En +10 minuten voor te F5-en
Nog een keer vertraagd. Nu nog 14 minuten
Ah, dit is de nieuwe ontmoedigingsmethode, elke keer 10 minuten extra wachttijd, tot de mensen die niet willen afhaken
9:30 nu weer opgeschoven nu 14 minuten............
Alle bots aan het bannen
?
Alle bots aan het bannen
Ook Paypal weer 10 minuten langer wakker houden.
Ieder verbinding met meer dan 5 sessies, eraf gooienSpEnellis schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:16:
9:30 nu weer opgeschoven nu 14 minuten............
Alle bots aan het bannen?
Ik zou normaal zeggen dat ik geen SM'er ben, maar als ik zie wat we onszelf allemaal aandoen begin ik te twijfelen.Postman schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 00:39:
[...]
Tenzij je echt van de SM bent, wellicht een andere bezigheid zoeken voor de donderdagmiddag
Daar heb je gewoon een auto refresh extensie voor in Chrome, Firefox, Opera etc
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wie het langste de hand op de prijs houdt, mag ermee naar huis.Evertt schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:20:
Weer 10min extra
we gaan nog op pagina 2000 geraken vandaag
+5min
Na rose e cient spin
Weet iemand hoe dat zit met die "you will be assigned a randomized place in line"? Betekent dat, dat de producten op basis van wachtrijpositie worden toegekend?
Nou als de queue voorbij is kunnen we de tweede avatar film zien
Lekker man zo een uurtje voor Jan Lul zitten.
Zit betaald op mn werk vind het wel primaSantinoNL schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:28:
Lekker man zo een uurtje voor Jan Lul zitten.
Na rose e cient spin
Nee, je wordt random in de wachtrij gezet.Laar19 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:27:
Weet iemand hoe dat zit met die "you will be assigned a randomized place in line"? Betekent dat, dat de producten op basis van wachtrijpositie worden toegekend?
Wie vooraan in de wachtrij staat straks, mag als eerste in de shop een productje kopen
Wie achter plaats ~300 staat (laten we zeggen dat er zoveel kaarten zijn), mag pas in de shop als alles op is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
je komt op basis van wachtrijpositie binnen in de shop...Laar19 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:27:
en die word straks random toegekend
Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.
En als alles op is word je uit de Que geflikkerd
[ Voor 6% gewijzigd door Nessuno op 06-01-2022 16:30 ]
Na rose e cient spin
Krijg je na vijfen ook nog betaald?Nessuno schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:28:
[...]
Zit betaald op mn werk vind het wel prima
Gewoon weer reconnecten. Je blijft alles behouden.SantinoNL schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:03:
Te vroeg gejuicht. "you have lost your connection to the line. Check your internet connection''
Nee dat helaas niet ... wtf +5min
Na rose e cient spin
Weer 5 minuten erbij?
Zouden ze misschien enkele duizenden kaarten in een magazijn hebben gevonden die ze nu in het systeem aan het zetten zin?
Zouden ze misschien enkele duizenden kaarten in een magazijn hebben gevonden die ze nu in het systeem aan het zetten zin?
Volgens mij gaat daar één of ander sociaal experiment achter schuil

Maar gebeurt dat zo snel dat er nog steeds een race ontstaat?ColdStone schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:29:
[...]
je komt op basis van wachtrijpositie binnen in de shop...
en die word straks random toegekend
#onervaren
Misschien een nieuwe editie die wel fatsoenlijke Ray-Tracing ondersteuning biedt?lamaa1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:31:
Weer 5 minuten erbij?
kontroll schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:32:
Volgens mij gaat daar één of ander sociaal experiment achter schuil
TNJ schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:22:
[...]
Wie het langste de hand op de prijs houdt, mag ermee naar huis.Kijken hoeveel er afvallen, als we 1 uur 's nachts nog bezig zijn met 10 minuten verschuiven.
Als er 300 man in mogen en er zijn 75 6900XT is het maar de vraag wie wat pakt...Laar19 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:32:
[...]
Maar gebeurt dat zo snel dat er nog steeds een race ontstaat?
#onervaren
dus mocht je geluk hebben en er gelijk in mogen is snelheid wel wenselijk ja.
Hoeveel minuten willen ze er nog bij op gaan gooien dan

ze maken alvast de 1 hour volinge-009 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:34:
Hoeveel minuten willen ze er nog bij op gaan gooien dan![]()
minimaal 20 gok ik.inge-009 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:34:
Hoeveel minuten willen ze er nog bij op gaan gooien dan![]()
HANDTEKENING!!!
Hoop een 6800xt te bemachtigen, kan mijn 3070 ti weg
die is er niet vandaag toch?...Mokwai schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:35:
Die zit er vandaag niet bij.Mokwai schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:35:
misschien wel maar je weet het nooit helemaal zeker
Dan kan ik je vast teleurstellen; alleen de 6700XT en de 6900XT zitten in de drop vandaag.Mokwai schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:35:
Eerder was het volgende aangegeven voor de drop vandaag:Mokwai schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:35:
75x 6900XT
250x 6700XT
Zit daar gewoon iemand te kijken na die pre que en die gaat helemaal stuk #kijk die sukkels en huts +5 hahahaha
Na rose e cient spin
die aantallen ooktadida schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:36:
[...]
Eerder was het volgende aangegeven voor de drop vandaag:
75x 6900XT
250x 6700XT

325 kaartentadida schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:36:
[...]
Eerder was het volgende aangegeven voor de drop vandaag:
75x 6900XT
250x 6700XT
Nope +5AlainSki schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:37:
Gaat het nu dan gebeuren?
Aand again....Nessuno schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:36:
Zit daar gewoon iemand te kijken na die pre que en die gaat helemaal stuk #kijk die sukkels en huts +5 hahahaha![]()
![]()
![]()
Nee.AlainSki schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:37:
nope +5AlainSki schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:37:
en +5
Na rose e cient spin
denk dat ze proberen iedereen dood te vervelen.
Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P
Dadelijk more than an hour in deze queue al

dat lukt niet, want we zijn hier te druk met postenthoenk schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:38:
Het zou me niks verbazen als we zo een bericht krijgen: "all products have sold out"
Als het werkt tegen de scalpers dan is dat prima, maar ben bang dat die net als de rest gewoon blijven wachten.thoenk schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:38:
Ik ben vooral benieuwd waardoor het elke keer nu vijf minuten extra wordt... Enige dat ik me kan bedenken zijn technische problemen.
Toch leuk dat we met dit tempo straks al een uur zitten te wachten om het bericht "More than an hour" te kunnen zien.
Toch leuk dat we met dit tempo straks al een uur zitten te wachten om het bericht "More than an hour" te kunnen zien.
Tja, die hebben ook 4 a 500 meer redenen om vol te houden.tadida schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:39:
[...]
Als het werkt tegen de scalpers dan is dat prima, maar ben bang dat die net als de rest gewoon blijven wachten.
Ik vond het in het begin wel fijn dat er 10 minuten bij waren gekomen want hoe ik ook probeerde kwam ik maar niet bij de website.. Dus hoop dat ze het deden omdat mensen de website niet konden bereiken.. Maar nu gaat het toch wel een beetje ver volgens mij.lamaa1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:40:
Ik ben vooral benieuwd waardoor het elke keer nu vijf minuten extra wordt... Enige dat ik me kan bedenken zijn technische problemen.
Ik denk eerder om te kunnen analyseren wat er in de wachtrij gebeurt.lamaa1 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:40:
mensen die wachten, niet meer en niet minderMoosB schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:41:
[...]
Ik denk eerder om te kunnen analyseren wat er in de wachtrij gebeurt.

Was alvast aan het inloggen bij paypal omdat het echt leek te gebeuren, en hoppa 5 minuten erbij
en 16:50 inmiddels.
Een hele rij microsoft certificeringen.
+5
Na rose e cient spin
Weet niet wat de 'tweedehands'-prijs is en ook niet hoe groot de kans is om er een te vangen. Maar ik kan me goed voorstellen dat ze nog een goed uurloon overhouden.tadida schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:39:
[...]
Als het werkt tegen de scalpers dan is dat prima, maar ben bang dat die net als de rest gewoon blijven wachten.
De webshop? Dat zijn wij bedoel je...Tweakriez schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:42:
[Afbeelding]
Inkijkje bij AMD afdeling GPU webshop....

Je ziet ze in de V&A een 6800XT voor 1250Laar19 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:42:
Weet niet wat de 'tweedehands'-prijs is en ook niet hoe groot de kans is om er een te vangen. Maar ik kan me goed voorstellen dat ze nog een goed uurloon overhouden.
En dan begint alleen de echte que. Je zit wel tot half 6 achter je pc.@r!k schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:42:
en 16:50 inmiddels.
More than one hour en ik ben weg hoor.grote_oever schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 16:45:
[...]
En dan begint alleen de echte que. Je zit wel tot half 6 achter je pc.
En dan noemt men de msrp van de 6900xt overpriced....
Onder de 2 minuten. Ik wil het niet jinxen, maar....
Het gaat nu echt gebeuren.... 30 seconden.
En helemaal achteraan in de queue na 50 minuten wachten
prima. in de rij. nu weer wachten. pompidom
Panasonic TX-P55VT60 - Minix Neo X8-H - Teufel Cinebar 52 THX - Raumfeld Connector - Nexus 6P
More than one hour genot
Maak er maar twee van. Zat al klaar om 15:51
Maak er maar twee van. Zat al klaar om 15:51
[ Voor 50% gewijzigd door Joosie200 op 06-01-2022 16:51 ]
More than an hour
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB
More than an hour. Doei
[ Voor 7% gewijzigd door Saekerhett op 06-01-2022 16:51 ]
5 x more than an hour, tabee mensen, tot volgende week...
Estimated waiting time: More than an hour.
Ok, was weer leuk, volgende keer beter.
Ok, was weer leuk, volgende keer beter.
Een hele rij microsoft certificeringen.
"more than an hour". fijn dan.
pffffff...Your estimated wait time is: more than an hour
En 3x more then an hour..... trololol AMD doei!!!!

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |