Ik dacht dat niet HEEL de EU op de AMD site kon bestellen, maar het is inderdaad voor alle waar beschikbaar.
enkel tussen BE/NL/DE is al erg genoeg eigenlijk.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik dacht dat niet HEEL de EU op de AMD site kon bestellen, maar het is inderdaad voor alle waar beschikbaar.
Verwijderd
PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL
Als je in de AMD store kijkt bij de checkout dan is het mogelijk om de volgende landen te selecteren, dat zullen dus ook wel de landen zijn waar ze naartoe verzenden:Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:50:
Ik dacht dat Nederland, België en Luxemburg uit dezelfde pot snoepte maar Duitsland komt er dan ook nog eens bij?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Denk sowieso dat het vooral west-europe gaat zijn, denk dat de hoeveelheid mensen die 500-1000€ aan een grafische kaart kunnen geven in de meeste (oost/zuid)-europese landen een pak kleiner is...Hupske schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:16:
Vraag mij dan af hoe groot in andere landen het succes is. Voor mijn gevoel gaan er een hoop kaarten naar Nederlanders toe. Bij vv zitten er bijvoorbeeld al 500+ in de wachtrij tegenwoordig![]()
Heb de prachtige kortingscode voor Xbox game pass al binnen van AMD bij de aankoop van de 6800xt. Joepie.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
er wordt daar wel geminedizzet3838 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:58:
[...]
Denk sowieso dat het vooral west-europe gaat zijn, denk dat de hoeveelheid mensen die 500-1000€ aan een grafische kaart kunnen geven in de meeste (oost/zuid)-europese landen een pak kleiner is...
Zijn al wel wat aantallen genoemd, maar niet volledig.Robkazoe schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:08:
Iemand enig idee hoeveel units er beschikbaar waren?
Het gros gaat naar NL/DE. Deze week was DE ook zeer succesvol dankzij de persoon die jij hier noemt.Hupske schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:16:
Vraag mij dan af hoe groot in andere landen het succes is. Voor mijn gevoel gaan er een hoop kaarten naar Nederlanders toe. Bij *knip* zitten er bijvoorbeeld al 500+ in de wachtrij tegenwoordig![]()
Heb de prachtige kortingscode voor Xbox game pass al binnen van AMD bij de aankoop van de 6800xt. Joepie.
Dus voor heel Europa zijn er per week tussen de 300 en 400 kaarten beschikbaar via de site van AMD zelf?Postman schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:46:
[...]
Zijn al wel wat aantallen genoemd, maar niet volledig.
150x 6700XT
50x 6800
50x 6800XT
75x 6900XT
Zelfs de 67XT was binnen een 2 minuten weg deze drop, niet gek met die mini aantallen.
Helaas niet veel informatie over de warehouse stock, er is nog wel voorraad voor een aantal weken als ze deze aantallen aanhouden. Maar de vraag of AMD überhaupt nog drops blijft doen wordt steeds actueler.
Gezien de huidige marktwaarde van een RX 6800 hoeft dat geen overdreven dure upgrade te zijnSteve Seagul schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:39:
Sapphire Nitro+ vind ik persoonlijk altijd hele mooie kaarten. Daar zou ik dan ook gelijk mijn AMD 6800 voor inruilen wanneer ik daar een 6800xt Nitro voor een redelijke prijs voor kan omruilen/vervangen.
Hier kan je de actuele status van je order opvragen. En de dag is nog niet voorbij natuurlijk. Gewoon even geduld hebben.Melkkoe schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:36:
Afgelopen donderdag samen met een maat beide een kaart gescoord.
Zijn kaart is inmiddels al binnen en was te volgen met DHL.
Mijn bestelling heb ik rond vrijdagavond bevestigd gekregen met DHL track en trace.
Als ik die track en trace nu gebruik kan hij de zending niet vinden, ook niet via de link op de AMD site.
Meer mensen deze ervaring?
Is het nog geduldig afwachten of moet ik hiervoor ergens contact opnemen?
Daar heb ik het ook geprobeerd inderdaad.Lumics schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:04:
[...]
Hier kan je de actuele status van je order opvragen. En de dag is nog niet voorbij natuurlijk. Gewoon even geduld hebben.
Vreemd, bedrag wel afgeschreven, alle confirmations binnen? Je kan een account maken bij DHL en dan zie je direct wat voor zendingen er voor jou zijn.Melkkoe schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:14:
[...]
Daar heb ik het ook geprobeerd inderdaad.
Als ik de tracking link open komt hij met dezelfde melding "OEPS, we hebben geen zending gevonden."
Bedankt voor de tips en snelle reacties. Zojuist is er eindelijk een status van mijn pakket: "Verwerkt in het sorteercentrum 1 NOV. 14:27".Lumics schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:29:
[...]
Vreemd, bedrag wel afgeschreven, alle confirmations binnen? Je kan een account maken bij DHL en dan zie je direct wat voor zendingen er voor jou zijn.
Waarschijnlijk vrijdag niet opgehaald/vergeten en nu pas aangekomen bij DHL. Zal morgen dus wel verschijnen.Melkkoe schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:51:
[...]
Bedankt voor de tips en snelle reacties. Zojuist is er eindelijk een status van mijn pakket: "Verwerkt in het sorteercentrum 1 NOV. 14:27".
Kan niet wachten tot hij geleverd wordt!
Ik begrijp hieruit dat ze een privé link waar ik gegarandeerd een nieuwe kaart kan bestellen? Iemand ervaring hiermee?I understand you wish to claim warranty on your faulty RX 6800XT midnight black graphics card but would like to receive replacement on a different address.
Please note our system do not allow any modification to customers record once the order is submitted.
The only option is to initiate a return and you will receive refund upon RMA receiving in the warehouse. And you will have to place a new order with your new address details.
I can assist you with a private link that you can use to place a new confirmed order.
Please let me know if you wish to proceed with this option.
Daar lijkt het wel op ja. Alleen is de kans dat je een MB terug kunt kopen nihil.joepiesaus schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:39:
Ik heb zojuist voor een 6800XT MB garantie aangevraagd voor iemand anders. Ik krijg nu dit als antwoord van AMD
[...]
Ik begrijp hieruit dat ze een privé link waar ik gegarandeerd een nieuwe kaart kan bestellen? Iemand ervaring hiermee?
[ Voor 14% gewijzigd door dabrainz op 02-11-2021 08:43 ]
Zoals @dabrainz al zegt is dit al een keer eerder gedaan bij een Tweaker op de Discord server.joepiesaus schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:39:
Ik begrijp hieruit dat ze een privé link waar ik gegarandeerd een nieuwe kaart kan bestellen? Iemand ervaring hiermee?
[ Voor 14% gewijzigd door Postman op 02-11-2021 09:27 ]
Zowel ik als die maat van mij hebben een 6700XT gescoord!Postman schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 01:08:
[...]
Waarschijnlijk vrijdag niet opgehaald/vergeten en nu pas aangekomen bij DHL. Zal morgen dus wel verschijnen.
Welke kaarten hebben jullie weten te bemachtigen trouwens?
[ Voor 3% gewijzigd door CarJunkyXL op 02-11-2021 12:22 ]
Dat, óf toch de verzendkosten en inflatie betalen. Dan kun je gewoon een nieuwe bestellen zolang het geen MB is. Al kan ik me voorstellen dat ze dit vooral nú doen nu er zoveel doorverkocht wordt.CarJunkyXL schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:21:
Maar stel;
- Je hebt een kaart gekocht en je woont op adres A.
- Je gaat verhuizen naar Adres B.
- Je kaart gaat kapot.
Moet je dan met de nieuwe bewoners van je Adres A contact opnemen om je kaart vervangen.
Dat zou echt waanzin zijn.
Helaas lijkt AMD helemaal geen RMA omruilen meer uit te voeren. Klakkeloos opsturen en hetzelfde product op het oorspronkelijke adres verwachten zou ik dan ook niet doen nu. Al meerdere verhalen gezien van mensen die een refund kregen bij een defect product. En de boodschap dat je het volgende week opnieuw kunt proberen.dabrainz schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:35:
[...]
Dat, óf toch de verzendkosten en inflatie betalen. Dan kun je gewoon een nieuwe bestellen zolang het geen MB is. Al kan ik me voorstellen dat ze dit vooral nú doen nu er zoveel doorverkocht wordt.
Hoeveel mensen verhuizen er de komende twee jaar? Dat zal toch wel een klein deel zijn, van hoeveel van die mensen zal de kaart kapot gaan? Dat zal nog wel een kleiner deel zijn. Dus het is vast een afweging over hoeveel mensen ze verwachten dat hier problemen mee gaan krijgen tegenover het voor de doorverkoop lastiger te maken om te laten repareren. Wat natuurlijk eigenlijk gewoon waanzin is, maar dat is de markt nu ook.
Het ging hierbij om een privélink toch? Dat je hem terug moet sturen, een refund krijgt en dat je vervolgens middels een privélink een nieuwe kunt bestellen. Misschien dat ze via die weg toch nog MB's verkopen voor RMA, aangezien ze er toch wat op voorraad gehouden hebben, waarschijnlijk voor RMA.Postman schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:03:
[...]
Helaas lijkt AMD helemaal geen RMA omruilen meer uit te voeren. Klakkeloos opsturen en hetzelfde product op het oorspronkelijke adres verwachten zou ik dan ook niet doen nu. Al meerdere verhalen gezien van mensen die een refund kregen bij een defect product. En de boodschap dat je het volgende week opnieuw kunt proberen.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Omdat de RX 6800 en RX 6800 XT zeer gegeerd zijn bij de ETH miners en de RX 6900 XT vele minder...OMD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:19:
Waarom is eigenlijk de 6900xt aantrekkelijker geprijsd dan een 6800xt in 2e hands land? Is daar een speciale reden voor?
Mits de juiste settings minet de 6900XT quasi hetzelfde als de 6800XT. De gemiddelde miner weet dit echter (nog) niet. Source: ik heb iemand z'n settings gezien, hashrate was ongeveer 1-2 MH minder(volgens hem was het nog niet 100% optimized) dan de 6800XT, wattage was zo goed als gelijk.Skyline GT-R schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:40:
[...]
Omdat de RX 6800 en RX 6800 XT zeer gegeerd zijn bij de ETH miners en de RX 6900 XT vele minder...
hoeveel MH / watt was dat dan?Brecht35 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:52:
[...]
Mits de juiste settings minet de 6900XT quasi hetzelfde als de 6800XT. De gemiddelde miner weet dit echter (nog) niet. Source: ik heb iemand z'n settings gezien, hashrate was ongeveer 1-2 MH minder(volgens hem was het nog niet 100% optimized) dan de 6800XT, wattage was zo goed als gelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door RuddyMysterious op 04-11-2021 09:13 ]
Laten we hopen dat ze de boel eens aanzienlijk wijzigen.RuddyMysterious schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:12:
Op hardwareluxx forum valt te lezen dat AMD of DigitalRiver blijkbaar experimenteren met aanpassingen om de scripters en bots een hak te zetten: https://www.hardwareluxx....sen.1295502/post-28791487
Misschien maken "normale" mensen dus een betere kans dan de vorige weken. Een mens kan hopen.
Hoe zit het met de droptijd nu we naar winteruur zijn omgeschakeld? Begint de drop nu rond 15u lokale tijd ipv 16u?
Ik weet het niet vanbuiten en kan het niet meteen terugvinden, maar het was quasi hetzelfde als de 6800XT.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dat hangt er vanaf of AMD iets aan de shop heeft gesleuteld waardoor de bestaande scripts nutteloos zijn.Mirrordin schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:22:
Heb ik vanmiddag een kans om een 6900xt te scoren als ik geen scripts of iets heb?
Kans heb je altijd maar die schurkt in dit geval wel tegen de 0% grens aanMirrordin schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:22:
Heb ik vanmiddag een kans om een 6900xt te scoren als ik geen scripts of iets heb?
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Het lijkt erop dat AMD/Queue-IT nu een ticketId aan een IP koppelt, waardoor de ticketpool scripts nutteloos worden.IceTeaGX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:24:
[...]
Dat hangt er vanaf of AMD iets aan de shop heeft gesleuteld waardoor de bestaande scripts nutteloos zijn.
Indien nee, waarschijnlijk weinig kans.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zou op zich wel mooi zijn dan ze dat nu doen. Maakt het ook eerlijker voor mensen en zou meteen zorgen dat iemand met 100 tabs net zoveel kans heeft dan iemand met 2 tabs open. Enig nadeel is dat als mensen nog toegang hebben tot een botnet dat die nu de grootste kansen hebben.Richh schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:36:
[...]
Het lijkt erop dat AMD/Queue-IT nu een ticketId aan een IP koppelt, waardoor de ticketpool scripts nutteloos worden.
Geen idee hoe het dit maal gaat, maar ik denk dat men dit maal meer kans maakt dan afgelopen weken.
bron?Richh schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:36:
[...]
Het lijkt erop dat AMD/Queue-IT nu een ticketId aan een IP koppelt, waardoor de ticketpool scripts nutteloos worden.
Geen idee hoe het dit maal gaat, maar ik denk dat men dit maal meer kans maakt dan afgelopen weken.
Verhaal van postman klopt dus. Ook de voorraad van AMD in het Europese warehouse begint op te raken...kiiv3H schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:14:
Volgens iemand op het forum van onze Duitse vrienden bestaat de drop vandaag uit 75x 6900XT, 50x 6800XT en 150x 6700XT. Lijkt dus gewoon weer een teleurstelling te gaan worden.
De cookie die je krijgt. Daar staat een IP hash in.
Dat systeem hadden we daarvoor toch ook al? Je ziet op de Queue IT website zelfs hetzelfde poppetje als wat je normaal in de wachtbalk voorbij ziet komen.lightningCAT schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:58:
Jongens, misschien dat dit helpt..? Kwam er net achter dat AMD gebruik maakt van de Queue IT service (https://queue-it.com/).
#1. Laad de AMD store page via wifi op je mobiele telefoon.
#2. Disable wifi connectie, enable mobiele data.
#4. Reload page.
#5. Dan krijg je een Queue IT error page.
[ Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 04-11-2021 15:04 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Gewoon wachten hielp ook. Ook more then one hourskaylars schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:06:
F5 dan zul je de klassieke "More than an hour" zien
[ Voor 29% gewijzigd door Robkazoe op 04-11-2021 15:08 ]
maw er zijn geen extra beveiligingen geïmplementeerd.Robkazoe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:07:
6800 XT is al op, 6700 XT is volgens mij ook al op.
[ Voor 4% gewijzigd door IceTeaGX op 04-11-2021 15:10 ]
NopeIceTeaGX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:08:
[...]
maw er zijn geen extra beveiligingen geïmplementeerd.
[ Voor 68% gewijzigd door DoctorV64 op 04-11-2021 15:14 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
En wat is precies deze oude werkwijzeLumics schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:11:
Order confirmation 6700xt 15:06.28 (Paypal). Oude werkwijze werkt nog steeds.
Zie rode vlak in dit topic: "Bespreken en het delen van scripts is verboden."Master Jeff schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:12:
[...]
En wat is precies deze oude werkwijze
[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 04-11-2021 15:17 ]
Na 3 maanden+1dag mag je een kaart opnieuw bestellen, geen probleem dusPaprika schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:19:
Tweede keer dat ik dit jaar een AMD kaart nodig heb en het lijkt ook weer opnieuw bij de eerste poging gelukt te zijn. Ik zeg lijkt, want het kan dat ze de order annuleren, omdat ik 5 maanden geleden eenzelfde exemplaar heb besteld.
100-200? Probeer 250-600 xDp0linskie schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:13:
Ach ja, kunnen we maandag weel een paar AMD GPU's in de V&A zien voor MSRP +100-200€.
5 minutenTherealkavorka schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:03:
Manmanman al maanden om 16.00 klaar zitten om te verliezen in de videokaarten loterij. En dan nu zelfs de loterij missen vanwege wintertijd. Maar goed zo te lezen was het hele feest in 10 minuten al uitverkocht en was het waarschijnlijk weer niets geworden.
[ Voor 6% gewijzigd door Lord_Dain op 04-11-2021 16:09 ]
Maak daar maar nog minuut van voor de 6800XT en 6700XT en een 2-3 minuten voor de 6900XT. Zo snel ging het weg vandaag.Lord_Dain schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:09:
[...]
5 minuten
En het ging ook om kleine aantallen. Veel te klein.
[ Voor 32% gewijzigd door Postman op 04-11-2021 16:18 ]
Ze zijn massaal aan het annuleren nu. Elke order lijkt wel handmatig gecontroleerd te worden. Denk echt omdat ze dus last minute die IP check hebben moeten laten varen.juscha schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:56:
Hier 6700xt cancel. 2 maanden en 2 dagen geleden ook besteld dus dit termijn is dus niet voldoende.
Niet dat ik het meer nodig heb maar vroeger werd het wel besproken, waarom is het verboden geworden als het juist mensen helpt.stin00 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:17:
[...]
Zie rode vlak in dit topic: "Bespreken en het delen van scripts is verboden."
Dit topic moet gewoon op slot óf geen beperkingen op discussies, elke donderdag is nu een kopie van de vorige waarbij de antwoorden niet besproken mogen worden
Aanvankelijk waren scripts die hier geplaatst en besproken werden A; gratis en was B; de code voor iedereen vrij inzichtelijk.Daniel. schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:45:
[...]
Niet dat ik het meer nodig heb maar vroeger werd het wel besproken, waarom is het verboden geworden als het juist mensen helpt.
Allemaal hetzelfde IP adres toevallig?computerjunky schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:08:
Echt bizar dat amd dit idiote systeem nog niet verwijderd heeft. Sinds dit systeem is ingevoerd heb ik nog nooit een timer gezien van minder als 65 minuten.
Kansloos dus en dat met meerdere browsers telefoons en tablets.
Sinds wanneer zitten er 65 minuten in een uur?computerjunky schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:08:
Echt bizar dat amd dit idiote systeem nog niet verwijderd heeft. Sinds dit systeem is ingevoerd heb ik nog nooit een timer gezien van minder als 65 minuten.
Kansloos dus en dat met meerdere browsers telefoons en tablets.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Is er een link tussen je IP en het feit dat je altijd een lange timer krijgt?
Speelt een ip check bots niet nog meer in de hand? Dan krijg je immers weer dat de bots met ip proxies alle voorraad opkopen.Postman schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:16:
AMD heeft last-minute de IP controle weer teruggedraaid. Dus tijdens de drop is bijna alles richting Duitsland gegaan. Nog wel wat mensen die geluk hadden via de NL methode, maar ook daar is het gros nu Duitse users.
Zouden ze het echt IP gecontroleerd hebben zoals het vanmorgen nog leek dan was het vandaag heel anders gelopen.
[...]
Maak daar maar nog minuut van voor de 6800XT en 6700XT en een 2-3 minuten voor de 6900XT. Zo snel ging het weg vandaag.
[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 05-11-2021 09:11 ]
Nee zonder hulp gaat het helaas niet meer lukken. Ook met hulp moet je nog veel geluk hebben en heel snel zijnPostman schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:29:
[...]
Ze zijn massaal aan het annuleren nu. Elke order lijkt wel handmatig gecontroleerd te worden. Denk echt omdat ze dus last minute die IP check hebben moeten laten varen.
Ben je trouwens helemaal zelf door de wachtrij gekomen of met hulp?
Dat is wel jammer. Dit is toch de enige plek waar je voor min of meer normale prijzen nog een grafische kaart kon scoren. Vuurvliegje has een script wat je best kon helpen, tegelijkertijd zie je dat gezien de financiele belangen voor onder andere miners, er vast wel meer partijen zijn die hetzelfde doen. Waarmee de drop toch meer een bots battle is geworden.juscha schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:15:
[...]
Nee zonder hulp gaat het helaas niet meer lukken. Ook met hulp moet je nog veel geluk hebben en heel snel zijn
Het is een theorie dat ze bij AMD/DR nu al controle doen van hoe je aan de toegang tot de winkel bent gekomen. Dan zouden ze ook op andere manieren je IP kunnen controleren, die informatie wordt namelijk al sinds 18 november 2020 naar ze gestuurd bij het plaatsen van je bestelling.juscha schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:15:
[...]
Nee zonder hulp gaat het helaas niet meer lukken. Ook met hulp moet je nog veel geluk hebben en heel snel zijn
[ Voor 21% gewijzigd door Postman op 05-11-2021 10:42 ]
Ja en nee. Het is namelijk niet makkelijk om een toegang tot de shop te koppelen aan de correcte proxy. Daarnaast zijn proxies veelal niet geschikt voor het plaatsen van de bestellingen, je hebt namelijk een ReCaptcha score van 0 en dus kun je geen order plaatsen bij AMD. Alleen de echt dure bots/proxies kunnen hier een omweg voor hebben, maar again dan praat je over ongeveer een paar honderd euro aan proxies alleen per AMD drop. Zoveel is de resale en succes kans nu ook weer niet, dus zal het merendeel van de botters al snel afhaken.Paprika schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:10:
[...]
Speelt een ip check bots niet nog meer in de hand? Dan krijg je immers weer dat de bots met ip proxies alle voorraad opkopen.
Tenzij er niet genoeg bot gebruikers zijn om in genoeg unieke adressen etc te kunnen voorzien uiteraard, maar als de trucjes van nu niet meer werken verschuift die hele beweging toch naar een nieuw platform (= proxy bots).
[ Voor 15% gewijzigd door Postman op 05-11-2021 10:46 ]
Interessant!Postman schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:40:
Het is een theorie dat ze bij AMD/DR nu al controle doen van hoe je aan de toegang tot de winkel bent gekomen. Dan zouden ze ook op andere manieren je IP kunnen controleren, die informatie wordt namelijk al sinds 18 november 2020 naar ze gestuurd bij het plaatsen van je bestelling.
Jouw IP komt dan niet overeen met de gegevens die uit de wachtrij komen en dus word je bestelling geannuleerd.
Nope op telefoons bewust op 4g om een ander ip te krijgen.
Altijd > als een uur.Bad Brains schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:45:
[...]
Sinds wanneer zitten er 65 minuten in een uur?
[ Voor 16% gewijzigd door computerjunky op 05-11-2021 11:27 ]
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq