Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 13:45
Lijkt er op dat het met het @Vuurvli3gje script kinderlijk eenvoudig is om kaarten te scoren.
Ik heb sinds woensdagavond 403's. Vanmorgen nog steeds. Dus ook tijdens de drop.
Op 4 verschillende apparaten geprobeerd, met Edge, chrome en firefox.

Denk dat er een (permanente) IPban op mijn thuis IP zit, via mijn mobiel werkt het wel (4g) maar via hotspot (zelfde 4G verbinding) dan weer niet. Wat verschillende browsers en ook inprivate geprobeert. Heb eerlijk gezegd geen idee waar ik het moet zoeken

Volgende week ben ik donderdag rond droptijd op een fysiek andere locatie, wellicht daar nog eens proberen. Daar krijg ik op dit moment geen 403's.

ik heb de verhalen van @Postman over de botmanager gelezen, ben wel benieuwd wat ik heb gedaan om een ban te triggeren, zal waarschijnlijk altijd een raadsel blijven. Het enige wat ik me kan verzinnen is dat ik producten aan de winkelmand toe heb proberen te voegen die niet beschikbaar waren. Niet echt extreem veel requests of f5.
Speedway4 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:39:
[...]

@workermaster

Wat een grote rol speelt zijn de verzendkosten, die zijn internationaal eerst €20 maar omdat het nationale verzending wordt (ivm NL) wordt dit ~€7. De verandering in de prijs zelf is misschien iets met wisselkoersen of BTW verschil met Ierland?
Is dat niet een van de methodes om bots tegen te gaan? Dat de prijs iederedag een willekeurig ander bedrag is in de buurt van de MSRP?

[ Voor 23% gewijzigd door kid1988 op 09-07-2021 13:59 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

TechAlf schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 11:24:
Does anyone have the digital river contact phone?

I wanted to try to change my address and AMD told me that is already at digital river.
Het adres aanpassen is niet mogelijk, ook niet door Ingram (Digital River).

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 16:22
kid1988 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:57:
Is dat niet een van de methodes om bots tegen te gaan? Dat de prijs iederedag een willekeurig ander bedrag is in de buurt van de MSRP?
Een check if price < XXX is ook de moeite niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Lijkt er op dat het met het @Vuurvli3gje script kinderlijk eenvoudig is om kaarten te scoren.
Ik heb sinds woensdagavond 403's. Vanmorgen nog steeds. Dus ook tijdens de drop.

Denk dat er een (permanente) IPban op mijn thuis IP zit, via mijn mobiel werkt het wel (4g) maar via hotspot (zelfde 4G verbinding) dan weer niet. Wat verschillende browsers en ook inprivate geprobeert. Heb eerlijk gezegd geen idee waar ik het moet zoeken

Volgende week ben ik donderdag rond droptijd op een fysiek andere locatie, wellicht daar nog eens proberen. Daar krijg ik op dit moment geen 403's.

ik heb de verhalen van @Postman over de botmanager gelezen, ben wel benieuwd wat ik heb gedaan om een ban te triggeren, zal waarschijnlijk altijd een raadsel blijven. Het enige wat ik me kan verzinnen is dat ik producten aan de winkelmand toe heb proberen te voegen die niet beschikbaar waren. Niet echt extreem veel requests of f5.

[...]
Gebruik je een nas met bijvoorbeeld een ad blocker zoals Ad Guard of een device met Pi Hole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:54

ben wel benieuwd wat ik heb gedaan om een ban te triggeren, zal waarschijnlijk altijd een raadsel blijven. Het enige wat ik me kan verzinnen is dat ik producten aan de winkelmand toe heb proberen te voegen die niet beschikbaar waren. Niet echt extreem veel requests of f5.
Ik denk dat je te veel aan t proberen bent zo te horen. Op woensdag en vrijdag heb je er niks te zoeken eigenlijk of hoop je stiekum op een AMD drop buiten de donderdagmiddag? Ik vermoed dat je zo vaak checked dat het systeem je als bot ziet. Buiten de donderdag zeg 15:30 - 18:30 (ruim genomen) moet je niks proberen volgens mij.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verschil in prijs tussen website en betalen zit in de BTW. Die staat op 23% en wordt pas aan het einde aangepast naar die van het land zelf. Verzendkosten zitten niet in de prijs op de website inbegrepen.

Duitsland heeft trouwens wel correcte prijzen op hun versie van de website.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16

Een 403 op de hele site of alleen bij add-to-cart?
Als het alleen bij add-to-cart is: Ik heb toevallig net versie 0.4.3 (zelfde getallen B)) online gezet die kan helpen bij Akamai Bot Manager problemen. Wil je dit eens proberen?
@OllieMongollie zou jij het willen proberen met de user waar het niet werkte?
Even voor de duidelijkheid: deze Akamai Bot Manager problemen worden niet door mijn script veroorzaakt.

Als je wel een 403 op de hele site had: bezoek jij de productoverzicht pagina of de detailpagina van een enkel product want die laatste heeft last van een redirect-loop waardoor je steeds een nieuwe 403 zal oplopen. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat jij een permanente ban hebt anders zou ik hem denk ik ook moeten hebben ;)

Tweakers-Forum erg traag hier trouwens! Just me?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
Speedway4 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 13:39:
[...]

@workermaster

Wat een grote rol speelt zijn de verzendkosten, die zijn internationaal eerst €20 maar omdat het nationale verzending wordt (ivm NL) wordt dit ~€7. De verandering in de prijs zelf is misschien iets met wisselkoersen of BTW verschil met Ierland?
Zou goed kunnen.

Ik had verwacht 674 euro te betalen en dat daar nog wat verzendkosten bovenop kwamen. Dus toen ik een paypal rekening in de email kreeg van 670.29 euro, was ik behoorlijk in de war. Ik zie overigens niet wat de verzendkosten zijn. Enkel dat er 670.29 is overgemaakt naar AMD.

We gaan het zien. Ik ga ze zometeen even bellen met de vraag of ik een 2e mail kan verwachten. Heb nu de paypal mail en de mail met ordernummer. Gisteren had ik voor de mail met ordernummer al moeten bellen want die kwam niet binnen op mijn @home.nl adres maar na omzetten naar gmail was het direct binnen.

Kan niet wachten tot ik eindelijk 60fps kan gamen met redelijke settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdebes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 13:18
Idem hier, sinds woensdagavond. Het gekke is dat dit ook in een schoon incognitovenster nog zo is, en ook in combinatie met VPN (Nord).
Kiswum schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:27:
[...]

Gebruik je een nas met bijvoorbeeld een ad blocker zoals Ad Guard of een device met Pi Hole?
Wel een pihole draaien hier inderdaad, maar hoe zou dat invloed kunnen hebben? Ik zie op de AMD-site niets geblokkeerd worden...
Vuurvli3gje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:40:
...
Hier alleen op de API calls, dus add to cart. Rest werkt gewoon.
Geen redirect loop gehad, zit alleen op de hoofdpagina.
En ja, Tweakers doet moeilijk. Kreeg net fouten op HTTP2-initialisatie ofzo :/

Edit: in een Chrome guest window kan ik wel dingen aan cart toevoegen, maar daar heb je dan weer geen bookmarks :|

[ Voor 7% gewijzigd door sdebes op 09-07-2021 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kid1988
Vuurvli3gje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 14:40:
[...]

Als het alleen bij add-to-cart is: Ik heb toevallig net versie 0.4.3 (zelfde getallen B)) online gezet die kan helpen bij Akamai Bot Manager problemen. Wil je dit eens proberen?
@OllieMongollie zou jij het willen proberen met de user waar het niet werkte?
Even voor de duidelijkheid: deze Akamai Bot Manager problemen worden niet door mijn script veroorzaakt.

Als je wel een 403 op de hele site had: bezoek jij de productoverzicht pagina of de detailpagina van een enkel product want die laatste heeft last van een redirect-loop waardoor je steeds een nieuwe 403 zal oplopen. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat jij een permanente ban hebt anders zou ik hem denk ik ook moeten hebben ;)

Bedankt! ik zal het vanavond even proberen wanneer ik thuis ben.
Enkel bij add to cart API call, de ajax 403. Rest van de site is prima.
Wat doet je nieuwe versie om te helpen? probeert het automatisch om een aantal issues te omzeilen of probeert het de user meer info te geven?

Ga er overigens vanuit dat de tampermonkey en bookmarklet versie exact hetzelfde doen, of heeft het zin om beide afzonderlijk te testen?

T-net lijkt soms momenteel down te zijn bij mij het afgelopen uur hit&miss

[ Voor 4% gewijzigd door kid1988 op 09-07-2021 15:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Witte_200
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 11:52
workermaster schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:03:
[...]

Zou goed kunnen.

Ik had verwacht 674 euro te betalen en dat daar nog wat verzendkosten bovenop kwamen. Dus toen ik een paypal rekening in de email kreeg van 670.29 euro, was ik behoorlijk in de war. Ik zie overigens niet wat de verzendkosten zijn. Enkel dat er 670.29 is overgemaakt naar AMD.

We gaan het zien. Ik ga ze zometeen even bellen met de vraag of ik een 2e mail kan verwachten. Heb nu de paypal mail en de mail met ordernummer. Gisteren had ik voor de mail met ordernummer al moeten bellen want die kwam niet binnen op mijn @home.nl adres maar na omzetten naar gmail was het direct binnen.

Kan niet wachten tot ik eindelijk 60fps kan gamen met redelijke settings.
Ik heb ook €670,59 betaald (BE verzending, 6800XT MB)

Hier is de 2de mail gisteren avond binnen gelopen. Dus ik denk dat het voor jou ook wel goed komt.

Echter zal ik pas blij worden/zijn als de kaart hier effectief in m'n PC zit. Momenteel heeft het gevoel "to good to be true" nog steeds de bovenhand. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-10 16:14
@Vuurvli3gje
Net even de 0.4.3 geprobeerd maar bij mij nog steeds 403 bij add to cart, rest van de site werkt wel goed.
(403 krijg ik trouwens ook zonder script.)

Bij mijn gisteren nieuw aangemaakte user in chrome geen 403. :S

[ Voor 16% gewijzigd door Idanue op 09-07-2021 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Idanue schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:49:
@Vuurvli3gje
Net even de 0.4.3 geprobeerd maar bij mij nog steeds 403 bij add to cart, rest van de site werkt wel goed.

dat heb ik ook, eens 403, altijd 403. Ook bij CPU's en zonder scripts. Zelfde geld voor incognito en alle methoden eerder beschreven. (alles zonder scipts).
Enige wat werkte was Chrome Portable, maar daarmee kwam ik niet door de recaptica.
Idanue schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:53:
[...]

En als je een nieuwe user aanmaakt in chrome?
Dat moet ik thuis even proberen, maar chrome is niet mijn standaard browser, dus ik was er vanuit gegaan dat met het installeren van chrome ik automatisch een "nieuwe user" was.

[ Voor 29% gewijzigd door kid1988 op 09-07-2021 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
kid1988 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:51:
[...]

dat heb ik ook, eens 403, altijd 403. Ook bij CPU's en zonder scripts. Zelfde geld voor incognito en alle methoden eerder beschreven. (alles zonder scipts).
Enige wat werkte was Chrome Portable, maar daarmee kwam ik niet door de recaptica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdebes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 13:18
Idanue schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:53:
[...]

Of een guest window. Zelfde effect, iets makkelijker.
Zoals gezegd kreeg ik dan wel zaken in m'n mandje. Benieuwd of dat voor jullie ook geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
Idanue schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:49:
@Vuurvli3gje

Welke browser?
Kan je eens controleren of je tenminste de onderstaande cookies hebt:
Bij Chrome kan dit via F12 -> Application -> Storage -> Cookies -> https://www.amd.com
code:
1
2
3
bm_sz
pmuser_country
OptanonConsent

Edit:
Beter nog bij de add-to-cart request in de network tab:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_HYyFJAsiqgYnTZPh_U2qdA1IhE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Yif1eiyRlrMkPTccoMi6qrqw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Vuurvli3gje op 09-07-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Vuurvli3gje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 15:58:
[...]

Welke browser?
Kan je eens controleren of je tenminste de onderstaande cookies hebt:
Bij Chrome kan dit via F12 -> Application -> Storage -> Cookies -> https://www.amd.com
code:
1
2
3
bm_sz
pmuser_country
OptanonConsent

Edit:
Beter nog bij de add-to-cart request in de network tab:
[Afbeelding]
Ik gebruik chrome en ik heb ze alle 3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_hxQqYV0_6zkL4ilqo_oaai-NdA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wIicAkWKtKH7WiVO7qH1BA8Y.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Idanue op 09-07-2021 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
Sorry was nog 2 belangrijk cookies vergeten: 'ak_bmsc' en '_abck' vergeten, dus diegene die je moet hebben zijn:
code:
1
2
3
4
5
_abck
ak_bmsc
bm_sz
pmuser_country
OptanonConsent

Stuur je die die allemaal mee? Beste kijken bij de network request of ze ook allemaal bij de add-to-cart request meegestuurd worden.
Idanue schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:12:
[...]

Ik gebruik chrome en ik heb ze alle 3.
Jep dat ziet er prima uit.

Heb je misschien extensies die deze cookies zouden kunnen filteren? Aanpassingen aan de request kan je helaas niet waarnemen in de Network tab dan zal je een lokale proxy met BurpSuite moeten opzetten om te zien wat echt over het netwerk gaat.
Dat zou dan ook kunnen verklaren waarom een nieuw user profiel wel werk: geen extensie die hem aanpast.

[ Voor 12% gewijzigd door Vuurvli3gje op 09-07-2021 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Vuurvli3gje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:23:
Sorry was nog 2 belangrijk cookies vergeten: 'ak_bmsc' en '_abck' vergeten, dus diegene die je moet hebben zijn:
code:
1
2
3
4
5
_abck
ak_bmsc
bm_sz
pmuser_country
OptanonConsent

Stuur je die die allemaal mee? Beste kijken bij de network request of ze ook allemaal bij de add-to-cart request meegestuurd worden.

[...]

Jep dat ziet er prima uit.

Heb je misschien extensies die deze cookies zouden kunnen filteren? Aanpassingen aan de request kan je helaas niet waarnemen in de Network tab dan zal je een lokale proxy met BurpSuite moeten opzetten om te zien wat echt over het netwerk gaat.
Dat zou dan ook kunnen verklaren waarom een nieuw user profiel wel werk: geen extensie die hem aanpast.
UBlock en ghostery staan beiden uit.
Zometeen werken maar ik zal dit weekend eens kijken of ik Burpsuite kan installeren en kijken wat daar uit komt, iig nog heel erg bedankt voor het script en het meedenken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
Idanue schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:36:
[...]
UBlock en ghostery staan beiden uit.
Zometeen werken maar ik zal dit weekend eens kijken of ik Burpsuite kan installeren en kijken wat daar uit komt, iig nog heel erg bedankt voor het script en het meedenken. :Y
Bedankt voor het controleren en werkse alvast d:)b

Misschien wat laagdrempeliger dan BurpSuite is om:
1) Via chrome://extensions/ pagina alle extensies uit te zetten via het schuifje.
2) Via chrome://settings/siteData?searchSubpage=amd.com alle data te verwijderen
3) amd pagina laden in een nieuwe tab
4) add-to-cart (2x) uitvoeren. De eerste keer kan hij een 403 terug dat is normaal in dit geval (eerste contact met akamai bot manager). Als de tweede poging ook niet werk dan hebben eigenlijk al uitgesloten dat requests aangepast worden. Mogelijk moet dan een instelling van Chrome iets triggeren wat Akamai niet leuk vindt, zeg een aangepaste User-Agent.
5) Tab sluiten
6) Via chrome://extensions/ een extensie weer aanzetten. Terug naar stap 3. Als hij na het aanzetten van een extensie niet meer werkt dan weten we waar het probleem ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 16:22
Verzendbevestiging van gisteren is ook binnen, dus de limited edition is toch niet zo limited :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar Wagt
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 30-07 14:01
Hoe moeilijk is het tegenwoordig om een kaart te bemachtigen? Ik heb al een aantal maanden niet meer in deze topic gezeten en vorige keer was het nog onmogelijk om iets anders dan een 6900XT te krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:03

Hupske

AFCA

Heb je wel een enkele post gelezen in het topic? O-)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:19

ParaWM

Pro Prutser

Paprika schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:22:
Verzendbevestiging van gisteren is ook binnen, dus de limited edition is toch niet zo limited :+.
Zou iemand willen melden of de DHL tracking mail ook al binnen is vanavond? Heb geen mails vanwege .nl domein, en vergeten te bellen. Aangezien de DHL mail normaal wel komt, is dat mijn indicatie of hij evt gecancelled is of niet :)

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:25
Jup. Hier is de verzendbevestiging binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:11
Paprika schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:22:
Sterker nog, gisteren was de gewone 6800 XT niet eens op voorraad 🙃

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
ParaWM schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:49:
[...]

Zou iemand willen melden of de DHL tracking mail ook al binnen is vanavond? Heb geen mails vanwege .nl domein, en vergeten te bellen. Aangezien de DHL mail normaal wel komt, is dat mijn indicatie of hij evt gecancelled is of niet :)
Je krijgt geen mails van DHL. Je kan wel een account aanmaken bij DHL met je emailadres waarmee je besteld hebt, dan kan op die manier zien dat je iets binnenkrijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:32
Ik heb ook de verzendbevestiging binnen. Betekend dat dat die Maandag al arriveert?
Dan heb ik nog wat werk te doen om mijn watercooling om te leiden. Lees nieuwe buizen buigen en de videokaart te omzeilen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:11
Daniel. schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 19:51:
Ik heb ook de verzendbevestiging binnen. Betekend dat dat die Maandag al arriveert?
Dan heb ik nog wat werk te doen om mijn watercooling om te leiden. Lees nieuwe buizen buigen en de videokaart te omzeilen.
Zie topic start:
Gelukkig krijgen de meeste mensen uiteindelijk wel e-mail 3 en 4 en kunnen ze een werkdag later genieten van hun nieuwe GPU.
Dus ja, maandag is dan de verwachtte leverdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:19

ParaWM

Pro Prutser

rutgerdj schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 19:48:
[...]

Je krijgt geen mails van DHL. Je kan wel een account aanmaken bij DHL met je emailadres waarmee je besteld hebt, dan kan op die manier zien dat je iets binnenkrijgt.
DHL Parcel <noreply@dhlparcel.nl>
WE STAAN VANDAAG VOOR DE DEUR
Beste XXXX,
Onze bezorger staat vandaag op de stoep met je pakket JVGL08407454598xxx van Ingram Micro Bv.
VERWACHT BEZORGMOMENT
WOENSDAG x
TUSSEN 11.40 - 13.10 UUR

Maar nu je het zegt; aantal weken terug ook geen DHL mail. En dit tijdslot is wel heel precies. Misschien dat dit niet DHL zakelijk was dit keer.

[ Voor 18% gewijzigd door ParaWM op 09-07-2021 20:24 ]

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kid1988
Vuurvli3gje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:58:
[...]

1) Via chrome://extensions/ pagina alle extensies uit te zetten via het schuifje.
2) Via chrome://settings/siteData?searchSubpage=amd.com alle data te verwijderen
4) add-to-cart (2x) uitvoeren. De eerste keer kan hij een 403 terug dat is normaal in dit geval (eerste contact met akamai bot manager). Als de tweede poging ook niet werk dan hebben eigenlijk al uitgesloten dat requests aangepast worden. Mogelijk moet dan een instelling van Chrome iets triggeren wat Akamai niet leuk vindt, zeg een aangepaste User-Agent.
5) Tab sluiten
6) Via chrome://extensions/ een extensie weer aanzetten. Terug naar stap 3. Als hij na het aanzetten van een extensie niet meer werkt dan weten we waar het probleem ligt.
Ik krijg ook alle koekjes netjes binnen, alle addons disabled. Zowel edge als chrome (welke ik nergens anders voor gebruik).

Edit: heb nu een complete wipe van chrome gedaan (gebruik ik immers nergens anders voor, en nu werkt het wel via chrome, alhoewel ik alle cookies al had verwijderd.
Heb je script nog niet weer geprobeert, maar heb nu dus in chrome geen 403 meer.

Edit2: nu natuurlijk met een blanke chrome kom ik niet meer door de recaptca challenges heen.. :-(

Edit3: inloggen met m'n google account lost het recaptca issue op en maakt de eerste ~4 recaptca's "gratis" yay. afblijven en donderdag weer proberen. Thanks @Vuurvli3gje

[ Voor 18% gewijzigd door kid1988 op 09-07-2021 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 08:26

d3x

https://www.pcgamer.com/a...-in-august-for-dollar399/

Dat is wel jammer dat we deze mogelijks niet via de site kunnen aankopen .. liever drop dan winkel scalper prijzen...

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
ParaWM schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:16:
[...]

DHL Parcel <noreply@dhlparcel.nl>
WE STAAN VANDAAG VOOR DE DEUR
Beste XXXX,
Onze bezorger staat vandaag op de stoep met je pakket JVGL08407454598xxx van Ingram Micro Bv.
VERWACHT BEZORGMOMENT
WOENSDAG 7 JULI
TUSSEN 11.40 - 13.10 UUR

Maar nu je het zegt; aantal weken terug ook geen DHL mail. En dit tijdslot is wel heel precies. Misschien dat dit niet DHL zakelijk was dit keer.
Hmm ja dat is interessant, normaal is het tijdslot inderdaad stuk groter. Dat je een mail krijgt van DHL is dus een uitzondering.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d3x

d3x

rutgerdj schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:25:
[...]

Hmm ja dat is interessant, normaal is het tijdslot inderdaad stuk groter. Dat je een mail krijgt van DHL is dus een uitzondering.
Het is geweten dat in bepaalde zeer beperkte regio's er ander type verzending is.

Bij mij komt steeds dezelfde DHL persoon gewoon tussen 10-11h. Hij weet mij al wonen :)

En ik heb net ook verzending binnen. Wat heel vroeg is voor BE. Meestal komt die verzending email pas maandag of dinsdag binnen...

[ Voor 14% gewijzigd door d3x op 09-07-2021 20:48 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar Wagt
Hupske schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 18:32:
Heb je wel een enkele post gelezen in het topic? O-)
De recente posts gaan allemaal over de drop van gisteren met verzend bevestigingen, dacht dat het minder moeite zou kosten voor een ander die hier vaker komt om even snel mijn vraag te beantwoorden, dan om handmatig 100 pagina's bij langs te gaan...

Om niet off-topic te gaan dan een ja of nee vraag... Zijn er nog steeds drops alleen op donderdagen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d3x

d3x

Edgar Wagt schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:46:
[...]

De recente posts gaan allemaal over de drop van gisteren met verzend bevestigingen, dacht dat het minder moeite zou kosten voor een ander die hier vaker komt om even snel mijn vraag te beantwoorden, dan om handmatig 100 pagina's bij langs te gaan...

Om niet off-topic te gaan dan een ja of nee vraag... Zijn er nog steeds drops alleen op donderdagen?
JA

En in topic start kan je al heel veel kennis opdoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar Wagt
d3x schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:48:
[...]

JA

En in topic start kan je al heel veel kennis opdoen
Thanks! Ik wist niet eens dat die hele lijst er was, bedankt voor de referentie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
Kreeg net te horen dat een van de personen, aan wie ik het script van vuurvlieg doorstuurde, dat zijn 6900xt is verzonden met DHL. Alleen hij had die al 2 weken geleden ook gekocht op dezelfde paypal/email/adres/ip etc.

Nu zie ik ook op discord dezelfde verhalen opkomen en tot zover geen cancels. Hebben ze de 3 maanden cooldown weggehaald?

Wel extra lucky voor de mensen die per ongeluk dezelfde kaart hebben gekocht die ze al eerder hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-09 10:38
Jaïr.exe schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 22:11:
Kreeg net te horen dat een van de personen, aan wie ik het script van vuurvlieg doorstuurde, dat zijn 6900xt is verzonden met DHL. Alleen hij had die al 2 weken geleden ook gekocht op dezelfde paypal/email/adres/ip etc.

Nu zie ik ook op discord dezelfde verhalen opkomen en tot zover geen cancels. Hebben ze de 3 maanden cooldown weggehaald?

Wel extra lucky voor de mensen die per ongeluk dezelfde kaart hebben gekocht die ze al eerder hadden.
Lijkt het wel op ja, ik vermoed dat ze op 1 juli een cooldown reset hebben uitgevoerd óf dat ze het maximum aantal SKU per adres hebben opgehoogd/versoepeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Jaïr.exe schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 22:11:

Het script van vuurvliegje voor een 6900xt? Die kaart bestel je met je ogen dicht 5-10min na de drop ;).

Enige kaart die ik nog niet op mijn lijst heb gehad en ik ook niet van plan ben te kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door d3x op 09-07-2021 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_Dain schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 22:20:
[...]

Lijkt het wel op ja, ik vermoed dat ze op 1 juli een cooldown reset hebben uitgevoerd óf dat ze het maximum aantal SKU per adres hebben opgehoogd/versoepeld.
Of de controle bij AMD/DR is pure willekeur. Kan zomaar volgende week weer alles annuleren dat binnen de 20 weken valt.

Betreft het trouwens de 6900XT? Want daar zijn in het verleden vaker orders van geweest die in korte periodes gewoon doorgang vonden.
Edit: bij @Jaïr.exe dus wel.

Controle op andere kaarten was altijd al strenger vanwege het mindere aanbod per drop en de hogere populariteit.

[ Voor 12% gewijzigd door Postman op 09-07-2021 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

[...]

Die is pas actief als er een pakketje onderweg is. In mijn geval was dat op de woensdag na de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Postman schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 23:39:
[...]

Of de controle bij AMD/DR is pure willekeur. Kan zomaar volgende week weer alles annuleren dat binnen de 20 weken valt.

Betreft het trouwens de 6900XT? Want daar zijn in het verleden vaker orders van geweest die in korte periodes gewoon doorgang vonden.
Edit: bij @Jaïr.exe dus wel.

Controle op andere kaarten was altijd al strenger vanwege het mindere aanbod per drop en de hogere populariteit.
Het zou willekeur kunnen zijn, maar aangezien het zowel deze keer als vorige week (op 1 juli) lukte met SKU die ik al eerder had besteld (exacte aantallen laat ik even in het midden gezien de reacties die dit mogelijk uitlokt) lijkt het er in ieder geval wel op.
De drops ervoor werden telkens geannuleerd namelijk zelfs met 12 weken ertussen.
Het beleid is in ieder geval niet transparant.

[ Voor 5% gewijzigd door Lord_Dain op 10-07-2021 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 20:59

Jrrri

Simulant

Kiswum schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 01:08:
[...]

Die is pas actief als er een pakketje onderweg is. In mijn geval was dat op de woensdag na de bestelling.
Bij mij staat ie er al sinds gisteravond in: toen nog "planning wordt gemaakt", nu voor bezorging maandag tussen 0800 en 1800.

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 21:54
[...]

Goede tip! thanks :)
Als gezegd, gister gebeld met AMD en vanwege de mailserver problemen daar geen mails op mijn chello.nl mail adres gekregen. De AMD medewerker heeft alleen de order submitted mail naar mijn andere mail adres doorgestuurd dus wist niet of de bestelling nu confirmed was of wat.

Net even een account aangemaakt bij DHL en tot mijn vreugde zag ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9yKWd0an6qXZ1uX0Cm1i7bI6hq8=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/Xd4QeR9Nwrp0ifDMtHo2F0CW.png?f=fotoalbum_small

Lijkt me dat t nu niet meer geannuleerd gaat worden :)

[ Voor 5% gewijzigd door JohnnyV76 op 10-07-2021 09:56 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kid1988
Vuurvli3gje schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 16:58:
[...]

5) Tab sluiten
0.4.3 werkt niet meer, site like te hangen na uitvoeren script. (zowel met als zonder hash, en tampermonkey). 0.4.1 werkt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Weet niet of dit 100% ontopic is, dus daarom maar een linkje en niet het hele bericht, wellicht toch interessant voor mensen hier, heb een klein overzichtje gemaakt van NVidia vs AMD met prijzen van direct leverbare kaarten en dus niet via AMD.com

Hierin komt de 6700 XT terug, gekeken naar wat een betaalbare en echte upgrade is ten opzichte de GTX 980.

JDx in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 10-07-2021 13:04 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NINjak
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 15:29
kid1988 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:36:
[...]

0.4.3 werkt niet meer, site like te hangen na uitvoeren script. (zowel met als zonder hash, en tampermonkey). 0.4.1 werkt nog wel.
@Vuurvli3gje 0.4.2 werkt ook nog ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

JDx schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 13:03:
Weet niet of dit 100% ontopic is, dus daarom maar een linkje en niet het hele bericht, wellicht toch interessant voor mensen hier, heb een klein overzichtje gemaakt van NVidia vs AMD met prijzen van direct leverbare kaarten en dus niet via AMD.com

Hierin komt de 6700 XT terug, gekeken naar wat een betaalbare en echte upgrade is ten opzichte de GTX 980.

JDx in "[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"
Ik weet niet of de focus op hashrates enorm wordt gewaardeerd voor de Tweakende gamers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Kiswum schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 15:55:
[...]

Ik weet niet of de focus op hashrates enorm wordt gewaardeerd voor de Tweakende gamers ;)
Want alles draait om gamers? Kom op zeg. Iemand deelt hier belangeloos info die anderen wellicht kan helpen, mooi toch?

Ik weet niet of de focus op FPS waarden wordt gewaardeerd onder de tweakende miners 7(8)7

Edit: Was niet de bedoeling maar nu zie ik dat mannetje als een mannetje dat zich met (mijnbouw)gereedschap op de kop slaat. Is het een doorgedraaide miner of gamer?! Haha

[ Voor 18% gewijzigd door Speedway4 op 10-07-2021 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
[...]

Ik zou niet weten waarom niet, ik hou van gamen maar vind het ook prettig om wat extra bij te verdienen door mijn kaart (6900XT) te laten minen als ik niet aan het gamen ben.
Levert me toch zo'n €100 per maand op waar ik niets voor hoef te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 20:59

Jrrri

Simulant

Idanue schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:30:
[...]

Levert me toch zo'n €100 per maand op waar ik niets voor hoef te doen. :)
Ligt aan de kWh-prijs. Dat ding draait niet gratis.

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

De tekorten worden (voor het gevoel) grotendeels door miners veroorzaakt (al hebben de chiptekorten in consoles hier vast ook wel wat mee te maken dit jaar) en in de meeste advertenties wordt aangegeven dat de videokaart niet wordt verkocht aan miners, maar aan gamers. Vandaar dat ik vermoed dat men miners niet hoog in het vaandel heeft staan.

Maar eigenlijk is dit al een beetje offtopic, maar wilde graag mijn reactie/beweegreden hierover geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
Jrrri schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:37:
[...]

Met 34 zonnepanelen en een behoorlijk overschot aan stroom maak ik me daar niet zo'n zorgen over maar ik snap ook dat dat niet voor iedereen zo is.
Als ik alleen wou minen had ik natuurlijk nooit een 6900XT gekocht want dan zijn er veel betere opties als ik kijk naar prijs/MH/s.

Maar beetje off topic dus laten we het hier maar bij houden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-10 17:19
[...]

Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet, een aanzienlijk deel van de gamers die ik ken, laat ook gewoon een miner draaien wanneer ze aan het werk zijn bijvoorbeeld om zo, nu de prijzen van crypto nog hoog zijn, om zo (een deel van) hun kaart terug te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-10 17:19
Jrrri schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:37:
[...]

Zelfs wanneer je geen panelen o.i.d. hebt is dat volgens mij nog altijd redelijk winstgevend. Mijn 6900XT mined ook wanneer aan het werk ben (als ik het niet vergeet) en die doet iets van 64Mh's bij een verbruik van +-130W, waarmee je 3-4 euro per dag zou kunnen minen terwijl het verbruik in die periode maximaal iets van 60-70 cent is wanneer je het volledig moet aftikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
kid1988 schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 20:17:
[...]

Ik krijg ook alle koekjes netjes binnen, alle addons disabled. Zowel edge als chrome (welke ik nergens anders voor gebruik).

Edit: heb nu een complete wipe van chrome gedaan (gebruik ik immers nergens anders voor, en nu werkt het wel via chrome, alhoewel ik alle cookies al had verwijderd.
Heb je script nog niet weer geprobeert, maar heb nu dus in chrome geen 403 meer.

Edit2: nu natuurlijk met een blanke chrome kom ik niet meer door de recaptca challenges heen.. :-(

Edit3: inloggen met m'n google account lost het recaptca issue op en maakt de eerste ~4 recaptca's "gratis" yay. afblijven en donderdag weer proberen. Thanks @Vuurvli3gje
Best bizar dat het niet werkte zonder extensies aan. Het enige wat ik mij nog kan bedenken is dat er exotische settings zijn aangepast maar dat gaat bij Chrome niet zo makkelijk als bij Firefox via about:config. Onmogelijk te achterhalen als je zelf niet zo'n probleem profiel hebt.
Wel goed dat je het nu toch aan de praat hebt. :)
kid1988 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 10:36:
[...]
Dat zal vaker voor gaan komen. Het komt door de obfuscator die ik gebruik. De gratis probeer versie die ik gebruik heeft een tijdlimiet van 'officieel' 24uur. In de praktijk lijkt dit ergens tussen de 48 en 72 te zijn. Het verschilt ook per versie wat er gebeurd. Er breken willekeurig verschillende delen van de code. Het is dus niet aan te raden om oude versies te gebruiken want grote kans dat deze tijdens een drop (waar alle code wordt aangesproken) er op een willekeurig moment mee stopt.
De kosten voor een licentie van de obfuscator zijn niet te betalen voor een hobbyist, 20k+ per jaar ;w

Nieuwe versie is live met een belangrijke verbetering: Hij laat nu de juiste Shipping & Billing adressen zien. Met dank aan @Frankdoc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-07-2023

tailfox

Lees met korrel site

Kiswum schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:38:
De tekorten worden (voor het gevoel) grotendeels door miners veroorzaakt (al hebben de chiptekorten in consoles hier vast ook wel wat mee te maken dit jaar) en in de meeste advertenties wordt aangegeven dat de videokaart niet wordt verkocht aan miners, maar aan gamers. Vandaar dat ik vermoed dat men miners niet hoog in het vaandel heeft staan.

Maar eigenlijk is dit al een beetje offtopic, maar wilde graag mijn reactie/beweegreden hierover geven.
Nou geloof mij er is geen miner die de 6800XT of 69 koopt. Er zijn gewoon mega tekorten

Heeft het vaak fout

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 15:08
Speedway4 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:15:
[...]

Edit: Was niet de bedoeling maar nu zie ik dat mannetje als een mannetje dat zich met (mijnbouw)gereedschap op de kop slaat. Is het een doorgedraaide miner of gamer?! Haha
Dat is een duidelijk een miner die neergeknuppeld word door 2 gamers met een hamer. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
Kiswum schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 16:38:

Zeker in het RTX kamp is het al lang bewezen dat het grootste deel door minders komt. Dit werd pijnlijk duidelijk uit de financiële cijfers van Nvidia die enorme omzetten lieten zien maar dat de kaarten niet in gamer surveys terug te zien waren. Als de omzet uit gaming gpu's alleemaal vertaald was naar gamers met een 3070/3080/3090 hadden gamers nu niet lopen klagen over het al 8 maanden geen gpu hebben en waren kaarten nooit 2400 euro geworden en zagen we ze breed in de hardware stats van bijvoorbeeld steam.

Ergens moet ik dan ook wel lachen om de miners die klagen over de gamers die klagen over miners. (struikel niet over die zin hehe)

[ Voor 5% gewijzigd door computerjunky op 10-07-2021 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
computerjunky schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:13:
[...]

Dat is een duidelijk een miner die neergeknuppeld word door 2 gamers met een hamer. :+
Haha, een miner die wordt neergeknuppeld door twee gamers die ontwenningsverschijnselen vertonen door het gebrek aan een GPU ;)
computerjunky schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:17:
[...]

Zeker in het RTX kamp is het al lang bewezen dat het grootste deel door minders komt. Dit werd pijnlijk duidelijk uit de financiële cijfers van Nvidia die enorme omzetten lieten zien maar dat de kaarten niet in gamer surveys terug te zien waren. Als de omzet uit gaming gpu's alleemaal vertaald was naar gamers met een 3070/3080/3090 hadden gamers nu niet lopen klagen over het al 8 maanden geen gpu hebben en waren kaarten nooit 2400 euro geworden en zagen we ze breed in de hardware stats van bijvoorbeeld steam.
Ja dat valt niet te ontkennen, de mining gekte is nu ook volledig mainstream gegaan, veel gasten die echt niets snappen van waar ze mee bezig zijn en daardoor verkeerd omgaan met hardware. Daarnaast natuurlijk een jongere generatie miners en miners die er al jaren mee bezig zijn en dus wel netjes met het spul omgaan. Met name die eerste groep heeft deze keer de prijzen extreem opgedreven denk ik, soort van goudkoorts. Lang leven PoS ;) Wat voor de gamer straks goedkope kaarten betekent, gewoon kritisch zijn als je van een miner koopt en zorgen dat je de bon mee krijgt!

Maarja, vind het geen reden om te gaan roepen dat iemand hashrates niet moet vermelden bij een opsomming van beschikbare kaarten, of dat dat niet gewaardeerd wordt, ieder zijn ding. Plus, genoeg gamers die minen, genoeg miners die wel weten waar ze mee bezig zijn (al zullen die nu geen kaarten meer kopen). Dat hele veroordelen vind ik sowieso niets. Gamen en minen is beide een luxe *O*

Edit: Ja is inderdaad volledig off-topic haha... Zit iedereen al voor de deur te wachten tot zijn kaart maandag ergens tussen 08:00 en 18:00 geleverd wordt? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Speedway4 op 10-07-2021 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Speedway4 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:32:
[...]

Haha, een miner die wordt neergeknuppeld door twee gamers die ontwenningsverschijnselen vertonen door het gebrek aan een GPU ;)

[...]

Ja dat valt niet te ontkennen, de mining gekte is nu ook volledig mainstream gegaan, veel gasten die echt niets snappen van waar ze mee bezig zijn en daardoor verkeerd omgaan met hardware. Daarnaast natuurlijk een jongere generatie miners en miners die er al jaren mee bezig zijn en dus wel netjes met het spul omgaan. Met name die eerste groep heeft deze keer de prijzen extreem opgedreven denk ik, soort van goudkoorts. Lang leven PoS ;) Wat voor de gamer straks goedkope kaarten betekent, gewoon kritisch zijn als je van een miner koopt en zorgen dat je de bon mee krijgt!

Maarja, vind het geen reden om te gaan roepen dat iemand hashrates niet moet vermelden bij een opsomming van beschikbare kaarten, of dat dat niet gewaardeerd wordt, ieder zijn ding. Plus, genoeg gamers die minen, genoeg miners die wel weten waar ze mee bezig zijn (al zullen die nu geen kaarten meer kopen). Dat hele veroordelen vind ik sowieso niets. Gamen en minen is beide een luxe *O*

Edit: Ja is inderdaad volledig off-topic haha... Zit iedereen al voor de deur te wachten tot zijn kaart maandag ergens tussen 08:00 en 18:00 geleverd wordt? :P
Volgens mij is het alle miners. Er zijn letterlijk tientallen miners die 20-72 kaarten in 1 keer hebben weten te bemachtigen, dat heeft een enorme impact. Hoe is nog altijd niet duidelijk maar dat er een enorme lek in de supply chain of erger nog direct dealende shops/distributeurs of fabrikanten geweest zijn is wel duidelijk.
Dat heeft heel veel bijgedragen aan de initiële tekorten en dus het opkrikken van de supply en de prijs.

Wat betreft goedkope kaarten straks. Tja klinkt leuk maar ondertussen zijn er tienduizenden mensen met een halve pc omdat ze NU geen kaart kunnen bemachtigen. Daar komt dan ook de frustratie vandaan. als alle gamers voorzien waren is er denk ik geen enkele gamer die het ook maar iets boeit dat miners de rest opkopen en 24.7 op bruinkool energie minen. (enkele hippies daargelaten hehe).

En in principe is gamen een luxe maar we leven wel in een tijd waar mensen verdomd weinig hebben om naar uit te kijken en dat laatste beetje wat je grijze massa bij elkaar houd is onmogelijk gemaakt. Dubbele frustratie dus. Ik verveel me werkelijk kapot de laatste anderhalf jaar omdat ik niets meer te doen heb. Alles is gesloten of k heb onderdelen nodig die niet te krijgen zijn.

Wat betreft hashrates daar is dit topic eigenlijk niet voor dat kan prima in de mining discord of misschien ervaringen topic of een Dm maar dit topic is eigenlijk alleen voor de aankoop van kaarten. Al is dat soms wat lastig.

Bij mij komt de postbode helaas weer niet langs... AMD heeft een hekel aan me denk ik. Volgens mij kwamen de kaarten afgelopen weken trouwens eerder op dinsdag/woensdag dan op maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
computerjunky schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:47:
[...]
Volgens mij is het alle miners. Er zijn letterlijk tientallen miners die 20-72 kaarten in 1 keer hebben weten te bemachtigen, dat heeft een enorme impact. Hoe is nog altijd niet duidelijk maar dat er een enorme lek in de supply chain of erger nog direct dealende shops/distributeurs of fabrikanten geweest zijn is wel duidelijk.
Dat heeft heel veel bijgedragen aan de initiële tekorten en dus het opkrikken van de supply en de prijs
Niet alle miners, maar wat je zegt over alle grotere miners klopt denk ik als een bus. Je kan er vanuit gaan dat er op elke schakel in de.ketting van geprofiteerd is, dan blijft er weinig over voor de hobbyist. Een merk waar ik het bijna zeker van weet: Asus. Die leverden echt een hele tijd niets aan winkels leek het maar op verschillende 2e hands platforms en miningshops werden die kaarten in grote getallen verkocht.
Dat is in zekere zin natuurlijk oneerlijk, denk dat je dan daarnaar moet wijzen. De grootverbruikers die op die manier inkopen.

De kleine hobby miner had net zoveel last van de grootverbruikers van gamers of kocht gebruikte RX5700 kaarten van gamers voor €800+ (lang leven de gratis upgrade!). Anders zou je in principe ook van alle gamers die er door corona zijn bijgekomen dat het probleem door hun wordt veroorzaakt, lijkt me ook niet terecht. Maar ach, het einde is in zicht :)
En in principe is gamen een luxe maar we leven wel in een tijd waar mensen verdomd weinig hebben om naar uit te kijken en dat laatste beetje wat je grijze massa bij elkaar houd is onmogelijk gemaakt. Dubbele frustratie dus. Ik verveel me werkelijk kapot de laatste anderhalf jaar omdat ik niets meer te doen heb. Alles is gesloten of k heb onderdelen nodig die niet te krijgen zijn.
Tja, das pech hebben, maar nog altijd beter dan koper jatten langs het spoor. Ik heb me met corona geen moment verveeld en enkel wat uurtjes broforce gespeeld ... Dat kan al op een Intel iGPU. Het is maar wat je er zelf van maakt denk ik dan.
Wat betreft hashrates daar is dit topic eigenlijk niet voor dat kan prima in de mining discord of misschien ervaringen topic of een Dm maar dit topic is eigenlijk alleen voor de aankoop van kaarten. Al is dat soms wat lastig.
Ja lekker boeiend haha... Wij zijn nu met z'n tweetjes toch ook volledig off topic aan het gaan haha
Bij mij komt de postbode helaas weer niet langs... AMD heeft een hekel aan me denk ik. Volgens mij kwamen de kaarten afgelopen weken trouwens eerder op dinsdag/woensdag dan op maandag.
Wel voorzien van een kaart inmiddels? Heb je wel vaker hier gezien namelijk

Edit: Om verdere topic vervuiling tegen te gaan heb ik je een PM gestuurd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Speedway4 op 10-07-2021 22:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
Speedway4 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 22:02:
[...]

Een merk waar ik het bijna zeker van weet: Asus.
Zet EVGA ook maar in die lijst. Behoorlijk wat EVGA kaarten gezien in grote mining rigs en allemaal exact dezelfde. Dat kan je niet gewoon even kopen.

En tja de ene persoon is de andere niet. Ik zit hier alleen thuis voor het gros van het jaar dan kan je er niet veel meer van maken.

En helaas waren ale series ook gecanceled dus qua bench watchen is het ook verdomde karig helaas. En dat Vind ik nog erger als gamen omdat dat altijd onderdeel was van mijn slaap procedure. Even 2 afleveringen kijken en het hoofd leeg maken en zo je bed ik rollen en ik sliep in 5 minuten. nu is het echt weer ouderwets een hel. Gebruikte die methode al sinds 2006 en werkte perfect. Werkte :O

En nee nog altijd niet voorzien va een kaart...Die verrekte oranje knop heeft een hekel aan me. Kom ik afgelopen 2 weken eindelijk weer door de server heen omdat ze de tijd veranderd hebben ofzo hang ik weer op het terugverwezen worden naar de shop pagina :(

En even om een beetje ontopic te blijven : Beschikbaarheid nog altijd te laag en levertijden tegen MSRP heel lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Net nog wat kills in PUBG kunnen maken met de GTX 980, ondanks dat de playerbase erg klein is en ik gewoon regelmatig pro streamers tegen kom of zelfs bij in het team beland.

Maar een nieuwe kaart moet nu echt, FPS drops naar 30 in Taego bij battles zijn niet te doen.

Door dit topic ben trouwens niet meer 100% NVidia geworden, vooral de prijs/fps spreekt me wel aan, denk dat AMD snel verder onder de NVidia prijzen duikt.

Zoals in mijn gelinkte post spreekt de 6700 XT mij wel aan qua prijs/prestaties, hoger wordt nog te prijzig.

[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 10-07-2021 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

computerjunky schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 21:47:
[...]

Dat heeft heel veel bijgedragen aan de initiële tekorten en dus het opkrikken van de supply en de prijs.

Wat betreft goedkope kaarten straks. Tja klinkt leuk maar ondertussen zijn er tienduizenden mensen met een halve pc omdat ze NU geen kaart kunnen bemachtigen. Daar komt dan ook de frustratie vandaan. als alle gamers voorzien waren is er denk ik geen enkele gamer die het ook maar iets boeit dat miners de rest opkopen en 24.7 op bruinkool energie minen. (enkele hippies daargelaten hehe).

niemand heeft een 6000 serie kaart nodig. Vergeet ook niet dat veel mensen vorig jaar niet op vakantie zijn gegaan. Leuke video kaart kopen is dan ineens zeer aantrekkelijk.

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Maar hoelaat moet ik nu donderdag de discord aan gooien. Moet zeggen vind het zeer vervelend dat de drop nu niet meer hier besproken wordt. Is nu discord > kopen > hier posten na de drop

Heeft het vaak fout

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StyXL
  • Niet online
tailfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 02:57:
Maar hoelaat moet ik nu donderdag de discord aan gooien. Moet zeggen vind het zeer vervelend dat de drop nu niet meer hier besproken wordt. Is nu discord > kopen > hier posten na de drop
De cat codes worden vanaf ongeveer 15.30 bekend. Dan weet je wat er in de drop zit.
De afgelopen 3 weken startte de drop om 16.03.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
Heb je het alweer fout? ;) Er wordt hier nog een hoop besproken en de topic start wordt ook netjes geüpdatet met de tijdstippen. Een paar pagina's terug staat zelfs de algehele voorraad aan 6000 series GPUs gepost. Hoop toch stiekem nog op de normale 6800 XT :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Meen je dit nu serieus?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0WsDWCXO_E3NxMgcPO9sGJy-GUs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GyZdKS4X5LvA3RJG2j4v8BYu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:14
Postman schreef op zondag 11 juli 2021 @ 09:27:
[...]

Meen je dit nu serieus?
Ik ben iemand die ook veel dingen vraagt omdat ik die scripts niet onder de knie kreeg maar doe iig eerst zelf onderzoek.
Maar sommige mensen moet je echt het handje vasthouden.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Speedway4
Bad Brains schreef op zondag 11 juli 2021 @ 09:37:
[...]

Ik ben iemand die ook veel dingen vraagt omdat ik die scripts niet onder de knie kreeg maar doe iig eerst zelf onderzoek.
Maar sommige mensen moet je echt het handje vasthouden.
Zonder vragen kom je nergens, maar zonder inderdaad zelf je onderzoek te doen ben je niet eens in staat zelf de juiste vragen te stellen. Helaas een veel voorkomende menselijke eigenschap. Het ergste is dan nog dat als het antwoord niet bevalt ze het ineens allemaal beter weten (dat bedoel ik overigens niet richting jou @tailfox ).

Heb al redelijk wat mensen ondersteunt met het bemachtigen van een GPU, bij sommige is een linkje naar dit topic al genoeg, want ja, ALLES is hier te vinden. Voor de nieuwkomers nog een keer: Ja alles is hier te vinden, als je een GPU voor MSRP wilt ben je hier aan het juiste adres als je jezelf goed informeert! Anderen die lijken gewoon niet zelf na te willen denken of te verwachten dat het ook lukt als je geen script wilt gebruiken bijvoorbeeld 8)7

Edit: Als je dit als nieuwkomer leest, begin dan bij het begin, de openingspost scheelt je een hoop tijd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Speedway4 op 12-07-2021 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
Speedway4 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:07:
[...]

Zonder vragen kom je nergens, maar zonder inderdaad zelf je onderzoek te doen ben je niet eens in staat zelf de juiste vragen te stellen. Helaas een veel voorkomende menselijke eigenschap. Het ergste is dan nog dat als het antwoord niet bevalt ze het ineens allemaal beter weten (dat bedoel ik overigens niet richting jou @tailfox ).

Heb al redelijk wat mensen ondersteunt met het bemachtigen van een GPU, bij sommige is een linkje naar dit topic al genoeg, want ja, ALLES is hier te vinden. Voor de nieuwkomers nog een keer: Ja alles is hier te vinden, als je een GPU voor MSRP wilt ben je hier aan het juiste adres als je jezelf goed informeert! Anderen die lijken gewoon niet zelf na te willen denken of te verwachten dat het ook lukt als je geen script wilt gebruiken bijvoorbeeld 8)7
Ik moet toegeven dat het mij ook eerst niet lukte met die scriptjes hoor. Eerste dat ik probeerde was niet langer up-to-date maar dat werd pas x aantal pagina's later vermeldt, en nadien probeerde ik het simpel te houden met tampermonkey maar die chrome plugin is dan weer verbannen op Opera ( waardoor ik al wat sceptisch werd ) en uiteindelijk toch tampermonkey geïnstalleerd met Chrome en dat was dan weer super simpel.

Maar zelfs na de installatie van de script zat ik nog met vragen zoals "Pre pay gebruiken ja of nee, kan je het al direct op meerdere GPU's toepassen ja of nee, enz..". En op basis van de conversaties op discord voice was ik zeker niet de enige.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
JRMBelgium schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:44:
[...]

Ik moet toegeven dat het mij ook eerst niet lukte met die scriptjes hoor. Eerste dat ik probeerde was niet langer up-to-date maar dat werd pas x aantal pagina's later vermeldt, en nadien probeerde ik het simpel te houden met tampermonkey maar die chrome plugin is dan weer verbannen op Opera ( waardoor ik al wat sceptisch werd ) en uiteindelijk toch tampermonkey geïnstalleerd met Chrome en dat was dan weer super simpel.

Maar zelfs na de installatie van de script zat ik nog met vragen zoals "Pre pay gebruiken ja of nee, kan je het al direct op meerdere GPU's toepassen ja of nee, enz..". En op basis van de conversaties op discord voice was ik zeker niet de enige.
Het helpt ook zeker om dingen te bespreken, dat maakt dingen begrijpelijker, alleen als je begint met bespreken terwijl je er 0 moeite in hebt gestopt zit je met een enorme informatie assymetrie en dat is gewoon niet handig.
Ik heb hier ook genoeg vragen gesteld (en nog veel meer pagina's doorgespit dan dat haha). Zelf dat script vorige week pas gebruikt, geloof dat toen ook een betere beschrijving was toegevoegd die ik duidelijk genoeg vond.
Zelf gebruik ik overigens gewoon de bookmark methode met nu ook een cookieblokkade, in een ongebruikte browser (wel zo veilig?).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d3x

d3x

Lol @postman moest je nu echt die laatste quote er ook nog bijzetten? "Ik zie nog niks" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:32
Op het moment dat er drop wordt genoemd ben je waarschijnlijk al te laat.
Gewoon eerst kopen dan zeggen dat de drop er is. Die paar tellen kan er al voor zorgen dat je hem niet meer hebt.

[ Voor 44% gewijzigd door Daniel. op 11-07-2021 19:58 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Speedway4 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 09:20:
[...]

Heb je het alweer fout? ;) Er wordt hier nog een hoop besproken en de topic start wordt ook netjes geüpdatet met de tijdstippen. Een paar pagina's terug staat zelfs de algehele voorraad aan 6000 series GPUs gepost. Hoop toch stiekem nog op de normale 6800 XT :P
In ven elke keer te laat.

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Dat is 2 minuten na iemand op discord het roept.

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tailfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:03:
[...]

Wat een onzin. De drop was om 16:04u. En je zegt zelf dat je niet op Discord zit, dus hoe weet je dan wat daar geroepen wordt?

En afhankelijk van de GPU was er zelf 3 minuten later nog voorraad (bijv. de 6700XT nog 105 stuks om 16:07u).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daniel. schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:57:
Gewoon eerst kopen dan zeggen dat de drop er is. Die paar tellen kan er al voor zorgen dat je hem niet meer hebt.
Sommige mensen zijn al voorzien of hebben een bericht al klaar staan, maar sturen wel netjes een bericht om de forum bezoekers te attenderen op de drop. En in de tijd die je moet wachten tussen een add to cart en een response kun je best een bericht op GoT plaatsen, gemiddeld is die response namelijk boven de 8 seconden.

Maar ben het met je eens dat je beter eerst jezelf voorziet mocht je nog geen GPU hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10-10 13:49
tailfox schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:03:
[...]

protip

ga dan op discord wachten

Het is hier niemands functie om dat hier af te komen roepen, op discord is gewoon kei praktisch voor iedereen. Je maakt het jezelf gewoon moeilijker zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Speedway4 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 10:07:
[...]

Nouja ik dacht dat we nog steeds de drop om half 5 de drop hadden. Ben nu al paar weken heel erg te laat

Heeft het vaak fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Ch3ckmate schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:23:
[...]

protip

ga dan op discord wachten

Het is hier niemands functie om dat hier af te komen roepen, op discord is gewoon kei praktisch voor iedereen. Je maakt het jezelf gewoon moeilijker zo.
Ik zorg dat ik donderdag wel thuis werk vanaf half 4

Heeft het vaak fout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

d3x schreef op zondag 11 juli 2021 @ 12:07:
[...]

Lol @postman moest je nu echt die laatste quote er ook nog bijzetten? "Ik zie nog niks" :)
Haha, die vond ik wel mooi. Op Discord komt dat ook elke week zo'n beetje terug, opmerkingen als "bij mij staat er nog out of stock". :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tailfox

tailfox

Lees met korrel site

Postman schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:06:
[...]

Wat een onzin. De drop was om 16:04u. En je zegt zelf dat je niet op Discord zit, dus hoe weet je dan wat daar geroepen wordt?

En afhankelijk van de GPU was er zelf 3 minuten later nog voorraad (bijv. de 6700XT nog 105 stuks om 16:07u).
Ik zit wel op discord. Alleen ben ik nogal veelste laat. Sinds we op discord zitten.discord is ook niet heel erg handig met werk.

Heeft het vaak fout

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x

d3x

Daniel. schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:57:
Als er nou gewoon eens velen niet perse voor de schaarste zouden gaan dan zijn er veel met al lang een gpu.

Ik ben ook gestart begin mei met een 6800 en 6700xt zodat mijn kids verder konden... Dan ga je pas voor de moeilijke producten zoals de 6800xt of MB. Heb die nu ondertussen ook al beide gehad :) De MB miste ik nog en komt morgen met busje aan...je kan momenteel nog altijd die lagere versies aan msrp verkopen. Alhoewel ik merk dat verkoop prijzen en scalping prijzen elke week meer onder druk komen te staan. Elke week 50eur eraf gemiddeld. Een 6700xt kwijtgeraken is al lastiger. Maar de performance van een 6800 is gewoonweg fantastisch voor deze generatie en meer dan genoeg voor 1440p 144hz ultra settings.

En laat het nu net die 6800 kaart zijn die je vlotjes elke week in je mandje kan zetten met add to card script natuurlijk O-)

[ Voor 7% gewijzigd door d3x op 12-07-2021 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Vuurvli3gje schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 17:06:

[...]

Nieuwe versie is live met een belangrijke verbetering: Hij laat nu de juiste Shipping & Billing adressen zien. Met dank aan @Frankdoc.
Ligt het aan mij of is deze ook alweer dood? met, zonder hash en TamperM alle 3 niets.

[ Voor 52% gewijzigd door kid1988 op 12-07-2021 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Fijn, dat DHL zakelijk. Kan tussen 8.00 en 18.00 uur bezorgd worden, maar ben niet de gehele dag thuis. Wat zijn de ervaringen hiermee? Leveren ze het dan ook bij een afhaalpunt af?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-10 17:00
Martinez- schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:38:
Fijn, dat DHL zakelijk. Kan tussen 8.00 en 18.00 uur bezorgd worden, maar ben niet de gehele dag thuis. Wat zijn de ervaringen hiermee? Leveren ze het dan ook bij een afhaalpunt af?
Goede vraag, wellicht is die ergens anders in dit topic al een keer beantwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolftk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-04-2024
Eerder had ik daar ook last van, maar nu lukte het mij echter om de bezorgtijd naar de avond te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Rzarect0r schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:39:
[...]

Goede vraag, wellicht is die ergens anders in dit topic al een keer beantwoord :+
Grote kans, maar om nu 26 pagina's over DHL na te gaan... Je hebt gelijk, ik moet zelf de moeite doen ;) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frankdoc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-02-2022
Bij mij is hij net geleverd! Nog steeds in een te grote doos zonder enige bubblewrap ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TBjXOAd5gZzHZnHcVAwIe7unS4c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EkyTpfitYErV03Kp4aUCttML.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:34
Bijzonder. Ik krijg net gewoon een tijdslot van 2 uur van DHL na eerst een tijdslot tussen 14:00 en 18:00 te hebben gekregen.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

f4stf0rw4rd schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:21:
[...]

Bijzonder. Ik krijg net gewoon een tijdslot van 2 uur van DHL na eerst een tijdslot tussen 14:00 en 18:00 te hebben gekregen.
Dat is toch normaal? Ook bij PostNL van tussen 11 en 14 naar 11.16 - 12.16 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
f4stf0rw4rd schreef op maandag 12 juli 2021 @ 10:21:
[...]

Hier zoals altijd 8AM till 6PM... en niet aan te passen. Dat wordt de voordeur snipen hele dag lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechAlf
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-12-2021
Semi-good news for me.

As mentioned a lot of times here AMD cannot change the address of orders but they successfully cancel my order and return the money quite quick.

I send the cancel request on Thursday and I already have the money back in my Paypal.

A little bit sad because I was looking forward for the new 6700 XT but my friendin can order now. Because the adres of the cancelled order is from Spain so...

Good luck to all and thanks for the amazing community and support here

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-10 17:00
Martinez- schreef op maandag 12 juli 2021 @ 09:43:
[...]

Grote kans, maar om nu 26 pagina's over DHL na te gaan... Je hebt gelijk, ik moet zelf de moeite doen ;) .
Het staat ook gewoon in de topic start aangegeven ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
@Vuurvli3gje - klopt het dat het script momenteel niet werkt (v0.5.1)? Zowel in FireFox (via een bookmark) of via Chrome (bookmark of TamperMonkey) verschijnen er geen knoppen en zie ik fouten in de console. Ik kan de fouten delen als je daar iets aan hebt!

@Postman Hoe kan ik aan jouw script komen? De laatste versie die ik flink wat pagina's terug kan vinden is zo te zien de rick roll versie haha.

Ik wil alvast oefenen om donderdag klaar te staan, mocht er weer een drop zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07
Skating_vince schreef op maandag 12 juli 2021 @ 11:06:
@Vuurvli3gje - klopt het dat het script momenteel niet werkt (v0.5.1)? Zowel in FireFox (via een bookmark) of via Chrome (bookmark of TamperMonkey) verschijnen er geen knoppen en zie ik fouten in de console. Ik kan de fouten delen als je daar iets aan hebt!

@Postman Hoe kan ik aan jouw script komen? De laatste versie die ik flink wat pagina's terug kan vinden is zo te zien de rick roll versie haha.

Ik wil alvast oefenen om donderdag klaar te staan, mocht er weer een drop zijn!
Ik denk dat je toch iets fout doet. Het script van vuurvliegje doet het hier prima in Chrome via de Bookmark optie.

Het script van Postmark post hij vaak op woensdag of donderdagochtend voor leden only. Daarna offline omdat anders niet tweakers aan de haal gaan met het script. Ik weet eigenlijk niet of Postmark het script nog bijhoud. Volgens mij gaf hij twee weken geleden aan ermee te stoppen.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Pagina: 1 ... 208 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord