ALB spin

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Krijgen we straks "go back to your room" scenes als Lewis weer terug is?Bensimpel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:38:
[...]
Zie je maar hoe slecht die williams wel niet is eigenlijk..
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En die van bottassjaool schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:39:
Toto kan dit mooi gebruiken om de prijs van Hamilton omlaag te krijgen...
ora et labora
If you don't crash, you are not going fast enough....
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Must....be....faster....than.....Russell...grrrrr
Contracten zijn toch ook zo weer vergeten in de F1SinergyX schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:39:
Had die bottas voor 2021 al getekend? Weet niet hoe veilig je zit als een invaller je even zoek komt rijden
Jup, En denk dat Merc wel even achter de oren aan het krabben is nu.SinergyX schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:39:
Had die bottas voor 2021 al getekend? Weet niet hoe veilig je zit als een invaller je even zoek komt rijden
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
BOT: "Toto, can you please turn down the power of RUS car?" Toto: "Lewis had already asked that as well ... maybe you should start looking for a long holiday next year"renzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:39:
HAM: "Toto, can you please turn down the power of RUS car?" ... Toto: "We already did that, Lewis"... akward!!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Saai circuit != saaie race.Yonix schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:20:
Eén ding is wel zeker: wat een ontzettend saai circuit.
ik ben momenteel al zeer impressed! Natuurlijk kan het zijn dat hij al meer zit te pushen dan BOT en VER maar toch .... !!sjaool schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:23:
Na 20 rondjes en al op snelheid... Lekker voor Russell.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Precies wat ik ook dacht.renzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:43:
Had overigens al iets meer verwacht van de Renaults en RP's ....
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 27% gewijzigd door himlims_ op 04-12-2020 15:45 ]
Alleen maar gehoopt eigenlijk. HAM exit?Ernemmer schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:41:
Dit had ik niet verwacht, dat RUS direct zo snel zou rijden.
Mijn boefje is liev!
1: staat gewoon netjes 3e. Iedereen spint wel tijdens FP1LZ86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:42:
Nou, het is maar FP1, maar ik zie al wel wat zaken vormen
1: ALB is ongeschikt voor de top
2: MERC auto is dusdanig goed dat elke gek erin hoog kan eindigen, gaat wel een flinke kras worden op dat GOAT van HAM.
3: BOT
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Voor Russell is het afpakjesdag.himlims_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:44:
een 'rollercoaster' , vorige week zit ik als volwassen man bijna te janken op de bank, nu juichend en happy als een kind voor pakjes avond
Try this : "George, this is Toto. Please let Lewis pass"Suicyder schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:41:
[...]
Contracten zijn toch ook zo weer vergeten in de F1
Plus zondag in de race vaker achterblijvers inhalen!Aardappelbakker schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:40:
Deze baan doet trouwens écht pijn als je eerder naar binnen gaat dan de rest en dus track positie verliest. Een pitstop duurt een half rondje qua tijd op deze baan... Is ook wel interessant
Juist omdat het FP1 is kan je die zaken niet helemaal vormen. Normaal wordt in FP1 en FP2 vanalles getest aan setup en onderdelen. Pas bij FP3 - Q - Race kan je die zaken gaan vormen vind ik.LZ86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:42:
2: MERC auto is dusdanig goed dat elke gek erin hoog kan eindigen, gaat wel een flinke kras worden op dat GOAT van HAM.
1. Hij zoekt de grenzen op en gaat soms eroverheen. Dat gebeurt. LEC niet gezien? Die zit er continu naast. Het is FP1, nieuw circuit, hoort erbij.LZ86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:42:
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Dit heeft dus absoluut niets met RUS te maken maar dus gewoon die auto die zo snel is. Wel goed om dit te zien.Ernemmer schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:41:
Dit had ik niet verwacht, dat RUS direct zo snel zou rijden.
Met een paar rookies in de achterblijvers, leuk toch?!?!U123456 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:47:
[...]
Plus zondag in de race vaker achterblijvers inhalen!
Toch denk ik niet dat elke coureur hetzelfde zou kunnen.drpeer_holland schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:48:
[...]
Dit heeft dus absoluut niets met RUS te maken maar dus gewoon die auto die zo snel is. Wel goed om dit te zien.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hij weet nauwelijks hoe de auto aan voelt. Hij weet nauwelijks waar de grenzen van de auto zijn.drpeer_holland schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:48:
[...]
Dit heeft dus absoluut niets met RUS te maken maar dus gewoon die auto die zo snel is. Wel goed om dit te zien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eerder om contractonderhandelingen met HAM te managenhansvk schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:50:
Ik denk dat ze RUS initieel ook wat meer vermogen hebben gegeven voor het vertrouwen.
Mijn boefje is liev!
de voorspelde tijd was een 54.3rik86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:49:
Die 53.9 als voorspelde pole-tijd lijkt we ook wat voorzichtig; of zou afkoelend asfalt een grote rol spelen?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
renzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:51:
Wat moet er in het hoofd van RUS omgaan nu? "This is a f*cking rocket" ....
Mijn boefje is liev!
Wil het wel een paar ronden zien, gewoon voor de show en bewijsBensimpel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:51:
Stel je voor een Max in die merc, die rijd dan echt iedereen zoek.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die wil niet meer terug na deze ervaringrenzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:51:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die komen morgen pas met hun Q/race power aangezet, de vrijdag zegt niet veel wat dat betreft.renzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:43:
Had overigens al iets meer verwacht van de Renaults en RP's ....
Testing, one, two ...
Niks nieuws, toch?Waaj schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:52:
En de Williams is dus echt slecht.
Wat moet ie wel niet denken als ie weer in de Williams zitrenzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:51:
De Merc lijkt idd makkelijk te zijn qua driveability.LZ86 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:42:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Captain obviousWaaj schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:52:
En de Williams is dus echt slecht.
Is it on yet?stekkiekiller schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:53:
[...]
Wat moet ie wel niet denken als ie weer in de Williams zit
[ Voor 31% gewijzigd door renzo4000 op 04-12-2020 15:55 ]
Waarom kan ACC niet uit?stekkiekiller schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:53:
[...]
Wat moet ie wel niet denken als ie weer in de Williams zit
Mijn boefje is liev!
Waarom meteen weer bagatelliseren? Er rijdt ook nog een andere Mercedes rondt en in je eerste FP1 gelijk sneller zijn dan je teamgenoot is gewoon een prestatie van formaat.drpeer_holland schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:48:
[...]
Ik hoop eerder HAM is het niet (meer)Tk55 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:54:
De vraag is nu: Is het Russell of is het de Merc?
Mijn boefje is liev!
Zoals gewoonlijk een combinatie van de 2.Tk55 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:54:
Voor mij duidelijk RUS, niet zozeer dat hij op nummer 1 staat maar vooral dat hij boven zijn teamgenoot staat die al jaren in de auto rijdt.Tk55 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:54:
Bensimpel
Positieve meneer
Beide, zet er een ocon in en je komt nergens.Tk55 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:54:
😆 - Denk ook eens om ;)
kijk graag onboards - normaliter is max rete stabiel met zijn stuurrichting; die zet stuur in vaste hoek, en draait zo de bocht door. nu zie je hem meerdere correcties maken (iets wat hij normaal nauwelijks doet).YakuzA schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:53:
[...]
De Merc lijkt idd makkelijk te zijn qua driveability.
Itt de RB die een ietwat overmoedige rijder direct de muur in katapulteert
Tsja.. ik denk dat dankzij Russel het de top 5 wordt.. en dankzij de Mercedes de 1-2 plek..Tk55 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:54:
Of er is weinig grip op dat nieuwe stuk waar ze vorige week niet reden.himlims_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:55:
[...]
kijk graag onboards - normaliter is max rete stabiel met zijn stuurrichting; die zet stuur in vaste hoek, en draait zo de bocht door. nu zie je hem meerdere correcties maken (iets wat hij normaal nauwelijks doet).
of de afstelling is nog niet lekker, of hij rijdt op/over het limiet
gelijk sneller zijn dan je teamgenoot die al heel seizoen in die auto heeft gereden is 9 vd 10 keer de rijder.Tk55 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:54:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dit zie je wel vaker in FP1 bij RBR. Einde FP2 en FP3 is het vaak al een heel stuk beter.himlims_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:55:
[...]
kijk graag onboards - normaliter is max rete stabiel met zijn stuurrichting; die zet stuur in vaste hoek, en draait zo de bocht door. nu zie je hem meerdere correcties maken (iets wat hij normaal nauwelijks doet).
Ik heb vooral medelijden met BOT, wat zou er nu door zijn hoofd gaan zeg.Justevo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:55:
Ik heb wel medelijden met Russell.
Die moet straks weer terug naar een Williams auto.
Laten we nog even wachten om te concluderen dat ie echt sneller is. FP1 zegt meestal weinig en wordt ook gebruikt om dingen te testen. Maar dat Rus een goede rijder is blijkt wel.Player1S schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:55:
[...]
gelijk sneller zijn dan je teamgenoot die al heel seizoen in die auto heeft gereden is 9 vd 10 keer de rijder.
Eerste doel van elke rijder is je teamgenoot verslaan. Die rijdt, normaal gesproken, in gelijkwaardig materiaal.
[removed]
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Als je het over het "nieuwe" gedeelte van dit circuit hebt, daar zitten een paar flinke stuiters in zo te zien?himlims_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:55:
[...]
Testing, one, two ...
Het zou mij niets verbazen als BOT bezig is onderdelen voor volgend jaar te testen. En iedereen hier maar vergelijkingen maken met RUS. Iets is meestal een cliché omdat er een kern van waarheid in zit. In dit geval: het is maar VT1.magnifor schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:56:
[...]
Ik heb vooral medelijden met BOT, wat zou er nu door zijn hoofd gaan zeg.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Mijn boefje is liev!
FP1 is een goed moment om op zoek zijn naar hoe plat ze de vleugels kunnen leggen om op de rechte stukken hard te gaan, maar toch nog de bochten goed door te komen.himlims_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:55:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Toto : Lewis, about your contractDamian schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:56:
Ik hoop zo dat Russel dit volhoud het weekend. Ik vind die Bottas maar een flapdrol en dat ie nu geowned word door Russel zou wel erg vet zijn. Tevens kan ik Hamilton ook niet luchten, en zou het een mooie aanslag zijn op zijn image als Russel met zijn auto voor Bottas blijft en lekker finished.
We keep hoping
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ik denk dat hij best wel weet wat zijn capaciteiten zijn en dat er rijders op de grid staan die beter zijn dan hem.magnifor schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:56:
[...]
Ik heb vooral medelijden met BOT, wat zou er nu door zijn hoofd gaan zeg.
We kunnen dus concluderen dat RUS net zo goed is als HAM en/of HAM helemaal niet zo'n briljante coureur is. Zou idd die 40 miljoen in m'n zak houden als ik Toto was. Ook meer humor met RUSS.himlims_ schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:29:
[...]
geef die jongen een permanent stoeltje - gelijk budget met 40miljoen verlaagd
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Even pitchen!Spotmatic schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:01:
Russell gaat straks een mooie PowerPoint maken denk ik zo.
Mijn boefje is liev!
En dan nog steeds met een gebroken Bottas opgescheept zitten?asing schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:00:
[...]
Toto : Lewis, about your contract
Lewis : Yes Toto, we'll discuss this later
Toto : No need for that Lewis
Lewis : Toto?
Toto : We've made an arrangement with Williams. George will get your car and you will get his in 2021
Zal niet zo lekker zijn voor de bipsMartin0 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:58:
Sector 2 is toch echt hobbelig man. Zeker bij dat stuk met dat zwartere asfalt.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
kan natuurlijk dat bottas andere afstelling/brandstof/onderdeeltjes heeft rond gereden - ondanks dat is dit wel heel leuk begin van weekendrenzo4000 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:01:
Oke, hoe kun je beter het weekend beginnen dan RUS? P1 rijden met een auto die je nog niet kent, een gare zitpositie en dan ook nog eens je teamgenoot (die al een paar jaar in die auto rijdt) op 3 tienden zetten. Nice start RUS!
Gezien ze zo onderhand op de vloer van de auto zitten niet nee.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Met te weinig voetruimte en een verkeerd afgesteld stoeltjeDamian schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:03:
Nou FP1 of niet, meteen op P1 staan in je eerste meters in die auto is gewoon netjes en knap. PUNT.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq