Toon posts:

[F1 2020] Race 17 GP van Abu Dhabi Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 ... 21 Laatste
Acties:
  • 62.417 views

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Mercedes persco met Russell..

Maar niets over wie er rijdt :/

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 13:25

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik denk wat pas zeker weten wie er voor Mercedes rijdt als het formatierondje begint.
Regels of niet, voor Hamilton wordt wel een uitzondering gevonden.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:52
CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:25:
Ik denk wat pas zeker weten wie er voor Mercedes rijdt als het formatierondje begint.
Regels of niet, voor Hamilton wordt wel een uitzondering gevonden.
In die situatie zou Hamilton achteraan moeten starten, want hij heeft zich dan niet gekwalificeerd.

Steam

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-06 13:14
Vroeger (2019) was het makkelijk te raden.
Waar de G-LCDH was, daar was Lewis...

En kon je Lewis dus vannacht/morgen zien vertrekken als dat mocht.

Is het eigenlijk bekend hoe Lewis het nu doet? Huurt hij een vliegtuig?
Heeft hij vanuit MB beschikking tot een vliegtuig?

• siemonsimson
  • Laatst online: 27-05 20:00
Ik zou het toch wel heel bijzonder vinden als Russell de FP's rijdt voor Mercedes en Hamilton tijdens de kwalificatie de auto overneemt. Stapt Russell dan in de Williams voor de kwalificatie en is Jack Aitken dan de pineut? Daar zou de FIA toch een stokje voor moeten steken.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:05
siemonsimson schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:42:
Ik zou het toch wel heel bijzonder vinden als Russell de FP's rijdt voor Mercedes en Hamilton tijdens de kwalificatie de auto overneemt. Stapt Russell dan in de Williams voor de kwalificatie en is Jack Aitken dan de pineut? Daar zou de FIA toch een stokje voor moeten steken.
Ik denk dat daar vast een regeltje voor is. Van je vaste naar je reserve kan gewoon maar ik weet niet of je ook weer van je reserve naar je vaste mag.

Het feit dat Lewis niet op de persco zit zegt mij dat hij niet op het paddock is.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Extigo

Vertaling:
Hamilton would have already tested negative in the last test carried out and would be prepared to fly to Abu Dhabi and follow protocols to be able to participate in quali and race.

Steam

• asing
Hij moet het politiek houden, maar hij zegt letterlijk dat ze wachten op een positief resultaat voor Lewis. Als dat volgt zit Lewis in de auto en anders George. Op het moment van opname was er dus nog geen positief resultaat. Dat kan je uitleggen als : Lewis testte positief voor covid of Lewis moet nog een keer getest worden.

Het is overigens maar een uurtje vliegen dus hij kan er zo zijn.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• asing
Extigo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:47:
[Twitter]

Vertaling:
Hamilton would have already tested negative in the last test carried out and would be prepared to fly to Abu Dhabi and follow protocols to be able to participate in quali and race.
Is hij getrouwd met lady luck ofzo :X ? Lewis heeft ook altijd mazzel. En zo sneu voor Russel. Ik had het hem zo gegund.

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

asing schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:52:
[...]

Hij moet het politiek houden, maar hij zegt letterlijk dat ze wachten op een positief resultaat voor Lewis. Als dat volgt zit Lewis in de auto en anders George.
Ik denk dat ze wachten op een negatief resultaat :+

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Extigo
https://www.fia.com/news/f1-statement-lewis-hamilton

The FIA, Formula 1 and Mercedes-AMG Petronas F1 Team can today confirm that Lewis Hamilton has returned a number of negative COVID-19 tests. He has completed his ten day quarantine in Bahrain and was free to leave the country according to the Bahraini health authority regulations. Lewis has now arrived in Abu Dhabi following confirmation from the authorities that he could do so and after quarantining has now received a further negative test result.

[Voor 14% gewijzigd door Extigo op 10-12-2020 18:47]

Steam

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Jammer. Had liever Russell weer in actie gezien.

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Extigo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:45:
https://www.fia.com/news/f1-statement-lewis-hamilton

The FIA, Formula 1 and Mercedes-AMG Petronas F1 Team can today confirm that Lewis Hamilton has returned a number of negative COVID-19 tests. He has completed his ten day quarantine in Bahrain and was free to leave the country according to the Bahraini health authority regulations. Lewis has now arrived in Abu Dhabi following confirmation from the authorities that he could do so and after quarantining has now received a further negative test result.

[Twitter]

[Afbeelding]
-O-

Ik gun hem dezelfde pitstops die RUS en BOT hebben gekregen.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:40

Pierre

Van nature lui!

Ik ook hij zal er nog steeds van balen denk ik.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ochja, tuurlijk, het zal eens niet.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• asing
Er zal er nu eentje dolgelukkig zijn, en dat is Valtteri. Als je de 7 voudig wereldkampioen niet bij kan houden is dat niet echt een schande. Als je zijn vervanger die normaal achteraan rijdt ook niet bij kan houden dan doet dat pas echt zeer.

• Maarten_E
  • Nu online
Zit net te denken, dat de plaatsvervangers van coureurs over het algemeen wel heel goed hadden gekwalificeerd in de races dat ze er waren. HUL P3 op Silverstone, Russell P2 op 0.026, Aitken ook op een half tiende van Latifi. Zal veel toeval bijzitten, maartoch. Het acclimatiseren gaat ze wel goed af dus. :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:07

vhal

ಠ_ಠ

gambieter schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:51:
Jammer. Had liever Russell weer in actie gezien.
Sec gezien had je liever gezien dat hij nog ziek/besmet was? :/

STRAVA

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
vhal schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:59:
[...]

Als die tests dan toch ‘onbetrouwbaar’ zijn, had ik bij hem graag wel twee vals positieve tests gezien :+

per aspera ad astra

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:05

DataGhost

iPL dev

Extigo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:45:
[..] Lewis Hamilton [..] negative [..] tests. [..] Lewis [..] in Abu Dhabi [..] a further negative test result.
Ik dacht dat de Young Driver Test pas na deze GP was? :+

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nou Russel, je hebt je weekend in de beste auto gehad. Dat het team het helemaal voor je verpest heeft is jammer voor je. Nu weer braaf terug naar de slechte en het hele volgende seizoen ook. :z

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:28

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Jasphur

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Er zit een kortsluiting in je hersenpan? Ik zeg alleen dat ik liever had gezien dat Russell nog een kans kreeg, ipv het oude riedeltje vol met saaiheid.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:56

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ach hij staat nu tenminste eindelijk boven Latifi in de WK stand.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

gambieter schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:06:
[...]

Er zit een kortsluiting in je hersenpan? Ik zeg alleen dat ik liever had gezien dat Russell nog een kans kreeg, ipv het oude riedeltje vol met saaiheid.
Zeg dat dan concreet :>

En wie zegt dat het saai wordt? Het lijkt hier wel alsof Hamilton min of meer iedereen het grootste onrecht heeft aangedaan door dodelijk saai races te winnen.

STRAVA

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw kwaadaardige verdraaiingen. Het staat er duidelijk.
En wie zegt dat het saai wordt? Het lijkt hier wel alsof Hamilton min of meer iedereen het grootste onrecht heeft aangedaan door dodelijk saai races te winnen.
Als je nou eens niet probeert je eigen delusies op andermans teksten te projecteren, dan maak je dit topic gelijk een stuk beter. So eff off, ik ga je verder negeren als een troll.

• DoeEensGek
  • Laatst online: 23:31
Max heeft er zin in.

https://streamable.com/pnlz9f

• asing
[...]

Laat ik even voor mezelf praten :) , ja! Lewis is 7 voudig wereldkampioen. De beste auto, op de meeste dagen een perfect team, altijd vooraan, publiek is altijd het beste, iedere winst was extreem moeilijk, constant uitkijken voor Max, overdreven aandacht voor de wereldproblemen, en een ongelofelijke bofbips met pas een lekke band krijgen in de laatste ronde, race na race klagen dat er iets mis is en toch gewoon winnen, het is nooit zijn motor die ploft, een VSC net voor hij de pit in gaat die ophoud als hij er weer uit komt, je neus aan gort rijden, langs de verkeerde kant van het paaltje gaan en geen straf krijgen etc etc etc.

Er is iets wat ons aan de sport bind. Niet alleen Max want ik heb zelf Ayrton volgens mij nog zien racen. Ik heb in ieder geval zijn begrafenis live gezien. Het is de spanning, snelheid, geluid (dat had je vroeger nog), hevige motorploffen, en voor iemand duimen draaien!

Er zijn van die momenten.... Hamilton die in zijn eerste seizoen met volledig kale banden in China in het grind glijdt en geen wereldkampioen wordt, 2008 toen Massa op 1 puntje na het WK mis liep, omdat een Toyota kapot ging in de laatste ronde, Jos op het podium, Damon Hill die bijna de Hungaroring won, maar 2 rondjes voor het einde zijn Arrows stuk zag gaan. Nico Rosberg die nipt het WK weet te winnen en echt jaren ouder is geworden van de stress, of bijvoorbeeld Honda dat er voor de 3e keer mee kapte, een Ross Brawn die alles opkocht en Jenson die het seizoen erop wereldkampioen werd, vanuit het niets. En uiteraard voor Max. Maar dat is logisch.

Er moet iets zijn om voor te duimen, op het puntje van je stoel te zitten, er moet spanning zijn.... en dat heb je niet met Lewis. Die stapt in, rijdt weg en wint. Dus dat George zich ineens in die auto mocht schoenlepelen en vervolgens Valtteri het snot voor ogen reed, briljant!

Dus ik zou het persoonlijk helemaal niet erg vinden als Mercedes het stoeltje aan George zou gunnen.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Die klap slaat op het uit de race rijden van Leclerc, de duim dat het ook gelukt is en het seizoen tot een einde is gekomen. :+

Testing, one, two ...

• Jasphur

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-06 06:51
En dan krijgen we weer een knotsgekke race, waarin Russell die Williams naar een P8 of hoger rijdt en met de Williams meer punten scoort dan hij met de Mercedes deed :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nou jammer -O-

Had graag een stukje sportsmanship gezien van Hamilton en t 'm had gegund..

Je bent al 7x WC en dit jaar boeit t toch niet meer.. Het zou m in 1x stukken 'menselijker' maken en veel populairder bij de 'haters' :/

Maar hij, of t team of wie dan ook, zal wel z'n redenen hebben.. en denk ik er natuurlijk te licht over.

Maar toch.. -O-

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@asing, offtopic, maar wel waar, er ging geen Toyota kapot, die stond op de verkeerde bandjes. ;)

Testing, one, two ...

• asing
Is het iemand opgevallen hoe oud die icoontjes zijn dat je niet mag fotograferen of filmen :P ? Mijn opa had zo'n ding.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik denk dat je niet in de topsport moet zijn voor de menselijke factor. Uitzonderingen heb je altijd wel maar ik schat de kans niet bijzonder hoog in dat Hamilton Russel een spreekwoordelijke aai over de bol geeft en hem het Mercedes zitje geeft voor de laatste race als hij zelf bij machte is om te rijden.

In ieder geval staat er deze race nog genoeg op het spel voor P3 van de constructeurs. Ik gok op RP.

[Voor 7% gewijzigd door vhal op 10-12-2020 19:57]

STRAVA

• Kenhas
  • Laatst online: 04-06 13:14
poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:41:
Nou jammer -O-

Je bent al 7x WC en dit jaar boeit t toch niet meer.. Het zou m in 1x stukken 'menselijker' maken en veel populairder bij de 'haters' :/

Maar hij, of t team of wie dan ook, zal wel z'n redenen hebben.. en denk ik er natuurlijk te licht over.

Maar toch.. -O-
Dan krijg je reacties dat het Hamilton niet interesseert en zo.
En als wereldkampioen wil je je jaar toch op een high afsluiten en niet met corona. Zoals grosjean zijn seizoen ook liever anders had beëindigd

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kenhas schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:08:
[...]

En als wereldkampioen wil je je jaar toch op een high afsluiten en niet met corona. Zoals grosjean zijn seizoen ook liever anders had beëindigd
Oh ik denk dat echt niet.. iedeereen zou het een toffe actie gevonden hebben.. en die high was zn 7e WC..

Maar goed, vanaf de zijlijn makkelijk denken ;)

• Maarten_E
  • Nu online
[...]

Hamilton is in 2021 gewoon terug, Grosjean beëindigt zijn carrière met die crash. Verschilletje.

Wel een topactie van Mercedes dat ze Romain een laatste rit hebben aangeboden bij de wintertests als het bij Haas of een ander team niet kan.

[Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 10-12-2020 20:17]

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:53
:+ :+ :+

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

PalingDrone

---... .--.

Ach, ik gun Lewis wel wat (vegan)donuts.

[Voor 9% gewijzigd door PalingDrone op 10-12-2020 20:29]

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-03 23:53
Kunnen ze George niet swappen met Valteri ? in 21 ?
Kan Valteri lekker Williams verder helpen (van de wal in de sloot)
George verdient meer dan achteraan rijden tig seizoenen terwijl het een mega talent is...

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:46

Player1S

Formerly known as L1nt

Zul je zien dat Hamilton na FP3 het toch nog niet aan kan en Russell niet mid-weekend mag switchen. Eindigt Vandoorne in die auto (niet dat ik het hem niet zou gunnen) zonder fatsoenlijke voorbereiding.

Player1s Twitch

• FelizNavidad
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-03 23:53
Nou jammer -O-

Maar toch.. -O-
Mwah dat zou heel raar zijn. Als Lewis kan rijden dan moet die rijden ook, dat is die verplicht aan zn fans, zn monteurs, de kijkers etc

Valtteri daarentegen dat zou nog kunnen

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:20

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

[...]

Mee eens. Hamilton zag vorige week iemand in zijn auto mooie dingen doen. Die is echt wel gebrand om dit weekend het beste te zijn. 'Je bent zo goed als je laatste race', dus even laten zien dat hij de beste is.

Daarnaast willen al die gasten gewoon iedere kans die ze krijgen racen. Zelfs Russell stapt nog liever in een Williams dit weekend dan dat ie lekker op vakantie gaat. ;)

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15

Vuvuzela

My spire is forming

Hamilton heeft sowieso niks te willen. Die staat onder contract en wordt daar royaal voor betaald. Non-discussie dit.

I served in a company of heroes.

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:28
asing schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:24:
[...]

Laat ik even voor mezelf praten :) , ja! Lewis is 7 voudig wereldkampioen. De beste auto, op de meeste dagen een perfect team, altijd vooraan, publiek is altijd het beste, iedere winst was extreem moeilijk, constant uitkijken voor Max, overdreven aandacht voor de wereldproblemen, en een ongelofelijke bofbips met pas een lekke band krijgen in de laatste ronde, race na race klagen dat er iets mis is en toch gewoon winnen, het is nooit zijn motor die ploft, een VSC net voor hij de pit in gaat die ophoud als hij er weer uit komt, je neus aan gort rijden, langs de verkeerde kant van het paaltje gaan en geen straf krijgen etc etc etc.

Er is iets wat ons aan de sport bind. Niet alleen Max want ik heb zelf Ayrton volgens mij nog zien racen. Ik heb in ieder geval zijn begrafenis live gezien. Het is de spanning, snelheid, geluid (dat had je vroeger nog), hevige motorploffen, en voor iemand duimen draaien!

Er zijn van die momenten.... Hamilton die in zijn eerste seizoen met volledig kale banden in China in het grind glijdt en geen wereldkampioen wordt, 2008 toen Massa op 1 puntje na het WK mis liep, omdat een Toyota kapot ging in de laatste ronde, Jos op het podium, Damon Hill die bijna de Hungaroring won, maar 2 rondjes voor het einde zijn Arrows stuk zag gaan. Nico Rosberg die nipt het WK weet te winnen en echt jaren ouder is geworden van de stress, of bijvoorbeeld Honda dat er voor de 3e keer mee kapte, een Ross Brawn die alles opkocht en Jenson die het seizoen erop wereldkampioen werd, vanuit het niets. En uiteraard voor Max. Maar dat is logisch.

Er moet iets zijn om voor te duimen, op het puntje van je stoel te zitten, er moet spanning zijn.... en dat heb je niet met Lewis. Die stapt in, rijdt weg en wint. Dus dat George zich ineens in die auto mocht schoenlepelen en vervolgens Valtteri het snot voor ogen reed, briljant!

Dus ik zou het persoonlijk helemaal niet erg vinden als Mercedes het stoeltje aan George zou gunnen.
Dat duimen en op het puntje van mijn stoel zitten had ik met Russell afgelopen zondag, was ook enorm aan het vloeken toen die een lekke band kreeg.
Maar ben het helemaal met je eens. 👍

• Jasphur
Vandoorne had een PS3 gekregen toch? :P

• Hippocampus
  • Laatst online: 21:20

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Poll: Wie gun jij de laatste overwinning in 2020 het meest
HAM
BOT
VER
ALB
PER
STR
SAI
NOR
RIC
OCO
GAS
KVY
LEC
VET
RAI
GIO
MAG
FIT
RUS
LAT
Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=403178&layout=1&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:05

DataGhost

iPL dev

Waarom laten ze Schumacher eigenlijk niet direct de hele race rijden ipv alleen maar FP1? Hij heeft nu z'n superlicentie, F2 is voorbij en volgend jaar heeft 'ie sowieso een contract bij ze.

[Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 10-12-2020 22:09]

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:56
DataGhost schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:08:
Hij heeft nu z'n superlicentie, F2 is voorbij en volgend jaar heeft 'ie sowieso een contract bij ze.
Heeft hij per 1 januari. Superlicentie gaat per kalenderjaar.

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
asing schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:24:
[...]

En jij denkt dat Russell in deze Merc niet saai wordt? Ik denk t wel ;)

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Spotmatic
  • Laatst online: 17:51

Spotmatic

Ken sent me

Oogje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:11:
[...]

Maar hij kan wel mooie PowerPoint presentaties in elkaar draaien tijdens het op P1 cruisen.

Bono my slides are gone!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• asing
Oogje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:11:
[...]

Op den duur ook, maar dat ligt aan de auto's. Er moet meer gelijkheid komen.

Nuff said over dit topic, nog 1 race. En dan hebben we weer de winterstop.

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Nou jammer -O-

Maar toch.. -O-
Aan de andere kant betaald Mercedes Hamilton £40 miljoen om zijn rondjes te rijden. Is ook weer een beetje gek om hem dan niet in de auto te zetten, mits medisch verantwoord uiteraard.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:05

pro_6or

amateur_60r

Vuvuzela schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:44:
Hamilton heeft sowieso niks te willen. Die staat onder contract en wordt daar royaal voor betaald. Non-discussie dit.
Hoe gaat dat, een non-discussie? Ik zie dan kibbelende dames voor me die iig de naam van de heer niet misbruiken.

En daarna allemaal gezellig aan tafel samen met de broeders van st gangulphus aan de boontjes, aardappels en de verse worst. Dat broeder Janssen de aardappels wat te droog vind maar net niet bij het pannetje waarin de worsten zijn gekookt. Non de jus, graag.

een treffende spreuk

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

Nou jammer -O-

Maar toch.. -O-
Hij zou wel gek zijn! Vorige week werd al duidelijk dat iedere fatsoenlijke coureur praktisch met 2 vingers in z'n neus kan winnen. Enkel de (1 in 20 races) fuck-up van Mercedes heeft dit voorkomen.
Voor Hamilton z'n reputatie is het beter als Russel pas weer in de Mercedes stapt als Hamilton ;w zegt tegen de F1.
Bottas is wat dat betreft de perfecte coureur om aan Hamilton te koppelen. Praktisch altijd 2e (of 3e) en op geen moment een bedreiging voor Hamilton.

Lewis "Free Air" Hamilton die vervolgens race na race z'n overwinningen erbij mag tikken. Vorige week werd dus wel duidelijk wat iedereen al 7 jaar vermoed...

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:18
Nou jammer -O-

Maar toch.. -O-
Voor Mercedes en Hamilton is dit de enige logische optie.
Zou Russell opnieuw rijden dit weekend, zou dat hoe dan ook schadelijk zijn voor het imago van Mercedes, Hamilton en eigenlijk de hele formule 1 heden ten dage.

Pech kan ook bij het beste team voorkomen, hoe ongeloofwaardig het ook was vorige week. Maar twee races na elkaar dergelijke pech, voor een team wat praktisch de betekenis van het woord moet opzoeken in het woordenboek? Dan krijg je zelfs de trouwste fans aan het twijfelen.

Het alternatief is dat Russell, die nog nat achter de oren is, met hetzelfde gemak de race wint als een routinier als Hamilton, voor wie elke race een zogenaamde uitputtingsronde was welke enkel met de grootste kundigheid en planning gewonnen kon worden.

Nee, nu is het gewoon weer zoals vanouds, Hamilton vooraan relaxed cruisend, Bottas zorgt voor enige spanning met Max, maar wordt alsnog tweede en max uiteindelijk op 30 seconden derde. De rest van het veld rijd daar een minuut achter en het team en organisatie was weer geweldig.. Oh en black lives matter!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:00
LA-384 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:18:
[...]
Voor Mercedes en Hamilton is dit de enige logische optie.
Zou Russell opnieuw rijden dit weekend, zou dat hoe dan ook schadelijk zijn voor het imago van Mercedes, Hamilton en eigenlijk de hele formule 1 heden ten dage.
Vind het voor het imago van Mercedes en de F1 schadelijker als Hamilton as zondag weer met 2 vingers in de neus naar een overwinning cruised, we de winterstop ingaan, om dan vanaf maart volgend jaar weer verder te gaan met deze farce.

Dat de Mercedes de allerbeste auto en Hamilton één van de beste coureurs is weten we nu na zoveel jaar wel. En als de overige teams niet in staat zijn om Mercedes bij te halen rest er maar 1 oplossing om toch nog spektakel te garanderen: de beste 2 coureurs van het veld in de Mercedessen. Dat Mercedes daar niet voor kiest vind ik zoals gezegd schadelijk voor hun imago.

Vermoed dat Bernie het vroeger niet zo ver had laten komen. Dat was veel meer een showman. Had een team een te grote voorsprong op de rest? Dan werden precies die sterke punten reglementair gewijzigd. Ten aanzien van Mercedes is het de afgelopen jaren juist andersom gebeurd, de meeste reglementswijzigingen waren in hun voordeel.

Het is gewoon jammer, want de sport wordt langzaam de nek omgedraaid op deze manier.

iRacing Profiel

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Benieuwd hoe de marketingmachine dit keer gaat lopen: "Hamilton wint zelfs nadat 'ie zo ontzettend ziek was door corona, dat was niemand gelukt met zo'n conditie dus hij is the greatest of all time!" En het gebruikelijke downplayen uiteraard. Iemand al een bingokaart gemaakt? :P

Volvotips.com

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

rammes

koekebakker 1e klas

Bart-Willem schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:42:
Benieuwd hoe de marketingmachine dit keer gaat lopen: "Hamilton wint zelfs nadat 'ie zo ontzettend ziek was door corona, dat was niemand gelukt met zo'n conditie dus hij is the greatest of all time!" En het gebruikelijke downplayen uiteraard. Iemand al een bingokaart gemaakt? :P
Het is niet Trump hè

Ik zou het doen!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:13
Damn ik had graag Russel op het podium gezien... Nu zal het wel weer HAM BOT VER worden....

En ja, dat is saai, maar wat moet Mercedes daar nou aan doen? Het mooie is wel dat de contractonderhandelingen voor Hammie nu wat lastiger zijn geworden na Russels' performance!

2430Wp ZW

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:27

https://streamable.com/rku4dr

Ze zijn Alonso's auto aan t klaar maken voor vandaag

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Een antiek in een antiek? :+ :D

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• asing
De V8 of de V10, beetje afhankelijk van welk jaar deze auto is. :P

Meer is niet belangrijk. :+

• basvn
asing schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:34:
[...]

De V8 of de V10, beetje afhankelijk van welk jaar deze auto is. :P

Meer is niet belangrijk. :+
2005 :)
3.0l V10

Wikipedia: Renault R25

[Voor 14% gewijzigd door basvn op 11-12-2020 08:35]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-06 07:49

sjaool

Every life should have 9 cats

Mooie kleuren... :D

"When you grow up your heart dies"

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-06 08:01

Mrs Redhair

TruckingGirl

Ik ben best benieuwd naar de Alpine kleuren voor volgend jaar.

Instagram:Ambitielozemeisjes

• asing
Mrs Redhair schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:49:
[...]

Ik ben best benieuwd naar de Alpine kleuren voor volgend jaar.
Alpine blauw :

• Mrs Redhair

Mrs Redhair

TruckingGirl

Die foto kende ik al, maar nu op de F1 auto

• Extigo
Mrs Redhair schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:17:
[...]

Die foto kende ik al, maar nu op de F1 auto
Hier een aantal voorbeelden:

Steam

• asing

• Mrs Redhair

Mrs Redhair

TruckingGirl

Mooi, meer kleur in het veld.

Nog een half uurtje tot FP1 :)

[Voor 37% gewijzigd door Mrs Redhair op 11-12-2020 09:27]

• basvn

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-06 14:01

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Hoewel ik elke keer als ik Russell met z’n androgyne verschijning zie, het liefst wegzap vind ik dit dan wel weer een toffe actie van ‘m! Niemand heeft het inderdaad nog over de “laatste race van Williams” want laten we eerlijk zijn, die naam is verdwenen zodra het contractueel mag... en ik verwacht tijdens de winter al een flinke reorganisatie van het team en daarmee ook een nieuwe naam.

• JB
  • Laatst online: 23:00

JB

Cédric roelt!

MazeWing schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 06:53:
[...]

Lewis "Free Air" Hamilton die vervolgens race na race z'n overwinningen erbij mag tikken. Vorige week werd dus wel duidelijk wat iedereen al 7 jaar vermoed...
In die zin maakt deze extra race niets uit. Publiek heeft het nu gezien (soort van). Als Daimler 'm behoudt, gaan we weer een jaar dominantie tegemoet met dezelfde persoon want BOT gaat geen potten breken ook al heeft ie (ook) de beste auto. Indien RBR en FER er wel staan komende jaar, zou het helemaal top zijn natuurlijk maar die illusie heb ik niet -O-

[Voor 7% gewijzigd door JB op 11-12-2020 09:45]

Mijn boefje is liev!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Toch mooi om te zien hoe compact de R25 is itt de huidige wagens. Jammer dat het niet meer echt terug zal komen om uiteenlopende redenen...

STRAVA

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 15:54

De mannen en experts van t.net dit weekend:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

rammes

koekebakker 1e klas

De remmen van Ham zijn auto werken niet lekker horen we over de radio.

Ik zou het doen!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:10

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• basvn

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:57

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

vhal schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:01:
[...]

Toch mooi om te zien hoe compact de R25 is itt de huidige wagens. Jammer dat het niet meer echt terug zal komen om uiteenlopende redenen...
Dat geluid ook :Y)

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ricciardo is kapot.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• basvn
max test de 2021 vloer

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

JB schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:44:
[...]

In die zin maakt deze extra race niets uit. Publiek heeft het nu gezien (soort van). Als Daimler 'm behoudt, gaan we weer een jaar dominantie tegemoet met dezelfde persoon want BOT gaat geen potten breken ook al heeft ie (ook) de beste auto. Indien RBR en FER er wel staan komende jaar, zou het helemaal top zijn natuurlijk maar die illusie heb ik niet -O-
Ze gaan 'm natuurlijk behouden. Lewis zou wel gek zijn z'n kans op de 8e WDC (en dus meer dan Schumacher) te laten schieten! 2021 is waarschijnlijk het laatste jaar dat het praktisch al vast staat dat hij wederom met afstand de beste auto heeft. Aangezien Bottas geen enkele bedreiging vormt is het gewoon een kwestie van P1 kwalificeren, een fatsoenlijke start hebben, vizier van de helm openzetten, 2 vingers in de neus stoppen, en je rondjes rijden.

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En hij gaat net rijden en dat begint het gedoe met kapotte auto's. :P

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

2005, het seizoen dat zowel Albers als Doornbos nog reden. Ook wel bijzonder dat 15 jaar na dato Räikkönen nog steeds rijdt :+

STRAVA

• Damian
  • Laatst online: 03-06 23:11

Damian

Insane Obtrusion

Max op harde band en nieuwe 2021 vloer nu de snelste tijd :P

eh, en daar is Bottas :/

[Voor 21% gewijzigd door Damian op 11-12-2020 10:31]

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:57

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Kan nu niet kijken... te vaak verkeerde wachtwoord ingevuld op werklaptop :+

"U heeft meerdere malen geprobeerd in te loggen met onjuiste gegevens. Uw account is tijdelijk niet toegankelijk." 8)7

Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3

• Blokker_1999
  • Laatst online: 04-06 14:39

Blokker_1999

Full steam ahead

Interessant gesprek met Christian zonet. Lijkt dat als Albon weer niet mee kan dit weekend dat het toch Perez zal worden volgend jaar.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• JB
  • Laatst online: 23:00

JB

Cédric roelt!

Blokker_1999 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:36:
Interessant gesprek met Christian zonet. Lijkt dat als Albon weer niet mee kan dit weekend dat het toch Perez zal worden volgend jaar.
Dat zegt ie gewoon even?

Mijn boefje is liev!

• Plenkske
  • Laatst online: 00:37

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:00

-

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Geen drive. Leek versnellingsbak te zijn.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:00

https://streamable.com/2p8lxm

[Voor 17% gewijzigd door Edd op 11-12-2020 10:39]

-

• Blokker_1999
  • Laatst online: 04-06 14:39

Blokker_1999

Full steam ahead

JB schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:37:
[...]

Dat zegt ie gewoon even?
Niet direct natuurlijk, maar je hoort gewoon aan zijn voorzichtige antwoorden dat hij die richting uitgaat.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• basvn
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:38:
[...]

Geen drive. Leek versnellingsbak te zijn.

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:09

TrekDr0p

QR niet scannen

HAM weer onderweg

• Shinji
  • Laatst online: 22:15
Blokker_1999 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:40:
[...]

Niet direct natuurlijk, maar je hoort gewoon aan zijn voorzichtige antwoorden dat hij die richting uitgaat.
Dus dat het Perez is dat vul je zelf in?

• loekf2
  • Laatst online: 22:12
Tja.. ik heb er geen woorden voor. Heb ik wel, maar vroeg me altijd al af wat die grijze (blonde ?) mevrouw toch altijd in die pitbox moet.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Pagina: 1 2 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee