Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Had verwacht dat ik morgen of overmorgen mijn G2 zou krijgen van Bestware maar volgens mij heeft zelfs nog niemand die buiten Duitsland woont en in batch 1 zitten (bestellingen van 8 juli en daarvoor) nog een track en trace gekregen.
En dus nog geen update over de 2e batch waar ik in zit (besteld op 10 juli). De headsets van batch 2 zou eerst vorige week vrijdag bij hun binnenkomen maar bestware zei dat die iets vertraagd was en dus vandaag zou komen.
Maar via hun reddit pagina is het dus doodstil en geen update(s).
Dus ik ga er nu maar vanuit dat ik 'm volgende week krijg maar eigenlijk ga ik nu nergens meer echt vanuit. Zal me niks verbazen dat die bestelling(en) die hun zouden krijgen ergens anders zijn belandt ofzo (bij de rekenwinkel en unbound bv! :P ).

[ Voor 9% gewijzigd door Plugin op 07-12-2020 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Royvh schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:37:
@JohnnieWbl trouwens geen antwoord gekregen op mijn mail of de datum klopt van de versie zonder controllers bij de rekenwinkel ondanks je advies.
Mijn advies was even te bellen, mails duren vaak sowieso rond 3 werkdagen en in deze tijd is 5+ dagen niet ongebruikelijk (ervaring met BW iig).
Plugin schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:29:
En dus nog geen update over de 2e batch waar ik in zit (besteld op 10 juli).
Inderdaad, en dit snap ik dus niet. Ze zien wel in dat het makkelijker is om via een forum als reddit klanten van informatie te voorzien ipv allemaal emails te beantwoorden, en dan nemen ze niet de moeite om een korte update te plaatsen bij het aflopen van een ETA. Benieuwd of het echt een vertraging is of simpelweg geen update geplaatst onder het mom van "oh ja, Tom was vrij", hoe dan ook slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
Ja erg vreemd. Of ze zijn ontiegelijk druk en gunnen zicht momenteel geen tijd voor reddit etc of er is weer iets totaal in de soep gelopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Birelissimo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:04
Plugin schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:14:
Ja erg vreemd. Of ze zijn ontiegelijk druk en gunnen zicht momenteel geen tijd voor reddit etc of er is weer iets totaal in de soep gelopen.
Reken er maar op dat de webshops uiteindelijk wel hun best doen, daar worden ze op afgerekend. Door de klant en de supplier.

Ik vermoed dat HP de fuckups veroorzaakt. Dat verklaart ook de e-mails die we krijgen en daarna de teleurstellingen.

Ik denk dat de webshops oprecht niet weten wanneer ze wat krijgen bij uitstel. Het is alleen de kunst dit juist naar de klant te communiceren. Iets niet weten is immers ook informatie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 23-11-2022
Birelissimo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:12:
[...]

Reken er maar op dat de webshops uiteindelijk wel hun best doen, daar worden ze op afgerekend. Door de klant en de supplier.

Ik vermoed dat HP de fuckups veroorzaakt. Dat verklaart ook de e-mails die we krijgen en daarna de teleurstellingen.

Ik denk dat de webshops oprecht niet weten wanneer ze wat krijgen bij uitstel. Het is alleen de kunst dit juist naar de klant te communiceren. Iets niet weten is immers ook informatie.
Mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling vanuit Unbound VR klaar staat voor verzending (besteld op 7 november).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Birelissimo
k-city schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:55:
Ik krijg net een mailtje dat mijn bestelling vanuit Unbound VR klaar staat voor verzending (besteld op 7 november).
Goed nieuws! Ik heb de 13de besteld dus ben benieuwd.

Veel plezier er van alvast!!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brakesreleased
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-04-2024
Same here! Verzendmailtje van Unbound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
MrBlueEyes schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:36:
Mijn bestelling was van 3 november en ik kreeg deze mail.

Goedemorgen,

We hebben een leverdatum van de Reverb op jouw order! De verwachte levertijd die we vanochtend kregen, is 8-12-2020. Dat is morgen al, dus hopelijk kunnen we hem dan ook morgen al versturen. Dit hangt een beetje af van de drukte bij PostNL, maar het duurt nu niet lang meer!

Doet de Rekenwinkel goed. Vorige week mailde hij nog hopelijk eind December, dus wilde blijkbaar niet te veel hoop geven.
Erg blij!
Ben benieuwd of ik vandaag nog wat hoor.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 19:42
Ben benieuwd of ik vandaag nog een T&T krijg, kunnen we over de volgende schakel in de keten klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
  • Laatst online: 22-06 21:16
Ik lees hier nu de tweede 'preorder' die na mij besteld heeft, ook een toebedeeld gekregen. Man man man, bestware en HP... De Rekenwinkel leert van de beste, en doet er nog een schepje bovenop. Mijn mail van vanochtend 11:50 is tot nu toe onbeantwoord gebleven.

Hoe moeilijk kan het zijn, een lijst maken met bestelnummers in excel, de besteldatum en afvinken of ze er een gekregen hebben. Het is geen rocketscience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-08 18:02
Vandaag gebeld naar Bestware, en daar 2 dingen te horen gekregen, dat de 2e en 3e batch in Duitsland zijn(waren er al op 4 december). Nu word er vanuit het magazijn direct verstuurd als je in Duitsland woont maar als je buiten Duitsland woont dat ze eerst naar het Bestware magazijn (andere plaats) vervoerd moeten worden voordat ze internationaal gaan.
Erg vaag allemaal en heb het idee dat ze zelf niet weten waar die palletten zijn.

Oh ja ik heb op 8Juli gepreordered maar net buiten de eerste batch :'(

[ Voor 7% gewijzigd door WimHam op 08-12-2020 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
WimHam schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:07:
Vandaag gebeld naar Bestware, en daar 2 dingen te horen gekregen, dat de 2e en 3e batch in Duitsland zijn(waren er al op 4 december). Nu word er vanuit het magazijn direct verstuurd als je in Duitsland woont maar als je buiten Duitsland woont dat ze eerst naar het Bestware magazijn (andere plaats) vervoerd moeten worden voordat ze internationaal gaan.
Erg vaag allemaal en heb het idee dat ze zelf niet weten waar die palletten zijn.
Dat is dezelfde info als vrijdag, had vandaag wel op iets nieuws gehoopt eigenlijk (bijv een bevestiging van aankomst van batch 2 en 3 bij de broker gister).

Ik wil echt graag geloven dat ze hun best doen, maar ik snap niks van het uitblijven van communicatie op dit moment. 1 reddit post updaten is voldoende, en imho zou dat het al waard zijn ook al kost dat voor 1 headset een extra dag. Alleen al kijkend naar de tijd die het kost om de extra mails en telefoontjes te beantwoorden (en geloof me dat gebeurt nu), dan kun je toch beter een centrale update op het web zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-09 15:19
Iemand al meer nieuws van de Rekenwinkel?

Afgelopen vrijdag dit:

Goedenavond,

Hoe later op de dag, hoe schoner het nieuws. 😉 Komende maandag verwachten we weer een partij Reverbs, en daar zit die van jou ook tussen. We doen ons uiterste best deze dan ook meteen te versturen, maar neem het ons niet kwalijk wanneer dit iets later wordt. Zoals je ongetwijfeld weet, heeft PostNL nogal moeite met het verwerken van alle pakketten dus daardoor kan wat vertraging ontstaan. Hij komt eraan!

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus

Maareh... dan blijft het weer stil helaas. Iemand al wel wat gekregen sinds deze mail?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Birelissimo
JohnnieWbl schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:21:
[...]

Dat is dezelfde info als vrijdag, had vandaag wel op iets nieuws gehoopt eigenlijk (bijv een bevestiging van aankomst van batch 2 en 3 bij de broker gister).

[...]

Ik wil echt graag geloven dat ze hun best doen, maar ik snap niks van het uitblijven van communicatie op dit moment. 1 reddit post updaten is voldoende, en imho zou dat het al waard zijn ook al kost dat voor 1 headset een extra dag. Alleen al kijkend naar de tijd die het kost om de extra mails en telefoontjes te beantwoorden (en geloof me dat gebeurt nu), dan kun je toch beter een centrale update op het web zetten?
Het uitblijven van communicatie is wel jammer inderdaad. Mijn vermoede is dat HP hier geen toestemming/geen goedkeuring voor geeft.

Dat zie ik veelal gebeuren in mijn business. Wij werken ook met fysieke producten in concessie van een fabrikant. Die zijn erg goed in marketing, maar bij issues is het echt huilen met de pet op. Wij kunnen of mogen bepaalde communicatie dan ook niet doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birelissimo
Update: net even op mijn account bij UnboundVR gekeken. Staat mijn bestelling op voltooid. Met dpd track&trace nummer. Nog geen e-mail gehad.

13 november besteld.

Bij jullie?

Edit: inmiddels ook e-mail :)

[ Voor 8% gewijzigd door Birelissimo op 08-12-2020 19:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royvh
@Birelissimo Ah top. Goed om te horen. Hopelijk andere wachtende ook dan.

Zelf heb ik de versie zonder controllers op 25 september besteld. Laatste 2 weken van december verwachten ze maar we weten allemaal hoe het kan gaan met deze launch haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Royvh op 08-12-2020 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:13

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmmm, ik zie na de berichten hier nu in mijn account op UnboundVR dat mijn order staat op "Voltooid" en bij bezorgdatum zag ik 8 december. Maar geen enkele mail gehad dat er iets verzonden zou zijn, en in de bus zit ook geen briefje van DPD... ik ben benieuwd of dit goed gaat.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Lijkt erop dat De Rekenwinkel zich nu verschuild achter de drukte bij PostNL. Maar ik ben niet achterlijk, je kan een zending probleemloos labelen en in het proces krijgen. Dan zie je de zending voorgemeld staan op je PostNL app, en dit zie ik nu (ook voor die echt die mail ontvingen) nieteens gebeuren. En die zending zal inderdaad niet binnen een dag aankomen, zo realistisch ben ik.

Conclusie, hij heeft te snel geroepen en beloofd. En de volgorde van bestellen daargelaten... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Cruisix schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:35:
Iemand al meer nieuws van de Rekenwinkel?

Afgelopen vrijdag dit:

Goedenavond,

Hoe later op de dag, hoe schoner het nieuws. 😉 Komende maandag verwachten we weer een partij Reverbs, en daar zit die van jou ook tussen. We doen ons uiterste best deze dan ook meteen te versturen, maar neem het ons niet kwalijk wanneer dit iets later wordt. Zoals je ongetwijfeld weet, heeft PostNL nogal moeite met het verwerken van alle pakketten dus daardoor kan wat vertraging ontstaan. Hij komt eraan!

Met vriendelijke groet,

Klaas Kuperus

Maareh... dan blijft het weer stil helaas. Iemand al wel wat gekregen sinds deze mail?
Hmm interessant, ik kreeg zo'n mailtje gisteren. Dat die van mij vandaag zou komen en verstuurd zou worden, maar ook nog niets gehoord inderdaad. Dus dan heeft hij hem niet eens aangemeld bij PostNL.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
MrBlueEyes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:27:
[...]

Hmm interessant, ik kreeg zo'n mailtje gisteren. Dat die van mij vandaag zou komen en verstuurd zou worden, maar ook nog niets gehoord inderdaad. Dus dan heeft hij hem niet eens aangemeld bij PostNL.
Die zal ook wel in de zoekgeraakte vrachtwagen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
veenm76 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:32:
[...]

Die zal ook wel in de zoekgeraakte vrachtwagen zitten.
Hij had dat mailtje ook beter niet kunnen sturen. 30 november had ik contact opgenomen toen kreeg ik te horen dat ik hem niet eerder dan eind december kan verwachten. En nu dus de melding gisteravond dat hij hem vandaag binnen zou krijgen. Maar ik zie het verder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Ik krijg net een ontwijkend antwoord van de rekenwinkel om 20.47. nogmaals hem duidelijk gemaakt dat niet gebeurd wat hij beloofd in diezelfde email. Mensen die na mij bestellen krijgen veel hardere beloftes van een geschatte levertijd.

Nu ik dus weer in overdrive aan het nadenken ben, bekruipt mij het idee dat deze units gedropshipped worden vanuit duitsland. Dat is de enige verklaring voor deze wazige berichtgeving. Ook dit direkt deze vraag gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
Ach het wachten op mijn 3090 heeft mijn geduld al aardig beproefd de afgelopen tijd en aanstaande donderdag toch eerst even Cyberpunk. De Reverb heeft geen haast maar dat wachten he dit jaar op van alles en nog wat, dat vergt wel wat hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
Net een DPD mail gehad dat ik een pakketje ga ontvangen van Unbound VR, 13 november besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
hardware4live schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:00:
Net een DPD mail gehad dat ik een pakketje ga ontvangen van Unbound VR, 13 november besteld
Dan heeft Unbound het uiteindelijk vele malen beter voor elkaar dan de Rekenwinkel... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
[...]

Ja daar ga ik in principe ook wel vanuit maar de 1e batch (bestellingen voor 8 juli!) hebben ze binnen sinds vorige week donderdag. Een aantal Duitsers hebben die bestelling al thuis gekregen (niet alle Duitsers) en buiten Duitsland hebben ze zelfs nog steeds geen track en trace nummer gekregen, niks. Ook al waren velen buitenlanders dus 1 van de eerste bestellers. Natuurlijk duurt het wel wat langer voor buitenlanders maar we zijn nu alweer 6 dagen verder! Vele headsets die ze dus volgens Bestware hebben ontvangen van HP en de eerste bestellers vanuit het buitenland horen 0,0 over hoe en wat.

De 2e batch (ik zelf besteld 10 juli daar) zouden ze afgelopen vrijdag krijgen maar zeiden ze was met 1 dag uitgesteld en de 3e batch zou ook komen afgelopen maandag (1 dag eerder dan verwacht (in het weekend doen ze niks zeg volgens hun in Duitsland qua pakketverzending). Ze hielden alles ook netjes bij met de status van de batches die heel snel werden bijgewerkt op hun reddit site. Sinds gisteren en vandaag opeens 0 updates qua status of reacties, daarvoor juist wel. Dus ze waren best goed qua communicatie en nu opeens niet. Ze worden nu best afgerekend gezien de reacties op hun reddit pagina als je de nieuwste reacties bekijkt:
https://www.reddit.com/r/...n_hp_reverb_g2_preorders/

Het is ok als opeens velen een update/mail kregen van hun bestelling met verzonden etc. Maar niks, nul.

Ik maak me niet druk ofzo maar vreemd is het wel. Bestware heeft zelf nu al mega slechte reclame, ze moeten echt mega pissed off zijn tegenover HP als je ziet dat bv hier in Nederland of in Polen (& dus ook geen officiële HP partner(s) en weet ik waar headsets krijgen om de haverklap, dan ga je je echt niet meer als bedrijf netjes gedragen tegenover HP en maar zwijgt, wat ze ook niet deden echt maar nu zwijgen ze blijkbaar wel naar hun klanten toe vreemd genoeg en dus nogmaals nog vreemder gezien de voorgeschiedenis.

Mja ik blijf in goed vertrouwen 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Plugin op 09-12-2020 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Update van BW:
December 09, 2020: Issues in logistical supply chain from airport to HP air broker due to general overload of incoming goods from China, only one third of Batch #2 has arrived and 2 days late, rest of batch is in Germany but not yet at warehouse, awaiting news hourly and update the post.
Hi all, our apologies for going quiet in here, but there were too many unclear information floating around between HP, the factory, the logicstical companies in between and HP's and our air broker, which we needed to sort out first in order have some reliable facts that we can communicate.

The facts:

Batch #2, #3 and #4 left the factory in China as scheduled and are on already on Germany soil. Due to massive issues in logistical supply chain from the airport to the air broker caused by the momentarily general overload of incoming goods from China, only one third of batch #2 has just arrived at the warehouse - 2 days late, meaning that our given estimated times of arrivals are no longer stable. The rest of the batch is close to the warehouse and waiting for approval to deliver. We are awaiting news hourly and update the post accordingly.

We have shipped 60% of batch #1 to DE customers since last Thursday via air broker. In order to ensure FIFO, we've blocked 40% for pre-orders with payment options cash on delivery and pre-orders from outside of Germany. This stock is still on its way to our warehouse with estimated delivery tomorrow. This delivery time is also much longer than usual due to reasons above. We can start shipping to you immediately after receiving the goods.

This back and forth with logistical troubles might seem messy for you, but it is not uncommon, espacially in times after Black Friday and before Christmas. Usually this information gets not communicated publicly, but as pressure towards us is just overwhelming we are forced to full transparency.

I am on the phone all day and we are escalating with our air broker and HP's couriers to figure out how to speed up the delivieres.

Edit: To clarifiy the 40% "block": Instead of being delivered by the air broker directly, orders from countries other Germany and orders with Cash on delivery have to be fulfilled by ourself (logisctial reasons) and the stock needs to come from the broker's depot to our warehouse in Leipzig first before we can ship it to you. This difference in time leads to the fact that 40% of the orders from batch #1 did not receive their tracking code already, even though we are processing all orders FIFO. The stock for the 40% is still on the way to our warehouse and the delivery time the moment is unaccaptable long, which we are working on.
Had gehoopt dat ze te druk met onze G2's waren om een update te geven, blijkbaar gewoon geen prio voor ze en imho niet HP aan te rekenen.

Als ik dit zo bekijk (de Nederlandse Batch 1 orders komen morgen pas aan bij het BW magazijn, levering dan 2-3 dagen later?), duurt het sowieso nog een dikke week voor Nederlandse batch 2 orders die bij de 33% zitten die geleverd zijn.

[ Voor 144% gewijzigd door JohnnieWbl op 09-12-2020 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:23

BM

Moderator Spielerij
Los van 'wiens schuld' het is. De clusterf*ck word alleen maar groter. Communicatie vanuit HP is beroerd. Bedrijven proberen er nog wat van te maken, maar daarmee word het eigenlijk alleen maar onduidelijker.

Ik zit zelf in batch #2, maar voor nu geloof ik dat ik blij mag zijn als ik die voor kerst nog mag ontvangen...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plugin
  • Niet online
In elk geval nieuws en dus weer iets licht aan de horizon. Zit wel bij de eersten van batch 2 maar dit stukje:
We have shipped 60% of batch #1 to DE customers since last Thursday via air broker. In order to ensure FIFO, we've blocked 40% for pre-orders with payment options cash on delivery and pre-orders from outside of Germany.
Ze geven dus voorrang aan Duitsers eerst? En niet zozeer wie het eerste besteld? alle buitenlandse orders zijn geblocked of ook 40% daarvan? Erg vaag stukje en dus niet wat ze eerder zeiden: eerste komt eerste maalt.

Geen vertrouwen dat ik binnenkort ook al zit ik bij de eerste in batch 2 qua bestelde datum een track nummer krijg helemaal omdat degenen in de 1e batch (vooral omdat buitenlanders van batch 1 nog zelfs niks hun kant hebben gekregen).

Had ik nu maar de quest 2 ook maar besteld wat ik eerst van plan was.... wellicht nog steeds geen slecht plan.

[ Voor 13% gewijzigd door Plugin op 09-12-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Plugin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:12:

Ze geven dus voorrang aan Duitsers eerst? En niet zozeer wie het eerste besteld? alle buitenlandse orders zijn geblocked of ook 40% daarvan? Erg vaag stukje en dus niet wat ze eerder zeiden: eerste komt eerste maalt.
Inderdaad, als ik het goed begrijp delen ze een aangekomen batch in 2 stukken: Duitse preorders (gaan vanaf broker meteen naar klant) en Niet-Duitse + rembours preorders (moeten via het BW magazijn naar de klant). Ben benieuwd of ze de aangekomen 33% van batch 2 ook opdelen of dat ze het compleet aan Duitse klanten gaan uitleveren. Blijkbaar duurt het ook een week om de headsets vanaf de broker bij het magazijn te krijgen, dus helaas weten we met deze update nog niet heel veel meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veenm76
Maar weer eens met rekenwinkel gemailed voor mijn bestelling die hopelijk gisteren verstuurd zou worden.

===
Yes, ze gaan er vandaag uit.

Met vriendelijke groet,
===

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
veenm76 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:28:
Maar weer eens met rekenwinkel gemailed voor mijn bestelling die hopelijk gisteren verstuurd zou worden.

===
Yes, ze gaan er vandaag uit.

Met vriendelijke groet,
===
Hmm ik heb er gisteren ook over gemaild maar nog geen reactie gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
JohnnieWbl schreef op woensdag 9 december 2020 @ 11:20:
[...]

Inderdaad, als ik het goed begrijp delen ze een aangekomen batch in 2 stukken: Duitse preorders (gaan vanaf broker meteen naar klant) en Niet-Duitse + rembours preorders (moeten via het BW magazijn naar de klant). Ben benieuwd of ze de aangekomen 33% van batch 2 ook opdelen of dat ze het compleet aan Duitse klanten gaan uitleveren. Blijkbaar duurt het ook een week om de headsets vanaf de broker bij het magazijn te krijgen, dus helaas weten we met deze update nog niet heel veel meer.
De update bevestigd iig dat het een klote bedrijf is. Ongelofelijk dat het minstens een week extra kost om de headsets naar het buitenland te versturen. Bedoel we hebben het niet over een winkel op de hoek die voor het eerst veel producten moet versturen. Dit is een ervaren bedrijf, maar dat zou je niet zeggen als je ziet hoe langzaam het allemaal gaat na dat ze het binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdeppie
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-09 19:47
Kreeg net bericht dat de Reverbs binnen zijn bij de Rekenwinkel en zij er alles aan doen om vandaag alles te versturen.
Ben wederom benieuwd...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
Mdeppie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:07:
Kreeg net bericht dat de Reverbs binnen zijn bij de Rekenwinkel en zij er alles aan doen om vandaag alles te versturen.
Ben wederom benieuwd...
Kreeg geen bericht maar geloof het nu pas als de Reverb hier naast mij op het bureau ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Cruisix schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:57:
[...]

Kreeg geen bericht maar geloof het nu pas als de Reverb hier naast mij op het bureau ligt :)
Zelfde hier. Heb geen reactie op mijn mail meer gehad. Voorlopig heb ik ook nog geen verzend bevestiging gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Aangaande rekenwinkel: Ik ga maar lijdzaam zien, dat mensen die besteld hebben na 23-09-2020 die morgen of overmorgen gewoon zo'n kutbril in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
JCD2020 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:02:
Aangaande rekenwinkel: Ik ga maar lijdzaam zien, dat mensen die besteld hebben na 23-09-2020 die morgen of overmorgen gewoon zo'n kutbril in huis hebben.
Heb je m daarvoor besteld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
veenm76 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:03:
[...]

Heb je m daarvoor besteld? :+
Ik koop mijn brillen bij Charlie Temple, die bestel je op zaterdag en op maandag compleet geslepen en verpakt en al, twee monturen voor 66 euro. Ha, daar kun je op rekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@Beakzz Blijkbaar hebben ze wel door dat een week om intern iets nationaals te verplaatsen, waarvan men wist dat het zou komen, toch wel erg lang is. Duimen dat ze onze orders uit batch 2 wat sneller op hun plek kunnen krijgen, Winter is coming..
Edit: To clarifiy the 40% "block": Instead of being delivered by the air broker directly, orders from countries other Germany and orders with Cash on delivery have to be fulfilled by ourself (logisctial reasons) and the stock needs to come from the broker's depot to our warehouse in Leipzig first before we can ship it to you. This difference in time leads to the fact that 40% of the orders from batch #1 did not receive their tracking code already, even though we are processing all orders FIFO. The stock for the 40% is still on the way to our warehouse and the delivery time the moment is unaccaptable long, which we are working on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:18
JohnnieWbl schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:06:
@Beakzz Blijkbaar hebben ze wel door dat een week om intern iets nationaals te verplaatsen, waarvan men wist dat het zou komen, toch wel erg lang is. Duimen dat ze onze orders uit batch 2 wat sneller op hun plek kunnen krijgen, Winter is coming..

[...]
Ja vroeg mij al af of ze een paar met wagen had ingehuurd :+ Vanaf de 18e 2 weken vakantie dus ik hoop dat het ze lukt. Voorlopig nog maar 33% binnen van de 2e batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
Beakzz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 16:15:
Ja vroeg mij al af of ze een paar met wagen had ingehuurd :+ Vanaf de 18e 2 weken vakantie dus ik hoop dat het ze lukt. Voorlopig nog maar 33% binnen van de 2e batch.
Ik zou eerst zeggen dat er grote kans is dat het voor de 18e binnen is.. maar dat doe ik maar niet :P

Ik gok dat ze die 33% compleet voor Duitse orders gaan gebruiken, is sneller weg en economischer aangezien ze dan de rest van batch 2 en 3 in 1 levering richting hun eigen warehouse kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Hmm, nog geen tracking link ontvangen van De Rekenwinkel of van een vervoerder. Hopelijk morgen wel. Anders morgenavond toch eens gaan informeren hoe het zit.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veenm76
ocf81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:20:
Hmm, nog geen tracking link ontvangen van De Rekenwinkel of van een vervoerder. Hopelijk morgen wel. Anders morgenavond toch eens gaan informeren hoe het zit.
Hier ook nog niet, ze maken het wel overdreven spannend steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdeppie
Ik kreeg vanmiddag op mijn vraag of ze echt vandaag verstuurd worden als antwoord:
======================================
Jazeker, ik heb ze binnengekregen ondertussen dus we doen ons best alles te versturen vandaag.
Met vriendelijke groet,
Klaas Kuperus
======================================

Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het allemaal klopt en een deel in ieder geval verstuurd is. De mensen die de mail met leverdatum 8-12 gekregen hebben moeten nu wel langzaam een track en trace hebben. Mijn mail was voor vandaag en ik heb pas later vandaag betaald dus zal het wel morgen worden voor mij. Zou nog betekenen voor het weekend en dat is feest want ik heb met nipt voor de Kerst gerekend. Dan is alles andere mooi meegenomen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Mdeppie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 18:42:
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het allemaal klopt en een deel in ieder geval verstuurd is. De mensen die de mail met leverdatum 8-12 gekregen hebben moeten nu wel langzaam een track en trace hebben. Mijn mail was voor vandaag en ik heb pas later vandaag betaald dus zal het wel morgen worden voor mij. Zou nog betekenen voor het weekend en dat is feest want ik heb met nipt voor de Kerst gerekend. Dan is alles andere mooi meegenomen.
Als jij een tracktrace krijgt en ik niet, dan vallen mijn schoenen uit! Maar die ben ik drie weken geleden al kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
Hier nog steeds niets ondanks alle belofte mailtjes van Klaas. Ik geloof er geen snars meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Ik ga morgen nu mijn geld terug eisen. Ik vertrouw dit niet, en ga bij HP nederland een klacht indienen.

[ Voor 4% gewijzigd door JCD2020 op 09-12-2020 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veenm76
Daar hangt ie dan eenzaam en doelloos Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X9rORisud3yDTyk_bnPK5Kvow5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4639HtAjeAStaS5HIObbPyr4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
Jammer dat je er niets zwaars aan kan XXXXXXX... Ja ik ben heel boos op het moment. En ben hogerop bezig met antwoorden. Ik laat jullie weten wat eruit gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
Heeft geen zin joh, russttt. Gewoon hier een beetje afreageren en wachten. Des te blijer ben je als ie komt. Cancelen als je m ergens anders sneller kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
veenm76 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:06:
Heeft geen zin joh, russttt. Gewoon hier een beetje afreageren en wachten. Des te blijer ben je als ie komt. Cancelen als je m ergens anders sneller kan krijgen.
Nu is hij opeens heel snel op de email, binnen half uur op de mail. Meldt hij dat alle pakketten verwerkt zijn, en dat hij de order tegenhoudt en geld laat terugboeken. Lees: laat; er is dus nog iemand in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veenm76
Dan ga je m nu cancelen als ie de deur uitgaat :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vanisher
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:48
Tsja, je moet wat om je punt te maken he.. Ik wacht gewoon rustig af, heb ook een mailtje gehad dat hij vandaag wellicht de deur uit zou gaan. Hoe dan ook is dat altijd beter dan na 21-12 :)

We hebben het hier over een VR bril, niet over een nier. Alle leveranciers doen gewoon hun stinkende best. Het feit dat alle transport diensten zich helemaal kapot werken helpt ook niet direct mee.

Adem in, adem uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
En ja, je order was anders vertrokken inderdaad. Nu dus niet meer, ik heb al met het magazijn gesproken (die werken tot 22.00 daar) en zal je zo de bevestiging vanuit de webshop sturen.

Met vriendelijke groet,

De Rekenwinkel BV

Klaas Kuperus

-----------------------

Meneer geniet nu... een mailtje ervoor gooide hij nog een smiley naar me, 'Ik zal dit nu in orde maken, dan ben je van me af. :)"

Dit slaat werkelijk alles. Bij deze heeft hij ook gezegd dat ALLE pakketten gereed zijn voor verzending. Kijken of hij dit weer uit zijn duim zuigt. Want het magazijn in Groenlo schijnt dit allemaal uit te voeren voor hem. Kan niet bewijzen, maar ik denk dat hij daar zelf niet is geweest vandaag. Onzin dat hij die voorraad aan het inboeken en verzenden was, geloof ik volstrekt niet meer.

[ Voor 58% gewijzigd door JCD2020 op 09-12-2020 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
JCD2020 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:17:
En ja, je order was anders vertrokken inderdaad. Nu dus niet meer, ik heb al met het magazijn gesproken (die werken tot 22.00 daar) en zal je zo de bevestiging vanuit de webshop sturen.

Met vriendelijke groet,

De Rekenwinkel BV

Klaas Kuperus

-----------------------

Meneer geniet nu... een mailtje ervoor gooide hij nog een smiley naar me, 'Ik zal dit nu in orde maken, dan ben je van me af. :)"

Dit slaat werkelijk alles. Bij deze heeft hij ook gezegd dat ALLE pakketten gereed zijn voor verzending. Kijken of hij dit weer uit zijn duim zuigt. Want het magazijn in Groenlo schijnt dit allemaal uit te voeren voor hem. Kan niet bewijzen, maar ik denk dat hij daar zelf niet is geweest vandaag. Onzin dat hij die voorraad aan het inboeken en verzenden was, geloof ik volstrekt niet meer.
Hmm bijzonder ja. Dan zou ik ergens komend uur nog een verzend bevestiging moeten krijgen. Mailtjes worden dan ook at random beantwoord. Maarja ik zie het wel, ik heb er geen haast mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCD2020
*knip*

"Dat vind ik jammer te horen. Ik geniet helemaal niet van orders annuleren, sterker nog: ik ben zelf ook een liefhebber en wacht ook nog op mijn eigen unit.........."

En dan 40 minuten ervoor nog naar mij sturen:

"Ik zal dit nu in orde maken, dan ben je van me af. :)"

*knip* doe normaal. Rants zijn nergens op tweakers toegestaan, dus hou je aub een beetje in.

[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 10-12-2020 00:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mdeppie
Bijna net zo spannend dan vroeger sinterklaas en kerst.
Serieus, het wachten is toch ook het leuke en spannende...nu kan ik nog blij zijn...straks zit ik in het ervaringen draadje met alles wat wel of niet goed werkt. 8)7 |:(
Ik ken je situatie natuurlijk niet JCD2020 en weet niet hoe hard je het nu gespeeld heb maar ik zou als serieuze HP partner ook niet echt blij zijn met je veronderstellingen. >:)
Volgens mij was de algemene strekking hier een beetje dat het hooguit aan HP ligt en niet aan de webshops.

Dit is mijn eerste ervaring met De Rekenwinkel en mijn mails zijn allemaal snel beantwoord.

Nu nog het pakketje....spannend... :9~

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdeppie
JCD2020 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:00:
-knip-

"Dat vind ik jammer te horen. Ik geniet helemaal niet van orders annuleren, sterker nog: ik ben zelf ook een liefhebber en wacht ook nog op mijn eigen unit.........."

-knip-
Adem in....en adem uit....10 seconden wachten...en weer...

[ Voor 6% gewijzigd door Geronimous op 10-12-2020 00:05 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruisix
En ondertussen heb ik nog steeds niets gehoord van Klaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KPRS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-01-2024
Ik speel even advocaat van de duivel, maar volgens mij heeft Klaas niet beloofd dat hij de sets woensdag al zou versturen. Want als ik de mail terug lees dan lees ik dat hij hoopt heb vandaag te versturen en wat ik begrijp uit zijn mailtjes is hij er heel druk mee bezig.

Voor mij is dat meer dan wat we van hem kunnen vragen (en mijn ervaring qua contact met hem is goed) en ik kan heus nog wel een dagje extra wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veenm76
KPRS schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:02:
Ik speel even advocaat van de duivel, maar volgens mij heeft Klaas niet beloofd dat hij de sets woensdag al zou versturen. Want als ik de mail terug lees dan lees ik dat hij hoopt heb vandaag te versturen en wat ik begrijp uit zijn mailtjes is hij er heel druk mee bezig.

Voor mij is dat meer dan wat we van hem kunnen vragen (en mijn ervaring qua contact met hem is goed) en ik kan heus nog wel een dagje extra wachten.
Dat geldt niet voor de mensen die bericht hadden dat ie ze gisteren hoopte op te sturen en vadaag zei "yes vandaag" .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdeppie
Krijgen wij überhaupt een Track and Trace?
Volgens mij waren er een hoop mensen hier die het via de status op moesten zoeken of die zo maar een pakketje binnen kregen...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mdeppie schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:53:
Krijgen wij überhaupt een Track and Trace?
Volgens mij waren er een hoop mensen hier die het via de status op moesten zoeken of die zo maar een pakketje binnen kregen...
Lijkt mij wel. Sowieso raar dat hij zegt 8 december binnen te krijgen en hoopt te versturen. Andere kregen 9 december te horen.
Het is nu 11 uur savonds op 9 december en nog steeds geen track en trace. Dat heeft dan echt niets te maken met drukte bij PostNL lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Birelissimo
Alright, mijn headset is vandaag binnengekomen! Al met al niet super lang hoeven wachten. 13 november besteld bij UnboundVR.

Ik verplaats mij naar het ervaringen topic. Thanks voor de updates en inzichten en alvast veel plezier met de headset.. hij is het wachten en de frustraties meer dan waard!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDa61
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 12-12-2021
In kijk net op mijn account en tot mijn verbazing is er geen order meer te vinden en ook mijn adres gegevens zijn verdwenen. :?
Ik dacht ga even kijken of er een status verandering te zien is n.a.v. het mailtje van maandag over levering van mijn order deze week.

Status lijkt dus wel heel rigoureus veranderd te zijn :?

Al even een mail gestuurd met mijn orderbevestiging.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat m.n. na een flink stuk van dit forum teruggelezen te hebben.

Andere hier ook ervaring mee?

Update 10-12-20 09:35
Zojuist een keurig mailtje van Klaas ontvangen aangaande het hier boven vermelde.

Antwoord: Order staat gewoon in het systeem en word z.s.m. verstuurd.

In een "wakker lig momentje" vannacht kreeg ik een ingeving. Waarschijnlijk heb ik eerst een bestelling gedaan en daarna een account aangemaakt. Order komt dan niet in mijn account te staan.
Aan Klaas aangegeven dat het dus zeer waarschijnlijk aan mij heeft gelegen door de gekozen volgorde :D

[ Voor 32% gewijzigd door JaDa61 op 10-12-2020 09:43 ]

• Cruisix
Nee. Echte beloftes maakte hij niet en ik neem hem (Klaas) ook niets kwalijk.

Vanavond nog even een mail gestuurd en vrij snel beantwoord door Klaas. Nogmaals neem ik hem ook niets kwalijk en het lijkt gewoon alsof de Rekenwinkel nu ervaart wat Megekko en Alternate al maanden meemaken met de Nvidia en de AMD lijn.

Zijn antwoord:

Excuses voor de vertraging! Wij kregen de Reverbs pas vanmiddag binnen hoorde ik eind van de dag. ☹ Er wordt nu hard gewerkt in het magazijn om toch de bestellingen zoveel mogelijk de deur nog uit te krijgen, ik hoop dat die van jou er ook bij zit, anders wordt het morgenochtend. Sorry voor het ongemak!!

Krijg ik deze week nog de Reverb? tijd zal het vertellen. Maar na het, voor mij Nvidia debacle, heb ik wel meer geduld weten op te brengen.

Ik ga het zien... Eerst maar even Cyberpunk 2077... :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:30

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

Vandaag ontvangen van UnboundVR, in oktober besteld. Batterijklepje controller moeten leren indrukken, dan schuiven, maar vervolgens prima in orde gelukkig allemaal. Hoop dat jullie de headset ook nog voor het weekend mogen ontvangen, van welke shop ook. Er is iets heel moois onderweg, houd nog even vol (y)

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

• JCD2020
JCD2020 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 21:00:
[mbr]*knip*[/]

[mbr]*knip* doe normaal. Rants zijn nergens op tweakers toegestaan, dus hou je aub een beetje in.[/]
Haal de hele post weg dan :(

[ Voor 10% gewijzigd door JCD2020 op 10-12-2020 06:06 ]

• Mdeppie
Cruisix schreef op donderdag 10 december 2020 @ 00:07:

Zijn antwoord:

Excuses voor de vertraging! Wij kregen de Reverbs pas vanmiddag binnen hoorde ik eind van de dag. ☹ Er wordt nu hard gewerkt in het magazijn om toch de bestellingen zoveel mogelijk de deur nog uit te krijgen, ik hoop dat die van jou er ook bij zit, anders wordt het morgenochtend. Sorry voor het ongemak!!
Ohhhhhhhhhhhhh wat leuk. Weer een spannende dag. Hahaha... we gaan het zien.

*O* -O- *O* -O- *O* -O- *O* -O- 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Royvh
Ondanks ik geen order heb geplaatst bij de rekenwinkel worden mijn mailtjes naar Klaas ook direct beantwoord. De man is transparant en doet wat die kan.

Misschien doet die inderdaad beloftes die anders lopen maar is dat zo gek in een situatie die niemand onder controle heeft?

Beter voorzichtig zijn met de beloftes.. klopt.
Maar kan mij ook voorstellen hij zich wat opgejaagd voelt doordat iedereen er boven op zit en hem in de nek zit te hijgen. Zoals al eerder gezegd werd op dit forum. Het is vervelend maar het is geen nier.

• JCD2020
Helemaal niets horen terwijl anderen op de hoogte gehouden worden die maanden na mijn besteldatum 'preordered' hebben. Oh wacht, dit is ranten zeker? Constatering van feiten van mijn afgelopen maanden als wachtende.

• bufobufo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-02-2021
Op mijn account bij de Rekenwinkel staat dat hij verzonden is. 7 oktober besteld, nog geen email gehad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Count_B
  • Laatst online: 01-09 15:14
JCD2020 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:19:
Helemaal niets horen terwijl anderen op de hoogte gehouden worden die maanden na mijn besteldatum 'preordered' hebben. Oh wacht, dit is ranten zeker? Constatering van feiten van mijn afgelopen maanden als wachtende.
Maar wat ben je er nou mee opgeschoten dan? De orders van de Rekenwinkel zullen bij veel mensen dit weekend binnen komen terwijl jij nu helemaal niks hebt...

• Royvh
Count_B schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:54:
[...]

Maar wat ben je er nou mee opgeschoten dan? De orders van de Rekenwinkel zullen bij veel mensen dit weekend binnen komen terwijl jij nu helemaal niks hebt...
Ik heb in ieder geval een pre-order geplaatst. We zullen zien. Zie dat mensen van 13 november al geleverd krijgen. Volgende batch kan dus nog best realistisch zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
BW Update 10/12:
[Last Update: December 10, 2020: Second batched fully arrived at air broker plus 40% of 3rd batch, expecting more stock income today or tomorrow]
Yay, mn G2 is dus definitief in Duitsland aangekomen, hopelijk lukt het ze om de levertijd rond een week te houden.
Plugin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:33:
Nu nog naar hun eigen warenhuis, daarvandaan worden de internationale orders verstuurd en van batch 1 hebben ze nog niks in hun eigen warenhuis zover ik weet.
Ze verwachten inderdaad die batch 1 internationale orders vandaag, en kunnen volgens henzelf daarna "snel" versturen.

Edit: "Snel" maar even tussen aanhalingstekens geplaatst

[ Voor 44% gewijzigd door JohnnieWbl op 10-12-2020 13:45 ]

• Plugin
  • Niet online
Nu nog naar hun eigen warenhuis, daarvandaan worden de internationale orders verstuurd en van batch 1 hebben ze nog niks in hun eigen warenhuis zover ik weet.

[ Voor 4% gewijzigd door Plugin op 10-12-2020 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cruisix
Even een update vanuit de Rekenwinkel. Zojuist een verzendbevestiging gekregen. Besteldatum was overigens 3 oktober.

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veenm76
Cruisix schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:25:
Even een update vanuit de Rekenwinkel. Zojuist een verzendbevestiging gekregen. Besteldatum was overigens 3 oktober.

*O*
Een T&T of een bericht dat het verzonden is per e-mail? Alleen die eerste telt nl is inmiddels de ervaring.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Wel opvallend dat De Rekenwinkel op de productpagina nog steeds de status "voorverkoop" hanteert. Ik denk dat HP dat anders ziet.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cruisix
veenm76 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:29:
[...]

Een T&T of een bericht dat het verzonden is per e-mail? Alleen die eerste telt nl is inmiddels de ervaring.
Oh ja sorry. Inderdaad met T&T van PostNL

• veenm76
Thnx dat geeft hoop

• JohnnieWbl
ocf81 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:22:
Wel opvallend dat De Rekenwinkel op de productpagina nog steeds de status "voorverkoop" hanteert. Ik denk dat HP dat anders ziet.
Dat is natuurlijk een beetje semantisch maar in principe moeten ze dit ook doen, ze mogen nog geen product uit voorraad leveren dus "preorder / voorverkoop" is nu natuurlijk nog het best aangezien er nog (erg) veel preorders uitstaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mdeppie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGJpUAEriA1Xze3gJZvD-hFDlA0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EabjMBLB0kke2ceuEGFdoLFx.jpg?f=user_large

!!!!FEEST!!!!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IPW1p1U1LayT0v-a8g3PYtQdvyo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gsnKWpXQsWwuc3X1upfOFUcx.gif?f=user_large

iRacing Profiel

• Royvh

• JCD2020
Count_B schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:54:
[...]

Ik zeg het nog één keer, ik ben volledig in het donker aan het tasten sinds ik mijn preorder geplaatst heb. Moet het doen met gossip van marktplaats en tweakersforum. Hij roept vanaf maandag tot vandaag al dat ze eruit gaan, niemand kreeg (tot gisteren) een tracktrace code of wat dan ook. Ik heb gehandeld op een moment, en dat was een restitutie van mijn aankoopbedrag. De website lag er vanochtend vroeg compleet uit, en ik heb bepaalde ideeen en ervaringen met bedrijven die alsmaar uitstellen.

Nu ik geannuleerd heb krijg ik creditnota, factuur en tracktrace code. Alles gaat lekker daar! :X

• JohnnieWbl
Heb het levertabel van BW maar uit de TS gesloopt, ze hebben nu hun post op reddit aangepast die ze zeggen bij gaan houden. Ik stel voor dat we die gewoon in de gaten houden en hier miss wat wijzigingen melden :P

Volgens mij leveren Unbound en Rekenwinkel rond dit weekend preorders uit t/m halverwege / eind november (grats, ik duim voor jullie voor een vrijdag/zaterdag levering), zijn er mensen bij deze shops met een orderbevestiging van december?

Blijkbaar is dit ook een ding: https://www.internetworld...nkreich-2615906.html#gref
Zou wat zijn als ze volgende week onze G2's niet bij ons kunnen krijgen vanwege zoiets..
Royvh schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:06:
Alleen rekenwinkel vandaag op advies van Klaas. Unbound versie zonder controllers dus van 25 september. Zie wel welke als eerst komt haha.
Hehe nice, had je nu uiteindelijk met of zonder controllers bij de rekenwinkel besteld?

[ Voor 33% gewijzigd door JohnnieWbl op 10-12-2020 17:16 ]

• Royvh
JohnnieWbl schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:05:
Heb het levertabel van BW maar uit de TS gesloopt, ze hebben nu hun post op reddit aangepast die ze zeggen bij gaan houden. Ik stel voor dat we die gewoon in de gaten houden en hier miss wat wijzigingen melden :P

Volgens mij leveren Unbound en Rekenwinkel rond dit weekend preorders uit t/m halverwege / eind november (grats, ik duim voor jullie voor een vrijdag/zaterdag levering), zijn er mensen bij deze shops met een orderbevestiging van december?
Alleen rekenwinkel vandaag op advies van Klaas. Unbound versie zonder controllers dus van 25 september. Zie wel welke als eerst komt haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veenm76
Hij was een maand geleden al toepasselijk maar blijft leuk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHd5iW0_qIWiV5fAzKzPWzk01q0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RnYc5eAbres9Ti7q64i6C9tM.jpg?f=user_large

• Royvh
@JohnnieWbl met controllers. Voor het geval dat hp eerst alle pre-orders met controller uitlevert. Aangezien dit er nogal wat zijn.

We shall see!

• Mdeppie
10 November

iRacing Profiel

• Rko
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 09:31

Rko

Apart, heb op 9 november bij de rekenwinkel besteld en bij mij staat ie nog op 'In behandeling".

• JCD2020
Rko schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:08:
[...]

Apart, heb op 9 november bij de rekenwinkel besteld en bij mij staat ie nog op 'In behandeling".
Da's eerder herkenbaar, #kuch#

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veenm76
Heb nu ook een track en trace ontvangen van RW (25okt besteld). Eens kijken of postnl er nog een schepje drama bij doet.

• MrBlueEyes
Bijzonder. Ik heb zelf 3 november besteld. Ik kreeg te horen dat deze 8 december binnen zou komen en verzonden kon worden. Ik heb zelf nog niets gehoord.

Als nog mooi nieuws voor jou natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Trouwens hebben diegene die bij rekenwinkel besteld hebben en binnen al hebben ook een factuur erbij gekregen?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
@Weltschmerz
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimHam
  • Laatst online: 11-08 18:02
Daar ben ik ook benieuwd naar, er is niet veel meer info over de cashback via bestware maar ze hebben het daar schijnbaar druk.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Voor ervaringen met de G2 kun je terecht in het volgende topic: [VR] HP Reverb G2 - Ervaringen