Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
Ik dacht dat niet HEEL de EU op de AMD site kon bestellen, maar het is inderdaad voor alle waar beschikbaar.
enkel tussen BE/NL/DE is al erg genoeg eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 22:18
_O- Geen wonder dat het nooit lukt.
Ik dacht aan de /direct/nl link wel dat elk land z'n eigen voorraad had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-09 13:04
6800xt en 6700xt voor een vriend weten te scoren, helaas te traag voor een 6800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat Nederland, België en Luxemburg uit dezelfde pot snoepte maar Duitsland komt er dan ook nog eens bij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nedje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 20:56
Het lijkt er op dat het gelukt is een 6700XT te bemachtigen! Spannende dagen tot levering!

PSN: Nedjee, XBL Gamertag: NedjeNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 17:50:
Ik dacht dat Nederland, België en Luxemburg uit dezelfde pot snoepte maar Duitsland komt er dan ook nog eens bij?
Als je in de AMD store kijkt bij de checkout dan is het mogelijk om de volgende landen te selecteren, dat zullen dus ook wel de landen zijn waar ze naartoe verzenden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbfL7tiD8JUaGT3XkbAyIccbupU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3sApNdOTZAnf8ENhTv7fGe0u.png?f=user_large

Eigenlijk is een drop met 325 kaarten voor zoveel landen gewoon een grap, je komt er zonder voorkennis gewoon niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:45

Hupske

AFCA

Vraag mij dan af hoe groot in andere landen het succes is. Voor mijn gevoel gaan er een hoop kaarten naar Nederlanders toe. Bij vv zitten er bijvoorbeeld al 500+ in de wachtrij tegenwoordig :P

Heb de prachtige kortingscode voor Xbox game pass al binnen van AMD bij de aankoop van de 6800xt. Joepie.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:47
Hupske schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:16:
Vraag mij dan af hoe groot in andere landen het succes is. Voor mijn gevoel gaan er een hoop kaarten naar Nederlanders toe. Bij vv zitten er bijvoorbeeld al 500+ in de wachtrij tegenwoordig :P

Heb de prachtige kortingscode voor Xbox game pass al binnen van AMD bij de aankoop van de 6800xt. Joepie.
Denk sowieso dat het vooral west-europe gaat zijn, denk dat de hoeveelheid mensen die 500-1000€ aan een grafische kaart kunnen geven in de meeste (oost/zuid)-europese landen een pak kleiner is...

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:28
izzet3838 schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 08:58:
[...]

Denk sowieso dat het vooral west-europe gaat zijn, denk dat de hoeveelheid mensen die 500-1000€ aan een grafische kaart kunnen geven in de meeste (oost/zuid)-europese landen een pak kleiner is...
er wordt daar wel gemined ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Robkazoe schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 16:08:
Iemand enig idee hoeveel units er beschikbaar waren?
Zijn al wel wat aantallen genoemd, maar niet volledig.

150x 6700XT
50x 6800
50x 6800XT
75x 6900XT

Zelfs de 67XT was binnen een 2 minuten weg deze drop, niet gek met die mini aantallen.

Helaas niet veel informatie over de warehouse stock, er is nog wel voorraad voor een aantal weken als ze deze aantallen aanhouden. Maar de vraag of AMD überhaupt nog drops blijft doen wordt steeds actueler.

offtopic:
En dan heb je inderdaad de post op HWluxx (deze week al 700 users, die gaat rustig over de 1000 heen volgende keer). Op Reddit loopt ook een draadje, maar daar wordt lekker censuur in toegepast.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hupske schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 21:16:
Vraag mij dan af hoe groot in andere landen het succes is. Voor mijn gevoel gaan er een hoop kaarten naar Nederlanders toe. Bij *knip* zitten er bijvoorbeeld al 500+ in de wachtrij tegenwoordig :P

Het gros gaat naar NL/DE. Deze week was DE ook zeer succesvol dankzij de persoon die jij hier noemt.

@kiiv3H Die lijst is niet correct. Je kunt eigenlijk alleen in BE/NL/FR/DE bestellen tijdens een drop. De andere landen worden vaak geannuleerd of krijg je een foutmelding tijdens afrekenen. Er is een reden dat er opkopers op MP zijn die alles richting Tsjechië en Slowakije rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeArmeStudent
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-05-2024
Postman schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:46:
[...]

Zijn al wel wat aantallen genoemd, maar niet volledig.

150x 6700XT
50x 6800
50x 6800XT
75x 6900XT

Zelfs de 67XT was binnen een 2 minuten weg deze drop, niet gek met die mini aantallen.

Helaas niet veel informatie over de warehouse stock, er is nog wel voorraad voor een aantal weken als ze deze aantallen aanhouden. Maar de vraag of AMD überhaupt nog drops blijft doen wordt steeds actueler.
Dus voor heel Europa zijn er per week tussen de 300 en 400 kaarten beschikbaar via de site van AMD zelf?
Dat zijn er dus ongeveer 20000 per jaar! :?

Er blijven vanaf Azie dus heel veel kaarten aan de strijkstok hangen, anders zouden ze er nooit miljoenen per jaar van kunnen verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steve Seagul
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 20:57
Afgelopen weken is de drop in aantallen drastisch verminderd. Deze aantallen waren voorheen 3x zoveel. Dus die 20.000 stuks is geen vergelijk op jaar basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

In ieder geval moeten de meeste die wel hebben kunnen bestellen inmiddels een track en tracé hebben ontvangen.
Mijn 6800xt is in ieder geval al overhandigd bij DHL :) wederom het geluk in mijn regio dat het geen zakelijke zending is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Husky_
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-09 07:38
Mocht een van jullie geen kaart hebben kunnen krijgen bij de AMD drop, nog op zoek zijn en genoegen nemen met een Sapphire kaart, ik heb zojuist bij twee webshops nieuwe voorraad gevonden :D
(Weet niet of dat ik deze mag benoemen ivm. regels, maar nu is het moment om weer eens te gaan kijken! Succes! :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Voorraad is geen probleem. Die is er wel. Alleen een 6800(xt) voor 1200-1400 euro is wel een probleem voor de meeste :p

Linkjes plaatsen van een webshop waar voorraad is mag je posten. Wees er wel op voorbereid dat je kritiek kan krijgen van sommige als de prijs te hoog is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steve Seagul
  • Laatst online: 29-09 20:57
Sapphire Nitro+ vind ik persoonlijk altijd hele mooie kaarten. Daar zou ik dan ook gelijk mijn AMD 6800 voor inruilen wanneer ik daar een 6800xt Nitro voor een redelijke prijs voor kan omruilen/vervangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 17:54

Skyline GT-R

RB26DETT

Steve Seagul schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 16:39:
Sapphire Nitro+ vind ik persoonlijk altijd hele mooie kaarten. Daar zou ik dan ook gelijk mijn AMD 6800 voor inruilen wanneer ik daar een 6800xt Nitro voor een redelijke prijs voor kan omruilen/vervangen.
Gezien de huidige marktwaarde van een RX 6800 hoeft dat geen overdreven dure upgrade te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkkoe
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 07:56
Afgelopen donderdag samen met een maat beide een kaart gescoord.
Zijn kaart is inmiddels al binnen en was te volgen met DHL.
Mijn bestelling heb ik rond vrijdagavond bevestigd gekregen met DHL track en trace.
Als ik die track en trace nu gebruik kan hij de zending niet vinden, ook niet via de link op de AMD site.

Meer mensen deze ervaring?
Is het nog geduldig afwachten of moet ik hiervoor ergens contact opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:32
Melkkoe schreef op maandag 1 november 2021 @ 13:36:
Afgelopen donderdag samen met een maat beide een kaart gescoord.
Zijn kaart is inmiddels al binnen en was te volgen met DHL.
Mijn bestelling heb ik rond vrijdagavond bevestigd gekregen met DHL track en trace.
Als ik die track en trace nu gebruik kan hij de zending niet vinden, ook niet via de link op de AMD site.

Meer mensen deze ervaring?
Is het nog geduldig afwachten of moet ik hiervoor ergens contact opnemen?
Hier kan je de actuele status van je order opvragen. En de dag is nog niet voorbij natuurlijk. Gewoon even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkkoe
Lumics schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:04:
[...]

Hier kan je de actuele status van je order opvragen. En de dag is nog niet voorbij natuurlijk. Gewoon even geduld hebben.
Daar heb ik het ook geprobeerd inderdaad.
Als ik de tracking link open komt hij met dezelfde melding "OEPS, we hebben geen zending gevonden."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lumics
Melkkoe schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:14:
[...]

Daar heb ik het ook geprobeerd inderdaad.
Als ik de tracking link open komt hij met dezelfde melding "OEPS, we hebben geen zending gevonden."
Vreemd, bedrag wel afgeschreven, alle confirmations binnen? Je kan een account maken bij DHL en dan zie je direct wat voor zendingen er voor jou zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melkkoe
Lumics schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:29:
[...]

Vreemd, bedrag wel afgeschreven, alle confirmations binnen? Je kan een account maken bij DHL en dan zie je direct wat voor zendingen er voor jou zijn.
Bedankt voor de tips en snelle reacties. Zojuist is er eindelijk een status van mijn pakket: "Verwerkt in het sorteercentrum 1 NOV. 14:27".

Kan niet wachten tot hij geleverd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Melkkoe schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:51:
[...]

Bedankt voor de tips en snelle reacties. Zojuist is er eindelijk een status van mijn pakket: "Verwerkt in het sorteercentrum 1 NOV. 14:27".

Kan niet wachten tot hij geleverd wordt!
Waarschijnlijk vrijdag niet opgehaald/vergeten en nu pas aangekomen bij DHL. Zal morgen dus wel verschijnen.

Welke kaarten hebben jullie weten te bemachtigen trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:27
Ik heb zojuist voor een 6800XT MB garantie aangevraagd voor iemand anders. Ik krijg nu dit als antwoord van AMD
I understand you wish to claim warranty on your faulty RX 6800XT midnight black graphics card but would like to receive replacement on a different address.

Please note our system do not allow any modification to customers record once the order is submitted.

The only option is to initiate a return and you will receive refund upon RMA receiving in the warehouse. And you will have to place a new order with your new address details.

I can assist you with a private link that you can use to place a new confirmed order.

Please let me know if you wish to proceed with this option.
Ik begrijp hieruit dat ze een privé link waar ik gegarandeerd een nieuwe kaart kan bestellen? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabrainz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 13:10
joepiesaus schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:39:
Ik heb zojuist voor een 6800XT MB garantie aangevraagd voor iemand anders. Ik krijg nu dit als antwoord van AMD

[...]

Ik begrijp hieruit dat ze een privé link waar ik gegarandeerd een nieuwe kaart kan bestellen? Iemand ervaring hiermee?
Daar lijkt het wel op ja. Alleen is de kans dat je een MB terug kunt kopen nihil.
Edit, toevoeging: Er zijn ook al anderen geweest die inderdaad zo'n privé link gehad hebben om verschillende redenen, maar erg snel geven ze die niet uit.

[ Voor 14% gewijzigd door dabrainz op 02-11-2021 08:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
joepiesaus schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 08:39:
Zoals @dabrainz al zegt is dit al een keer eerder gedaan bij een Tweaker op de Discord server.

En wat iedereen lijkt te vergeten is dat er nog ongeveer 90 stuks op voorraad liggen in het magazijn van de MB versie. Dit leek toen al een soort RMA voorraad te zijn en dat lijkt het nu dus ook te worden.

Wel vreemd dat ze niet 1 op 1 meer ruilen maar je opnieuw laten kopen. Je verliest dan sowieso tweemaal de verzendkosten (worden niet vergoed, zowel die van jezelf als die van de originele order), betaald nog eens extra voor de huidige koers (en ja die is nu op het hoogtepunt) plus weer opnieuw verzendkosten. Alles bij elkaar ben je zo 40-50 euro extra kwijt. |:(

Edit: het is een privé link die gekoppeld is aan je e-mailadres. Is ook maar eenmalig te gebruiken. Systeem is dus waterdicht qua hacks, maar niet qua medewerkers van Digital River (link komt uiteindelijk ook van DR, kans bestaat trouwens dat ze je telefonisch gaan contacten om je gegevens te controleren).

[ Voor 14% gewijzigd door Postman op 02-11-2021 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkkoe
Postman schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 01:08:
[...]

Waarschijnlijk vrijdag niet opgehaald/vergeten en nu pas aangekomen bij DHL. Zal morgen dus wel verschijnen.

Welke kaarten hebben jullie weten te bemachtigen trouwens?
Zowel ik als die maat van mij hebben een 6700XT gescoord! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Maar stel;
- Je hebt een kaart gekocht en je woont op adres A.
- Je gaat verhuizen naar Adres B.
- Je kaart gaat kapot.
Moet je dan met de nieuwe bewoners van je Adres A contact opnemen om je kaart vervangen.
Dat zou echt waanzin zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door CarJunkyXL op 02-11-2021 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabrainz
CarJunkyXL schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:21:
Maar stel;
- Je hebt een kaart gekocht en je woont op adres A.
- Je gaat verhuizen naar Adres B.
- Je kaart gaat kapot.
Moet je dan met de nieuwe bewoners van je Adres A contact opnemen om je kaart vervangen.
Dat zou echt waanzin zijn.
Dat, óf toch de verzendkosten en inflatie betalen. Dan kun je gewoon een nieuwe bestellen zolang het geen MB is. Al kan ik me voorstellen dat ze dit vooral nú doen nu er zoveel doorverkocht wordt.

Hoeveel mensen verhuizen er de komende twee jaar? Dat zal toch wel een klein deel zijn, van hoeveel van die mensen zal de kaart kapot gaan? Dat zal nog wel een kleiner deel zijn. Dus het is vast een afweging over hoeveel mensen ze verwachten dat hier problemen mee gaan krijgen tegenover het voor de doorverkoop lastiger te maken om te laten repareren. Wat natuurlijk eigenlijk gewoon waanzin is, maar dat is de markt nu ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dabrainz schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 12:35:
[...]

Dat, óf toch de verzendkosten en inflatie betalen. Dan kun je gewoon een nieuwe bestellen zolang het geen MB is. Al kan ik me voorstellen dat ze dit vooral nú doen nu er zoveel doorverkocht wordt.

Hoeveel mensen verhuizen er de komende twee jaar? Dat zal toch wel een klein deel zijn, van hoeveel van die mensen zal de kaart kapot gaan? Dat zal nog wel een kleiner deel zijn. Dus het is vast een afweging over hoeveel mensen ze verwachten dat hier problemen mee gaan krijgen tegenover het voor de doorverkoop lastiger te maken om te laten repareren. Wat natuurlijk eigenlijk gewoon waanzin is, maar dat is de markt nu ook.
Helaas lijkt AMD helemaal geen RMA omruilen meer uit te voeren. Klakkeloos opsturen en hetzelfde product op het oorspronkelijke adres verwachten zou ik dan ook niet doen nu. Al meerdere verhalen gezien van mensen die een refund kregen bij een defect product. En de boodschap dat je het volgende week opnieuw kunt proberen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dabrainz
Postman schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:03:
[...]

Helaas lijkt AMD helemaal geen RMA omruilen meer uit te voeren. Klakkeloos opsturen en hetzelfde product op het oorspronkelijke adres verwachten zou ik dan ook niet doen nu. Al meerdere verhalen gezien van mensen die een refund kregen bij een defect product. En de boodschap dat je het volgende week opnieuw kunt proberen. :X
Het ging hierbij om een privélink toch? Dat je hem terug moet sturen, een refund krijgt en dat je vervolgens middels een privélink een nieuwe kunt bestellen. Misschien dat ze via die weg toch nog MB's verkopen voor RMA, aangezien ze er toch wat op voorraad gehouden hebben, waarschijnlijk voor RMA.

Al vervangen ze niet eens altijd de hele videokaart via RMA, maar repareren ze ze ook regelmatig. Mijn RX480 is ook binnen garantie weggeweest voor RMA, die kreeg ik gewoon gerepareerd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:54

OMD

Waarom is eigenlijk de 6900xt aantrekkelijker geprijsd dan een 6800xt in 2e hands land? Is daar een speciale reden voor?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

omdat het over het algemeen beter verkrijgbaar is dan de 6800xt

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

OMD schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:19:
Waarom is eigenlijk de 6900xt aantrekkelijker geprijsd dan een 6800xt in 2e hands land? Is daar een speciale reden voor?
Omdat de RX 6800 en RX 6800 XT zeer gegeerd zijn bij de ETH miners en de RX 6900 XT vele minder...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brecht35
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 19:29
Skyline GT-R schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:40:
[...]

Omdat de RX 6800 en RX 6800 XT zeer gegeerd zijn bij de ETH miners en de RX 6900 XT vele minder...
Mits de juiste settings minet de 6900XT quasi hetzelfde als de 6800XT. De gemiddelde miner weet dit echter (nog) niet. Source: ik heb iemand z'n settings gezien, hashrate was ongeveer 1-2 MH minder(volgens hem was het nog niet 100% optimized) dan de 6800XT, wattage was zo goed als gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
Brecht35 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:52:
[...]

Mits de juiste settings minet de 6900XT quasi hetzelfde als de 6800XT. De gemiddelde miner weet dit echter (nog) niet. Source: ik heb iemand z'n settings gezien, hashrate was ongeveer 1-2 MH minder(volgens hem was het nog niet 100% optimized) dan de 6800XT, wattage was zo goed als gelijk.
hoeveel MH / watt was dat dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R

Skyline GT-R

RB26DETT

Normaal halen die 3 kaarten allemaal min of meer dezelfde hashrate aangezien ze allemaal beschikken over dezelfde geheugen setup. 256bits bus met 16Gbps GDDR6.

Het grote verschil is dat een RX 6900 XT meer verbruikt dan een RX 6800 XT en zeker vergeleken met een RX 6800.

Echter geloof ik niet dat een miner 1300EUR zal betalen voor een RX 6800 als je voor minder een RX 6900 XT kan kopen…

Maar dit lijkt me wel voldoende offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Op hardwareluxx forum valt te lezen dat AMD of DigitalRiver blijkbaar experimenteren met aanpassingen om de scripters en bots een hak te zetten: https://www.hardwareluxx....sen.1295502/post-28791487
Misschien maken "normale" mensen dus een betere kans dan de vorige weken. Een mens kan hopen.

Hoe zit het met de droptijd nu we naar winteruur zijn omgeschakeld? Begint de drop nu rond 15u lokale tijd ipv 16u?

[ Voor 10% gewijzigd door RuddyMysterious op 04-11-2021 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
RuddyMysterious schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:12:
Op hardwareluxx forum valt te lezen dat AMD of DigitalRiver blijkbaar experimenteren met aanpassingen om de scripters en bots een hak te zetten: https://www.hardwareluxx....sen.1295502/post-28791487
Misschien maken "normale" mensen dus een betere kans dan de vorige weken. Een mens kan hopen.

Hoe zit het met de droptijd nu we naar winteruur zijn omgeschakeld? Begint de drop nu rond 15u lokale tijd ipv 16u?
Laten we hopen dat ze de boel eens aanzienlijk wijzigen.
Het hoeft op zich niet al te complex te zijn, als ze maar op tijd veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 19:29
BigTasty schreef op woensdag 3 november 2021 @ 19:41:
[...]

hoeveel MH / watt was dat dan?
Ik weet het niet vanbuiten en kan het niet meteen terugvinden, maar het was quasi hetzelfde als de 6800XT.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:11
Mining discussies kunnen hier heen.

[Mining] Het grote cryptocurrency mining topic

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• magatsu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 12:48
CAT codes changed:
16 - 6700 XT
15 - 6800
16 - 6800 XT
15 - 6800 XT MB
16 - 6900 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrordin
  • Laatst online: 13-09 09:25
Heb ik vanmiddag een kans om een 6900xt te scoren als ik geen scripts of iets heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
Mirrordin schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:22:
Heb ik vanmiddag een kans om een 6900xt te scoren als ik geen scripts of iets heb?
Dat hangt er vanaf of AMD iets aan de shop heeft gesleuteld waardoor de bestaande scripts nutteloos zijn.

Indien nee, waarschijnlijk weinig kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:54

OMD

Mirrordin schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:22:
Kans heb je altijd maar die schurkt in dit geval wel tegen de 0% grens aan :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Er is gemeld op het duits forum dat de betrokken partijen in de kunst der voorsteken druk bezig zijn met knutselen aan hun bouwsel, dus de kans bestaat dat het deze keer weer "noppes, nada" gaat worden voor de gewone sterveling.

We wachten vol spanning af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrordin
Jammer! :'(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
IceTeaGX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:24:
[...]

Dat hangt er vanaf of AMD iets aan de shop heeft gesleuteld waardoor de bestaande scripts nutteloos zijn.

Indien nee, waarschijnlijk weinig kans.
Het lijkt erop dat AMD/Queue-IT nu een ticketId aan een IP koppelt, waardoor de ticketpool scripts nutteloos worden.

Geen idee hoe het dit maal gaat, maar ik denk dat men dit maal meer kans maakt dan afgelopen weken.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Laatst online: 15-09 10:56
Bereid je maar voor op een implementatiefout en een drop om 21:45 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Ik duim met beide duimen. Mag hopen dat mensen met meer dan twee duimen minder kans hebben dit keer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09 17:46
Richh schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:36:
[...]

Het lijkt erop dat AMD/Queue-IT nu een ticketId aan een IP koppelt, waardoor de ticketpool scripts nutteloos worden.

Geen idee hoe het dit maal gaat, maar ik denk dat men dit maal meer kans maakt dan afgelopen weken.
Zou op zich wel mooi zijn dan ze dat nu doen. Maakt het ook eerlijker voor mensen en zou meteen zorgen dat iemand met 100 tabs net zoveel kans heeft dan iemand met 2 tabs open. Enig nadeel is dat als mensen nog toegang hebben tot een botnet dat die nu de grootste kansen hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
Richh schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:36:
[...]

bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kiiv3H
  • Niet online
Volgens iemand op het forum van onze Duitse vrienden bestaat de drop vandaag uit 75x 6900XT, 50x 6800XT en 150x 6700XT. Lijkt dus gewoon weer een teleurstelling te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
kiiv3H schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:14:
Volgens iemand op het forum van onze Duitse vrienden bestaat de drop vandaag uit 75x 6900XT, 50x 6800XT en 150x 6700XT. Lijkt dus gewoon weer een teleurstelling te gaan worden.
Verhaal van postman klopt dus. Ook de voorraad van AMD in het Europese warehouse begint op te raken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03:44
De cookie die je krijgt. Daar staat een IP hash in.
Wat ze er mee gaan doen gaan we later vandaag zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lightningCAT
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06-2023
Jongens, misschien dat dit helpt..? Kwam er net achter dat AMD gebruik maakt van de Queue IT service (https://queue-it.com/).

#1. Laad de AMD store page via wifi op je mobiele telefoon.
#2. Disable wifi connectie, enable mobiele data.
#4. Reload page.
#5. Dan krijg je een Queue IT error page. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
lightningCAT schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:58:
Jongens, misschien dat dit helpt..? Kwam er net achter dat AMD gebruik maakt van de Queue IT service (https://queue-it.com/).

#1. Laad de AMD store page via wifi op je mobiele telefoon.
#2. Disable wifi connectie, enable mobiele data.
#4. Reload page.
#5. Dan krijg je een Queue IT error page. :)
Dat systeem hadden we daarvoor toch ook al? Je ziet op de Queue IT website zelfs hetzelfde poppetje als wat je normaal in de wachtbalk voorbij ziet komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Robkazoe op 04-11-2021 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 29-09 15:58
Ik zie geen tijd meer hoe ver ik de wachtrij sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 15:13

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mn wachttijd is zo lang dat er niet eens een tijd opstaat momenteel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57

DoctorV64

Cosmopoliet

een uur wachttijd ....

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skaylars
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 17:18
F5 dan zul je de klassieke "More than an hour" zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 13:12
more than an hour :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrordin
meer dan een uur wachten, lekker dan! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 14:02

GekkeR

key = key

More than an hour, helaasch.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

skaylars schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:06:
F5 dan zul je de klassieke "More than an hour" zien :)
Gewoon wachten hielp ook. Ook more then one hour :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
6800 XT is al op, 6700 XT is volgens mij ooka l op. 6900 XT lijkt nog wel beschikbaar te zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Robkazoe op 04-11-2021 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
Robkazoe schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:07:
6800 XT is al op, 6700 XT is volgens mij ook al op.
maw er zijn geen extra beveiligingen geïmplementeerd.

15:10 en paused

[ Voor 4% gewijzigd door IceTeaGX op 04-11-2021 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
IceTeaGX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:08:
[...]

maw er zijn geen extra beveiligingen geïmplementeerd.
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0linskie
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07 18:56
The Line is paused....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Message last updated: 9:10 AM CDT
All Graphics Cards Have Sold Out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:57

DoctorV64

Cosmopoliet

en alle gfx cards sold out..
Zucht, gewoon blijven proberen, maar toch heb ik het idee dat het op een normale manier proberen te kopen het niet lukt.

[ Voor 68% gewijzigd door DoctorV64 op 04-11-2021 15:14 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
Order confirmation 6700xt 15:06.28 (Paypal). Oude werkwijze werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 22:45
8)7 ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Lumics schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:11:
Order confirmation 6700xt 15:06.28 (Paypal). Oude werkwijze werkt nog steeds.
En wat is precies deze oude werkwijze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0linskie
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07 18:56
Ach ja, kunnen we maandag weel een paar AMD GPU's in de V&A zien voor MSRP +100-200€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bgdvxngw_cxPEKTQSh9ms9ts8CY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Curebi9sW6T8UVzDrs7AZmm4.jpg?f=user_large

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Master Jeff schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:12:
[...]
En wat is precies deze oude werkwijze :)
Zie rode vlak in dit topic: "Bespreken en het delen van scripts is verboden."

Dit topic moet gewoon op slot óf geen beperkingen op discussies, elke donderdag is nu een kopie van de vorige waarbij de antwoorden niet besproken mogen worden :)

[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 04-11-2021 15:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:53
Tweede keer dat ik dit jaar een AMD kaart nodig heb en het lijkt ook weer opnieuw bij de eerste poging gelukt te zijn. Ik zeg lijkt, want het kan dat ze de order annuleren, omdat ik 5 maanden geleden eenzelfde exemplaar heb besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Paprika schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:19:
Tweede keer dat ik dit jaar een AMD kaart nodig heb en het lijkt ook weer opnieuw bij de eerste poging gelukt te zijn. Ik zeg lijkt, want het kan dat ze de order annuleren, omdat ik 5 maanden geleden eenzelfde exemplaar heb besteld.
Na 3 maanden+1dag mag je een kaart opnieuw bestellen, geen probleem dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dabrainz
p0linskie schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:13:
Ach ja, kunnen we maandag weel een paar AMD GPU's in de V&A zien voor MSRP +100-200€.
100-200? Probeer 250-600 xD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Therealkavorka
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 28-06 14:40
Manmanman al maanden om 16.00 klaar zitten om te verliezen in de videokaarten loterij. En dan nu zelfs de loterij missen vanwege wintertijd :F . Maar goed zo te lezen was het hele feest in 10 minuten al uitverkocht en was het waarschijnlijk weer niets geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:38
Therealkavorka schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:03:
Manmanman al maanden om 16.00 klaar zitten om te verliezen in de videokaarten loterij. En dan nu zelfs de loterij missen vanwege wintertijd :F . Maar goed zo te lezen was het hele feest in 10 minuten al uitverkocht en was het waarschijnlijk weer niets geworden.
5 minuten :|

En het ging ook om kleine aantallen. Veel te klein.

[ Voor 6% gewijzigd door Lord_Dain op 04-11-2021 16:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
AMD heeft last-minute de IP controle weer teruggedraaid. Dus tijdens de drop is bijna alles richting Duitsland gegaan. Nog wel wat mensen die geluk hadden via de NL methode, maar ook daar is het gros nu Duitse users.

Zouden ze het echt IP gecontroleerd hebben zoals het vanmorgen nog leek dan was het vandaag heel anders gelopen.
Lord_Dain schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:09:
[...]

5 minuten :|

En het ging ook om kleine aantallen. Veel te klein.
Maak daar maar nog minuut van voor de 6800XT en 6700XT en een 2-3 minuten voor de 6900XT. Zo snel ging het weg vandaag.

[ Voor 32% gewijzigd door Postman op 04-11-2021 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juscha
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-09 20:05
Hier 6700xt cancel. 2 maanden en 2 dagen geleden ook besteld dus dit termijn is dus niet voldoende.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
juscha schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:56:
Hier 6700xt cancel. 2 maanden en 2 dagen geleden ook besteld dus dit termijn is dus niet voldoende.
Ze zijn massaal aan het annuleren nu. Elke order lijkt wel handmatig gecontroleerd te worden. Denk echt omdat ze dus last minute die IP check hebben moeten laten varen.

Ben je trouwens helemaal zelf door de wachtrij gekomen of met hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:50
stin00 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:17:
[...]

Zie rode vlak in dit topic: "Bespreken en het delen van scripts is verboden."

Dit topic moet gewoon op slot óf geen beperkingen op discussies, elke donderdag is nu een kopie van de vorige waarbij de antwoorden niet besproken mogen worden :)
Niet dat ik het meer nodig heb maar vroeger werd het wel besproken, waarom is het verboden geworden als het juist mensen helpt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
Daniel. schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:45:
[...]

Niet dat ik het meer nodig heb maar vroeger werd het wel besproken, waarom is het verboden geworden als het juist mensen helpt.
Aanvankelijk waren scripts die hier geplaatst en besproken werden A; gratis en was B; de code voor iedereen vrij inzichtelijk.

Toen de wachtrij geintroduceerd werd, was het enige nog breed verkrijgbare script dat je een voordeel gaf zowel betaald als ondoorzichtig; tweakers had weinig zin daar het platform voor te zijn. Een flinke flame war tussen voor- en tegenstanders van het gebruik van het script was de druppel.

Het maakt met de huidige drop aantallen overigens weinig uit; er zitten inmiddels meer dan twee keer zoveel mensen alleen al in de wachtrij van het desbetreffende script als dat er kaarten beschikbaar zijn en het lijkt erop dat ook dat script de functionaliteit gaat verliezen, maar dat is nog niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
  • Laatst online: 13:48
Echt bizar dat amd dit idiote systeem nog niet verwijderd heeft. Sinds dit systeem is ingevoerd heb ik nog nooit een timer gezien van minder als 65 minuten.

Kansloos dus en dat met meerdere browsers telefoons en tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
computerjunky schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:08:
Echt bizar dat amd dit idiote systeem nog niet verwijderd heeft. Sinds dit systeem is ingevoerd heb ik nog nooit een timer gezien van minder als 65 minuten.

Allemaal hetzelfde IP adres toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:11
computerjunky schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:08:

Sinds wanneer zitten er 65 minuten in een uur?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Postman schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:29:
[...]

Is er een link tussen je IP en het feit dat je altijd een lange timer krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:53
Postman schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:16:
AMD heeft last-minute de IP controle weer teruggedraaid. Dus tijdens de drop is bijna alles richting Duitsland gegaan. Nog wel wat mensen die geluk hadden via de NL methode, maar ook daar is het gros nu Duitse users.

Zouden ze het echt IP gecontroleerd hebben zoals het vanmorgen nog leek dan was het vandaag heel anders gelopen.

[...]

Maak daar maar nog minuut van voor de 6800XT en 6700XT en een 2-3 minuten voor de 6900XT. Zo snel ging het weg vandaag.
Speelt een ip check bots niet nog meer in de hand? Dan krijg je immers weer dat de bots met ip proxies alle voorraad opkopen.

Tenzij er niet genoeg bot gebruikers zijn om in genoeg unieke adressen etc te kunnen voorzien uiteraard, maar als de trucjes van nu niet meer werken verschuift die hele beweging toch naar een nieuw platform (= proxy bots).

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 05-11-2021 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juscha
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-09 20:05
Postman schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:29:
[...]

Ze zijn massaal aan het annuleren nu. Elke order lijkt wel handmatig gecontroleerd te worden. Denk echt omdat ze dus last minute die IP check hebben moeten laten varen.

Ben je trouwens helemaal zelf door de wachtrij gekomen of met hulp?
Nee zonder hulp gaat het helaas niet meer lukken. Ook met hulp moet je nog veel geluk hebben en heel snel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandwalker
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 12:41
juscha schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:15:
[...]

Nee zonder hulp gaat het helaas niet meer lukken. Ook met hulp moet je nog veel geluk hebben en heel snel zijn
Dat is wel jammer. Dit is toch de enige plek waar je voor min of meer normale prijzen nog een grafische kaart kon scoren. Vuurvliegje has een script wat je best kon helpen, tegelijkertijd zie je dat gezien de financiele belangen voor onder andere miners, er vast wel meer partijen zijn die hetzelfde doen. Waarmee de drop toch meer een bots battle is geworden.
Ze zouden er op dit moment beter een loterij van kunnen maken. Je schrijft je in op een kaart tussen 14:00 en 15:00 en betaalt en om 16:00 krijg je te horen of je hebt gewonnen. Als je niet hebt gewonnen wordt je reservering geannuleerd. Ik wens de bots veel sterkte bij het creeeren van een kredietpostie die ze toestaat 100 keer mee te loten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
juscha schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:15:
[...]

Het is een theorie dat ze bij AMD/DR nu al controle doen van hoe je aan de toegang tot de winkel bent gekomen. Dan zouden ze ook op andere manieren je IP kunnen controleren, die informatie wordt namelijk al sinds 18 november 2020 naar ze gestuurd bij het plaatsen van je bestelling.
Jouw IP komt dan niet overeen met de gegevens die uit de wachtrij komen en dus word je bestelling geannuleerd.
Nogmaals dit is een theorie, maar de geruchten hierover zijn er al een aantal weken en alles wees er gisteren voor de drop op dat het ook daadwerkelijk geïmplementeerd was.

[ Voor 21% gewijzigd door Postman op 05-11-2021 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paprika schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:10:
[...]

Speelt een ip check bots niet nog meer in de hand? Dan krijg je immers weer dat de bots met ip proxies alle voorraad opkopen.

Tenzij er niet genoeg bot gebruikers zijn om in genoeg unieke adressen etc te kunnen voorzien uiteraard, maar als de trucjes van nu niet meer werken verschuift die hele beweging toch naar een nieuw platform (= proxy bots).
Ja en nee. Het is namelijk niet makkelijk om een toegang tot de shop te koppelen aan de correcte proxy. Daarnaast zijn proxies veelal niet geschikt voor het plaatsen van de bestellingen, je hebt namelijk een ReCaptcha score van 0 en dus kun je geen order plaatsen bij AMD. Alleen de echt dure bots/proxies kunnen hier een omweg voor hebben, maar again dan praat je over ongeveer een paar honderd euro aan proxies alleen per AMD drop. Zoveel is de resale en succes kans nu ook weer niet, dus zal het merendeel van de botters al snel afhaken.

Je ziet ook dat de drop aantallen ver achterblijven, ondanks dat er wel voorraad in het magazijn is. Dit kan ook duiden dat AMD weet dat er problemen zijn en een absoluut minimum in handen van bots wil laten vallen (en die orders handmatig te controleren/blacklisten). Zie de huidige drops dus als een honey pot zodat ze alle botters permanent buiten de deur kunnen houden :P

[ Voor 15% gewijzigd door Postman op 05-11-2021 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Postman schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:40:
Het is een theorie dat ze bij AMD/DR nu al controle doen van hoe je aan de toegang tot de winkel bent gekomen. Dan zouden ze ook op andere manieren je IP kunnen controleren, die informatie wordt namelijk al sinds 18 november 2020 naar ze gestuurd bij het plaatsen van je bestelling.
Jouw IP komt dan niet overeen met de gegevens die uit de wachtrij komen en dus word je bestelling geannuleerd.
Interessant!

Ik heb in september mijn 6700XT kunnen scoren via zo'n enter-the-void link van VV. Het script had er niks mee te maken, wel het feit dat ik de queue heb kunnen skippen dankzij die link.

Mijn order was de allereerste op dit adres en is niet geannuleerd geweest, gelukkig voor mij.

In al de tijd dat ik mee gedaan heb, was mijn kortste wachtrij een tiental minuten, wat werd verlengd wegens te veel mensen die hun sessie te lang openhielden. Op legitieme wijze ben ik nog nooit op tijd in de shop geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Postman schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:29:
[...]

Nope op telefoons bewust op 4g om een ander ip te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
Bad Brains schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:45:
[...]

Sinds wanneer zitten er 65 minuten in een uur?
Altijd > als een uur.

Meestal klik ik het meteen dicht want bij de langste drops was het binnen 25 minuten al weg. Dat is dan ook het enige voordeel. Je hoeft je tijd niet te verdoen. Je weet meteen dat je de pot op kan.

Maar goed ik heb het idee dat de drops wel over zijn en de chips op zijn.
Er is ondertussen geen reden meer om zo een lage productie te hebben en het op zijn van de chips is dan volgens mij de hoofd reden.

En dan moeten we het nog een jaar uit zingen tot de volgende serie kaarten of intel moet een verassing zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door computerjunky op 05-11-2021 11:27 ]

Pagina: 1 ... 248 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord