Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 13:45
Skating_vince schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:06:
@Vuurvli3gje - klopt het dat het script momenteel niet werkt (v0.5.1)? Zowel in FireFox (via een bookmark) of via Chrome (bookmark of TamperMonkey) verschijnen er geen knoppen en zie ik fouten in de console. Ik kan de fouten delen als je daar iets aan hebt!

@Postman Hoe kan ik aan jouw script komen? De laatste versie die ik flink wat pagina's terug kan vinden is zo te zien de rick roll versie haha.

Ik wil alvast oefenen om donderdag klaar te staan, mocht er weer een drop zijn!
hier hetzelfde, was afgelopen week ook al niet OK. Heeft iets te maken met de (gratis) hosting welke hij gebruikt. Add to cart is tot heden betrouwbaarder, ik heb het niet rick-roll script nog wel maar ik laat de eer aan @Postman om deze met je te delen.
@Vuurvli3gje zorgt er meestal wel voor dat z'n script op donderdagmiddag wel werkt.

Maak het niet te gek met "oefenen" gezien de botmanager graag random bans uitdeelt. Wil je het hele process een keer doorlopen bestel een CPU.

Betwijfel of het oefenen veel zin heeft.
Ik kan het process met mn ogen dicht doorlopen inmiddels, maar met de random 403's, de 503-fests en de ~60 seconden tijd welke we hebben gehad baart oefening geen kunst helaas.
Beste wat je kunt doen, kom gezellig in de discord, en maak op donderdagmiddag nieuwe vrienden. Discord draait ook redelijk met een iGPU 8)7
GAEvakYD schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat je toch iets fout doet. Het script van vuurvliegje doet het hier prima in Chrome via de Bookmark optie.

Het script van Postmark post hij vaak op woensdag of donderdagochtend voor leden only. Daarna offline omdat anders niet tweakers aan de haal gaan met het script. Ik weet eigenlijk niet of Postmark het script nog bijhoud. Volgens mij gaf hij twee weken geleden aan ermee te stoppen.
welke versie gebruik je?

[ Voor 23% gewijzigd door kid1988 op 12-07-2021 11:25 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Rzarect0r schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:41:
[...]

Het staat ook gewoon in de topic start aangegeven ;)
Shame on me. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07
Postman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:29:
Ik zal komende woensdag weer het script plaatsen, zie dat er toch nog behoefte aan is.
Top, dank voor de inspanning. Ik prefereer jouw script boven die van vuurvliegje omdat de code leesbaar is en minder magie gebeurd.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
GAEvakYD schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:31:
[...]

Top, dank voor de inspanning. Ik prefereer jouw script boven die van vuurvliegje omdat de code leesbaar is en minder magie gebeurd.
De echte magie is natuurlijk wat er met DHL tussen 08:00 en 18:00 gebeurt ;-)

edit: zowel de verdwijntruuk als de bezorging van een kaart 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door kid1988 op 12-07-2021 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
f4stf0rw4rd schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:21:
[...]

Bijzonder. Ik krijg net gewoon een tijdslot van 2 uur van DHL na eerst een tijdslot tussen 14:00 en 18:00 te hebben gekregen.
Er is een bepaalde regio in Nederland waar DHL zakelijk de boel doorstoot naar de consumententak, dit leek voorheen Nijmegen te zijn.

Voor de rest is het inderdaad alleen 8u tot 18u met ook geen mogelijkheid voor pakketpunt en alles. Staat dit trouwens niet in de topicstart? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
GAEvakYD schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:20:
[...]

Ik denk dat je toch iets fout doet. Het script van vuurvliegje doet het hier prima in Chrome via de Bookmark optie.

... SNIP...
Hmm, gek - geen idee wat ik dan verkeerd doe....
kid1988 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:21:
[...]

hier hetzelfde, was afgelopen week ook al niet OK. Heeft iets te maken met de (gratis) hosting welke hij gebruikt. Add to cart is tot heden betrouwbaarder, ik heb het niet rick-roll script nog wel maar ik laat de eer aan @Postman om deze met je te delen.
@Vuurvli3gje zorgt er meestal wel voor dat z'n script op donderdagmiddag wel werkt.

Maak het niet te gek met "oefenen" gezien de botmanager graag random bans uitdeelt. Wil je het hele process een keer doorlopen bestel een CPU.

Betwijfel of het oefenen veel zin heeft.
Ik kan het process met mn ogen dicht doorlopen inmiddels, maar met de random 403's, de 503-fests en de ~60 seconden tijd welke we hebben gehad baart oefening geen kunst helaas.
Beste wat je kunt doen, kom gezellig in de discord, en maak op donderdagmiddag nieuwe vrienden. Discord draait ook redelijk met een iGPU 8)7

[...]

welke versie gebruik je?
In de Discord zit ik inderdaad ook! Goed om die in de gaten te houden. Met 'oefenen' bedoelde ik meer zien dat het werkt en eventueel de prepay vast inregelen. Dat heeft natuurlijk geen toegevoegde waarde als ik uiteindelijk met het script van Postman aan de slag ga.

Gelukkig heb ik nog twee 980s in mijn systeem en daar doet Discord het gelukkig ook op ;)! Dit systeem is alleen al een tijdje instabiel en niet 'geschikt' voor mijn nieuwe 4k scherm, dus een upgrade is erg welkom!
Postman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:29:
Ik zal komende woensdag weer het script plaatsen, zie dat er toch nog behoefte aan is.
Alvast bedankt! Ik zou er zeker blij mee zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:36
Postman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:32:
[...]

Er is een bepaalde regio in Nederland waar DHL zakelijk de boel doorstoot naar de consumententak, dit leek voorheen Nijmegen te zijn.

Voor de rest is het inderdaad alleen 8u tot 18u met ook geen mogelijkheid voor pakketpunt en alles. Staat dit trouwens niet in de topicstart? :P
Staat inderdaad in de topicstart :$

In Apeldoorn doet DHL dit blijkbaar ook dus.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:26

d3x

Frankdoc schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:59:
Bij mij is hij net geleverd! Nog steeds in een te grote doos zonder enige bubblewrap ;)
[Afbeelding]
idem... en zoals steeds staat DHL hier voor mjin deur rond 10-11h.
Grappig hoe de sku vanachter gewoon black shroud editie vermeld en voor de rest gewoon een 6800XT is.
Ik snap nog steeds hun marketing hierachter niet, maar voor AMD is het een andere SKU en ikke dus blij :9.

Over het add to card script en ouderdom.... zoalng je het postman script gebruikt met alle data lokaal (en niet via github)heb je een goede versie. Maakt niks uit of er nu nieuwere versies van komen. Het werkt op en top tot vandaag de dag. Mijn orders zijn ALLEMAAL met postman v1 script en GEEN VLAN, gewoon puur steeds op het zelfde systeempje en netwerk met een recaptcha score van 0.9. Ook voor de moeilijkere drops.

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gaHTkburltsutqH5wAqKPQWTcg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNh73jHgyN5Sj9BMfohw9eS5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Martinez- schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:38:
Fijn, dat DHL zakelijk. Kan tussen 8.00 en 18.00 uur bezorgd worden, maar ben niet de gehele dag thuis. Wat zijn de ervaringen hiermee? Leveren ze het dan ook bij een afhaalpunt af?
Het merendeel (99%?) van de kaarten wordt gewoon keurig bezorgd. Het tijdsslot blijft bizar genoeg tussen 8:00 en 18:00, alles behalve klantvriendelijk anno 2021. Bij slechts een heel klein aantal mensen is de kaart nooit bezorgd of is de kaart van duizend piek gewoon de tuin in geslingerd :+

Officieel geen levering bij buren, sommige bezorgers doen dit echter wel. Geen pakketpunt mogelijkheden. Indien niet thuis kan je het beste een briefje op de deur plakken met het vriendelijke verzoek de kaart bij de buren te bezorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 18:00

Kiswum

Gadget reviewer

TechAlf schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:38:
Semi-good news for me.

As mentioned a lot of times here AMD cannot change the address of orders but they successfully cancel my order and return the money quite quick.

I send the cancel request on Thursday and I already have the money back in my Paypal.

A little bit sad because I was looking forward for the new 6700 XT but my friendin can order now. Because the adres of the cancelled order is from Spain so...

Good luck to all and thanks for the amazing community and support here
That's great.

There might be one problem.
The address will be different for your next order, but the Paypal account, (creditcard,) e-maill address and name will/might be the same.

I hope you are able to purchase the same product again within the 2-3 months.

Canceling the order is indeed "easy" for them to do.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
d3x schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:38:
[...]

idem... en zoals steeds staat DHL hier voor mjin deur rond 10-11h.
Grappig hoe de sku vanachter gewoon black shroud editie vermeld en voor de rest gewoon een 6800XT is.
Ik snap nog steeds hun marketing hierachter niet, maar voor AMD is het een andere SKU en ikke dus blij :9.
Zoals iedereen de Midnight Black MB noemt, wat krijg je als je de interne benaming Black Shroud afkort. En wat betekend die afkorting nog meer? Juist, dat is eigenlijk ook wat de MB is.

Wat nog lachwekkender is dat een limited edition GPU beter verkrijgbaar is dan de de normale variant, sterker nog het lijkt dat de reguliere 6800XT niet meer in de drop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

stin00 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:44:
[...]

Officieel geen levering bij buren, sommige bezorgers doen dit echter wel. Geen pakketpunt mogelijkheden. Indien niet thuis kan je het beste een briefje op de deur plakken met het vriendelijke verzoek de kaart bij de buren te bezorgen.
Volgens mij ligt dit ook wel aan de bezorger. Er zijn toch geen DHL consumenten en DHL zakelijk bezorgers. Het is een bezorger die een bepaalde route heeft en de kans is groot dat het dezelfde bezorger is die het afgelopen jaar/jaren je pakketjes afgooide (in de vakantieperiode kan het uiteraard anders zijn).

Mijn pakketje werd zonder problemen bij de buren afgegeven. Het is wel jammer dat je (voor) de eerste bezorgpoging niet een pick-up-locatie kunt aangeven. Ik heb geen idee of dat bij de 2e poging wel mogelijk is. Dit is bij veel postorder bedrijven een raadsel voor mij. Soms heb je zelfs een GPS trace bij pakketjes, maar ook weer niet altijd (PostNL).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Postman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:12:
[...]

Wat nog lachwekkender is dat een limited edition GPU beter verkrijgbaar is dan de de normale variant, sterker nog het lijkt dat de reguliere 6800XT niet meer in de drop zit.
Met de huidige aantallen is het toch ook al redelijk limited :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x

d3x

Postman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:12:
[...]

Zoals iedereen de Midnight Black MB noemt, wat krijg je als je de interne benaming Black Shroud afkort. En wat betekend die afkorting nog meer? Juist, dat is eigenlijk ook wat de MB is.

Is dan de gewone 6800XT geen limited edition en een collectors item aan het worden??? nu is op v&a de prijs van de MB nog steeds hoger... misschien hebben die het allemaal mis :*) . Volume zal wederom hier weer prijs doen dalen, aantal MB op V&A is hoger en hoger.

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kid1988
d3x schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:15:
[...]

Is dan de gewone 6800XT geen limited edition en een collectors item aan het worden??? nu is op v&a de prijs van de MB nog steeds hoger... misschien hebben die het allemaal mis :*) . Volume zal wederom hier weer prijs doen dalen, aantal MB op V&A is hoger en hoger.
Limited editions zijn m.i. producten waar een gelimitieerde oplage of beschikbaarheid bekend voor is.
Collectors items zijn producten interessant voor verzamelaars (om wat voor reden dan ook).

whatever the case, fijn dat er een zwarte en een rode beschikbaar zijn.

Ik ben benieuwd hoe AMD de afweging maken voor welke shroud ze er op maken. Neem aan (natuurlijk) beschikbaarheid? maar misschien zijn de zwarte shrouds goedkoper of is er veel stock van?

Ik heb een vermoeden dat AMD gaat zorgen dat hun component stocks op raken voordat de markt weer "stabiel" is. Misschien zijn ze al door de rode shrouds heen, en zijn ze nu de zwarte aan het opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid1988 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:21:
[...]

Limited editions zijn m.i. producten waar een gelimitieerde oplage of beschikbaarheid bekend voor is.
Collectors items zijn producten interessant voor verzamelaars (om wat voor reden dan ook).

whatever the case, fijn dat er een zwarte en een rode beschikbaar zijn.

Ik ben benieuwd hoe AMD de afweging maken voor welke shroud ze er op maken. Neem aan (natuurlijk) beschikbaarheid? maar misschien zijn de zwarte shrouds goedkoper of is er veel stock van?

Ik heb een vermoeden dat AMD gaat zorgen dat hun component stocks op raken voordat de markt weer "stabiel" is. Misschien zijn ze al door de rode shrouds heen, en zijn ze nu de zwarte aan het opmaken.
Dat laatste dacht ik ook al. Ze zullen natuurlijk ook een productie gedaan hebben in een grote bulk, niet elke week een paar honderd stuks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kiswum schreef op maandag 12 juli 2021 @ 12:13:
[...]

Volgens mij ligt dit ook wel aan de bezorger. Er zijn toch geen DHL consumenten en DHL zakelijk bezorgers. Het is een bezorger die een bepaalde route heeft en de kans is groot dat het dezelfde bezorger is die het afgelopen jaar/jaren je pakketjes afgooide (in de vakantieperiode kan het uiteraard anders zijn).

Mijn pakketje werd zonder problemen bij de buren afgegeven. Het is wel jammer dat je (voor) de eerste bezorgpoging niet een pick-up-locatie kunt aangeven. Ik heb geen idee of dat bij de 2e poging wel mogelijk is. Dit is bij veel postorder bedrijven een raadsel voor mij. Soms heb je zelfs een GPS trace bij pakketjes, maar ook weer niet altijd (PostNL).
Je kunt bij DHL zakelijk geen bezorgpunt kiezen, ook niet voor een tweede bezorgdag. Ze doen zelfs maar 2 bezorgpogingen en daarna gaat het pakket retour.
Nu lijken ze wel te bezorgen bij de buren, hoewel ze dat eigenlijk niet mogen. Soms helpt het plakken van een briefje op de deur ook, dan hoeft de bezorger ook minder lang te wachten en zijn ze wat meer geneigd jou ook te helpen.

Verder zal het per regio/route verschillend zijn of het een onderscheid is tussen consumenten en zakelijk. Bij mij in de wijk is het wel degelijk een andere bezorger. Ik heb er zelfs wel 3 verschillende op 1 dag gehad, want DHL heeft ook nog een avondbezorging. Consumenten rijden vaak in de gemarkeerde DHL busjes, de zakelijke (AMD ;)) bezorger in een ongemarkeerde bus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:33
Ook bij mij vorige week in een te grote doos, gelukkig niets aan de doos van AMD zelf aan te merken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXd83DdFl5mnCe0ADOnhg37-290=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GnygI8RzwSsFCyNqSX2hIkOk.jpg?f=fotoalbum_large

En zie hier de reden, waarom ik per se voor de MB ging en niet een andere (Hoewel ik eerst keek naar de Sapphire Nitro.):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HxgdWIQhEOEQYSby47QlcDxJYwE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j9MzWasdz4tJkMALQmIneQVn.jpg?f=fotoalbum_large

Overige foto's / ervaringen zal ik wel plaatsen in het AMD Navi 2x (RX6000) Ervaringen Topic, om dit niet te veel te vervuilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x

d3x

Tirinium schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:42:
Ook bij mij vorige week in een te grote doos, gelukkig niets aan de doos van AMD zelf aan te merken:
[Afbeelding]

En zie hier de reden, waarom ik per se voor de MB ging en niet een andere (Hoewel ik eerst keek naar de Sapphire Nitro.):

[Afbeelding]

Overige foto's / ervaringen zal ik wel plaatsen in het AMD Navi 2x (RX6000) Ervaringen Topic, om dit niet te veel te vervuilen.
de reden? het ziet zwart :) zet er een deksel tegen en het ziet ook zwart :+
ik zou me eerder ergeren aan al die waardeloze lege HDD bays en een witte dvd dan een rood randje rond een GPU.

Oh en uwe dark rock staat scheef. Geen kritiek hoor gewoon ter info.

[ Voor 7% gewijzigd door d3x op 12-07-2021 18:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Tirinium schreef op maandag 12 juli 2021 @ 14:42:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Off-topic maar wel belangrijk:

Zo te zien heb je de videokaart aangesloten met één PCIE kabel vanuit de voeding die eindigt in 2 vertakkingen? Er zit een shroud voor, maar aan de kabel te zien is het een Corsair voeding.. mogelijk een RMx series. Ik zou een videokaart met hoge power draw altijd aansluiten met twee losse PCIE kabels vanuit de voeding. Zo'n 6800 XT kan zo 300w slurpen waarvan nu 75w uit het PCIE slot en de overige 225 uit in feite één kabel. Daar is een enkele kabel niet op berekent, de ATX standaard houdt eigenlijk 150w per 8-pin kabel aan. Hoewel minder mooi toch even 2 losse kabels gebruiken.. helemaal met die extreme piekbelasting die dergelijke kaarten vertonen. Moeilijk te meten, maar ze duren lang genoeg om voedingen in de beveiliging te laten schieten.

Zo aansluiten dus:
Afbeeldingslocatie: https://abload.de/img/4veuohl1sfxjbfjt1017nvtje8.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16
Skating_vince schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:06:
@Vuurvli3gje - klopt het dat het script momenteel niet werkt (v0.5.1)? Zowel in FireFox (via een bookmark) of via Chrome (bookmark of TamperMonkey) verschijnen er geen knoppen en zie ik fouten in de console. Ik kan de fouten delen als je daar iets aan hebt!

@Postman Hoe kan ik aan jouw script komen? De laatste versie die ik flink wat pagina's terug kan vinden is zo te zien de rick roll versie haha.

Ik wil alvast oefenen om donderdag klaar te staan, mocht er weer een drop zijn!
Het ligt niet aan jou, versie 0.5.1 was inderdaad alweer verlopen. Heb een nieuwe versie live gezet (0.5.2).
Verbetering bij deze versie: Tijdens het verloop van een checkout wordt de huidige url aangepast zodat deze in de browsergeschiedenis wordt opgenomen. Zo kun je als dit achteraf nodig is nog makkelijk achter je bestelnummer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-10 19:27
Mijn 6800XT MB is zogezegd om 15:30 bij mij thuis afgeleverd en is afgetekend door mijzelf, wat dus niet klopt, ik heb niks ontvangen en/of afgetekend.

Ik heb gebeld naar AMD support op het nummer +31208080942 en het kan tot 30(!) dagen duren vooraleer ik een update heb, heeft er iemand een direct contact of iets dergelijks? Ik vind dit eerlijk gezegd echt niet kunnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
stin00 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:40:
[...]

Zo te zien heb je de videokaart aangesloten met één PCIE kabel vanuit de voeding die eindigt in 2 vertakkingen? Er zit een shroud voor, maar aan de kabel te zien is het een Corsair voeding.. mogelijk een RMx series. Ik zou een videokaart met hoge power draw altijd aansluiten met twee losse PCIE kabels vanuit de voeding. Zo'n 6800 XT kan zo 300w slurpen waarvan nu 75w uit het PCIE slot en de overige 225 uit in feite één kabel. Daar is een enkele kabel niet op berekent, de ATX standaard houdt eigenlijk 150w per 8-pin kabel aan. Hoewel minder mooi toch even 2 losse kabels gebruiken.. helemaal met die extreme piekbelasting die dergelijke kaarten vertonen. Moeilijk te meten, maar ze duren lang genoeg om voedingen in de beveiliging te laten schieten.

Zo aansluiten dus:
[Afbeelding]
Ben het met je eens dat daisy chainen niet de eerste keuze zou moeten zijn (zeker niet bij GPUs als de 6800 XT, 6900 XT, 3080/3090 met hoog verbruik) maar dat die kabel daar niet op berekent is dat is niet zomaar een waarheid. Een fabrikant die 10 jaar garantie op zijn voedingen geeft en 2*8 pins via één kabel laat lopen zorgt er echt wel voor dat die kabels op 300 watt, of zelfs meer berekent zijn. Is een kwestie van maar genoeg koper in de kabel hebben.

Dingetje wat ik op fora ben tegengekomen is dat het te maken heeft met de 8pins aansluiting en de hoge pieken die de kaarten soms kunnen trekken (sommige voedingen trekken dat niet eens), daar weet ik het fijne niet vanaf. Mijn kaart gaat gewoon via twee pcie stroomkabels.
Brecht35 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:55:
Mijn 6800XT MB is zogezegd om 15:30 bij mij thuis afgeleverd en is afgetekend door mijzelf, wat dus niet klopt, ik heb niks ontvangen en/of afgetekend.

Ik heb gebeld naar AMD support op het nummer +31208080942 en het kan tot 30(!) dagen duren vooraleer ik een update heb, heeft er iemand een direct contact of iets dergelijks? Ik vind dit eerlijk gezegd echt niet kunnen..
Bij de buren langs geweest? In de tuin gekeken of achter de kliko? Zijn hier nogal wat rare dingen voorbij gekomen. Bij mij lijkt het momenteel ook fout te zijn gegaan. Die 30 dagen kan je niet zoveel aan doen. Dat is wat het is. Kans is wel dat DHL na het opstarten van het onderzoek het pakket op mysterieuze wijze terugvind en het dan toch geleverd wordt. Heb ik weleens gehad bij iets wat ik zelf via DHL verzonden had.

[ Voor 20% gewijzigd door Speedway4 op 12-07-2021 17:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:12
Bij al je buren aanbellen en zeggen dat er bij hun een pakketje is afgeleverd (niet vragen of er is afgeleverd dan kan men makkelijker nee zeggen als ze kwaad willen.)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online

Dit is (helaas) wel vaker gebeurd hier. Het pakket kan ergens bij de buren zijn bezorgd, dus je zou even kunnen aanbellen bij een aantal buren rondom je woning. Mocht het pakket echt pleite zijn krijg je meestal na 30 dagen je geld terug van AMD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
d3x schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:24:
[...]

de reden? het ziet zwart :) zet er een deksel tegen en het ziet ook zwart :+
ik zou me eerder ergeren aan al die waardeloze lege HDD bays en een witte dvd dan een rood randje rond een GPU
Die zijn niet leeg, kleuren combinatie is zwart grijs, in elke zit een Crucial MX500 SSD,
De DVD brander is ook Zwart / grijs.
Je ziet het niet zo omdat de camera niet al te best was, maar met de blauwe leds aan zie je duidelijk de grijs tinten,

[ Voor 12% gewijzigd door Tirinium op 12-07-2021 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
stin00 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:40:
[...]

Zo aansluiten dus:
[Afbeelding]
Dat klopt een RM750X, ik heb wel even gekeken of er een 2de kabel aan kan, maar zou eerst dan eens moeten kijken of dat wel nut heeft ik weet niet of bij de RM750x er eigenlijk wel een tweede rail is voor die tweede kabel zo niet dan doet een extra kabel ook niet veel. Daarbij moet ik ook zeggen dan de kaart die er uit kwam (Sapphire R9290 Vapor-X) een max powerdraw had van 311 wat en die draaide ook 7 jaar lang aan een .700 watt voeding met 1 kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Sinds Corona wordt er niks meer afgetekend... Bij DHL niet anders dan eender welke andere afleveringsdienst tegenwoordig. Sommigen doen zelfs niet meer de moeite om te wachten of he al of niet open doet. Bij DHL heb ik steeds al keurige aflevering gehad.

Kijk even rond zou ik zeggen in je omgeving en bel bij buren. Je bent niet de eerste..misschien nog iets voor de topic start...

[ Voor 12% gewijzigd door d3x op 12-07-2021 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Tirinium schreef op maandag 12 juli 2021 @ 18:04:
[...]

Dat klopt een RM750X, ik heb wel even gekeken of er een 2de kabel aan kan, maar zou eerst dan eens moeten kijken of dat wel nut heeft ik weet niet of bij de RM750x er eigenlijk wel een tweede rail is voor die tweede kabel zo niet dan doet een extra kabel ook niet veel. Daarbij moet ik ook zeggen dan de kaart die er uit kwam (Sapphire R9290 Vapor-X) een max powerdraw had van 311 wat en die draaide ook 7 jaar lang aan een .700 watt voeding met 1 kabel
Een rm750x heeft dat zeker. Wat is anders nut van die zware voedingen? Of het echt van nut is voor een 6800xt is maar de vraag. Trekt echt niet zo heel veel en je hebt de 75w pci-e rail ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Nu online

ParaWM

Pro Prutser

Stond hier ook voor de voordeur, zomaar. Jan en alleman had langs kunnen lopen en mee kunnen nemen. 13 weken was trouwens geen cancel dit keer.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
d3x schreef op maandag 12 juli 2021 @ 18:37:
[...]
Een rm750x heeft dat zeker. Wat is anders nut van die zware voedingen? Of het echt van nut is voor een 6800xt is maar de vraag. Trekt echt niet zo heel veel en je hebt de 75w pci-e rail ook.
Daarbij komt nog dat een kaart als de 6800 XT niet altijd braaf 75w uit het PCIE slot trekt en de rest uit de PEG kabels; er wordt meestal wat meer via de kabels gedaan. Met pieken van 365w zou ik zeker 2 kabels gebruiken, helemaal omdat Corsair veelal 18 AWG kabels gebruikt (niet altijd, AX voedingen hebben vaak 16 AWG kabels). Maargoed iedereen mag het zelf bepalen natuurlijk, genoeg off-topic :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vuurvli3gje schreef op maandag 12 juli 2021 @ 16:43:
[...]

Het ligt niet aan jou, versie 0.5.1 was inderdaad alweer verlopen. Heb een nieuwe versie live gezet (0.5.2).
Verbetering bij deze versie: Tijdens het verloop van een checkout wordt de huidige url aangepast zodat deze in de browsergeschiedenis wordt opgenomen. Zo kun je als dit achteraf nodig is nog makkelijk achter je bestelnummer komen.
Awesome! Nu doet ie het! Net de pre-pay doorlopen en dat lijkt goed te gaan. Kan dat al zover van te voren of kan ik dat donderdagochtend beter nog een keer opnieuw doen?

Als het gelukt is krijg je wat koffies van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:25
d3x schreef op maandag 12 juli 2021 @ 18:32:
[...]
Sinds Corona wordt er niks meer afgetekend... Bij DHL niet anders dan eender welke andere afleveringsdienst tegenwoordig. Sommigen doen zelfs niet meer de moeite om te wachten of he al of niet open doet. Bij DHL heb ik steeds al keurige aflevering gehad.
Hier werd het pakket voor de deur gezet en vroeg de bezorger of ik Ollie was. Verder vriendelijke man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
Ik heb niet alles doorgelezen maar zijn er al mensen die de kaart binnen hebben die ze vorige week hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
workermaster schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:46:
Ik heb niet alles doorgelezen maar zijn er al mensen die de kaart binnen hebben die ze vorige week hebben besteld?
Yes, meerderen. Jij had in eerste instantie geen mails toch? Heb je wel de T&T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
rutgerdj schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:48:
[...]

Yes, meerderen. Jij had in eerste instantie geen mails toch? Heb je wel de T&T?
Ik heb enkel de mail van Paypal. Maar ik kreeg van AMD te horen dat ze alles nog naar mijn @home sturen die dus niet werkt (vanuit hun kant dan). Ze gaven het advies om dinsdag te bellen of ze de mails konden forwarden naar mijn gmail. Daar ga ik ze morgen voor bellen.

Het net een appje naar mijn vader gestuurd met de vraag of de kaart daar binnen is. Nog niets van gehoord. Spannend want dit weekend ben ik al games gaan klaarzetten die ik nu eindelijk eens op max kwaliteit wil draaien.

Ah tijdens het typen geeft pa aan nog niets gezien te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgerdj
workermaster schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:50:
[...]

Ik heb enkel de mail van Paypal. Maar ik kreeg van AMD te horen dat ze alles nog naar mijn @home sturen die dus niet werkt (vanuit hun kant dan). Ze gaven het advies om dinsdag te bellen of ze de mails konden forwarden naar mijn gmail. Daar ga ik ze morgen voor bellen.

Het net een appje naar mijn vader gestuurd met de vraag of de kaart daar binnen is. Nog niets van gehoord. Spannend want dit weekend ben ik al games gaan klaarzetten die ik nu eindelijk eens op max kwaliteit wil draaien.

Ah tijdens het typen geeft pa aan nog niets gezien te hebben.
Heb je al geprobeerd een DHL account aan te maken met hetzelfde email-adres als je Paypal? Dan kan je op die manier de zending zien zodra die aangemeld is bij DHL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
rutgerdj schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:53:
[...]

Heb je al geprobeerd een DHL account aan te maken met hetzelfde email-adres als je Paypal? Dan kan je op die manier de zending zien zodra die aangemeld is bij DHL.
Ga ik nu doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
workermaster schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:50:
[...]

Raar antwoord, misschien hadden ze geen zin. Ik heb donderdag direct gebelt en de vriendelijke jongen aan de telefoon zorgde dat ik 5 minuuten later de mails binnen had. Dmv ordernummer en wachtwoord kon ik zaterdag de tracking gegevens inzien en zou ik nu de bon moeten kunnen downloaden, dat ga ik dus maar even doen :)

Morgen dus ff bellen zodat je het wachtwoord krijgt, anders zit je nog zonder bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Speedway4 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:56:
[...]

Raar antwoord, misschien hadden ze geen zin. Ik heb donderdag direct gebelt en de vriendelijke jongen aan de telefoon zorgde dat ik 5 minuuten later de mails binnen had. Dmv ordernummer en wachtwoord kon ik zaterdag de tracking gegevens inzien en zou ik nu de bon moeten kunnen downloaden, dat ga ik dus maar even doen :)

Morgen dus ff bellen zodat je het wachtwoord krijgt, anders zit je nog zonder bon.
Net even een account gemaakt bij DHL. Schijnbaar is het pakket afgeleverd bij mijn vader. Denk dat het dan ergens bij de buren zal liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
workermaster schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:59:
[...]

Net even een account gemaakt bij DHL. Schijnbaar is het pakket afgeleverd bij mijn vader. Denk dat het dan ergens bij de buren zal liggen.
Lees mijn bericht even nog een keer, gaat om de garantie ;)

Bij de tracking, is er ondertekend met een nummer? Dat kan het huisnummer van de buren zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Speedway4 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:02:
[...]

Lees mijn bericht even nog een keer, gaat om de garantie ;)

Bij de tracking, is er ondertekend met een nummer? Dat kan het huisnummer van de buren zijn.
Ik ga ze morgen zeker bellen voor de bon. Helaas is er niet getekend met een nummer dus ik heb geen idee waar het dan is. Al heb ik wel een vermoeden want het zijn vaak dezelfde buren die daar het pakketje aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
d3x schreef op maandag 12 juli 2021 @ 18:32:
[...]

Kijk even rond zou ik zeggen in je omgeving en bel bij buren. Je bent niet de eerste..misschien nog iets voor de topic start...
Ben bij zowat alle buren al gaan luisteren, niks gezien of gehoord. Ik was overigens thuis op het moment van de levering, ze hebben gewoon niet aangebeld. Ik heb een sterk vermoeden dat de koerier mijn pakket gewoon gestolen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brecht35 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:09:
[...]

Ben bij zowat alle buren al gaan luisteren, niks gezien of gehoord. Ik was overigens thuis op het moment van de levering, ze hebben gewoon niet aangebeld. Ik heb een sterk vermoeden dat de koerier mijn pakket gewoon gestolen heeft.
Die aanname is meer gemaakt in het verleden en uiteindelijk is alles goed gekomen. Hetzij levering een dag later of bezorging een straat verderop.

Morgen even met DHL hub in de regio contact opnemen of met Ingram Micro bellen. De laatste is de verzender van het pakket, die hebben dus ook een uitgebreidere tracking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
workermaster schreef op maandag 12 juli 2021 @ 21:06:
[...]

Ik ga ze morgen zeker bellen voor de bon. Helaas is er niet getekend met een nummer dus ik heb geen idee waar het dan is. Al heb ik wel een vermoeden want het zijn vaak dezelfde buren die daar het pakketje aannemen.
Mocht je een MB gekocht hebben dan is de factuur eigenlijk niet echt zinvol. @rutgerdj merkte het eerder al terecht op dat bij de MB geen serienummer in de Shipping Confirmation e-mail staat. Ook op de factuur en pakbon ontbreekt deze informatie, serienummer staat alleen op de doos zelf.
Is ook alleen de MB die dit heeft, geen idee waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Postman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:21:
[...]

Mocht je een MB gekocht hebben dan is de factuur eigenlijk niet echt zinvol.
[...]
Ook op de factuur en pakbon ontbreekt deze informatie, serienummer staat alleen op de doos zelf.
Hoezo maakt dat de factuur dan zinloos? Lijkt me dat ik alsnog de bon nodig heb als ik garantie wil claimen? Of bedoel je dat garantie dan gewoon via je account/ordernummer+mailadres ofzo gaat?

Wel apart trouwens, was me nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 19:46
Postman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Mocht je een MB gekocht hebben dan is de factuur eigenlijk niet echt zinvol. @rutgerdj merkte het eerder al terecht op dat bij de MB geen serienummer in de Shipping Confirmation e-mail staat. Ook op de factuur en pakbon ontbreekt deze informatie, serienummer staat alleen op de doos zelf.
Is ook alleen de MB die dit heeft, geen idee waarom.
Het kan zijn dat ze intern wel het serienummer weten. Dan kunnen ze middels het factuurnummer inzien welk serienummer erbij hoort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Speedway4 schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:52:
[...]

Hoezo maakt dat de factuur dan zinloos? Lijkt me dat ik alsnog de bon nodig heb als ik garantie wil claimen? Of bedoel je dat garantie dan gewoon via je account/ordernummer+mailadres ofzo gaat?

Wel apart trouwens, was me nog niet opgevallen.
-jacQues- schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 00:03:
[...]

Het kan zijn dat ze intern wel het serienummer weten. Dan kunnen ze middels het factuurnummer inzien welk serienummer erbij hoort.
Wat mijn ervaring met AMD en retour zending is tot nu toe werken ze inderdaad met het order-/factuurnummer. Nergens wordt om de originele factuur gevraagd, wel foto's van het serienummer op het product en doos zelf.

Kan dus zijn dat jullie beiden gelijk hebben met hoe het werkt daar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhaenon
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-10 16:50
Nadat gisteren de laatste vriend zijn videokaart heeft binnengekregen, zijn wij voorzien. Super bedankt @Postman en anderen voor alle informatie en het knopje.

Ik heb de laatste pogingen een ander ip-adres gebruikt aangezien mijn eigen ip-adres nog altijd niks kan toevoegen aan het winkelmandje, zelfs niet in andere browsers of incognito venster. Mocht je dus altijd pech hebben, heb ik in ieder geval succes gehad met een (eigen) VPN. Wat betreft meerdere kaarten op dezelfde paypal, daar kan ik weinig over zeggen, aangezien ik de paypal gebruikte van degene waar de kaart naar toe ging.

In ieder geval wens ik iedereen die nog aan het proberen is veel succes en hoop ik dat jullie spoedig ook er door komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rhaenon schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:12:
Nadat gisteren de laatste vriend zijn videokaart heeft binnengekregen, zijn wij voorzien. Super bedankt @Postman en anderen voor alle informatie en het knopje.

Ik heb de laatste pogingen een ander ip-adres gebruikt aangezien mijn eigen ip-adres nog altijd niks kan toevoegen aan het winkelmandje, zelfs niet in andere browsers of incognito venster. Mocht je dus altijd pech hebben, heb ik in ieder geval succes gehad met een (eigen) VPN. Wat betreft meerdere kaarten op dezelfde paypal, daar kan ik weinig over zeggen, aangezien ik de paypal gebruikte van degene waar de kaart naar toe ging.

In ieder geval wens ik iedereen die nog aan het proberen is veel succes en hoop ik dat jullie spoedig ook er door komen!
Erg apart dat je die problemen nog steeds hebt met je eigen IP adres. Zou dan haast een permanente IP ban zijn, maar hoe je daar dan aan gekomen bent :?

Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt! :)
En een goede tip voor mensen die problemen blijven ervaren: gebruik een VPN, liefst een privé als je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhaenon
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-10 16:50
Postman schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:37:
[...]

Erg apart dat je die problemen nog steeds hebt met je eigen IP adres. Zou dan haast een permanente IP ban zijn, maar hoe je daar dan aan gekomen bent :?
Inderdaad, geen idee. Ik heb twee kaarten (6900XT en 6800XT MB) vanaf mijn ip adres besteld, daarna leek het niet meer te lukken, maar dat was ook toen het 503 festijn heel erg was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kid1988
Postman schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:37:
[...]

Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt! :)
En een goede tip voor mensen die problemen blijven ervaren: gebruik een VPN, liefst een privé als je hebt.
Rhaenon schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 10:55:
[...]

Inderdaad, geen idee. Ik heb twee kaarten (6900XT en 6800XT MB) vanaf mijn ip adres besteld, daarna leek het niet meer te lukken, maar dat was ook toen het 503 festijn heel erg was.
Volgens mij merk je weinig verschil tussen een 403 en een 503 wanneer je niet in de console mee kijkt. Ik merk dat ik met edge nogsteeds 403's krijg maar met chrome op hetzelfde apparaat (en dus IP) gaat alles prima.

De botmanager is natuurlijk de grote onbekende, en wellicht bannen ze op een specifiek browser signature ofzo (gezien sommige mensen in chrome met een andere gebruiker geen 403's meer krijgen).
Het blijft allemaal wat arbitrair in ieder geval. Zolang de botmanager niet doorgrond is is het gissen naar oorzaken van 403's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
Postman schreef op maandag 12 juli 2021 @ 23:19:
[...]

Die aanname is meer gemaakt in het verleden en uiteindelijk is alles goed gekomen. Hetzij levering een dag later of bezorging een straat verderop.

Morgen even met DHL hub in de regio contact opnemen of met Ingram Micro bellen. De laatste is de verzender van het pakket, die hebben dus ook een uitgebreidere tracking.
Ik heb ook eens naar Ingram Micro gebeld, maar ook die wijzen terug naar AMD(DHL deed dat ook al). Frustrerend, vooral omdat het zo overduidelijk is dat DHL in de fout is.

Nu begint waarschijnlijk het welles-nietes spelletje, want DHL heeft geleverd op mijn adres en er zou iemand met mijn achternaam afgetekend hebben volgens de tracking...Zucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brecht35 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:26:
[...]

Ik heb ook eens naar Ingram Micro gebeld, maar ook die wijzen terug naar AMD(DHL deed dat ook al). Frustrerend, vooral omdat het zo overduidelijk is dat DHL in de fout is.

Nu begint waarschijnlijk het welles-nietes spelletje, want DHL heeft geleverd op mijn adres en er zou iemand met mijn achternaam afgetekend hebben volgens de tracking...Zucht.
Ja dat tekenen sinds corona is echt een ramp. Alles wordt gewoon ingevuld met de gegevens die op de zending staan, of een tekenreeks die niemand kan ontcijferen.

Helaas is dat bij alle vervoerders nu het geval.

Hoop dat ze bij AMD snel een onderzoek starten, echt balen als dit gebeurt. Zeker omdat voor AMD/DR je al een SKU gekocht blijft hebben, zelfs al wordt die als vermist opgegeven. Je moet dan weer 4 maanden wachten voor een nieuwe bestelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kid1988 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 11:27:
[...]

[...]

Volgens mij merk je weinig verschil tussen een 403 en een 503 wanneer je niet in de console mee kijkt. Ik merk dat ik met edge nogsteeds 403's krijg maar met chrome op hetzelfde apparaat (en dus IP) gaat alles prima.

De botmanager is natuurlijk de grote onbekende, en wellicht bannen ze op een specifiek browser signature ofzo (gezien sommige mensen in chrome met een andere gebruiker geen 403's meer krijgen).
Het blijft allemaal wat arbitrair in ieder geval. Zolang de botmanager niet doorgrond is is het gissen naar oorzaken van 403's.
Probleem van de 503 is dat die prioriteit heeft over de 403. Je kunt dus wel degelijk een 403 hebben met een drop, maar een 503 zien. Jij denkt dan dat de server overbelast is en gaat de request opnieuw sturen. En zo verder. Met als gevolg dat je in een tijdelijke ban nog meer requests doet en uiteindelijk een permanente ban krijgt.
Heb hier al meermaals voor gewaarschuwd toen de 503 feesten nog actief waren. Dit is mij namelijk ook overkomen voor 1 IP adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Settler11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 22:27
Vraag over de Pre-Pay: ik vermoed dat deze alleen definitief werkt tijdens (en iets vooraf) een daadwerkelijke drop? Bijvoorbeeld: vandaag hoef je het niet te proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:46
Postman schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:35:
[...]

Ja dat tekenen sinds corona is echt een ramp. Alles wordt gewoon ingevuld met de gegevens die op de zending staan, of een tekenreeks die niemand kan ontcijferen.

Ik zal het je nog sterker vertellen: enkele weken geleden had ik 2 kaarten thuis geleverd op een dag waarop ik niet thuis was.
De DHL-bezorger heeft doodleuk 1500 euro aan hardware op de deurmat achtergelaten (ik woon in een appartementencomplex, lopen gewoon buren door die galerij), wat daar gewoon de hele dag heeft gelegen. Als iemand het had meegenomen was het écht ellendig geworden.

Uiteindelijk allemaal goed gegaan overigens, maar dat zal vast niet overal zo gaan...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
Richh schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:57:
[...]De DHL-bezorger heeft doodleuk 1500 euro aan hardware op de deurmat achtergelaten

Uiteindelijk allemaal goed gegaan overigens, maar dat zal vast niet overal zo gaan...
Ik zag gisteren in mijn flat een DHL bezorger een pakketje op een balkon op de 1e verdieping gooien. Wtf echt.

Hier moet toch gewoon regelgeving tegen komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16
Skating_vince schreef op maandag 12 juli 2021 @ 20:00:
[...]
Awesome! Nu doet ie het! Net de pre-pay doorlopen en dat lijkt goed te gaan. Kan dat al zover van te voren of kan ik dat donderdagochtend beter nog een keer opnieuw doen?
Settler11 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:55:
[...]
Vraag over de Pre-Pay: ik vermoed dat deze alleen definitief werkt tijdens (en iets vooraf) een daadwerkelijke drop? Bijvoorbeeld: vandaag hoef je het niet te proberen.
Ik heb een tijd terug in de documentatie van Paypal zitten speuren en daar vond ik iets dat suggereerde dat een toestemming tot 21 dagen geldig is. Of dit in de praktijk ook zo is of dat DR hier andere restricties op legt weet ik niet met zekerheid te zeggen.Dit omdat dat alleen kan als het daadwerkelijk bij het drukken van de place-order-knop geaccepteerd wordt en ik heb dit maar 1x gedaan en alleen met een recente toestemming. Als we ervan uitgaan dat het koppelen aan de winkelwagen ook laat zien of het nog geldig is dan heb ik zeker wel eens toestemming van 7+ dagen oud gebruikt.
Kortom: Alles wijst erop dat dit prima werkt, maar het kan ook geen kwaad om op de dag van de drop gewoon een nieuwe op te slaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brecht35
Postman schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 13:35:
[...]

Hoop dat ze bij AMD snel een onderzoek starten, echt balen als dit gebeurt. Zeker omdat voor AMD/DR je al een SKU gekocht blijft hebben, zelfs al wordt die als vermist opgegeven. Je moet dan weer 4 maanden wachten voor een nieuwe bestelling.
Jep, dan probeer je 6 weken aan een stuk om een 6800XT te scoren, ga je zien dat het nog eens enkele weken duurt voor een "onderzoek" om gewoon m'n geld terug te krijgen en ondertussen sta ik maanden "geblacklist" om een 6800XT te kopen(als ik er ooit terug in zou slagen om 1 te kopen). Echt belachelijk..

Ondertussen heb ik géén 6800XT en ben ik m'n geld kwijt.

[ Voor 3% gewijzigd door Brecht35 op 13-07-2021 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
SkullboX schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 14:34:
[...]

Ik zag gisteren in mijn flat een DHL bezorger een pakketje op een balkon op de 1e verdieping gooien. Wtf echt.

Hier moet toch gewoon regelgeving tegen komen?
Oh die regelgeving is er al jaren, DHL en PostNL creeeren alleen een omgeving waarin de bezorgers die regelgeving eigenlijk wel aan hun laars moeten lappen.

Ik heb zeker 10 jaar geleden als bijbaantje administratief werk en controle van werknemers bij PostNL gedaan op een sorteercentrum. Daar waren ze flink streng met de regelgeving, binnen voor de sorteerders, maar ook buiten, voor de bezorgers. Probleem zit hem echt niet in de regelgeving. Het probleem zit in de enorme druk die op de bezorgers/sorteerders staat (baanzekerheid, laag loon, en targets). Er worden te weinig bezorgers aangenomen waardoor de bezorgers die er zijn teveel paketten moeten bezorgen ewn dus alles maar snel snel snel gebeurt, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Is er de laatste tijd ook wel de gewone rx 6800xt op voorraad? of alleen de midnight black edition?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Vorige week donderdag EINDELIJK een 6800XT kunnen scoren en die was gelijk al verzonden, met als aankomstdatum: Gisteren. Gelijk ook nieuwe componenten voor een nieuwe rig besteld. Nu wonen we in een nieuwbouwwijk die over een oude apartementencomplex heen is gebouwd. Met als resultaat dat ons huisnummer niet overeenkomt met locatie google maps e.d.

Je raad het al, pakket gelabeld als "Bezorging verhinderd" en terug naar AMD / Ingram Micro verzonden. |:( Zucht... Geen mogelijkheid om elders op te halen / andere tijdstip / alternatief adres. DHL gebeld om aan te geven dat dit bij toekomstige bestellingen wel eens een ding kan zijn (overigens hebben de buren geen problemen met DHL). AMD gebeld en deze gaan het "escaleren" omdat het niet mijn fout was dat de bezorging niet lukte. Twee wegen: geld terug of een 2e poging.

In ieder geval: Donderdag maar weer even een kaart op een ander adres proberen te scoren. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11
Brecht35 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:11:
[...]

Jep, dan probeer je 6 weken aan een stuk om een 6800XT te scoren, ga je zien dat het nog eens enkele weken duurt voor een "onderzoek" om gewoon m'n geld terug te krijgen en ondertussen sta ik maanden "geblacklist" om een 6800XT te kopen(als ik er ooit terug in zou slagen om 1 te kopen). Echt belachelijk..

Ondertussen heb ik géén 6800XT en ben ik m'n geld kwijt.
Irritant zeg! Hopelijk komt de kaart snel boven water en krijg je m alsnog. Weet niet of je de mogelijkheid hebt financieel gezien maar anders zou ik gewoon proberen een 6800 of 6800 XT MB te kopen in de tussentijd. Je krijgt altijd of je kaart of je geld terug van deze die kwijt is maar als je geluk hebt en een 6800 of XT MB kunt kopen donderdag dan heb je die in ieder geval en dan maakt het minder uit hoe lang je op je geld of oorspronkelijke kaart moet wachten. Een 6800 / 6800 XT raak je altijd wel kwijt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht35
JohnnyV76 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:21:
[...]

Irritant zeg! Hopelijk komt de kaart snel boven water en krijg je m alsnog. Weet niet of je de mogelijkheid hebt financieel gezien maar anders zou ik gewoon proberen een 6800 of 6800 XT MB te kopen in de tussentijd. Je krijgt altijd of je kaart of je geld terug van deze die kwijt is maar als je geluk hebt en een 6800 of XT MB kunt kopen donderdag dan heb je die in ieder geval en dan maakt het minder uit hoe lang je op je geld of oorspronkelijke kaart moet wachten. Een 6800 / 6800 XT raak je altijd wel kwijt.
MB dropt vaker dan de gewone 6800XT, ik had nu een MB bemachtigd. Als ik nu een MB koop heb ik 99% kans op annulering want de vorige bestelling is "afgehandeld" voor Digital River. Een gewone 6800 heb ik al en de gewone 6800XT dropt minder en als ie dropt in heel kleine aantallen. Kans daarop is dus heel klein.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rutgerdj
Aggressor schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:13:
Is er de laatste tijd ook wel de gewone rx 6800xt op voorraad? of alleen de midnight black edition?
In de TS staat een handig overzicht met alle droptijden, inclusief wat er in de drop zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
Brecht35 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:24:
[...]

MB dropt vaker dan de gewone 6800XT, ik had nu een MB bemachtigd. Als ik nu een MB koop heb ik 99% kans op annulering want de vorige bestelling is "afgehandeld" voor Digital River. Een gewone 6800 heb ik al en de gewone 6800XT dropt minder en als ie dropt in heel kleine aantallen. Kans daarop is dus heel klein.
Dat is te overkomen, had je al een berichtje gestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Speedway4 op 13-07-2021 15:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11
Brecht35 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:24:
[...]

Ik wist niet dat je al een 6800 had. Je kunt dus in ieder geval prima gamen. Als je nu met een heel oude of defecte GPU zat was de nood wat hoger natuurlijk. Neemt niet weg dat je natuurlijk heel graag je XTMB wil hebben. Het zou zomaar kunnen dat de MB versies nu een beetje op zijn en er weer de gewone 6800 XT komt op donderdag. Of de gewone XT komt weer een aantal weken helemaal niet.... we weten t niet! Hoop voor je dat morgen ineens de DHL meneer voor je deur staat met de verloren kaart!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 15:33:
[...]

Ik wist niet dat je al een 6800 had. Je kunt dus in ieder geval prima gamen. Als je nu met een heel oude of defecte GPU zat was de nood wat hoger natuurlijk. Neemt niet weg dat je natuurlijk heel graag je XTMB wil hebben. Het zou zomaar kunnen dat de MB versies nu een beetje op zijn en er weer de gewone 6800 XT komt op donderdag. Of de gewone XT komt weer een aantal weken helemaal niet.... we weten t niet! Hoop voor je dat morgen ineens de DHL meneer voor je deur staat met de verloren kaart!
Afgelopen drop lag er nog ruim 1100 stuks van de MB op voorraad in magazijn. Ik verwacht eerlijk gezegd de normale 6800XT deze week niet in de drop.

Acties:
  • +14 Henk 'm!
Op veler verzoek het 'oude' button script voor AMD.com drops weer beschikbaar tot zeker 07:00u op donderdag 15 juli.
Je vind het hier: https://canibuyagpu.nl/97...cb7-a9c3-702ac6e4a980.txt

Wat kan het wel/niet?
  • Het toont de knoppen op de overzichts- en detailpagina's. Hiermee kun je proberen om te bestellen, je zult moeten wachten tot er een drop bekend is voor je ook daadwerkelijk iets in je mandje krijgt.
  • Er wordt een klok met de tijd weergegeven. Dit is de huidige systeem tijd, maar altijd makkelijker dan de klok in je taakbalk.
  • Je kunt geen ReCaptcha of betalingen vooruit laden of doen. Wil je dat wel, kies dan voor de oplossing van Vuurvli3gje.
  • Bij een succesvolle add to cart actie (dus product in winkelmandje) wordt in de console log de nog beschikbare voorraad van dat product tijdens de drop getoond, alsmede de gerapporteerde voorraad in het magazijn. Dit zijn beide de aantallen van/voor de EU (dat handje vol aan landen dat ook kan bestellen op AMD.com).
Voor het laatste punt, en ook voor eventuele 503, is het te adviseren om tijdens de drop de browser developer tools open te hebben staan (F12 werkt in de meeste browsers). Zet dan ook even persistent logging aan, uitleg vind je hier: Postman in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" (ook uitleg over wat te doen met 503).

Zoals altijd: gebruik geen JavaScript code als je het niet begrijpt. Alles is op eigen risico en het knoppen script is geen garantie voor een succesvolle aankoop, hooguit een manier om deel te kunnen nemen (zie het als een lot voor de loterij, zonder script heb je ook geen lot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
@Postman jammer dat de prepay eruit is .. of was dit niet van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Postman schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:53:
Op veler verzoek het 'oude' button script voor AMD.com drops weer beschikbaar tot zeker 07:00u op donderdag 15 juli.
Je vind het hier: https://canibuyagpu.nl/97...cb7-a9c3-702ac6e4a980.txt

Wat kan het wel/niet?
  • Het toont de knoppen op de overzichts- en detailpagina's. Hiermee kun je proberen om te bestellen, je zult moeten wachten tot er een drop bekend is voor je ook daadwerkelijk iets in je mandje krijgt.
  • Er wordt een klok met de tijd weergegeven. Dit is de huidige systeem tijd, maar altijd makkelijker dan de klok in je taakbalk.
  • Je kunt geen ReCaptcha of betalingen vooruit laden of doen. Wil je dat wel, kies dan voor de oplossing van Vuurvli3gje.
  • Bij een succesvolle add to cart actie (dus product in winkelmandje) wordt in de console log de nog beschikbare voorraad van dat product tijdens de drop getoond, alsmede de gerapporteerde voorraad in het magazijn. Dit zijn beide de aantallen van/voor de EU (dat handje vol aan landen dat ook kan bestellen op AMD.com).
Voor het laatste punt, en ook voor eventuele 503, is het te adviseren om tijdens de drop de browser developer tools open te hebben staan (F12 werkt in de meeste browsers). Zet dan ook even persistent logging aan, uitleg vind je hier: Postman in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" (ook uitleg over wat te doen met 503).

Zoals altijd: gebruik geen JavaScript code als je het niet begrijpt. Alles is op eigen risico en het knoppen script is geen garantie voor een succesvolle aankoop, hooguit een manier om deel te kunnen nemen (zie het als een lot voor de loterij, zonder script heb je ook geen lot).
Thanks! @Vuurvli3gje script hosting is hit-or-mis de laatste week. Nu doetie het weer niet, morgen hopelijk weer wel, maar dan waarschijnlijk wel met een update. Die van jou werkt altijd, omdat deze volledig lokaal is! Betrouwbare backup :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvss
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 30-05-2022
Probeer al een tijd een videokaart te kopen en kwam toevallig hier terecht. Ik heb al gelezen dat de drops op donderdag middag zijn. Ik zal morgen middag hier dus klaar voor zitten, maar heeft iemand een discord link waar de drops op worden aangegeven? Of een ander medium zoals een whatsappgroep/telegram? :)

Eventuele tips voor morgen middag zijn natuurlijk ook van harte welkom! :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:12
Robinvss schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 13:02:
Probeer al een tijd een videokaart te kopen en kwam toevallig hier terecht. Ik heb al gelezen dat de drops op donderdag middag zijn. Ik zal morgen middag hier dus klaar voor zitten, maar heeft iemand een discord link waar de drops op worden aangegeven? Of een ander medium zoals een whatsappgroep/telegram? :)

Eventuele tips voor morgen middag zijn natuurlijk ook van harte welkom! :P
TS gelezen?
Begin daar eens.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-07 12:54
@Vuurvli3gje Script werkt niet meer? Had het draaiende maar krijg nu het volgende in console met versie 0.5.2:

amd-companion.js?v=1626264671916:1 Uncaught (in promise) TypeError: Cannot read property 'bind' of undefined
at amd-companion.js?v=1626264671916:1
at T8 (amd-companion.js?v=1626264671916:1)
at AmdCompanionLoader (amd-companion.js?v=1626264671916:1)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Voor iedereen die vanuit de Hoofdpagina hier is binnen gekomen. Check even de TopicStart en gepinde topics. Daarmee zijn een hoop vragen vooraf al netjes beantwoord ;)
AMD verkoopt in kleine batches videokaarten via zijn eigen webshop. Doorgaans zijn die binnen enkele minuten uitverkocht, waardoor je het nodige geluk moet hebben om er een te pakken te krijgen. Op GoT heeft een aantal tweakers er in een levendig topic een sport van gemaakt om te voorspellen wanneer de wekelijkse 'drop' plaatsvindt, doorgaans op donderdagmiddag. Bovendien worden daar methodes gedeeld om je kans te vergroten. Wil je een AMD-referentiekaart, dan kan het dus zeker lonen om daar een kijkje te nemen.
reviews: Processor of videokaart kopen? - De balans opgemaakt na prijsdalingen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TheBigL schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:13:
@Vuurvli3gje Script werkt niet meer? Had het draaiende maar krijg nu het volgende in console met versie 0.5.2:

amd-companion.js?v=1626264671916:1 Uncaught (in promise) TypeError: Cannot read property 'bind' of undefined
at T8 (amd-companion.js?v=1626264671916:1)
at AmdCompanionLoader (amd-companion.js?v=1626264671916:1)
Komt door de obfuscator, staat in 1 van zijn posts. Ik zou even wachten tot hij een nieuwe versie plaatst, meestal is dat op donderdag wel rond 14u gedaan (dan weet je zeker dat die tijdens een drop ook werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:55

Hupske

AFCA

Maandag heeft AMD mijn retour pakket ontvangen. Iemand ervaring mee over hoe lang het algemeen duurt voordat ze ook ene bevestiging sturen van ontvangen retour + geld terug?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:00
Hupske schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 15:11:
Maandag heeft AMD mijn retour pakket ontvangen. Iemand ervaring mee over hoe lang het algemeen duurt voordat ze ook ene bevestiging sturen van ontvangen retour + geld terug?
Weekje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kid1988
Postman schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 14:56:
[...]

Wel naar dit topic verwijzen maar de paar mensen die de meeste moeite doen niet eens vermelden... Kansloze website zeg :(
Don't shoot the postman messenger

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedway4
[...]

Wel naar dit topic verwijzen maar de paar mensen die de meeste moeite doen niet eens vermelden... Kansloze website zeg :(
De drop gepromoot op de Tweakers frontpage *O* Kan je niet een redirect naar de eerste post hier? Krijgen ze de smaak gelijk goed te pakken van hoe het er aan toegaat op AMD.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Speedway4 schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:41:
[...]

De drop gepromoot op de Tweakers frontpage *O* Kan je niet een redirect naar de eerste post hier? Krijgen ze de smaak gelijk goed te pakken van hoe het er aan toegaat op AMD.com
Had niet eens gezien dat ze naar de laatste pagina verwijzen... Wat een stelletje *piep*. Verwijs gewoon naar de topicstart, krijgen we ook niet die lading vragen die we elke week hebben (en vervolgens niet meer beantwoord worden en dan gaan mensen ze opnieuw stellen, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik neig steeds meer naar een 6700 XT (was eerst 2060 Super of 3060 Ti), dat moet nog steeds met een script of geldt dat alleen voor de 6800+ en lukt het inmiddels ook al gewoon?

Iemand vandaag iets gesnaaid?

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 14-07-2021 17:18 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:17:
Ik neig steeds meer naar een 6700 XT (was eerst 2060 Super of 3060 Ti), dat moet nog steeds met een script of geldt dat alleen voor de 6800+ en lukt het inmiddels ook al gewoon?

Iemand vandaag iets gesnaaid?
Kwestie van proberen, soms lukt het, soms lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Jaïr.exe schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:22:
[...]

Kwestie van proberen, soms lukt het, soms lukt het niet.
Ja had er niet aan gedacht, was druk met andere dingen, maar dan ga ik er volgende week donderdag gewoon de hele middag klaar voor zitten met alle gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 18:44

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

JDx schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:26:
[...]

Ja had er niet aan gedacht, was druk met andere dingen, maar dan ga ik er volgende week donderdag gewoon de hele middag klaar voor zitten met alle gegevens.
Je weet dat het vandaag pas woensdag is hè? :9

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Oet schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:31:
[...]

Euhm, ben iets te druk denk ik... dacht dat ik hierboven iemand las over hoe lang het duurt voordat ie aan kwam ofzo.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:47

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
[...]

Ik heb dat bewust niet gedaan omdat ik niet wist of dat op prijs zou worden gesteld - niet alleen omdat beginners je dan mogelijk via DM gaan benaderen, maar ook doordat er regelmatig scripts met gebruik van de mo-tag worden geplaatst, waardoor ik de indruk kreeg dat sommigen het bestaan daarvan liever niet al te veel aan de grote klok hangen. Ik heb je naam nu expliciet genoemd in het artikel en hoor het graag als andere actieve users in dit topic (bv. @Vuurvli3gje) dat ook zouden waarderen.
Postman schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:56:
[...]

Had niet eens gezien dat ze naar de laatste pagina verwijzen... Wat een stelletje *piep*. Verwijs gewoon naar de topicstart, krijgen we ook niet die lading vragen die we elke week hebben (en vervolgens niet meer beantwoord worden en dan gaan mensen ze opnieuw stellen, etc.)
Je hebt de TS inderdaad mooi up-to-date gehouden, dat gebeurt lang niet altijd bij dit soort langlopende topics - doorgaans zijn de nieuwste posts dan het meest relevant. Ik heb de link nu aangepast naar de eerste post.

Tag of DM me overigens gerust bij dit soort zaken - ik zag het nu toevallig na een tip, maar had het graag al eerder aangepast :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Tomas Hochstenbach schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:51:
[...]

Ik heb dat bewust niet gedaan omdat ik niet wist of dat op prijs zou worden gesteld - niet alleen omdat beginners je dan mogelijk via DM gaan benaderen, maar ook doordat er regelmatig scripts met gebruik van de mo-tag worden geplaatst, waardoor ik de indruk kreeg dat sommigen het bestaan daarvan liever niet al te veel aan de grote klok hangen. Ik heb je naam nu expliciet genoemd in het artikel en hoor het graag als andere actieve users in dit topic (bv. @Vuurvli3gje) dat ook zouden waarderen.

[...]

Je hebt de TS inderdaad mooi up-to-date gehouden, dat gebeurt lang niet altijd bij dit soort langlopende topics - doorgaans zijn de nieuwste posts dan het meest relevant. Ik heb de link nu aangepast naar de eerste post.

Tag of DM me overigens gerust bij dit soort zaken - ik zag het nu toevallig na een tip, maar had het graag al eerder aangepast :)
Top! Zal het de volgende keer inderdaad via de feedback doen.

En mijn reacties komen, nu ik ze terug lees, iets wat te agressief over. Mijn excuses daarvoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:55

Hupske

AFCA

Mijn ongeduld wordt beloont. Uurtje geleden is de retour verwerkt :D

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Oet schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 17:31:
[...]

Ik dacht al, wat is het rustig vandaag. Ik dacht ook even dat het vandaag al donderdag was. Beetje een drukke dag gehad haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kiswum schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 21:56:
[...]

Ik dacht al, wat is het rustig vandaag. Ik dacht ook even dat het vandaag al donderdag was. Beetje een drukke dag gehad haha.
Voor je het weet is het vrijdag en dan mag je weer 6 dagen wachten voor de volgende drop :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Postman schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 22:45:
[...]

Voor je het weet is het vrijdag en dan mag je weer 6 dagen wachten voor de volgende drop :P
Dat had ik vorige week, hele week er aan denken, donderdag ff druk zijn met werk, en dan vrijdagochtend zitten van 'shit! weer vergeten!'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04 13:24
Toen ik vorige week het script van vuurvliegje probeerde kwam er op hover me verify your details?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Script van Vuurvliegje werkt niet. Of ik krijg een lege pagina met enkel de tekst: No products availlable. Of zowel Chrome als Firefox crashen (werkgeheugen loopt snel op).

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2021 06:28 ]

Pagina: 1 ... 209 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord