[F1 2020] Race 17 GP van Abu Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste
Acties:
  • 66.592 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

BasvanS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:51:
[...]

Meende dat hij aan het einde van Q2 zijn tijd verbeterde op de zachte band, heb jij een officieel overzicht?
Ctrl+T -> fia.com/documents -> Dry tyre type used during fastest lap in Q2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RAqTBFRSSZ1REsHlSOFAaYjzhQs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yU2FLdgESmhmMTU7RGRCwuxB.png?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpDH7zJXcAMyglW?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpDF14nW8AMBN5B?format=jpg&name=large

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 12-12-2020 18:27 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Fijn dat Norris op Soft start. Die kan wellicht de Mercs een beetje vertragen in de 1e ronden.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:58

pro_6or

amateur_60r

sjaool schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:47:
Geen unsafe release bij Williams. Het viel binnen de marges...

[Afbeelding]
Dit vind ik zeer slecht nieuws. Het was namelijk expres. Zo wordt Williams nooit afgeleerd te stoppen met deze ongein. Zie de race van Max’ vorige pole.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Albon vergeet gewoon te remmen in bocht 1 en ketst beide Mercs eraf.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 10:02
zonoskar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:34:
Albon vergeet gewoon te remmen in bocht 1 en ketst beide Mercs eraf.
Of gewoon een Leclercje. :P

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pro_6or schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:27:
[...]

Dit vind ik zeer slecht nieuws. Het was namelijk expres. Zo wordt Williams nooit afgeleerd te stoppen met deze ongein. Zie de race van Max’ vorige pole.
Hoezo was het express? En wat bereikt Williams ermee om express Latifi voor Verstappen de pitbox uit te laten rijden?

Het is gewoon een knullige (inschattings)fout zoals zo vaak gebeurt omdat elk team hun rijder op een bepaald moment wil laten vertrekken in de Q (of zo snel mogelijk in de race bij pitstop). Je doet nu net alsof Williams iets tegen Verstappen heeft, terwijl je waarschijnlijk elk weekend wel een soortgelijk incident kunt vinden, en het is echt niet altijd dat Williams dat doet of dat Verstappen er nadeel van ondervindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
RobertMe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:40:
[...]

Hoezo was het express? En wat bereikt Williams ermee om express Latifi voor Verstappen de pitbox uit te laten rijden?
Ze wilden VER graag aan een tow helpen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:53
pro_6or schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:27:
[...]

Er kwam een rij auto's aan, degene die Latifi wegstuurt zag een gaatje tussen Leclerc en Verstappen, waar Latifi prima tussen paste. Mogelijk reed Latifi iets minder snel weg dan ingeschat door die meneer, omdat Latifi niet kan zien dat het een klein gaatje is (en omdat het Latifi is, zie zijn laatste quali-poging 8) ). Met 20 auto's in de pitlane kan dit gebeuren, Verstappen hoort hier ook rekening mee te houden, wellicht dat hij net ergens anders keek? Stuurtje of spiegel ofzo.

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:40:
[...]

Het is gewoon een knullige (inschattings)fout zoals zo vaak gebeurt omdat elk team hun rijder op een bepaald moment wil laten vertrekken in de Q (of zo snel mogelijk in de race bij pitstop). Je doet nu net alsof Williams iets tegen Verstappen heeft, terwijl je waarschijnlijk elk weekend wel een soortgelijk incident kunt vinden, en het is echt niet altijd dat Williams dat doet of dat Verstappen er nadeel van ondervindt.
Williams staat helemaal voor aan de straat en kan precies afwachten wanneer dé concurrent van hun motorleverancier eraan komt en kan die dan crowden. Koste Max mooi zijn eerste run op rood, meteen een flatspot te pakken. Zodra ze dit ook maar 1 keer bij Mercedes doen geloof ik dat het oenig was.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

MrOleo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:46:
[...]

Er kwam een rij auto's aan, degene die Latifi wegstuurt zag een gaatje tussen Leclerc en Verstappen, waar Latifi prima tussen paste. Mogelijk reed Latifi iets minder snel weg dan ingeschat door die meneer, omdat Latifi niet kan zien dat het een klein gaatje is (en omdat het Latifi is, zie zijn laatste quali-poging 8) ). Met 20 auto's in de pitlane kan dit gebeuren, Verstappen hoort hier ook rekening mee te houden, wellicht dat hij net ergens anders keek? Stuurtje of spiegel ofzo.
Verstappen hoort hier rekening mee te houden. Vorige week was zeker ook zijn schuld?

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Bij de interviews op Sky F1 op de achtergrond het gefluister van een oude V10.

Smullen hoor. :)

[ Voor 4% gewijzigd door werphengel op 12-12-2020 18:53 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

werphengel schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:52:
Bij de interviews op Sky F1 op de achtergrond het gefluister van een oude V10.

Smullen hoor. :)
Hamilton is het met je eens... ;)

[YouTube: Lewis Hamilton Reaction To Fernando Alonso Screaming Renault V10]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Kunnen ze niet gewoon eens een echte goede doelen race doen met de oudjes en die wagens? -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-10-2023
Ja doe maar naast de normale F1: ClassicsF1 kom maar op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Heel eerlijk. Dat geluid van die oude machines is wel echt too much. Luider dan wanneer er hier een hercules over komt volgens mij.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
pro_6or schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:49:
[...]

Verstappen hoort hier rekening mee te houden. Vorige week was zeker ook zijn schuld?
Er worden 10 tot 20 auto's redelijk tegelijkertijd de pitlane ingelaunched, Verstappen geeft aan in zijn interview dat Williams dit vaker flikt. Dan is het toch verstandig om er rekening mee te houden dat er iemand voor je de lane in wordt gedumpt en ik neem aan dat hij dat ook doet. Helaas staat Verstappens onboard cam de verkeerde kant op en is Albons cam (de auto erachter) niet beschikbaar, dus kunnen we eigenlijk alleen maar uitgaan van FIA's beoordeling. FIA geeft aan geen unsafe release en de Red bull afgevaardigde vond dat blijkbaar best.

Nergens heb ik het over schuld. :?

erutangiS

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

Ik geloof dat ik even de Q terug moet kijken :)
Was druk de hele dag, niks meegekregen, komt een vriend van me helemaal uitgelaten naar me toe, of ik de Q had gezien. Hmmm, blijkbaar was die leuk :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:45
MrOleo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:45:
[...]

Er worden 10 tot 20 auto's redelijk tegelijkertijd de pitlane ingelaunched, Verstappen geeft aan in zijn interview dat Williams dit vaker flikt. Dan is het toch verstandig om er rekening mee te houden dat er iemand voor je de lane in wordt gedumpt en ik neem aan dat hij dat ook doet. Helaas staat Verstappens onboard cam de verkeerde kant op en is Albons cam (de auto erachter) niet beschikbaar, dus kunnen we eigenlijk alleen maar uitgaan van FIA's beoordeling. FIA geeft aan geen unsafe release en de Red bull afgevaardigde vond dat blijkbaar best.

Nergens heb ik het over schuld. :?
Tja, Williams is het laatste team in de pitstraat, dan is de kans op dit soort gevallen natuurlijk wel groter. Zou Mercedes het laatste team zijn, zou het Mercedes overkomen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

Edd

pinda powerrr schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:52:
[...]

Ik geloof dat ik even de Q terug moet kijken :)
Was druk de hele dag, niks meegekregen, komt een vriend van me helemaal uitgelaten naar me toe, of ik de Q had gezien. Hmmm, blijkbaar was die leuk :+
Nee joh.. Was niets te zien. Echt saai, totaal niet spannend en ook niet een heel onverwacht resultaat..
Echt zonde van je tijd om die te kijken.

spoiler:
:+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

oops

[ Voor 105% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-12-2020 20:04 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hm..

Up to Hamilton to decide if he’s fit enough to race – Wolff

Lewis Hamilton will decide whether he is fit enough to compete in Sunday’s Abu Dhabi Grand Prix after admitting he is not fully recovered after contracting Covid-19, says Mercedes team principal Toto Wolff.

Wat moet je hier nou van denken.. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:11

Moofnor

King of my castle

Iedereen hier weet iig wat jij er van denkt :+

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Moofnor schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:21:
Iedereen hier weet iig wat jij er van denkt :+
Hee ik mag dat, ik ben Alfa Romeo fan.. dus alles wat beter is mag op gehaat worden :> ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:18:
Hm..

Lewis Hamilton will decide whether he is fit enough to compete in Sunday’s Abu Dhabi Grand Prix after admitting he is not fully recovered after contracting Covid-19, says Mercedes team principal Toto Wolff.

Dat ie een smoesje heeft gevonden waarom ie geen pole position heeft... classic.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:14

Killjoy

Klingon lawn products

Hm..

Het is de covid variatie van 'my tires are gone' :/

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Hm..

Het is echt keihard bij hem aangekomen heh.

Die COVID-19 infectie.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:32

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Dus, Russell maar vanaf P-bijna-laatste laten starten in de auto van Hamilton? :9

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50

vhal

ಠ_ಠ

Wat dus in gaat houden dat hij morgen de race met twee vingers gaat winnen, ook omdat de starts van de heren voor hem nou nooit zo denderend zijn geweest dit seizoen :Y)

Ik zie Norris ook nog wel een mooie start maken

Gokje na de eerste bocht:

VER (hopelijk met een goede start)
HAM
NOR

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
APClll schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:48:
Dus, Russel maar vanaf P-bijna-laatste laten starten in de auto van Hamilton? :9
En Lewis vanaf P3 in de Williams...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Het hele seizoen hoor je ze niet over motorproblemen, hoe toevallig is het dat ze dit nu wel opeens hebben?

https://racingnews365.nl/...torproblemen-in-abu-dhabi

Acties:
  • +5 Henk 'm!
DoubleDutch schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:03:
Het hele seizoen hoor je ze niet over motorproblemen, hoe toevallig is het dat ze dit nu wel opeens hebben?

https://racingnews365.nl/...torproblemen-in-abu-dhabi
Fun fact. Er is dit seizoen maar een motorleverancier zonder engine penalties.

spoiler:
Honda. Mercedes met Perez dit weekend, Ferrari met Fitipaldi dit weekend, en Renault eerder al met Norris. Maar een "halve" engine change bij Gasly heeft hem wel een penalty opgeleverd eerder. Alpha Tauri had de change aangevraagd, meen onder parc ferme. FIA was akkoord, en toen de auto uit elkaar lag bedacht Alpha Tauri zich en hebben ze de oude motor terug gezet. FIA kon op dat moment parc ferme regels niet meer garanderen dus alsnog een straf voor breken van parc ferme regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm..

Dat zou dan dus betekenen dat er een leeg plekje op de grid ontstaat. Immers mag je alleen deelnemen aan de race als je minimaal een practice session hebt gereden (waarbij practice session inclusief qualifying practice session is). En ik gok even dat die regel gaat over coureur + auto. Dus ik ga er niet vanuit dat Mercedes Russell even mag opbellen om in de Mercedes te stappen en vervolgens de Williams leeg achter blijft. Alhoewel... had Aitkin niet FP1 gereden? Als die regel dus niet gebonden is aan de auto dan zou Russell in de Mercedes kunnen rijden, en Aitkin bij Williams.

edit:

Nog even nagekeken. Neen, Aitkin heeft dit weekend niet gereden. Wel Schumacher en Kubica.

[ Voor 5% gewijzigd door RobertMe op 12-12-2020 21:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:23:
[...]
Ik denk dat hij wilde zeggen first ever pole in Abu Dhabi... Maar goed het is een Schot dus je weet maar nooit. Hij zou als goede bekende van Max beter moeten weten.
Nope. Hij heeft op C4 openlijk zijn excuses aangeboden aan MV, want hij werd door Steve Jones aan de "schandpaal" genageld en moest met de billen bloot in een live interview :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MjiDtZq020-C9dX5rTE1UCuUpMw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fRevYJYyZtG33IiOfIib6uMW.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 12-12-2020 21:17 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:11:
[...]
Dat zou dan dus betekenen dat er een leeg plekje op de grid ontstaat. Immers mag je alleen deelnemen aan de race als je minimaal een practice session hebt gereden (waarbij practice session inclusief qualifying practice session is). En ik gok even dat die regel gaat over coureur + auto. Dus ik ga er niet vanuit dat Mercedes Russell even mag opbellen om in de Mercedes te stappen en vervolgens de Williams leeg achter blijft. Alhoewel... had Aitkin niet FP1 gereden? Als die regel dus niet gebonden is aan de auto dan zou Russell in de Mercedes kunnen rijden, en Aitkin bij Williams.
Misschien kan Alonso instappen, die schijnt alles voor elkaar te kunnen krijgen daar 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 19:57
Hm..

Dat ie morgen het hele veld op een ronde zet en alle records verbreekt

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
FastFred schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:24:
[...]

Dat ie morgen het hele veld op een ronde zet en alle records verbreekt
Vroeger ook zo'n meid in de klas zitten.. Voor een toets altijd helemaal fake in paniek en drama "Oh nee, ik heb niet geleerd, ik heb niet geleerd! Ik kan dit echt niet!!

en dan: Oh kIJk noU iK hEb EeN 10 !!!

|:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30

Martinspire

Awesomeness

pro_6or schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:45:
Heel eerlijk. Dat geluid van die oude machines is wel echt too much. Luider dan wanneer er hier een hercules over komt volgens mij.
Met die oude motoren krijg je ook meer problemen met geluidsoverlast. Reken maar niet dat je op Zandvoort mag racen met die motoren ;)
Ik denk dat dit voor meer banen geldt en dus ook meer klassieke races onmogelijk maakt.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 12-12-2020 21:38 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Killjoy schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:41:
[...]

Het is de covid variatie van 'my tires are gone' :/
En wat hier van te denken? Hamilton: “Russell heeft mijn auto vernaggeld" Wat een drama. De titel is wel wat clickbait.

[ Voor 6% gewijzigd door tdn135 op 12-12-2020 22:21 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Zie dit allemaal als goede test welke websites je verder beter kan negeren. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:08

rammes

koekebakker 1e klas

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:47:
Zie dit allemaal als goede test welke websites je verder beter kan negeren. ;)
tip, bij newsnow.co.uk kun je alle klickbait sites eruit filteren 8)

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:26
Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:38:
[...]

Met die oude motoren krijg je ook meer problemen met geluidsoverlast. Reken maar niet dat je op Zandvoort mag racen met die motoren ;)
Ik denk dat dit voor meer banen geldt en dus ook meer klassieke races onmogelijk maakt.
Zandvoort kent een aantal klassieke F1 races. Er is echter een adder onder het gras. Ik vermoed dat al die F1 motoren zijn vervangen door iets van Judd. Ik zag in ieder geval een benneton met Judd V10.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kwalificatie gemiddelden. Raad eens wie de grootste marge had. :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpC2EaTXMAQqF_z?format=jpg&name=large

Maar Williams is misschien nog erger met die auto. Zit minder in waardoor je eerder een kleinere marge zou verwachten.

This didn't age well. :+
[YouTube: 'Verwacht niet dat we hier iets kunnen betekenen' | Max Verstappen over Abu Dhabi | Formule 1 2020]

[YouTube: MAX VERSTAPPEN PAKT SPECTACULAIRE POLE!!! 🏆 | Samenvatting kwalificatie Abu Dhabi | Formule 1 2020]

[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-12-2020 23:07 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:07:
Kwalificatie gemiddelden. Raad eens wie de grootste marge had. :P
[Embed]

[Afbeelding]
Fun fact. SAI - NOR staat hierin als 8 - 8, maar in de uitzending hadden ze het erover dat het 9 - 8 was geworden (zal na SAI zijn uitval zijn vorige week of 2 weken terug?). Daarnaast stond SAI over afgelopen 2 jaar met 1 betere kwalificatie "voor". Nu Norris deze kwalificatie sneller was staan ze over twee seizoenen dus exact gelijk. Met daarbij dan dus ook dat ze zowel vorig seizoen als dit seizoen "gelijk" finishte (verschil van 1 door oneven aantal GPs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:45
RobertMe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:14:
[...]

Fun fact. SAI - NOR staat hierin als 8 - 8, maar in de uitzending hadden ze het erover dat het 9 - 8 was geworden (zal na SAI zijn uitval zijn vorige week of 2 weken terug?). Daarnaast stond SAI over afgelopen 2 jaar met 1 betere kwalificatie "voor". Nu Norris deze kwalificatie sneller was staan ze over twee seizoenen dus exact gelijk. Met daarbij dan dus ook dat ze zowel vorig seizoen als dit seizoen "gelijk" finishte (verschil van 1 door oneven aantal GPs).
In dat overzicht zijn uitvalbeurten e.d. niet meegenomen, ik denk dat er bij Sainz dus ook een keer door pech een kwalificatie niet voltooid kon worden (alleen wanneer, geen idee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Transportman schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:21:
[...]

In dat overzicht zijn uitvalbeurten e.d. niet meegenomen, ik denk dat er bij Sainz dus ook een keer door pech een kwalificatie niet voltooid kon worden (alleen wanneer, geen idee).
Dat zeg ik ;) Dat was vorige week of 2 weken terug. In Q2 dat hij bij T1 remt en de volledige auto vastslaat en hij achterstevoren rechtdoor gaat.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBcO1yu0gMyOTKwHtUyvAvm2PvI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N773AQsAhNEjnOKQDIYSa6jh.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:15

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Raceday!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +36 Henk 'm!

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:42
-O-

Tja daar zitten we dan ... Laatste race van een knots gek seizoen.

In de de eerste plaats wil ik, voor mij, wat drijvende krachten achter dit forum bedanken voor de vele uurtjes leesplezier die ik hier gehad heb:

@DaniëlWW2
@basvn
@pinda powerrr
@Jasphur

_/-\o_

Mis @f1bythenumbers de laatste tijd een beetje. Wellicht lees ik er overheen als ik door een paar honderd reacties lees...mis zijn data crunching wel een beetje

Alle andere Tweakers bedankt voor de heerlijke discussies, ongezouten meningen, uitingen van frustratie ... maar vooral het plezier wat ik lees in een maf spelletje wat F1 heet.

On topic: Hoop dat Max hem wint, maar hij zal het compleet alleen moeten doen. Na het GAS debacle had ik toch stiekem de hoop dat ALB er wel dichter op kon zitten ... de praktijk is wat weerbarstiger gebleken.

Wel leuk dat McLaren er dit jaar zo af en toe er lekker bij zat en dat veel jonge broekies hebben laten zien dat ze best kunnen sturen, met Norris als absoluut hoogtepunt vorige week (die zal balen zo achterin het veld weer)

Vanmiddag nog een keer de race volgen bij onze Duitse vrienden en dan maar kijken wat de de kerstvrouw onder de boom heeft gelegd voor volgend jaar.

... Boys and Girls ... Have fun this last race, stay save and see y all next year ... :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Wellicht overbodig voor de meesten hier maar de race is vanmiddag dus om 14u10.

Gisteren de kwalificatie gemist omdat ik dacht dat het 'gewoon' 15u zou zijn, die tijden mogen ze volgend jaar wel wat gelijker houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
hoevenpe schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:52:

Gisteren de kwalificatie gemist omdat ik dacht dat het 'gewoon' 15u zou zijn, die tijden mogen ze volgend jaar wel wat gelijker houden.
Gaat nie werken nie, haha.

Graag gedaan, @MrSparkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Last) Race day (of the year)! *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
hoevenpe schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:52:

Thnx! Gisteren kwalificatie wel gezien, maar dacht dat ik toen in de F1TV-app zag staan dat de race om 15.10 zou beginnen. 😅 Ik zit om 14.10 klaar 👍🏻

Zojuist abo op F1TV Pro ook weer opgezegd. Hopelijk volgend jaar eindelijk Chromecast-ondersteuning of een tv-app.

[ Voor 10% gewijzigd door KlaasjeNL op 13-12-2020 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
KlaasjeNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:24:

[...]
Zojuist abo op F1TV Pro ook weer opgezegd. Hopelijk volgend jaar eindelijk Chromecast-ondersteuning of een tv-app.
Mag ik vragen waarom...?
(Kerst)mevrouw Sparkels wilde er net een strik om doen en onder de boom leggen...

o<:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

MrSparkels schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:43:
[...]

Mag ik vragen waarom...?
(Kerst)mevrouw Sparkels wilde er net een strik om doen en onder de boom leggen...

Omdat dit de laatste race van het seizoen is denk ik

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:50
MrSparkels schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:43:
[...]

Mag ik vragen waarom...?

Omdat er de komende maanden geen races zijn denk ik.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste keer dat we van DAS kunnen genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSparkels
Slasher schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:46:
[...]

Omdat dit de laatste race van het seizoen is denk ik
Gynnad schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:47:
[...]

Omdat er de komende maanden geen races zijn denk ik.
Loopt zo'n abbo dan niet gewoon door? Je betaalt toch voor een heel jaar .... (Tenminste dat waren we wel van plan)

Zal het andere forum hier maar ff over lezen voordat we gekicked worden hier... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:45
En dan nog te bedenken dat Lec nog +3 plaatsen straf krijgt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
MrSparkels schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:52:
[...]

[...]

Loopt zo'n abbo dan niet gewoon door? Je betaalt toch voor een heel jaar .... (Tenminste dat waren we wel van plan)

Zal het andere forum hier maar ff over lezen voordat we gekicked worden hier... :P
Een jaarabonnement is inderdaad voordeliger dan een maandabonnement. Ik was echter te laat met een leuke aanbieding, dus heb dit voorjaar nog even zitten afwachten wat ik ging doen. Toen kwam Corona en was lang onzeker of het seizoen überhaupt zou doorgaan. En toen bleek dat het door zou gaan, werden de races in een dusdanig korte periode achter elkaar gedrukt, dat een maandabonnement gewoon voordeliger zou zijn. Ik betaalde nu 6 maanden €8 in plaats van eenmalig €65.

De testdagen heb ik weliswaar gemist, maar daar blijf ik niet voor thuis. Samenvattingen en hoogtepunten zijn ook wel op andere plekken te vinden. Zelfde geldt voor eventuele nabeschouwingen na dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:03
KlaasjeNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:24:
[...]

Meteen mijn maand abbo ook opgezegd. En hopelijk volgend seizoen een mooie aanbieding plus cast functie!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/p3lvsqe76t461.png

Maar 3 pole's voor Max.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
@MrSparkels Gelukkig duurt het niet zo heel lang voor we weer gaan racen volgend jaar!

Nu je het zegt, het is al even rustig geweest rondom @f1bythenumbers. Vooral na een kwalificatie zijn zijn nummers wel interessant. Hij had wel aangegeven dat hij het druk had.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:52:
DAS war einmal...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik ga niet proberen het woordgrapje verder te zetten :P

Maar DAS heeft veel minder aandacht gekregen, ook eigenlijk niet zoveel voordeel tijdens een race opgeleverd, dan we voor het begin van het seizoen dachten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

@MrSparkels graag gedaan, al praat ik hier gewoon lekker kritisch mee :) Ben fan van de sport en het feit dat VER meedoet maakt het nog wat leuker.

Dit topic maken we met zijn allen d:)b

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000

Bloodclot

Jawier!

FullSendSunday vandaag. Net zo lang doorstrijden voor de winst of motor kapot! Lets Go, Boys!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpGtpo6W8AEgeQz?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
sloth schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:43:
Ik ga niet proberen het woordgrapje verder te zetten :P

Maar DAS heeft veel minder aandacht gekregen, ook eigenlijk niet zoveel voordeel tijdens een race opgeleverd, dan we voor het begin van het seizoen dachten?
Ze hebben er zeker profijt van gehad. Alleen die momenten zijn tijdens de opwarm rondes en achter de safetycar. Het is allemaal net genoeg om iets sneller weg te zijn (en daar weer optimaal van te profiteren) maar voorderest had het DAS systeem geen extra nut.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DoeEensGek schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:03:
[...]

Ze hebben er zeker profijt van gehad. Alleen die momenten zijn tijdens de opwarm rondes en achter de safetycar. Het is allemaal net genoeg om iets sneller weg te zijn (en daar weer optimaal van te profiteren) maar voorderest had het DAS systeem geen extra nut.
Dan was Bottas het vorige week zeker vergeten te gebruiken in de opwarmronde? :+ Man man wat had die toch een slechte start en weinig grip / veel wielspin. Wat uiteindelijk dus zorgde van het in elkaar krimpen van de rijders erachter en Leclerc die weer eens een Kvyat style divebomb deed met het bekende resultaat.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

omdat er eigenlijk alleen maar team foto´s langs gaan komen,

hier een motor fabrikanten team :)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpHCTKgXMAIBJqL?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[YouTube: https://youtu.be/koRwSGRI-WM]
Build up live

[ Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 13-12-2020 12:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja raar he :X

Ik volg Max niet heel erg, maar vind t wel altijd leuk als ie t goed doet :)
Maar ik dacht toch écht dat ie vaker pole had gehad..
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:52:
Ach Mercedes verzint vast wel iets nieuws.. meesturende achterwielen, of een driedelig chassis met knik punten waar de auto in bijv. bochten en bulten soepel kan torderen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpHPQVNXcAIVhbl?format=jpg&name=large

enige wat hier uit te halen is, is een waarschijnlijke vroege pitstop :+

2 stopper zal het niet worden, vanwege de lange pitstopdelta hier

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Lol, goeie plek voor een interview _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:24:
[...]

Lol, goeie plek voor een interview _O-
Ik miste de subs :)
BOT in het Fins was zelfs beter te verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

lekker met die startende auto´s op de achtergrond :+

[ Voor 88% gewijzigd door basvn op 13-12-2020 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:21:
[...]

Ja raar he :X

Ik volg Max niet heel erg, maar vind t wel altijd leuk als ie t goed doet :)
Maar ik dacht toch écht dat ie vaker pole had gehad..
Ja ik verbaasde mezelf er ook over.
[...]

Ach Mercedes verzint vast wel iets nieuws.. meesturende achterwielen, of een driedelig chassis met knik punten waar de auto in bijv. bochten en bulten soepel kan torderen :D
Klopt, doen ze ook nog een vorkenbord of kiepbak voorop en dan kunnen ze doordeweeks ook nog je tuintje uitgraven voor een vijver of een vrachtwagen lossen. :+ Bottas met een sjekkie in zijn bakkes. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:45

Amphiebietje

In de blubber

poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:21:

Voor het laatste kan het veel simpeler. Google maar eens op plaatjes van "pan car t-bar".

Zou echter wel eens illegaal kunnen zijn onder de huidige regels, de starre achteras mag waarschijnlijk niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

[YouTube: F1 2020 Abu Dhabi GP LIVE - Race Watchalong]

Misschien een handige stream waar ze live timings en track positions laten zien. Als second screen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EpHSMuIWEAE-9aL?format=jpg&name=medium

afscheidscadeau voor Sainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Leuk voor op de schoorsteenmantel in huize Sainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Er kreeg toch ook iemand een racestuur als afscheid? weet alleen niet meer wie dat was, iemand van Haas geloof ik.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
basvn schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:37:
omdat er eigenlijk alleen maar team foto´s langs gaan komen,

hier een motor fabrikanten team :)

[Afbeelding]
Ik ben gerust voorstander van het mondkapje maar had hij dan hier niet even 2 seconden af gemogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
RIC's masker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Slasher schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:33:
Er kreeg toch ook iemand een racestuur als afscheid? weet alleen niet meer wie dat was, iemand van Haas geloof ik.
Beide heren van Haas hebben het stuur cadeau gekregen.
https://mobile.twitter.co...tatus/1337516369055715328

[ Voor 67% gewijzigd door TinusTegengas op 13-12-2020 12:42 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
What's next? De restanten van een crashed car in gift wrap :?

Een stuur of iets dergelijks lijkt me toch wat mooier dan een lomp stuk bodywork.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
TinusTegengas schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:41:
[...]

Beide heren van Haas hebben het stuur cadeau gekregen.
Hopelijk hadden ze voor GRO nog een verse liggen.
Na afloop van alle onderzoeken zo'n gesmolten geblakerd exemplaar krijgen is ook wel gaaf als aandenken aan z'n laatste race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Als ik zo terug denk aan Vettel bij Ferrari, kan ik me maar weinig hoogtepunten herinneren, toch wel triest eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Rukapul schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:44:
[...]

What's next? De restanten van een crashed car in gift wrap :?

Een stuur of iets dergelijks lijkt me toch wat mooier dan een lomp stuk bodywork.
Voor zover ik kan zien heeft iedereen er een krabbel op gezet. Dat maakt het misschien iets beter?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Fijne race allemaal!

Hopen op een hoop (gezond) spektakel
niet zoals 2 races geleden.

spreek jullie morgen weer!

Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor het fijne (en korte) seizoen, en waardeer het, dat jullie de ´meldservice´ zo leuk vinden :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nou lieve race fans en fanaten, afgezien van dat ik jullie straks uiteraard een leuke race wens, geef ik dit nog graag even mee :)

Dit filmpje, van een kanaal dat ik volg, is van de week toevallig uitgekomen.
Dus áls je 10 minuten de tijd hebt, dan is dit zeker meer dan de moeite waard!

Zoals jullie weten heeft Alfa Romeo een enorm rijke race-geschiedenis en ‘heritage’ binnen de F1. (Ik hoop dat het ooit weer zover mag komen, want het heden is een beetje prut he ;))

Dit filmpje gaat over de “The most amazing underdog racing win in history”
Over hoe Alfa Romeo (en toentertijd met Ferrari nog samen) de Nazi’s hebben verslagen! (Met racen dan natuurlijk) 8)

Deze kerel vertelt dit bekende verhaal zo goed en zo spannend, dat ik het graag wilde delen…
Hier gaat mijn Alfa hartje toch echt sneller van kloppen.. branden zelfs! <3

Veel kijkplezier en fijne race! *O*

:9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou ik kijk uit naar twee dingen. Natuurlijk Mercedes die hier eens niet wint, zou toch leuk zijn. Tweede is dat ik eigenlijk hoop dat McLaren hun goede startposities vertaalt in een marge van 11 punten meer dan Racing Point. Die P4 verdient McLaren veel meer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:10:
Nou ik kijk uit naar twee dingen. Natuurlijk Mercedes die hier eens niet wint, zou toch leuk zijn. Tweede is dat ik eigenlijk hoop dat McLaren hun goede startposities vertaalt in een marge van 11 punten meer dan Racing Point. Die P4 verdient McLaren veel meer. ;)
Volgens mij bedoel je P3 :+ Als McLaren 11 punten meer haalt dan Racing Point wordt McLaren P3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:04:
...

Deze kerel vertelt dit bekende verhaal zo goed en zo spannend, dat ik het graag wilde delen…
Hier gaat mijn Alfa hartje toch echt sneller van kloppen.. branden zelfs! <3

Veel kijkplezier en fijne race! *O*

[YouTube: The most amazing underdog racing win in history!]

:9B
-offtopic-
Doet me denken aan de Alfasud van mijn ouders, die ging destijds ook spontaan branden, stilstaand voor een Alfarood verkeerslicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
RobertMe schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:18:
[...]

Volgens mij bedoel je P3 :+ Als McLaren 11 punten meer haalt dan Racing Point wordt McLaren P3.
Ik dacht serieus even dat Ferrari nog meedeed en P4 het maximaal haalbare was. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-12-2020 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
PalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:19:
[...]

-offtopic-
Doet me denken aan de Alfasud van mijn ouders, die ging destijds ook spontaan branden, stilstaand voor een Alfarood verkeerslicht...
Jajaja Kimi vrijdag toch ook? :D (Maar serieus, de Alfasud was niet echt een goed idee..)

Maar kijk t filmpje nou maar gewoon, je ouders vinden t vast ook leuk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:34

Spotmatic

Ken sent me

Voor het eerst sinds lange tijd mijn Red Bull polo maar eens aan gedaan. Hup Max! Maar vooral ook Hup Alex, doe nou eens een keer je werk! ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:02
Als Max uitvalt kan Mercedes gewoon het dubbele aantal punten van Red Bull halen dit jaar.
Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.