel genoeg vrije verkoop zijn van de GPU's en CPU's die ik wil.
Kan nog wel wat extra maanden uit mijn 1070/CV1 persen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 21:21
I_am_akira schreef op donderdag 3 december 2020 @ 05:52:
Ik kreeg om 02:00 ook een email van dpd dat mijn bril vandaag wordt bezorgd van unboundvr 😎
Inmiddels heb ik hem binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 23:19
Mijn status bij Rekenwinkel is veranderd naar Verzonden zie ik. Verder nog geen mail gehad.
Orderdatum 8 sept.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
RobinF schreef op donderdag 3 december 2020 @ 12:51:
[...]

Inmiddels heb ik hem binnen!
IDEM

Nu nog tijd vinden. Ik moet alles nog installeren en instellen. Eigenlijk wil ik de bril op zonder dat dingen verkeerd ingesteld staan voor een first time mind blowing sensation..

Geen idee waar ik moet beginnen.

Ah wacht, nu moet ik naar het ervaringen topic.

Bedankt voor alle info hier! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 17:00
fleros schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:13:
Mijn status bij Rekenwinkel is veranderd naar Verzonden zie ik. Verder nog geen mail gehad.
Orderdatum 8 sept.
Zelfde hier, orderdatum 29 aug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Hmm, leverdatum staat nu op 20-12 als je de G2 besteld. Hopelijk heb ik hem dan ook voor die tijd.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman81
  • Niet online

Postman81

fleros schreef op donderdag 3 december 2020 @ 13:13:
Orderdatum 8 sept.
Ik krijg net een mail van De Rekenwinkel, ook ingepakt en verzonden. Mijn besteldatum was 2 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
Postman81 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 15:28:
[...]

Ik krijg net een mail van De Rekenwinkel, ook ingepakt en verzonden. Mijn besteldatum was 2 september.
Zelfde hier :)
Hopelijk geen PostNL leverproblemen en dan aankomend weekend het ding proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen120
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-03-2023
Woehoe mijn bestelling van 7 september zou ik morgen binnen moeten krijgen volgens de track & trace.
Maar PostNL heeft het druk dus kan later worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
Ik heb de mail nog niet. Apart, mijn bestelling was wel eerder. Misschien sturen ze de mails in omgekeerde volgorde? 8)7

Edit: ook mijn mailtje is binnen.

[ Voor 13% gewijzigd door ThoNohT op 03-12-2020 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains Bush
Ook hier een mail met track & trace van postnl. Klaas is er maar druk mee. Morgen zou de g2 binnen moeten zijn, mits postnl geen vertraging heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThoNohT
Toch nog een Sinterklaas cadeautje *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Ik ben van 23 sept, dat wordt dit jaar niet meer dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artslart
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:43
JCD2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:31:
De mijne op 18 november. Ik bekijk het maar zo: een latere batch betekent misschien ook meer opgeloste bugs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
artslart schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:16:
[...]

De mijne op 18 november. Ik bekijk het maar zo: een latere batch betekent misschien ook meer opgeloste bugs :)
Dat soort iteraties gebeuren niet in dit stadium van productie/uitlevering. Dan ben je maanden verder voor ze dingen oplossen. Zoals krakende/uitvallende koptelefoons op de G2. Dit is stamp/productiewerk en maar kijken of het blijft plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
ThoNohT schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:57:
Toch nog een Sinterklaas cadeautje *O*
Dan kunnen we je nu volgen in het alle problemen is met de ervaring met HP Reverb G2 topic

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
JCD2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 21:40:
[...]

Dat soort iteraties gebeuren niet in dit stadium van productie/uitlevering. Dan ben je maanden verder voor ze dingen oplossen. Zoals krakende/uitvallende koptelefoons op de G2. Dit is stamp/productiewerk en maar kijken of het blijft plakken.
Had wel gelezen dat HP het probleem had doorgegeven aan de fabriek, dat ze de schroeven minder hard moesten aandraaien of zoiets, dus wie weet is dit probleem nu wel gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
JCD2020 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:31:
Hoezo niet? Dagen na 2 december zouden ze ook nog binnenkomen. Dus lijkt mij dat jij nog snel aan de beurt bent.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

Nou, ik kreeg gistermorgenvroeg een mailtje dat hij toch echt vandaag zou komen (mail van dpd) maar uiteraard niets gezien. Niet dat ik verwacht dat pakketschuivers deze dagen echt heel snel zijn, maar als je gaat mailen dat mensen vandaag een pakketje kunnen verwachten zou ik dat ook echt alleen sturen als dat klopt....

maar goed, we wachten geduldig af

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiello
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09 22:22
Bezulba schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 07:36:
Nou, ik kreeg gistermorgenvroeg een mailtje dat hij toch echt vandaag zou komen (mail van dpd) maar uiteraard niets gezien. Niet dat ik verwacht dat pakketschuivers deze dagen echt heel snel zijn, maar als je gaat mailen dat mensen vandaag een pakketje kunnen verwachten zou ik dat ook echt alleen sturen als dat klopt....

maar goed, we wachten geduldig af
Zelfde hier, zal vandaag wel komen dan.

Stiello.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleros
Brains Bush schreef op donderdag 3 december 2020 @ 18:55:
Ook hier een mail met track & trace van postnl. Klaas is er maar druk mee. Morgen zou de g2 binnen moeten zijn, mits postnl geen vertraging heeft.
Hmm, word niet meer vandaag voor mij denk ik. PostNL is nog niet bijgewerkt (staat nog op “niet verwerkt”)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miliomiliano
  • Laatst online: 22:23
fleros schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:00:
[...]

Hmm, word niet meer vandaag voor mij denk ik. PostNL is nog niet bijgewerkt (staat nog op “niet verwerkt”)
Zelfde hier

Gigabyte B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 5900X, Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10G, G.Skill DDR4 3600C16D-32GTZNC (2x16GB), Samsung 980 Pro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

Stiello schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 08:15:
[...]

Zelfde hier, zal vandaag wel komen dan.
Bezorger heeft nog 7 stops voor hij je pakket bezorgt.

OH BOI! ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Niks gehoord van unbound VR. In oktober besteld ;(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kylrad
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-10-2024
Heeft iemand al wat vernomen van Bestware die in batch#1 zit?
Ze hadden in een update aangegeven dat de batch gisteren eindelijk aangekomen was.
zelf zit ik in batch#2, deze moet als het goed is vandaag binnen komen bij Bestware.
Ben benieuwd wat hun verzendtijd is vanuit Duitsland naar een adresje in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen120
fleros schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:00:
[...]

Ik krijg hem morgen ook pas denk ik, ach ja 1 dag extra kan er nog wel bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Kylrad schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:09:
Ben benieuwd wat hun verzendtijd is vanuit Duitsland naar een adresje in NL.
Ik zit ook in batch #2 als het goed is, en ga uit van "ergens in de loop / aan het eind van volgende week."

De ETA's in de TS slaan op aankomst bij de broker/tussenhandelaar van BW, daar moet de handel worden gecontroleerd en uitgezocht worden. Vervolgens kan er direct van daaruit richting de klant verstuurd worden als ik het goed begrijp, mits er vooraf betaald is. Als er niet vooraf betaald is zal het vanuit de broker eerst naar het magazijn van BW zelf moeten, ze verwachten batch #1 zelf op maandag te ontvangen (dus wellicht hier ook op rekenen voor leveringen in Duitsland).

Ik schat in dat batch #2 vanaf maandag of dinsdag verstuurd kan worden vanaf de broker en rekening houdend met de drukte hopelijk voor het weekend bezorgd kan worden. Mocht iemand verzendbevestigingen krijgen horen we dat hier natuurlijk graag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Laatst online: 19-04-2024
evilpin0 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:16:
Niks gehoord van unbound VR. In oktober besteld ;(
Same here. Even een kritische mail gestuurd, want dit kan natuurlijk niet na het jubelmailtje van vorige week. Als je batch kleiner wordt, geen probleem kun je niks aan doen. Maar durf dat dan óók te mailen. Remco.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Brakesreleased schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:12:
Same here. Even een kritische mail gestuurd, want dit kan natuurlijk niet na het jubelmailtje van vorige week. Als je batch kleiner wordt, geen probleem kun je niks aan doen. Maar durf dat dan óók te mailen. Remco.
Zou niet meteen van een kleinere batch uitgaan, geef het even de tijd, als ik het goed heb zou batch #2 bij UnboundVR 3 of 4 dec binnenkomen, geef ze dan even de tijd om het spul uit te zoeken en te versturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakesreleased
JohnnieWbl schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:36:
[...]
Zou niet meteen van een kleinere batch uitgaan, geef het even de tijd, als ik het goed heb zou batch #2 bij UnboundVR 3 of 4 dec binnenkomen, geef ze dan even de tijd om het spul uit te zoeken en te versturen..
Ik ga er vanuit dat mensen met een identieke mail van vorige week, en wel 3 december uitlevering hebben ontvangen, dezelfde batch zijn. Het is niet zo dat die dingen dagelijks binnenkomen.

Edit: Looks like I stand corrected :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PX3bxArzCr7Hs-vQ3rjcm71BK2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zltxnoHOGwjYPtT1g9BSaMNZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Brakesreleased op 04-12-2020 18:44 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCD2020
Just in: (besteld 23 september)

-----------------------------------------------------
Goedenavond,

Hoe later op de dag, hoe schoner het nieuws. 😉 Komende maandag verwachten we weer een partij Reverbs, en daar zit die van jou ook tussen. We doen ons uiterste best deze dan ook meteen te versturen, maar neem het ons niet kwalijk wanneer dit iets later wordt. Zoals je ongetwijfeld weet, heeft PostNL nogal moeite met het verwerken van alle pakketten dus daardoor kan wat vertraging ontstaan. Hij komt eraan!

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
JCD2020 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:52:

Goedenavond,

Hoe later op de dag, hoe schoner het nieuws. 😉 Komende maandag verwachten we weer een partij Reverbs, en daar zit die van jou ook tussen. We doen ons uiterste best deze dan ook meteen te versturen, maar neem het ons niet kwalijk wanneer dit iets later wordt. Zoals je ongetwijfeld weet, heeft PostNL nogal moeite met het verwerken van alle pakketten dus daardoor kan wat vertraging ontstaan. Hij komt eraan!

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus
Zoals ik al zei had je niet veel te vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
ETA's aangepast in TS a.d.h.v. BW update:
[Last Update: December 04, 2020: 60% of Batch #1 shipped, Batch #2 delayed by one day, Batch #3 expected one day earlier]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

JCD2020 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 21:52:

Goedenavond,

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus
Deze mail heb ik ook gehad gisteren. Toch wel benieuwd.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Ik ben na de eerste teleurstelling wat voorzichtiger geworden. Hij doet weer een belofte hij niet kan garanderen. Tja, zou zeker wel leuk zijn als het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
JCD2020 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:24:
Ik ben na de eerste teleurstelling wat voorzichtiger geworden. Hij doet weer een belofte hij niet kan garanderen. Tja, zou zeker wel leuk zijn als het waar is.
Ik zou tekenen voor 1 teleurstelling bij deze launch :P Ik zou er 99% rekening mee houden dat je voor het volgende weekend je headset in huis hebt, alvast gefeliciteerd.

Kijk naar de andere shops, Bestware vertraagt alweer een batch, Amazon zegt nog steeds niet te weten wanneer de headsets binnen kunnen komen, terwijl de laatste tijd HP-stores zelf headsets verkochten (natuurlijk een absolute no-go voor een bedrijf als dit). De Rekenwinkel was duidelijk de juiste keuze om bij te bestellen, achteraf gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains Bush
Ter info; Na een dag (PostNL) vertraging heb ik zojuist de Reverb G2 binnengekregen. Toch sneller dan verwacht. Nu uitpakken, installeren en testen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen120
Ik heb hem vanmiddag ook binnen gekregen! Bestelling was op 7 sept bij de rekenwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
So close...en toch zo ver weg Het is net het corona vaccin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
JohnnieWbl schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:52:
ETA's aangepast in TS a.d.h.v. BW update:

[...]
Oh dit had ik nog niet eens gezien. Zit in batch 2, want op 9 juli besteld. Ondertussen krijgen mensen headsets binnen van andere leveranciers die 2 maanden later hebben besteld.

Zodra er ook maar iets anders uit komt wat gelijkwaardig of beter is zal ik gelijk overstappen. Eerst heeft Oculus/FB het verziekt bij mij en nu HP al voor dat ik het headset op heb gehad. Klantenbinding is ook duidelijk iets uit het verleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Beakzz schreef op zondag 6 december 2020 @ 03:38:
Oh dit had ik nog niet eens gezien. Zit in batch 2, want op 9 juli besteld. Ondertussen krijgen mensen headsets binnen van andere leveranciers die 2 maanden later hebben besteld.
Wat denk je van de mensen die blijkbaar via de officiële HP-sites (VK en Frankrijk kwamen voorbij) gewoon uit voorraad konden bestellen terwijl het gros van de preorders nog een onbekende leverdatum heeft. Dat is natuurlijk iets wat geen vertrouwen geeft in toekomstige beloftes van HP dat een preorder je ervan verzekert dat je het product als eerste in handen krijgt. Captain hindsight had begin juli €600 aan bitcoin gekocht ipv een G2, nu verkocht en van de €600 winst een G2 laten bezorgen afgelopen week :P

Vind het persoonlijk belangrijker dat de headset werkt aangezien hij waarschijnlijk nog in de beloofde herfst aankomt (en een Q1 heb gehaald om mee te spelen tot de G2 geleverd wordt). Cashback zou wel nice zijn maar dat zal wel een duur grapje voor HP worden als iedereen vindt dat ze er recht op hebben.

Ik ga uit van batch #2 vlak voor of na komend weekend, afhankelijk van hoe lang het blijft liggen bij: de broker, de transporteur, het BW magazijn, de transporteur.. Worden ma en di drukke dagjes voor BW.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnieWbl op 06-12-2020 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Alternate (duitsland meen ik te herrinneren) deed het nog beter, liet de eerste tig preorders binnenstromen voor de RTX3000 serie kaarten, toen gooiden ze de prijs omhoog en bestelden de laatkomers diezelfde kaarten voor hoger bedrag. Guess who die kaart eerder kreeg? Sommige shops denken dat niks onopgemerkt blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23-11-2022
Hallo Allemaal,

Ik lees dat veel mensen hem op amazon.es (spanje) hebben besteld. Krijg je dan gewoon dezelfde versie als die je bij een Nederlandse webshop krijgt? Zitten hier nog haken en ogen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Royvh schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:29:
Hallo Allemaal,

Ik lees dat veel mensen hem op amazon.es (spanje) hebben besteld. Krijg je dan gewoon dezelfde versie als die je bij een Nederlandse webshop krijgt? Zitten hier nog haken en ogen aan?
Het zou dezelfde headset moeten zijn (EU-plug), maar momenteel is de versie met controllers niet beschikbaar volgens mij. Qua verzending zou je de komende week reddit en discord even in de gaten kunnen houden, Amazon heeft nog erg weinig info over zelfs de 1e batch preorders. Waarom niet gewoon bij de Rekenwinkel bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
Dank voor je snelle antwoord Jhonnie. Ik zou hem eigenlijk alleen voor simracing gebruiken dus controllers zijn niet nodig.

De rekenwinkel zou kunnen inderdaad. Heb nog nergens wat besteld en zag dat op amazon.es wel de versie zonder controllers beschikbaar. Dus vandaar dat ik dacht kan hem ook gewoon daar bestellen dan..

Maar wilde even de ervaringen weten en of het een risico kan zijn ivm garanties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@Royvh Ik heb geen ervaring met RMA/garantie bij Amazon.es, misschien zijn hier anderen met ervaring.

Rekenwinkel is goedkoper en ik gok (niks is zeker met deze launch) dat je je G2 eerder in huis hebt dan via Spanje (misschien kan Klaas deze wel uit voorraad leveren, belletje maandag?). Daarnaast lijkt mij RMA / garantie bij een NL'se shop qua taal en locatie vele malen makkelijker, dus ik snap niet waarom je naar Amazon.es zou gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door JohnnieWbl op 06-12-2020 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
@JohnnieWbl ik zal de rekenwinkel inderdaad eens een mailtje sturen. Zie dat die nu op verzenddatum 09-12 staat. Maar je weet het inderdaad nooit met deze launch...

De versie van amazon.es zou tussen 12-15 dec geleverd worden en ze hebben 9 stuks op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Ik zit die livestream terug te kijken van MRTV, hoewel die man echt zijn best doet. Maar wat kan die man herhalen zeg, die lult 2,5 uur voor 10 minuten informatie over te brengen 😒 zie YouTube: MRTV LIVE - Failed Reverb G2 Launch - What Went Wrong? How Can HP Ma...

Wat er blijkbaar gebeurd is, in vooral Duitsland en Oostenrijk dat er units van G2 werden geleverd als vrije voorraad aan winkels. Dus je kon daar gewoon binnenlopen, en zonder problemen afrekenen en je was eigenaar. Daar komt dus die Bestware rebate vandaan, als goedmaker voor deze blamage van HP.

Probleem twee is dat ENKEL de duitse en oostenrijkse kopers die cashback krijgen. Dat is natuurlijk krom, meer mensen hebben ge-preorderd (bij bestware, en buiten de duitse regionen wonen) en die hebben er geen recht op. Dus dat is nog een issue waar ze naar moeten kijken. Evenals de cutoff-date wanneer die cashback niet meer geldt. Uiteraard is het heel makkelijk om die mensen eruit te vissen die vrije voorraad gekocht hebben, en ook proberen die cashback te vangen.

Verder haalt hij aan dat de instructies nogal slecht zijn, er zit een papiertje in de doos wat de koper informeert hoe de headset van stroom voorzien wordt. Maar verder geen basis stappen zoals steam installeren, WMR driver enz. Daar is inderdaad wat voor te zeggen, gezien het echt geen rocketscience is. Maar ik als redelijk ervaren computergebruiker zou dit ook even moeten uitzoeken. En ik heb een HTC Vive en een Oculus Rift CV1 geprobeerd.

[ Voor 17% gewijzigd door JCD2020 op 06-12-2020 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rko
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 09:31

Rko

Net deze email van de rekenwinkel ontvangen, mijn besteldatum was 9 november:

Goedemorgen,

We hebben een leverdatum van de Reverb op jouw order! De verwachte levertijd die we vanochtend kregen, is 9-12-2020. Dat is overmorgen al, dus hopelijk kunnen we hem dan ook woensdag al versturen. Dit hangt een beetje af van de drukte bij PostNL, maar het duurt nu niet lang meer!

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p5K5yM_H_AmVBoYtXs8aDuE3XmI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HduhFRB9QRrw3CtAr7nbBU6U.png?f=fotoalbum_large

Besteldatum 25 okt..en precies op tijd voor Medal of Honor :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02 23:20
Ik heb zojuist een email ontvangen dat ik het binnen 2 dagen opgestuurd krijg (derekenwinkel) ;). Paar weken geleden besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KPRS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik heb ook zojuist een mail binnen gekregen: 16 november besteld en de verwachte levertijd is 09-12-2020!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mijn bestelling was van 3 november en ik kreeg deze mail.

Goedemorgen,

We hebben een leverdatum van de Reverb op jouw order! De verwachte levertijd die we vanochtend kregen, is 8-12-2020. Dat is morgen al, dus hopelijk kunnen we hem dan ook morgen al versturen. Dit hangt een beetje af van de drukte bij PostNL, maar het duurt nu niet lang meer!

Doet de Rekenwinkel goed. Vorige week mailde hij nog hopelijk eind December, dus wilde blijkbaar niet te veel hoop geven.
Erg blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seriousjin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:49

seriousjin

Let's get seriously serious..

Die van mij wordt waarschijnlijk woensdag verstuurd! Psyched!

"You may be big, but I am serious!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik had vrijdag ook de mail gekregen:

Hoe later op de dag, hoe schoner het nieuws. 😉 Komende maandag verwachten we weer een partij Reverbs, en daar zit die van jou ook tussen...

Maar ik heb verder geen mail gekregen. Ik had de bestelling via Klarna in oktober gedaan, alleen om 1 of ander reden geven Klarna en de Rekenwinkel elkaar de schuld om na een maand na bestelling de order te cancellen...
Toch verzekerde Klaas mij van een order en zou me daarna een ideal link geven....Tot op heden, noppes gehad met wel al die mailtjes van hem

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
Mensen die vandaag nog wat van Unbound hebben gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Royvh schreef op maandag 7 december 2020 @ 14:56:
Mensen die vandaag nog wat van Unbound hebben gehoord?
Je hebt toch niet uiteindelijk daar je bestelling gedaan voor de versie zonder controllers, met verwachte leverdatum 14-01? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
@JohnnieWbl haha nee nee. Daar heb ik een pre-order gedaan op 25 september voor de versie zonder controllers.

Maar ik kon nergens hoogte krijgen of deze versie door ging of wat daar de verwachte levertijd van gaat zijn. De rekenwinkel had hem ook offline gehaald.

Dus probeer wat info te winnen hier en daar. Lees er ook vrij weinig over op reddit etc

+ heb een soort deadline voor een afstudeerproject maar goed. Niemand wist dat de launch van de bril zo ging lopen natuurlijk! Heb inmiddels te horen gekregen dat ze verwachten in de laatste 2 weken van december te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Royvh schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:15:
Maar ik kon nergens hoogte krijgen of deze versie door ging of wat daar de verwachte levertijd van gaat zijn. De rekenwinkel had hem ook offline gehaald.
Hoezo offline? https://www.derekenwinkel...-new-generation-1830.html

Heb net in de TS ff gelinkt naar hun laatste bericht voor meer info: https://unboundvr.nl/hp-reverb-g2-release-datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
@JohnnieWbl ja klopt. Maar hij heeft een tijdje offline gestaan. Dus vroeg mij af of de leveranciers wat meer wisten dan ik.

Dank voor je link naar de update. Ik heb deze mail inderdaad ontvangen maar zat bij ongewenste mail.. my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Is die levertijd serieus? Want dan kan ik mij G2 nog beter daar bestellen dan bij Bestware. Die komt op zijn vroegst eind deze week en zelfs dat valt nog maar te bezien. En ook die €50 cashback is niet gegarandeerd naar bestellingen uit andere landen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Beakzz schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:22:
Is die levertijd serieus? Want dan kan ik mij G2 nog beter daar bestellen dan bij Bestware. Die komt op zijn vroegst eind deze week en zelfs dat valt nog maar te bezien. En ook die €50 cashback is niet gegarandeerd naar bestellingen uit andere landen.
Van de Rekenwinkel is het de versie zonder controllers. Of de levertijd klopt weet niemand, vandaar dat ik ook aanraadde met ze te bellen over de status. Ik denk inderdaad dat onze G2's (Batch #2 van Bestware) ergens zaterdag-dinsdag komen, wat voor mij prima is op de totale wachttijd sinds juli :P
Het komt en het gaat ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JohnnieWbl op 07-12-2020 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
@JohnnieWbl de man met gouden geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha idd... Heb mijzelf dat ook lang voorgehouden, maar mijn geduld begint echt op te raken. Dit is niet de reden waarom ik een vroege pre-order plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Vandaag heb ik een mailtje ontvangen van De Rekenwinkel dat mijn bril onderweg is. *O* (26 okt)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
Beakzz schreef op maandag 7 december 2020 @ 15:29:
[...]

Haha idd... Heb mijzelf dat ook lang voorgehouden, maar mijn geduld begint echt op te raken. Dit is niet de reden waarom ik een vroege pre-order plaats.
Snap ik helemaal. Maarja helaas hebben de leveranciers ook niet overal invloed op. Ik geloof wel dat unbound er alles aan doet om zo snel mogelijk uit te leveren. Geloof dat ze vandaag ook weer stuks ging versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
JohnnieWbl schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:49:
[...]

Ik zou tekenen voor 1 teleurstelling bij deze launch :P Ik zou er 99% rekening mee houden dat je voor het volgende weekend je headset in huis hebt, alvast gefeliciteerd.
Krijg dus nog geen G2... Told you so! Hij kan de septembermaand niet eens aan backorders wegwerken. Dus waarschijnlijk 10 van die dingen binnengehad. Bedankt voor de felicitaties! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
JCD2020 schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:31:
Krijg dus nog geen G2... Told you so! Hij kan de septembermaand niet eens aan backorders wegwerken. Dus waarschijnlijk 10 van die dingen binnengehad. Bedankt voor de felicitaties! ;w
Ik hoef deze week niet elke dag van dit soort opmerkingen hoor. Maandag is voor de meesten het begin van de week, mijn aanname geldt tot het weekend, pas vanaf zaterdag graag de sarcastische opmerkingen. :)

Als jouw order van 23-09 nu nog niet verstuurd is kan dat 2 dingen betekenen: 1) er is iets mis met je order of 2) ze hebben de complete batch niet helemaal kunnen verwerken. Ik gok op het laatste. Zoals je zelf ook kunt lezen is er tot in ieder geval halverwege november (Bestware is nog niet eens bij 8 juli) bevestigd, je opmerking over batchgrootte slaat dus nergens op. Veel succes/sterkte met het vinden van een beetje geduld (ik snap echt wel dat het met deze launch lastig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Ga dan je niet dusdanig mengen in een ervaring of voorspelling geven wat jij totaal niet kan waarmaken. Het is een extra schop tegen mijn al zere twee benen.

Teleurstellingen zijn niet leuk, en als je dan zo reageert op mijn ervaring dan kun je dit terugverwachten. Een batch verwerken? Hij kon 300 orders in twee dagen de deur uitsturen. Als hij er 100 had gehad, dan had ik uiterlijk woensdag er makkelijk een kunnen hebben. Hij moet een factuur printen en een postnl label op de doos plakken. Basta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@JCD2020 Tegen benen trappen is zeker niet mijn bedoeling, en nogmaals ik snap dat het wachten en de valse hoop frustrerend is. Terechte kritiek is prima en in veel gevallen deze launch terecht, maar onterechte kritiek doet afbreuk aan de aard van het probleem en helpt niemand behalve jezelf (kort).

Maar ik snap de hint en zal niet meer op je reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
JCD2020 schreef op maandag 7 december 2020 @ 16:58:
Ga dan je niet dusdanig mengen in een ervaring of voorspelling geven wat jij totaal niet kan waarmaken. Het is een extra schop tegen mijn al zere twee benen.

Teleurstellingen zijn niet leuk, en als je dan zo reageert op mijn ervaring dan kun je dit terugverwachten. Een batch verwerken? Hij kon 300 orders in twee dagen de deur uitsturen. Als hij er 100 had gehad, dan had ik uiterlijk woensdag er makkelijk een kunnen hebben. Hij moet een factuur printen en een postnl label op de doos plakken. Basta
ocf81 zegt net dat zijn bestelling van 26 oktober onderweg is. Dan zou die van jou er toch ook aan moeten komen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:04
(NL/BE) UnboundVR
Volgens deze post:
Batch 1: preorders van juni en juli, reeds uitgeleverd;
Batch 2: preorders t/m 21 november, worden vanaf 3/4 december verwacht;
Laatste update 1 december

Kleine update; 13 november een bestelling gedaan voor een Reverb G2 met controllers. N.a.v. van de e-mail van UnboundVR zou die 3/4 december verstuurd worden. Afgelopen vrijdag telefonisch contact gehad en gaf aan inderdaad verstuurd te worden, zaterdag 5 of maandag 7 ontvangst.

Net telefonisch contact gehad, de levering is vertraagd. Heel misschien deze week een heel kleine batch, allemaal onzeker. Degene aan de telefoon gaf wel een vermoedelijke oorzaak: de vrachtwagen heeft misschien een lekke band gehad..afwachten dus.. Eerdere (e-mail)communicatie van UnboundVR is in ieder geval niets waard.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
Birelissimo schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:36:
(NL/BE) UnboundVR
Volgens deze post:

Kleine update; 13 november een bestelling gedaan voor een Reverb G2 met controllers. N.a.v. van de e-mail van UnboundVR zou die 3/4 december verstuurd worden. Afgelopen vrijdag telefonisch contact gehad en gaf aan inderdaad verstuurd te worden, zaterdag 5 of maandag 7 ontvangst.

Net telefonisch contact gehad, de levering is vertraagd. Heel misschien deze week een heel kleine batch, allemaal onzeker. Degene aan de telefoon gaf wel een vermoedelijke oorzaak: de vrachtwagen heeft misschien een lekke band gehad..afwachten dus.. Eerdere (e-mail)communicatie van UnboundVR is in ieder geval niets waard.
Thanks voor de update👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakesreleased
(NL/BE) UnboundVR
Volgens deze post:

Thanks voor de update. Jammer dat ze vrijdag mailen het komt maandag (ook naar mij), maar niet even een general update sturen. Sorry maar zo bind je geen klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
(NL/BE) UnboundVR
Volgens deze post:

Ik heb gisteren gemaild en kreeg het volgende bericht (besteld op 7 november)
Helaas is er een kleine vertraging in de voorraad aanlevering naar ons magazijn opgelopen, waardoor we deze nieuwe voorraad a.s. maandag of dinsdag verwachten te ontvangen. Wanneer de producten in ons magazijn toekomen zullen deze nog dezelfde dag worden verwerkt en verzendklaar worden gemaakt, dus hopelijk kun je deze spoedig in ontvangst nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@Birelissimo
Ok, jammer. BW heeft batch 2 en 3, die vandaag aan zouden komen, ook nog niet bevestigd. Benieuwd of die met meer info komen nog vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Brakesreleased schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:40:
[...]

Thanks voor de update. Jammer dat ze vrijdag mailen het komt maandag (ook naar mij), maar niet even een general update sturen. Sorry maar zo bind je geen klanten.
Inderdaad... Daarvoor kreeg je netjes updates wanneer er veranderingen waren, maar juist wanneer je elke dag op een verzendbevestiging zit te wachten laten ze het afweten. Leverdatum van de bestelling verandert ook elke dag gewoon met de datum van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
Zijn de leveringen / batches van de rekenwinkel en unbound niet dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:04
Royvh schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:46:
Zijn de leveringen / batches van de rekenwinkel en unbound niet dezelfde?
Gezien de verschillende communicatie van beide partijen ga ik daar niet van uit. Hoe dat achter de schermen/fysiek is, geen idee..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
MrBlueEyes schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:30:
[...]

ocf81 zegt net dat zijn bestelling van 26 oktober onderweg is. Dan zou die van jou er toch ook aan moeten komen?
Dat had ik even over het hoofd gezien, ik hou eventjes mijn mond. Dat maakt de situatie compleet van kwaad tot erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
Birelissimo schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:51:
[...]

Gezien de verschillende communicatie van beide partijen ga ik daar niet van uit. Hoe dat achter de schermen/fysiek is, geen idee..
Ja inderdaad daarom vroeg ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdeppie
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-09 19:47
Hier ook mail van De Rekenwinkel gekregen. Op 10-11 besteld en krijg nu mail dat die op 9-12 afgestuurd wordt.
Versie met controllers.
Ben benieuwd of het klopt...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 15:19
Mdeppie schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:58:
Hier ook mail van De Rekenwinkel gekregen. Op 10-11 besteld en krijg nu mail dat die op 9-12 afgestuurd wordt.
Versie met controllers.
Ben benieuwd of het klopt...
Jij krijgt nog mail. Ik kreeg ook van het weekend de mail met schone verhalen dat mijn G2 er maandag toch echt bij gaat zitten. Als ik op de klok kijk heb ik zo'n vermoeden dat het hem niet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
@JohnnieWbl trouwens geen antwoord gekregen op mijn mail of de datum klopt van de versie zonder controllers bij de rekenwinkel ondanks je advies.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Voor ervaringen met de G2 kun je terecht in het volgende topic: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen