I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hahah ja maar hij zei toch echt first had ik t idee maar klopt ja niet te verstaan die schottenWognummer schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:10:
[...]
ik bedoelde meer dat ik ook third hoorde haha ik bedoel het is een schot kom op ik kan ze nooit goed verstaan
Why not?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:08:
DC is niet meer welkom bij RBR. U hoort het hier voor het eerst.
Hamilton lekker aan het kuchen, wiens test bleek er nou negatief te zijn?
- DaniëlWW2
- Niet online
Nah, ze hebben de auto gefikst voor de laatste race.Hippocampus schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:10:
Albon ook ongewoon snel. Zouden ze de Honda op 110% gezet hebben?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat wil hij zeggen met de gele ? Zit vast een achterliggend bericht achter ?
Die stoel was hem al aangeboden door degene die hem gemaakt had.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:10:
Maar nu kan Max niet zijn P3 stoel claimen he.
"When you grow up your heart dies"
Either way 👍DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:11:
[...]
Nah, ze hebben de auto gefikst voor de laatste race.
Maar ALB had echt P2 moeten staan of hooguit P3.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Extra merchandise verkoop. Nu willen er veel ook zo'n geel petjeFelizNavidad schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:11:
Lewis met bananen geel petje ? Waar is die paarse ?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Op de zijkant staat gran turismo. PlayStation toch?FelizNavidad schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:11:
Lewis met bananen geel petje ? Waar is die paarse ?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Maargoed dat BOT er tussen staat, als ik Max was zou ik maar eventjes bij HAM uit de buurt blijven, je weet maar nooit...Bart-Willem schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:11:
[...]
Why not?
Hamilton lekker aan het kuchen, wiens test bleek er nou negatief te zijn?
Zou die daarmee ook het motorvermogen bedoelen ?
Erg knap benieuwd of die volgendjaar Daniel kan hebbenShellGhost schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:13:
Norris toch zeer knap 4de.
Ik hoop het wel. Vind het een leuke coureur.FelizNavidad schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:15:
[...]
Erg knap benieuwd of die volgendjaar Daniel kan hebben
Eens, maar bij Mercedea gebeurt het (natuurlijk) veel vaker dus dan is het ook “gewoner”Spotmatic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:12:
Toch mooi om te zien zien het RBR team omgaat met de pole. Leuker dan dat zakelijke Mercedes gedoe...
Maar ALB had echt P2 moeten staan of hooguit P3.
Elect a clown, expect a circus.
Als die als 3e eindigt welDaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:10:
Maar nu kan Max niet zijn P3 stoel claimen he.
Meer heb ik niet te melden
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja het lijkt wel of hij net ziek is geweest.PatrickC schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:10:
Ik vind Lewis er niet gezond uit zien... hoestje en waterige oogjes.
Elect a clown, expect a circus.
Dat sowieso, en iets meer vleugel gezet om het in de middensector goed te doen, waar ze het hele weekend al met juist minder vleugel reden om op de rechte stukken niet teveel te verliezen. Inhalen kan je hier namelijk alleen na de rechte stukken met genoeg vermogen.Plenkske schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:13:
"We just have(of had?) to send it " zei Max
Ik moet het nog zien, met Albon nergens te bekennen en twee Mercedessen achter Max maar P1 is een uitstekend uitgangspunt voor morgen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
https://streamable.com/4f5zdw
Ik denk dat hij wilde zeggen first ever pole in Abu Dhabi... Maar goed het is een Schot dus je weet maar nooit. Hij zou als goede bekende van Max beter moeten weten.
[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-12-2020 15:25 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ach troll alert... Jammer.
Sorry kon 1e post niet meer terug vinden
Niets troll aan zie hier boven.
[ Voor 15% gewijzigd door FelizNavidad op 12-12-2020 15:29 ]
Niet met BOT achter hem iig.FelizNavidad schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:29:
Als Max wint + snelste ronden + Valteri valt uit is die dan 2de in WK ?
Als je het niet in context leest ziet het er behoorlijk trollerig uit.
Klopt, maar schijnbaar maakt het niet uit als je nog symptomen van Corona vertoont zolang je maar negatief test. Bij de persconferentie zojuist was hij ook zweet aan het poetsen met een handdoek... dat heb ik hem nog niet zo vaak zien doen.Slasher schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:17:
[...]
Ja het lijkt wel of hij net ziek is geweest.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Max kwam ook bezweet uit de wagen. Het schijnt daar toch wel behoorlijk warm te zijn.PatrickC schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:30:
[...]
Klopt, maar schijnbaar maakt het niet uit als je nog symptomen van Corona vertoont zolang je maar negatief test. Bij de persconferentie zojuist was hij ook zweet aan het poetsen met een handdoek... dat heb ik hem nog niet zo vaak zien doen.
Met maar 10 puntjes achterstand op Racingpoint moet dat te doen zijn dit weekend.FelizNavidad schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:28:
McLaren doet goede zaken op 3de te worden in constructeurs
PER had gridstraf ook nog?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
1: Max
2: Alex
3: Lando
Nee, heeft daar niks mee te maken.Plenkske schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:13:
"We just have(of had?) to send it " zei Max
Volgens Olaf Mol had Hamilton geen Corona ziekteverschijnselen, was enkel positief getest. Toto Wolff had echter aangegeven dat Hamilton het zwaar had vorig weekend?Formula one schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:30:
Mij benieuwen als die de race vol houd Hamilton
Testing, one, two ...
Moet je nagaan, dit is nog maar 1 auto....FelizNavidad schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:35:
Hahah die 10cilinder verpest dat hele interview , bedoel verrijkt man man wat een machine
Doe daar nog een paar Ferrari V12s bij en je hebt de rest van de winterstop een permanente piep in je oren.
Volgens mij is ALO de gemiste kilometers van het afgelopen jaar aan het inhalen
[ Voor 11% gewijzigd door PalingDrone op 12-12-2020 15:39 ]
De F1 gaat een hele kleurrijke coureur missen.
Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.
Sorry, ik werd afgeleid door het orgasmische geluid van een Renault.sjaool schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:40:
Toch een kleine sneer naar Albon in het interview met Max bij Jack.
Ja, geluid is toch een groot onderdeel van de beleving van de sport. Ook al zijn die wagens zo'n 6 seconden langzamer dan die waarin ze nu rijden.MC_Sparkles schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:41:
Lekker gejank op de achtergrond bij interview van Max. Dat mis ik wel tegenwoordig met die F1 auto's, genot om weer eens te horen.
Max, we’re gonna need that chair back buddy. https://t.co/PelkjI8eVj
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) 12 december 2020
PSN: xMaurice93
Is gewoon zo.zilver7 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:44:
Lol, Hamilton tijdens de persconferentie tegen Max, dat deze baan een stuk moeilijker is dan vorige week met al die bochten. Sneer naar Russel?
Niks sneer.
Vorige week waren 3 verbonden dragstrips, eerder een compliment aan Max, dat hij het hier wel flikt.
[ Voor 15% gewijzigd door PalingDrone op 12-12-2020 15:46 ]
Stiekem hoop ik dat de V10 ooit terugkomt, maar denk dat t nooit meer gaat gebeuren. De huidige autos zijn stuk sneller, maar t geluid zorgt ervoor dat de auto nog sneller lijkt.sjaool schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:42:
[...]
Ja, geluid is toch een groot onderdeel van de beleving van de sport. Ook al zijn die wagens zo'n 6 seconden langzamer dan die waarin ze nu rijden.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het schijnt dat de motoren van 2026 een stuk meer herrie gaan maken. Tenminste dat is wel de opzet van Liberty Global...MC_Sparkles schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:45:
[...]
Stiekem hoop ik dat de V10 ooit terugkomt, maar denk dat t nooit meer gaat gebeuren. De huidige autos zijn stuk sneller, maar t geluid zorgt ervoor dat de auto nog sneller lijkt.
Hete curry?
Een pleister op je ster aan de achterkant.
[ Voor 3% gewijzigd door DoubleDutch op 12-12-2020 15:51 ]
Dan had-ie maar geen schade moeten rijden lijkt mij.DoubleDutch schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:51:
Krijgen we straks nieuws te horen dat Hamilton met veel vloer schade heeft gereden? 🤡
Hier kwam een verbot op ham!Spotmatic schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:07:
Het wordt vanmiddag toch weer een BOTerHAM met leVERworst.
een treffende spreuk
Kijk, de echte kenner!Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 13:02:
[...]
denk ik ook, maar dan in de volgorde VERse BOTerHAM...
een treffende spreuk
Ik had het inderdaad VERkeerd, ik zal voortaan niet meer BOTsen met tweakers die daar op HAMeren.
Dat is waarschijnlijk, maar aan de andere kant start Albon wel op softs, Max en Merc starten alledrie op mediums. Albon heeft dus potentieel een betere start waarmee hij er misschien voorbij kan of ze in ieder geval richting een verdedigende move kan dwingen, wat tijd kost.AlxRoelofs schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:10:
Hierin zie je wel dat er iemand anders naast Max moet komen te zitten. Max pakt pole, maar moet het in bocht 1 wel opnemen tegen 2 Mercedeses. ALB niet eens in de buurt om hem te ondersteunen tegen HAM en BOT in de eerste ronde.
Alleen zit Norris er ook nog tussen.DataGhost schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:18:
[...]
Dat is waarschijnlijk, maar aan de andere kant start Albon wel op softs, Max en Merc starten alledrie op mediums. Albon heeft dus potentieel een betere start waarmee hij er misschien voorbij kan of ze in ieder geval richting een verdedigende move kan dwingen, wat tijd kost.
Met een beetje geluk kan Norris Hamilton inhalen zoals Sainz laatst ook deed. Zullen wel eerder weer naar binnen moeten maar allicht eventjes als buffer dienen.
Volgens mij start max op softDataGhost schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:18:
[...]
Dat is waarschijnlijk, maar aan de andere kant start Albon wel op softs, Max en Merc starten alledrie op mediums. Albon heeft dus potentieel een betere start waarmee hij er misschien voorbij kan of ze in ieder geval richting een verdedigende move kan dwingen, wat tijd kost.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Door een waarschuwing in beeld "volume up"?sjaool schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:47:
[...]
Het schijnt dat de motoren van 2026 een stuk meer herrie gaan maken. Tenminste dat is wel de opzet van Liberty Global...
Testing, one, two ...
Nee, ze hebben het geluid van Alonso van vandaag opgenomen en spelen dat vanaf 2026 via luidsprekers langs het circuit op vol volume af.hardware-lover schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:45:
[...]
Door een waarschuwing in beeld "volume up"?
Ja maar dat is wel een ding. Max "hoort" daar te staan. Merc heeft de plank mis geslagen ipv dat RB en MCL wat hebben gevonden.sjaool schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 15:33:
Norris is verbaast dat hij maar 0.2s achter de Mercedes staat... Mind is blown... lol
Morgen nog ff die win pakken, met Albon op 7 ofzo
[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 12-12-2020 16:58 ]
I served in a company of heroes.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vorig jaar met gasly ook in Oostenrijk.
Dat ie niet 100% voelde geloof ik meteen hoor. COVID-19 is geen grap, dat kan er heel stevig inhakken; zelfs bij zo'n topsporter. Maar uiteraard blijft de Mercedes de beste auto. Als hij niet on-par is, dan zit Bottas er nog achter. Maar die verziekt 't meestal halverwege de race, dus Max heeft best wel een kans. Maar zie er eerst (bij de start) maar voor te blijven.poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:32:
Ah ja, natuurlijk![]()
[Afbeelding]
Maar tóch morgen even hoppa ruim eerste worden op spectaculaire & miraculeuze wijze dankzij god en de crew en de fantastic crowd en BLM. Met een lekke band. En buiten bewustzijn.
Ja hij is nog niet bevestigd (evenals de plek van Kvyat bij AT), dus dat is toch logisch?poor Leno schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:43:
Hm kwam deze net tegen op reddit.. Albon op TBA?
(Kan wel nog aangepast worden)
[Afbeelding]
Hahaha, goeie!DataGhost schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 16:18:
[...]
Albon heeft dus potentieel een betere start waarmee hij er misschien voorbij kan of ze in ieder geval richting een verdedigende move kan dwingen, wat tijd kost.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Russel ook. Alleen Lat was vorige race sneller dan zijn teamgenoot, maar toen deed Rus natuurlijk iets anders.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:46:
Trouwens, dit maakt Max toch de enige die het hele seizoen zijn teamgenoot heeft verslagen in kwalificatie?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is het punt.BlauweFles schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:49:
[...]
Russel ook. Alleen Lat was vorige race sneller dan zijn teamgenoot, maar toen deed Rus natuurlijk iets anders.
Maar Russell kon toen Bottas niet voorblijven in de kwalificatie en is toen door een teamgenoot verslagen.BlauweFles schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:49:
[...]
Russel ook. Alleen Lat was vorige race sneller dan zijn teamgenoot, maar toen deed Rus natuurlijk iets anders.
Nee natuurlijk niet. Maar er is gewoon altijd een reden. Als ie wint is t allemaal fantasisch en struggles en hardest race en weet ik veel, en als t even niet lekker gaat of tegenzit, is er een 'excuus'.WhatsappHack schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:45:
[...]
Dat ie niet 100% voelde geloof ik meteen hoor. COVID-19 is geen grap, dat kan er heel stevig inhakken; zelfs bij zo'n topsporter.
En ja het is heftig, maar race dan gewoon niet denk ik dan.. (en het irritatiefactortje helpt hier niet bij, maar dat is persoonlijk
Ah ja, maar ik dacht dat het al wel doorgegeven moest worden, ookal is t niet zeker.. Dat er iig toch een naam moest staan..Ja hij is nog niet bevestigd (evenals de plek van Kvyat bij AT), dus dat is toch logisch?
Meende dat hij aan het einde van Q2 zijn tijd verbeterde op de zachte band, heb jij een officieel overzicht?
Heeft een nieuw setje mediums eronder gekregen in Q2.BasvanS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:51:
[...]
Meende dat hij aan het einde van Q2 zijn tijd verbeterde op de zachte band, heb jij een officieel overzicht?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.