Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 05:29:
Script van Vuurvliegje werkt niet. Of ik krijg een lege pagina met enkel de tekst: No products availlable. Of zowel Chrome als Firefox crashen (werkgeheugen loopt snel op).
Even wat meer van het topic lezen wordt wel gewaardeerd: Postman in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen"

Edit:
@Vuurvli3gje ik heb voor nu even deze post van je gepinned, zou je het stukje over het verlopen van het script door de obfuscator kunnen verwerken in je oorspronkelijke post over de companion? Komen aardig wat vragen over nu namelijk en de informatie waarom het niet werkt is niet heel duidelijk om te vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door Postman op 15-07-2021 06:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Die hele site werkt niet eens bij mij, heel af en toe zie ik een halve knipperende pagina en dan dit.
The page you are trying to access is currently unavailable
Reference 0.6518dd58.1626328343.2e921c6
*link niet klikken dus*

[ Voor 24% gewijzigd door JDx op 15-07-2021 08:21 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:53:
Die hele site werkt niet eens bij mij, heel af en toe zie ik een halve knipperende pagina.

[...]

https://www.amd.com/en/direct-buy/5496921400/nl
Ik zou die link niet klikken, gelijk een ipban geloof ik. Nu met vpn weer wel naar de gewone site (kon niet eens meer naar de homepage vanaf mijn andere ip). Thanks... |:(

EDIT: jep, (temp hoop ik) ip ban...

[ Voor 4% gewijzigd door Jivebunny op 15-07-2021 08:41 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Jivebunny schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:17:
[...]

Ik zou die link niet klikken, gelijk een ipban geloof ik. Nu met vpn weer wel naar de gewone site (kon niet eens meer naar de homepage vanaf mijn andere ip). Thanks... |:(

EDIT: jep, (temp hoop ik) ip ban...
Huh? Dat is gewoon de link vanaf AMD.com naar de 6700 XT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:20:
[...]

Huh? Dat is gewoon de link vanaf AMD.com naar de 6700 XT...
Ja ik weet het ook niet, maar ik kreeg ook de knipperende pagina's (vet veel redirects, en dus denk ik daardoor een ban) en een reference error (ander nummertje). Daarna kon ik de hele site niet meer bekijken. Ook niet de main page. Andere browsers ook niet. Cookies cleared en cache ook, maakte niet uit. VPN aangezet en geen probleem. VPN uit, wel een probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door Jivebunny op 15-07-2021 08:22 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Jivebunny schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:22:
[...]

Ja ik weet het ook niet, maar ik kreeg ook de knipperende pagina's (vet veel redirects, en dus denk ik daardoor een ban) en een reference error (ander nummertje). Daarna kon ik de hele site niet meer bekijken. Ook niet de main page. Andere browsers ook niet. Cookies cleared en cache ook, maakte niet uit. VPN aangezet en geen probleem. VPN uit, wel een probleem.
Hier werkt het gewoon, dus zal wel temp zijn.

De mainpage dan, die buypage is een ramp.

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 15-07-2021 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:23:
[...]

Hier werkt het gewoon, dus zal wel temp zijn.
Mooi, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wel wazige boel zeg dat geknipper en die errors, het is dat het zo veel goedkoper is dan bij de webshops, maar ik zou er zonder dit topic en goede ervaringen nooit een compleet weeksalaris naar toe sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Postman schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 07:53:
Op veler verzoek het 'oude' button script voor AMD.com drops weer beschikbaar tot zeker 07:00u op donderdag 15 juli.
Je vind het hier: https://canibuyagpu.nl/97...cb7-a9c3-702ac6e4a980.txt

Wat kan het wel/niet?
  • Het toont de knoppen op de overzichts- en detailpagina's. Hiermee kun je proberen om te bestellen, je zult moeten wachten tot er een drop bekend is voor je ook daadwerkelijk iets in je mandje krijgt.
  • Er wordt een klok met de tijd weergegeven. Dit is de huidige systeem tijd, maar altijd makkelijker dan de klok in je taakbalk.
  • Je kunt geen ReCaptcha of betalingen vooruit laden of doen. Wil je dat wel, kies dan voor de oplossing van Vuurvli3gje.
  • Bij een succesvolle add to cart actie (dus product in winkelmandje) wordt in de console log de nog beschikbare voorraad van dat product tijdens de drop getoond, alsmede de gerapporteerde voorraad in het magazijn. Dit zijn beide de aantallen van/voor de EU (dat handje vol aan landen dat ook kan bestellen op AMD.com).
Voor het laatste punt, en ook voor eventuele 503, is het te adviseren om tijdens de drop de browser developer tools open te hebben staan (F12 werkt in de meeste browsers). Zet dan ook even persistent logging aan, uitleg vind je hier: Postman in "[AMD Radeon RX6000 series] Levertijden & Prijzen" (ook uitleg over wat te doen met 503).

Zoals altijd: gebruik geen JavaScript code als je het niet begrijpt. Alles is op eigen risico en het knoppen script is geen garantie voor een succesvolle aankoop, hooguit een manier om deel te kunnen nemen (zie het als een lot voor de loterij, zonder script heb je ook geen lot).
Aan de code op de site te zien (ik kan sommige YT links inmiddels blind herkennen :+) ben ik alweer te laat voor je script. Helaas, want ik kan je hulp erg waarderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:11
JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:25:
Wel wazige boel zeg dat geknipper en die errors, het is dat het zo veel goedkoper is dan bij de webshops, maar ik zou er zonder dit topic en goede ervaringen nooit een compleet weeksalaris naar toe sturen.
En zonder dit topic zouden er VEEL minder tweakers nu een RX 6x00 kaart in hun PC hebben. Heb toch altijd t idee dat er naar verhouding veel kaarten van een drop bij iemand van onze, relatief kleine, community terecht komen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

JohnnyV76 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:37:
[...]

En zonder dit topic zouden er VEEL minder tweakers nu een RX 6x00 kaart in hun PC hebben. Heb toch altijd t idee dat er naar verhouding veel kaarten van een drop bij iemand van onze, relatief kleine, community terecht komen.
Eens, maar er zitten hier ook een paar doorverkopers op. Helaas, maar goed. Ik denk dat het netto resultaat er wel mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 05:29:
Script van Vuurvliegje werkt niet. Of ik krijg een lege pagina met enkel de tekst: No products availlable. Of zowel Chrome als Firefox crashen (werkgeheugen loopt snel op).
Ik heb 't gisterenavond nog een keer geprobeerd, maar voor mij werkt 't. Het rare blijft, dat wanneer ik 't met mijn eigen user in chrome doe, het niet werkt. Blijkbaar heb ik wat cookies staan waardoor AMD of Akamai mij blokkeert. Wanneer ik een nieuwe user aanmaak in Chrome, werkt 't voor mij wel. Incognito mode zou ik niet gebruiken, aangezien dat cookies etc niet opslaat en ik niet weet of dat problemen geeft bij bijvoorbeeld het afrekenen in een ander window.

Verder gebruik ik het laatste script en Tampermonkey BETA. Die laatste doet ook wat met botmanager cookies van Akamai.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16
Sorry voor de late reactie ik had gister een drukke dag en geen energie meer. Het klopt dat de huidige versie niet werkt en inderdaad door de obfuscator. Ik zal snel een nieuwe versie uploaden. d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!
JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 07:53:
Die hele site werkt niet eens bij mij, heel af en toe zie ik een halve knipperende pagina en dan dit.

[...]

*link niet klikken dus*
Grappig dat ik hier constant voor blijf waarschuwen de afgelopen 5 weken en mensen dit nog steeds blijven doen.

Nogmaals: blijf van de detailpagina's weg, daar zit een super redirect hell op die je instant een IP ban geeft. En het is een temp. ban, maar die wordt na een paar keer permanent gemaakt (duurt ongeveer een maand voor je die kwijt bent).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:26

d3x

MeltedForest schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 08:33:
[...]

Aan de code op de site te zien (ik kan sommige YT links inmiddels blind herkennen :+) ben ik alweer te laat voor je script. Helaas, want ik kan je hulp erg waarderen!
dat script is nog steeds hetzelfde als de basis van 2 -3 maanden gelezen, dus als je dit forum al werkelijk een tijdje volgt dan zou je dit toch al lang hebben.

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x

d3x

Postman schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:54:
[...]

Grappig dat ik hier constant voor blijf waarschuwen de afgelopen 5 weken en mensen dit nog steeds blijven doen.

Nogmaals: blijf van de detailpagina's weg, daar zit een super redirect hell op die je instant een IP ban geeft. En het is een temp. ban, maar die wordt na een paar keer permanent gemaakt (duurt ongeveer een maand voor je die kwijt bent).
Heeft volgens mij veel te maken met je locatie, een BE gebruiker heeft er namelijk niks last van.
Het grappige is dat een vlaming dan een wirwar in taal krijgt op de webshop van Frans in combinatie met Engels zelfs op 1 pagina... 8)7

En bij deze zijn we weer klaar voor een rondje AMD drop :) als de cat codes mij vandaag slecht gezind zijn ga ik voor de eerste keer een test doen op het DR annuleer systeem, want opnieuw 1 bestellen na net iets meer dan 2 maanden. .....

[ Voor 24% gewijzigd door d3x op 15-07-2021 11:17 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 19:15
Postman schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 10:54:
[...]

Vreemd, dit doe ik dus wel en heb hier nog niet een ban voor gekregen wel dat ik de labtop even moest herstarten ivm dat ik teveel refreshte en ik kon daarna weer verder. Ik heb trouwens wel Google zo ingesteld dat na afsluiten alles wordt verwijderd en het betreft hier dus de 6800XT en de 6800XT BE product link en niet de 6700. Toegegeven ik heb er de balle verstand van, maar OK, voor de zekerheid zal ik vandaag dit maar niet doen.

@Vuurvli3gje ik ben er eindelijk achtergekomen hoe jouw script werkt, ik hoop dat je vandaag je script nog kunt corrigeren, want dan probeer ik die pre-pay methode. Want ondanks die "pay knop" van sommige scripts, ben ik toch steeds te laat en strand ik steeds op het laatste stuk in de bestel procedure. Gelukkig wordt er ook geen geld van mijn credit kaart ingehouden.

Vergeten te vermelden: bij mij is dit de NL versie in de Duitse of Engelse taal. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Toine1 op 15-07-2021 14:41 . Reden: vermelding AMD NL versie. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Postman schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:11:
[...]

Is inderdaad alleen voor NL.
Ik heb daar geen last van, zit ook in NL.

Edit: Kleine toevoeging, 3 weken geleden wel last van gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Speedway4 op 15-07-2021 11:55 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
Nieuwe versie is live.
*knip*

We waarderen je inzet in hier op het forum zeer, maar sorry, werving en/of langs deze weg donaties in de wacht slepen kunnen we niet toestaan op het forum. Als je features weg wil laten omdat jou deze veel werk kosten is dat prima, maar hier met een paywall adverteren is not-done.

Dan nog belangrijk nieuws omtrent veiligheid. In het kopje veiligheid beschreef ik een worst-case scenario. Namelijk dat als ik kwaad zou willen ik gegevens zou kunnen onderscheppen en aanpassen.
Voor jullie veiligheid maar vooral ook voor die van mij heb ik dit getest. Goed nieuws: bij gebruikt van Paypal ben je veilig en kan dit niet! Kan ik dan geen kwaad meer doen?
Jawel in theorie zou ik nog steeds iets evil kunnen doen door een een account op te zetten bij DigitalRiver en mijn eigen ApiKey opgeven bij het aanmaken van betalingen. Gelukkig kan jij zelf hiervoor behoeden door goed to controleren aan wie jij een betalingstoestemming afgeeft.
Dit kan je gemakkelijke doen de tekst door onderaan in de Paypal pop-up te controleren.
Dit moet AMD.COM STORE zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l_mlEiOJQgNOh2_06sbWK76vBcg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/bUwGKCudWoIUHfbHTlnvPJLy.png?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door Blaat op 15-07-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:08
Vuurvli3gje schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:16:
Nieuwe versie is live.
Om het leuk voor mijzelf te houden heb ik besloten om over te gaan naar 2 versies. Versie "lite" is voor iedereen beschikbaar maar heeft minder functionaliteit (iig geen Pre-Pay en recaptcha widget). Supporters krijgen op de dag van de drop instructies per mail naar een versie met meer features. Deze is voor supporters uit alle euro landen beschikbaar.

Dan nog belangrijk nieuws omtrent veiligheid. In het kopje veiligheid beschreef ik een worst-case scenario. Namelijk dat als ik kwaad zou willen ik gegevens zou kunnen onderscheppen en aanpassen.
Voor jullie veiligheid maar vooral ook voor die van mij heb ik dit getest. Goed nieuws: bij gebruikt van Paypal ben je veilig en kan dit niet! Kan ik dan geen kwaad meer doen?
Jawel in theorie zou ik nog steeds iets evil kunnen doen door een een account op te zetten bij DigitalRiver en mijn eigen ApiKey opgeven bij het aanmaken van betalingen. Gelukkig kan jij zelf hiervoor behoeden door goed to controleren aan wie jij een betalingstoestemming afgeeft.
Dit kan je gemakkelijke doen de tekst door onderaan in de Paypal pop-up te controleren.
[Afbeelding]
Met supporters bedoel je mensen die een kopje koffie doneren via https://ko-fi.com/vuurvlieg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
jaspermeul schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:19:
[...]
Met supporters bedoel je mensen die een kopje koffie doneren via https://ko-fi.com/vuurvlieg ?
Jep mensen die een donatie doen (of al hebben gedaan natuurlijk).

Mail met instructies komt ergens rond 14.00!

[ Voor 7% gewijzigd door Vuurvli3gje op 15-07-2021 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51
Vuurvli3gje schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:22:
[...]

Als ik het goed begrijp is die compleet anders dan degene waar je nu naar linkt toch?
Wat voor koffie drink je? (wilde je een kratje overmaken als het me lukte maar als je dat niet drinkt dan maar koffie)

@Vuurvli3gje Waar vul ik mijn email dan in bij je koffie, in de message box?

Edit: Laat maar die vul je in bij betaling.

[ Voor 12% gewijzigd door Bad Brains op 15-07-2021 12:46 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
Vuurvli3gje schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:16:
Nieuwe versie is live.
Om het leuk voor mijzelf te houden heb ik besloten om over te gaan naar 2 versies. Versie "lite" is voor iedereen beschikbaar maar heeft minder functionaliteit (iig geen Pre-Pay en recaptcha widget). Supporters krijgen op de dag van de drop instructies per mail naar een versie met meer features. Deze is voor supporters uit alle euro landen beschikbaar.

[Afbeelding]
A fijn, dan heeft mijn koffie toch een bijvangst gekregen haha. Hoe weten we dat de betaalde versie gemaild is?

Edit: las het te snel, die zal dus rond 14u ontvangen worden, dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
[...]

Ok ben benieuwd. Na weken zonder succes met ander script en vele positieve reacties in de chat de vorige keer hoop ik dat dit het verschil ga maken.

Werken de instructies rond 14.00 met tampermonkey (in edge)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:09

Kek

3flix

[...]

Nou kom maar op :D hoop dat dit wat gaat worden, ben al maanden bezig een kaart te bemachtigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[...]

Nice! Wilde doneren nadat het gelukt was, maar dan nu vooraf gedaan!

[ Voor 3% gewijzigd door Skating_vince op 15-07-2021 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintsdonvito
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-05 05:24
Skating_vince schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 12:53:
[...]

Nice! Wilde doneren nadat het gelukt was, maar dan nu vooraf gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:04
*knip* Laten we die discussie niet hier voeren.

Ik lurk hier nu twee weekjes mee en vindt het tof om te zien dat tweakers tweakers helpen een kaart te bemachtigen. Dank voor de vele hulp die hier te vinden is, hopelijk kan ik vanmiddag ook een *O* smiley plaatsen.

[ Voor 35% gewijzigd door Blaat op 15-07-2021 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paywall gerelateerde support vragen wil ik hier dus ook niet zien.

[ Voor 82% gewijzigd door Blaat op 15-07-2021 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Iets minder drama mag wel

[ Voor 81% gewijzigd door Blaat op 15-07-2021 13:16 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:31
verwachten jullie ook een gewone 6800xt drop? (dus geen midnight black)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Aggressor schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:11:
verwachten jullie ook een gewone 6800xt drop? (dus geen midnight black)?
CAT meldingen in de gaten houden, had je al lang kunnen weten inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Bad Brains schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:10:
[mbr]Iets minder drama mag wel[/]
Paywall verhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik zeg niks. Iemand doet ook maar zijn werk op de beste manier dat ie kan denk ik dan maar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-10 18:44

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Ik hoop vandaag een 6800XT MB te bemachtigen!

#newbie hier, dus dat lukt me vast wel #famouslastwords 8)7

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 22:33
Ik hoop een 6800xt of een 6800xt mb te kunnen bemachtigen. Zodat mijn vader een gpu heeft. Hu hopen dat ik er een kan krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:08

Hupske

AFCA

Kom straks niet roepen dat je nooit een add to cart knop hebt gezien :+

Ben wel bang dat het straks weer een groot 503 feest gaat worden als het wederom op het zelfde tijdstip is. Iedereen zal er inmiddels wel voor klaarzetten. En dan wordt het weer een stukje minder gezellig op het forum aangezien er minder succes is :p

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhead
  • Laatst online: 07-06 13:48
*knip*

Nee. Geen betaalde script support vragen.

[ Voor 82% gewijzigd door Blaat op 15-07-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
Crazyhead schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:35:
Iemand al de mail ontvangen met de instructies voor full feature?
Er is maar een iemand die je meer info over het script kan geven, dat is Vuurvli3gje. Denk dat je hem beter een PM kan doen ipv het hier in het topic te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt het script van vuurvliegje voor iedereen al? of moeten we op iets wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 21:52
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:47:
werkt het script van vuurvliegje voor iedereen al? of moeten we op iets wachten?
Geen idee. Verse donateur, maar geen mail ontvangen. @Vuurvli3gje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Lumics schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:51:
[...]

Hou dit van het forum, DM de beste man. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toine1
  • Laatst online: 27-09 19:15
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:47:
Ja alleen krijg ik dit bericht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4PiDPiDNEbwq7ggCN9QtY7cYfU4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RrNWJXFrhxJh7XPZnS9REtIK.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbakker01
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 31-07-2021
Lumics schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:51:
[...]

same! @Vuurvli3gje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Oh god... Je kan ook googlen op "amd add to cart script". Het eerste beste youtube filmpje, compleet gratis script met instructies.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhead
  • Laatst online: 07-06 13:48
StyXL schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:00:
Oh god... Je kan ook googlen op "amd add to cart script". Het eerste beste youtube filmpje, compleet gratis script met instructies.
de add to card is niet zo boeiend, het gaat om de pre-pay en captcha code..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Crazyhead schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:04:
[...]
Add to card is het enige dat ik gebruik, werkt perfect hoor :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Crazyhead schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:04:
[...]

Add to cart is alles wat je nodig hebt. Heb drie keer een kaart kunnen kopen met dat script, al die poespas is overbodig. Om 16.03 op het knopje drukken en voíla.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Settler11
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 22:27
StyXL schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:06:
[...]

Add to cart is alles wat je nodig hebt. Heb drie keer een kaart kunnen kopen met dat script, al die poespas is overbodig. Om 16.03 op het knopje drukken en voíla.
Is het beter om je tab te refreshen bij elke poging of is het rond die tijd continue de add to cart knop rammen het beste? Of zelfs je browser te herstarten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
Settler11 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:10:
[...]

Is het beter om je tab te refreshen bij elke poging of is het rond die tijd continue de add to cart knop rammen het beste? Of zelfs je browser te herstarten?
Niet refreshen, gewoon rustig op het knopje drukken. Het cirkeltje z'n werk laten doen. Dan verschijnt er iets in je mandje of niets. Zo niet, dan wacht je een 15 sec en druk je weer rustig op het knopje terwijl je ondertussen al ingelogd staat bij paypal. Dit doe je voordat er iemand drop roept, want dan is de drop al een halve minuut tot minuut bezig.

[ Voor 8% gewijzigd door StyXL op 15-07-2021 15:14 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-09 14:47
Settler11 schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:10:
[...]

Het beste is je pc helemaal formatteren zodat je een propere versie van Windows 10 hebt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:03
StyXL schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:06:
[...]

Zo is het mij ook vijf keer gelukt, maar je hebt ook mazzel nodig, in die zin dat je niet continu tegen 503-errors aanloopt. Al had ik daar de vorige keer helemaal geen last van.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Settler11
TrapShot schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:12:
[...]

Het beste is je pc helemaal formatteren zodat je een propere versie van Windows 10 hebt. :+
Mm, ik ga dan liever een stap verder en een RC van Win11 erop knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van4658
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12-04 13:24
Ik heb nu vuurvliegjes eerste script geinstalleerd hopelijk heb ik nu toch eens suc6. Nu zal het werken in Be he?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Modbreak:Voor de duidelijkheid, discussie en vragen over de betaalde versie van scripts zijn hier uit den boze. Reacties die richting uit worden zonder pardon getrasht.

Als het alsnog de klauwen uit loopt dan gaan we alle vormen van scripts verbieden en rücksichtslos wegpoetsen uit dit hele topic. Jullie zijn gewaarschuwd.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
CAT16 voor 6700XT, 6800 en 6800XT Midnight Black.
Edit: en 6900XT

[ Voor 14% gewijzigd door Jaïr.exe op 15-07-2021 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:34

scorpie

Supra Addict

Jaïr.exe schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:29:
CAT16 voor 6700XT, 6800 en 6800XT Midnight Black.
Edit: en 6900XT
en 6900XT

edit: nice ninja-edit :)

[ Voor 6% gewijzigd door scorpie op 15-07-2021 15:31 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:03
scorpie schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:30:
[...]

en 6900XT

edit: nice ninja-edit :)
Weer geen gewone 6800 XT. Zouden deze niet meer geproduceerd worden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-ofRtRDle5GQNPsrF4qQmVD0OM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HmLXSqw3feusZogS3iVYuCoA.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Laatst online: 09-10 22:33
noem me dom, maar is dat cat een aanduiding welke kaarten er komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan de Roo
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-10-2024
rominick schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:33:
Cat 15 betekent dat hij niet in voorraad komt, cat 16 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdj
rominick schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:33:
Je bent dom :+ maar je vermoeden is juist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

rutgerdj schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:34:
[...]

Je bent dom :+ maar je vermoeden is juist ;)
ook weer van de partij voor "de moeite" zie ik :)

CAT16 geeft staus aan idd, staat ook wederom mooi als info in de topic start

ziet er dus naar uit dat ik het lot van DR annulering dubbel order niet ga testen :)

[ Voor 27% gewijzigd door d3x op 15-07-2021 15:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rutgerdj
d3x schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:35:
[...]

ook weer van de partij voor "de moeite" zie ik :)
Ik ben uitgekocht, ben er alleen nog voor de gezelligheid :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 07-10 12:33
Voor iedereen die de moeite niet neemt om te lezen... drop is meestal rond 17:33 :*)

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan de Roo
CHKYBSTRD schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:36:
Voor iedereen die de moeite niet neemt om te lezen... drop is meestal rond 17:33 :*)
Als je info wilt geven doe het dan wel goed, laatste weken zijn de drops rond 16.02 en dat verwacht ik nu ook aangezien de CAT Codes al zijn gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
Bryan de Roo schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:37:
[...]

Als je info wilt geven doe het dan wel goed, laatste weken zijn de drops rond 16.02 en dat verwacht ik nu ook aangezien de CAT Codes al zijn gewijzigd.
Volgens mij was het een grap. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
[...]

Je kon z'n bericht niet slechter lezen, chapeau :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
[...]

Mogelijk wilde hij de competitie wat uitdunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
hahahaha er zitten altijd mensen tussen... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skyclad
CHKYBSTRD schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:39:
hahahaha er zitten altijd mensen tussen... 8)7
Mag ik wel hopen ja, hoop dat ik hier niet tussen een zooi bots zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
Ook dit willen we niet zien.

[ Voor 85% gewijzigd door Blaat op 15-07-2021 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Dit wordt de dag om toe te slaan jongens....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:49
CHKYBSTRD schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:44:
Dit wordt de dag om toe te slaan jongens....
Hahaha dat lees ik hier elke week :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-06 20:47
Succes allen, ik hoop dat ik een mooi aantal tweakers met goed nieuws straks zie...
Aangezien de CAT weer zo vroeg zijn veranderd, wellicht weer rond 16.00 een drop... again, good luck all

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hebbiedude
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Als ik een gokje mag wagen dan lijkt het erop dat de drop idd een paar minuten eerder zal zijn. Gok zo rond 16:00 of 16:01. Pre alert van GPU Stock Alers kwam bij mij on 15:46 binnen, dus normaal gezien 15 minuten later gaat het helemaal los.
Iedereen die nog zoekende is veel succes gewenst met de jacht op een kaart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bryan de Roo
DROP!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 14:18
DROP!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zie niks lol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht.A
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 09:16
Voor de lol eens aan het F5'en nu... Er komt dus geen knop tevoorschijn hé :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:18

KRASH

Juist ja...

Bam! Volgens mij eindelijk gelukt om een 6800XT MB te scoren _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:19
Nice! Vorige week een RX 6800, nu een RX 6800XT MB! (met het gewone add-to-cart script)

[ Voor 26% gewijzigd door [MAUS] op 15-07-2021 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereb
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 29-10-2022
Zie idd niks :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeronn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 19:42
Gelukt volgens mij! 6800XT MB. Was inderdaad 1 minuut eerder geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-09 14:47
Yes, eindelijk de 6800XT MB! Thanks vuurvlieg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Brecht.A schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:03:
Dan krijg je zo dit:

Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/nl" on this server.
Reference #18.6518dd58.1626357882.508fb8d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 14:18
Brecht.A schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:03:
Zonder add to cart script lukt het je niet.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caramba6667
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-10 14:06
(jarig!)
Zonder script totaal geen kans in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Daniel. schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:05:
[...]

[...]

Dacht misschien is de vraag inmiddels wat lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
alleen maar 'Ajax error: 403' tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht.A
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 09:16
[...]

[...]

Zoveel is duidelijk :-)

Ik heb momenteel toch geen tijd om te gamen, veel ging ik niet hebben aan de kaart :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Manticore_
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 31-01-2022
[...]

[...]

Met add to cart script bij mij ook niet haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 15:59
Ik krijg alleen maar 403:
POST https://www.amd.com/en/di...rapper_format=drupal_ajax 403

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

JDx schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:04:
[...]

Dan krijg je zo dit:

Access Denied
You don't have permission to access "http://www.amd.com/en/direct-buy/nl" on this server.
Reference #18.6518dd58.1626357882.508fb8d
Wat houdt dit precies in? Ik krijg deze melding nu namelijk na een paar keer F5'en.
Heb ik een IP-ban aan mn broek? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-10 23:08
Ik heb eindelijk beet!
Ben dit keer voor de 6700xt gegaan. Eindelijk voorbij de oranje button. Duurde wel vreselijk lang (voor mijn gevoel) voordat er wat gebeurede na een ram op de oranje knop.
Paypal is inmiddels afgeschreven.

Nu hopen dat de rest ook allemaal goed gaat.
Ikke best wel een beetje blij.
Maar de grootste blijdschap komt pas als ik daadwerkelijk die mail heb en DHL voor de deur staat. :P

[ Voor 33% gewijzigd door dakari op 15-07-2021 16:10 ]

An unexpected error has occurred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Toen ik em in m'n mandje kreeg (6800xt mb) stonden er nog 198 in voorraad. Was even spannend, want de place order duurde goed lang. Uiteindelijk lijkt het erop dat ik er 1 heb.
Edit: Paypal is ook al afgeschreven. *Fingers crossed*

[ Voor 13% gewijzigd door Jivebunny op 15-07-2021 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Settler11
Bij mij blijft die ff laden met 'Review Your Order' (zwart scherm). Is dat een succes? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 14:03
Manticore_ schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:06:
[...]

Met add to cart script bij mij ook niet haha :)
Inderdaad....
Net 6800 geprobeerd mocht hem in de winkelwagen doen druk op checkout 503. En zat er helemaal voor klaar was zo snel als ik kon zijn maar zelfs dat is niet snel genoeg.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caramba6667
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-10 14:06
(jarig!)
Ik zou het toch proberen als ik jou was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tyranium schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 16:06:
[...]

Wat houdt dit precies in? Ik krijg deze melding nu namelijk na een paar keer F5'en.
Heb ik een IP-ban aan mn broek? 8)7
Ja temp ban ofzo, ik wilde gewoon even kijken of het lukt, had geen geld klaar staan op PayPal ofzo.

Pagina: 1 ... 210 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord