2 keer more then one hour
Niet onverwacht en weer door.
Niet onverwacht en weer door.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Na rose e cient spin
Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:52:
Dan nog maar even doortuffen op mn oude 6800xt....
Dit is of trollen of je zit er op een heeeeele oude van het groene kampTweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:52:
werkelijk? ga je schamen. ik heb hier nog een hd6970. dat is oud en aan vervanging toe.Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:52:
Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P
`AlainSki schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:54:
[...]
Dit is of trollen of je zit er op een heeeeele oude van het groene kamp
VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White
dat klinkt al beter. maar dat was ook niet wat je zei.Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:55:
[...]
`
Heb idd al een 6800xt sinds in mn bakkie maar wil proberen een kaart voor een familielid te regelen...
Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P
Ik help het je hopen. Sprong ooit 1x van 30min naar 14min. Kwam de shop in: alles was al uitverkocht. Kon geen 6700/6900xt meer toevoegen en afrekenen.nickvanemden schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:53:
van 24 naar 11 minuten, het kan dus misschien toch!![]()
![]()
Ik was door de queue en toen ik ingelogd was met paypal en op checkout drukte kreeg ik een error en mocht ik achter aansluiten.Chris P. schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:55:
Add to Cart werkte niet bij mij. Was door de queue heen
Dat kloptthoenk schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:56:
[...]
dat klinkt al beter. maar dat was ook niet wat je zei.
It's the hope that kills you.nickvanemden schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:53:
van 24 naar 11 minuten, het kan dus misschien toch!![]()
![]()
Zie er de humor niet van in, al helemaal niet als mensen zo lang proberen een kaart te krijgen.....Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:57:
[...]
Dat kloptOok autisme? Of gewoon geen humor
Leuk is het zeker niet, maar het is gelukkig niet het einde van de wereld. Ik moet zeggen dat ik meer op de XBseriesX speel als met de 6800xt. PC games lijken erg slecht geoptimaliseerd de laatste tijd.berat schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:58:
[...]
Zie er de humor niet van in, al helemaal niet als mensen zo lang proberen een kaart te krijgen.....
Teveel op refresh geduwd dus korte ban, over paar minuten kun je er weer opChris P. schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:00:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/de/direct-buy/add-to-cart/5458374200?" on this server.
Reference #18.1bfd4817.1641484716.ce0a85e
Iemand nog een tip? Ik heb geen add blockers of wat dan ook draaien.. puur chrome
Waarom is een gedeelte van de tekst in het Duits? Duitse VPN?
ik vind het soms wel verwarrend dat de hebzucht van mensen onbegrensd lijkt. ik hoop dat iedereen het zijne krijgt, dus geniet van je 6800xt. hopelijk de volgende keer meer geluk voor ons allen.Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:57:
[...]
Dat kloptOok autisme? Of gewoon geen humor
Stoppen, je hebt een softblock te pakken en bent voorlopig niet welkom in de shop.Chris P. schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:00:
Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/de/direct-buy/add-to-cart/5458374200?" on this server.
Iemand nog een tip? Ik heb geen add blockers of wat dan ook draaien.. puur chrome
Dat hoop ik ook zeker voor iedereen. Het is zonde dat mensen die dingen harvesten om te verkopen. Ben bang dat er geen weg meer terug is hierin. Mensen zullen in de toekomst massaal op overpriced gpu's blijven duiken en net als bij sneakers is de markt nu best wel verpest. Ook de fabrikanten zien nu in dat men bereid is achterlijke bedragen neer te leggen voor GPU's.. kijk maar naar de 3090ti die zonder schaamte gepresenteerd is...thoenk schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:01:
[...]
ik vind het soms wel verwarrend dat de hebzucht van mensen onbegrensd lijkt. ik hoop dat iedereen het zijne krijgt, dus geniet van je 6800xt. hopelijk de volgende keer meer geluk voor ons allen.
Als minen minder aantrekkelijk wordt zullen er veel GPU's de markt op komen. Kwestie van geduld.Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:04:
[...]
Dat hoop ik ook zeker voor iedereen. Het is zonde dat mensen die dingen harvesten om te verkopen. Ben bang dat er geen weg meer terug is hierin. Mensen zullen in de toekomst massaal op overpriced gpu's blijven duiken en net als bij sneakers is de markt nu best wel verpest. Ook de fabrikanten zien nu in dat men bereid is achterlijke bedragen neer te leggen voor GPU's.. kijk maar naar de 3090ti die zonder schaamte gepresenteerd is...
[ Voor 4% gewijzigd door aapelite op 06-01-2022 17:08 ]
ja, wat een "achtelijke" kaart is dat nou weer. echt alleen voor het wedstrijdje verpissen met AMD is dit interessant. En big bucks.Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:04:
[...]
Dat hoop ik ook zeker voor iedereen. Het is zonde dat mensen die dingen harvesten om te verkopen. Ben bang dat er geen weg meer terug is hierin. Mensen zullen in de toekomst massaal op overpriced gpu blijven duiken en net als bij sneakers is de markt nu best wel verpest. Ook de fabrikanten zien nu in dat men bereid is achterlijke bedragen neer te leggen voor GPU's.. kijk maar naar de 3090ti die zonder schaamte gepresenteerd is...
Dat was inderdaad destijds met de rx480/580, VEGA etc wel zo alleen werd er toen niet zo massaal gescalped heb ik het idee.Mr_Angry__Bear schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:06:
[...]
Als minen minder aantrekkelijk wordt zullen er veel GPU's de markt op komen. Kwestie van geduld.
Iddaapelite schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:06:
The line is paused.
Status last updated: 10:06:15 AM CST
Message last updated: 10:06 AM CST
All Graphics Cards Have Sold Out
Hier ook; Even wachten op de mensen die vandaag voor de eerste keer proberen en gelijk een kaart hebben kunnen krijgen. Ik zit al vanaf oktober elke week te wachten.aapelite schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:06:
The line is paused.
Status last updated: 10:06:15 AM CST
Message last updated: 10:06 AM CST
All Graphics Cards Have Sold Out
[ Voor 3% gewijzigd door grote_oever op 06-01-2022 17:08 ]
Ik heb nu net 3 weken een nieuwe game pc. Best aardige build en nieuwe monitor. Je raad al wat ontbreekt.Mr Mike schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:09:
Ik denk dat ik helemaal klaar ben met PC builds en stap maar toch weer terug naar de laptops. 1.5 jaar bezig om een kaart te bemachtigen,. En elke keer krijg je een tik terug van AMD en de mensen de op VNA overpriced aanbieden.
Klaar hiermee. Genoeg tijd hieraan spendeert.
Is wel jammergenoeg de markt nu. Je kan ook i.p.v. uren lang op de site zitten een paar uurtjes extra werken. En dan gewoon die 1/200 euro extra dokken op VNA.Mr Mike schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:09:
Ik denk dat ik helemaal klaar ben met PC builds en stap maar toch weer terug naar de laptops. 1.5 jaar bezig om een kaart te bemachtigen,. En elke keer krijg je een tik terug van AMD en de mensen de op VNA overpriced aanbieden.
Klaar hiermee. Genoeg tijd hieraan spendeert.
Probleem is dat we wel boos kunnen blijven op je scalpers.. maar ondertussen zit jou mooie build weg te rotten omdat je geen goede videokaart hebt.Rofdof schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:12:
[...]
Ik heb nu net 3 weken een nieuwe game pc. Best aardige build en nieuwe monitor. Je raad al wat ontbreekt.
Heb dat ding eigenlijk puur gekocht voor het gamen. Baal dus ook als een stekker. Of ik geef straks geld aan een scalper. Maar tot nu toe kan ik hell let loose nog redelijk spelen.
Ik niet zo dat die hele bitcoin de scam van de eeuw blijkt en helemaa crashed.
Er zijn al een aantal miners geweest die hun kaarten (op tijd?) in de V&A hebben gezet. Tot nu toe lijkt dat de (vraag)prijzen nog niet te drukken. Wellicht dat daar een kentering in gaat komen (ETH naar POS? ik kan hier geen datums voor vinden).Mr_Angry__Bear schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:06:
[...]
Als minen minder aantrekkelijk wordt zullen er veel GPU's de markt op komen. Kwestie van geduld.
Dat gaat ws wel gebeuren. Dan een 6800 of zo.cavanta schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:13:
[...]
Is wel jammergenoeg de markt nu. Je kan ook i.p.v. uren lang op de site zitten een paar uurtjes extra werken. En dan gewoon die 1/200 euro extra dokken op VNA.
Heb ik in eerste instantie ook gedaan in 2020, blij dat ik dat gedaan heb destijds!
Geen enkele digitale munt heeft baat bij 'POS' dus de run op GPU's zal onverminderd hoog blijven.SpEnellis schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:17:
[...]
Er zijn al een aantal miners geweest die hun kaarten (op tijd?) in de V&A hebben gezet. Tot nu toe lijkt dat de (vraag)prijzen nog niet te drukken. Wellicht dat daar een kentering in gaat komen (ETH naar POS? ik kan hier geen datums voor vinden).
IDK![]()
Als iemand het weet hoor ik het graag
control alt oeps deleted
De update om POS volledig operationeel te maken is naar juni uitgesteld als ik snel google search doe.SpEnellis schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:17:
[...]
Wellicht dat daar een kentering in gaat komen (ETH naar POS? ik kan hier geen datums voor vinden).
IDK![]()
Als iemand het weet hoor ik het graag
Is helemaal over en uit dan. IP ban (de 403 in je eerdere screenshot) is niet meer te omzeilen nu aangezien de cookie aan je IP gekoppeld is.Chris P. schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:00:
Access Denied
Die IP ban duurt 5-10 minuten tijdens een drop. De cookie vervalt na 2-3 minuten, dus je bent kansloos. Wachten heeft geen enkele zin (los van dat alles verkocht is in die tijd).xdeathknightx schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:00:
[...]
Teveel op refresh geduwd dus korte ban, over paar minuten kun je er weer op
Jup.. was even zuur om wel door de queue te komen en dan vervolgens niets toe te kunnen voegen aan je winkelmandje.. maar... that's life.. soms zit het mee.. soms zit het tegen... was in goed gezelschap van mensen die ook pech hadden vandaagPostman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:48:
[...]
Is helemaal over en uit dan. IP ban (de 403 in je eerdere screenshot) is niet meer te omzeilen nu aangezien de cookie aan je IP gekoppeld is.
Die zullen ze toch niet allemaal droppen ineens?Postman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:52:
Hier nog even de aantallen in het magazijn:
- 6700XT - 1327 stuks (250 in drop, dus minstens 1077 beschikbaar voor volgende keer)
- 6900XT - 432 stuks (75 in drop, dus minstens 357 beschikbaar voor volgende keer)
Ik snap niet hoe je aan een 403 komt, je hoeft helemaal geen refresh meer te doen. Enige andere reden kan zijn dat de product pagina's weer aan het flippen waren, maar blijf daar dan ook uit voor die queue. Iedereen weet al lang dat het echt maar start op 5min voor het uur, dat is al weken zo. Start je eerste pagina dan pas op.Chris P. schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:55:
[...]
Jup.. was even zuur om wel door de queue te komen en dan vervolgens niets toe te kunnen voegen aan je winkelmandje.. maar... that's life.. soms zit het mee.. soms zit het tegen... was in goed gezelschap van mensen die ook pech hadden vandaag
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
Niet heel moeilijk. Ik had toevallig ook 403 net na de drop. En was schoon systeem, niets mee gedaan tijdens drop. Soms is een cookie al genoeg voor een 403.d3x schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:40:
[...]
Ik snap niet hoe je aan een 403 komt, je hoeft helemaal geen refresh meer te doen. Enige andere reden kan zijn dat de product pagina's weer aan het flippen waren, maar blijf daar dan ook uit voor die queue. Iedereen weet al lang dat het echt maar start op 5min voor het uur, dat is al weken zo. Start je eerste pagina dan pas op.
Nee zullen ze nooit tegelijk droppen, maar ik bedoelde dus dat er nog voorraad is voor een volgende drop(s).Rofdof schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:09:
[...]
Die zullen ze toch niet allemaal droppen ineens?
En ik heb het idee dat de lui met scripts steeds merendeel pakken. Als je alleen hier al kijkt is het een enkele gelukkige die wat te pakken krijgt.
Ik had vanmiddag om 12:30 hetzelfde probleem. Vandaar dat ik er melding van maakte op het forum. Heb vervolgens mijn GSM gebruikt als hotspot zodat van een IP ban geen sprake zou kunnen zijn. Desondanks zelfde problemen als vanmiddag. AMD was gewoon gaar vandaag (en raar). Niets aan te doen. Volgende keer beter.Postman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:37:
[...]
Niet heel moeilijk. Ik had toevallig ook 403 net na de drop. En was schoon systeem, niets mee gedaan tijdens drop. Soms is een cookie al genoeg voor een 403.
AMD is echt erg (nou ja Akamai en vrienden) wat dat betreft.
Daarbij was de queue ook heel raar vandaag. Meerdere keren kon je gewoon naar de Direct Buy pagina terwijl de rest nog in de queue zat.
Dus als mijn 6900XT ooit binnen de garantie stuk gaat, krijg ik een vervangende kaart en niet mijn geld terug?Postman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:39:
[...]
Nee zullen ze nooit tegelijk droppen, maar ik bedoelde dus dat er nog voorraad is voor een volgende drop(s).
Ze stoppen wel rond de 100 warehouse stock trouwens, dit vanwege de RMA enzo.
Of het een redelijke prijs is vergeleken met andere webshops zal vast wel te vinden zijn in de pricewatch. Echter het grote "probleem" is dat AMD de betere 6700XT voor minder geld (520) in de drops heeft zitten.SagitariusAstar schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 17:44:
https://www.sicomputers.n...8-gb-gddr6-id-828510.html
Is dit misschien wat voor iemand van jullie? Is nu 559. Lijkt mij redelijk geprijsd toch?
Dat hangt er vanaf hoe stuk. Sommige kaarten kunnen ze gewoon repareren, dan krijg je een gerepareerde. Maar ja, het kan zijn dat je inderdaad gewoon een nieuwe krijgt.Joao schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 21:39:
[...]
Dus als mijn 6900XT ooit binnen de garantie stuk gaat, krijg ik een vervangende kaart en niet mijn geld terug?
Zolang ze voorraad aanhouden wel. Kan zijn dat ze na bepaalde tijd alles de deur uit doen en dan zul je een refund krijgen, of misschien een vervangend product.Joao schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 21:39:
[...]
Dus als mijn 6900XT ooit binnen de garantie stuk gaat, krijg ik een vervangende kaart en niet mijn geld terug?
klopt, maar je weet sowieso dat je die tab/browser snel beter dicht kan doenPostman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:37:
[...]
Niet heel moeilijk. Ik had toevallig ook 403 net na de drop. En was schoon systeem, niets mee gedaan tijdens drop. Soms is een cookie al genoeg voor een 403.
AMD is echt erg (nou ja Akamai en vrienden) wat dat betreft.
Daarbij was de queue ook heel raar vandaag. Meerdere keren kon je gewoon naar de Direct Buy pagina terwijl de rest nog in de queue zat.
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
[ Voor 99% gewijzigd door B4tman_DH op 07-01-2022 14:09 ]
[ Voor 76% gewijzigd door MrWildenburg op 07-01-2022 14:10 ]
Volgens mij wel een vrij nieuwe webshop, op die reviewsite staan maar 4 reviews. Wel apart dat ze een enorme berg aan kaarten schijnen te hebben.mattie_333 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:07:
Ik weet niet of iemand hier blij van wordt, maar bij deze;
https://www.proshop.nl/Gr...Grafische-kaarten/3001295
469,99 Euro voor een RX6600 lijkt mij een prima prijs. (gevonden via Pepper.com)
hier overheen gelezen ?cavanta schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:15:
[...]
Volgens mij wel een vrij nieuwe webshop, op die reviewsite staan maar 4 reviews. Wel apart dat ze een enorme berg aan kaarten schijnen te hebben.
Na rose e cient spin
ja, 15+ op voorraadNessuno schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:16:
[...]
hier overheen gelezen ?
LET OP
Wegens extreme vraag en een tekort aan grafische kaarten, accepteren wij momenteel geen nieuwe bestellingen.
In plaats daarvan kun je de functie "Notificatie ontvangen" gebruiken. Je ontvangt dan een e-mail zodra de grafische kaart weer beschikbaar is.
Voor producten "in voorraad" gaat de verkoop normaal om 14:00 uur open op weekdagen.
Ja zeker, en aangezien het na 14:00 is en erbij veel kaarten gewoon staat dat er voorraad is en geen Notificatie ontvangen knop des te vreemder.Nessuno schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:16:
[...]
hier overheen gelezen ?
LET OP
Wegens extreme vraag en een tekort aan grafische kaarten, accepteren wij momenteel geen nieuwe bestellingen.
In plaats daarvan kun je de functie "Notificatie ontvangen" gebruiken. Je ontvangt dan een e-mail zodra de grafische kaart weer beschikbaar is.
Voor producten "in voorraad" gaat de verkoop normaal om 14:00 uur open op weekdagen.
Thanks :-). Verzendbevestiging komt zojuist al binnen.mattie_333 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:07:
469,99 Euro voor een RX6600 lijkt mij een prima prijs. (gevonden via Pepper.com)
Lijkt me om een relatief grote webshop te gaan uit Denemarken, die zich tot nu toe vooral richtte op de Scandinavische markt (Noorwegen, Denemarken, Finland, Zweden, maar blijkbaar ook Oostenrijk, Duitsland & Polen) en nu onlangs blijkbaar ook Nederland bedient.cavanta schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:15:
[...]
Volgens mij wel een vrij nieuwe webshop, op die reviewsite staan maar 4 reviews. Wel apart dat ze een enorme berg aan kaarten schijnen te hebben.
Ik heb ook toegehapt. Zit al een aantal maanden mee te kijken naar de 'more than an hour' melding en die ben ik nu wel beu.mattie_333 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:07:
[ Voor 98% gewijzigd door br00ky op 07-01-2022 16:16 ]
Het zou handig zijn als je bij elk topic dat je binnenstapt even de grote roze vlakken met lappen tekst leest.MilesKiss schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 15:32:
Goedemiddag mede-Tweakers,
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
[ Voor 93% gewijzigd door br00ky op 07-01-2022 16:16 ]
Hij staat regelmatig als goedkoopste in de Pricewatch.cavanta schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:15:
[...]
Via een drop van AMD of een webshop?Rofdof schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:09:
Denk dat ik deze maand maar yolo en voor een 6800xt ga. Zet hem op de zaak en dan krijg ik de btw wel terug en schrijf hem dan gewoon af.
Ik heb nog een rx vega 56 8gb oc
Wat zou zoiets nog tweedehands doen?
Kan je er toevallig 2 afschrijven op de zaak?Rofdof schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:09:
Denk dat ik deze maand maar yolo en voor een 6800xt ga. Zet hem op de zaak en dan krijg ik de btw wel terug en schrijf hem dan gewoon af.
Ik heb nog een rx vega 56 8gb oc
Wat zou zoiets nog tweedehands doen?
Moet perfect lukken hoor, genoeg mensen die een 6900xt draaien op 750W.Rofdof schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:42:
Zit nu net ff te kijken. Zag op azerty dat ze voor een 6800xt een 800 watt voeding aanraden. Diverse sites zeggen 650 bare minimum en 750 goed.
Ik heb een corsair rm750x 2018 voeding.
Zou dit gaan lukken?
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Ik ben dat gezeik met die drops ook zat. En ik betaal dan 400 a 500 teveel. Iets meer dan een dagje beunen voor mijn broertje en ik heb dat eruit. En anders zit ik elke donderdag mij een uur lang te irriteren bij de drops. Dus 2,5 a 3 maanden irritatie kan ik in 1,5 dag afkopen 👍😂Joostk schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:44:
[...]
Kan je er toevallig 2 afschrijven op de zaak?![]()
Zit aan hetzelfde te denken. Bij AMD zelf is er geen doorkomen aan, enkel toen het niet op donderdag was ivm Thanksgiving.
€600 moet die kaart zeker nog wel opbrengen.
[ Voor 25% gewijzigd door Rofdof op 07-01-2022 17:54 ]
Voor een webshop is het veiliger om iets hoger te zitten dan te laag.Rofdof schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:42:
Zit nu net ff te kijken. Zag op azerty dat ze voor een 6800xt een 800 watt voeding aanraden. Diverse sites zeggen 650 bare minimum en 750 goed.
Zou dit gaan lukken?
Op marktplaats en de V&A hier staan ze voor €600 en hoger.Rofdof schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:50:
[...]
Ik ben dat gezeik met die drops ook zat. En ik betaal dan 400 a 500 teveel. Iets meer dan een dagje beunen voor mijn broertje en ik heb dat eruit. En anders zit ik elke donderdag mij een uur lang te irriteren bij de drops. Dus 2,5 a 3 maanden irritatie kan ik in 1,5 dag afkopen 👍😂
600 voor een rx vega 56? Serieus? Die heb ik 2 jaar geleden voor 400 of zo gekocht.
Ik had ook 150% winst op m'n kaart die ik in 2016 gekocht heb. :-) De markt is kapot. XDJoostk schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:00:
[...]
Op marktplaats en de V&A hier staan ze voor €600 en hoger.
Ja echt bizar dat je 150% winst maakt op die kaart die je 2 jaar geleden hebt gekocht.
Ik neem ze het allemaal niet kwalijk…. Want het is makkelijk geld verdienen en het zou prettig zijn als mijn videokaart nu voor meer weggaat dan is destijds gekocht hebt.Joostk schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:00:
[...]
Op marktplaats en de V&A hier staan ze voor €600 en hoger.
Ja echt bizar dat je 150% winst maakt op die kaart die je 2 jaar geleden hebt gekocht.
Off-topic: pricewatch: Corsair RM850x (2018) (EU-model) ZwartRofdof schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:42:
Als ik psu bereken kom ik op dit uit:
https://outervision.com/b/Luz5xB
600 watt. Waarom word dan 750 a 800 watt als minimum gezegd?
In principe wil ik voor een 6800xt gaan maar bij de ene kaart word 750 als minimum gezegd en ander 800.
Heb geen zin aan schade. En beetje dom dat ik niet direct voor 850 ben gegaan.
Ik had mijn 6800XT en 5600X 2 maanden draaien op een 530W platinum Enermax voeding. Gaat prima werken.Rofdof schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:42:
Zou dit gaan lukken?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ben benieuwd of ze nu wel echt leveren.Rub147 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 14:38:
[...]
Off-topic: er staat ook nog een mooie witte te koop voor een stuk minder die net een maandje in gebruik is. ;-)
Ik heb ff heavy load gedownload. Mijn cpu en gpu op overclock gezet en hell let loose erbij.Bad Brains schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:07:
[...]
Ik had mijn 6800XT en 5600X 2 maanden draaien op een 530W platinum Enermax voeding. Gaat prima werken.
Dat was mijn zorg ook, in de Pricewatch had ik ze zelfs al een tijdje uitgesloten. Te vaak onlogisch lage prijzen en geen voorraad hoewel ze dat wel aangaven.Postman schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:27:
[...]
Ben benieuwd of ze nu wel echt leveren.
De winkel in kwestie is namelijk al langer actief en lijkt tot op heden zelden of nooit iets geleverd te hebben. Verzendlabel is trouwens ook geen garantie, pas als het pakket echt bij de vervoerder is zou ik een voorzichtig vreugdedansje gaan doen.
Zeg niet dat het meteen allemaal slecht is, maar in het verleden behaalde resultaten...
Zou je ons op de hoogte willen houden van de voortgang? (en de andere die besteld hebben ook graag)
Ik vraag me dan wel af waarom zo'n winkel überhaupt in de pricewatch staat (of mag staan). Bezoekers van Tweakers mogen toch een zekere mate van betrouwbaarheid van de pricewatch verwachten lijkt me. Zelf onderzoek doen is altijd wenselijk natuurlijk, maar als zo'n winkel erom bekend staat dat ze zelden of nooit iets leveren, dan lijkt me dat reden genoeg om ze uit de pricewatch te verwijderen.Postman schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 19:27:
[...]
Ben benieuwd of ze nu wel echt leveren.
De winkel in kwestie is namelijk al langer actief en lijkt tot op heden zelden of nooit iets geleverd te hebben. Verzendlabel is trouwens ook geen garantie, pas als het pakket echt bij de vervoerder is zou ik een voorzichtig vreugdedansje gaan doen.
Zeg niet dat het meteen allemaal slecht is, maar in het verleden behaalde resultaten...
Zou je ons op de hoogte willen houden van de voortgang? (en de andere die besteld hebben ook graag)
Het heeft lang genoeg (vanaf 2016) geduurd voordat maxict uit de pricewatch is verwijderd. Daar was een heel topic vol geklaag voor nodig.SantinoNL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 20:11:
[...]
Ik vraag me dan wel af waarom zo'n winkel überhaupt in de pricewatch staat (of mag staan). Bezoekers van Tweakers mogen toch een zekere mate van betrouwbaarheid van de pricewatch verwachten lijkt me. Zelf onderzoek doen is altijd wenselijk natuurlijk, maar als zo'n winkel erom bekend staat dat ze zelden of nooit iets leveren, dan lijkt me dat reden genoeg om ze uit de pricewatch te verwijderen.
Hmmm, misschien moet ik de mijne dan toch maar eens te koop zetten. Die zit nu en de computer van de kinderen...Joostk schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:44:
[...]
€600 moet die kaart zeker nog wel opbrengen.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq