Acties:
  • 0 Henk 'm!
BorisVisser schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 20:58:
Mijn ervaring met Maxict was daarentegen gewoon goed!

Gigabyte 6900XT Gaming OC besteld, 2 dagen later op de mat! Ze schrijven op hun site duidelijk wat er bij hun of bij hun leveranciers op voorraad is. Zodra je twijfelt, gewoon even bellen met hun klantenservice!
Probleem van MaxICT was dat pre-orders en dergelijke (eigenlijk alles wat niet direct leverbaar is en in hun eigen magazijn ligt) nooit geleverd werden, of als dropshipment kwamen. Kregen mensen opeens een pakket vanuit een ander adres, doos helemaal beschadigt en alles.

Dus uiteindelijk was dat waarom mensen over MaxICT zijn gevallen. Als ze leveren is het verder een goede winkel, en wellicht hebben ze ondertussen de zaken beter op orde. Maar ja, die jaren dat het mis ging vergeten mensen niet snel natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:06
BorisVisser schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 20:58:
Mijn ervaring met Maxict was daarentegen gewoon goed!
Een kapotte klok geeft ook twee keer de goede tijd aan op een dag.
Maxict zijn reputatie op Tweakers is echt wel verdiend en al jarenlang aan de gang, zou eens wat shop reviews lezen van deze winkel.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
tadida schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:36:
[...]

Eerder was het volgende aangegeven voor de drop vandaag:

75x 6900XT
250x 6700XT
Hoe weet je dit? Maakt AMD dit ergens bekend?
Bad Brains schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 07:16:
[...]

Maxict zijn reputatie op Tweakers is echt wel verdiend en al jarenlang aan de gang, zou eens wat shop reviews lezen van deze winkel.
Ik vind het maar lang geduurd hebben. Pepper, hier de pricewatch.. Roep al jarenlang dat die winkel opereert als een soort bank. Je betaalt, er gebeurt niks en maanden later krijg je je geld zonder fatsoenlijke communicatie terug gestort. Ooit eens een videokaart gekocht. Volgens site: 5+ of 10+ op voorraad. Besteld, ondanks hun slechte naam, na 2 weken nog 0 beweging buiten bevestigingsmail. Gemaild met verzoek om status, en kreeg wederom 2 weken later een 'dit product is EOL, je krijg je geld terug' mail terug. Daarna nog een maand kunnen wachten op geld. Dus feitelijk trekt men 2 maanden rente over je geld. Mooiste is nog: na dit gebeuren check je de site nogmaals, en het bestelde product staat nog steeds gelist met voorraad. Geen EOL erbij vermeld, niets. Heb nog zitten twijfelen terug te reageren dat ik hem gewoon nog een keer zou gaan bestellen maar vermoed dat dat aan dovemansoren gericht zal zijn. 🤡

Heb wel gelezen dat ze op een gegeven moment er een dame tussen geparkeerd hebben die de communicatie op zich nam en probeerde nog enigszins orders fatsoenlijk af te handelen, maar na 1 zo'n ervaring bedenkt je jezelf wel een 2e keer om er iets te bestellen. Er zijn legio webshops die hun voorraad en communicatie wel op orde hebben.

[ Voor 75% gewijzigd door xxxneoxxx op 08-01-2022 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xxxneoxxx schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:27:
Hoe weet je dit? Maakt AMD dit ergens bekend?
Komt van HWluxx forum en die persoon daar werkt gewoon bij IM in het magazijn. AMD toont deze informatie pas zodra je ook iets daadwerkelijk kunt kopen (de beschikbare voorraad naast de magazijnvoorraad wordt dan teruggegeven in de request).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bad Brains schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 07:16:
[...]

Deze week nog iets besteld bij MaxICT en gewoon de volgende dag ontvangen.

Dat het in het verleden ruk was ben ik met je eens, dat het wellicht nog steeds ruk is met producten die ze niet zelf op voorraad hebben kan ik ook nog inkomen. Maar om nu klakkeloos te zeggen dat het echt helemaal bagger is zonder hier zelf ervaringen mee te hebben vind ik nogal kort door de bocht.
Leuk dat je het negatieve van andere mensen overneemt, maar helaas lijkt internet gemaakt voor alleen negatieve berichten en zul je dus ook alleen de slechte ervaringen terugvinden.

Mensen moeten gewoon met gezond verstand iets bestellen, dit is bij elke (web)winkel zo. En vooral niet een order plaatsen als je het geld eigenlijk niet kunt missen, zelfs met CC/PP ben je het geld in eerste instantie gewoon kwijt. Ook de grote bekende namen (Megekko/Alternate/Azerty/Informatique) hebben eind 2020 en begin 2021 niets geleverd zonder veel communicatie. En daar duurde een annulering soms ook tot wel 10 werkdagen om te verwerken en je geld terug te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Postman schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:20:
[...]

Deze week nog iets besteld bij MaxICT en gewoon de volgende dag ontvangen.

Dat het in het verleden ruk was ben ik met je eens, dat het wellicht nog steeds ruk is met producten die ze niet zelf op voorraad hebben kan ik ook nog inkomen. Maar om nu klakkeloos te zeggen dat het echt helemaal bagger is zonder hier zelf ervaringen mee te hebben vind ik nogal kort door de bocht.
Leuk dat je het negatieve van andere mensen overneemt, maar helaas lijkt internet gemaakt voor alleen negatieve berichten en zul je dus ook alleen de slechte ervaringen terugvinden.

Mensen moeten gewoon met gezond verstand iets bestellen, dit is bij elke (web)winkel zo. En vooral niet een order plaatsen als je het geld eigenlijk niet kunt missen, zelfs met CC/PP ben je het geld in eerste instantie gewoon kwijt. Ook de grote bekende namen (Megekko/Alternate/Azerty/Informatique) hebben eind 2020 en begin 2021 niets geleverd zonder veel communicatie. En daar duurde een annulering soms ook tot wel 10 werkdagen om te verwerken en je geld terug te krijgen.
Klopt allemaal, maar periodiek 1 negatieve ervaring is wel iets anders als stelselmatig een paar keer per dag. Leuk dat jij nu toevallig een positieve ervaring hebt. Maar dat zegt natuurlijk op het totaal aan negatieve ook helemaal niets. Er zal wel reden zijn dat ze uiteindelijk geweerd worden op diverse plekken. Met een niet kloppend voorraad systeem is op zich nog te leven als je weet waar je aan toe bent, maar een gebrekkig voorraad systeem gekoppeld aan geen enkele vorm van communicatie is een drama voor een klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:05
Maxict graag in dit topic bespreken: Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
Daar zat ik ook al ff na te kijken. Laten we eerst concluderen dat ik behoorlijk stom ben geweest om niet direct voor een 850 voeding te gaan.

Heb net de zijkant van de kast los gehaald. Tis modulair dus een 750 voor een 850 uitwisselen zou simpel zijn?

En nu ik zit te kijken is een 6900xt 200 duurder dan een 6800xt. En een 6700xt heb je al voor 1000. En “heb je al” is in deze markt. Tis te zot voor woorden dat een graka van 1000 instap is, 1400 mid en 1700 high.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laar19
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-07-2024
Rofdof schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:55:
[...]

Daar zat ik ook al ff na te kijken. Laten we eerst concluderen dat ik behoorlijk stom ben geweest om niet direct voor een 850 voeding te gaan.

Heb net de zijkant van de kast los gehaald. Tis modulair dus een 750 voor een 850 uitwisselen zou simpel zijn?

En nu ik zit te kijken is een 6900xt 200 duurder dan een 6800xt. En een 6700xt heb je al voor 1000. En “heb je al” is in deze markt. Tis te zot voor woorden dat een graka van 1000 instap is, 1400 mid en 1700 high.
De markt is gek, maar ook niet zo zot. Je kan ook nog een 6600 halen voor ~600 euro. Die 6700XT zou ik qua specs zeker geen instap willen noemen (die 6600 misschien). In dat opzicht is het wachten tot de 6500, dat is een meer instapmodel.

Over die voeding: Ik krijg het gevoel dat veel mensen die (te) zuinig budgetteren. Die dingen zijn het meest efficiënt rond 50% max vermogen. Ook moet je rekening houden met piekbelasting en slijtage. Nog los van dat een kapotte voeding heel wat andere componenten stuk kan maken. Maar deels zal dat ook wel oude zorgen zijn voor een plek die bekend stond om de slechte stroomkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 22:09
*knip* Dit hoort in V&A.

[ Voor 91% gewijzigd door Blaat op 10-01-2022 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Ik heb een vraag over direct bestellen bij amd, als je dan eindelijk op zo'n donderdag geluk hebt en je kan een kaart kopen moet je dan betalen via creditcard of werken ze al met een ideal betaling. Graag zou ik dit willen weten voordat ik het ga proberen omdat ik nu met een 1650 games speel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

bamboe schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:48:
Ik heb een vraag over direct bestellen bij amd, als je dan eindelijk op zo'n donderdag geluk hebt en je kan een kaart kopen moet je dan betalen via creditcard of werken ze al met een ideal betaling. Graag zou ik dit willen weten voordat ik het ga proberen omdat ik nu met een 1650 games speel,
Credit card of Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 00:37
bamboe schreef op maandag 10 januari 2022 @ 13:48:
Ik zou voor PayPal gaan en alvast ingelogd zijn. Creditcard duurt te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabrainz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 13:10
Joao schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:57:
[...]

Vergeet dan niet een autorefresh aan te raden die ervoor zorgt dat PayPal niet uitlogt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Joao schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:57:
[...]

Sinds de wachtrij is dit alleen nog een probleem als je er laat doorheen komt. En ook dan gaat PP je niet heel veel voordeel meer bieden.

Zeker met de problemen van de afgelopen weken met de postcodes was PP zelfs soms een nadeel. Vorige week nog waren er mensen die postcode verkeerd in PP hadden staan in NL en dus toch weer naar stap 2 gegooid werden, maar wel met de nodige vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Is er iemand die de RX6500 meteen bij launch gaat proberen als die 299 euro wordt? Ben erg benieuwd naar bijvoorbeeld CS:GO en dergelijke spellen.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
Postman schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:27:
[...]

Ben benieuwd of ze nu wel echt leveren.

De winkel in kwestie is namelijk al langer actief en lijkt tot op heden zelden of nooit iets geleverd te hebben. Verzendlabel is trouwens ook geen garantie, pas als het pakket echt bij de vervoerder is zou ik een voorzichtig vreugdedansje gaan doen.

Zeg niet dat het meteen allemaal slecht is, maar in het verleden behaalde resultaten...

Zou je ons op de hoogte willen houden van de voortgang? (en de andere die besteld hebben ook graag)
Zojuist opgehaald bij DPD afhaalpunt, prima gegaan dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Rub147 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:23:
[...]

Zojuist opgehaald bij DPD afhaalpunt, prima gegaan dus :)
Bij mij vandaag thuis bezorgd. Alles volgens planning. Kaart werkt zoals te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgamers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 19:07
Sinds de scripts en trucjes ben ik gestopt met het proberen om een kaart te bemachtig. Klopt het nu als ik zeg dat dat tijdperk voorbij is en je nu geluk moet hebben met een wachtrij en ik dus weer een kans maak :9~ ?. (Is hier een aparte post of uitleg voor?)

Alvast bedankt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
pcgamers schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 12:06:
Sinds de scripts en trucjes ben ik gestopt met het proberen om een kaart te bemachtig. Klopt het nu als ik zeg dat dat tijdperk voorbij is en je nu geluk moet hebben met een wachtrij en ik dus weer een kans maak :9~ ?. (Is hier een aparte post of uitleg voor?)

Alvast bedankt :).
Heb je überhaupt verder gekeken dan de laatste pagina in dit topic? OP staat duidelijk hoe je nu een kaart moet bemachtigen. En als je 1 pagina terug gaat kun je zien hoe groot de kans is dat je nu een kaart kunt scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Deze kaart is vandaag opeens €200 goedkoper geworden
pricewatch: Gigabyte Radeon RX 6800 Gaming OC
Nog steeds veel meer dan wat AMD er zelf voor vraagt, maar tot aan gisteren was de 6800 van Gigabyte net zo duur als de 6800XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
Bramm schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:46:
Nog steeds veel meer dan wat AMD er zelf voor vraagt, maar tot aan gisteren was de 6800 van Gigabyte net zo duur als de 6800XT
is het voor die 200 euro dan niet beter om de xt te halen qua performance?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bramm
Rofdof schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 15:52:
[...]

is het voor die 200 euro dan niet beter om de xt te halen qua performance?
XT kaart is 17% duurder en ook ongeveer 15% sneller
reviews: AMD Radeon RX 6800 en RX 6800 XT - Het Zen-moment voor Radeon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Voor EUR 100,- meer heb je een 6800 XT:
pricewatch: ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming D 16G OC

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cavanta
  • Laatst online: 12-09 08:45
Ik heb hier de 6900 XT versie van, beest van een kaart kwua koeling en prestaties. Ding gaat zomaar naar de 2600 Mhz en is dan nog steeds koel en stil.
Maarrr kijk wel goed naar de afmetingen, het ding is echt enorm! Bij mijn O11-D kast van Lian Li krijg ik de kast alleen dicht als ik de stroomkabels een beetje aanduw met het zijpaneel. Vandaar dat ik zelf naar een andere kaart aan het zoeken ben die minder breed en lang is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bad Brains
cavanta schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:28:
[...]

Ik heb hier de 6900 XT versie van, beest van een kaart kwua koeling en prestaties. Ding gaat zomaar naar de 2600 Mhz en is dan nog steeds koel en stil.
Maarrr kijk wel goed naar de afmetingen, het ding is echt enorm! Bij mijn O11-D kast van Lian Li krijg ik de kast alleen dicht als ik de stroomkabels een beetje aanduw met het zijpaneel. Vandaar dat ik zelf naar een andere kaart aan het zoeken ben die minder breed en lang is.
Vertical mount? (beetje brakke foto met de panels erop)
Dit is een 6800XT overigens. Zelfde PCB dacht ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5761A5AzFHtOLWXrhq0Ddgfmqx4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cIz4XqEfo482dCjiB8FuxQA7.jpg?f=fotoalbum_large

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inge-009
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-02-2022
Is er al bekend of er morgen weer een drop is om 16 uur? Ik heb even teruggelezen, maar zag het zo snel niet staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
Bad Brains schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:41:
[...]

Vertical mount? (beetje brakke foto met de panels erop)
Dit is een 6800XT overigens. Zelfde PCB dacht ik.

[Afbeelding]
Dat ga ik nu ook bekijken, maar jij hebt de O11-D XL zo te zien, of niet?
Heb nu een bracket besteld die je schijnbaar zo met een Dremel kan aanpassen dat eronder nog een rad+fans passen. Dat is anders niet mogelijk met de niet XL versie.

Maar zelfs dan nog verwacht ik dat de kaart te hoog is en voor mijn CPU block gaat zitten. Zoals het nu is zoek ik een 3080 FE om een waterblock op te zetten. Maar tijdelijk een 6900XT van AMD zelf is ook een optie aangezien die een stuk kleiner is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
inge-009 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:44:
Is er al bekend of er morgen weer een drop is om 16 uur? Ik heb even teruggelezen, maar zag het zo snel niet staan :)
Dat weten we morgen om een uur of 12-14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
cavanta schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:45:
[...]

Dat ga ik nu ook bekijken, maar jij hebt de O11-D XL zo te zien, of niet?
Dit is geen XL, wel een Phanteks bracket. Minimaal in te hoeven dremelen om hem op de hoogste stand te zetten.
Als je geen rad hebt onder dan past het gewoon een stapje lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
Bad Brains schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:47:
[...]

Dit is geen XL, wel een Phanteks bracket. Minimaal in te hoeven dremelen om hem op de hoogste stand te zetten.
Als je geen rad hebt onder dan past het gewoon een stapje lager.
Hhhmm, als ik dan naar jou kast kijk zou deze kaart er enorm ver bovenuit steken, gaat lastig worden met mijn hard tubes. Blijft je bracket nog goed stevig na de aanpassing?

Wordt trouwens wel een beetje off topic geloof ik zo :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
Bad Brains schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:45:
[...]

Dat weten we morgen om een uur of 12-14
Waarschijnlijk vanavond rond negenen al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
rutgerdj schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 17:59:
[...]

Waarschijnlijk vanavond rond negenen al :D
Ja zal wel weer aan de site gerommeld gaan worden?
CAT codes komen toch nooit 20+ uur van te voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Een vraag vrienden, klopt het dat ik gewoon met paypal kan betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 18:04:
Een vraag vrienden, klopt het dat ik gewoon met paypal kan betalen?
Ja maar niet incognito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Duidelijk, bedankt ik ga het proberen morgen. We gaan het meemaken.... Ik hoop dat het lukt, maar het schijnt haast onmogelijk te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• grote_oever
Ik heb morgen tussen 16:00 en 17:00 een zakelijke afspraak. Had al gezegd dat dit tijdens de drop was, maar ze snapte me niet helemaal en wilde het niet verzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
grote_oever schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 18:11:
Ik heb morgen tussen 16:00 en 17:00 een zakelijke afspraak. Had al gezegd dat dit tijdens de drop was, maar ze snapte me niet helemaal en wilde het niet verzetten.
Ik moet ook naar een klant voor een update. Nog een eindje rijden. Ook geen idee of ik voor 4 terug ben. Anders auto langs de kant en proberen. Maar zal wel moren than een hour zijn. Ik ga ws wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Hebben jullie trouwens tips om zo'n kaart te bemachtigen? Of is het echt een kwestie van wachten op de drop in een discord/telegram?

En gooit AMD alles tegelijk online en kun je een kaart kiezen of doen ze het in ettappes zoals dat bij Nvidia gebeurd? Sorry voor de velen vragen... Maar ik wilde eerst voor een Nvidia gaan, maar ik heb geen CC dus het moet via paypal.

Oh en een laatste vraag, moet ik geld op mijn paypal saldo zetten of is de gekoppelde rekening met rabo nu wel weer okay?

[ Voor 61% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 12-01-2022 18:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rutgerdj
Bad Brains schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 18:01:
[...]

Ja zal wel weer aan de site gerommeld gaan worden?
CAT codes komen toch nooit 20+ uur van te voren?
CAT codes inderdaad niet, maar vaak is de avond van tevoren al bekend of er een queue gaat zijn (+ starttijd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgerdj
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 18:21:
Hebben jullie trouwens tips om zo'n kaart te bemachtigen? Of is het echt een kwestie van wachten op de drop in een discord/telegram?
Schietgebedje doen en hopen dat je geluk hebt met de queue.
En gooit AMD alles tegelijk online en kun je een kaart kiezen of doen ze het in ettappes zoals dat bij Nvidia gebeurd? Sorry voor de velen vragen... Maar ik wilde eerst voor een Nvidia gaan, maar ik heb geen CC dus het moet via paypal.
Alles wordt in 1 zut online gezet. Je moet niet via Paypal, CC kan ook, maar is meestal langzamer
Oh en een laatste vraag, moet ik geld op mijn paypal saldo zetten of is de gekoppelde rekening met rabo nu wel weer okay?
Volgens mij kunnen er nog steeds problemen met Paypal + gekoppelde rekening voorkomen. Wil je garantie, zet dan geld op je PP saldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rofdof
Ik had btw ook altijd een text documentje open staan met al mijn gegevens zodat als het moest ik snel kon copypasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laar19
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 18:21:

Het verkoopproces is zover ik begrijp 3 stappen:
- Aanmelden (emailadres invullen + captcha maken)
- Afwachten tot de webshop open gaat, dan kom je op een random plek in de wachtrij
- Wachten tot je de werkelijke webshop in mag en dan kopen

Dat aanmelden gaat standaard donderdag's om 16:00 open. De openingstijd begon vorige week om 16:10, maar werd in stapjes uitgesteld tot 16:50 of zo. Mijn vermoeden: omdat ze iedereen de kans willen geven deel te nemen, en de site de stormloop (effectief DDOS) om 16:00 niet aan kan.

In de wachtrij krijg je dan een verwachte wachttijd te zien op basis van je plek in de wachtrij. Grote kans dat je zo laag wordt geplaatst dat alles is uitverkocht voordat je de webshop in mag (vorige week na 15 minuten). Het kopen heb ik geen ervaring mee, maar wat ik er van mee krijg is dat het gaat om wie als eerste afrekent.

Zoals je ziet, er is niet veel wat je kan beïnvloeden, beste tip is misschien wel: Heb geduld en verwacht effectief een loterij met erg lage kans :-( .

Daarnaast zag ik vorige week twee truken om de kans te vergroten: paypal al ingelogd hebben (sneller afrekenen) en vanaf meerdere apparaten aanmelden (ander IP en email?). Zou ik alleen niet meteen de eerste keer proberen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Laar19 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:27:
[...]

Het verkoopproces is zover ik begrijp 3 stappen:
- Aanmelden (emailadres invullen + captcha maken)
- Afwachten tot de webshop open gaat, dan kom je op een random plek in de wachtrij
- Wachten tot je de werkelijke webshop in mag en dan kopen

Dat aanmelden gaat standaard donderdag's om 16:00 open. De openingstijd begon vorige week om 16:10, maar werd in stapjes uitgesteld tot 16:50 of zo. Mijn vermoeden: omdat ze iedereen de kans willen geven deel te nemen, en de site de stormloop (effectief DDOS) om 16:00 niet aan kan.

In de wachtrij krijg je dan een verwachte wachttijd te zien op basis van je plek in de wachtrij. Grote kans dat je zo laag wordt geplaatst dat alles is uitverkocht voordat je de webshop in mag (vorige week na 15 minuten). Het kopen heb ik geen ervaring mee, maar wat ik er van mee krijg is dat het gaat om wie als eerste afrekent.

Zoals je ziet, er is niet veel wat je kan beïnvloeden, beste tip is misschien wel: Heb geduld en verwacht effectief een loterij met erg lage kans :-( .

Daarnaast zag ik vorige week twee truken om de kans te vergroten: paypal al ingelogd hebben (sneller afrekenen) en vanaf meerdere apparaten aanmelden (ander IP en email?). Zou ik alleen niet meteen de eerste keer proberen :P.
Heel erg bedankt voor je uitgebreide uitleg!

Op zich kan ik wel mobiel proberen op mobiel netwerk, en op de desktop pc. Op zich is het dan een beetje kijken welke plek in de wachtrij je krijgt en met dat apparaat ga je door? Kan ook nog wel een laptop met vpn ernaast zetten, maar goed het is vooral geluk hebben begrijp ik.

Sorry dat ik zoveel vraag maar ik wil vooral goed voorbereid zijn. Wanneer ik de wachtrij door ben, krijg ik dan een mega trage site, of werkt de site dan wel een beetje. Want ik neem aan dat de wachtrij daarom ook is? Ik zal morgen eens wat geld op de rekening zetten en dan denk ik dat ik gewoon ga proberen voor een 3800 of 3700 XT.

Als het niets wordt kan ik het geld wel weer terugboeken naar mijn rekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Benieuwd of dit bericht en die hieronder een voorbode zijn voor wat komen gaat, als je op Alternate kijkt haalt de 6700XT die prijs bijna nog.

Afbeeldingslocatie: https://www.3dcenter.org/dateien/abbildungen/AMD-nVidia-Retail-Price-Trend-2021-2022-v1.png

Kan best dat ze binnenkort harder zakken dan NVidia, al was zelfs 799 nog veel voor een 6700XT.

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 12-01-2022 19:52 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
JDx schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:50:
[...]

Benieuwd of dit bericht en die hieronder een voorbode zijn voor wat komen gaat, als je op Alternate kijkt haalt de 6700XT die prijs bijna nog.
Ik volg de laatste paar weken de prijzen, maar zie weer een licht dalende trend. En dit zit allemaal wel beetje in die lijn. Met name omdat ik helemaal gek wordt van de drop en mijn motivatie totaal wegzakt. Dan maar een kaar voor 1300 euro. De 6700XT is een tijd lang 1200 euro geweest en schommelde in december nog op de 1099 ero.

* grote_oever jinxed de prijsdaling met deze reactie weer...

[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 12-01-2022 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

grote_oever schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 19:52:
[...]

Ik volg de laatste paar weken de prijzen, maar zie weer een licht dalende trend. En dit zit allemaal wel beetje in die lijn. Met name omdat ik helemaal gek wordt van de drop en mijn motivatie totaal wegzakt. Dan maar een kaar voor 1300 euro. De 6700XT is een tijd lang 1200 euro geweest en schommelde in december nog op de 1099 ero.

* grote_oever jinxed de prijsdaling met deze reactie weer...
Ben het ook met je eens ik ga morgen eens proberen, maar ik ga er niet eens op hopen. Als ik ergens een RTX 3070 voor 800 euro kan kopen. So be it.... Een 6700 XT vind ik dan weer te duur voor die prijs.... Aan de andere kant we hebben binnenkort zomer.... Dan ga ik wel lekker buiten spelen en als het dan weer oktober is, misschien is het dan een stuk beter. De schaarste zal toch ooit eens stoppen? Maar als een aardbeving gebeurd bij een grote chip fabriek, tja....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laar19
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:01:
[...]

..... De schaarste zal toch ooit eens stoppen? Maar als een aardbeving gebeurd bij een grote chip fabriek, tja....
Tsja, ooit wel ja, maar ben niet echt optimistisch. Ik herinner me nog dat in oktober 2011 diverse harde schijf-fabrieken in thailand in het water stonden door een overstroming. Prijzen stukken hoger (zo 2x), en het duurde meer dan een jaar voordat het weer een beetje op oud niveau was. Ter voorbeeld kijk eens naar de prijs grafiek van pricewatch: WD Green SATA 3 Gb/s WD10EARS, 1TB .

Natuurlijk niet hetzelfde. Bij die crisis stonden harde schijffrabrieken en die van leveranciers onderwater en moesten dus gefixt worden of andere leveranciers voor worden gevonden. Nu hebben gewoon te weinig productie-capaciteit. Dus wachten tot er meer capaciteit wordt gebouwd (traag) of vraag afneemt (niet zo snel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPruyn
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07-05-2023
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:01:
[...]

Ben het ook met je eens ik ga morgen eens proberen, maar ik ga er niet eens op hopen. Als ik ergens een RTX 3070 voor 800 euro kan kopen. So be it.... Een 6700 XT vind ik dan weer te duur voor die prijs.... Aan de andere kant we hebben binnenkort zomer.... Dan ga ik wel lekker buiten spelen en als het dan weer oktober is, misschien is het dan een stuk beter. De schaarste zal toch ooit eens stoppen? Maar als een aardbeving gebeurd bij een grote chip fabriek, tja....
Wat mij bij alle kaarten opvalt is dat ze juist in de zomer iets dalen (want er gaan meer mensen buiten spelen waarschijnlijk). Al verwacht ik voor deze tijd ook een (relatieve) daling (want december is het moment van kopen, dus restocks in Jan, maar relatief minder vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Laar19 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:46:
[...]

Tsja, ooit wel ja, maar ben niet echt optimistisch. Ik herinner me nog dat in oktober 2011 diverse harde schijf-fabrieken in thailand in het water stonden door een overstroming. Prijzen stukken hoger (zo 2x), en het duurde meer dan een jaar voordat het weer een beetje op oud niveau was. Ter voorbeeld kijk eens naar de prijs grafiek van pricewatch: WD Green SATA 3 Gb/s WD10EARS, 1TB .

Natuurlijk niet hetzelfde. Bij die crisis stonden harde schijffrabrieken en die van leveranciers onderwater en moesten dus gefixt worden of andere leveranciers voor worden gevonden. Nu hebben gewoon te weinig productie-capaciteit. Dus wachten tot er meer capaciteit wordt gebouwd (traag) of vraag afneemt (niet zo snel).
Wel interessant, (verdomme nu klink ik als Lange Frans.) bedankt voor het delen. Geeft wel een beetje inzicht in hoe de prijzen omhoog kunnen schieten en zo. De chip productie is op dit moment inderdaad niet zo goed, maar ik hoor wel dat NVIDIA en AMD flink aan het investeren zijn. Daarmee is het niet over een nacht ijs opgelost. Maar ik zit nog een beetje te dubben van... Ga ik aan de kaarten rat race meedoen? Bij AMD vind ik het nog wel meevallen want als je een slechte plek in de rij krijgt, tja dan c'est la vie. Maar als je een goede plek krijgt, dan kun je misschien nog wat hopen.

Maar ik denk dat ik nu geen kaart ga kopen die veel te duur is. Ik heb eens terug gekeken mijn oude GTX 1070 was 549 euro destijds. Het zou fijn zijn als ik een kaart voor 700-800 kan kopen. Dat vind ik geld zat. Het liefst had ik gewoon een RTX 3070 voor de marktprijs, maar ja helaas....

Ik hoop dat het straks in het najaar allemaal weer wat normaler is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgerdj
Zoals verwacht is het morgen inderdaad weer feest.

16:05 op AMD.com. Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je scriptjes klavertjevier mee :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LayZ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-03 14:04
rutgerdj schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 23:10:
Zoals verwacht is het morgen inderdaad weer feest.

16:05 op AMD.com. Ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je scriptjes klavertjevier mee :+
En mijn zwemspullen? Brengen jullie me ook weer thuis?

Succes allemaal morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 13:16

TNJ

Frugalite

LootBoxSurvivor schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:03:
[...]
Het liefst had ik gewoon een RTX 3070 voor de marktprijs, maar ja helaas....
Het dichts bij dat doel lijkt men te kunnen komen met het kopen van een laptop. Je betaalde dan wel ongeveer 1330 euro (Lenovo Legion 5 Pro als voorbeeld), maar de andere onderdelen kosten ook geld. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
LootBoxSurvivor schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 21:03:
[...]

Wel interessant, (verdomme nu klink ik als Lange Frans.) bedankt voor het delen. Geeft wel een beetje inzicht in hoe de prijzen omhoog kunnen schieten en zo. De chip productie is op dit moment inderdaad niet zo goed, maar ik hoor wel dat NVIDIA en AMD flink aan het investeren zijn. Daarmee is het niet over een nacht ijs opgelost. Maar ik zit nog een beetje te dubben van... Ga ik aan de kaarten rat race meedoen? Bij AMD vind ik het nog wel meevallen want als je een slechte plek in de rij krijgt, tja dan c'est la vie. Maar als je een goede plek krijgt, dan kun je misschien nog wat hopen.

Maar ik denk dat ik nu geen kaart ga kopen die veel te duur is. Ik heb eens terug gekeken mijn oude GTX 1070 was 549 euro destijds. Het zou fijn zijn als ik een kaart voor 700-800 kan kopen. Dat vind ik geld zat. Het liefst had ik gewoon een RTX 3070 voor de marktprijs, maar ja helaas....

Ik hoop dat het straks in het najaar allemaal weer wat normaler is.
Bij AMD kun je mazzel hebben, zoals ik had. Moest wel voor een 6900XT gaan, maar als ik posts hierboven zie waarbij er prijzen van 1300 euro voorbij komen voor een 6800XT... Dan kan ik niet anders zeggen dat het een gestoorde markt is, maar AMD.com (soort van) goed bezig is.

Heeft wel tot aan het begin van dit jaar geduurd voordat mijn build helemaal klaar was:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4I10H__IYx_VdLexg_KdbG5zjTw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4A9ZmaMT532ZqqzuPuG7NSYU.jpg?f=fotoalbum_large

Bij deze wil ik @Postman en @Vuurvli3gje en overige posters nog bedanken voor hun hulp _/-\o_

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan VP
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-08 20:36
Omdat er niets anders was toen je de winkel in mocht of omdat je een eerdere keuze niet hebt kunnen afwerken maar wel nog snel kon veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KerbalFewl
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-08 18:06
Hallo, ik heb zo'n 9 maanden geleden een 6700XT vastgekregen. Probeer nu opnieuw dezelfde voor een vriend vast te krijgen met dezelfde paypal. Werkt die restrictie nog steeds na zo een lange periode? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 22:22
Nvm (verkeerde topic)

[ Voor 175% gewijzigd door Tjona100 op 13-01-2022 10:59 ]

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhartman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verkeerde topic ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:18
KerbalFewl schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:56:
Hallo, ik heb zo'n 9 maanden geleden een 6700XT vastgekregen. Probeer nu opnieuw dezelfde voor een vriend vast te krijgen met dezelfde paypal. Werkt die restrictie nog steeds na zo een lange periode? Alvast bedankt
Na drie maanden kun je het opnieuw proberen, dus dat komt wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 23:55
Jan VP schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 10:39:
[...]

Omdat er niets anders was toen je de winkel in mocht of omdat je een eerdere keuze niet hebt kunnen afwerken maar wel nog snel kon veranderen?
Omdat de 6800XT en 6800 niet meer beschikbaar waren.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • +6 Henk 'm!
En daar zijn de CAT codes voor deze week:
  • 6900XT x 50 in drop
  • 6700XT x 200 in drop
Helaas dus geen 68(XT).

Website is ondertussen ook aangepast dus weinig kans op meer in de drop. Iedereen alvast succes en hopelijk niet zo'n rare requeue als vorige week ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Postman op 13-01-2022 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 13:34
Postman schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:28:
En daar zijn de CAT codes voor deze week:
  • 6900XT
  • 6700XT
Helaas dus geen 68(XT).

Website is ondertussen ook aangepast dus weinig kans op meer in de drop. Iedereen alvast succes en hopelijk niet zo'n rare requeue als vorige week ;)

Mochten er nog aantallen volgen dan pas ik deze post aan
Ik zie geen aanpassing, zit ik verkeerd? https://www.amd.com/en/direct-buy/nl ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:41
De producten staan niet meer op numerieke volgorde. Je ziet eerst de 6900 en de 6700 in de eerste rij. Daarna andere producten. En dan pas de 6800 serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Weet iemand of de wachtrij heel gunstig kan zijn? Dat je echt als een van de eerste binnen bent? Ik moet nu geld op mijn paypal gaan zetten dus ik ga eens 600 erop zetten. In het ergste geval moet ik ze gewoon weer terugboeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rutgerdj
LootBoxSurvivor schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:21:
Weet iemand of de wachtrij heel gunstig kan zijn? Dat je echt als een van de eerste binnen bent? Ik moet nu geld op mijn paypal gaan zetten dus ik ga eens 600 erop zetten. In het ergste geval moet ik ze gewoon weer terugboeken.
Zeker kan dat, net zoals de loterij ook heel gunstig kan zijn. Maar het grootste gedeelte van de deelnemers krijgt een deksel op de neus. Verwacht er dus niet teveel van, dan kan het alleen maar meezitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

rutgerdj schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:23:
[...]

Zeker kan dat, net zoals de loterij ook heel gunstig kan zijn. Maar het grootste gedeelte van de deelnemers krijgt een deksel op de neus. Verwacht er dus niet teveel van, dan kan het alleen maar meezitten ;)
Misschien is RNG Jezus me eens goedgezind. In ieder geval als ik het geld niet op mijn paypal zet... Dan heb ik helemaal niks ik probeer het maar eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabrainz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 13:10
Voordat we hier weer een slowchat krijgen wat tegen het rode blokje ingaat, wil ik jullie nog even op de Discord wijzen:
https://discord.gg/tweakers
Harde waren:
https://discord.com/chann...951808/537678489936199700

May the odds be ever in our favor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
we hebben een pre-queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2022 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 16:07

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Deze keer kwam ik er wel makkelijk in. Heb goede hoop.

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Geen redirect-hell vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldpj
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
En de +5 cycle is weer begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Eerste uitstelling -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

ronaldpj schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:02:
En de +5 cycle is weer begonnen...
gebeurd dat veel? Ik zit er in ieder geval goed in :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:41
LootBoxSurvivor schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:03:
[...]

gebeurd dat veel? Ik zit er in ieder geval goed in :)
Nee is sinds vorige week pas zo. En toen was het bijna een uur langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

chengbondkwok schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:04:
[...]

Nee is sinds vorige week pas zo. En toen was het bijna een uur langer...
okay.... daar schrik ik wel van want ik zit nu echt achter de computer klaar om te wachten etc.... Hier een uur zitten voor nope gaat ook niet leuk zijn :(

Okay ik ga geduldig moeten zijn...

[ Voor 5% gewijzigd door LootBoxSurvivor op 13-01-2022 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:44
En weer 5 minuten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Laatst online: 08:06

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:42:
[Afbeelding]

Inkijkje bij AMD afdeling GPU webshop....
Zelfde medewerker weer vandaag bij AMD als vorige week denk ik.... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Tweakriez schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:07:
[...]

Zelfde medewerker weer vandaag bij AMD als vorige week denk ik.... :+
Wel ironisch een clown die niemand aan het lachen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Ik zit er nu via de engels pagina op. Zijn er ook mensen die via de duitse pagina erop zijn gekomen.

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
Zeer benieuwd of het dit keer lukt, maar die aantallen maken mij huiverig! Succes een ieder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 22:02
Ga het voor het eerst ook een keer proberen ... 6700 XT zou leuk zijn i.p.v. mijn 5600XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlainSki
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:31
Komt die + 5 minuten !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldpj
Mr. Rawnar schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:09:
Ik zit er nu via de engels pagina op. Zijn er ook mensen die via de duitse pagina erop zijn gekomen.
Ik heb via mijn telefoon even een vpn opgezet naar Duitsland, zit nu (ook) op de Duitse pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
Ralph88 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:11:
Ga het voor het eerst ook een keer proberen ... 6700 XT zou leuk zijn i.p.v. mijn 5600XT
Mocht je de 6700xt bemachtigen, heb ik interesse in je 5600xt haha "zou leuk zijn i.p.v. mijn intel 770 GPU" haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

ronaldpj schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:12:
[...]

Ik heb via mijn telefoon even een vpn opgezet naar Duitsland, zit nu (ook) op de Duitse pagina.
Wat is daar het doel van? Of is dat voor de mensen die er niet meer opkomen want ik zit in de +5 minuten hel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inge-009
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 17-02-2022
Gaan ze er nu weer een uur lang elke 5 minuten er weer 5 minuten bij gooien? Kan iemand mij uitleggen wat het doel daarvan is? |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

clicksmashstuff.com

mxmemx schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:13:
[...]

Mocht je de 6700xt bemachtigen, heb ik interesse in je 5600xt haha "zou leuk zijn i.p.v. mijn intel 770 GPU" haha
Dan mag je hem waarschijnlijk hebben voor de nieuwprijs van een 6700xt :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• licens
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-02 09:54
wat moet ik vullen als poscode ....??? wil niet weer een fout maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronaldpj
LootBoxSurvivor schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:13:
[...]

Wat is daar het doel van? Of is dat voor de mensen die er niet meer opkomen want ik zit in de +5 minuten hel
Kijken of dat verschil maakt, denk het niet overigens. Ik heb via mijn PC 4 sessies, dacht probeer het eens in Duitsland via mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

licens schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:13:
wat moet ik vullen als poscode ....??? wil niet weer een fout maken
Als iemand mij dit ook kan uitleggen graag!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

LootBoxSurvivor schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:15:
[...]

Als iemand mij dit ook kan uitleggen graag!
Wat ik heb begrepen. Als je postcode niet wordt geaccepteerd, dan daar allemaal 0 neerzetten volgens het format die de site dan aangeeft. Vervolgens je postcode voor de plaatsnaam zetten in het plaatsnaam invulvakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

ronaldpj schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:14:
[...]

Kijken of dat verschil maakt, denk het niet overigens. Ik heb via mijn PC 4 sessies, dacht probeer het eens in Duitsland via mijn telefoon.
Ik ben zelf ook wel benieuwd of er verschil tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldpj
Mr. Rawnar schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 16:18:
[...]

Ik ben zelf ook wel benieuwd of er verschil tussen zit.
Voorlopig nog niet, allebei 20 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cavanta
Nou, met 2 sessies in the line! Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Rawnar

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Meer dan een uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 22:02
Estimated time: more than an hour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LootBoxSurvivor

Hier ook. Ik denk dat ik het dan dus gewoon kan opgeven?
Pagina: 1 ... 261 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord