Ik heb toch wel degelijk die melding gehad dat ik de captcha nog moest doen terwijl ik een groen vinkje had. En dat was dus met een score van 0.7.-jacQues- schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:00:
[...]
Dat is niet mijn ervaring. Ik heb 0.7 hier op beide computers (elk op een andere provider). Op eentje recentelijk drie kaarten besteld en de andere was schijnbaar kansloos. Dus die score heeft daar geen directe correlatie op. Volgens mij is er ook geen minimum, maar is er wel verschil in doorlooptijd. Want met een hoge score krijg je gewoon een vinkje en met een lage score een captcha. Hoe lager de score, hoe langer dat duurt, want dan wordt zo'n test uitgebreider (dan worden geklikte foto's vervangen door andere foto's). Wat die tijd aangaat, zelfs met de 2FA via SMS van mijn CC (wat langer duurt dan zo'n captcha), is het mij meermalen gelukt.
Probleem is ook niet dat je meer plaatjes krijgt, maar dat de response van Google doodleuk niet geaccepteerd wordt door AMD/DR. Maar iedereen ervaart iets anders tijdens de drop de laatste 4 weken...