Mercedes persco met Russell..
Maar niets over wie er rijdt
Maar niets over wie er rijdt

This post is warranted for the full amount you paid me for it.
In die situatie zou Hamilton achteraan moeten starten, want hij heeft zich dan niet gekwalificeerd.CAPSLOCK2000 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:25:
Ik denk wat pas zeker weten wie er voor Mercedes rijdt als het formatierondje begint.
Regels of niet, voor Hamilton wordt wel een uitzondering gevonden.
Ik denk dat daar vast een regeltje voor is. Van je vaste naar je reserve kan gewoon maar ik weet niet of je ook weer van je reserve naar je vaste mag.siemonsimson schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:42:
Ik zou het toch wel heel bijzonder vinden als Russell de FP's rijdt voor Mercedes en Hamilton tijdens de kwalificatie de auto overneemt. Stapt Russell dan in de Williams voor de kwalificatie en is Jack Aitken dan de pineut? Daar zou de FIA toch een stokje voor moeten steken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Hamilton habría dado ya negativo en el último test realizado y estaría preparado para volar a Abu Dhabi y seguir protocolos para poder participar en quali y carrera. https://t.co/kTioPnv1q6
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 10 december 2020
Hij moet het politiek houden, maar hij zegt letterlijk dat ze wachten op een positief resultaat voor Lewis. Als dat volgt zit Lewis in de auto en anders George. Op het moment van opname was er dus nog geen positief resultaat. Dat kan je uitleggen als : Lewis testte positief voor covid of Lewis moet nog een keer getest worden.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Is hij getrouwd met lady luck ofzoExtigo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:47:
[Twitter]
Vertaling:
Hamilton would have already tested negative in the last test carried out and would be prepared to fly to Abu Dhabi and follow protocols to be able to participate in quali and race.
Ik denk dat ze wachten op een negatief resultaatasing schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:52:
[...]
Hij moet het politiek houden, maar hij zegt letterlijk dat ze wachten op een positief resultaat voor Lewis. Als dat volgt zit Lewis in de auto en anders George.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
BREAKING: Lewis Hamilton will race in Abu Dhabi after returning a number of negative COVID-19 tests and completing a 10-day quarantine in Bahrain#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/3FnPezH2Hu
— Formula 1 (@F1) 10 december 2020
[Voor 14% gewijzigd door Extigo op 10-12-2020 18:47]
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Extigo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:45:
https://www.fia.com/news/f1-statement-lewis-hamilton
The FIA, Formula 1 and Mercedes-AMG Petronas F1 Team can today confirm that Lewis Hamilton has returned a number of negative COVID-19 tests. He has completed his ten day quarantine in Bahrain and was free to leave the country according to the Bahraini health authority regulations. Lewis has now arrived in Abu Dhabi following confirmation from the authorities that he could do so and after quarantining has now received a further negative test result.
[Twitter]
[Afbeelding]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sec gezien had je liever gezien dat hij nog ziek/besmet was?gambieter schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:51:
Jammer. Had liever Russell weer in actie gezien.
Als die tests dan toch ‘onbetrouwbaar’ zijn, had ik bij hem graag wel twee vals positieve tests gezienvhal schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:59:
[...]
Sec gezien had je liever gezien dat hij nog ziek/besmet was?
per aspera ad astra
Ik dacht dat de Young Driver Test pas na deze GP was?Extigo schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:45:
[..] Lewis Hamilton [..] negative [..] tests. [..] Lewis [..] in Abu Dhabi [..] a further negative test result.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Welcome back, #GR63 ☺️
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 10 december 2020
After his stunning performance in Bahrain, it’s great to have @GeorgeRussell63 back with us for the final race of 2020.#AbuDhabiGP 🇦🇪 | #WeAreWilliams 💙 pic.twitter.com/X6ire0FwCx
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Er zit een kortsluiting in je hersenpan? Ik zeg alleen dat ik liever had gezien dat Russell nog een kans kreeg, ipv het oude riedeltje vol met saaiheid.vhal schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:59:
Ach hij staat nu tenminste eindelijk boven Latifi in de WK stand.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zeg dat dan concreetgambieter schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:06:
[...]
Er zit een kortsluiting in je hersenpan? Ik zeg alleen dat ik liever had gezien dat Russell nog een kans kreeg, ipv het oude riedeltje vol met saaiheid.
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw kwaadaardige verdraaiingen. Het staat er duidelijk.
Als je nou eens niet probeert je eigen delusies op andermans teksten te projecteren, dan maak je dit topic gelijk een stuk beter. So eff off, ik ga je verder negeren als een troll.En wie zegt dat het saai wordt? Het lijkt hier wel alsof Hamilton min of meer iedereen het grootste onrecht heeft aangedaan door dodelijk saai races te winnen.
Laat ik even voor mezelf pratenvhal schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:59:
[...]
Die klap slaat op het uit de race rijden van Leclerc, de duim dat het ook gelukt is en het seizoen tot een einde is gekomen.DoeEensGek schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:21:
Max heeft er zin in.
[Streamable] https://streamable.com/pnlz9f
Testing, one, two ...
McLaren: Lando please can you sign everyone's passes for the end of the season? @LandoNorris: yes
— Jamie Hassall-Clarke (@Ryukai) 10 december 2020
McLaren: Can you do it normally please?
Lando: ... No#McLaren #F1 #AbuDhabiGP pic.twitter.com/NeehEblQnk
Testing, one, two ...
Is het iemand opgevallen hoe oud die icoontjes zijn dat je niet mag fotograferen of filmen
[Voor 7% gewijzigd door vhal op 10-12-2020 19:57]
Dan krijg je reacties dat het Hamilton niet interesseert en zo.poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:41:
Nou jammer
Had graag een stukje sportsmanship gezien van Hamilton en t 'm had gegund..
Je bent al 7x WC en dit jaar boeit t toch niet meer.. Het zou m in 1x stukken 'menselijker' maken en veel populairder bij de 'haters'
Maar hij, of t team of wie dan ook, zal wel z'n redenen hebben.. en denk ik er natuurlijk te licht over.
Maar toch..
Oh ik denk dat echt niet.. iedeereen zou het een toffe actie gevonden hebben.. en die high was zn 7e WC..Kenhas schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:08:
[...]
Dan krijg je reacties dat het Hamilton niet interesseert en zo.
En als wereldkampioen wil je je jaar toch op een high afsluiten en niet met corona. Zoals grosjean zijn seizoen ook liever anders had beëindigd
Hamilton is in 2021 gewoon terug, Grosjean beëindigt zijn carrière met die crash. Verschilletje.Kenhas schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:08:
[...]
En als wereldkampioen wil je je jaar toch op een high afsluiten en niet met corona. Zoals grosjean zijn seizoen ook liever anders had beëindigd
[Voor 14% gewijzigd door Maarten_E op 10-12-2020 20:17]
[Voor 9% gewijzigd door PalingDrone op 10-12-2020 20:29]
Player1s Twitch
Mwah dat zou heel raar zijn. Als Lewis kan rijden dan moet die rijden ook, dat is die verplicht aan zn fans, zn monteurs, de kijkers etcpoor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:41:
Nou jammer
Je bent al 7x WC en dit jaar boeit t toch niet meer.. Het zou m in 1x stukken 'menselijker' maken en veel populairder bij de 'haters'
Maar hij, of t team of wie dan ook, zal wel z'n redenen hebben.. en denk ik er natuurlijk te licht over.
Maar toch..
Mee eens. Hamilton zag vorige week iemand in zijn auto mooie dingen doen. Die is echt wel gebrand om dit weekend het beste te zijn. 'Je bent zo goed als je laatste race', dus even laten zien dat hij de beste is.Kenhas schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:08:
[...]
I served in a company of heroes.
Dat duimen en op het puntje van mijn stoel zitten had ik met Russell afgelopen zondag, was ook enorm aan het vloeken toen die een lekke band kreeg.asing schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:24:
[...]
Laat ik even voor mezelf praten, ja! Lewis is 7 voudig wereldkampioen. De beste auto, op de meeste dagen een perfect team, altijd vooraan, publiek is altijd het beste, iedere winst was extreem moeilijk, constant uitkijken voor Max, overdreven aandacht voor de wereldproblemen, en een ongelofelijke bofbips met pas een lekke band krijgen in de laatste ronde, race na race klagen dat er iets mis is en toch gewoon winnen, het is nooit zijn motor die ploft, een VSC net voor hij de pit in gaat die ophoud als hij er weer uit komt, je neus aan gort rijden, langs de verkeerde kant van het paaltje gaan en geen straf krijgen etc etc etc.
Er is iets wat ons aan de sport bind. Niet alleen Max want ik heb zelf Ayrton volgens mij nog zien racen. Ik heb in ieder geval zijn begrafenis live gezien. Het is de spanning, snelheid, geluid (dat had je vroeger nog), hevige motorploffen, en voor iemand duimen draaien!
Er zijn van die momenten.... Hamilton die in zijn eerste seizoen met volledig kale banden in China in het grind glijdt en geen wereldkampioen wordt, 2008 toen Massa op 1 puntje na het WK mis liep, omdat een Toyota kapot ging in de laatste ronde, Jos op het podium, Damon Hill die bijna de Hungaroring won, maar 2 rondjes voor het einde zijn Arrows stuk zag gaan. Nico Rosberg die nipt het WK weet te winnen en echt jaren ouder is geworden van de stress, of bijvoorbeeld Honda dat er voor de 3e keer mee kapte, een Ross Brawn die alles opkocht en Jenson die het seizoen erop wereldkampioen werd, vanuit het niets. En uiteraard voor Max. Maar dat is logisch.
Er moet iets zijn om voor te duimen, op het puntje van je stoel te zitten, er moet spanning zijn.... en dat heb je niet met Lewis. Die stapt in, rijdt weg en wint. Dus dat George zich ineens in die auto mocht schoenlepelen en vervolgens Valtteri het snot voor ogen reed, briljant!
Dus ik zou het persoonlijk helemaal niet erg vinden als Mercedes het stoeltje aan George zou gunnen.
Vandoorne had een PS3 gekregen toch?
[Voor 7% gewijzigd door DataGhost op 10-12-2020 22:09]
Heeft hij per 1 januari. Superlicentie gaat per kalenderjaar.DataGhost schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:08:
Hij heeft nu z'n superlicentie, F2 is voorbij en volgend jaar heeft 'ie sowieso een contract bij ze.
En jij denkt dat Russell in deze Merc niet saai wordt? Ik denk t welasing schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:24:
[...]
Laat ik even voor mezelf praten, ja! Lewis is 7 voudig wereldkampioen. De beste auto, op de meeste dagen een perfect team, altijd vooraan, publiek is altijd het beste, iedere winst was extreem moeilijk, constant uitkijken voor Max, overdreven aandacht voor de wereldproblemen, en een ongelofelijke bofbips met pas een lekke band krijgen in de laatste ronde, race na race klagen dat er iets mis is en toch gewoon winnen, het is nooit zijn motor die ploft, een VSC net voor hij de pit in gaat die ophoud als hij er weer uit komt, je neus aan gort rijden, langs de verkeerde kant van het paaltje gaan en geen straf krijgen etc etc etc.
Er is iets wat ons aan de sport bind. Niet alleen Max want ik heb zelf Ayrton volgens mij nog zien racen. Ik heb in ieder geval zijn begrafenis live gezien. Het is de spanning, snelheid, geluid (dat had je vroeger nog), hevige motorploffen, en voor iemand duimen draaien!
Er zijn van die momenten.... Hamilton die in zijn eerste seizoen met volledig kale banden in China in het grind glijdt en geen wereldkampioen wordt, 2008 toen Massa op 1 puntje na het WK mis liep, omdat een Toyota kapot ging in de laatste ronde, Jos op het podium, Damon Hill die bijna de Hungaroring won, maar 2 rondjes voor het einde zijn Arrows stuk zag gaan. Nico Rosberg die nipt het WK weet te winnen en echt jaren ouder is geworden van de stress, of bijvoorbeeld Honda dat er voor de 3e keer mee kapte, een Ross Brawn die alles opkocht en Jenson die het seizoen erop wereldkampioen werd, vanuit het niets. En uiteraard voor Max. Maar dat is logisch.
Er moet iets zijn om voor te duimen, op het puntje van je stoel te zitten, er moet spanning zijn.... en dat heb je niet met Lewis. Die stapt in, rijdt weg en wint. Dus dat George zich ineens in die auto mocht schoenlepelen en vervolgens Valtteri het snot voor ogen reed, briljant!
Dus ik zou het persoonlijk helemaal niet erg vinden als Mercedes het stoeltje aan George zou gunnen.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Maar hij kan wel mooie PowerPoint presentaties in elkaar draaien tijdens het op P1 cruisen.Oogje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:11:
[...]
En jij denkt dat Russell in deze Merc niet saai wordt? Ik denk t wel
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Op den duur ook, maar dat ligt aan de auto's. Er moet meer gelijkheid komen.Oogje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 23:11:
[...]
En jij denkt dat Russell in deze Merc niet saai wordt? Ik denk t wel
Aan de andere kant betaald Mercedes Hamilton £40 miljoen om zijn rondjes te rijden. Is ook weer een beetje gek om hem dan niet in de auto te zetten, mits medisch verantwoord uiteraard.poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:41:
Nou jammer
Maar toch..
Hoe gaat dat, een non-discussie? Ik zie dan kibbelende dames voor me die iig de naam van de heer niet misbruiken.Vuvuzela schreef op donderdag 10 december 2020 @ 20:44:
Hamilton heeft sowieso niks te willen. Die staat onder contract en wordt daar royaal voor betaald. Non-discussie dit.
een treffende spreuk
Hij zou wel gek zijn! Vorige week werd al duidelijk dat iedere fatsoenlijke coureur praktisch met 2 vingers in z'n neus kan winnen. Enkel de (1 in 20 races) fuck-up van Mercedes heeft dit voorkomen.poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:41:
Nou jammer
Maar toch..
Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4
Voor Mercedes en Hamilton is dit de enige logische optie.poor Leno schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:41:
Nou jammer
Maar toch..
Vind het voor het imago van Mercedes en de F1 schadelijker als Hamilton as zondag weer met 2 vingers in de neus naar een overwinning cruised, we de winterstop ingaan, om dan vanaf maart volgend jaar weer verder te gaan met deze farce.LA-384 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:18:
[...]
Voor Mercedes en Hamilton is dit de enige logische optie.
Zou Russell opnieuw rijden dit weekend, zou dat hoe dan ook schadelijk zijn voor het imago van Mercedes, Hamilton en eigenlijk de hele formule 1 heden ten dage.
Het is niet Trump hèBart-Willem schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:42:
Benieuwd hoe de marketingmachine dit keer gaat lopen: "Hamilton wint zelfs nadat 'ie zo ontzettend ziek was door corona, dat was niemand gelukt met zo'n conditie dus hij is the greatest of all time!" En het gebruikelijke downplayen uiteraard. Iemand al een bingokaart gemaakt?
Ik zou het doen!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De V8 of de V10, beetje afhankelijk van welk jaar deze auto is.
2005asing schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:34:
[...]
De V8 of de V10, beetje afhankelijk van welk jaar deze auto is.![]()
Meer is niet belangrijk.
[Voor 14% gewijzigd door basvn op 11-12-2020 08:35]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mooie kleuren...basvn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:09:
[Streamable]
https://streamable.com/rku4dr
Ze zijn Alonso's auto aan t klaar maken voor vandaag
"When you grow up your heart dies"
Ik ben best benieuwd naar de Alpine kleuren voor volgend jaar.
Instagram:Ambitielozemeisjes
Alpine blauw :Mrs Redhair schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:49:
[...]
Ik ben best benieuwd naar de Alpine kleuren voor volgend jaar.
Die foto kende ik al, maar nu op de F1 auto
Hier een aantal voorbeelden:Mrs Redhair schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:17:
[...]
Zoiets dan : https://www.behance.net/gallery/103696247/Alpine-F1Mrs Redhair schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:17:
[...]
[Voor 37% gewijzigd door Mrs Redhair op 11-12-2020 09:27]
Frank, Claire, this one is for you, to celebrate your incredible journey in F1. Thank you for all you’ve done for me, the team and the sport. Hope you like it 🙏 pic.twitter.com/3O1mmXBy7X
— George Russell (@GeorgeRussell63) 11 december 2020
In die zin maakt deze extra race niets uit. Publiek heeft het nu gezien (soort van). Als Daimler 'm behoudt, gaan we weer een jaar dominantie tegemoet met dezelfde persoon want BOT gaat geen potten breken ook al heeft ie (ook) de beste auto. Indien RBR en FER er wel staan komende jaar, zou het helemaal top zijn natuurlijk maar die illusie heb ik nietMazeWing schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 06:53:
[...]
Lewis "Free Air" Hamilton die vervolgens race na race z'n overwinningen erbij mag tikken. Vorige week werd dus wel duidelijk wat iedereen al 7 jaar vermoed...
[Voor 7% gewijzigd door JB op 11-12-2020 09:45]
Mijn boefje is liev!
Toch mooi om te zien hoe compact de R25 is itt de huidige wagens. Jammer dat het niet meer echt terug zal komen om uiteenlopende redenen...basvn schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 08:09:
[Streamable]
https://streamable.com/rku4dr
Ze zijn Alonso's auto aan t klaar maken voor vandaag
Angela Cullen, @LewisHamilton’s physio, is still in isolation in Bahrain so won’t be at the track today. #F1 @BBCf1
— Jennie Gow (@JennieGow) 11 december 2020
Ik zou het doen!
Maisy Kay:
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Perez won last week but he's got a power unit penalty coming this weekend: Back of the grid start.
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 11 december 2020
Magnussen too will take a grid penalty #F1 #AbuDhabiGP
Dat geluid ookvhal schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:01:
[...]
Toch mooi om te zien hoe compact de R25 is itt de huidige wagens. Jammer dat het niet meer echt terug zal komen om uiteenlopende redenen...
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze gaan 'm natuurlijk behouden. Lewis zou wel gek zijn z'n kans op de 8e WDC (en dus meer dan Schumacher) te laten schieten! 2021 is waarschijnlijk het laatste jaar dat het praktisch al vast staat dat hij wederom met afstand de beste auto heeft. Aangezien Bottas geen enkele bedreiging vormt is het gewoon een kwestie van P1 kwalificeren, een fatsoenlijke start hebben, vizier van de helm openzetten, 2 vingers in de neus stoppen, en je rondjes rijden.JB schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:44:
[...]
In die zin maakt deze extra race niets uit. Publiek heeft het nu gezien (soort van). Als Daimler 'm behoudt, gaan we weer een jaar dominantie tegemoet met dezelfde persoon want BOT gaat geen potten breken ook al heeft ie (ook) de beste auto. Indien RBR en FER er wel staan komende jaar, zou het helemaal top zijn natuurlijk maar die illusie heb ik niet
Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4
En hij gaat net rijden en dat begint het gedoe met kapotte auto's.
2005, het seizoen dat zowel Albers als Doornbos nog reden. Ook wel bijzonder dat 15 jaar na dato Räikkönen nog steeds rijdt
[Voor 21% gewijzigd door Damian op 11-12-2020 10:31]
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Dat zegt ie gewoon even?Blokker_1999 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:36:
Interessant gesprek met Christian zonet. Lijkt dat als Albon weer niet mee kan dit weekend dat het toch Perez zal worden volgend jaar.
Mijn boefje is liev!
Crash ?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:22:
Ricciardo is kapot.
Geen drive. Leek versnellingsbak te zijn.
Niet direct natuurlijk, maar je hoort gewoon aan zijn voorzichtige antwoorden dat hij die richting uitgaat.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:38:
[...]
Geen drive. Leek versnellingsbak te zijn.
We can confirm Daniel stopped on track with a fuel pressure problem. He was using the Friday engine for the last time and it was due to be changed tonight for Saturday.#RSspirit #AbuDhabiGP
— Renault F1 Team (@RenaultF1Team) 11 december 2020
Dus dat het Perez is dat vul je zelf in?Blokker_1999 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:40:
[...]
Niet direct natuurlijk, maar je hoort gewoon aan zijn voorzichtige antwoorden dat hij die richting uitgaat.
Tja.. ik heb er geen woorden voor. Heb ik wel, maar vroeg me altijd al af wat die grijze (blonde ?) mevrouw toch altijd in die pitbox moet.
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details