Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:35
JSTPS schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:54:
[...]

Ik heb zelf toch ook ervaring met de drops, dus weet heus wel of het ligt aan geluk of kennis. Het is beide. Zelfs als je denkt dat je weet hoe het werkt, komt er meer bij kijken. Bij 503's gewoon blijven refreshen, niks aan het handje. Als je geen tijd hebt om op te letten is dat wat anders ja.
Laatste weken gaat het wel meer naar geluk hoor. Je moet je huiswerk doen, maar buiten dat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

Ach, gelukkig is er een prijsdaling gaande, waardoor de prijzen weer rond het niveau van december/januari liggen. Wie weet is dit topic over een maand niet meer nodig.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepperoni
Kiswum schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:52:
[...]

Ik zou het ook alleen voor de adviesprijs overkomen + maximaal €50,- als vindersloon. Echter wordt garantie niet zondermeer van naam op naam overgezet en daarin loop ik als koper wel een klein risico.

Als ik €100,- of meer zou betalen voor een random kaart 6700XT, dan financier ik eigenlijk een profiteur/scalper. Waardoor "misdaad" lonend is en daar begin ik dus niet aan.
Als ik ooit nog aan de kaart kom die ik eigenlijk wil gaat de 6700xt zonder winst weg hier. Lastige is dat een advertentie maken niet gaat want voor je het weet staat ie dan alsnog op marktplaats voor meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caramba6667
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:01
Ben blij dat ik een 6800XT + 6900XT heb weten te bemachtigen via mede tweakers voor de prijs van een 6900XT bij de winkeliers...... Als je het over boeven hebt en scalpers......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafran
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
caramba6667 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:01:
Ben blij dat ik een 6800XT + 6900XT heb weten te bemachtigen via mede tweakers voor de prijs van een 6900XT bij de winkeliers...... Als je het over boeven hebt en scalpers......
Wel dat snap ik ook niet dat dit niet strafbaar is ? Ik zie dat toch niet gebeuren bij de een Playstation 5 of Series X console want dan zal het snel gedaan zijn met die te mogen verkopen als winkel denk ik dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:54
colorsone schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:41:
Net ook geslaagd voor een 6900 XT, maar ben eigenlijk al voorzien met een 6800 XT. Is het überhaupt de moeite waard om te upgraden?
Welnee kost veel te veel moeite die upgrade win je niks mee, weet je wat ik help je wel uit de brand, ik neem die 6900XT wel voor 500 euries van je over 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepperoni
Kiswum schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:57:
Ach, gelukkig is er een prijsdaling gaande, waardoor de prijzen weer rond het niveau van december/januari liggen. Wie weet is dit topic over een maand niet meer nodig.
Ja en de drops van AMD lijken steeds ietsje groter te worden. Als de scalp prijs maar ver genoeg omlaag gaat is de lol er zo vanaf. Helaas blijft het chip tekort nog wel even aanhouden, de ergste druk is er nu even af.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SkullboX
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 15:30
Aaaah wat jammer zeg, was na weken proberen ditmaal het best voorbereid door zelfs een auto refresh op de paypal te fixen; vol goede moed... was de drop blijkbaar plots rond 4 uur. Zou een leuke bonus zijn naast de eerste vaccinatie deze ochtend. Ergste is dat ik dit topic vaak check en rond die tijd op tweakers actief was. :|

Volgende week maar de hele dag discord aan en forum refreshen.

Gefeliciteerd allemaal met de kaarten, goed te zien hoeveel het deze week gelukt is. Mijn 780Ti zal nog een weekje langer moeten zweten. :|

[ Voor 7% gewijzigd door SkullboX op 24-06-2021 18:14 ]

Acties:
  • +84 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16
*knip*

[ Voor 255% gewijzigd door Blaat op 24-09-2021 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vuurvli3gje schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:21:
Gefeliciteerd aan allen die vandaag een mooi stukje hardware hebben weten te bemachtigen!

Ik heb de afgelopen week weer wat zitten knutselen aan mijn script, "amd companion", en hoopte jullie vandaag nog voor de drop te verrassen.
Mooi initiatief. Maar voor mijn beeldvorming. Ik kan dit op dezelfde wijze (die via bookmark) gebruiken als de huidige bekende add to cart script? Of moet dit via F12 / console?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepperoni

Met deze feature kan je rustig en op je gemak de betaal stap alvast uitvoeren en opslaan.
Zodra er een product in je winkelwagen komt waar je een betaling voor hebt opgeslagen spring je meteen door naar het overzicht(review) scherm.
Klinkt als een boel werk, indrukwekkend! Hoe werkt dat alvast een betaling opslaan in PayPal, want die volgde ik even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Heb een order nummer voor een 6700 XT maar geen order submitted mail of confirmation nog, hebben anderen dit ook? Vooral de eerste mail zou toch vrij direct moeten komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Speedway4 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:56:
Heb een order nummer voor een 6700 XT maar geen order submitted mail of confirmation nog, hebben anderen dit ook? Vooral de eerste mail zou toch vrij direct moeten komen?
Gewoon even wachten.. de mail servers van AMD zijn waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:28
Tijd kan echt uren verschil in zitten. Controleer ook je ongewenste/spam mapjes. Heb net mijn order confirmation (2e mail) binnen terwijl iemand die ik ken hem een uur geleden al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
@lamaa1
Ja maar helemaal geen mail behalve die van PayPal vond ik wel opvallend, maarja, het is inderdaad nog vroeg.

@stin00
Ja veel meer zit er niet op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:43

Jrrri

Simulant

Ik had AMD gebeld rond kwart over vijf, en mijn order stond wel in het systeem maar er was nog geen mail gestuurd. Order stond te wachten op een of andere check (betaling o.i.d.). Ik heb verder ook nog geen mail, ook de eerste niet. Geduld, denk ik.

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Speedway4 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:04:
@lamaa1
Ja maar helemaal geen mail behalve die van PayPal vond ik wel opvallend, maarja, het is inderdaad nog vroeg.

@stin00
Ja veel meer zit er niet op :)
Ik kreeg een keer om 21:00 m'n order confirmation mail die als aankomsttijd 17:45 had.. heel vaag. Gewoon even duimen en afwachten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:27
Ik heb 2 mails gehad, order submitted heel snel erna. Half uur erna de confirmation mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

Hier is de confirmation net binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Laatst online: 04-10 16:57
Dit heb ik hier ook. Laat het maar weten zodra je wat ontvangen hebt. We wachten het maar af.. Geld staat wel als afgeschreven bij paypal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MzKzM73
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10 23:02
RaptorRVL schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 21:52:
[...]

Dit heb ik hier ook. Laat het maar weten zodra je wat ontvangen hebt. We wachten het maar af.. Geld staat wel als afgeschreven bij paypal :)
Same here met een 6800.

[ Voor 36% gewijzigd door MzKzM73 op 24-06-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:40
Ik heb de afgelopen week weer wat zitten knutselen aan mijn script, "amd companion", en hoopte jullie vandaag nog voor de drop te verrassen. Omdat de drop vandaag eerder was dan normaal is dit net niet gelukt. Toch wil ik hem alsnog posten omdat ik het fijn zou vinden om nog wat feedback te krijgen zodat ik nog wat aanpassingen kan doen en bugs kan fixen voor de volgende drop.
Thanks, indrukwekkend. Hoe runnen we dit script? Zo te zien werkt het niet om hem als bookmark url toe te voegen.

Die automatisch PayPal optie vind ik nog wat eng. Die laat ik nog eventjes uit.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 08:56
Laatst in April besteld, gisteren voor de gein weer geprobeerd. Had een 6700XT maar order werd gecancelled. Weet iemand hoeveel tijd er tussen bestellingen moet zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
Als het nu werkelijk random drops worden.
Is er ergens iets van notificatie systeem (sms, signal, telegram, WhatsApp) , of moet ik gewoon 24/7 op de website zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 20:18

d3x

Proioxis schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:03:
Laatst in April besteld, gisteren voor de gein weer geprobeerd. Had een 6700XT maar order werd gecancelled. Weet iemand hoeveel tijd er tussen bestellingen moet zitten?
Vroeger was er een aanname dat het 2 maanden was... nu lijkt het al snel op 3 maanden... je bent niet de enige die al meermaals geprobeerd heeft en cancel krijgt.

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d3x

d3x

IceTeaGX schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:11:
Is er ergens iets van notificatie systeem (sms, signal, telegram, WhatsApp) , of moet ik gewoon 24/7 op de website zitten?
Het is sowieso altijd in de namiddag want AMD is US firma

De CAT status change is de eerste indicatie dat er iets op komst is en wat. Deze kon vroeger via simpele web check door iedereen gecontroleerd worden, nu is het al iets moeilijker, maar de info komt hier ALTIJD voorbij op het forum via een post ruim op tijd.

Het veranderen van de CAT codes is geen directe link met uur van drop, er zijn al aanpassingen geweest 5min voor de drop , meestal is het 45min-1h voor de drop. Gisteren was de CAT aanpassing echter extreem vroeg (meer dan een uur vroeger dan normaal) en hadden we ineens een drop 30min na CAT change.

Er is ook discord en daar kan je meldingen op zetten veronderstel ik? ik lees hier toch steeds van die verhalen dat ze alles laten vallen en achter hun PC kruipen om dan alsnog geluk te hebben :). Vooral dan met de courante (6700xt-6800-6900XT) doe jezelf een plezier als je nieuw bent en ga niet voor die met schaarste (6800xt-6800xt MB), want dan moet je echt al goed weten wat je doet en snel genoeg zijn. De grotere drop producten hebben zeer veel marge om het proces door te komen. Een 6700-6800 aan MSRP dezer dagen is al een hele goeie deal zou ik zeggen.

Het grootste probleem is dat als er geen vast uur meer is dan moet je zelf beginnen testen met het scriptje.... na een tijd zit je dan sowieso weer vast aan de recaptcha plaatjes van de hoeveelhied testen uit te voeren. Voorheen kon je bijna je klok erop vastzetten en hoefde je dus niet lang op voorhand te starten met toevoegen in winkelmandje.

[ Voor 34% gewijzigd door d3x op 25-06-2021 08:28 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-06 20:47
IceTeaGX schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:11:
Er is op Telegram een AMD CAT Checker wat al een soort van indicatie is dat er iets gaat gebeuren, zoals @d3x al beschrijft

[ Voor 3% gewijzigd door Gewoonmaikel op 25-06-2021 08:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

Gefeliciteerd aan allen die vandaag een mooi stukje hardware hebben weten te bemachtigen!

Ik heb de afgelopen week weer wat zitten knutselen aan mijn script, "amd companion", en hoopte jullie vandaag nog voor de drop te verrassen. Omdat de drop vandaag eerder was dan normaal is dit net niet gelukt. Toch wil ik hem alsnog posten omdat ik het fijn zou vinden om nog wat feedback te krijgen zodat ik nog wat aanpassingen kan doen en bugs kan fixen voor de volgende drop.
Ik hoor graag hoe ik dit script makkelijk kan gebruiken. Heb al wat zitten proberen maar kom er nog niet uit.

Edit: al gevonden. bijv. als een snippet in chrome: https://developer.chrome....ools/javascript/snippets/

[ Voor 7% gewijzigd door Kek op 25-06-2021 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-10 21:11
Hier ook een cancel, 1 april dezelfde kaart besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tijd tussen orders lijkt inderdaad naar meer dan 3 maanden gegaan te zijn. Ook wordt er op meer velden controle uitgevoerd nu, was het voorheen alleen adres en e-mail, nu ook PayPal/CC en naam/telefoonnummer.

AMD/DR schijnen de drop van gisteren als een testcase gedaan te hebben om de superbot buiten de deur te houden. Dat lijkt aardig gelukt te zijn, echter kan dit dus wel betekenen dat ze nu op meer 'random' drop tijden overstappen. Het blijft ook de vraag wanneer de bots dit weer oppakken en het uiteindelijk weer alleen voor de bots makkelijk wordt om te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rzn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-08 11:46

rzn

Postman schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:52:
Tijd tussen orders lijkt inderdaad naar meer dan 3 maanden gegaan te zijn. Ook wordt er op meer velden controle uitgevoerd nu, was het voorheen alleen adres en e-mail, nu ook PayPal/CC en naam/telefoonnummer.

AMD/DR schijnen de drop van gisteren als een testcase gedaan te hebben om de superbot buiten de deur te houden. Dat lijkt aardig gelukt te zijn, echter kan dit dus wel betekenen dat ze nu op meer 'random' drop tijden overstappen. Het blijft ook de vraag wanneer de bots dit weer oppakken en het uiteindelijk weer alleen voor de bots makkelijk wordt om te bestellen.
Heeft een Paypal account in zoverre een uniek ID, of het is het gekoppelde telefoonummer, e-mail adres, naam, telefoonnummer etc.?

En kun je na een order confirmation nog een cancel krijgen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
rzn schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:01:
En kun je na een order confirmation nog een cancel krijgen? :P
Ja, sterker nog volgens mij is dat de normale flow :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rzn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-08 11:46

rzn

Richh schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:04:
[...]

Ja, sterker nog volgens mij is dat de normale flow :P
Er is wel een verschil met een order submitted & order confirmation, mocht dat niet bekend zijn.

Die confirmation volgt volgens mij pas na een handmatige check.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:01
rzn schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:05:
[...]

Er is wel een verschil met een order submitted & order confirmation, mocht dat niet bekend zijn.

Dat weet ik :)

Vorige week heb ik geprobeerd een 6700XT voor een vriend van me te kopen.

Je krijgt op het bestelmoment zelf een Order Submitted en later op de avond een Order Confirmation, meestal. Op de vrijdagnacht kreeg ik de Order Cancelled mail (wat op dat moment een verrassing was, want tot voor kort was 3 maanden geleden = toegestaan).

Deze week keek ik toevallig in dit topic ten tijde van de drop, en had ik zijn PayPal om het mee te proberen. Echter: zijn PayPal blokkeerde (stond voldoende geld op, maar dat saldo mocht niet gebruikt worden... ookal ging het in de ochtend goed met een CPU als probeersel... :( ). Daarom toch maar met mijn PayPal afgerekend, want wie weet val ik nu wel buiten het 'annuleringswindow', toch? :P

Maar die kaart is dus vannacht geannuleerd, terwijl ik zowel Order Submitted als Order Confirmation heb ontvangen gisteren.

Ik vrees dat ik dus noodgedwongen mijn eigen desktop moet upgraden naar een 6800XT en dan mijn 6700XT aan m'n vriend moet verkopen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 25-06-2021 10:11 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

De Confirmation volgt na een semi automatische check. De annulering komt wel degelijk na de Confirmation. Je bent pas echt zeker als je de Shipping hebt (hoewel ook al voorgekomen is dat er een annulering kwam na een Shipping, gratis GPU :P).

En kwam voorheen de annulering voor de eerste Shipping, dat is ook niet meer. Mensen kunnen dus bijv. al vanavond Shipping ontvangen en jij volgende week pas de annulering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
@RaptorRVL @MzKzM73
Doe ik, tot op dit moment nog niets ontvangen van AMD. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat er geleverd gaat worden zolang er geen terugbetalingsmail van PayPal volgt.

Hebben anderen (@Proioxis @Rzarect0r) hier meer info over die een annulering hebben gehad? Hoe snel volgt dan een terugbetalingsmail van PayPal?

Verder blijft het afwachten en hopen op op z'n minst een tracking code want de order is zo op geen enkele manier te volgen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:50
Postman schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:14:
[...]

De Confirmation volgt na een semi automatische check. De annulering komt wel degelijk na de Confirmation. Je bent pas echt zeker als je de Shipping hebt (hoewel ook al voorgekomen is dat er een annulering kwam na een Shipping, gratis GPU :P).

En kwam voorheen de annulering voor de eerste Shipping, dat is ook niet meer. Mensen kunnen dus bijv. al vanavond Shipping ontvangen en jij volgende week pas de annulering.
Mijn annulering is binnen hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proioxis
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-07 08:56
Speedway4 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:31:
@RaptorRVL @MzKzM73
Doe ik, tot op dit moment nog niets ontvangen van AMD. Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat er geleverd gaat worden zolang er geen terugbetalingsmail van PayPal volgt.

Hebben anderen (@Proioxis @Rzarect0r) hier meer info over die een annulering hebben gehad? Hoe snel volgt dan een terugbetalingsmail van PayPal?

Verder blijft het afwachten en hopen op op z'n minst een tracking code want de order is zo op geen enkele manier te volgen vrees ik.
Terugbetaling is vrijwel direct, ik heb 'm al ontvangen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-10 21:11
[...]

Nee hoor, eerst de submitted>confirm>cancel

Terugbetaling gelijk binnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rzarect0r op 25-06-2021 10:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:50
Rzarect0r schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:53:
[...]

Nee hoor, eerst de submitted>confirm>cancel

Terugbetaling gelijk binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI1FzUUcq_wiJnVnTrR0cUHhxpU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FXBf3ZWcbpLsOKtdgp9eIBIr.png?f=user_large

Precies, dit krijg je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Pff, dat was even zweten of ik hem nou daadwerkelijk heb bemachtigd.
Omdat ik paypal bijna nooit gebruik stond daar nog een oud niet werkend email adres bij kwam ik achter na het bestellen..
Gelukkig net gebeld en mijn order staat nog onder review maar ik heb nu in ieder geval wel het juiste email kunnen doorgeven en daar gelijk de order confirmation op geforward gekregen.

Wat was nou ook alweer de link om je pakket/order te volgen?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorRVL
Speedway4 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:31:
@RaptorRVL @MzKzM73

Ik heb ondertussen even AMD gebeld, als e-mailadres was nu 'upcmail.nl' gebruikt en daar hebben ze kennelijk wel eens vaker issues mee gehad ofzo. Anyway, even een gmail adres doorgegeven en heb de order submitted en order confirmation mails binnen!
Kennelijk kijken ze de orders handmatig na (zei de man aan de telefoon tenminste) dus het kan even duren voordat een order definitief is.

Dus nog even langer wachten! Maar hier is tenminste alles (tot nu toe) goed gegaan, dat scheelt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Humma Kavula schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:23:
Wat was nou ook alweer de link om je pakket/order te volgen?
https://shop.amd.com/stor...merServiceOrderSearchPage

Wachtwoord en order nummer vind je in de Order Confirmation mail van AMD

[ Voor 14% gewijzigd door stin00 op 25-06-2021 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorRVL
stin00 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:54:
[...]

@Humma Kavula Of, gebruik dit: https://www.findmyorder.com/
Kun je gelijk je factuur downloaden zo te zien.

(edit: na levering/shipment lijkt er wel een meer definitieve en VAT factuur te zijn via findmyorder)

@MzKzM73 Het telefoonnummer kun je hier vinden: https://www.amd.com/en/support/contact-call
Wel 00800 bellen en niet 0800 zoals ik eerst deed |:( Maar uiteindelijk kon ik niet mobiel bellen naar 00800 dus heb ik gewoon het 020 nummer gebruikt en werkt ook prima.

[ Voor 34% gewijzigd door RaptorRVL op 25-06-2021 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MzKzM73
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10 23:02
stin00 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 11:54:
[...]

@RaptorRVL bedankt, hier inderdaad ook het 020 nummer moeten gebruiken.

Net gebeld en order blijkt gelukt. Bevestiging op @chello.nl werkt blijkbaar niet dus alternatief gmail adres doorgegeven en bevestigiing is inmiddels binnen. Met het paypal invoice ID kun je op de AMD order checker niets.

Superblij in ieder geval, nu de rest van de PC bestellen :D

[ Voor 41% gewijzigd door MzKzM73 op 25-06-2021 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
MzKzM73 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 12:02:
[...]

@RaptorRVL bedankt, hier inderdaad ook het 020 nummer moeten gebruiken.

Net gebeld en order blijkt gelukt. Bevestiging op @chello.nl werkt blijkbaar niet dus alternatief gmail adres doorgegeven en bevestigiing is inmiddels binnen. Met het paypal invoice ID kun je op de AMD order checker niets.

Superblij in ieder geval, nu de rest van de PC bestellen :D
Heb net ook gebeld met het 020 nummer en de mails zijn binnen. Blijkbaar ging het fout met mailadressen op .nl domein.

Edit:
Jouw eerdere bericht is nu pas zichtbaar voor mij (al stond die wel in de quote zie.ik nu). Fijn dat jij.de info ook hebt! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Speedway4 op 25-06-2021 13:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:05

YES

Moderator General Chat
Richh schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 10:09:
[...]
Ik vrees dat ik dus noodgedwongen mijn eigen desktop moet upgraden naar een 6800XT en dan mijn 6700XT aan m'n vriend moet verkopen :+
Erg vervelend, ik leef met je mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmya3
  • Laatst online: 10-10 21:09
n.v.m

[ Voor 99% gewijzigd door jimmya3 op 25-06-2021 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 23:32

Skyline GT-R

RB26DETT

Mijn 6800 XT MB is nog steeds "Order in Process". :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWi2288
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-10 20:39
KWi2288 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:57:
[...]

Geen probleem, ik weet hoe vervelend het is en iedere houvast dat het goed afloopt is meegenomen. Ik hoop ook dat ze het netjes oplossen. Ik heb van Postman vernomen dat ze uiteindelijk vaak een nieuwe kaart sturen, dus dat geeft wel wat vertrouwen. Maar ik ben benieuwd wat de reactie van DHL gaat zijn. Als zij erbij blijven dat het wél geleverd is, wordt het misschien een lastig verhaal.

Hieronder heb ik opgesomd hoe het contact is verlopen tussen mij en AMD, met DHL heb ik verder geen contact meer gehad en ook niks meer van gehoord.
  • Ik heb eerst telefonisch de situatie uitgelegd en naar aanleiding daarvan hebben ze een ticket aangemaakt. Daar kon ik nog op reageren om bewijs aan te leveren.
  • Deze mail heb ik beantwoord met screenshots van de pagina van DHL waarop staat dat het bezorgd is. Op deze pagina staan namelijk niet mijn eigen handtekening en naam (logisch aangezien bezorgers tegenwoordig veel zelf tekenen, maar toch). Hier heb ik geen reactie meer op ontvangen.
  • Een week later gebeld om te vragen of ze de screenshots in goede orde hebben ontvangen en om te vragen of ze daadwerkelijk een onderzoek zijn gestart bij DHL en dat was het geval. Toen werd mij verteld dat dit 30 dagen in beslag kan nemen, dus als ik niks hoor moest ik over drie weken nog maar eens contact opnemen.
  • Hierna niks meer vernomen. Nu zitten we in de derde week dus zal morgen of begin volgende week weer eens bellen als ze zelf niks laten weten.
@TechNoobs Even een update van de situatie, ik heb een reactie gekregen van AMD. Ze versturen niet de kaart opnieuw, maar ik krijg een refund. Ik had liever de kaart alsnog gekregen, maar ben in ieder geval blij dat ze het oplossen. Geld stond direct ook weer op mijn PayPal account.

Qua timing wel perfect, want ik kon het gisteren niet laten opnieuw een poging te doen aangezien de drop onverwacht vroeg was en ik toch achter mijn laptop zat... Het is me gelukt een 6800XT MB te bestellen, de kaart die ik eigenlijk wilde hebben. Erna had ik wel een gemengd gevoel moet ik zeggen, maar de kans dat het twee keer mis gaat lijkt me wel erg klein. Ik heb het dit keer ook naar m'n eigen adres verstuurd in plaats van m'n werk.

De 6900 XT kan naar mijn collega en hou zelf de 6800XT (als deze daadwerkelijk komt, want ik heb nog geen verzendbevestiging). Het is jammer dat ik de 6800 niet alsnog ontvang, want dan had ik er een Tweaker blij mee kunnen maken. Maar goed, ik hoop dat ik met het delen van deze ervaring in ieder geval mensen gerust kan stellen die in dezelfde situatie terecht komen.

Fijn weekend allemaal en succes TechNoobs; hopelijk sturen ze bij jou wel de kaart opnieuw, want dat schijnen ze soms ook te doen hoorde ik van @Postman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 19:34
Even uit interesse, waar kan ik die CAT codes zelf vinden? Dus niet via Telegram/Discord, maar de bron ervan. Heb in dit topic gezocht, maar kon het niet vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChrisTheJuan
  • Laatst online: 14-07 21:36
JoepD schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:09:
Even uit interesse, waar kan ik die CAT codes zelf vinden? Dus niet via Telegram/Discord, maar de bron ervan. Heb in dit topic gezocht, maar kon het niet vinden.
Dat wordt niet gedeeld omdat dat de kans groot maakt dat het geblokkeerd wordt, wat het voor iedereen zou verpesten. Beste is dus gewoon Telegram/Discord/Fora in de gaten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magatsu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-09 12:48
Shipment notification voor men 6800XT Midnight Black is binnen! Ze zijn goed op tijd daar bij Ingram deze keer 🙌.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TrainerRed
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 04-02-2024
Net de shipping confirmation gekregen voor de 6800XT MB van gisteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

Voor de 6800 ook binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hier ook de DHL tracking binnen :)

Verwerkt in sorteercentrum.
Betekent dat ook snelle verzending?

[ Voor 50% gewijzigd door Humma Kavula op 25-06-2021 22:11 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ChrisTheJuan schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 21:24:
[...]

Dat wordt niet gedeeld omdat dat de kans groot maakt dat het geblokkeerd wordt, wat het voor iedereen zou verpesten. Beste is dus gewoon Telegram/Discord/Fora in de gaten houden.
Vandaag zijn er weer enkele mogelijkheden afgesloten.

Eerlijk gezegd heb je aan de bot van Hardwareluxx genoeg (forum en Telegram), die geeft elke week exact het moment van de drop aan.

Op dat forum worden trouwens zulke vragen verwijderd, omdat ze zelfs het vernoemen al niet eens op Google willen hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• magatsu
Postman schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 22:08:
[...]

Vandaag zijn er weer enkele mogelijkheden afgesloten.

Eerlijk gezegd heb je aan de bot van Hardwareluxx genoeg (forum en Telegram), die geeft elke week exact het moment van de drop aan.

Op dat forum worden trouwens zulke vragen verwijderd, omdat ze zelfs het vernoemen al niet eens op Google willen hebben.
En groot gelijk eigenlijk. Je wil niet dat de grote bots erachter komen zodat alles kan klaargezet worden.

Toch wel bizar dat die superbot een goede 50% kan opkopen zonder dat AMD hier iets aan kan doen.

Viel me goed op dat er bijna niemand direct aan het proberen was gisteren. Was een verademing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d3x

d3x

Humma Kavula schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 22:04:
Hier ook de DHL tracking binnen :)

Verwerkt in sorteercentrum.
Betekent dat ook snelle verzending?
Dat wil zeggen dat er kans is voor levering maandag.

Bij mij ook verzending bevestiging binnen. Mijn eerste 6800xt van AMD ;) en kan er dus een 6700xt naar een tweaker voor een prijsje.

[ Voor 7% gewijzigd door d3x op 26-06-2021 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magatsu
Verdorie. Maandag is het verwacht levermoment maar ik ben nét dan niet thuis. Leveren ze de dag nadien opnieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

magatsu schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 10:58:
Verdorie. Maandag is het verwacht levermoment maar ik ben nét dan niet thuis. Leveren ze de dag nadien opnieuw?
Je kan toch gewoon je bezorgdag/tijdvak aanpassen in DHL tracking?

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• magatsu
Humma Kavula schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:02:
[...]

Je kan toch gewoon je bezorgdag/tijdvak aanpassen in DHL tracking?
Neen, dit is de zakelijke tak en daar kan je niet aanpassen. Anders had ik dat wel gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@magatsu Dan zou ik DHL zelf even contacten.
Ik mis de optie: Zaterdag 26-6 afleveren in mijn opties bij DHL :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 20:21
Tracking is binnen hoor! Bizar hoe snel de levertijd is van deze dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:14
magatsu schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:03:
[...]

Neen, dit is de zakelijke tak en daar kan je niet aanpassen. Anders had ik dat wel gedaan ;)
Dit was inderdaad wel altijd zo, maar ik heb nu wel opeens de optie om een andere dag of tijdsvak te kiezen. Levering is ook niet tussen 8-18 maar 10-15.
Misschien zijn ze overgestapt op de consumententak van DHL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 19:46
jaspermeul schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 12:33:
[...]
Dit was inderdaad wel altijd zo, maar ik heb nu wel opeens de optie om een andere dag of tijdsvak te kiezen. Levering is ook niet tussen 8-18 maar 10-15.
Misschien zijn ze overgestapt op de consumententak van DHL?
Nee. In sommige regio's (zoals Nijmegen) sluizen ze die zendingen intern door naar de particuliere tak. Maar ze zijn allemaal verstuurd via de zakelijke tak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magatsu
Humma Kavula schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 11:11:
@magatsu Dan zou ik DHL zelf even contacten.
Ik mis de optie: Zaterdag 26-6 afleveren in mijn opties bij DHL :P
@Postman misschien ook interessant om in de TS te zetten.
Net contact gehad met DHL:
Omdat het een zakelijke zending is moet ik contact opnemen met Ingram Micro om de zending te laten aanpassen maar die zijn enkel tijdens werkdagen open. Dus voor maandag aanpassen zit er niet in.
Een tweede bezorgpoging is er wel de dag nadien en moest het dan nog niet lukken gaat het NIET retour naar AMD maar naar het dichtstbijzijnde magazijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-qUHEslbePrACB6ONURaKNAsSg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PTVZm6zFH2SDd5fz2a8rZuIf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
magatsu schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:04:
[...]

@Postman misschien ook interessant om in de TS te zetten.
Net contact gehad met DHL:
Omdat het een zakelijke zending is moet ik contact opnemen met Ingram Micro om de zending te laten aanpassen maar die zijn enkel tijdens werkdagen open. Dus voor maandag aanpassen zit er niet in.
Een tweede bezorgpoging is er wel de dag nadien en moest het dan nog niet lukken gaat het NIET retour naar AMD maar naar het dichtstbijzijnde magazijn.

[Afbeelding]
Ik heb bewust geen informatie over Ingram Micro in de TS staan. Bellen daarmee is alleen als er problemen zijn, niet voor elke wissewasje omdat je niet thuis bent. Sorry, maar het is toch al sinds november bekend dat zending via DHL zakelijk is en dus geen aflevering aanpassen kunt.

De informatie van DHL klopt ook niet, pakket gaat wel degelijk terug naar Tilburg na een tweede aanbieding. Genoeg Tweakers die dat kunnen beamen.
Beste nog om een buur te vragen of ze daar mogen bezorgen en een briefje op de deur te plakken of de vriendelijke bezorger van DHL het pakket daar wil afgeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sinds afgelopen woensdag is een bug op de AMD website. Die heb ik zelf al ervaren en sommige andere Tweakers ook, hoewel niet bij iedereen met dezelfde uitkomst.
De bug toont zichzelf op de productpagina's, dus niet op het overzicht. Je komt dan in een soort redirect hell terecht omdat ze je van /de/ naar /fr/ blijven sturen met ook nog eens andere locale (dus /fr op einde i.p.v. /nl, wat voor NL niet mogelijk is vandaar de redirect). Ik had zo zelf op verschillende IP adressen binnen een paar seconden een IP ban te pakken. Dat laatste lijkt gelukkig niet voor iedereen te gebeuren.
Let dus op met die productpagina's te bezoeken, zeker als je geen andere IP tot je beschikking hebt. De IP ban vervalt gelukkig na 5-15 minuten, maar ik wil niet weten wat er tijdens of rond een drop gebeurt omdat ze dan veel strenger zijn met permanente IP bans. Ook een aantal keer een tijdelijk ban in korte tijd zal ongetwijfeld tot een permanente gaan leiden.

Ik weet niet hoe lang dit al gebeurt trouwens, zou ook verhalen kunnen verklaren van mensen die uit het niets een IP ban hebben gehad afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:28
Postman schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:49:
Sinds afgelopen woensdag is een bug op de AMD website. Die heb ik zelf al ervaren en sommige andere Tweakers ook, hoewel niet bij iedereen met dezelfde uitkomst.
De bug toont zichzelf op de productpagina's, dus niet op het overzicht. Je komt dan in een soort redirect hell terecht omdat ze je van /de/ naar /fr/ blijven sturen met ook nog eens andere locale (dus /fr op einde i.p.v. /nl, wat voor NL niet mogelijk is vandaar de redirect). Ik had zo zelf op verschillende IP adressen binnen een paar seconden een IP ban te pakken. Dat laatste lijkt gelukkig niet voor iedereen te gebeuren.
Let dus op met die productpagina's te bezoeken, zeker als je geen andere IP tot je beschikking hebt. De IP ban vervalt gelukkig na 5-15 minuten, maar ik wil niet weten wat er tijdens of rond een drop gebeurt omdat ze dan veel strenger zijn met permanente IP bans. Ook een aantal keer een tijdelijk ban in korte tijd zal ongetwijfeld tot een permanente gaan leiden.

Ik weet niet hoe lang dit al gebeurt trouwens, zou ook verhalen kunnen verklaren van mensen die uit het niets een IP ban hebben gehad afgelopen weken.
Is ook een manier voor AMD om voorraad op te bouwen: alle potentiele kopers een ip ban geven ;)

Maarja dan heb je wel aanbod alleen geen vraag..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x

d3x

Postman schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:49:

Wel effe toevoegen... Als BE heb je sowieso standaard de fr versie, awel ik toch sinds mijn eerste bestelling begin Mei toen ik dit topic op het oog kwam ;). Dit is zo dus voor mij elke week alles in het Frans. Ook alle e-mails en communicatie is Frans... Daarop kan je als Belg perfect bestellen ;) zonder IP ban tenzij je de standaard F5 rammer bent natuurlijk.

ter info, ik heb dus steeds amd.com/de/direct-buy etc.../be en dit geeft dus alles in het FRANS, zelfs de amd/en/..../be geeft alles in het FRANS. De payment details daarentegen zijn dan ENG terwijl de finale pagina met befaamde oranje knop wederom volledig FRANS is :)

een soepje dus van redirects

[ Voor 10% gewijzigd door d3x op 26-06-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

Postman schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 13:39:
[...]

De informatie van DHL klopt ook niet, pakket gaat wel degelijk terug naar Tilburg na een tweede aanbieding. Genoeg Tweakers die dat kunnen beamen.
En dat betekent... dat je geen kaart hebt en je je geld terug krijgt? Of dat je hem daar kunt ophalen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Jrrri schreef op zondag 27 juni 2021 @ 16:43:
[...]

En dat betekent... dat je geen kaart hebt en je je geld terug krijgt? Of dat je hem daar kunt ophalen?
Het eerste.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TechNoobs
  • Laatst online: 30-01 13:46
KWi2288 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 18:53:
[...]

@TechNoobs Even een update van de situatie, ik heb een reactie gekregen van AMD. Ze versturen niet de kaart opnieuw, maar ik krijg een refund. Ik had liever de kaart alsnog gekregen, maar ben in ieder geval blij dat ze het oplossen. Geld stond direct ook weer op mijn PayPal account.

Qua timing wel perfect, want ik kon het gisteren niet laten opnieuw een poging te doen aangezien de drop onverwacht vroeg was en ik toch achter mijn laptop zat... Het is me gelukt een 6800XT MB te bestellen, de kaart die ik eigenlijk wilde hebben. Erna had ik wel een gemengd gevoel moet ik zeggen, maar de kans dat het twee keer mis gaat lijkt me wel erg klein. Ik heb het dit keer ook naar m'n eigen adres verstuurd in plaats van m'n werk.

De 6900 XT kan naar mijn collega en hou zelf de 6800XT (als deze daadwerkelijk komt, want ik heb nog geen verzendbevestiging). Het is jammer dat ik de 6800 niet alsnog ontvang, want dan had ik er een Tweaker blij mee kunnen maken. Maar goed, ik hoop dat ik met het delen van deze ervaring in ieder geval mensen gerust kan stellen die in dezelfde situatie terecht komen.

Fijn weekend allemaal en succes TechNoobs; hopelijk sturen ze bij jou wel de kaart opnieuw, want dat schijnen ze soms ook te doen hoorde ik van @Postman.
@KWi2288 dank voor het delen en wat goed dat het toch netjes wordt afgehandeld. Ik had zelf van AMD begrepen dat ze je de keus geven om de kaart of een refund te kiezen maar dit blijkt in de praktijk toch af te wijken.

Bij mij is het balletje toch iets anders gaan rollen. Na de hele heisa afgelopen week, kwam een buuf me tegemoet van het weekend en vertelde me doodleuk dat ze nog een pakketje van me had en dat de meneer van DHL geen briefje zou hebben achtergelaten :( 8)7

Dan te bedenken dat ik als velen afgelopen donderdag in de tweakers discord doodleuk hoorde dat de drop al om 16:00 uur was geweest en een evt. nieuwe poging om een gewone 6800 XT of elke andere kaart er niet in zat.

Eind goed al goed, heb de kaart nu in mijn PC zitten en de eerste VR games mogen testen ;)

@Postman, zonder dit geweldige topic starter, zou het me nooit zijn gelukt, waarvoor dank !!

Nu nog even netjes melden aan AMD dat de kaart terecht is en het onderzoek afgesloten mag worden.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
Nog geen tracking oid, order op "order in progress"

Cancel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Jaïr.exe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:21:

Cancel?
geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:40
TechNoobs schreef op maandag 28 juni 2021 @ 08:53:
[...]

@KWi2288
Bij mij is het balletje toch iets anders gaan rollen. Na de hele heisa afgelopen week, kwam een buuf me tegemoet van het weekend en vertelde me doodleuk dat ze nog een pakketje van me had en dat de meneer van DHL geen briefje zou hebben achtergelaten :( 8)7
Haha achteraf een mooi verhaal, maar dit is inderdaad wel tenenkrommend van die postbezorgers. Een pakketje met een waarde van zo'n bedrag even droppen. Fijn dat het goed gekomen is. 8)

Bij mij hebben ze ooit een pakketje met F1 tickets ter waarde van 3400 euro aan de deur gehangen. Waar voor geidenticifeerd en getekend moest worden. Dat tekenen had de bezorger maar even zelf gedaan. 8)7 8)7 8)7

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 17:03
Jaïr.exe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:21:

Cancel?
Geduld bij de vorige drop kreeg ik ook pas de shipping informatie op woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hier lijkt alles lekker vlot te verlopen:
Verwacht bezorgmoment
maandag 28 juni
13:25 - 15:25
oOo

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d3x

d3x

Humma Kavula schreef op maandag 28 juni 2021 @ 10:17:
Hier lijkt alles lekker vlot te verlopen:

[...]

oOo
amai speciale behandeling van DHL, normaal is het standaard:

VERWACHT BEZORGMOMENT
MAANDAG 28 JUNI
08:00 - 18:00

beetje ruimer :D

en mijn pakje is aangekomen :). Een familie van kaarten en de kids zeer blij;) mijn financiën minder...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o8YO5AxmHzYFOZquwReDYd3GHrA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yKulcvmzQbU90vLAsnTpj3OM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 55% gewijzigd door d3x op 28-06-2021 11:06 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
  • Laatst online: 17-06 20:47
DHL was vroeg vandaag :*) 6800XT MB
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lw3bZTRFeca5Hzx9Z9k-REnnZr0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E2xuxvUefLFN1tzfxQdURVGE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-09 14:47
Lekker! Hoop ook nog een 6800XT te bemachtigen. Dan kan ik deze thread achter me laten :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:09
Hier ook donderdag mijn 6900XT besteld vandaag binnen. Helemaal niet verwacht, ik had ook niets van DHL ontvangen oid via mijn e-mail. Maar ik klaag niet ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:49
De dag is nog jong en de eerste 10 nieuwe amd kaarten staan alweer in de pricewatch... hoop dat de scalpertjes trots zijn op zichzelf. :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:07
computerjunky schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:48:
De dag is nog jong en de eerste 10 nieuwe amd kaarten staan alweer in de pricewatch... hoop dat de scalpertjes trots zijn op zichzelf. :(
Boeiend, hoe meer erop komen hoe lager de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
joepiesaus schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:05:
[...]

Boeiend, hoe meer erop komen hoe lager de prijs.
Ja vraag ik me dus af als 50% van de kaarten door een superbot worden opgekocht en naar landen gaan waar AMD niet levert en de prijs dus veel hoger ligt?
Niet dat de prijzen flink gedaald zijn, maar ik verwacht niet nog zulke drastische dalingen, zeker niet als het superbot verhaal klopt. Aan de andere kant, ik had de prijsdalingen van de afgelopen twee weken ook later verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedway4 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 13:57:
[...]

Ja vraag ik me dus af als 50% van de kaarten door een superbot worden opgekocht en naar landen gaan waar AMD niet levert en de prijs dus veel hoger ligt?
Niet dat de prijzen flink gedaald zijn, maar ik verwacht niet nog zulke drastische dalingen, zeker niet als het superbot verhaal klopt. Aan de andere kant, ik had de prijsdalingen van de afgelopen twee weken ook later verwacht :)
Interne Europese markt is niet heel interessant voor die superbot mensen, zeker niet de landen waar mensen zelf op AMD.com kunnen bestellen. Zou zeggen kijk eens op eBay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 17:49
Postman schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:17:
[...]

Interne Europese markt is niet heel interessant voor die superbot mensen, zeker niet de landen waar mensen zelf op AMD.com kunnen bestellen. Zou zeggen kijk eens op eBay ;)
Je kunt misschien wel wat meer krijgen via Ebay, alleen is het ook risicovol. Je kunt als koper de verkoper heel moeilijk maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Net de 69XT binnengekregen, dus erg blij! Wel raar dat AMD de kaart in een doos levert die 3x zo groot is en dan geen opvulling gebruikt. Wie weet hoe vaak de kaart nu op en neer gestuiterd is..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YEjZahJhGfa9nF7NPiFW33Fl6ws=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0AyJGGuyvoFJJvLfnZgNEtPU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d3x

d3x

Ircghost schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:25:
Net de 69XT binnengekregen, dus erg blij! Wel raar dat AMD de kaart in een doos levert die 3x zo groot is en dan geen opvulling gebruikt. Wie weet hoe vaak de kaart nu op en neer gestuiterd is..
Alle 6800XT en 6900XT komen in zulke doos met virtuele "lucht kussens" 8)7 , de 6700XT en 6800 komen in een perfect aansluitende doos.
Misschien ook iets om toe te voegen ter info voor de topic start :), want komt wekelijks terug op forum.

[ Voor 7% gewijzigd door d3x op 28-06-2021 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caramba6667
  • Laatst online: 11:01
Ja de 6800XT en de 6900XT zijn zeer netjes verpakt, niks op aan te merken.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

d3x schreef op maandag 28 juni 2021 @ 15:38:
[...]

Alle 6800XT en 6900XT komen in zulke doos met virtuele "lucht kussens" 8)7 , de 6700XT en 6800 komen in een perfect aansluitende doos.
Misschien ook iets om toe te voegen ter info voor de topic start :), want komt wekelijks terug op forum.
Ik heb AMD gebeld, en de agent die ik sprak had er nog nooit van gehoord. Maar ik heb hem aangegeven dat dit online vaker wordt gezegd, en hij zal het signaal doorgeven. Misschien moeten wat meer mensen bellen, dan komt het signaal ook door :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-10 13:32
@Vuurvli3gje

Ik denk dat ze bepaalde delen van je tool hebben geblokkeerd. Ik krijg een berg errors en het script werkt niet meer zoals het gisteren deed. Kan iemand dit bevestigen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLOzShzy3JGYXdCMmBD0Jz5is7g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6EHlm8OBvRexphv42Bj6abfv.png?f=fotoalbum_large

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Ircghost schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:15:
[...]

Ik heb AMD gebeld, en de agent die ik sprak had er nog nooit van gehoord. Maar ik heb hem aangegeven dat dit online vaker wordt gezegd, en hij zal het signaal doorgeven. Misschien moeten wat meer mensen bellen, dan komt het signaal ook door :).
Dat is een goede. Eerst even wachten totdat mn ip ban weer weg is. Scriptje aan het testen voor as donderdag en dat liep net wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
bjvdven schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:53:
@Vuurvli3gje

Ik denk dat ze bepaalde delen van je tool hebben geblokkeerd. Ik krijg een berg errors en het script werkt niet meer zoals het gisteren deed. Kan iemand dit bevestigen?
[Afbeelding]
Ah misschien dat het bij mij daarom ook niet werkte 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuurvli3gje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-02 16:16
@bjvdven
@Henkje.doc
Nee AMD heeft nog niks geblokkeerd, dit heeft waarschijnlijk te maken met de obfuscator die ik gebruik. Er is een nieuwe versie opkomst met wat fixes een feedback die ik heb gehad. Als die er is hoor je het hier d:)b
Ik zal dan ook wat meer toelichten geven op de pre-pay feature.

[ Voor 11% gewijzigd door Vuurvli3gje op 28-06-2021 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-10 15:03
bjvdven schreef op maandag 28 juni 2021 @ 16:53:
@Vuurvli3gje

[Afbeelding]
Het TW-script doet het in ieder geval nog wel. Of wordt deze niet meer veilig geacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 15:54
computerjunky schreef op maandag 28 juni 2021 @ 12:48:
Zouden die mensen beseffen dat als je iets aankoopt met het oog op verkoop, je technisch gezien BTW plichtig bent (toch in België) Ja ook als particulier (dus moet je jezelf ook inschrijven als handelaar etc...)

Additie: nee er is geen ondergrens aan i.g.v. aankoop met oog op verkoop. Ondergrens voor btw plichtig telt dan niet. Of de fiscus wakker ligt van een kleine hoeveelheid, is iets anders, maar de bedragen lopen wel aardig op met GPUs.

[ Voor 20% gewijzigd door IceTeaGX op 28-06-2021 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 23:05
IceTeaGX schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:33:
[...]

Zouden die mensen beseffen dat als je iets aankoopt met het oog op verkoop, je technisch gezien BTW plichtig bent (toch in België) Ja ook als particulier (dus moet je jezelf ook inschrijven als handelaar etc...)
Als je 1 of 2 kaartjes zo verhandeld valt dat echt wel mee hoor. Pas bij 10+ kaarten zou ik me daar zorgen over gaan maken.

Ook valt het natuurlijk op als je transacties hebt van 1000 eu enz als je verder nooit veel geld uitgeeft. Als je vaker geld heen en weer pompt of veel meer geld uitgeeft dan valt een videokaart extra niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 19:46
IceTeaGX schreef op maandag 28 juni 2021 @ 17:33:
[...]
Klopt. Maar het is ook zo, dat er een ondergrens is voordat je BTW plichtig bent. En die is stiekem best ruim.
Pagina: 1 ... 200 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord