Wat is nadelig voor wie?Franko P. schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:15:
Zo hard loopt ver niet weg van bot. Kan toch alleen maar nadelig zijn voor hem?
Wat is nadelig voor wie?Franko P. schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:15:
Zo hard loopt ver niet weg van bot. Kan toch alleen maar nadelig zijn voor hem?
Ik begreep zijn reactie niet echt goed voor de mic van Ziggo. Hij blijft toch gewoon volgend jaar ook actief in de F1 of wat bedoelde hij eigenlijk?Dentist schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:15:
Lec zwemt ondertussen netjes op de 15e plek..
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 13-12-2020 15:17 ]
Ergens verwacht je dat ze het na zes seizoenen zouden leren bij Ferrari.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze?Gemini NL schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:16:
Vettel gaat ze periode bij Ferrari geheel in stijl afsluiten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zie TSwowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:16:
OLAV!! Leclerc liep steeds in op RUS man!!!
aparte vent. Zegt ook altijd : " Abbu dabbi" ipv " Abu Dhabi" (AAAAAA, geen A)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
moest idd achter hoe snel zn volgende ronde is haha
Dit is zijn eerste stop.wowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:18:
Vettel weer geel? Reed ie op rood eerst? ff gemist
Wit.wowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:18:
Gestart op wit.wowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:18:
kwam van wit. 1e stop.wowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:18:
No, Leviosàààh..wowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:16:
aparte vent. Zegt ook altijd : " Abbu dabbi" ipv " Abu Dhabi" (AAAAAA, geen A)
Ja een haas met een losse band.Gemini NL schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:18:
Is er wel eens iemand gecrasht in die tunnel bij pit exit?
Nadelig voor ver, zie het hem nog wel verliezen bij een pitstop.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Het was volgens Olav pas de tweede SC in een lange tijd, dus ik ga uit van niet?Gemini NL schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:18:
Is er wel eens iemand gecrasht in die tunnel bij pit exit?
Is er een pitstraat waar ze niet gecrasht/iets verloren hebben?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Volgens mij staan die Mercedes motoren echt op standje tractor.Dentist schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:20:
Toch wel verrassend hoe dominant RBR hier is. Had verwacht dat BOT wel beter bij zou kunnen blijven.
Dan moet ie toch alle trainingen op 1 eindigen ook?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:20:
Van mij mogen ze het uitrijden op oude harde banden. Dan komen er immers geen snelste ronden meer en dan heeft Max zijn eerste grand slam binnen.
Hij heeft niet alle P's op 1 gereden toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:20:
Van mij mogen ze het uitrijden op oude harde banden. Dan komen er immers geen snelste ronden meer en dan heeft Max zijn eerste grand slam binnen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
True, beter finishen op p4 dan blowup.. maar toch.Spollie schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:20:
[...]
Volgens mij staan die Mercedes motoren echt op standje tractor.
Dentist schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:20:
[...]
Dan moet ie toch alle trainingen op 1 eindigen ook?
Volgens mij is het FP's weer iets anders.Spotmatic schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:21:
[...]
Hij heeft niet alle P's op 1 gereden toch?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je weet hoe ver zij achterliggen?DoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:21:
Max-Bot-Ham gaan pitten en Alb-Nor-Sai op het podium. 🤡
En nu vraag ik me dus af wat plan b is..Maarten_E schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:22:
Ricciardo: "No preference for Plan A or Plan C. Do Plan A."
⏩ PVOutput☀️
Doe maar een plannetje...Maarten_E schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:22:
Ricciardo: "No preference for Plan A or Plan C. Do Plan A."
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Waiting on the world to change
Het antwoord is altijd C!HollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:22:
Wat zeggen jullie Plan A of C? C lijkt me nu wel wat te veel risico? 🤔
⏩ PVOutput☀️
A - mediumsHollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:22:
Wat zeggen jullie Plan A of C? C lijkt me nu wel wat te veel risico? 🤔
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Tuurlijk, HAM is Brit. Brit First dus HAM First.pinda powerrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:23:
"This race needs a safety car". Dat zeggen die Britten nou nooit als HAM voorop rijdt
https://f1stats.fandom.com/wiki/Grand_SlamSpotmatic schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:21:
[...]
Hij heeft niet alle P's op 1 gereden toch?
Nou, dat hangt van de UI van Sainz af..DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:24:
Nou, in dit tempo lijkt McLaren het binnen te hebben.
Die spelen gewoon op safe voor de 2e plek in het rijderskampioenschap.Dentist schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:20:
Toch wel verrassend hoe dominant RBR hier is. Had verwacht dat BOT wel beter bij zou kunnen blijven.
Veel plezier.PalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:25:
ZzZzZzZz snorefest
Vraag me af of ik nog ff ga douchen voor de finish.... .
Onder de douche kijkenPalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:25:
ZzZzZzZz snorefest
Ik heb intussen boodschappen gedaan. Niks gemistPalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:25:
ZzZzZzZz snorefest
DUGG
Die doet nog steeds niks.
Hamilton?HollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:26:
DOTD? Ik wil eigenlijk wel iemand zien winnen die volgend jaar niet meer meedoet.
Dan zou ik op ALB stemmenHollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:26:
DOTD? Ik wil eigenlijk wel iemand zien winnen die volgend jaar niet meer meedoet.
Dat red je nooit. En dan pak je ook Max zijn extra punt afNieknikey schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:26:
Waarom albon niet pitten nu? Misschien trekt die het gat met hamilton dan wel dicht op nieuwe bandjes.
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 13-12-2020 15:27 ]
Ik geloof niet dat hij ~9+16(?)=25 seconden gaat dichtrijden in 13 ronden, dat is bijna 2 seconden per ronde.Nieknikey schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:26:
Waarom albon niet pitten nu? Misschien trekt die het gat met hamilton dan wel dicht op nieuwe bandjes.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Is een optie maar ik hou het nog wel eventjes bij mijn eigen lucht uit hoop ik, is gelukkig geen stresszweet van de spanning op de baan
Hoho. Sky en al die andere Britten zijn nooit nationalistisch. Dat doen alleen andere landen. Zij zijn altijd zeer neutraal. De George Russel circle jerk en Lewismania is zuiver objectiefplizz schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:24:
[...]
Tuurlijk, HAM is Brit. Brit First dus HAM First.
"Better ask questions before you shoot"
Nieuwe rode vs 30+ oude witte?Razr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:27:
[...]
Ik geloof niet dat hij ~9+16(?)=25 seconden gaat dichtrijden in 13 ronden, dat is bijna 2 seconden per ronde.
Ik zou ook voor GAS gaan.PalingDrone schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:28:
[...]
GAS heeft wel een paar leuke dingen laten zien
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
I served in a company of heroes.
En verliest wederom tijd...
Dat hoeft ook niet persee, maar dan anticipeer je mooi op whatever mercedes nog kan uitvreten. Je weet nooit wat er gebeurt als je lang doorrijdt op bandjes. *mompelt iets over silverstone*Razr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:27:
[...]
Ik geloof niet dat hij ~9+16(?)=25 seconden gaat dichtrijden in 13 ronden, dat is bijna 2 seconden per ronde.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Vlak achter Russel. Dat was vuile lucht en waarschijnlijk iets voor de auto volgend seizoen.pinda powerrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:29:
VER heeft het over oscillation.
Ik zou het doen!
volgens mij eerder de motor. Vraagt of de pit het kan zien.vliegnerd schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:30:
Max klaagt enorm over de banden... toch wel spannend...
Waarschijnlijk komt dat door de oudere banden. Auto wordt langzaamaan onstabieler en dus lastiger te besturen.pinda powerrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:29:
VER heeft het over oscillation.
Ik heb anders best veel inhaalacties gezien hoor.Bart-Willem schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:30:
Leuk dat Verstappen wint, maar dit circuit mag wel eens gedumpt worden.![]()
[Afbeelding]
Dat is zeker waar, maar mijn quote was op een bericht van iemand die dacht dat op verse banden ALB wellicht het gat naar HAM kan dichtrijden - dat zie ik 'm niet doen. En dan moet je er ook nog maar eens voorbij zien te komen.Nieknikey schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:30:
[...]
Dat hoeft ook niet persee, maar dan anticipeer je mooi op whatever mercedes nog kan uitvreten. Je weet nooit wat er gebeurt als je lang doorrijdt op bandjes. *mompelt iets over silverstone*
We gaan hem denk ik in Amerika nog wel mooie dingen zien doen.wowly schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:31:
Ja ik ga ook voor Kmag, ik vind het jammer dat het niet geworden is wat had gekunnen..... Die gast kan ECHT serieus goed racen, en laat zich net als max ook door niemand de les lezen...
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq