Het script had daar alles mee te maken; die link was het deel van het script dat het mogelijk maakte de wachtrij deed skippen (het meest nuttige deel dus), alleen dan publiek toegankelijk. De link werd pas gepost als iedereen die het daadwerkelijke script geinstalleerd had tijd gehad om te kopen, daarom waren de 6800 en 6800XT altijd op als die gepost werd.RuddyMysterious schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:55:
[...]
Ik heb in september mijn 6700XT kunnen scoren via zo'n enter-the-void link van VV. Het script had er niks mee te maken, wel het feit dat ik de queue heb kunnen skippen dankzij die link.
Heeft iemand al een verzend bevestiging gezien van de drop van gisteren?
Enkel de confirmation van de xbox code. Vorige week kreeg ik de verzendbevestiging ook pas op de zaterdag.Paprika schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:54:
Heeft iemand al een verzend bevestiging gezien van de drop van gisteren?
Inmiddels zijn ze wel verzonden inderdaad.Lumics schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:46:
[...]
Enkel de confirmation van de xbox code. Vorige week kreeg ik de verzendbevestiging ook pas op de zaterdag.
Bevestiging idd binnen.Paprika schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:20:
[...]
Inmiddels zijn ze wel verzonden inderdaad.
6900XT is verzonden inderdaad
AMD is weer goed bezig.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
wat kost een 6700 XT & 6800 op de amd website?
Ik zou zeggen kijk eens op de website van AMD; prijzen staan er gewoon bij.dimitri26 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:13:
amd winkel toont geen prijzen bij mij 
andere browser gebruiken :-)
andere browser gebruiken :-)
[ Voor 28% gewijzigd door dimitri26 op 06-11-2021 12:36 ]
Verwijderd
De 6700XT kost €511,47 euro & de 6800XT kost €693,01 eurodimitri26 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:13:
De *** zeg... gaat ook goed los met de AMD prijzen in de webshops zeg, volgde het niet meer, maar weet nog dat ik nog geen 2 maanden geleden 799 teveel vond voor een 6700XT en bij de introductie van de 6600XT dacht ik wacht wel op eentje onder de 500
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
WTF heb jij nog steeds geen kaart?JDx schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:55:
De *** zeg... gaat ook goed los met de AMD prijzen in de webshops zeg, volgde het niet meer, maar weet nog dat ik nog geen 2 maanden geleden 799 teveel vond voor een 6700XT en bij de introductie van de 6600XT dacht ik wacht wel op eentje onder de 500
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Heb er net 1 van de 3 teruggestuurd
Kwam gewoon nooit meer in het AMD topic, heb tot nu toe de volgende kaarten gehad:
- Inno3D 2060 Super (veeeel te heet/lawaaiig)
- Asus Phoenix 3060 (prima kaart, maar wilde upgraden)
- MSI Ventus 3060 (prima kaart, maar wilde upgraden)
- Asus TUF Gaming 3070 (geld niet waard ten opzichte van 3060 Ti)
- MSI Gaming Z Trio 3060 Ti (DOA, artifacts, vastlopers)
- Asus TUF Gaming 3060 Ti
- Inno3D 3060 Ti iChill Red
Laatste 2 heb ik nog.
[ Voor 20% gewijzigd door JDx op 08-11-2021 20:35 ]
Voor wat betreft de drops,
Kan er alleen met paypal / cc betaald worden of ook met Ideal?
Heb geen paypal of credit card, vandaar.
Ideal kan niet. Je kan je debetkaart koppelen aan PayPall, dan kan het welymaenhout schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:07:
Voor wat betreft de drops,
Ik zit elke keer weer te twijfelen om te kopen of te wachten tot de prijzen naar beneden zakken.
Nog steeds twijfelen tussen de 6600 of de XT
Puur voor gaming is de XT volgens mij best een goede kaart en niet veel duurder dan de 6600, maar wel beter dan de 3060 die inmiddels al bijna 800 euro kost.Evertt schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:37:
Ik zit elke keer weer te twijfelen om te kopen of te wachten tot de prijzen naar beneden zakken.
*knip*Evertt schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:37:
Heb een 6700XT (third party) gekocht toen die uitkwam geen moment spijt als ik maar de prijzen van nu kijk.
[ Voor 42% gewijzigd door br00ky op 10-11-2021 14:03 ]
Vraagjes:
1. Heeft iemand toevallig een 1440P screenshot van hoe de webshop eruit ziet als de boel op voorraad is?
2. Zo nee, wat verandert er precies? Alleen "Out of Stock" naar "In Stock" of komt er nog meer meuk bij?
3. Als je iedere 30-60 seconden op F5 drukt.. gooit AMD je er dan uit?
4. Als de drop er is, hoeveel seconden/minuten heb je dan om een bestelling te plaatsen voordat alles weg is? Werkt het met Paypal Express Checkout of moet je echt je adres enzo helemaal invullen?
5. Komt de Captcha voor of na het klikken op het product? En is het een makkelijke captcha of zo'n belachelijk ding wat zelfs een mens 50% van de tijd fout krijgt? ("type all letters attached to a cat"..)
6. Wordt de site traag als de drop start? Misschien moet ik dan niet de hoofdpagina met alle producten refreshen, maar juist de indivuduele productpagina's, scheelt 1 click. Wel veel meer refreshes. Ik mik op de 6700XT, 6800 of 6800XT.
Hartelijk dank als iemand deze vragen kan beantwoorden!
Ik kan makkelijk een script in elkaar flansen wat om de X aantal seconden de site refreshed, en zodra er geen "out of stock" meer staat er een luchtalarm uit m'n speakers komt + ik gebeld word op mijn telefoon ofzo. Niet zo moeilijk. Vraag me alleen of of dat eventueel geweerd wordt door AMD. Zou nogal kut zijn als ik de drop zie en geblokkeerd ben.
Ik zie op Marktplaats de 6700XT al richting de 800 euro gaan.. word er wanhopig van. Zelfs mijn GTX1080 is nu 400-450 waard blijkbaar. Toch weiger ik deze kaart te verkopen en vervolgens nog 400 euro op te hoesten voor een k*tscalper die duidelijk alleen AMD.com plundert voor een paar honderd euro winst. Al die sealed AMD kaarten op Marktplaats.. bah.
1. Heeft iemand toevallig een 1440P screenshot van hoe de webshop eruit ziet als de boel op voorraad is?
2. Zo nee, wat verandert er precies? Alleen "Out of Stock" naar "In Stock" of komt er nog meer meuk bij?
4. Als de drop er is, hoeveel seconden/minuten heb je dan om een bestelling te plaatsen voordat alles weg is? Werkt het met Paypal Express Checkout of moet je echt je adres enzo helemaal invullen?
5. Komt de Captcha voor of na het klikken op het product? En is het een makkelijke captcha of zo'n belachelijk ding wat zelfs een mens 50% van de tijd fout krijgt? ("type all letters attached to a cat"..)
6. Wordt de site traag als de drop start? Misschien moet ik dan niet de hoofdpagina met alle producten refreshen, maar juist de indivuduele productpagina's, scheelt 1 click. Wel veel meer refreshes. Ik mik op de 6700XT, 6800 of 6800XT.
Ik kan makkelijk een script in elkaar flansen wat om de X aantal seconden de site refreshed, en zodra er geen "out of stock" meer staat er een luchtalarm uit m'n speakers komt + ik gebeld word op mijn telefoon ofzo. Niet zo moeilijk. Vraag me alleen of of dat eventueel geweerd wordt door AMD. Zou nogal kut zijn als ik de drop zie en geblokkeerd ben.
Ik zie op Marktplaats de 6700XT al richting de 800 euro gaan.. word er wanhopig van. Zelfs mijn GTX1080 is nu 400-450 waard blijkbaar. Toch weiger ik deze kaart te verkopen en vervolgens nog 400 euro op te hoesten voor een k*tscalper die duidelijk alleen AMD.com plundert voor een paar honderd euro winst. Al die sealed AMD kaarten op Marktplaats.. bah.
[ Voor 9% gewijzigd door ZombieDimebag op 10-11-2021 02:08 ]
- Postman
- Registratie: Februari 2000
- Laatst online: 26-09 12:50
- Sapphire Nitro+
- Sapphire Pulse Radeon RX 6800 XT
- ASUS TUF Gaming RX 6800 XT OC
- AMD Radeon RX 6950 XT
- Gigabyte Radeon RX 6800
- AMD Radeon RX 6750 XT
- Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE Gaming
- MSI Radeon RX 6800 XT Gaming X TRIO 16G
- AMD Radeon RX 6800 XT
- AMD Radeon RX 6700 XT
- AMD Radeon RX 6900 XT
- AMD Radeon RX 6800
- ASUS TUF Gaming
- Sapphire
/u/3106/crop601874b34ff83_cropped.png?f=community)
ZombieDimebag schreef op woensdag 10 november 2021 @ 02:04:
Vraagjes:
*knip* praten over scripts is niet meer toegestaan.
*knip* leuke opmerkingen, ben jij altijd zo vriendelijk?
- Nee, maar zijn genoeg voorbeelden te vinden, zelfs in dit topic.
- Onder andere de volgorde veranderd en er komt een knop beschikbaar om het product te kopen.
- Probeer het zou ik zeggen.
- Heb je echt wel moeite genomen om tot een 2 pagina's terug te lezen? Ik denk het niet. En ja PP expres checkout werkt, je moet alleen nog steeds de order bevestigen.
- Ook hier is genoeg informatie over te vinden. Niemand gaat je hier helpen om de boel te automatiseren.
- Nu weet ik zeker dat je geen moeite hebt gestoken in het zelf vinden van informatie.
[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 20-11-2021 11:23 ]
Er schijnt tegenwoordig ook iets van een wachtrij te zijn. Waar ik die informatie vandaan heb is natuurlijk geheimZombieDimebag schreef op woensdag 10 november 2021 @ 02:04:
Vraagjes:
Wachtrij? Wat lul jij nou?rutgerdj schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:58:
[...]
Er schijnt tegenwoordig ook iets van een wachtrij te zijn. Waar ik die informatie vandaan heb is natuurlijk geheim
Welke wachtrij? Gewoon F5 rammen hele dag door tot de knoppen veranderen. Vooral donderdagen zijn heel veel in trek. Weet niet zo goed waarom.
Oh en je hebt ook een email adres nodig. AMD gaat je nadien contacteren voor een onderzoek , hierbij kan je ervaring delen omtrent de beschikbaarheid en kwaliteit van de kaarten.
[ Voor 12% gewijzigd door d3x op 10-11-2021 09:14 ]
BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th
De wachtrij doet inderdaad bijna niemand meer aan die een kaartje koopt
vooral de Duitsers kunnen er wat van op het moment
Was afgelopen donderdag ook alweer te laat voor een 6800xt. Binnen een minuut was het weg. Dus dan maar een 6900XT gehaald voor 2e game pc.
Was afgelopen donderdag ook alweer te laat voor een 6800xt. Binnen een minuut was het weg. Dus dan maar een 6900XT gehaald voor 2e game pc.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Is helemaal niet nodig om zelf te maken, check: "Distill Web Monitor"ZombieDimebag schreef op woensdag 10 november 2021 @ 02:04:
Ik vraag me af of het beter om van AMD te kopen of te kiezen voor een andere fabrikant?
Dit gaat om levertijden en prijzen, niet om de vraag wat je wilt kopen...Evertt schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:53:
Ik vraag me af of het beter om van AMD te kopen of te kiezen voor een andere fabrikant?
Anyway, ik hoop as donderdag wat meer geluk te hebben maar zal wel weer worst zijn.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Beter is op dit moment totaal ondergeschikt aan "kan ik uberhaubt iets kopen"Evertt schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:53:
* heuveltje die zijn 5700xt aait. blijft werken svp svp
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
die kan je vast ruilen voor een nieuwe 6700xt oid, wellicht met kleine bijbetaling. erg geliefd bij miners begreep ik.heuveltje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:20:
[...]
Beter is op dit moment totaan ondergeschikt aan "kan ik uberhaubt iets kopen"
5700XT kan je nu gewoon nog 600 euro voor krijgen, meer misschien wel.BigTasty schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:42:
[...]
die kan je vast ruilen voor een nieuwe 6700xt oid, wellicht met kleine bijbetaling. erg geliefd bij miners begreep ik.
En idd ruilen met iemand die een 6700XT heeft gescoord via de drop. Hashrate komt in de buurt van de 6800 en 6900 op ETH.
[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 10-11-2021 11:44 ]
Heb al verschillende ruilvoorstellen voorbij zien komen op V&A voor een nieuwe 6700XT voor een 5700XT.heuveltje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:20:
[...]
Beter is op dit moment totaal ondergeschikt aan "kan ik uberhaubt iets kopen"
Als ik een 5700XT had, had ik het wel geweten en zelf ook een poging gewaagd.
|nteresting. Zei hij die een 5700XT in zijn pc heeft zitten en aast op een 6700/6800XTdabrainz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:58:
[...]
Heb al verschillende ruilvoorstellen voorbij zien komen op V&A voor een nieuwe 6700XT voor een 5700XT.
Als ik een 5700XT had, had ik het wel geweten en zelf ook een poging gewaagd.
En dan heb je mij die in december vorig jaar zijn 5700xt heeft verkocht voor 350 euro in de hoop een 3080 te scorenProsac schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:20:
[...]
|nteresting. Zei hij die een 5700XT in zijn pc heeft zitten en aast op een 6700/6800XT

Gelukkig ondertussen wel voldaan met een 6900xt van amd.com
Ben overal te laat mee het laatste jaar..ricjuh schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:47:
[...]
En dan heb je mij die in december vorig jaar zijn 5700xt heeft verkocht voor 350 euro in de hoop een 3080 te scoren![]()
Gelukkig ondertussen wel voldaan met een 6900xt van amd.com
"Ach, die verniewing van mijn pc zie ik medio december wel"
"Ach, ik wacht nog wel ff op het aflopen van mijn contract voor ik eens goed ga zitten voor die energieprijzen"
"Wat is dat Squidgame toch?"
Ik zit hier al 2 jaar met een 3400G, maar weiger ook 400+ te betalen voor een kaart van 2 generaties geleden / 5 jaar oud...heuveltje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:20:
[...]
Beter is op dit moment totaal ondergeschikt aan "kan ik uberhaubt iets kopen"
Squidgame loopt niet weg / wordt niet ineens 2x zo duur.Prosac schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:50:
[...]
Ben overal te laat mee het laatste jaar..
"Ach, die verniewing van mijn pc zie ik medio december wel"
"Ach, ik wacht nog wel ff op het aflopen van mijn contract voor ik eens goed ga zitten voor die energieprijzen"
"Wat is dat Squidgame toch?"
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Beetje overrated ook, zoals die 6900 XTDropjesLover schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:57:
[...]
Ik zit hier al 2 jaar met een 3400G, maar weiger ook 400+ te betalen voor een kaart van 2 generaties geleden / 5 jaar oud...
[...]
Squidgame loopt niet weg / wordt niet ineens 2x zo duur.
In aanloop voor morgen wilde ik even de site van AMD checken maar nu blijft de shop zich maar refreshen tot het punt waar ik een ban krijg. Op alle browsers... Chrome firefox edge. Ik gebruik geen scripts bots of wat dan ook. Iemand een idee?
Ik, en anderen, krijgen ook al de hele dag "The page you're trying to access..." errors. Volgens mij zijn ze druk aan het sleutelen voor morgen.Baakster schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:59:
In aanloop voor morgen wilde ik even de site van AMD checken maar nu blijft de shop zich maar refreshen tot het punt waar ik een ban krijg. Op alle browsers... Chrome firefox edge. Ik gebruik geen scripts bots of wat dan ook. Iemand een idee?
too old, too cold
Hier ook op mijn ipad, hoop morgen een kaart te kunnen kopen voor mijn broer voor mrsp. Hopelijk fixen ze dit, ik zag wel als je een product aanklikt dat de product pagina niet refreshed. Missciennis het een roulette script tegen bots.Baakster schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:59:
Verwijderd
Als ik nu naar de shoppagina van AMD ga dan ververst de pagina zich steeds snel achter elkaar totdat ik een IP-ban krijg. Iemand anders daar ook last van? Als ik NL-proxy gebruik hetzelfde verhaal. Bij Belgisch IP adres geen last. Ik heb dit getest door steeds de pagina op te starten zonder reeds cookies van AMD in de browser te hebben. Script gerelateerde zaken ook niet actief/ingeladen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2021 19:52 ]
Heb je al die moeite in je post gestopt en dan eindig je met deze.Postman schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:37:
[...]
- Nu weet ik zeker dat je geen moeite hebt gestoken in het zelf vinden van informatie.
Jij hebt gewoon een heel fijn toetsenbord is het niet?
Moest iig erg lachen.
Eet je cookies is op?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:51:
Als ik nu naar de shoppagina van AMD ga dan ververst de pagina zich steeds snel achter elkaar totdat ik een IP-ban krijg. Iemand anders daar ook last van? Als ik NL-proxy gebruik hetzelfde verhaal. Bij Belgisch IP adres geen last. Ik heb dit getest door steeds de pagina op te starten zonder reeds cookies van AMD in de browser te hebben. Script gerelateerde zaken ook niet actief/ingeladen.
edit; Nevermind, de site is kcuked up, ze zijn inderdaad aan het "tweaken"
[ Voor 44% gewijzigd door Bad Brains op 10-11-2021 20:32 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Hier hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:51:
Dit had ik vanochtend ook alleen kreeg ik niet gelijk een ip ban.
Klopt het dat je op de site van AMD geen account kunt aanmaken waar je alvast je adres invult? Moet je je daar überhaupt registeren of gebeurt dat tijdens het bestellen? Of hoef ik alleen maar ingelogd te zijn bij PayPal?
Ik ga morgen ook maar eens een kansloze poging wagen.
Ik ga morgen ook maar eens een kansloze poging wagen.
Ja, welkom in de eerste minuten van je AMD drop.SantinoNL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:10:
Klopt het dat je op de site van AMD geen account kunt aanmaken waar je alvast je adres invult?
Thanks. Ik kijk ernaar uit.Bad Brains schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:11:
[...]
Ja, welkom in de eerste minuten van je AMD drop.
Toppiewoppie.
Al een half jaar probeer ik elke week een 6800XT te bemachtigen met dat script. Ik begrijp niet hoe jullie dit doen, ik ben er onmiddellijk bij, voer dit correct uit, alle cookies staan aan, adblock staat uit, maar toch krijg ik al na enkele seconden errors in de console.
*knip* dit soort verzoekjes heeft in het verleden voor heel veel problemen gezorgd dus nee. Check de V&A voor de mogelijkheden.
*knip* dit soort verzoekjes heeft in het verleden voor heel veel problemen gezorgd dus nee. Check de V&A voor de mogelijkheden.
[ Voor 34% gewijzigd door br00ky op 11-11-2021 09:00 ]
Je kunt er kopen op V & A of hoop je er 1 te bemachtigen voor MRSP en 3 kratjes bier?light.blue schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:19:
Al een half jaar probeer ik elke week een 6800XT te bemachtigen met dat script. Ik begrijp niet hoe jullie dit doen, ik ben er onmiddellijk bij, voer dit correct uit, alle cookies staan aan, adblock staat uit, maar toch krijg ik al na enkele seconden errors in de console.
Is er iemand die voor mij een 6800XT kan bemachtigen (gelijk welke versie) en dit kan doorverkopen? Ik zou jullie enorm dankbaar zijn, ik kan de tel niet meer bijhouden hoeveel keer ik geprobeerd heb deze kaart te kopen.
Er zijn op V&A genoeg mensen die precies dat al voor je gedaan hebbenlight.blue schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:19:
Is er iemand die voor mij een 6800XT kan bemachtigen (gelijk welke versie) en dit kan doorverkopen? Ik zou jullie enorm dankbaar zijn, ik kan de tel niet meer bijhouden hoeveel keer ik geprobeerd heb deze kaart te kopen.
Ik ga niet vragen met welk script, maar er is al sinds augustus een wachtrij. Als je nog steeds het verouderde script gebruikt wat hier ooit gestaan heeft, dan is dat script waarschijnlijk het probleem. De website heeft niet stilgestaan.light.blue schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:19:
[Mbr]*knip* dit soort verzoekjes heeft in het verleden voor heel veel problemen gezorgd dus nee. Check de V&A voor de mogelijkheden.[/]
Vanmiddag gewoon braaf om 15:50 naar https://www.amd.com/en/direct-buy/ en in de wachtrij gaan staan.
dabrainz schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:25:
[...]
Vanmiddag gewoon braaf om 15:50 naar https://www.amd.com/en/direct-buy/ en in de wachtrij gaan staan.
Als jullie allemaal om 15:50 in de wachtrij gaan staan dan maak ik tenminste nog eens kans om erdoor te komen
Hoelaat moet je dan in de wachtrij gaan staan? Is het niet willekeurig voor iedereen in de wachtrij?
Gewoon niet. Zonder script is kanloos. Stel dat je wel vroeg uit de wachtrij komt dan is alles al op (door kopers met script) tegen de tijd dat jij het mandje hebt gevuld, ingelogd op paypal enz. Zonde van je tijd.Satan_cat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:55:
Hoelaat moet je dan in de wachtrij gaan staan? Is het niet willekeurig voor iedereen in de wachtrij?
uurtje eerder, door wintertijdSatan_cat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:55:
Ik lig er al een tijdje uit maar wil het toch een kans geven, maar ik heb het idee dat die scripts niet meer van toepassing zijn nu er sinds een maandje of 2 een wachtrij is toch?Lumics schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:57:
[...]
Gewoon niet. Zonder script is kanloos. Stel dat je wel vroeg uit de wachtrij komt dan is alles al op (door kopers met script) tegen de tijd dat jij het mandje hebt gevuld, ingelogd op paypal enz. Zonde van je tijd.
In de US of A hebben ze afgelopen weekend ook gewoon de klok verzet hoor
Feest begint dus weer rond 16:00
Feest begint dus weer rond 16:00
De wachtrij was misschien 1 a 2 weken effectief tegen bots/scripts. Tegenwoordig fietst iedereen en zn moeder er gewoon langsheen.Satan_cat schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:58:
[...]
Ik lig er al een tijdje uit maar wil het toch een kans geven, maar ik heb het idee dat die scripts niet meer van toepassing zijn nu er sinds een maandje of 2 een wachtrij is toch?
AMD heeft wel een aanpassing gemaakt die het eromheen fietsen wat lastiger zou moeten maken. Of ze deze verandering vandaag al toepassen is nog maar de vraag. Vorige week hebben ze die namelijk last minute weer teruggedraaid.
We gaan het vanzelf zien, als alles binnen 1 minuut is uitverkocht weet je dat de verandering weer teruggedraaid is
Ze zijn druk bezig weer met de website, productpagina geeft infinite redirects zoals gister.
Wat zouden ze nu weer in de site bakken.
Spannend.
Spannend.
Aan de ene kant wel. Aan de andere kant, de voorraad van hun warehouse is niet al te groot. Ben benieuwd hoeveel ze er überhaupt kunnen verkopen.Bad Brains schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:02:
Ze zijn druk bezig weer met de website, productpagina geeft infinite redirects zoals gister.
Spannend.
Het is 1 dag later nog steeds gaande. Even de website vermijden dus. Hopelijk is de site weer gereed vanmiddag voor iedereen die een kaart probeert te scoren.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:51:
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ga jij maar vast een uur te vroeg in de wachtrij staan dan.MeltedForest schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:55:
Als jullie allemaal om 15:50 in de wachtrij gaan staan dan maak ik tenminste nog eens kans om erdoor te komen
Ok derde keer aangepast.
CAT codes changed:
16 - 6700 XT
16 - 6800
16 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
CAT codes changed:
16 - 6700 XT
16 - 6800
16 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
[ Voor 45% gewijzigd door FNale op 11-11-2021 14:21 ]
Alles behalve de midnight black. Oh, en de Wraith prism voor de liefhebbers.FNale schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:17:
Ok derde keer aangepast.
CAT codes changed:
16 - 6700 XT
16 - 6800
16 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT
De site is nog steeds kaka bij mij, trouwens. Ben benieuwd of dat nog goed komt voor de drop.
too old, too cold
De site is bij mij alleen maar aan het refreshen en foutmeldingen (too many redirects) aan het gooien... Zouden ze het aankoopproces aan het aanpassen zijn?
Degene die eerder redirects kregen: Wacht nog even i.v.m. caching.imdv schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:31:
Site is weer up, met een AMD wraith prism als nieuw item..
Dus er is misschien een kans om een GPU te bemachtigen zonder script-gekloot?
Nee.aarzelaar schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:42:
Waarschijnlijk niet.aarzelaar schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:42:
[ Voor 16% gewijzigd door Lumics op 11-11-2021 14:44 ]
Weet niet op welke site jij zit, maar hier werkt de AMD site nog steeds niet. (redirect /unavailable)imdv schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:31:
Site is weer up, met een AMD wraith prism als nieuw item..
Hij doet het soms wel soms niet, maar als ik onze ooster buren mag geloven...hebben wij zonder script 0 kans...Bad Brains schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:52:
[...]
Weet niet op welke site jij zit, maar hier werkt de AMD site nog steeds niet. (redirect /unavailable)
heb gewoon een kaart gekocht zonder script enkele weken terug. Vriend van mij vorige week nog.Baakster schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:57:
[...]
Hij doet het soms wel soms niet, maar als ik onze ooster buren mag geloven...hebben wij zonder script 0 kans...
dat is knap..Ferio schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:25:
[...]
heb gewoon een kaart gekocht zonder script enkele weken terug. Vriend van mij vorige week nog.
Als je vooraan de rij terecht komt bij opening van de shop heb je echt geluk maar is niet onmogelijk.
Bij mij was het 17m wachten en toen opeens minder dan 1 minuut. Bij hem was het vorige week 1 uur wachten en opeens minder dan 1 minuut.BigTasty schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:33:
Als je vooraan de rij terecht komt bij opening van de shop heb je echt geluk maar is niet onmogelijk.
Bijzonder.Ferio schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:35:
[...]
Bij mij was het 17m wachten en toen opeens minder dan 1 minuut. Bij hem was het vorige week 1 uur wachten en opeens minder dan 1 minuut.
Ik ben er zelf ook zonder doorgekomen in de 1e week van het queue-it systeem. Maar toen waren de bots er niet klaar voor natuurlijk.
Vandaag poging 4 om een RX 6700 XT, 6800 of 6800 XT te bemachtigen voor mijn zwager. Ik ga het gewoon handmatig, zonder scripts proberen. Wel meerdere emailadressen en ingelogd op Paypal. We gaan het zien

"There's no place like 127.0.0.1"
De site van AMD direct-buy flipt hier een beetje. Zo een knipperend effect alsof hij zelf refresht. Of nu "site unavailable". Hebben jullie dat ook?
Ja, al de hele dag. Zie voorgaande berichten.TNJ schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:43:
De site van AMD direct-buy flipt hier een beetje. Zo een knipperend effect alsof hij zelf refresht. Of nu "site unavailable". Hebben jullie dat ook?
too old, too cold
Probeer een van deze twee:TNJ schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:43:
+- 15:55 queue
+- 16:05 kopen
Als AMD niks heeft aangepast betekent geen script = 99% zeker geen kaart.
Als de site niet werkt = 100% geen kaartstin00 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:51:
Stay hungry, stay foolish!
O ze proberen van alles aan te passen zo lijkt het. Of het gaat lukken is een tweede XD.stin00 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:51:
Bijna 800 man in de wachtrij. Met dat soort aantallen moeten er toch wel een hele lading GPUs verkocht worden door AMD vandaag om überhaupt kans te maken
De wachtrij is geopend.
Doe zelf niet mee, maar ben wel benieuwd hoe het verloopt.
Doe zelf niet mee, maar ben wel benieuwd hoe het verloopt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hmm je kan dus niet zien hoeveel tijd er nog te gaan is
nevermind, nu terug wel
nevermind, nu terug wel
[ Voor 22% gewijzigd door Rhinostril op 11-11-2021 16:06 ]
Apart deze week..
Eerst een countdown van wachtrij 7 minuten en erna nog een nieuwe wachtrij erna van 1 uur?
Eerst een countdown van wachtrij 7 minuten en erna nog een nieuwe wachtrij erna van 1 uur?
[ Voor 12% gewijzigd door Ferio op 11-11-2021 16:06 ]
en daar is de tijd. meer dan 1 uur
"More than an hour". Yay.
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
more then an hour. volgende week weer een kans
Queue moet goed berekend worden, is aan het begin soms lastig voor de software.Ferio schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:05:
Apart deze week..
Eerst een countdown van 7 minuten en nu een wachtrij erna van 1 uur?
jawel..Rhinostril schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:05:
Hmm je kan dus niet zien hoeveel tijd er nog te gaan is
paar seconden geduld en dan zie je vast wel "more than an hour"
edit: check.

[ Voor 3% gewijzigd door Prosac op 11-11-2021 16:06 ]
Haha meer dan uur....
Stay hungry, stay foolish!
6800 XT gelukt, zijn wel uitverkocht nu
Vandaag:
75x 6900XT
75x 6800XT
50x 6800
200x 6700XT.
Vandaag:
75x 6900XT
75x 6800XT
50x 6800
200x 6700XT.
[ Voor 44% gewijzigd door stin00 op 11-11-2021 16:07 ]
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |