Boeiend Olaf? Straf is straf...
zou niet moeten uitmaken of dat een P3 in het kampioenschap kost of niet.
zou niet moeten uitmaken of dat een P3 in het kampioenschap kost of niet.
waardeloos, dan wordt p3 dus achter de tafel beslist.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit moeten ze verbieden.sambalbaj schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:03:
serieus?
Dit kan je niet na de wedstrijd bekijken.
Je gaat geen kampioenschap beslissen in een hokje een uur na de race.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nee hoor, Stroll gaat gewoon naar p7 en dan is het beslistDentist schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:02:
[...]
waardeloos, dan wordt p3 dus achter de tafel beslist.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ze hadden Albon op Mediums moeten zetten en dan als een luis in de pels op de vleugel van Hamilton.DoubleDutch schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:03:
Albon valt me me wel weer erg tegen, zoveel langzamer dan Max in dezelfde auto. 🤐
Een betere team maat had het Hamilton stukken moeilijker kunnen maken.
Hij kreeg te horen dat er genoeg benzine is om voluit te gaan, dus geen sparen meer.__fred__ schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:03:
bandensparen is klaar bij RBB zo te zien. 2 stop?
Waiting on the world to change
Niks gemist hoor. Alleen Perez weer stuk.
Aaaaa bagger. Leef met je mee
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Je hebt alleen gemist dat Perez zijn nieuwe PU ermee kapte en dat Ferrari weer eens een debiele strategie had die Leclerc zijn race heeft verpest.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is Olav en niet Olaf!!!Sir_Lion schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:05:
Olaf... that is Vettel... en niet Leclerc!!
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
"When you grow up your heart dies"
Nee hoor, hij is al vaak genoeg ingehaaldDentist schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:06:
LAT haalt MAG in.. is dat z'n eerst officiele inhaalactie op de baan?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
nee, heeft ook al een paar keer de safetycar mogen inhalen..Dentist schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:06:
LAT haalt MAG in.. is dat z'n eerst officiele inhaalactie op de baan?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 13-12-2020 15:07 ]
Waren mijn gedachten ook.KlaasjeNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:05:
[...]
Ze hadden Albon op Mediums moeten zetten en dan als een luis in de pels op de vleugel van Hamilton.
Echt he...wontcachme schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:07:
Verdomme Olav. Schrik me de pleuris
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Same haha ik dacht neeeeeewontcachme schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:07:
Wat riep die?wontcachme schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:07:
Kunnen we wel aan wennen zo toch?
niet miepen nu, zitten net met alle Verstappen fans nu lekker te genieten.Franco10 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:07:
Als we toch een kunstmatige race rijden op een kunstmatig circuit op een kunstmatig eiland onder kunstmatig licht, zou het ook een idee zijn om een paar sprinklers te installeren die wat kunstmatige regen verzorgen voor wat spanning in zo'n race.
Ik zou het doen!
HAAAAA daar hebben we Max verstappen nog.
Is die eindelijk strategisch nuttig.DataGhost schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:08:
Albon zit nu wel mooi, als Mercedes nieuwe banden moet dan komen ze iets van 20s achter hem terecht. Misschien dat hij dan de 2e plek kan houden omdat zo'n tijd behoorlijk lastig dicht te rijden is. Dus hij is Max nu aan het helpen door te zorgen dat Mercedes hun banden moet managen, ze kunnen eigenlijk niet pitten zonder plekverlies.
Ja, maar nu even niet.Franco10 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:07:
Als we toch een kunstmatige race rijden op een kunstmatig circuit op een kunstmatig eiland onder kunstmatig licht, zou het ook een idee zijn om een paar sprinklers te installeren die wat kunstmatige regen verzorgen voor wat spanning in zo'n race.
Zolang hij niet bij OCO komt is er niks aan de hand.pinda powerrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:09:
VER gaat zo GIO inhalen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Misschien is daar de werksfeer ook beter dan bij RBR? Max lijkt me ook niet een makkelijke persoonlijkheid, het is niet iemand die je even een knuffel geeft om het zo maar te zeggen, als je het moeilijk hebt.sjaool schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:06:
GAS is dit jaar echt flink gegroeid als coureur. Daar heeft Alpha Tauri echt een goede aan.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 13-12-2020 15:10 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou, Gio heeft net nieuwe banden. seconde per rondje verschil, duurt nog wel een ronde of 7.pinda powerrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:09:
VER gaat zo GIO inhalen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Good guy Alfa blijft wat achter hangen om VER een kleine tow te geven en evt BOT en HAM een beetje 'per ongeluk' in de weg te zittenpinda powerrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:09:
VER gaat zo GIO inhalen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
BOT moet 2e worden in het WK voor coureurs...DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:10:
Ondertussen denk ik dat Hamilton gewoon sneller is dan Bottas, maar die zit vast.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dan mag hij toch wel op 1 a 1.5 sec van Bottas zitten in plaats van 3?DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:10:
Ondertussen denk ik dat Hamilton gewoon sneller is dan Bottas, maar die zit vast.
⏩ PVOutput☀️
De druk zal daar wat minder zijn. Alpha Tauri is ook niet als topteam neergezet zoals Red Bull dat wel moet zijn. Ze moeten het gewoon goed doen in het middenveld. Voorheen was het het opleidingsteam van Red Bull maar nu in principe niet meer.HollowGamer schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:10:
[...]
Misschien is daar de werksfeer ook beter dan bij RBR? Max lijkt me ook niet een makkelijke persoonlijkheid, het is niet iemand die je even een knuffel geeft om het zo maar te zeggen, als je het moeilijk hebt.
RIC moet nog wel stoppen helaas.Malfunctions schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:11:
Een rij saaie race, met toch een aardig gevoel.![]()
Gasly en Ricciardo doen het best goed trouwens.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wie roept dat nu zo hard dan?Cowamundo schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:11:
Daar wordt ik echt zo moe van.... 1x goed resultaat en iedereen denk alweer dat Max volgend jaar kampioen gaat worden.
Als ze nu al maanden gestopt zijn met ontwikkelen betekend dit dat de auto van 2021 alle aandacht krijgt en ze dus gewoon hun voorsprong behouden.
Nee, want dan gaan je banden er dus al aan. Zo kunstmatig is het de laatste jaren geworden. Ik kan echt niet wachten op 2022 en hopelijk eens flink wat verbeteringen.Quad schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:11:
[...]
Dan mag hij toch wel op 1 a 1.5 sec van Bottas zitten in plaats van 3?
Verwijderd
Weet die ook eens hoe dat voeltDaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:10:
Ja, natuurlijk wordt Max volgend jaar kampioen. Kom op een beetje positief blijven.Cowamundo schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:11:
Daar wordt ik echt zo moe van.... 1x goed resultaat en iedereen denk alweer dat Max volgend jaar kampioen gaat worden.
Als ze nu al maanden gestopt zijn met ontwikkelen betekend dit dat de auto van 2021 alle aandacht krijgt en ze dus gewoon hun voorsprong behouden.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hallo met Tim
Hij heeft genoeg marge. Bottas moet zowat uitvallen om dat nog te voorkomen.PatrickC schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:11:
[...]
BOT moet 2e worden in het WK voor coureurs...
I can't wait for all these tyres to make it to the end. #F1 #AbuDhabiGP
— Michael Lamonato (@MichaelLamonato) 13 december 2020
Leclerc has had a couple of lap times deleted for track limits at Turn 21 - one more and he'd get a black and white flag #F1 #AbuDhabiGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 13 december 2020
Dan is dit een keer omgedraaid, eerst was het altijd Max die achter Bottas vast zat.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:10:
de mercs hebben geen rood meer nieuwPkunk schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:13:
Gaan ze em uitrijden op deze banden? Of straks nog een wissel naar geel of rood?
Verwijderd
Max zeker kampioen volgend jaar, dat zie je gewoon toch aan deze race 😄Cowamundo schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:11:
Vierde of hoger om P2 te blijven in het WDC.DaniëlWW2 schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:13:
[...]
Hij heeft genoeg marge. Bottas moet zowat uitvallen om dat nog te voorkomen.
Bwoah, bijna 20 seconde verloren op Max sinds de safetycar op dezelfde banden en 6 seconde achter Ham; denk niet dat Mercedes zich onder druk gezet voelt...DataGhost schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:08:
Albon zit nu wel mooi, als Mercedes nieuwe banden moet dan komen ze iets van 20s achter hem terecht. Misschien dat hij dan de 2e plek kan houden omdat zo'n tijd behoorlijk lastig dicht te rijden is. Dus hij is Max nu aan het helpen door te zorgen dat Mercedes hun banden moet managen, ze kunnen eigenlijk niet pitten zonder plekverlies.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Zoals ik zei, zowat uitvallen.pinda powerrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:13:
[...]
Vierde of hoger om P2 te blijven in het WDC.
Tja, dit soort dingen moet je van hem en vanuit de studio daar lekker laten gaan. Jij en ik weten beter!
Precies, en daarom houden ze bottas voor ham. Zonder rugdekking loopt Bot zelfs risico door Alb ingehaald te worden.pinda powerrr schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:13:
[...]
Vierde of hoger om P2 te blijven in het WDC.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Geel dan? En zou Max nog kunnen switchen naar rood?
Hallo met Tim
dat is alleen maar voordeligPkunk schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:15:
[...]
Geel dan? En zou Max nog kunnen switchen naar rood?
Beslissing in Zandvoort.sjaool schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:12:
[...]
Ja, natuurlijk wordt Max volgend jaar kampioen. Kom op een beetje positief blijven.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq