Ctrl+T -> fia.com/documents -> Dry tyre type used during fastest lap in Q2:BasvanS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:51:
[...]
Meende dat hij aan het einde van Q2 zijn tijd verbeterde op de zachte band, heb jij een officieel overzicht?
:fill(white):strip_exif()/f/image/yU2FLdgESmhmMTU7RGRCwuxB.png?f=user_large)
Ctrl+T -> fia.com/documents -> Dry tyre type used during fastest lap in Q2:BasvanS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:51:
[...]
Meende dat hij aan het einde van Q2 zijn tijd verbeterde op de zachte band, heb jij een officieel overzicht?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
I served in a company of heroes.
Dit vind ik zeer slecht nieuws. Het was namelijk expres. Zo wordt Williams nooit afgeleerd te stoppen met deze ongein. Zie de race van Max’ vorige pole.sjaool schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:47:
Geen unsafe release bij Williams. Het viel binnen de marges...
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Of gewoon een Leclercje.zonoskar schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:34:
Albon vergeet gewoon te remmen in bocht 1 en ketst beide Mercs eraf.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Hoezo was het express? En wat bereikt Williams ermee om express Latifi voor Verstappen de pitbox uit te laten rijden?pro_6or schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:27:
[...]
Dit vind ik zeer slecht nieuws. Het was namelijk expres. Zo wordt Williams nooit afgeleerd te stoppen met deze ongein. Zie de race van Max’ vorige pole.
Ze wilden VER graag aan een tow helpen...RobertMe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:40:
[...]
Hoezo was het express? En wat bereikt Williams ermee om express Latifi voor Verstappen de pitbox uit te laten rijden?
Er kwam een rij auto's aan, degene die Latifi wegstuurt zag een gaatje tussen Leclerc en Verstappen, waar Latifi prima tussen paste. Mogelijk reed Latifi iets minder snel weg dan ingeschat door die meneer, omdat Latifi niet kan zien dat het een klein gaatje is (en omdat het Latifi is, zie zijn laatste quali-pogingpro_6or schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:27:
[...]
Dit vind ik zeer slecht nieuws. Het was namelijk expres. Zo wordt Williams nooit afgeleerd te stoppen met deze ongein. Zie de race van Max’ vorige pole.
erutangiS
Williams staat helemaal voor aan de straat en kan precies afwachten wanneer dé concurrent van hun motorleverancier eraan komt en kan die dan crowden. Koste Max mooi zijn eerste run op rood, meteen een flatspot te pakken. Zodra ze dit ook maar 1 keer bij Mercedes doen geloof ik dat het oenig was.RobertMe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:40:
[...]
Hoezo was het express? En wat bereikt Williams ermee om express Latifi voor Verstappen de pitbox uit te laten rijden?
Het is gewoon een knullige (inschattings)fout zoals zo vaak gebeurt omdat elk team hun rijder op een bepaald moment wil laten vertrekken in de Q (of zo snel mogelijk in de race bij pitstop). Je doet nu net alsof Williams iets tegen Verstappen heeft, terwijl je waarschijnlijk elk weekend wel een soortgelijk incident kunt vinden, en het is echt niet altijd dat Williams dat doet of dat Verstappen er nadeel van ondervindt.
een treffende spreuk
Verstappen hoort hier rekening mee te houden. Vorige week was zeker ook zijn schuld?MrOleo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:46:
[...]
Er kwam een rij auto's aan, degene die Latifi wegstuurt zag een gaatje tussen Leclerc en Verstappen, waar Latifi prima tussen paste. Mogelijk reed Latifi iets minder snel weg dan ingeschat door die meneer, omdat Latifi niet kan zien dat het een klein gaatje is (en omdat het Latifi is, zie zijn laatste quali-poging). Met 20 auto's in de pitlane kan dit gebeuren, Verstappen hoort hier ook rekening mee te houden, wellicht dat hij net ergens anders keek? Stuurtje of spiegel ofzo.
een treffende spreuk
[ Voor 4% gewijzigd door werphengel op 12-12-2020 18:53 ]
Hamilton is het met je eens...werphengel schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:52:
Bij de interviews op Sky F1 op de achtergrond het gefluister van een oude V10.
Smullen hoor.
"When you grow up your heart dies"
een treffende spreuk
Er worden 10 tot 20 auto's redelijk tegelijkertijd de pitlane ingelaunched, Verstappen geeft aan in zijn interview dat Williams dit vaker flikt. Dan is het toch verstandig om er rekening mee te houden dat er iemand voor je de lane in wordt gedumpt en ik neem aan dat hij dat ook doet. Helaas staat Verstappens onboard cam de verkeerde kant op en is Albons cam (de auto erachter) niet beschikbaar, dus kunnen we eigenlijk alleen maar uitgaan van FIA's beoordeling. FIA geeft aan geen unsafe release en de Red bull afgevaardigde vond dat blijkbaar best.pro_6or schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 18:49:
[...]
Verstappen hoort hier rekening mee te houden. Vorige week was zeker ook zijn schuld?
erutangiS
Ik geloof dat ik even de Q terug moet kijken
Waiting on the world to change
Tja, Williams is het laatste team in de pitstraat, dan is de kans op dit soort gevallen natuurlijk wel groter. Zou Mercedes het laatste team zijn, zou het Mercedes overkomen.MrOleo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:45:
[...]
Er worden 10 tot 20 auto's redelijk tegelijkertijd de pitlane ingelaunched, Verstappen geeft aan in zijn interview dat Williams dit vaker flikt. Dan is het toch verstandig om er rekening mee te houden dat er iemand voor je de lane in wordt gedumpt en ik neem aan dat hij dat ook doet. Helaas staat Verstappens onboard cam de verkeerde kant op en is Albons cam (de auto erachter) niet beschikbaar, dus kunnen we eigenlijk alleen maar uitgaan van FIA's beoordeling. FIA geeft aan geen unsafe release en de Red bull afgevaardigde vond dat blijkbaar best.
Nergens heb ik het over schuld.
Nee joh.. Was niets te zien. Echt saai, totaal niet spannend en ook niet een heel onverwacht resultaat..pinda powerrr schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:52:
[...]
Ik geloof dat ik even de Q terug moet kijken![]()
Was druk de hele dag, niks meegekregen, komt een vriend van me helemaal uitgelaten naar me toe, of ik de Q had gezien. Hmmm, blijkbaar was die leuk
-
[ Voor 105% gewijzigd door Illegal_Alien op 12-12-2020 20:04 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Dat ie een smoesje heeft gevonden waarom ie geen pole position heeft... classic.poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:18:
Hm..
Up to Hamilton to decide if he’s fit enough to race – Wolff
Lewis Hamilton will decide whether he is fit enough to compete in Sunday’s Abu Dhabi Grand Prix after admitting he is not fully recovered after contracting Covid-19, says Mercedes team principal Toto Wolff.
Wat moet je hier nou van denken..
Het is de covid variatie van 'my tires are gone'poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:18:
Hm..
Lewis Hamilton will decide whether he is fit enough to compete in Sunday’s Abu Dhabi Grand Prix after admitting he is not fully recovered after contracting Covid-19, says Mercedes team principal Toto Wolff.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Het is echt keihard bij hem aangekomen heh.poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:18:
Hm..
een treffende spreuk
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
En Lewis vanaf P3 in de Williams...APClll schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:48:
Dus, Russel maar vanaf P-bijna-laatste laten starten in de auto van Hamilton?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Fun fact. Er is dit seizoen maar een motorleverancier zonder engine penalties.DoubleDutch schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:03:
Het hele seizoen hoor je ze niet over motorproblemen, hoe toevallig is het dat ze dit nu wel opeens hebben?
https://racingnews365.nl/...torproblemen-in-abu-dhabi
Dat zou dan dus betekenen dat er een leeg plekje op de grid ontstaat. Immers mag je alleen deelnemen aan de race als je minimaal een practice session hebt gereden (waarbij practice session inclusief qualifying practice session is). En ik gok even dat die regel gaat over coureur + auto. Dus ik ga er niet vanuit dat Mercedes Russell even mag opbellen om in de Mercedes te stappen en vervolgens de Williams leeg achter blijft. Alhoewel... had Aitkin niet FP1 gereden? Als die regel dus niet gebonden is aan de auto dan zou Russell in de Mercedes kunnen rijden, en Aitkin bij Williams.poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:18:
Hm..
[ Voor 5% gewijzigd door RobertMe op 12-12-2020 21:19 ]
Nope. Hij heeft op C4 openlijk zijn excuses aangeboden aan MV, want hij werd door Steve Jones aan de "schandpaal" genageld en moest met de billen bloot in een live interviewsjaool schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:23:
[...]
Ik denk dat hij wilde zeggen first ever pole in Abu Dhabi... Maar goed het is een Schot dus je weet maar nooit. Hij zou als goede bekende van Max beter moeten weten.
[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 12-12-2020 21:17 ]
Testing, one, two ...
Misschien kan Alonso instappen, die schijnt alles voor elkaar te kunnen krijgen daarRobertMe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:11:
[...]
Dat zou dan dus betekenen dat er een leeg plekje op de grid ontstaat. Immers mag je alleen deelnemen aan de race als je minimaal een practice session hebt gereden (waarbij practice session inclusief qualifying practice session is). En ik gok even dat die regel gaat over coureur + auto. Dus ik ga er niet vanuit dat Mercedes Russell even mag opbellen om in de Mercedes te stappen en vervolgens de Williams leeg achter blijft. Alhoewel... had Aitkin niet FP1 gereden? Als die regel dus niet gebonden is aan de auto dan zou Russell in de Mercedes kunnen rijden, en Aitkin bij Williams.
Testing, one, two ...
Dat ie morgen het hele veld op een ronde zet en alle records verbreektpoor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:18:
Hm..
Vroeger ook zo'n meid in de klas zitten.. Voor een toets altijd helemaal fake in paniek en drama "Oh nee, ik heb niet geleerd, ik heb niet geleerd! Ik kan dit echt niet!!FastFred schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:24:
[...]
Dat ie morgen het hele veld op een ronde zet en alle records verbreekt
Met die oude motoren krijg je ook meer problemen met geluidsoverlast. Reken maar niet dat je op Zandvoort mag racen met die motorenpro_6or schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:45:
Heel eerlijk. Dat geluid van die oude machines is wel echt too much. Luider dan wanneer er hier een hercules over komt volgens mij.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 12-12-2020 21:38 ]
En wat hier van te denken? Hamilton: “Russell heeft mijn auto vernaggeld" Wat een drama. De titel is wel wat clickbait.Killjoy schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 20:41:
[...]
Het is de covid variatie van 'my tires are gone'
[ Voor 6% gewijzigd door tdn135 op 12-12-2020 22:21 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
tip, bij newsnow.co.uk kun je alle klickbait sites eruit filterenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 22:47:
Zie dit allemaal als goede test welke websites je verder beter kan negeren.
Ik zou het doen!
Zandvoort kent een aantal klassieke F1 races. Er is echter een adder onder het gras. Ik vermoed dat al die F1 motoren zijn vervangen door iets van Judd. Ik zag in ieder geval een benneton met Judd V10.Martinspire schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:38:
[...]
Met die oude motoren krijg je ook meer problemen met geluidsoverlast. Reken maar niet dat je op Zandvoort mag racen met die motoren
Ik denk dat dit voor meer banen geldt en dus ook meer klassieke races onmogelijk maakt.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Super lap from @Max33Verstappen today!
— Karun Chandhok (@karunchandhok) 12 december 2020
Final Quali scores & averages of 2020 (not including wet session lap times or if a driver had an issue). 7 teams had less than 0.2 gap! Max & George the only perfect scores. Ocon has made good steps in the second half vs Daniel @SkySportsF1 pic.twitter.com/QMTxJILEIv
[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-12-2020 23:07 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Fun fact. SAI - NOR staat hierin als 8 - 8, maar in de uitzending hadden ze het erover dat het 9 - 8 was geworden (zal na SAI zijn uitval zijn vorige week of 2 weken terug?). Daarnaast stond SAI over afgelopen 2 jaar met 1 betere kwalificatie "voor". Nu Norris deze kwalificatie sneller was staan ze over twee seizoenen dus exact gelijk. Met daarbij dan dus ook dat ze zowel vorig seizoen als dit seizoen "gelijk" finishte (verschil van 1 door oneven aantal GPs).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:07:
Kwalificatie gemiddelden. Raad eens wie de grootste marge had.
[Embed]
[Afbeelding]
In dat overzicht zijn uitvalbeurten e.d. niet meegenomen, ik denk dat er bij Sainz dus ook een keer door pech een kwalificatie niet voltooid kon worden (alleen wanneer, geen idee).RobertMe schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:14:
[...]
Fun fact. SAI - NOR staat hierin als 8 - 8, maar in de uitzending hadden ze het erover dat het 9 - 8 was geworden (zal na SAI zijn uitval zijn vorige week of 2 weken terug?). Daarnaast stond SAI over afgelopen 2 jaar met 1 betere kwalificatie "voor". Nu Norris deze kwalificatie sneller was staan ze over twee seizoenen dus exact gelijk. Met daarbij dan dus ook dat ze zowel vorig seizoen als dit seizoen "gelijk" finishte (verschil van 1 door oneven aantal GPs).
Dat zeg ikTransportman schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:21:
[...]
In dat overzicht zijn uitvalbeurten e.d. niet meegenomen, ik denk dat er bij Sainz dus ook een keer door pech een kwalificatie niet voltooid kon worden (alleen wanneer, geen idee).
Gaat nie werken nie, haha.hoevenpe schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:52:
Wellicht overbodig voor de meesten hier maar de race is vanmiddag dus om 14u10.
Gisteren de kwalificatie gemist omdat ik dacht dat het 'gewoon' 15u zou zijn, die tijden mogen ze volgend jaar wel wat gelijker houden.
Thnx! Gisteren kwalificatie wel gezien, maar dacht dat ik toen in de F1TV-app zag staan dat de race om 15.10 zou beginnen. 😅 Ik zit om 14.10 klaar 👍🏻hoevenpe schreef op zondag 13 december 2020 @ 08:52:
Wellicht overbodig voor de meesten hier maar de race is vanmiddag dus om 14u10.
Gisteren de kwalificatie gemist omdat ik dacht dat het 'gewoon' 15u zou zijn, die tijden mogen ze volgend jaar wel wat gelijker houden.
[ Voor 10% gewijzigd door KlaasjeNL op 13-12-2020 09:26 ]
Mag ik vragen waarom...?KlaasjeNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:24:
[...]
Zojuist abo op F1TV Pro ook weer opgezegd. Hopelijk volgend jaar eindelijk Chromecast-ondersteuning of een tv-app.
Omdat dit de laatste race van het seizoen is denk ikMrSparkels schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:43:
[...]
Mag ik vragen waarom...?
(Kerst)mevrouw Sparkels wilde er net een strik om doen en onder de boom leggen...
Elect a clown, expect a circus.
Omdat er de komende maanden geen races zijn denk ik.MrSparkels schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:43:
[...]
Mag ik vragen waarom...?
(Kerst)mevrouw Sparkels wilde er net een strik om doen en onder de boom leggen...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Slasher schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:46:
[...]
Omdat dit de laatste race van het seizoen is denk ik
Loopt zo'n abbo dan niet gewoon door? Je betaalt toch voor een heel jaar .... (Tenminste dat waren we wel van plan)Gynnad schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:47:
[...]
Omdat er de komende maanden geen races zijn denk ik.
Een jaarabonnement is inderdaad voordeliger dan een maandabonnement. Ik was echter te laat met een leuke aanbieding, dus heb dit voorjaar nog even zitten afwachten wat ik ging doen. Toen kwam Corona en was lang onzeker of het seizoen überhaupt zou doorgaan. En toen bleek dat het door zou gaan, werden de races in een dusdanig korte periode achter elkaar gedrukt, dat een maandabonnement gewoon voordeliger zou zijn. Ik betaalde nu 6 maanden €8 in plaats van eenmalig €65.MrSparkels schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:52:
[...]
[...]
Loopt zo'n abbo dan niet gewoon door? Je betaalt toch voor een heel jaar .... (Tenminste dat waren we wel van plan)
Zal het andere forum hier maar ff over lezen voordat we gekicked worden hier...
Meteen mijn maand abbo ook opgezegd. En hopelijk volgend seizoen een mooie aanbieding plus cast functie!KlaasjeNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:24:
[...]
Zojuist abo op F1TV Pro ook weer opgezegd. Hopelijk volgend jaar eindelijk Chromecast-ondersteuning of een tv-app.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
DAS war einmal...Verwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:52:
Laatste keer dat we van DAS kunnen genieten...
Waiting on the world to change
Ze hebben er zeker profijt van gehad. Alleen die momenten zijn tijdens de opwarm rondes en achter de safetycar. Het is allemaal net genoeg om iets sneller weg te zijn (en daar weer optimaal van te profiteren) maar voorderest had het DAS systeem geen extra nut.sloth schreef op zondag 13 december 2020 @ 10:43:
Ik ga niet proberen het woordgrapje verder te zetten![]()
Maar DAS heeft veel minder aandacht gekregen, ook eigenlijk niet zoveel voordeel tijdens een race opgeleverd, dan we voor het begin van het seizoen dachten?
Dan was Bottas het vorige week zeker vergeten te gebruiken in de opwarmronde?DoeEensGek schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:03:
[...]
Ze hebben er zeker profijt van gehad. Alleen die momenten zijn tijdens de opwarm rondes en achter de safetycar. Het is allemaal net genoeg om iets sneller weg te zijn (en daar weer optimaal van te profiteren) maar voorderest had het DAS systeem geen extra nut.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 14% gewijzigd door PalingDrone op 13-12-2020 12:22 ]
Ja raar he
Ach Mercedes verzint vast wel iets nieuws.. meesturende achterwielen, of een driedelig chassis met knik punten waar de auto in bijv. bochten en bulten soepel kan torderenVerwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 09:52:
Laatste keer dat we van DAS kunnen genieten...
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik miste de subs
[ Voor 88% gewijzigd door basvn op 13-12-2020 12:27 ]
Ja ik verbaasde mezelf er ook over.poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:21:
[...]
Ja raar he![]()
Ik volg Max niet heel erg, maar vind t wel altijd leuk als ie t goed doet![]()
Maar ik dacht toch écht dat ie vaker pole had gehad..
Klopt, doen ze ook nog een vorkenbord of kiepbak voorop en dan kunnen ze doordeweeks ook nog je tuintje uitgraven voor een vijver of een vrachtwagen lossen.[...]
Ach Mercedes verzint vast wel iets nieuws.. meesturende achterwielen, of een driedelig chassis met knik punten waar de auto in bijv. bochten en bulten soepel kan torderen
Voor het laatste kan het veel simpeler. Google maar eens op plaatjes van "pan car t-bar".poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:21:
Ach Mercedes verzint vast wel iets nieuws.. meesturende achterwielen, of een driedelig chassis met knik punten waar de auto in bijv. bochten en bulten soepel kan torderen
Leuk voor op de schoorsteenmantel in huize Sainz
Elect a clown, expect a circus.
Ik ben gerust voorstander van het mondkapje maar had hij dan hier niet even 2 seconden af gemogen?basvn schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:37:
omdat er eigenlijk alleen maar team foto´s langs gaan komen,
hier een motor fabrikanten team
[Afbeelding]
Beide heren van Haas hebben het stuur cadeau gekregen.Slasher schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:33:
Er kreeg toch ook iemand een racestuur als afscheid? weet alleen niet meer wie dat was, iemand van Haas geloof ik.
[ Voor 67% gewijzigd door TinusTegengas op 13-12-2020 12:42 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
What's next? De restanten van een crashed car in gift wrap
Hopelijk hadden ze voor GRO nog een verse liggen.TinusTegengas schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:41:
[...]
Beide heren van Haas hebben het stuur cadeau gekregen.
Als ik zo terug denk aan Vettel bij Ferrari, kan ik me maar weinig hoogtepunten herinneren, toch wel triest eigenlijk..
Voor zover ik kan zien heeft iedereen er een krabbel op gezet. Dat maakt het misschien iets beter?Rukapul schreef op zondag 13 december 2020 @ 12:44:
[...]
What's next? De restanten van een crashed car in gift wrap
Een stuur of iets dergelijks lijkt me toch wat mooier dan een lomp stuk bodywork.
Volgens mij bedoel je P3DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:10:
Nou ik kijk uit naar twee dingen. Natuurlijk Mercedes die hier eens niet wint, zou toch leuk zijn. Tweede is dat ik eigenlijk hoop dat McLaren hun goede startposities vertaalt in een marge van 11 punten meer dan Racing Point. Die P4 verdient McLaren veel meer.
-offtopic-poor Leno schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:04:
...
Deze kerel vertelt dit bekende verhaal zo goed en zo spannend, dat ik het graag wilde delen…
Hier gaat mijn Alfa hartje toch echt sneller van kloppen.. branden zelfs!
Veel kijkplezier en fijne race!
[YouTube: The most amazing underdog racing win in history!]
Ik dacht serieus even dat Ferrari nog meedeed en P4 het maximaal haalbare was.RobertMe schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:18:
[...]
Volgens mij bedoel je P3Als McLaren 11 punten meer haalt dan Racing Point wordt McLaren P3.
[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-12-2020 13:19 ]
Jajaja Kimi vrijdag toch ook?PalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 13:19:
[...]
-offtopic-
Doet me denken aan de Alfasud van mijn ouders, die ging destijds ook spontaan branden, stilstaand voor een Alfarood verkeerslicht...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq