Ik vrees dat hogere bedragen gewoon het nieuwe normaal zijn/worden.Orandajin schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 15:33:
Ik ben het topic met interesse aan het volgen en zit echt te twijfelen om de 6900XT te kopen voor die prijs...Ik heb nog nooit zoveel uitgegeven voor een GPU in de 20 jaar dat ik mijn pc's zelf bouw. Ben bang dat de nieuwe generatie meer zal gaan kosten...
Maar eigenlijk reageer ik op het retour verhaal van hierboven: De 30 dagen geld alleen maar als het product ongebruikt is, je mag hem dus niet gebruiken. Vermoedt dat het wel te zien is als je een kaart in de PCIe slot monteert en er weer uithaalt...
Binnen hoeveel dagen na aankoop kan ik een product terugsturen?
Elke consument heeft het recht om een product binnen 30 dagen retour te zenden. Om hiervan gebruik te maken dient het product ongebruikt en nieuwstaat te zijn.
Offtopic...
En/of de plastic folie eraf halen (gelijk een duidelijk teken).
W.b.t. het pci-e slot zie je. in principe, niets.
De Asus kaarten worden ook 144 uur getest (in een pci-e slot) voordat ze de doos in gaan
Dat gaat, volgens mij, in tegen de WKOA regels; immers mag je een product gewoon gebruiken/testen.
Ik heb bij Azerty en Megekko wel eens nieuwe kaarten gekocht en na 1-2 dagen retour gestuurd.
Beide keren mijn geld terug gehad.
Bij Megekko zelfs binnen 1-2 dagen retour op mijn rekening.
[ Voor 16% gewijzigd door HugoBoss1985 op 07-10-2022 15:39 ]