Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
&
&
De factuur heb ik in een aparte email gekregen van de Rekenwinkel.Xtr3me4me schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:38:
Trouwens hebben diegene die bij rekenwinkel besteld hebben en binnen al hebben ook een factuur erbij gekregen?
Ahhh ja zie het. Handig in me spamfolder.bufobufo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:26:
[...]
De factuur heb ik in een aparte email gekregen van de Rekenwinkel.
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 11-12-2020 11:49 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Mja, staat hier Betalingsvoorwaarden: Klarna Pay LaterJCD2020 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:52:
Met andere woorden als je betaald hebt via ideal of anderwijs, jij bent 650 armer. Dan is hij voldaan
[ Voor 8% gewijzigd door JaDa61 op 11-12-2020 12:00 ]
uhh ok vaag. Maar bij jou was het niet geleverd. Ja ik heb wel mazzel ermee met Klarna. Maar niet alleen Klarna, afterpay heeft soms ook zo'n handje ervan om te annuleren uit het niets.JaDa61 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:58:
Bij mij stond de Klarna Pay later opdracht status: geannuleerd. Besteld op 10 november.
Waarschijnlijk geannuleerd omdat Klarna verwacht dat een betaling binnen een maand plaatsvindt.
Betaalverzoeken die langer "open staan" lijken geannuleerd te worden.
Ik heb even contact gehad met Klaas vd Rekenwinkel.
Vanochtend een betaalverzoek ontvangen en direct voldaan.
Er staat nu niets meer in de weg voor de levering.
Nee, er was nog helemaal niets geleverd. Toevallig keek ik gister in mijn Klarna app omdat de leveringen een beetje op gang komen en zag de annulering. Wel vreemd want ik ben in het totaal niet door Klarna geïnformeerd. Is ook mijn eerste Klarna after pay ervaringXtr3me4me schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:01:
[...]
uhh ok vaag. Maar bij jou was het niet geleverd. Ja ik heb wel mazzel ermee met Klarna. Maar niet alleen Klarna, afterpay heeft soms ook zo'n handje ervan om te annuleren uit het niets.
Zal wel goed komenJaDa61 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:05:
[...]
Nee, er was nog helemaal niets geleverd. Toevallig keek ik gister in mijn Klarna app omdat de leveringen een beetje op gang komen en zag de annulering. Wel vreemd want ik ben in het totaal niet door Klarna geïnformeerd. Is ook mijn eerste Klarna after pay ervaringOf ik dat weer ga gebruiken twijfel ik nu wel sterk over.
Maar on-topic, ik wacht in spanning de levering af na de mailtjes van Klaas begin van de week.
Over de internationale orders uit batch 1:Update: December 11, 2020 12:15 CET
As the initially announced batches got ripped apart and arrived partially through to logitiscal issues at air broker's hub, we decided to re-structure the "batches" based on the already arrived and forecasted incoming volumes. This leads to a different order fullfillment thresholds than before. Please check third column of the table for your order date.
Please understand that we are massively overwhelmed with requests on telephone hotline, support tickets via e-mail and I personally also have barely any minute to spare to reply to messages on reddit. We are now flowing with the supply and shipping the orders accordingly to FIFO but with limitation of the the explained cateogies. Utmost priority now have category B customers of the first batch, as the goods were stuck with the logostical courier for way too long. We can only apologize for that.
De batches' afkapdata zijn wel sterk veranderd, ik denk dat ze alles wat ze nu bij de broker hebben onder batch 1 en 2 scharen.Goods stuck at logistics courier's depot, waiting for clearance, This is handled with utmost priority
[ Voor 38% gewijzigd door JohnnieWbl op 11-12-2020 13:08 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Plugin op 11-12-2020 13:19 ]
Voor minder dan de G2 kun je de 256GB versie nog wel halenPlugin schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:15:
Wilde net een quest 2 bestellen, uitverkocht (gisteren niet!)>
Hoe heb je contact gehad? Ik krijg zelf geen reacties per mail.JaDa61 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:58:
Bij mij stond de Klarna Pay later opdracht status: geannuleerd. Besteld op 10 november.
Waarschijnlijk geannuleerd omdat Klarna verwacht dat een betaling binnen een maand plaatsvindt.
Ik ben benieuwd wanneer ik de HP in ontvangst kan nemen
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik had nog een vraagje en kreeg daar na ongeveer een halve dag tot dag antwoord op. Laat hem maar lekker bestellingen inpakkenMrBlueEyes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:52:
[...]
Hoe heb je contact gehad? Ik krijg zelf geen reacties per mail.
Hoe heb je contact gehad? Ik krijg zelf geen reacties per mail.JaDa61 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:58:
Ik ben benieuwd wanneer ik de HP in ontvangst kan nemen
Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd en vanochtend de reactie van Klaas.MrBlueEyes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:52:
[...]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
3 november niet uitleveren terwijl 10 november wel wordt geleverd?MrBlueEyes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:19:
Dit mailtje kreeg ik net (15:00)
Hij lijkt ook te zeggen dat ik onderstaand mailtje nooit gekregen moet hebben.JohnnieWbl schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:24:
[...]
3 november niet uitleveren terwijl 10 november wel wordt geleverd?
Dat is vrij onbeschoft en zou ik zeker even achteraan hoe dat kan.
Het leek erop dat ze bij de rekenwinkel fifo aardig waar wisten te maken, maar dit is natuurlijk geen leuke verrassing voor je als je leest dat een preorder van een week later vandaag wel geleverd is. Ben benieuwd naar de reden waarom jij die mail dan niet had moeten krijgen..MrBlueEyes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:43:
Hij lijkt ook te zeggen dat ik onderstaand mailtje nooit gekregen moet hebben.
Zou ze sowieso even laten weten wat je er van vind (hoeft natuurlijk niet op een onaardige manier), al is het alleen maar om te zorgen dat ze hun zaakjes op orde krijgen en de volgende keer niet nog een keer zulke fouten maken.KPRS schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 15:54:
Ja dat is zuur inderdaad, ik heb de mail ook gekregen, maar besteld op 16 november, dus ik reken er op dat ook mijne er niet bij zit. Jammer, was al vrij enthousiast maar ik was ook al verrast dat hij al zo snel zou komen.
[ Voor 37% gewijzigd door JohnnieWbl op 11-12-2020 15:58 ]
[ Voor 22% gewijzigd door MrBlueEyes op 11-12-2020 16:44 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Geef hem ff de link naar dit topic, kan hij met tweakers dm'en om zijn leveringen onder controle te krijgenMrBlueEyes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:43:
Net ff gebeld. Aantallen die binnen kwamen waren minder als verwacht. Dus mailtjes als van de week gaat hij ook niet meer versturen. Hij hoopte hiermee juist minder vragen binnen te krijgen.
Hij verwacht 24 en 30 december nog een aantal binnen te krijgen, maar hij zegt dat ik beter van de eerste week van januari kan uitgaan door drukte bij de bezorgdiensten dan.
Hij gaf wel aan dat ze in principe in volgorde van bestellen de deur uitgaan. Het voorbeeld dat ik gaf van iemand van 9 november die al geleverd kreeg kon hij niet plaatsen/checken zonder naam natuurlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door JohnnieWbl op 11-12-2020 16:55 ]
Nee sorry, ik heb het redelijk kort gehouden. Hij wilde mij eigenlijk ook meteen doorverwijzen naar de mail om daar alles op te zetten. Toen lichtte hij alleen dit snel toe. Nu heb ik voor mezelf eigenlijk ook nog meer vragen, maar ik wacht het wel af.JohnnieWbl schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:54:
[...]
Geef hem ff de link naar dit topic, kan hij met tweakers dm'en om zijn leveringen onder controle te krijgen![]()
Maar serieus, als je merkt dat je onterecht mailtjes hebt gestuurd naar een x-aantal klanten die nu op een T&T / levering wachten, dan gooi je daar toch z.s.m. een mailtje achteraan nu? Zeker als je nu januari aanhoudt als volgende leverperiode..
@MrBlueEyes Weet je heel toevallig tot welke preorder-dag ze nu hebben uit kunnen leveren?
Mijn G2 is binnen en factuur in de email.Xtr3me4me schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:38:
Trouwens hebben diegene die bij rekenwinkel besteld hebben en binnen al hebben ook een factuur erbij gekregen?
Jij ging vooral ook flink door het dak steeds, niemand sprak je verder tegen. Maar wat er vanuit Rekenwinkel gecommuniceerd werd lijkt inderdaad niet te kloppen.JCD2020 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 16:59:
Proest... ik vertel al twee weken wat mij overkomt, en niemand ziet wat er fout gaat. De 2 paginas boven deze post komen enkelen tot de conclusie wat ik dus al weken roep. Mooi verhaal
Grats, zo te zien heb jij gelukt gehad.. Veel plezier iig!Mdeppie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:02:
[...]
Mijn G2 is binnen en factuur in de email.
Nog veel sterkte hier voor de mensen die nog moeten wachten.
Bijzonder dat de smet op DRW groter is dan ik aanvankelijk dacht, op pagina 1 van deze thread zie ik meerdere mensen klagen over die eerste batch waar ze net als ik bij zouden zitten. Dit is gewoon echt niet meer goed te praten. Als je levering tegenvalt, speel open kaart. Daar heb ik K.ook op aangesproken, en hij stak ze kop in het zand. Geen reactie whatshowever, ja dan maak je mij woest. Ik lap (voor mijn gevoel) lang geleden een preorder betaald en al neer, en mensen na bestellen mij krijgen mails met leverdatums. Dit is dus absoluut geen incident.MrBlueEyes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:03:
[...]
Jij ging vooral ook flink door het dak steeds, niemand sprak je verder tegen. Maar wat er vanuit Rekenwinkel gecommuniceerd werd lijkt inderdaad niet te kloppen.
Dat vooral iedereen het wilde afwachten was door de positieve mailtjes van maandag dat de bestellingen eraan kwamen natuurlijk.
Nu lijkt het erop dat, dat niet lijkt te kloppen inderdaad.
Hmm ja erg bijzonder als jij hem nu toch nog binnen krijgt. Maarja dan heb je in ieder geval een mooi weekend voor de boeg!JCD2020 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:09:
[...]
Bijzonder dat de smet op DRW groter is dan ik aanvankelijk dacht, op pagina 1 van deze thread zie ik meerdere mensen klagen over die eerste batch waar ze net als ik bij zouden zitten. Dit is gewoon echt niet meer goed te praten. Als je levering tegenvalt, speel open kaart. Daar heb ik K.ook op aangesproken, en hij stak ze kop in het zand. Geen reactie whatshowever, ja dan maak je mij woest. Ik lap (voor mijn gevoel) lang geleden een preorder betaald en al neer, en mensen na bestellen mij krijgen mails met leverdatums. Dit is dus absoluut geen incident.
De G2 lijkt over een paar uur gewoon in mijn bezit, K. heeft niet geannuleerd en alleen een bogus Creditmail gestuurd. En ook niet het geld teruggestort. Als je dan zo 'van je woord bent' doe het dan ook. Vooralsnog ben ik blij als ik die bril heb na weken worstelen met 'communicatie' van DRW. Maar ik kan niet tegen onrecht, en dat is wat hij mij... en vele andere kopers (soms nog wel van veel eerder) aandoet. Niet iedereen kan met deze werkwijze omgaan, zoals ik.
Ja bijzonder is de koopervaring nu toch al, wel één ding geleerd; er nooit meer te kopen. Al krijg ik de helft korting op mijn product.MrBlueEyes schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:18:
[...]
Hmm ja erg bijzonder als jij hem nu toch nog binnen krijgt. Maarja dan heb je in ieder geval een mooi weekend voor de boeg!
Via de Oculus store maar gekocht. Duurt wel iets langer (verwachting a.s woensdag).JohnnieWbl schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:29:
[...]
Voor minder dan de G2 kun je de 256GB versie nog wel halen
Ik heb mijn pre-order begin vorige week geannuleerd, geld stond na 2 dagen al terug op de rekening.JCD2020 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:09:
[...]
K. heeft niet geannuleerd en alleen een bogus Creditmail gestuurd. En ook niet het geld teruggestort. Als je dan zo 'van je woord bent' doe het dan ook.
[ Voor 25% gewijzigd door JCD2020 op 11-12-2020 19:18 ]
Het is net alsof ze verrast waren dat HP de goederen leverde, en hebben nu gigantisch veel moeite met het transporteren van de broker naar hun eigen warehouse. Merk dat ik weinig waarde meer hecht aan inschattingen van leverdata.Hello [X],
The delivery schedules communicated in our status email from November 26th are unfortunately postponed by up to one and a half weeks.Your headset is already in Germany and currently waiting for delivery to the interim storage facility.
The reason for this delay is the significant overload of the logistics companies and shipping couriers involved. We would like to apologize for this renewed delay and the currently extended response times for support inquiries and hope for your understanding.
Best regards
Your bestware team
[ Voor 11% gewijzigd door Plugin op 12-12-2020 00:11 ]
Ja dan mogen ze hem stoppen waar de zon niet schijnt. Ik geef ze tot de kerst en daarna skip ik dit headset en wacht ik op een volgende fabrikant die wat goeds op de markt zet. Ben al helemaal klaar met HP ondertussen en de pure onkunde van Bestware doet er nog een schepje bovenop. Te kansloos dit.Plugin schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:08:
Ja het is niet goed te verteren dat webshops overal maar g2's kunnen leveren zonder problemen. En dat je hier o.a. leest dat mensen die halverwege november het bestellen via nl webshops en het al thuis hebben. En Bestware (officieel HP partner) nog geen 1 buitenlandse verzending heeft kunnen doen, bestellingen van begin Juli!. Maar het zal zoals je zei wel Murphy's law zijn.
Ga nu uit van begin volgend jaar
Ik denk eerder, dat het HP team na maanden ploeteren de backlash van de tekorten en de screwups in de supply (de 'vrije' voorraad de winkels inschuiven terwijl er nog een kilometer bo's zijn) wel een beetje moe zijn. Op een gegeven moment houdt het ook wel op voor hun, zij hebben de development gedaan en nu krijgen ze de logistics EN aftersales op hun brood als meerwerk.JohnnieWbl schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:41:
Heb zelf helaas weinig keus, de G2 biedt volgens mij nog steeds wat ik in een VR-set zoek: comfort en een goed scherm. Nu annuleren is dan ook geen optie, hopelijk kan een cashback de ergernis wat verzachten maar dat verloopt ook volgens de HP normen: onnodig vaag en traag. Antwoord van Joanna gister: "je kunt beter wachten tot het zichzelf oplost". Dat klinkt alsof ze verwachten dat het niet meer uitmaakt zodra we de hmd's hebben..
youtube.com/@hisrep
Hehe, al weer een maand later.. Pijnlijk. (voor degenen die nog steeds wachten, grats voor jouDeNachtwacht schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:16:
Unbound VR levert hem met een uurtje op de stoep af lees ik net, half november besteld dus valt mij nog niet tegen.
Dus de rekenwinkel en unboundvr leveringen lopen ongeveer gelijk? Let op: ongeveer.DeNachtwacht schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:16:
Unbound VR levert hem met een uurtje op de stoep af lees ik net, half november besteld dus valt mij nog niet tegen.
Maar ja ik moet dan ook nog wachten op mijn 3080 om hem te kunnen gebruiken, dus dan ben je wel gewend aan wachttijden
Verder aardige shitstorm natuurlijk op reddit. Negatieve review bombs, Tom 1.0 (van moeder- zusterbedrijf XMG) die als damage control zelfs een oproep moet doen (en zelf vrij agressieve reacties plaatst).. Voor degene die het nog niet doorhebben: dit is geen mooie product launch.To clarify on yesterday's update. Batch #1 for Category B (cash-on-delivery and customers from outside of Germany) has arrived at the courier's depot in Leipzig. We assume that we will be able to start shipping units to end-customers by Monday evening. We won't be able to ship *all* units in a single day, so we ask again for your patience while people will start seeing tracking codes during all next week, every day.
Gezien de eerdere communicatie van K (rekenwinkel) en R (Unbound) halen ze hun leveringen uit dezelfde lading, beide stuurden dezelfde foto's van de 1e batch die "in het land" zou zijn.Royvh schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:12:
Dus de rekenwinkel en unboundvr leveringen lopen ongeveer gelijk? Let op: ongeveer.
[ Voor 113% gewijzigd door JohnnieWbl op 12-12-2020 15:13 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
UnboundVR loopt aardig voor. Ik wilde hem daar eerst bestellen, maar toen las ik dat DeRekenwinkel de enige officiële dealer is in Nederland. Dus toen daar besteld. Maarja als je in de toekomst kon kijken, haha.Royvh schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:12:
[...]
Dus de rekenwinkel en unboundvr leveringen lopen ongeveer gelijk? Let op: ongeveer.
Yeeeh. Nou mag toch aannemen dat ze het dan in een week voor elkaar kunnen krijgen om van Duitsland naar Nederland te versturen. Nog 1 week tot mijn vakantie dus kom maar op met dat ding. Kan ik dit weer achter me latenWimHam schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:17:
Eindelijk ze zijn in Leipzig!
Het is om het even denk ik. Ik heb vooral spijt dat ik de versie zonder controllers heb besteld. Op 25 sept dus... anders had ik hem al laaaannggg in huis.MrBlueEyes schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:51:
[...]
UnboundVR loopt aardig voor. Ik wilde hem daar eerst bestellen, maar toen las ik dat DeRekenwinkel de enige officiële dealer is in Nederland. Dus toen daar besteld. Maarja als je in de toekomst kon kijken, haha.
Nu binnen of begin januari vind ik nog een best flink verschil. Zeker omdat ik eind van het jaar 2 weken vrij heb.Royvh schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:26:
[...]
Het is om het even denk ik. Ik heb vooral spijt dat ik de versie zonder controllers heb besteld. Op 25 sept dus... anders had ik hem al laaaannggg in huis.
Ja precies. Ik snap je. Hier ook 2 weken vrij eind deze maand. Sterker nog...MrBlueEyes schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:39:
[...]
Nu binnen of begin januari vind ik nog een best flink verschil. Zeker omdat ik eind van het jaar 2 weken vrij heb.
Had je ook een email gekregen met verzend bewijs?ocf81 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:36:
Gisteren even bij Klaas nagevraagd hoe het zet met de verzending. Order is gisteren alsnog de deur uit gegaan. Vandaag mijn G2 in ontvangst mogen nemen
Misschien moet je hem ook eens annuleren... Worked for me ;-)MrBlueEyes schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:39:
[...]
Nu binnen of begin januari vind ik nog een best flink verschil. Zeker omdat ik eind van het jaar 2 weken vrij heb.
Ik kreeg een mailtje dat de bestelling was ingepakt met een T&T link.TheTurk schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:03:
[...]
Had je ook een email gekregen met verzend bewijs?
© ocf81 1981-infinity
[ Voor 125% gewijzigd door JCD2020 op 16-12-2020 16:27 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Xtr3me4me op 14-12-2020 05:26 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Blijf het een gaar bedrijf vinden. Dat je weer bijna een week nodig hebt om 2 batches te versturen. Hebben we het hier over duizenden headsets per batch? En dan batch 2 geen fast shipping geven terwijl die mensen ook al ontiegelijk langs zitten te wachten in vergelijking met andere winkelsBM schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:36:
Ik doe even een stand-in voor @JohnnieWbl
Update BW 14-12
A few updates for today:
Batch #1
Category B has arrived at our warehouse and we will start shipping today
International shipments (non-German; includes Austria) are upgraded to UPS Express Saver free-of-charge. This is our way to compensate for last week's delay in transit
Batch #2
Category A will finish shipping within the next 2 days
Category B will start shipping later this week (exact date is tba)
We do not plan to extend the free Express upgrade to other batches as well. This has logistical reasons. We use a partner company in Leipzig to help us with the large volume of these batches. This company is only set-up (in terms of volume contracts and software, accounts) to do regular DHL shipping and cannot be upgraded in this short time frame. We ask you for your kind understanding.
Meanwhile, we are planning to make an announcement regarding our answer to HP's cashback campaign later this week.
The project lead Tom 2.0 is himself helping with shipping these days, so please do not expect any immediate replies to comments and e-mail tickets today.
Even de belangrijkste zaken gehighlight. Volgens mij zitten de meesten van ons in 2B, dus die zouden ergens deze week verstuurd moeten worden, maar niet met Express delivery zoals 1B wel gaat. De uitleg die erbij staat kan ik niet volgen, maar dat zal allemaal wel weer z'n redenen hebben
Mijn order is ergens in de eind van 3000 dus ga ik er vanuit dat er dat er dan ook zoveel verzonden worden aangezien een andere product wat ik tegelijk had besteld een totaal ander soort nummer heeft en de Reverb van mijn maat ook ergens rond de 4000 zit van 9 July.Beakzz schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:16:
[...]
Blijf het een gaar bedrijf vinden. Dat je weer bijna een week nodig hebt om 2 batches te versturen. Hebben we het hier over duizenden headsets per batch? En dan batch 2 geen fast shipping geven terwijl die mensen ook al ontiegelijk langs zitten te wachten in vergelijking met andere winkelsBizar..
Dat zou het in ieder geval deels verklaren. Het bedrijf is dus gewoon te klein voor zo'n grote opdracht. Dan gooien we dat ook op de hoop van de HP fuckups. Waarom niet gewoon Amazon of Alternate.de die niet zo hard schrikken van grote bestellingen?WimHam schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:58:
[...]
Mijn order is ergens in de eind van 3000 dus ga ik er vanuit dat er dat er dan ook zoveel verzonden worden aangezien een andere product wat ik tegelijk had besteld een totaal ander soort nummer heeft en de Reverb van mijn maat ook ergens rond de 4000 zit van 9 July.
[ Voor 38% gewijzigd door Inteltweaker op 15-12-2020 11:32 ]
Voor mij geldt hetzelfde, besteld op 18 november. Betwijfel of het erg zinvol is De Rekenwinkel achter de veren te zitten, HP levert zo te zien niet voldoende uit,Inteltweaker in "[VR] HP Reverb G2 levertijden en prijzen topic" sindsdien is stil aan de overkant...
Dat was een foutje zegt hij. 24 en 30 december verwacht hij weer leveringen, maar je kan deze niet voor de 1e week van januari thuis verwachten. Zie ook mijn bericht ergens hier boven.Inteltweaker schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:30:
Iemand nog iets vernomen van de Rekenwinkel?
Ik heb op 9 november besteld, Klaas reageert niet meer op mails denk ik... Vorige week maandag onving ik een mail dat er een nieuwe levering ging binnen komen en de mijne er bij zou zitten, sindsdien is stil aan de overkant...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Maar goed, er is beweging in elk geval. Sowieso in hun woorden deze week moet het lukken om ze te verzenden & dan dus begin volgende week in ons bezit eindelijk? met geluk zelfs eind deze week.. (eerst maar weer zien).but it might take a few days before all units are shipped
[ Voor 78% gewijzigd door Plugin op 15-12-2020 15:56 ]
Ach batch 2 is 3 keer zo groot als batch 1 dus hopelijk duurt het ook niet 3 keer zo lang voor het hier is.JohnnieWbl schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 16:16:
Noice! Benieuwd indd hoe lang het nog gaat duren, en welke creatieve vertragingen nog roet in het eten kunnen gooien.
[ Voor 4% gewijzigd door JohnnieWbl op 16-12-2020 10:11 ]
Zodra ik een tracking code krijg laat ik het weten, ik zit bij batch 2 en heb op 13 juli besteld.WimHam schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:34:
Zijn er al mensen hier met een tracking code uit batch 2 van Bestware? Ik zie dat batch 3 al verstuurd word maar nog niks gezien hier.
Begrijpelijk maar niet echt eerlijk dat de mensen uit Duitsland die bijv 17 Juli besteld hebben voor mensen gaan die de 9e besteld hebben, en ze krijgen en nog een cashback bij ook.
We wachten maar weer af maar het word steeds moeilijker.
Express delivery voor batch 1 was in veel gevallen erg snel, eens kijken hoe dat voor ons peasants in batch 2 is..Batch #2
Category A is fully shipped out
Category B might be fully shipped by the end of tomorrow (Thursday)
Category B is split up between bestware and a partner in Leipzig. That partner starts shipping today, but we will only get those tracking codes tomorrow morning. So don't be surprised if sometimes packages arrive earlier than tracking codes. We call it negative latency. The procedure with Category A from our distributor via GLS is similar.
Heb je bij Bestware besteld? Dan snap ik er niks meer van wat ze doenmellemat schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:04:
Tracking code vanmiddag gekregen 31 juli besteld wordt verstuurd met UPS express, verwachte levering morgenavond👍
Hij zal nog moeten worden opgepikt door UPS denk ik.. wel erg vreemd en irritant (wel top voor jou natuurlijk!), 31 juli zou achteraan in batch 3 moeten zitten en regulier verzonden moeten worden. Hier 9 juli besteld en niks gehoord.mellemat schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:00:
Inderdaad bij Bestware, maar het kan ook nog dat hij niet verzonden wordt! In de status staat dat er alleen een etiket is afgedrukt. Maar in de mail dat hij morgenavond geleverd wordt. Dus ik vertrouw het nog niet
Lijkt meer te gebeuren, Bestware heeft hun info aangepast:JohnnieWbl schreef op woensdag 16 december 2020 @ 20:07:
[...]
Hij zal nog moeten worden opgepikt door UPS denk ik.. wel erg vreemd en irritant (wel top voor jou natuurlijk!), 31 juli zou achteraan in batch 3 moeten zitten en regulier verzonden moeten worden. Hier 9 juli besteld en niks gehoord.
Notes on batches, FIFO and counting: the separation between batches is not quite as sharp as the table above makes you believe. We already have volumes in Leipzig that slightly go above the numbers of what has been communicated as Batch #2 in the moment. At the same time, the transit of the rest of Batch #3.B has been initiated to fill up our stocks. This is a quite meticulous load balancing procedure to make sure that 3 companies are fully occupied with shipping goods to end-customers every day. Had we shipped all incoming supply directly to bestware and processed through our own facilities, the sum of all units would have taken much longer than with the load balancing approach that we chose here.
Sounds convoluted, but what I'm trying to say: if your order is off by a day or somebody who ordered a few days after you got his headset a few days before you, please don't hold it out against us. This is not a conveyor belt production - these are multiple systems working in tandem to get these units out ASAP during a time of peak demand and pandemic-related logistical and manpower challenges on all fronts. Thank you for your kind understanding!
Ja, die had ik gezien maar persoonlijk vind ik begin batch 2 en eind batch 3 wel iets anders dan "geen scherpe verdeling", en is het verhaal mbt Express / regulier niet meer uit te leggen als een order eind batch 3 express krijgt en een 9 juli order regulier.Kylrad schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:17:
Lijkt meer te gebeuren, Bestware heeft hun info aangepast:
Het kan ook zijn dat onze batch 2 units bij die partner in Leipzig afgehandeld zijn, die sturen de labels morgenochtend pas door.JohnnieWbl schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:25:
[...]
Ja, die had ik gezien maar persoonlijk vind ik begin batch 2 en eind batch 3 wel iets anders dan "geen scherpe verdeling", en is het verhaal mbt Express / regulier niet meer uit te leggen als een order eind batch 3 express krijgt en een 9 juli order regulier.
Daar ga ik indd wel van uit. Oh well, scharen we dit (alweer) onder het kopje "pech"Kylrad schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:32:
Het kan ook zijn dat onze batch 2 units bij die partner in Leipzig afgehandeld zijn, die sturen de labels morgenochtend pas door.
[ Voor 33% gewijzigd door Isniedood op 17-12-2020 11:48 ]
9 juli en ook net dezelfde nietszeggende track & trace gekregenIsniedood schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:45:
Ik heb 23 juli bij Bestware besteld en zojuist de verzendbevestiging ontvangen. Track and trace code ontvangen. Valt verder nog niks op te zien. Ik ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.
Op zich logisch aangezien ze nu met meer zekerheid info kunnen geven en het nieuws nu vooral goed nieuws is. Had graag wat meer info gehad toen het ertoe deed (batches in Duitsland maar onbekend waar, batch 1 een week lang zonder reden ergens "vast", batch 2 die vrijdag 4/12 aan zou komen, toen maandag werd en daarna 4 dagen radiostilte).Isniedood schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:48:
Moet zeggen dat Bestware wel steeds beter is geworden in de communicatie.
We are still negotiating with HP. This is taking so long because we want to achieve the best possible result for our customers. The easy way would be to just hand out 50€ vouchers for bestware, but we're aiming for something better than that. Please allow some more time to finalize this matter.
[ Voor 19% gewijzigd door JohnnieWbl op 17-12-2020 12:16 ]
Blij dat ze zelf door hebben dat we niet zitten te wachten op een Bestware voucherJohnnieWbl schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:12:
T&T hier ook binnen (9/7 order), ben benieuwd wanneer ze voor mn deur staan!
[...]
Op zich logisch aangezien ze nu met meer zekerheid info kunnen geven en het nieuws nu vooral goed nieuws is. Had graag wat meer info gehad toen het ertoe deed (batches in Duitsland maar onbekend waar, batch 1 een week lang zonder reden ergens "vast", batch 2 die vrijdag 4/12 aan zou komen, toen maandag werd en daarna 4 dagen radiostilte).
Maar goed, nu de headset op weg is is dat gedeelte klaar, nu hopen dat de headset mijn verwachtingen waar kan maken
Update m.b.t. cashback 17-12:
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq