'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat je nu ook niet met DRS wil rijden.LZ86 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:00:
Zonder DRS kan je dus niet inhalen
"When you grow up your heart dies"
Ja snap ik, maar racecontrol durft niet aan te zetten. Lambiase zei tegen Max (nadat Max had gevraagd waarom geen DRS???): We hebben het aan racecontrol gevraagd, maar ze willen DRS niet aanzetten, vanwege DRS deel 2.
Antwoord Max: We zetten de DRS wel open na bocht 11. We are not stupid!
(Een paar rondjes later was hij zelf wel "stupid"...

[ Voor 6% gewijzigd door vliegnerd op 15-11-2020 12:01 ]
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik zou het doen!
Had t overzicht in de openingspost verkeerd gelezen. Shit happens.Will_M schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:00:
[...]
Was 't ook.... Alleen wel in een andere tijdzone dan GMT+1
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat maakt in deze omstandigheden echt geen reet uit...Luxicon schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:00:
[...]
Als de auto's niet zo lomp groot zijn, en de vuile lucht niet zoveel invloed zou hebben, dan dan dan..
Ik denk het welsjaool schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:00:
[...]
Ik denk dat je nu ook niet met DRS wil rijden.
Maar het is ook gewoon triest dat die auto's elkaar zonder gewoon niet kunnen passeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Lion op 15-11-2020 12:03 ]
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Jazeker, de baan wordt steeds droger. Ik verwacht binnen nu en 10 eondjesrammes schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:02:
is er nog een optie om naar slicks te gaan deze race?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Het is anders spannend, dat geef ik toe.jorank schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:02:
Ik ben volgens mij 1 van de weinige hier die de race tot nu toe juist niet zo veel aan vind..
Flickr PSN ID= cheironnl
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Edit: vlakke band blijkbaar
[ Voor 22% gewijzigd door Type-R739 op 15-11-2020 12:04 ]
Vast achter Sainz...Type-R739 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:03:
Hoe komt het dat de snelheid eruit is bij Verstappen?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Jij hebt zeker nooit de treintjes rijden races gezien. Van start tot finish zelfde grid.jorank schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:02:
Ik ben volgens mij 1 van de weinige hier die de race tot nu toe juist niet zo veel aan vind..
Waiting on the world to change
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Zeker wel, er is heel weinig ruimte. De auto's zijn veels te groot en natuurlijk verlies je wel downforce als je dicht achter een ander rijdt. Anders zat Verstappen wel heel wat dichter op de voorgangers.MikeyMan schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:02:
[...]
Dat maakt in deze omstandigheden echt geen reet uit...
...
Echt onzin.

Rechtervoorband is op. En ze willen deze banden gebruiken tot wisselen slicks.Type-R739 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:03:
Hoe komt het dat de snelheid eruit is bij Verstappen?
O, dat zeggen ze net ook op het normale kanaal.
dit.JeroenTheStig schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:04:
Als het dan zo onduidelijk is om direct een beslissing te nemen, misschien met je het er dan ook gewoon maar bij laten. Maarja, Warwick zit er weer tussen, dan weet je het wel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Niet kunnen maar "moeten"DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:03:
Wtf... We gaan na de race nog eens kijken of we Max kunnen naaien...?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ze worden extra warm als je zo dicht achter een ander rijdt. Dan push je de banden veel meer.lasharor schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:05:
Hoe veel rondjes gaan die banden mee? Max heeft toch pas een nieuw setje gekregen?
...
Hangt helemaal af hoe droog/nat de baan is. In het nat heel lang. Als het opdroogt HEEL KORT.lasharor schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:05:
Hoe veel rondjes gaan die banden mee? Max heeft toch pas een nieuw setje gekregen?
Nou dit valt er bijna ook wel onder vind je niet?pinda powerrr schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:04:
[...]
Jij hebt zeker nooit de treintjes rijden races gezien. Van start tot finish zelfde grid.
Poeh hee wat spannend, iemand zit er zo dicht achter maar, das pech downforce weg.
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Warwick is geen Connelly.JeroenTheStig schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:04:
Als het dan zo onduidelijk is om direct een beslissing te nemen, misschien met je het er dan ook gewoon maar bij laten. Maarja, Warwick zit er weer tussen, dan weet je het wel
Naar mate het droger wordt, slijten inters snellerlasharor schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:05:
DUGG
De baan is net te droog voor inters, maar te nat voor slicks.lasharor schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:05:
En dan slijten deze banden wel erg hard.
Lewis z'n banden zijn altijd opCrazyFool schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:05:
Banden van HAM zijn ook op...
Het gaat nu niet om ruimte. Er is 1 strook met grip, de rest is ijs. Als je hem ernaast prikt eindig je in het grind. Dat heeft niks met formaat te maken.Luxicon schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:04:
[...]
Zeker wel, er is heel weinig ruimte. De auto's zijn veels te groot en natuurlijk verlies je wel downforce als je dicht achter een ander rijdt. Anders zat Verstappen wel heel wat dichter op de voorgangers.
Met een droge baan heb je een punt.
[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 15-11-2020 12:06 ]
Als het droger is worden deze banden ontzettend hard opgevreten.lasharor schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:05:
Naaien? Je gaat over de streep of niet. Zo ingewikkeld is dat niet.DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:03:
Wtf... We gaan na de race nog eens kijken of we Max kunnen naaien...?
Ik denk eerder juist andersom dan de oranje bril doet denken, even naar Max luisteren.
[ Voor 15% gewijzigd door Franco10 op 15-11-2020 12:07 ]
Hij had 'm ook 'dwars' de pitstraat uit kunnen laten dweilen met nóg meer overstuur.tweakduke schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:04:
Dan willen ze Verstappen horen over dat incident. Ergens wel positief
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Oh je bedoelt dat ie zo een fastest lap gaat rijden?CrazyFool schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:05:
Banden van HAM zijn ook op...
[ Voor 23% gewijzigd door Vos op 15-11-2020 12:07 ]
Dat hadden ze ook wel uit de beelden kunnen halen. Je kon hem duidelijk zien corrigeren. Beetje onnodig om die na de race te beoordelen.tweakduke schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:04:
Dan willen ze Verstappen horen over dat incident. Ergens wel positief
Blijkbaar wel, anders doen ze er niet zo lang over.Franco10 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:06:
[...]
Naaien? Je gaat over de streep of niet. Zo ingewikkeld is dat niet.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Nadeel: het inhalen wordt nog veel meer gevaarlijk ivm de natte plekken
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
SC incoming.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Daarom als Max aangeeft dat hij weg gleed en daar niks aan kon doen met die koude banden dan geeft dat een heel ander beeld lijkt mij.Will_M schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:06:
[...]
Hij had 'm ook 'dwars' de pitstraat uit kunnen laten dweilen met nóg meer overstuur.
Gaat niet lang duren en ze moeten pitten de intermediates gaan er snel aan nu.
Zouden ze nog iemand zoeken die de auto wil poetsen?DoeEensGek schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:05:
[Streamable: 2020-11-15 12-04-50]https://streamable.com/fvng9w
Nou Norris is ook Magnussen voorbij.
Een F1 auto poetsen zou ik niet erg vinden
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 10% gewijzigd door ViperTim op 15-11-2020 12:08 ]
[ Voor 18% gewijzigd door CrazyFool op 15-11-2020 12:08 ]
Als je STR een pole lap raadt rijden onder enkel geel in Q. En het dan aan elkaar praat terwijl de minisectoren groen-paars zijn, dan ben je echt niet streng.
Pushen + drogere baansuperduper schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:08:
Waarom is max zijn veel nieuwere voorband er nu al aan dan?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zit vast achter Sainz denk iksuperduper schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:08:
Waarom is max zijn veel nieuwere voorband er nu al aan dan?
Als het niet om ruimte is, dan is het om minder grip. Met kleinere auto's heb je meer ruimte om acties uit te halen. Dit zijn als het ware tanks die bij het insturen de ruimte afdichten. Volgens mij heeft de lengte van de auto ook veel invloed om de enorme grip van de auto's.MikeyMan schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:06:
[...]
Het gaat nu niet om ruimte. Er is 1 strook met grip, de rest is ijs. Als je hem ernaast prikt eindig je in het grind. Dat heeft niks met formaat te maken.
Met een droge baan heb je een punt.
...
Connelly is geen ex coureur, niet vreemd dat die er niet tussen staat
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zonder DRS kun je nijna niet inhalen dus nee.HollowGamer schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:08:
Is het niet leuker zonder die DRS?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
10? Eerder 20...DaniëlWW2 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:08:
En daar is DRS. Had makkelijk 10 ronden geleden al gekund...
-
Als je wegglijdt tegen een andere auto, kun je dr misschien ook niets aan doen. Dit was een driver error.tweakduke schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:07:
[...]
Daarom als Max aangeeft dat hij weg gleed en daar niks aan kon doen met die koude banden dan geeft dat een heel ander beeld lijkt mij.
Gaat niet lang duren en ze moeten pitten de intermediates gaan er snel aan nu.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
I served in a company of heroes.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.