Das niet veel.stin00 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:06:
6800 XT gelukt, zijn wel uitverkocht nu
Vandaag:
75x 6900XT
75x 6800XT
50x 6800
200x 6700XT.
6800XT MB = gelukt
Stay hungry, stay foolish!
Want die dropte niet. Geweldig!CHKYBSTRD schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:07:
6800XT MB = gelukt
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
goed verhaalCHKYBSTRD schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:07:
6800XT MB = gelukt
CHKYBSTRD schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:06:
Haha meer dan uur....
Wat?CHKYBSTRD schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:07:
6800XT MB = gelukt
tis gewoon een cheeky bastard die leuk probeerd te doen
Bij mij ging hij van 'more than one hour' naar '59 minuten' en weer terug naar 'more than one hour'

"There's no place like 127.0.0.1"
Hier van 53 minuten naar more than a hour en weer terug naar 59 minuten.
Goed nieuws voor niet liefhebbers van scripts, hij lijkt niet meer te werken.
Het viel mij ook al op, slechts 110 mensen hebben een ticket gekregen. Normaliter zou dat al honderden zijn geweest.Lumics schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:14:
70 erdoor, lees ik, dus het werkt wel nog. Er zijn gewoon teveel gegadigden, met en zonder script.Lumics schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:14:
too old, too cold
Een ticket is maar door één persoon te gebruiken. Voorheen kon je deze delen.Robkazoe schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:15:
[...]
Het viel mij ook al op, slechts 110 mensen hebben een ticket gekregen. Normaliter zou dat al honderden zijn geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door Leon- op 11-11-2021 16:15 ]
heerlijk dit. Eerste keer in mijn leven kreeg ik een wachttijd van 3 minuten. Eindelijk was ik aan de beurt. Ik klik op yes please en ik krijg "YOUR LINK IS NOT VALID". echt hopeloos dit....
Hopelijk werken op termijn de scripts helemaal niet meer.Leon- schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:15:
[...]
Een ticket is maar door één persoon te gebruiken. Voorheen kon je deze delen.
Afijn, ik denk dat mijn zwager nog even doormoet met zijn RX 470
en ik met mijn antieke 290xEftalou schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:17:
[...]
Hopelijk werken op termijn de scripts helemaal niet meer.
Afijn, ik denk dat mijn zwager nog even doormoet met zijn RX 470

Is alles al uitverkocht of werkt de update van AMD?
Hier niet, twee keer een uur+, maar werkt nog wel.Robkazoe schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:20:
Ligt de site er nou uit?
Bij de Duitsers worden de eerste bestelbewijzen gepost. Lijkt iig niet down, want mensen kopen op dit moment kaarten.ronaldpj schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:23:
[...]
Hier niet, twee keer een uur+, maar werkt nog wel.
too old, too cold
Status last update: 9:23, lijkt nog in orde..Robkazoe schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:20:
Ligt de site er nou uit?
Ik heb een 6700XT kunnen bestellen. Helaas waren de 8600XT en 8600 al op.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Nee, het is een probleem bij mij.
The page you are trying to access is currently unavailable
Als ik het vanaf een andere browser doe, hetzelfde probleem. Ander IP heeft dit probleem niet. Denk dat er ergens iets mis is gegaan bij mij.
The page you are trying to access is currently unavailable
Als ik het vanaf een andere browser doe, hetzelfde probleem. Ander IP heeft dit probleem niet. Denk dat er ergens iets mis is gegaan bij mij.
Met of zonder script?Jer0entjeh88 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:24:
en de 9600xt?Jer0entjeh88 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:24:
Ik heb geprobeerd via paypal te betalen, geen idee of het gelukt is. Een 6800 zonder XT
Dat zou ik ook wel willen...Jer0entjeh88 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:24:
Verwijderd
Wat een grap. Script faalt. Heel toevallig had ik één tab openstaan op een andere computer die er net doorheen is gekomen zonder script. Dan krijg ik de melding dat het mijn beurt is maar dan gaat die automatisch terug de que in
.

Wow, ineens 58 minuten.
(kansloos dus)
edit: eeeen it's gone.
(kansloos dus)
edit: eeeen it's gone.
[ Voor 20% gewijzigd door Prosac op 11-11-2021 16:29 ]
Ik kwam na mijn betaling terug in de queue, is dat normaal?
Nee. Dan is het product waarschijnlijk uitverkocht voordat je kon bevestigingen.veertje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:28:
And closed...ronaldpj schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:29:
The line is paused...
Het is mij gelukt om een 6700XT te bestellen. Op de computer een uur wachttijd maar op mn telefoon 9 minuten. Ik heb geen script gebruikt.
Hier is de lijn closed/all graphics cards are sold out, Het positieve is dat het voor het eerst is dat het zolang duurt voordat de rij wordt gesloten.
[ Voor 9% gewijzigd door Eftalou op 11-11-2021 16:31 ]
"Cards are sold out"
Had nog minder dan een minuut wachttijd toen de rij on hold ging.
Mja, voelde wel alsof de kansen beter waren dan voorgaande keren. Toen was het telkens "more than an hour".
Had nog minder dan een minuut wachttijd toen de rij on hold ging.

Mja, voelde wel alsof de kansen beter waren dan voorgaande keren. Toen was het telkens "more than an hour".
30 minuten is vrij netjes ja.Eftalou schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:30:
Hier is de lijn ook paused/alles sold out, Het positieve is dat het voor het eerst is dat het zolang duurt voordat de rij wordt gesloten.
Op naar volgende week. Zullen de scripts wel weer een omweg hebben gevonden.
Dit moet dus een mooie drop zijn geweest voor 'gamers'.
Dit moet dus een mooie drop zijn geweest voor 'gamers'.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
GVD, ik was zo dichtbij, daarna was ik volgens de queue meteen aan de beurt maar kwam er niet meer in.Robkazoe schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:29:
[...]
Nee. Dan is het product waarschijnlijk uitverkocht voordat je kon bevestigingen.
[ Voor 14% gewijzigd door veertje op 11-11-2021 16:33 ]
Het koste even wat moeite, maar ik heb een Order Confirmation voor een 6900XT van 16:28. Mijn wachttijd begon op 8 minuten.
Benieuwd of 'ie niet gecanceld wordt, want had flink wat glitches tijdens het afrekenen en duurde allemaal wat lang. Op de werk laptop was de queue ook al gepauzeerd net na bestellen dus fingers crossed. De 5700XT gaat nog niet op V&A iig
Benieuwd of 'ie niet gecanceld wordt, want had flink wat glitches tijdens het afrekenen en duurde allemaal wat lang. Op de werk laptop was de queue ook al gepauzeerd net na bestellen dus fingers crossed. De 5700XT gaat nog niet op V&A iig
Een tip voor de volgende keer: Zet je gegevens in een tool die de velden automatisch kan vullen. Denk bijvoorbeeld aan Keepass. Dat scheelt het handmatig vullen van de velden. Hoef je enkel nog het land te selecteren.veertje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:32:
[...]
GVD, ik was zo dichtbij, daarna was ik volgens de queue meteen aan de beurt maar kwam er niet meer in.
Hoezo 'deze week'? Klinkt alsof dit de eerste keer is dat je komt kijken.Ferio schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:05:
Apart deze week..
Eerst een countdown van wachtrij 7 minuten en erna nog een nieuwe wachtrij erna van 1 uur?
Het is altijd eerst een countdown waarin iedereen de tijd heeft om in de 'pool' te gaan zitten, waarna iedereen at random een plekje in de echte wachtrij krijgt.
Ja, dit is normaal.veertje schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:28:
Dan ben je niet bij het begin van de queue-drops geweest. Daar waren queues van 30 minuten nog voldoende om een 6700XT te scoren, waar nu de laatste minuten alleen de 6900XT nog beschikbaar was.Eftalou schreef op donderdag 11 november 2021 @ 16:30:
Hier is de lijn closed/all graphics cards are sold out, Het positieve is dat het voor het eerst is dat het zolang duurt voordat de rij wordt gesloten.
Letterlijk nooit gehad, altijd direct in de echte wachtrij..dabrainz schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:57:
[...]
Hoezo 'deze week'? Klinkt alsof dit de eerste keer is dat je komt kijken.
Het is altijd eerst een countdown waarin iedereen de tijd heeft om in de 'pool' te gaan zitten, waarna iedereen at random een plekje in de echte wachtrij krijgt.
Dan ben je er altijd al te laat bij geweestFerio schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:34:
[...]
Letterlijk nooit gehad, altijd direct in de echte wachtrij..
Als je direct in de echte wachtrij komt is die al gestart en wordt je dus achteraan gezet.
Nee hoor, gewoon op tijd en een kaart kunnen bestellen (6800xt) zonder script of iets.rutgerdj schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:40:
[...]
Dan ben je er altijd al te laat bij geweest
Als je direct in de echte wachtrij komt is die al gestart en wordt je dus achteraan gezet.
Letterlijk de eerste keer de eerste keer gisteren dat ik een 2e (of 1e) wachtrij kreeg.
[ Voor 7% gewijzigd door Ferio op 12-11-2021 11:50 ]
*knip* nee
[ Voor 103% gewijzigd door br00ky op 14-11-2021 21:27 ]
De zoekfunctie is er niet voor niets, er wordt op tweakers verwacht dat je zelf enige moeite doet om een antwoord te vinden.ZombieDimebag schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:02:
[...]
Gast dit topic heeft bijna DUIZEND pagina's en is meer dan een JAAR oud, wat verwacht je van me? Een logische keuze zou zijn om net als op FOK na X aantal posts een nieuw topic te maken met in de OP up-to-date info.
Niemand hoeft me te helpen met automatiseren, dat kan ik zelf, en op een andere manier dan tot nu toe geprobeerd is. Een manier die niet gedetecteerd kan worden. Een screenshot vd pagina helpt maar is niet noodzakelijk. Ik ga mijn script a.s. donderdag proberen.
Ik heb 67 Karma.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Het hele punt is dat een script je niet gaat helpen om door de queue heen te komen. Die queue is het grootste probleem.ZombieDimebag schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:02:
[...]
Gast dit topic heeft bijna DUIZEND pagina's en is meer dan een JAAR oud, wat verwacht je van me? Een logische keuze zou zijn om net als op FOK na X aantal posts een nieuw topic te maken met in de OP up-to-date info.
Niemand hoeft me te helpen met automatiseren, dat kan ik zelf, en op een andere manier dan tot nu toe geprobeerd is. Een manier die niet gedetecteerd kan worden. Een screenshot vd pagina helpt maar is niet noodzakelijk. Ik ga mijn script a.s. donderdag proberen.
.
Ja, als je daar eenmaal doorheen bent wil je zo snel mogelijk de kaart afrekenen die je wilt, maar als je niet als een van de eersten door de queue heen bent zijn de meest gewilde kaarten toch al binnen no-time weg. Voor de 6700/6900XT heb je geen afrekenscript nodig, voor de 6800(XT) heb je echt een extreem korte queue nodig.
De website ziet er, na de queue, hetzelfde uit als de webshop nu.
Succes donderdag. :-)
Is het nog de moeite waard om te proberen?
Gezien de activiteiten voor een donderdag (launch dag) op tweakers voorspeld dat weinig goeds.bazzer schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:39:
Stay hungry, stay foolish!
Het is nu meer de moeite waard. Een loterij voor de queue, maar als je gelukt hebt kan je kopen.bazzer schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:39:
Toch mis ik de oude donderdagmiddag-16:30-gekte wel een beetje. Op discord luisteren naar het slappe gelul tot er iemand keihard DROP!!! riep en vanaf dat moment met zwetende handen en een verhoogde hartslag proberen de 403 meldingen te omzeilen en een bestelling te plaatsen.
Dat had wel iets toch? Naast geluk hielp het ook gewoon om snel te handelen. Met dit zogenaamd eerlijke systeem lijkt het toch alsof er vooral kaarten bij de scalpers met scripts terecht komen en dan waarschijnlijk ook nog vooral bij onze oosterburen. Ik heb geluk dat ik in die tijd alle pc's heb kunnen upgraden want als ik nu echt een GPU nodig zou hebben dan zou ik niet blij worden en flink gefrustreerd raken elke donderdagmiddag.
Vandaag weer klaar zitten om een paar "more than an hour" wachtrijen weg te klikken!
Dat had wel iets toch? Naast geluk hielp het ook gewoon om snel te handelen. Met dit zogenaamd eerlijke systeem lijkt het toch alsof er vooral kaarten bij de scalpers met scripts terecht komen en dan waarschijnlijk ook nog vooral bij onze oosterburen. Ik heb geluk dat ik in die tijd alle pc's heb kunnen upgraden want als ik nu echt een GPU nodig zou hebben dan zou ik niet blij worden en flink gefrustreerd raken elke donderdagmiddag.
Vandaag weer klaar zitten om een paar "more than an hour" wachtrijen weg te klikken!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Is er nog iets van update qua bot-protection?
Ik was vorige week, in de drukte, te laat, maar wat ik hier zie is "het script" wel kneecapped, maar niet down.
Met de sterk gelimiteerde drop rates blijft het echter wat utopisch.
Ik was vorige week, in de drukte, te laat, maar wat ik hier zie is "het script" wel kneecapped, maar niet down.
Aantallen per kaart waren wel aan de lage kant. Scripts zijn "gehandicapt" omdat er normaal per ticket iets van 20 man naar binnen konden. Nu lijkt dat gebonden te zijn aan 1 per IP. Daardoor liep de drop vorige week door tot ongeveer een half uur (wat echt een heel stuk beter is dan 2 of 3 weken geleden waar het binnen 2 minuten gedaan was).IceTeaGX schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:17:
Is er nog iets van update qua bot-protection?
Heeft het nog zin om meerdere sessies vanuit 1 IP te starten, of is ook dat generfd?
Een paar sessionboxen openen gaat prima, maar je kan maar één bestelling per IP doen dacht ik.IceTeaGX schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:33:
Heeft het nog zin om meerdere sessies vanuit 1 IP te starten, of is ook dat generfd?
Nuja kans dat je er meerdere keren doorkomt is pretty onbestaand.
Ik ga het ook maar weer eens proberen, meerdere sessies, browsers en emailadressen
Nooit geschoten is altijd mis. Dus do you feeling Lucky today?
De pre-queue is gestart.
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Nog niet, maar niet geschoten is in ieder geval altijd misTherealkavorka schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:55:
Nooit geschoten is altijd mis. Dus do you feeling Lucky today?
edit: more than an hour

[ Voor 5% gewijzigd door Eftalou op 18-11-2021 16:06 ]
Geen tijdstip in de queue, that's new?! nvm More then one hour.
[ Voor 23% gewijzigd door Robkazoe op 18-11-2021 16:05 ]
Your estimated wait time is: more than an hourRobkazoe schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:05:
Geen tijdstip in de queue, that's new?!
Niet dus

Inmiddels wel. Bij mij 18 minuten.
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Weer niet lucky deze week
. meer dan een uur wachttijd
Bij mij elke week nog, die verschijn na 30 seconden ofzoMr. Rawnar schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:56:
De pre-queue is gestart.
Drie van de vijf sessies hier al "more than an hour". Ik vermoed dat ze heel bewust hun tijd nemen om goed te berekenen hoeveel tijd iemand verdient, op basis van parameters.Robkazoe schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:05:
EDIT: ondertussen al mijn sessies meer dan een uur. Blijkbaar vinden ze het niet leuk als je meerdere sessies gebruikt.

[ Voor 15% gewijzigd door RuddyMysterious op 18-11-2021 16:07 ]
Inmiddels wel (bij mij in ieder geval). 3 x more than an hour.Robkazoe schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:05:
zoals altijd... "more than an hour"....
Helaas, volgende week weer een poging, nu weer 3 x more than an hour...
More than an hour, tot de volgende keer.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Dan weer tot volgende week! Misschien hebben we het geluk dan wel op onze hand.
Het waren weer een gezellige 2 minuten, volgende week Thanksginving en Black Friday. Hopelijk brengt dat meer succes
Dit is nieuw: the line is paused
Nu staat hij op "The Line is paused". Zal het alweer op zijn?
Line is al paused.
Er is iets mis, er was wel heel weinig stock, ofwel werken de bots terug.
Er is iets mis, er was wel heel weinig stock, ofwel werken de bots terug.
Benieuwd wat dat betekend? Gaat het dan weer verder?McCabe schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:10:
En weer paused...
Een stuk sneller 'paused' dan afgelopen weken, dat is een slechte ontwikkeling.
Bot werken niet. Alles wat al out of stock om 16:05 toen de lijn open ging.
Probably not, wsk nieuwe drop (of ook niet) vanavondMakkievld 2.0 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:11:
[...]
Benieuwd wat dat betekend? Gaat het dan weer verder?
Ik kon voor het eerst de store zien, alles was toen inderdaad al weer out of stockHupske schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:12:
Als ik kijk naar één van de helpers, dan hebben slechts 63 man een ticket gekregen. Dan moet de voorraad erg laag zijn of ze kunnen weer met massa users tegelijk de winkel in per ticket.Hupske schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:12:
Daarvan zijn nog geen succesvolle orders verschenen. Wat je normaal ziet verschijnen in alle discords en fora.Robkazoe schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:13:
[...]
Als ik kijk naar één van de helpers, dan hebben slechts 63 man een ticket gekregen. Dan moet de voorraad erg laag zijn of ze kunnen weer met massa users tegelijk de winkel in per ticket.
Er zou niets verkocht zijn. AMD site weer de mist in gegaan ergens?
Verwijderd
Onzin. Niet iedereen post daarover. Ik gebruik die methode zelf ook.Hupske schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:14:
[...]
Daarvan zijn nog geen succesvolle orders verschenen. Wat je normaal ziet verschijnen in alle discords en fora.
ik had een sessie van 1 minuut maar kwam weer terug naar het email/captcha scherm toen ik naar binnen mocht.
Nee, maar er is meestal wel iemand die zijn epeen niet kan bedwingen.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:15:
[...]
Onzin. Niet iedereen post daarover. Ik gebruik die methode zelf ook.
En, het is nog steeds paused, dus ik vermoed problemen.
Ik had 300+ queue IDs met 99% op more than 1 hour. Bij één ID zat ik echter na 30 seconden in de shop en zag helemaal geen stock voor de 6800 XT of 6900 XT. Denk zelf dat er bij AMD iets mis is gegaan dit keer.
Edit: al zou het ook kunnen dat anderen betere/slimmere bots gebruiken en alles per direct wegkapen. Wat ik zelf in elkaar heb geflanst is relatief dom en verzorgt alleen veel unieke session IDs met randomized emailaddressen.
Edit 2: er is nu ineens wel stock
Edit: al zou het ook kunnen dat anderen betere/slimmere bots gebruiken en alles per direct wegkapen. Wat ik zelf in elkaar heb geflanst is relatief dom en verzorgt alleen veel unieke session IDs met randomized emailaddressen.
Edit 2: er is nu ineens wel stock
[ Voor 38% gewijzigd door stin00 op 18-11-2021 16:19 ]
Volgens mij begrijp je mijn opmerking niet. Normaal zie je altijd screenshots verschijnen van orders die gelukt zijn. Nog niks voorbij zien komen.Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:15:
[...]
Onzin. Niet iedereen post daarover. Ik gebruik die methode zelf ook.
De 63 man die door de rij zijn gekomen, hebben als goed is niks kunnen kopen.
Inmiddels kunnen mensen wel kopen
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 18-11-2021 16:17 ]
Verwijderd
En er zijn ook iedere keer trollen die aan komen zetten met hun photoshop creaties.IceTeaGX schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:16:
[...]
Nee, maar er is meestal wel iemand die zijn epeen niet kan bedwingen.
En, het is nog steeds paused, dus ik vermoed problemen.
Queue loopt weer. Sta op 13 minuten.
Dat is nieuw. Van pauze weer terug in de wachtstand. Nog steeds 3 x meer dan een uur, maar toch...
More than a hour weer. Pause is weg
50 minuten sessie, er waren echter toch geen kaarten dus tja xD
Edit: schijnbaar toch wel? Indicatie van de hoeveelheden deze keer?
Edit: schijnbaar toch wel? Indicatie van de hoeveelheden deze keer?
[ Voor 35% gewijzigd door GekkeR op 18-11-2021 16:21 ]
[ pctje te zien hier ] - Miauw
En weer door... Wat zou er gebeurd zijn met de mensen die net in de shop zaten?
ik ben weer naar de inschijving van de queue doorgestuurd nadat ik zag dat de shop leeg wasMcCabe schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:21:
En weer door... Wat zou er gebeurd zijn met de mensen die net in de shop zaten?
Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |