hier hetzelfde, was afgelopen week ook al niet OK. Heeft iets te maken met de (gratis) hosting welke hij gebruikt. Add to cart is tot heden betrouwbaarder, ik heb het niet rick-roll script nog wel maar ik laat de eer aan @Postman om deze met je te delen.Skating_vince schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:06:
@Vuurvli3gje - klopt het dat het script momenteel niet werkt (v0.5.1)? Zowel in FireFox (via een bookmark) of via Chrome (bookmark of TamperMonkey) verschijnen er geen knoppen en zie ik fouten in de console. Ik kan de fouten delen als je daar iets aan hebt!
@Postman Hoe kan ik aan jouw script komen? De laatste versie die ik flink wat pagina's terug kan vinden is zo te zien de rick roll versie haha.
Ik wil alvast oefenen om donderdag klaar te staan, mocht er weer een drop zijn!
@Vuurvli3gje zorgt er meestal wel voor dat z'n script op donderdagmiddag wel werkt.
Maak het niet te gek met "oefenen" gezien de botmanager graag random bans uitdeelt. Wil je het hele process een keer doorlopen bestel een CPU.
Betwijfel of het oefenen veel zin heeft.
Ik kan het process met mn ogen dicht doorlopen inmiddels, maar met de random 403's, de 503-fests en de ~60 seconden tijd welke we hebben gehad baart oefening geen kunst helaas.
Beste wat je kunt doen, kom gezellig in de discord, en maak op donderdagmiddag nieuwe vrienden. Discord draait ook redelijk met een iGPU

welke versie gebruik je?GAEvakYD schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:20:
[...]
Ik denk dat je toch iets fout doet. Het script van vuurvliegje doet het hier prima in Chrome via de Bookmark optie.
Het script van Postmark post hij vaak op woensdag of donderdagochtend voor leden only. Daarna offline omdat anders niet tweakers aan de haal gaan met het script. Ik weet eigenlijk niet of Postmark het script nog bijhoud. Volgens mij gaf hij twee weken geleden aan ermee te stoppen.
[ Voor 23% gewijzigd door kid1988 op 12-07-2021 11:25 ]
kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)