Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Daarna de 6700 ook in m'n mandje, zelfde verhaal.

Naja veel plezier voor iedereen die het wel is gelukt er een te bemachtigen!
Ik had het zelfde, maar dan met 6800XT, was er op tijd bij voor mijn gevoel. Keer of 6 tot de laatste pagina gekomen, maar steeds op 503 of redirect naar homechris_vanr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:13:
Ik was er echt heel vroeg bij. Eerst de 6900 in m'n mandje weten te krijgen, paypal etc. doorlopen, maar na de paypal redirect steeds terug naar de shop pagina geflikkert.![]()
Daarna de 6700 ook in m'n mandje, zelfde verhaal.
Raar, was er anders vrij snel bij.jaspermeul schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:12:
[...]
Als je na betalen weer doorgaat naar de hoofdpagina dan is de voorraad op.
De rest lukt me ook niet meer dus het is op.
Wel weeral een stapje verder, op naar volgende week dan maar.
[ Voor 10% gewijzigd door IceTeaGX op 01-07-2021 16:18 ]
Zelfde hier, Eindelijk!!!h3nr1 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:15:
6800xt MB is gelukt :-)
De oude 503 melding kwam weer naar voren. 6800XT nog wel tot place order gekomen maar daarna helaas na de homepage. Ook eigen fout, want had paypal nog niet ingelogd, dus was zelf ook veel te traag
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik heb het script van Postman gebruikt als bookmark om de Add to card toe te voegen.Blijebal schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:13:
Ah helaas pindakaas. blijkbaar nog niet goedgenoeg ingelezen de afgelopen dagen. Dacht dat je ook kans het te bestellen zonder script maar via een add to cart knop. Blijkbaar niet![]()
Naja veel plezier voor iedereen die het wel is gelukt er een te bemachtigen!
De gehele handleiding is hier te vinden als gepinde bericht. Oh ja, ik hield dit keer discord in de gaten vanwege de wisselende tijdstippen. Voorheen deed ik alles via mijn mobiel, maar dit keer toch maar mijn laptop naar het werk genomen en alles via mijn 4G laten lopen. Vandaag had ik eindelijk succes, maar ik hoop dat het adres goed staat aangegeven
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik zeg niet dat dit onwaar is maar het lijkt er op dat er meerdere redenen zijn dat je terug naar de shop pagina geknikkerd wordt na de oranje knop/paypal redirect. Ik had de 6900XT in m'n mandje die altijd in de grootste aantallen beschikbaar is, en via Discord hoorde ik mensen die het nog wel gelukt zijn om een 6900XT af te rekenen die na mijn 5e/6e poging nog bezig waren.jaspermeul schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:12:
[...]
Als je na betalen weer doorgaat naar de hoofdpagina dan is de voorraad op.
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
Idem,chris_vanr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:18:
[...]
Ik zeg niet dat dit onwaar is maar het lijkt er op dat er meerdere redenen zijn dat je terug naar de shop pagina geknikkerd wordt na de oranje knop/paypal redirect. Ik had de 6900XT in m'n mandje die altijd in de grootste aantallen beschikbaar is, en via Discord hoorde ik mensen die het nog wel gelukt zijn om een 6900XT af te rekenen die na mijn 5e/6e poging nog bezig waren.
Misschien dat mijn visa debit toch niet goed werkt, maar wel 0.0 error catching blijkbaar, dus je hebt er het raden naar...
Paypal 16:04:51. AMD mail ook al binnen.
-edit-
Zonder script kom je inderdaad nergens. Dank daarvoor!!
Eerst de normale 6800XT geprobeerd, maar die was al weg. De MB niet meer geprobeerd, maar daarna dus gelukkig zonder rare problemen de 6900XT in mandje kunnen doen, gegevens invullen voor adres en creditcard, en daarna kunnen voltooien zonder errors.
-edit2-
16:06 creditcard
16:12 bevestigingsmail van AMD
[ Voor 68% gewijzigd door hebbiedude op 01-07-2021 18:03 ]
6700 XT: 7/1/2021 4:03:25 PM
6800: 7/1/2021 4:03:26 PM
6800 XT: 7/1/2021 4:03:26 PM
6900 XT: 7/1/2021 4:03:26 PM
Vorige week was hat 5 minuten later
:strip_exif()/f/image/kB2WKH8NcM26Ncx0Cx4TnZAR.jpg?f=fotoalbum_large)
www.simraceblog.nl - Over 5 Years of Simracing News & Reviews!
Zelfde met de 6800XT gewoon, vorige keer ook met de MB.Madhouse1979 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:25:
Fucked up! Ik had een 6800XT MB in mijn winkelmandje, checkout PayPal doorlopen en toen kreeg ik deze melding na het bevestigen
[Afbeelding]

Ik zal zeker laten weten wanneer hij binnen is, geloof het past echt als hij in mijn computer zit, en een fotootje plaatsen.
Ik zal vast nog wel lurken maar het videokaart spectakel is voor mij dan afgelopen. Succes iedereen voor de volgende keren!
Zelfs dat niet, gewoon terug naar de standaard overzichtspagina.Madhouse1979 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:25:
Fucked up! Ik had een 6800XT MB in mijn winkelmandje, checkout PayPal doorlopen en toen kreeg ik deze melding na het bevestigen
[Afbeelding]
Yep ik ook met de 6900. Gekke is wel dat dit de smoothste drop voor me ooit was, en het verste is dat ik geweest ben tot nu toe, denk 2.5 maand geleden de eerste keer dacht ik ook dat ik er doorheen was, maar werd ik na paypal ook al naar de shop gepleurd. Daarna nooit meer zo ver kunnen komen, en altijd maar errors in console, time-out pagina's, etc.SkullboX schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:26:
[...]
Zelfde met de 6800XT gewoon, vorige keer ook met de MB.
Ik kreeg vanaf 16.06-16.07 uur al redirects naar de homepage.
16:04 heb ik de mijne afgerekend dus binnen 30 sec na de drop.rzn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:33:
Op welk tijdstip hebben jullie die 6800 XT's afgerekend?
Ik ook.rzn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:33:
Probeerde je de MB of de gewone? Afgaande op het succes hier en op discord lijk je met de MB de betere kans te hebben gehad.
Alleen nog een 6800xt and my watch has ended. Gotta catch em all!
16:04:26 GMT+02:00 volgens Paypal emailrzn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:33:
Buffalo77 | Pokemon Unite
Reguliere versie (non MB)SkullboX schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:37:
[...]
Ik ook.
Probeerde je de MB of de gewone? Afgaande op het succes hier en op discord lijk je met de MB de betere kans te hebben gehad.
2 browsers:SkullboX schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:37:
[...]
Ik ook.
6800XT nooit in het mandje gekregen
De 6800XT MB Wel, en tot de laatste stap kunnen gaan.
16:04:34rzn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:33:
Om precies te zijn 16.04:28 uur.rzn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:33:
www.simraceblog.nl - Over 5 Years of Simracing News & Reviews!
Mijn aanpak deze week :
Refreshen weer via ouderwets F5 (3x een 503 gehad) en dit geer niet meteen een 403.
Als eerste had ik een 6800XT MB :
Instant capthca > 503 > F5 > Pay with paypall > 503 > F5 > captcha vinkje en overige 2 vinkjes aangevinkt > oranje knop > product overzicht. HELAAS
poging 2: Beide de 6800XT en 6900XT aangeklikt > beide in het mandje > doorgeklikt om tijd te besparen en mijn broer toch ook een kaart nodig heeft > 503 > F5 > Betalen met paypal > captcha vinkje plus overige 2 vinkjes > orange knop > terug naar product overzicht.
3de poging 6800: captcha > out of stock.
Daarna nog een keer geprobeerd maar kreeg ze al niet meer in het mandje
Dus al met all mixed feelings. Blij dat ik na 5 weken eindelijk voorbij de eerste knop kom maar teleurgesteld dat het wederom bij de laatste knop eindigde.
Zoals eerder vermeld blijf ik dus bij mijn mening dat het gewoon een server load probleem is.
Nou heb ik een vraag. Waar krijgen de mensen die bij een paypal transactie zonder tegoed op de paypal rekening een error de error?
Is dit NA de oranje knop of net na de paypal knop of bij het overzicht?
Ik heb paypal en rabobank waar sommige problemen mee hadden en als die mensen dus problemen hebben na de oranje knoppen moet ik er toch maar wat geld op pleuren.
Edit: Ter verduidelijking van het scropt ik gebruik een hele oude part alert script van voor de link naar een externe site die identiek is aan een oude tweakers script. dus als je een oud script heb heb je niet per se een nieuwe nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door computerjunky op 01-07-2021 17:04 ]
Ik had de 6800 XT MB volgens PayPal om 16:04:04rzn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:33:
Heeft het vaak fout
Ik kreeg een melding dat ik een betaalmethode moest koppelen. Dit terwijl dit wel het geval wascomputerjunky schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:43:
Helaas WEER NIETS.
Mijn aanpak deze week :
Refreshen weer via ouderwets F5 (3x een 503 gehad) en dit geer niet meteen een 403.
Als eerste had ik een 6800XT MB :
Instant capthca > 503 > F5 > Pay with paypall > 503 > F5 > captcha vinkje en overige 2 vinkjes aangevinkt > oranje knop > product overzicht. HELAAS
poging 2: Beide de 6800XT en 6900XT aangeklikt > beide in het mandje > doorgeklikt om tijd te besparen en mijn broer toch ook een kaart nodig heeft > 503 > F5 > Betalen met paypal > captcha vinkje plus overige 2 vinkjes > orange knop > terug naar product overzicht.
3de poging 6800: captcha > out of stock.
Daarna nog een keer geprobeerd maar kreeg ze al niet meer in het mandje![]()
Dus al met all mixed feelings. Blij dat ik na 5 weken eindelijk voorbij de eerste knop kom maar teleurgesteld dat het wederom bij de laatste knop eindigde.
Zoals eerder vermeld blijf ik dus bij mijn mening dat het gewoon een server load probleem is.
Nou heb ik een vraag. Waar krijgen de mensen die bij een paypal transactie zonder tegoed op de paypal rekening een error de error?
Is dit NA de oranje knop of net na de paypal knop of bij het overzicht?
Ik heb paypal en rabobank waar sommige problemen mee hadden en als die mensen dus problemen hebben na de oranje knoppen moet ik er toch maar wat geld op pleuren.
Was na het drukken op de paypalknop
Script werkte verder uitstekend om een kaart in je mandje te krijgen
@Postman dank daarvoor.
16:09 mail van AMD gehad.
Denk gelijk 16:03 al de 6900XT in het mandje, maar Paypal betalen moest ik elke keer opnieuw aanklikken.
16:04:38rzn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:33:
Ik heb alleen om 16:04 een paypal bevestiging gehad en vooralsnog niks van amd. Vanaf dit traject ben ik niet zo bekend maar moet ik me nu zorgen gaan maken?AngryDuck schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:49:
16:05 mail van Paypal gehad
16:09 mail van AMD gehad.
Denk gelijk 16:03 al de 6900XT in het mandje, maar Paypal betalen moest ik elke keer opnieuw aanklikken.
Heb je een e-mailadres dat eindigt op .nl, zoals een upcmail.nl?Vaenir schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:52:
[...]
Ik heb alleen om 16:04 een paypal bevestiging gehad en vooralsnog niks van amd. Vanaf dit traject ben ik niet zo bekend maar moet ik me nu zorgen gaan maken?
Wel het order confirmation-scherm gezien na de oranje knop?
Check je spam mail.Vaenir schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:52:
[...]
Ik heb alleen om 16:04 een paypal bevestiging gehad en vooralsnog niks van amd. Vanaf dit traject ben ik niet zo bekend maar moet ik me nu zorgen gaan maken?
Ik heb een eigen domeinnaam dat eindigt op .nl? Maakt dat iets uit dan? Ook niks in mijn spam. Wel het "Thank you! - Order information" modal/pop-upje gehad op de website van amd nadat ik betaald had.Degrader schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:53:
[...]
Heb je een e-mailadres dat eindigt op .nl, zoals een upcmail.nl?
Wel het order confirmation-scherm gezien na de oranje knop?
Ok dat is dus tussen het drukken van de paypal knop en de oranje knop in. Als dat het geval is hoef ik me daar geen zorgen om te maken aangezien ik daar al voorbij was.Henkje.doc schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:49:
[...]
Ik kreeg een melding dat ik een betaalmethode moest koppelen. Dit terwijl dit wel het geval wasDus ja dan geen saldo.
Was na het drukken op de paypalknop
Script werkte verder uitstekend om een kaart in je mandje te krijgen
@Postman dank daarvoor.
Bedankt voor de info.
Zie volgende:Vaenir schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:57:
[...]
Ik heb een eigen domeinnaam dat eindigt op .nl? Maakt dat iets uit dan? Ook niks in mijn spam. Wel het "Thank you! - Order information" modal/pop-upje gehad op de website van amd nadat ik betaald had.
RaptorRVL schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:48:
[...]
Ik heb ondertussen even AMD gebeld, als e-mailadres was nu 'upcmail.nl' gebruikt en daar hebben ze kennelijk wel eens vaker issues mee gehad ofzo. Anyway, even een gmail adres doorgegeven en heb de order submitted en order confirmation mails binnen!
Kennelijk kijken ze de orders handmatig na (zei de man aan de telefoon tenminste) dus het kan even duren voordat een order definitief is.
Dus nog even langer wachten! Maar hier is tenminste alles (tot nu toe) goed gegaan, dat scheelt.
lijk ongeveer dezelfde problemen te ervaren als jij, maar ik heb ING. Kaart in 't mandje, maar niet kunnen afrekenen. Na paypal terug naar de shop pagina geflikkerd. Dit was ook al zo paar maanden geleden. Rekening en creditcard gekoppeld, dus zou toch geen problemen moeten opleveren? Misschien toch eens proberen geld bij PP te parkeren volgende week...computerjunky schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 16:59:
[...]
Ok dat is dus tussen het drukken van de paypal knop en de oranje knop in. Als dat het geval is hoef ik me daar geen zorgen om te maken aangezien ik daar al voorbij was.
Bedankt voor de info.
[ Voor 11% gewijzigd door chris_vanr op 01-07-2021 17:05 ]
Ah thanks. Ik wacht het gewoon even af of ja, niet dat ik veel keuze heb..
Als de error na de paypal knop komt en voor de oranje knop en je dus bij de oranje knop komt zou het dus geen issue moeten zijn.chris_vanr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:03:
[...]
lijk ongeveer dezelfde problemen te ervaren als jij, maar ik heb ING. Rekening en creditcard gekoppeld, dus zou toch geen problemen moeten opleveren? Misschien toch eens proberen geld bij PP te parkeren volgende week...
Ik ga dan ook verder geen actie onderdnemen en hoop gewoon dat ik volgende keer sneller ben
Deze vraag stelde ik ook in de discord maar kreeg er geen antwoord op; vraag mij idd ook af of bestellen met een aan paypal gekoppelde (ING) credit card net zo goed werkt als tegoed. Kwam wederom tot het einde van het bestelproces maar knalde er na de 'place order' knop uit.chris_vanr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:03:
[...]
lijk ongeveer dezelfde problemen te ervaren als jij, maar ik heb ING. Rekening en creditcard gekoppeld, dus zou toch geen problemen moeten opleveren? Misschien toch eens proberen geld bij PP te parkeren volgende week...
Ik betwijfel dus echt of ik te laat was. Een 6900XT geprobeerd, die altijd in de hoogste aantallen te kopen is. Was er echt om 16:03 bij, echt heel snel na de eerste serieuze dropmelding op de discord. Alles ging snel en soepel, captcha, kaart in het mandje, oranje knop, nogmaals captcha bij de vinkjes dat je akkoord bent, en paypal. Echter na paypal geen confirmation maar terug naar de shop.computerjunky schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:05:
[...]
Als de error na de paypal knop komt en voor de oranje knop en je dus bij de oranje knop komt zou het dus geen issue moeten zijn.
Ik ga dan ook verder geen actie onderdnemen en hoop gewoon dat ik volgende keer sneller ben
Terug naar de shop pagina is over het algemeen geen voorraad meer al heb ik mensen horen roepen dat ze nadat ik dat had toch nog een zelfde kaart wisten te scoren.chris_vanr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:08:
[...]
Ik betwijfel dus echt of ik te laat was. Een 6900XT geprobeerd, die altijd in de hoogste aantallen te kopen is. Was er echt om 16:03 bij, echt heel snel na de eerste serieuze dropmelding op de discord. Alles ging snel en soepel, captcha, kaart in het mandje, oranje knop, nogmaals captcha bij de vinkjes dat je akkoord bent, en paypal. Echter na paypal geen confirmation maar terug naar de shop.
er kan dus nog iets anders aan de hand zijn waardoor we steeds terug geknikkerd worden naar de store pagina maar je betalingsmethode lijkt me bij deze wel uitgesloten.
pi uitschrijven tot 1000 en dan krijg je 3 euro kortingTrapShot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:11:
Heeft er iemand coupon codes om in te voeren bij het afrekenen?
Heeft het vaak fout
Coupon codes ik zou 100 extra betalen voor een privé bezoekje aan de shop.TrapShot schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:11:
Heeft er iemand coupon codes om in te voeren bij het afrekenen?
Ik heb vandaag succesvol kunnen bestellen met mijn ING credit card die ik al eerder aan mijn paypal-account heb gekoppeld. Vooraf alle cookies weggegooid en daarna tabblad met AMD-site geopend, tabblad met gmail en tabblad met paypal (waar ik dus was ingelogd voor de drop).SkullboX schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:06:
[...]
Deze vraag stelde ik ook in de discord maar kreeg er geen antwoord op; vraag mij idd ook af of bestellen met een aan paypal gekoppelde (ING) credit card net zo goed werkt als tegoed. Kwam wederom tot het einde van het bestelproces maar knalde er na de 'place order' knop uit.
Alles functioneerde prima met de betaling. Mijn n=1 ervaring: ING creditcard i.c.m. paypal werkt goed.
Thanks! Ja het lijkt ook te werken en ik knap eruit bij confirm order, wat volgens mij in principe na het betaaltraject plaats moet vinden. Was nite de enige met dat probleem op de discord.marcelcee schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:14:
[...]
Ik heb vandaag succesvol kunnen bestellen met mijn ING credit card die ik al eerder aan mijn paypal-account heb gekoppeld. Vooraf alle cookies weggegooid en daarna tabblad met AMD-site geopend, tabblad met gmail en tabblad met paypal (waar ik dus was ingelogd voor de drop).
Alles functioneerde prima met de betaling. Mijn n=1 ervaring: ING creditcard i.c.m. paypal werkt goed.
Volgende keer maar nog conservatiever proberen.
Ik heb een beetje het gevoel dat hun error handling is: gooi maar terug naar de storefront, no message.computerjunky schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:11:
[...]
Terug naar de shop pagina is over het algemeen geen voorraad meer al heb ik mensen horen roepen dat ze nadat ik dat had toch nog een zelfde kaart wisten te scoren.
er kan dus nog iets anders aan de hand zijn waardoor we steeds terug geknikkerd worden naar de store pagina maar je betalingsmethode lijkt me bij deze wel uitgesloten.
Dan sta je daar wel in limbo.
Tegen volgende week maar terug een paypal maken zeker.
16:06 mail van AMD gehad.
De 6800 XT MB kunnen bemachtigen. Ik ben tevreden en klaar met de drops, hartelijk dank voor de hulp jongens! Nu een monitor kopen die meer dan 60hz aan kan.
Was vorige week ook om 4 uur.bbblije schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:26:
Getverdemme. Twee weken terug laatst geprobeerd, ik dacht zit er vandaag klaar voor. 1,5 uur te laat![]()
Gezien in topic start inderdaad. Bedankt voor de melding.
Ja ik. Werkte perfect. Alleen nog geen bevestigingsmail gehad van amd zelf, alleen van Paypal en de “thank you for your order” op amd zelf. Dus kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het gelukt is.touzani schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:31:
Heeft iemand de pre-pay functie van @Vuurvli3gje script gebruikt?
Als je al van Paypal ontvangen hebt dan komt het goed, waarschijnlijk pas vanavond de bevestigingVaenir schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:47:
[...]
Ja ik. Werkte perfect. Alleen nog geen bevestigingsmail gehad van amd zelf, alleen van Paypal en de “thank you for your order” op amd zelf. Dus kan niet met 100% zekerheid zeggen dat het gelukt is.
Ik was deze en vorige week een uur te laatbbblije schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:26:
Getverdemme. Twee weken terug laatst geprobeerd, ik dacht zit er vandaag klaar voor. 1,5 uur te laat![]()
Bij die 2e captcha verlies je tijd en is denk ik toch een teken dat je wellicht te veel hebt lopen refreshen of je bot score te slecht was. Heb vandaag voor een vriend kunnen bestellen (met zijn PayPal) en als je goed zit krijg je alleen in het begin dat ene captcha vinkje en daarna niet meer. Weet niet of het iemand wel gelukt is die een 2e captcha kreeg maar bij was het altijd zo dat als ik eenmaal een "echte" captcha kreeg waar ik brandkranen oid moest aanvinken dan was ik al kansloos.chris_vanr schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 17:08:
[...]
Ik betwijfel dus echt of ik te laat was. Een 6900XT geprobeerd, die altijd in de hoogste aantallen te kopen is. Was er echt om 16:03 bij, echt heel snel na de eerste serieuze dropmelding op de discord. Alles ging snel en soepel, captcha, kaart in het mandje, oranje knop, nogmaals captcha bij de vinkjes dat je akkoord bent, en paypal. Echter na paypal geen confirmation maar terug naar de shop.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik heb nu in totaal vier verschillende GPU's kunnen kopen en in al die gevallen had ik ook de captcha bij de oranje knop (soms zelf met plaatjes).JohnnyV76 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:24:
[...]
Bij die 2e captcha verlies je tijd en is denk ik toch een teken dat je wellicht te veel hebt lopen refreshen of je bot score te slecht was. Heb vandaag voor een vriend kunnen bestellen (met zijn PayPal) en als je goed zit krijg je alleen in het begin dat ene captcha vinkje en daarna niet meer. Weet niet of het iemand wel gelukt is die een 2e captcha kreeg maar bij was het altijd zo dat als ik eenmaal een "echte" captcha kreeg waar ik brandkranen oid moest aanvinken dan was ik al kansloos.
Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!
Ik bedoel dit niet verkeerd maar waarom bestel jij 4 kaarten? Anderen hebben al de grootste moeite om er 1 te krijgen.Degrader schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:36:
[...]
Ik heb nu in totaal vier verschillende GPU's kunnen kopen en in al die gevallen had ik ook de captcha bij de oranje knop (soms zelf met plaatjes).
Voor zijn vrienden.workermaster schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:41:
[...]
Ik bedoel dit niet verkeerd maar waarom bestel jij 4 kaarten? Anderen hebben al de grootste moeite om er 1 te krijgen.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Als je tijdelijk een (behoorlijke?) stap terug wilt doen dan heb ik nog wel wat oude HD series kaarten liggen.JRMBelgium schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:45:
Mijn huidige AMD gpu is defect. Als ik die moet opsturen zit ik wss weken zonder. Ik wil eerst nieuwe kopen en dan van zodra de oude herstelt is de oude verkopen voor €500 ( Radeon 6800 ). Maar ik slaag er niet in om er eentje te kopen.
[ Voor 94% gewijzigd door Blaat op 01-07-2021 23:43 ]
1e keer - 27 mei had ik een 6800, maar niet helemaal tevreden met de prestaties en verkocht voor 700,-.workermaster schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:41:
[...]
Ik bedoel dit niet verkeerd maar waarom bestel jij 4 kaarten? Anderen hebben al de grootste moeite om er 1 te krijgen.
2e keer - 17 juni ging ik voor een 6800 XT, werd teruggeleid naar homepage en dacht achter het net gevist te hebben. Toen snel voor een 6700 XT gegaan. De 6800 XT was echter toch wel gelukt. De 6700 XT uiteindelijk verkocht voor 550,-.
3e keer - vandaag toch wel graag de MB proberen, is ook tegen verwachting in gelukt (weer teruggeleid namelijk). Als deze ook daadwerkelijk binnen is, verkoop ik de 6800 XT voor 700,-.
Ik had eerst de winkelmand captcha, daarna de doorgaan-naar-Paypal captcha en daarna moest ik het nog een keer doen, doordat ik niet naar Paypal ging.JohnnyV76 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:24:
[...]
Bij die 2e captcha verlies je tijd en is denk ik toch een teken dat je wellicht te veel hebt lopen refreshen of je bot score te slecht was. Heb vandaag voor een vriend kunnen bestellen (met zijn PayPal) en als je goed zit krijg je alleen in het begin dat ene captcha vinkje en daarna niet meer. Weet niet of het iemand wel gelukt is die een 2e captcha kreeg maar bij was het altijd zo dat als ik eenmaal een "echte" captcha kreeg waar ik brandkranen oid moest aanvinken dan was ik al kansloos.
De kaart kon ik gelukkig wel afrekenen. (Ik had gelukkig geen verkeersbors captcha's en ve refreshen heb ik niet gedaan. Misschien 3x tussen 16u en bestelling.
[ Voor 6% gewijzigd door Kiswum op 01-07-2021 18:54 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Goede redenen. Al weet ik niet hoe ik mij erbij voel dat je ze met winst verkoopt. Maar dat is natuurlijk je goed recht.Degrader schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:51:
[...]
1e keer - 27 mei had ik een 6800, maar niet helemaal tevreden met de prestaties en verkocht voor 700,-.
2e keer - 17 juni ging ik voor een 6800 XT, werd teruggeleid naar homepage en dacht achter het net gevist te hebben. Toen snel voor een 6700 XT gegaan. De 6800 XT was echter toch wel gelukt. De 6700 XT uiteindelijk verkocht voor 550,-.
3e keer - vandaag toch wel graag de MB proberen, is ook tegen verwachting in gelukt (weer teruggeleid namelijk). Als deze ook daadwerkelijk binnen is, verkoop ik de 6800 XT voor 700,-.
Bij de 6700 XT was het eerlijk gezegd wel puur voor de verkoop, bij de andere kaarten was dat niet mijn intentie.workermaster schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:52:
[...]
Goede redenen. Al weet ik niet hoe ik mij erbij voel dat je ze met winst verkoopt. Maar dat is natuurlijk je goed recht.
Ik houd me aanbevolen voor de 6800xt tegen de AMD retailprijs. Anders doe ik volgende drop weer gewoon mee.Degrader schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:53:
[...]
Bij de 6700 XT was het eerlijk gezegd wel puur voor de verkoop, bij de andere kaarten was dat niet mijn intentie.
Mijn probleem met de 6800 is dat ik hem 10% moet underclocken, en dan werkt hij perfect. Dus als ik 6700XT performance wil, dat heb ik nu al. Daarom dat ik graag nieuwe 6800(xt ) wil zodat ik mijn oude 6800 kan laten herstellen.cptingreenfield schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:51:
[...]
Ik heb een 6700XT over van de drop van een aantal weken terug. Was zoekgeraakt bij DHL. Voor €525,- mag hij naar een tweaker die hem goed kan gebruiken. Hou ik er zelf nog iets aan over voor een nieuwe muis. Stuur maar een PB als je interesse hebt.
En als iemand mij kan helpen wil ik gerust mijn 6800 nadien verkopen aan die persoon voor €550. Ik wil geen winst maken, gewoon kunnen gamen
[ Voor 10% gewijzigd door JRMBelgium op 01-07-2021 18:59 ]
Daar kan ik je helaas niet mee helpen danJRMBelgium schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:58:
[...]
Mijn probleem met de 6800 is dat ik hem 10% moet underclocken, en dan werkt hij perfect. Dus als ik 6700XT performance wil, dat heb ik nu al. Daarom dat ik graag nieuwe 6800(xt ) wil zodat ik mijn oude 6800 kan laten herstellen.
En als iemand mij kan helpen wil ik gerust mijn 6800 nadien verkopen aan die persoon voor €550. Ik wil geen winst maken, gewoon kunnen gamen
Die stock is waarschijnlijk een fout van de site ofzo. Ik acht de kans nihil.JRMBelgium schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:06:
Van de 6800 MB is er nog stock. Niemand die mij kan helpen, desnoods met schermpje delen via discord of zo? Ik beloof dat ik nadien de gemaakte 6800 ( die nu defect is ) met verlies aan je verkoop zodat je nadien terug winst kan maken...
Ik had het meteen geprobeerd maar er is niets meer te halenCh3ckmate schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:11:
[...]
Die stock is waarschijnlijk een fout van de site ofzo. Ik acht de kans nihil.
maar 1 sku per persoon normaal dus weet niet of je die 2de gaat hebben.caramba6667 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:20:
Ik heb 2 x een 6900XT (Dank u mede tweakers) maar denk er wel eens aan om er eentje te willen ruilen voor een 6800XT (MB) allebei MSRP dus verschil komt voor de rekening van de koper.
ik heb dus 2 x een 6900XT mogen kopen van een andere tweaker, zelf nooit gelukt er eentje te pakken te krijgen.Ch3ckmate schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:26:
[...]
maar 1 sku per persoon normaal dus weet niet of je die 2de gaat hebben.
150x 6900XT,Verwijderd schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:49:
Weet iemand de aantallen van kaarten die gedropt zijn?
75x 6800XT,
250x 6800XT Midnight Black,
200x 6800,
500x 6700XT
(Pin mij er niet op vast
Heb overigens het idee dat de superbot weer behoorlijk wat kaarten gegrepen heeft, gezien hoe snel de kaarten al niet meer beschikbaar waren. De gelukkigen hadden hun bestelling voor 16.05 uur al afgerond.
[ Voor 27% gewijzigd door rzn op 01-07-2021 19:54 ]
Er zijn gewoon een paar duizend mensen op AMD site tijdens de drop om een kaart te bemachtigen.... PartAlert had al meer dan 40k+ mensen... (niet dat al die mensen op AMD jagen, maar als nog veel man)rzn schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 19:53:
[...]
150x 6900XT,
75x 6800XT,
250x 6800XT Midnight Black,
200x 6800,
500x 6700XT
(Pin mij er niet op vast)
Heb overigens het idee dat de superbot weer behoorlijk wat kaarten gegrepen heeft, gezien hoe snel de kaarten al niet meer beschikbaar waren. De gelukkigen hadden hun bestelling voor 16.05 uur al afgerond.
[ Voor 4% gewijzigd door qmarrr op 01-07-2021 20:24 ]
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.
Let bij het reageren op het volgende:
- Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
- Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
- Bespreken en het delen van scripts is verboden.
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |