Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:03
Excalibaard schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:37:
Ik denk dat ik gewoon SoL ben :/

Blijf maar 403 krijgen, ook op de 'normale' add to cart knop.

Heb alle cookies toegestaan, oude cookies verwijderd, popups toegestaan op amd.com, browser gewisseld, 4G tethering geprobeerd om te checken of het IP ban is, via mobiel geprobeerd om te kijken of het een systemban is, maar vooralsnog geen succes. Gebruik alleen geen VPN.

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag, anders zet ik straks gewoon een vraagadvertentie neer.

EDIT: 3e browser (Edge :r) en tethering lijkt eindelijk kans te hebben, succes vanmiddag allen!
Ik heb overigens het originele script van Vuurvli3gje in een IIFE gegooid, dan werkt ie voor mij wel als bookmark.
Dat heb ik dus ook, vanochtend om 07:00 al direct de eerste keer dat ik op de site kwam en nu nog steeds 403. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
Hebben mensen hier recentelijk succes gehad met het originele tweakers script (+paypal)?

Probeer het daarmee nu al weken en lijk dichtbij te komen maar het is nog altijd niet helemaal gelukt.

Heb wel enkele succesverhalen gezien met het script van vuurvliegje dat ik ook al klaar heb staan, maar daar lijken ook enkele problemen mee te zijn, dus doe het liever met het scriptje dat ik al weken gebruik - mits die nog levensvatbaar is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:19
SkullboX schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:08:
Hebben mensen hier recentelijk succes gehad met het originele tweakers script (+paypal)?
Daar is geen redelijk antwoord op te geven, degene die geslaagd zijn zeggen ja top. En diegene die al weken niks hebben zeggen nee.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 20:59

Jrrri

Simulant

Ja, twee weken geleden, maar dat was met die onverwachts vroege drop.

De week daarvoor ook trouwens, maar toen leek het of er een secundaire drop was.

[ Voor 32% gewijzigd door Jrrri op 08-07-2021 13:17 ]

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
Bad Brains schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:10:
[...]

Daar is geen redelijk antwoord op te geven, degene die geslaagd zijn zeggen ja top. En diegene die al weken niks hebben zeggen nee.
De vraag is ook enkel of er mensen uberhaubt succes mee hebben gehad. Ik vertegenwoordig de kant die dat niet hebben gehad al goed. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20

Probeer het daarmee nu al weken en lijk dichtbij te komen maar het is nog altijd niet helemaal gelukt.

Heb wel enkele succesverhalen gezien met het script van vuurvliegje dat ik ook al klaar heb staan, maar daar lijken ook enkele problemen mee te zijn, dus doe het liever met het scriptje dat ik al weken gebruik - mits die nog levensvatbaar is.
Jazeker genoeg die er succes mee hebben gehad inclusief mijzelf. De TW add to cart knop werkt hartstikke goed. Garantie op een kaart is het natuurlijk niet, maar met wat goed lees en zoekwerk kan je je kansen zeker vergroten. Er zijn een paar posts die samenvatten wat te doen als het op bepaalde momenten fout gaat (en waar je op moet letten). Zoek onder andere op "XHR" in dit topic.

Edit2:
Welke problemen?

[ Voor 49% gewijzigd door Speedway4 op 08-07-2021 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-06 20:47
Speedway4 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:24:
[...]

Jazeker. De TW add to cart knop werkt hartstikke goed. Garantie op een kaart is het natuurlijk niet, maar met wat goed lees en zoekwerk kan je je kansen zeker vergroten. Er zijn een paar posts die samenvatten wat te doen als het op bepaalde momenten fout gaat (en waar je op moet letten). Zoek onder andere op "XHR" in dit topic.

Edit2:
Welke problemen?
Confirm... TW add-to-cart script werkt prima.
2e tab met Paypal ingelogd, en voornamelijk: Tweakers discord.

Nog steeds geen garantie, blijft nog steeds geluk hebben, maar dit is hoe het bij mij wel is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
Speedway4 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:24:
[...]

Jazeker. De TW add to cart knop werkt hartstikke goed. Garantie op een kaart is het natuurlijk niet, maar met wat goed lees en zoekwerk kan je je kansen zeker vergroten. Er zijn een paar posts die samenvatten wat te doen als het op bepaalde momenten fout gaat (en waar je op moet letten). Zoek onder andere op "XHR" in dit topic.
Thanks, ja die gebruik ik ook, en heb mij inderdaad goed ingelezen. Doe het volgens mij ook al veel weken 'goed', gewoon nog geen succes gehad. Doordat ene aantal mensen vuurvliegje bedankten dacht ik dat die methode wellicht een must is geworden. :|
Edit2:
Welke problemen?
Las iets over bans (403) mogelijk veroorzaakt door script, maar daar is nog geen antwoord op. Wil sowieso niet 403-en voor we uberhaubt een kans maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
SkullboX schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:32:
[...]
Las iets over bans (403) mogelijk veroorzaakt door script, maar daar is nog geen antwoord op. Wil sowieso niet 403-en voor we uberhaubt een kans maken. :)
Ja, daar ben ik ook benieuwd naar, zit zelf ook te twijfelen om die nu te gaan proberen. Het kan ook zijn dat het probleem in je verbinding zit. Heb je al USB tethering via 4G geprobeerd of een privé VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
Speedway4 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:34:
[...]

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar, zit zelf ook te twijfelen om die nu te gaan proberen. Het kan ook zijn dat het probleem in je verbinding zit. Heb je al USB tethering via 4G geprobeerd of een privé VPN?
Ik heb het zelf nog niet aangedurfd. Heb zelf overigens ook geen 403, werkt als ene zonnetje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
Gewoonmaikel schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:30:
[...]

Confirm... TW add-to-cart script werkt prima.
2e tab met Paypal ingelogd, en voornamelijk: Tweakers discord.

Nog steeds geen garantie, blijft nog steeds geluk hebben, maar dit is hoe het bij mij wel is gelukt.
Jup dit is mijn routine de afgelopen 6 weken... gewoon nog geen geluk dus. Thanks!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16
kid1988 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 08:22:
[...]
Nope, amd.com is overal gewhitelist. Heb inmiddels geen 403's meer dus zal waarschijnlijk IPban geweest zijn.
[...]
Als alleen de add-to-cart een 403 gaf is dit toch 99% zeker Akamai Bot Manager geweest want bij een IP-ban zou de hele site niet werken.
Speedway4 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 10:09:
[...]
@Vuurvli3gje
Heb jij enige informatie over of jouw knoppen een IP ban kunnen veroorzaken? Aangezien ik vorige week vastliep bij de betaling dacht ik dat jouw manier proberen wellicht beter is. Heeft alleen niet zoveel zin als ik een IP ban krijg.
Knoppen zijn knoppen die veroorzaken geen IP-ban. Alleen te veel netwerk-requests naar de server kan een IP-ban opleveren. Mijn script voert uitzichzelf niet zo maar requests uit. Alleen als een bestaande request is mislukt door een 5xx fout wordt deze automatisch op de achtergrond opnieuw verstuurd. Hoe veel tijd tussen elke poging zit kan je via settings aanpassen dat is nu 1sec. Verder als je aan het afrekenen bent wordt de voorraad status eens in de 5s opgehaald met een lage prioriteit. Dit wel zeggen dat dit alleen gebeurd als er voor 5s geen andere requests zijn verstuurd. Ook deze waarde kan je in de settings aanpassen.

Bij gebruik van mijn script heb je eigenlijk minder kans op enige vorm van een 403 omdat je niet meer de betaalpagina en/of de review pagina hoeft te bezoeken welke bij het bezoeken ook scripts en css laden wat ook gewoon requests zijn die meetellen bij het limiet.
Het klopt dat er een bug was waarmee de voorraad refresh op de achtergrond bleef lopen waardoor je na een aantal minuten een soft-ban op kon lopen. Deze is gefixed.

Om een IP-ban te krijgen moet je het erg bont maken: Ik heb dit vaker getest en je kan zonder problemen 2 requests/sec (500ms tussen elke request) versturen zonder een IP-ban op te lopen. Je zult altijd eerder tegen de cookie soft-ban aanlopen! Hoeveel request daarvoor nodig zijn weet ik niet precies maar waarom zou je het riskeren als dit niet hoeft:
Om een gehele 'soft' 403 ban via cookies te ontlopen kan ik iedereen de browser-extensie Cookiebro aanraden*. Hiermee kan je individueel cookie's blocken (mogelijk zijn er andere extensies die hetzelfde kunnen). Als je dan het 'bm_sv' cookie blokkeert zul je geen last meer hebben van een soft 403, alleen nog via IP-ban, en hier zitten voor zover ik heb kunnen ondervinden geen nadelen aan!
Als je zou willen proberen kan je deze het makkelijkst configureren via Cookiebro -> Cookie Log.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kemaqZpCWcKOTWPa26-CV6QNLwU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/InIs6deK1yNOps2G1mT227G1.png?f=fotoalbum_large

*Als je al de BETA-versie van Tampermonkey gebruikt om het script te laden wordt het cookie automatisch verwijderd en heb je geen andere extensie nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door Vuurvli3gje op 08-07-2021 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
Vuurvli3gje schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 00:08:
amd-companion versie 0.4.2 is live!
Belangrijkste wijzigingen:
- Werkt nu ook voor de /be shop! :)B
- Kleinere recaptcha widget
- Als je met de muis op de Pre-Pay knop hovert zie je de gegevens en kan je ze controleren
Alvast een toekomstig bedankje. Heb bijna iedereen die nog een videokaart zoekt in mijn directe omgeving naar jouw script geleid, dan hoef ik er zelf niet meer achteraan voor ze :P

Je hebt je koffie meer dan dik verdiend :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJv3SGECzCl7gHKmg49wJZVEs_E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4Nm4vPGhivjV4gIgRkPmkDma.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Jaïr.exe op 08-07-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

Ik kon het in de beschrijving van het script niet precies vinden, maar kun je pre-pays voor meerdere producten klaar zetten? Dus stel een 6800XT en een MB, mocht de ene net wel lukken en de andere niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 20:25
Vuurvli3gje schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:53:
Als alleen de add-to-cart een 403 gaf is dit toch 99% zeker Akamai Bot Manager geweest want bij een IP-ban zou de hele site niet werken.
Maar dat is raar. Ik krijg 403 met Chrome en mijn user account. Wanneer ik binnen Chrome een nieuwe user aan maak, werkt 't wel weer.

Met de BETA release van TamperMonkey krijg ik nu ook weer de captcha's.

[ Voor 11% gewijzigd door OllieMongollie op 08-07-2021 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excalibaard
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 17-06 19:30
Vuurvli3gje schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 13:53:
*knip*

Om een gehele 'soft' 403 ban via cookies te ontlopen kan ik iedereen de browser-extensie Cookiebro aanraden*. Hiermee kan je individueel cookie's blocken (mogelijk zijn er andere extensies die hetzelfde kunnen). Als je dan het 'bm_sv' cookie blokkeert zul je geen last meer hebben van een soft 403, alleen nog via IP-ban, en hier zitten voor zover ik heb kunnen ondervinden geen nadelen aan!
Als je zou willen proberen kan je deze het makkelijkst configureren via Cookiebro -> Cookie Log.

*knipperdeknip*
Yes! Dit bleek voor mij ook het probleem te zijn, na het verwijderen van de cookies werd die 'bm_sv' weer gewoon gezet bij de pagina laden en kon ik nooit verder komen. Met specifieke blokkering via cookiebro kan ik nu gewoon via firefox of chrome bij de captcha komen! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zie in de edge versie van cookiebro geen cookielog. Iemand die dat kan beamen?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:31

tomic

Smexylittlebabe!

Bad Brains schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:53:
Nee, maar beta van Tampermonkey gebruiken zodat hetzelfde bereikt wordt?
(cookie wissen)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
tomic schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:57:
[...]

Nee, maar beta van Tampermonkey gebruiken zodat hetzelfde bereikt wordt?
(cookie wissen)
K ga ik later wel even naar kijken. Heb het nu werkend en das dan voor volgende week.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16
Jaïr.exe schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:00:
[...]

Alvast een toekomstig bedankje. Heb bijna iedereen die nog een videokaart zoekt in mijn directe omgeving naar jouw script geleid, dan hoef ik er zelf niet meer achteraan voor ze :P

Je hebt je koffie meer dan dik verdiend :)
[Afbeelding]
Met plezier :) en bedankt voor de koffie :9
OllieMongollie schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:35:
Maar dat is raar. Ik krijg 403 met Chrome en mijn user account. Wanneer ik binnen Chrome een nieuwe user aan maak, werkt 't wel weer.

Met de BETA release van TamperMonkey krijg ik nu ook weer de captcha's weer.
Ik geloof niet dat ik je hele situatie goed begrijp, je krijgt dan alleen een 403 bij add-to-cart of de hele site? Alleen met script of ook zonder? Bij de nieuwe user was het wel goed zonder en met script? Bleef het goed of na een tijdje niet meer? Zonder details is het erg lastig te deduceren wat er zou kunnen spelen.
Jrrri schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:23:
Ik kon het in de beschrijving van het script niet precies vinden, maar kun je pre-pays voor meerdere producten klaar zetten? Dus stel een 6800XT en een MB, mocht de ene net wel lukken en de andere niet?
Je kan Pre-Pay voor elk product klaarzetten maar expres niet voor combinatie van producten want dat speelt scalpen in de hand en ik probeer het fair te houden. Als er een product in je winkelwagen komt waar je Pre-Pay voor hebt opgeslagen en er geen andere producten in zitten. Kan je meteen door naar de place-order knop anders moet je ouderwets de betaalpagina doorlopen.
Bad Brains schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 14:53:
Kan ook handmatig via de settings pagina (invullen & add):
code:
1
*.amd.com/bm_sv

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkPXKQFRKsJo9I6PKl7qGvmDUt4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GnN43TpF8jfc7HbfzFWqcC1b.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

Vuurvli3gje schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:29:
[...]

Je kan Pre-Pay voor elk product klaarzetten maar expres niet voor combinatie van producten want dat speelt scalpen in de hand en ik probeer het fair te houden. Als er een product in je winkelwagen komt waar je Pre-Pay voor hebt opgeslagen en er geen andere producten in zitten. Kan je meteen door naar de place-order knop anders moet je ouderwets de betaalpagina doorlopen.
Scalpen is zeker niet de bedoeling, meer dat er de laatste tijd meer 6800XT MB's in de drop zitten dan gewone, en dat je dan gewoon kunt gaan voor welke als eerste in je mandje valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 15:44

ronalddus

Buffalo77

Nog geen CAT change.
Misschien toch weer om 17.33u dan :o

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
Kan je meerdere GPU's met "pre pay" kopen? Of best gewoon met eentje proberen? En pas een 2e doen als de eerste gelukt is?

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
ronalddus schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:39:
Nog geen CAT change.
Ach, we vermaken ons wel op Discord: "Dagboek van een brugklasser". :X

Het lijkt er inderdaad op dat we een uurtje langer moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
[...]
Ik geloof niet dat ik je hele situatie goed begrijp, je krijgt dan alleen een 403 bij add-to-cart of de hele site? Alleen met script of ook zonder? Bij de nieuwe user was het wel goed zonder en met script? Bleef het goed of na een tijdje niet meer? Zonder details is het erg lastig te deduceren wat er zou kunnen spelen.
Ik kreeg in Chrome, met mijn user en scripts een 403 bij add to cart. Ook wanneer tampermonkey was uitgeschakeld. De site deed het verder wel.

Met een nieuwe user en zonder scripts werkte add to cart ook. Ik heb nu tampermonkey beta geinstalleerd, en nu werkt 't add to cart wel en krijg ik ook daadwerkelijk een captcha te zien wanneer ik linksonder op "ik ben geen robot" klik. Dat laatste was eigenlijk eerder niet 't geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
[...]
Ik heb hetzelfde probleem.
Vanochtend voor het eerst op de AMD site gekeken en direct 403 bij add to cart met en zonder script en met VPN hetzelfde, net een nieuwe user in chrome gemaakt en nu geen 403 meer.
Denk niet dat het iets met het script te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
Nog geen CAT change.
Kan natuurlijk nog wel komen voor 16.00 uur, maar de vorige twee keren was het inderdaad om 15.33 en 15.35 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaka_2140
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 05-12-2023
Nog geen CAT change.
Jammer ;( ik vond het beter dat het zo vroeg was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
CAT-wijzigingen om 15.50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 15:44

ronalddus

Buffalo77

Degrader schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:42:
[...]

Kan natuurlijk nog wel komen voor 16.00 uur, maar de vorige twee keren was het inderdaad om 15.33 en 15.35 uur.
Je hebt gelijk :)
Daar is die al haha

[ Voor 3% gewijzigd door ronalddus op 08-07-2021 15:50 ]

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Maar nog niet alles zit erin, net als de vorige keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

Verwachten we de drop dan ook 20min later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolftk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-04-2024
Alleen 6700XT en 6800 helaas.

Edit: 6800XT MB en 6900XT nu ook, excuus

[ Voor 43% gewijzigd door Rolftk op 08-07-2021 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
CAT change for 6700XT en 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
bbblije schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 15:50:
[...]

Verwachten we de drop dan ook 20min later?
Afgelopen 2 weken was het inderdaad zo'n 20-30 minuten later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Was vorige keer na een paar minuten bijgewerkt met de hele lijst aan GPU's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-09 14:47
Geschiedenis leert ons dat de rest later kan geüpdatet worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Degrader
En alle GPU's erin, behalve gewone 6800 XT.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGDlhFjVjZakFl5fMCZVmkKRo2o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xOEjVZpodf21t1dyHRX454Km.jpg?f=user_large

[ Voor 72% gewijzigd door Degrader op 08-07-2021 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 19:46
DROP!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alex Nomad
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14-10-2022
DROP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 09:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
Ging behoorlijk soepel dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:32
Degrader schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:06:
Ging behoorlijk soepel dit keer.
Voor mij ook, probeer het al zo lang. 4 maanden al.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 09:11
Ik heb dus geen eens een add-to-cart gezien _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 23:30
Nice! Een RX6800 kunnen bestellen dankzij het script :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Weer geen stock uiteindelijk. Zag nog 28 staan bij place order moment, had alles goed deze keer. 503 Failed tot aan: Out of stock :-(

(6800XT MB)

[ Voor 29% gewijzigd door Jivebunny op 08-07-2021 16:11 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolftk
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-04-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sDacUcVjKsqfQN7LHM84gJfSEIM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vE33qbn944kyPEyUOD00lgMJ.png?f=user_large

Die AMD Companion gaat echt TOP!! Heel erg bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 19:42
Chrome tab slaat opeens op hol bij openen product pagina? Eindeloos refresh spam automatisch tot ik tijdelijk geblokt wordt... wtf . Ook zonder extensions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10 12:50
is het eindelijk gelukt? Thank you! Order information blabla op mn scherm en bedrag van mijn paypal afgeschreven?

wow heb nu een mailtje ben al maanden bezig wtf happy

6800xt midnight black besteld

[ Voor 28% gewijzigd door Sokucho op 08-07-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:23
Zelfde als vorige week. Weer gewoon kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 08:26

d3x

yes the MB kunnen scoren :)

Wel vanuit de betaalsite recht naar startpagina gevlogen en ik dacht dat ik em gemist had.
Maar 5sec later paypal en amd order confirmation :)

Nog steeds op de oude manier (postman v1) kunnen scoren... EN ALTIJD ZONDER VPN!!!
Kunnen de kaarten weeral opschuiven en valt er eentje wederom van het rekje >:)

[ Voor 33% gewijzigd door d3x op 08-07-2021 16:20 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Eerste keer geprobeerd en een 6900 kunnen scoren. Thanks @Vuurvli3gje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 15:59
Ik kom niet verder dan een hele hoop 403's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariantje1991
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 20:23
Met 3 mensen constant op CTRL+F5 gedrukt vanaf verschillende computers en IP's. niemand zag een ADD TO CART. Het lijkt daarmee wel heel onmogelijk zonder scripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 23:32

Skyline GT-R

RB26DETT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPh9HkJgn5SawkJjM7pR4papvaA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PEXJ1zf4hx9FTWHb0UA5ojgy.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
ariantje1991 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:09:
Met 3 mensen constant op CTRL+F5 gedrukt vanaf verschillende computers en IP's. niemand zag een ADD TO CART. Het lijkt daarmee wel heel onmogelijk zonder scripts.
Je moet de Add to cart knop er dan ook zelf bijtoveren met een heel simpel scriptje in je browser.. F5en gaat niks opleveren helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
Zo dat gaat snel, nu al een order confirmation binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 16:22
@Vuurvli3gje, eerste keer dat ik het bij het AMD kamp probeer en zonder moeite een 6800 XT MB kunnen bestellen. Top bijdrage aan het forum, waarvoor mijn dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

computerjunky schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:09:
Zelfde als vorige week. Weer gewoon kansloos.
Ja mega ruk. Snap er geen kut van, ik blijf naar een blauw wieltje kijken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03

Hupske

AFCA

ariantje1991 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:09:
Dat is een grote steen geweest waar je onder hebt gelegen :9

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:40
Zowaar na al die weken een XT6800MB kunnen scoren *O*

tnx @Vuurvli3gje en @Postman voor alle moeite die jullie in dit topic en script hebben gestoken. _/-\o_

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 23:30
Wat mij trouwens opvalt (ook aan de printscreens hierboven), de uiteindelijke prijs ligt onder de prijs bij de advertentie? RX6800 is op AMD.com €601,59 en op mijn order submission €592,16 :P
Zie een soortgelijk verschil ook bij de RX 6800 XT's hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

bbblije schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:12:
[...]

Ja mega ruk. Snap er geen kut van, ik blijf naar een blauw wieltje kijken....
Ik kom nog wel tot aan de place order, maar dan is het 28 stock voor bv. de 6800xt mb, en dan krijg ik een 503, gevolgd door een out of stock. Volgende keer maar weer proberen. Ooit heb ik er 1.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaikoBe
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-09 15:07
Ook hier succes met @Vuurvli3gje zijn script! Ging bijzonder soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:32
Wat zijn de aantallen deze week geweest?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariantje1991
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 20:23
Hupske schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:13:
[...]

Dat is een grote steen geweest waar je onder hebt gelegen :9
Ik probeer het nu voor het eerst en had het topic niet actief doorgenomen. euh... volgende keer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:10
Daniel. schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:14:
Wat zijn de aantallen deze week geweest?
Er stond 400 6800xt MB op voorraad toen die in mijn mandje ging. Andere niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetisstephan
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-10 10:19
Met dank aan @Vuurvli3gje een 6800XT MB gescoord vanmiddag, hulde aan deze held _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
jaspermeul schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:17:
[...]

Er stond 400 6800xt MB op voorraad toen die in mijn mandje ging. Andere niet gezien
Als dat klopt, zijn dat er wel veel. Meestal was het rond de 200-250. Maar goed, de gewone 6800 XT was er nu niet. De vorige keer waren de aantallen van de gewone ook al minder dan de MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stadtmans
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 16:01
Hier ook succes met behulp van het script. vorige week zonder de PrePay geprobeerd, niet gelukt, vandaag de PrePay optie gebruikt en succes met een 6800 XT Midnight black.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Speedway4
@Postman
In alle chaos gelukt een 6800XT MB te bemachtigen, denk dat mijn drop avontuur hier eindigt. Heel erg bedankt nogmaals.

Heb wel nog een vraagje want in alle chaos ook een 6900 XT besteld. Is het verstandig die te annuleren omdat ik nu dus twee bestellingen heb geplaatst? Echt geen zin dat mijn 6800 XT geannuleerd word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:42

B4tman_DH

To the Bat.....

Speedway4 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:22:
@Postman
In alle chaos gelukt een 6800XT MB te bemachtigen, denk dat mijn drop avontuur hier eindigt. Heel erg bedankt nogmaals.

Heb wel nog een vraagje want in alle chaos ook een 6900 XT besteld. Is het verstandig die te annuleren omdat ik nu dus twee bestellingen heb geplaatst? Echt geen zin dat mijn 6800 XT geannuleerd word.
Die worden beide geleverd, no worries

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RumaNoV
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:30

RumaNoV

Folding

Na maanden vruchteloos proberen heb ik ook een 6800XT MB binnen (paypal afgeschreven en orderbevestiging binnen). Bedankt aan diegenen die "drop" schreeuwden in Discord. Alles is vlekkeloos verlopen, geen 403's etc. Ik heb uiteindelijk via deze Youtube video een werkend script geïnstalleerd gekregen op Chrome: YouTube: How to install AMD Add to cart script!

Hopelijk kan het iemand helpen... Succes aan iedereen die nog geen kaart heeft kunnen bemachtigen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
@Postman

Je kan van iedere gpu eentje bestellen per adres/paypal, dus laat het anders maar bezorgen en maak iemand in de V&A blij voor msrp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Jaïr.exe schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:23:
[...]

Je kan van iedere gpu eentje bestellen per adres/paypal, dus laat het anders maar bezorgen en maak iemand in de V&A blij voor msrp ;)
@B4tman_DH

Bedankt voor de snelle reply. Ah, dacht dat ze strenger waren geworden en dit tijdens één en dezelfde drop niet werd toegestaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zaka_2140
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 05-12-2023
RumaNoV schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:23:
Na maanden vruchteloos proberen heb ik ook een 6800XT MB binnen (paypal afgeschreven en orderbevestiging binnen). Bedankt aan diegenen die "drop" schreeuwden in Discord. Alles is vlekkeloos verlopen, geen 403's etc. Ik heb uiteindelijk via deze Youtube video een werkend script geïnstalleerd gekregen op Chrome: YouTube: How to install AMD Add to cart script!

Hopelijk kan het iemand helpen... Succes aan iedereen die nog geen kaart heeft kunnen bemachtigen!
Exact dezelfde meegemaakt met de gewone 6800 :*) ik ben bijna aan het huilen na 2 maanden geen geluk!

Bedankt aan iedereen hier met name @Postman _/-\o_

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bad Brains
Hoorde dat Vinn ook geslaagd was, hij kon alleen zijn moeder niet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Bedankt voor het script, helaas is het me niet gelukt om een 6800xt te beamachtigen :(
Hopelijk volgende week meer geluk.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
Bad Brains schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:26:
Hoorde dat Vinn ook geslaagd was, hij kon alleen zijn moeder niet bellen.
Hahhaa. De silver lining van deze wederom mislukte poging. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-10 17:00
@Postman

Volgens mij kan je zelf niet eens bij AMD annuleren. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 21:54
Heb op 7 april de MB kunnen kopen bij de introductie dus vandaag precies 3 maanden en 1 dag later nog eens geprobeerd. Bestelling gelukt met alleen het add-to-cart script maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat deze order geannuleerd gaat worden. Normaal kreeg ik altijd binnen een paar minuten beide AMD mails maar nu alleen maar een PayPal bericht en nog helemaal niks van AMD. Nu weet ik dat de mails ook wat later kunnen komen maar heb eerder al kaarten kunnen bestellen en dit is de eerste en enige keer dat er geen mails van AMD gekomen zijn vlak na de bestelling. Ben benieuwd, geen man overboord als t niet doorgaat.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankdoc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-02-2022
Nu een basic mailtje gehad met weinig info. Volgt er nog een 2e mail met alles in detail? Wil zeker zijn dat mijn adres juist staat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
SkullboX schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:26:
[...]

Hahhaa. De silver lining van deze wederom mislukte poging. :D
Ik ga gewoon volgende week weer proberen.
Het is nu een principekwestie geworden lol.
Frankdoc schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:27:
Nu een basic mailtje gehad met weinig info. Volgt er nog een 2e mail met alles in detail? Wil zeker zijn dat mijn adres juist staat...
Check je paypal adres.

[ Voor 33% gewijzigd door Bad Brains op 08-07-2021 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
Rzarect0r schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:27:
[...]

Volgens mij kan je zelf niet eens bij AMD annuleren. >:)
LOL, dat werkt dan doorverkoop toch zeker in de hand lijkt me, maar oké, ik zal verder niet klagen O-) Dan zie ik wel hoe het afloopt. Had de 6900XT ook gewoon weggeklikt en de website ook en even later toch een mail van PayPAl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-10 17:00
Speedway4 schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:28:
[...]

LOL, dat werkt dan doorverkoop toch zeker in de hand lijkt me, maar oké, ik zal verder niet klagen O-) Dan zie ik wel hoe het afloopt. Had de 6900XT ook gewoon weggeklikt en de website ook en even later toch een mail van PayPAl.
Je kan hem wel retourneren en de retourkosten aan PayPal terugvragen. Momenteel verdien je er toch max 100 euro aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
Bad Brains schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:27:
Het leek vandaag wel alsof de overgrote meerderheid succes had, en ik wederom niet.

Volgende week toch maar het pre-paid, pre-captcha-ed vuurvliegje script proberen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

SkullboX schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:31:
[...]

Het leek vandaag wel alsof de overgrote meerderheid succes had, en ik wederom niet.

Volgende week toch maar het pre-paid, pre-captcha-ed vuurvliegje script proberen. :|
Helaas ook niet gelukt met dat script. Ach ja. Volgende week maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
Ik heb net meegedaan en heb van paypal een afschrijving ontvangen maar nog niets vanuit AMD. Ook tijdens het bestellen kreeg ik geen bevestiging en werd ik doorgestuurd naar de homepage na klikken op de oranje order knop. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankdoc
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-02-2022
Bad Brains schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:27:
[...]

[...]

Check je paypal adres.
In het 'prepay' scherm van Vuurvliegje had ik het juiste adres geselecteerd. Maar als je hoverde over die prepay knop stond een oud adres ( wat je dus niet kon zien op het pop up scherm van payphal zelf).
Na even zoeken stond dat oud adres idd nog op mijn paypal, al jaren niet meer gebruikt. Hij stelt telkens het nieuwe zelf voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
SkullboX schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:31:
[...]

Het waren maar 400 MB's als ik het goed begrepen heb, dat is natuurlijk zo weg.
En TW is niet de enige site die er op zitten te wachten met scripts.
Kans is klein echter niet nihl, en laten we hopen dat alles weer meer op voorraad komt en de rijzen duikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Postman schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:34:
[...]

175x 6800 (16:04)
105x 6700XT (16:07)
Hoe kan je zien hoeveel voorraad er was? Ik zag op Discord wel berichten voorbijkomen maar die gaven mij de indruk dat er slechts 16 stuks van ieder waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
workermaster schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:34:
Ik heb net meegedaan en heb van paypal een afschrijving ontvangen maar nog niets vanuit AMD. Ook tijdens het bestellen kreeg ik geen bevestiging en werd ik doorgestuurd naar de homepage na klikken op de oranje order knop. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren
Heb je PayPal saldo of bankrekening/CC?

Zou het nog even in de gaten houden. AMD verstuurd wel bagger slechte e-mails, dus mocht je mogelijkheid hebben mail.shop.amd.com te whilelisten dan snel even doen. Hopelijk ontvang je dan nog de cruciale 2de e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
workermaster schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:35:
[...]

Hoe kan je zien hoeveel voorraad er was? Ik zag op Discord wel berichten voorbijkomen maar die gaven mij de indruk dat er slechts 16 stuks van ieder waren
CAT 16 = op voorraad in de drop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• workermaster
Postman schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:35:
[...]

Heb je PayPal saldo of bankrekening/CC?

Zou het nog even in de gaten houden. AMD verstuurd wel bagger slechte e-mails, dus mocht je mogelijkheid hebben mail.shop.amd.com te whilelisten dan snel even doen. Hopelijk ontvang je dan nog de cruciale 2de e-mail.
0.0 euro op paypal maar zo ingesteld dat die het direct van mijn rekening mag halen. Tot nu toe altijd goed gewerkt en ik heb voldoende saldo op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
workermaster schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:36:
[...]

0.0 euro op paypal maar zo ingesteld dat die het direct van mijn rekening mag halen. Tot nu toe altijd goed gewerkt en ik heb voldoende saldo op de rekening.
Spamfilter uitzetten (als mogelijk) en even in de gaten houden. Kan ook alleen een reservering zijn, helaas werkt de AMD site zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Bad Brains schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:36:
[...]

CAT 16 = op voorraad in de drop.
Waar kan ik dat zien? Moet ik daarvoor de Discord in de gaten houden of zijn er scipts/pagina's/trukjes/black magic om dat te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:10
workermaster schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:35:
[...]

Bij het toevoegen aan het mandje krijg je als er voorraad is ook te zien hoeveel voorraad er is. Zo komen mensen aan de aantallen.

Het script van Vuurvliegje geeft dat trouwens ook als output op de console als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboX
Bad Brains schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:35:
[...]

Het waren maar 400 MB's als ik het goed begrepen heb, dat is natuurlijk zo weg.
En TW is niet de enige site die er op zitten te wachten met scripts.
Kans is klein echter niet nihl, en laten we hopen dat alles weer meer op voorraad komt en de rijzen duikelen.
Uiteraard. Gek genoeg recent nite zoveel MBs, en kwam de laatste weken verder dan nu.

Gewoon pech denk ik, maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jaspermeul schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 16:38:
[...]

Bij het toevoegen aan het mandje krijg je als er voorraad is ook te zien hoeveel voorraad er is. Zo komen mensen aan de aantallen.

Het script van Vuurvliegje geeft dat trouwens ook als output op de console als ik mij niet vergis.
Mijn script doet dat zeker. Ik weet niet wat die van Vuurvli3gje doet.

Ik geef trouwens ook de aantallen weer die nog op voorraad in magazijn liggen, hebben we ook een indicatie voor de komende weken (zo zag je de 6800XT al weken steeds minder worden zonder nieuwe aanvulling).
Pagina: 1 ... 206 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord