Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:31
nou als er een drop was zijn ze allemaal weg en zijnn er een paar blije bots ofzo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 19:46
Speedway4 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:17:
[...]
Dacht echt even dat het een flauwe grap was maar nee, met succes een 6700 XT besteld. Ging voor de MB maar die pagina flipte volledig: bleef zich automatisch refreshen?! Iemand enig idee hoe dat kan? Toen als test de 6700 XT geprobeerd en dat ging vlekkeloos.
Ik was zelf ook verbaast, kan ik je zeggen. Ik ging veel te vroeg klaarzitten en naar de pagina van de kaart die een vriend van me wil hebben. Daarna alvast maar het "add to cart" knopje ingedrukt en boem - een winkelmand met die erin. Holy shit!?! Doorgeklikt en bij het laden snel even "DROP" geroepen hier, aangezien de GPU alert in Telegram stil bleef (en nog steeds is)...

Fantastisch dat je een 6700XT hebt kunnen bemachtigen!! (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbaanr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-10 11:49
Ik zou het gewoon nog proberen. Nooit geschoten is altijd mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:41
Fijn, een 6900 XT kunnen fixen. Mooie upgrade van mijn 1080 GTX denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-10 23:08
Nou lekker dan... ik was er helemaal nog niet klaar voor... :'(

An unexpected error has occurred

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 20:18

d3x

je kan nog teen en tander nog steeds in mandje leggen en afrekenen maar het faalt bij bevestiging order...

hebben ze het nu te vroeg opengezet en hebben ze hun fout gestopt ik weet het niet...

door te blijven proberen afrekenen natuurlijk krijg je nu volop captcha beeldjes :D
en steeds een code 451 bij einde order

[ Voor 24% gewijzigd door d3x op 24-06-2021 16:26 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gewoonmaikel
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 17-06 20:47
-jacQues- schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:22:
[...]

Ik was zelf ook verbaast, kan ik je zeggen. Ik ging veel te vroeg klaarzitten en naar de pagina van de kaart die een vriend van me wil hebben. Daarna alvast maar het "add to cart" knopje ingedrukt en boem - een winkelmand met die erin. Holy shit!?! Doorgeklikt en bij het laden snel even "DROP" geroepen hier, aangezien de GPU alert in Telegram stil bleef (en nog steeds is)...

Fantastisch dat je een 6700XT hebt kunnen bemachtigen!! (y)
Thanks man, voor je DROP shout :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 22:48

Kiswum

Gadget reviewer

Ik denk dat ik de volgende keer op donderdag vrij neem en mij afzonder van de buitenwereld. Alles voor een kaart :D

Helaas de drop te laat gezien, doordat ik aan het werk ben. Op tijd thuis zijn is ook vaak lastig, vanwege mijn werk op locatie. Ik ben benieuwd of er nog een 2e drop zal komen, want als ik thuis ben zal ik eerst koken voor de kinderen en dan zal ik vanaf 18.30 weer kunnen kijken vrees ik.

Helaas ook deze week nog geen instap videokaart (6700XT) voor mij.

[ Voor 7% gewijzigd door Kiswum op 24-06-2021 16:28 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 18:16
Heb een 6800 besteld na 3 maanden, ter test. Houd jullie op de hoogte ;)

Mocht het toch lukken dan zal ik die, net als mn 6900XT, verkopen voor MSRP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
d3x schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:24:
je kan nog teen en tander nog steeds in mandje leggen en afrekenen maar het faalt bij bevestiging order...

hebben ze het nu te vroeg opengezet en hebben ze hun fout gestopt ik weet het niet...

door te blijven proberen afrekenen natuurlijk krijg je nu volop captcha cbeeldjes :D
Dan is mijn mandje lek, want ik krijg er niks in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@-jacQues- Dank voor je melding! Ik zat klaar maar verwachte de normale tijd, wel rond 16 uur geprobeerd maar uiteraard niks.

Echt zo blij dat ik nu eindelijk next gen kan met de 6800 :D

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Alles wat amd doet de laatste tijd maakt de drops alleen maar slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-10 12:09

Kek

3flix

Jaïr.exe schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:26:
Heb een 6800 besteld na 3 maanden, ter test. Houd jullie op de hoogte ;)

Mocht het toch lukken dan zal ik die, net als mn 6900XT, verkopen voor MSRP ;)
nou doe mij maar een PB dan, neem ik hem direct over :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:19
computerjunky schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:27:
dit was de makkelijkste drop in weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:43

Jrrri

Simulant

Zal ik alvast gaan zeuren over het niet ontvangen van de "order submitted" mail? :*)

Kachel: Ryzen 7 5800X - Aorus B550 - 32GB - RX6800XT - 3x14cm + 1x12cm - 1440p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:58

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Postman schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:19:
Met telefoon nog een MB in mandje kunnen krijgen, maar kansloos met PayPal en 2FA.
Ik dacht eerst dat er een geintje gemaakt werd, maar kreeg ook de 6800 en 6700XT in m'n mandje, en besteld. Nu maar wachten op Order Cancel omdat ik alle kaarten al gepakt had vorige maand. :9

Systeem specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:51
Bizar dit! Zit al een tijd in dit topic te lurken. Mooie R5-3600 machine gekocht vorig jaar maar nog met een 1050TI die ik al had. Daar moest natuurlijk een leuke AMD gpu in.
Zie ik net die reactie dat er een drop is. Ik rustig naar de site en het script geplakt in mijn browser. RX6700 XT in het mandje gedaan en met de creditcard betaald.
Kan het even niet geloven dat ik na 1x het gelijk voor elkaar heb.

Wat heb ik gedaan na de drop reactie hier:

- Schone Edge browser geopend (draaien geen add-ons)
- Naar de AMD site en accept all cookies
- 2de tab geopend met Google Maps
- Script in de F12 geplakt
- RX6700XT in het mandje
- Rustig gegevens in gevult en creditcard
- Next -> Next

Done! Geen foutmeldingen of pagina's die niet laden.
Dank aan alleen in dit topic _/-\o_ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-10 14:38
Ch3ckmate schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:27:
[...]

Vermoed dat het tijdstip daar ook aan bijgedragen heeft...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• computerjunky
[...]

omdat je er toevallig klaar voor zit maar het gros verwachtte het om 17:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
computerjunky schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:28:
[...]

Nergens staat zwart op wit dat het altijd zo is, such is life, ik was heel toevallig inderdaad net thuis en voor de lol pc aangezet en drop was al 2 min bezig. Ik vind het al knap dat het consistent dezelfde dag is de afgelopen weken. Ik blijf erbij dat het iets aan jouw kant moet zijn want ik snap echt niet dat je na 6+ maanden proberen nog altijd niks nada noppes hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

[...]

Ja dat klopt, ik had net m'n paypal saldo aangevuld zodat het nog binnen de limiet van de cc zou passen allemaal... toeval. Ik dacht: laat ik eens kijken tussen het werk door. Dank aan de droproeper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan de Roo
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-10-2024
[...]

Ze zijn niet verplicht het om die tijd te doen! Ik was ook te laat, volgende week weer een poging. Voorlopig niks te klagen na vorige drop een 6800 XT gescoord te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrapShot
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-09 14:47
[...]

Vind ik ook. Je moest er klaar voor staan op het juiste moment, maar verder ging alles zeer soepel zonder 503's. Op naar de volgende dropt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:50
6800 besteld via CC, alleen hetzelfde e-mail adres opgegeven als die ik gebruikte met paypal voor dezelfde kaart. Niet slim. we gaan het zien. Wel ander adres en naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-10 09:19

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Het toevoegen aan mijn winkelmand ging zonder problemen maar nadat ik de betaling via Paypal had voldaan kreeg ik geen bericht en was de afschrijving op Paypal ook niet zichtbaar. Komt dit vaker voor en had ik hier iets aan kunnen doen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
Ch3ckmate schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:30:
[...]

Nergens staat zwart op wit dat het altijd zo is, such is life, ik was heel toevallig inderdaad net thuis en voor de lol pc aangezet en drop was al 2 min bezig. Ik vind het al knap dat het consistent dezelfde dag is de afgelopen weken. Ik blijf erbij dat het iets aan jouw kant moet zijn want ik snap echt niet dat je na 6+ maanden proberen nog altijd niks nada noppes hebt.
Ik kom nu omdat niemand op de hoogte is binnen 20 seconden bij de winkelwagen maarja geen voorraad omdat ik bezig was al te laat. heeft werkelijk geen hol met mijn setup te maken maar met geluk dat je net op tijd ben en er door komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dakari
Ch3ckmate schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:30:
[...]

Daar geloof ik niet in. Mij lukt het ook al die tijd niet en als ik iedereen moet geloven hier die al 1 of zelfs meerdere kaarten (waarom in hemelsnaam...) hebben kunnen kopen doe ik toch echt precies hetzelfde als al die andere.
Kan mij niet vertellen dat er dan aan onze kant iets fout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:22
Droo meegemaakt en idd zoals al werd aangegeven, zonder script maak je geen kans. Wel een keer weer leuk om meegemaakt te hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -jacQues-
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-08 19:46
Vind je? Als ze niks gedaan hadden, dan waren we overgeleverd aan de absurde prijzen van webwinkels (waar die overigens ook weinig aan kunnen doen). Ze merkte op dat er veel scalpers kochten en hebben geprobeerd het moeilijker te maken voor bots. Zo hebben we allemaal vrijwel elke donderdag een *kans* op een kaart voor advies verkoopprijs. Het is een rare wapenwedloop. Maar ze proberen ten minste. Nvidia doet dat niet en brengt TI-versies uit puur en alleen om meer winst te pakken. AMD verkoopt de originele line-up voor AVP. Ik vind AMD het dus juist heel goed doen. Het is verre van perfect ja. Een systeem a la EVGA zou zoveel fijner zijn. Maar alles wat ze doen is voor de consument en daarvoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgerdj
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-09 10:56
Veel mensen hier een kaart zo te zien. Dat zal grotendeels wel komen doordat er deze keer geen DDOS was. Ben benieuwd hoeveel kaarten we op V&A gaan zien komende week, prijzen zullen nog wel verder naar beneden gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 23:32

Skyline GT-R

RB26DETT

Mooi, eindelijk en 6800 XT gelukt!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qxelhDDgBWqXAKQqnWVSDFGnBNU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z7zIzZWDFyKubtFM4Xc87aUl.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Altijd makkelijk om naar een ander te wijzen. Heb hier een aantal informatieve posts gelezen van @Postman en op Reddit van PartAlert/recursiveGecko die er op wijzen dat AMD echt wel zijn best doet om te zorgen dat mensen aan een kaart kunnen komen. Jouw opmerking raakt kant noch wal. Het is gewoon een wedstrijdje wat ze bijna niet kunnen winnen maar genoeg Tweakers die wel een kaart kunnen bemachtigen, dankzij AMD.

Edit:
Zoals je zelf al aangeeft, heeft geen hol met AMD te maken (zelfs productietekort is een issue van TSMC niet van AMD) maar gewoon of je op tijd bent ;)
computerjunky schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:32:
[...]

Ik kom nu omdat niemand op de hoogte is binnen 20 seconden bij de winkelwagen maarja geen voorraad omdat ik bezig was al te laat. heeft werkelijk geen hol met mijn setup te maken maar met geluk dat je net op tijd ben en er door komt.

[ Voor 27% gewijzigd door Speedway4 op 24-06-2021 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankasan
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-07 14:37
Bedankt mede Tweakers op Discord!

Dankzij een beetje geluk heb ik de 6800XT kunnen scoren. Zat wat rond te klikken om te kijken of de scriptjes werkten en of m'n ingelogde PayPal werkte... en toen zat die opeens in m'n cart. _/-\o_

Al een mail van Paypal en AMD in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Laatst online: 04-10 16:57
Het was in ieder geval een bizarre ervaring!

Zit toevallig net klaar en even de login op m'n vriendin d'r paypal te testen. Zie op discord ineens wat 'drop' geroepen worden, gooi kaart in mandje en doorloop het hele proces zonder errors of wat dan ook.
Had niet eens tijd om gestressed te raken 8)7 la la la en de order wat klaar. pfffft!

Vind het wel echt super sneu voor iedereen die er niet op tijd bij konden zijn en 17:33 verwachten. Maar who knows, misschien is er dan nog wat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
-jacQues- schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:33:
[...]

Vind je? Als ze niks gedaan hadden, dan waren we overgeleverd aan de absurde prijzen van webwinkels (waar die overigens ook weinig aan kunnen doen). Ze merkte op dat er veel scalpers kochten en hebben geprobeerd het moeilijker te maken voor bots. Zo hebben we allemaal vrijwel elke donderdag een *kans* op een kaart voor advies verkoopprijs. Het is een rare wapenwedloop. Maar ze proberen ten minste. Nvidia doet dat niet en brengt TI-versies uit puur en alleen om meer winst te pakken. AMD verkoopt de originele line-up voor AVP. Ik vind AMD het dus juist heel goed doen. Het is verre van perfect ja. Een systeem a la EVGA zou zoveel fijner zijn. Maar alles wat ze doen is voor de consument en daarvoor _/-\o_
Je weet dat het merendeel van de tweakers hier zelfs scalpers zijn en al meerdere kaarten besteld hebben ten nadele van gamers? als ze gewoon 1 per adres hadden gedaan en een bankrekening
check en naam check hadden ze veel meer mensen aan een kaart geholpen. en met een loting systeem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
computerjunky schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:35:
[...]

Je weet dat het merendeel van de tweakers hier zelfs scalpers zijn en al meerdere kaarten besteld hebben ten nadele van gamers? als ze gewoon 1 per adres hadden gedaan en een bankrekening
check en naam check hadden ze veel meer mensen aan een kaart geholpen. en met een loting systeem ook.
als als als

als ik zonder botsysteem en door zelf wat te klikken + een script voor de buy knop 4 kaarten kan bestellen waarvan 1 zelf gehouden en 3 doorgegeven aan msrp aan vrienden dan ligt het probleem in mijn ogen niet bij AMD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-08 08:59
You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability.

Zien meer mensen dit?

misschien straks nog meer kaarten?

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lol zit in een vergadering met presentatie die ik moet geven. Ging uit van half zes, lees ik hier alle berichten. Achja, voor het eerst dat ze de launch vervroegen op donderdag of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakari
Jornzor schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:36:
You have been returned to the AMD Store catalog due to a processing issue which may include stock availability.

Zien meer mensen dit?

Dat hoop ik niet, ik moet er nu even tussen uit. Zou wel zuur zijn om twee drops te gaan missen zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
Ch3ckmate schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:36:
[...]

als als als

als ik zonder botsysteem en door zelf wat te klikken + een script voor de buy knop 4 kaarten kan bestellen waarvan 1 zelf gehouden en 3 doorgegeven aan msrp aan vrienden dan ligt het probleem in mijn ogen niet bij AMD.
Je blijft jezelf herhalen dus doe ik dat ook maar. Dat JIJ GELUK HEB betekend niet dat iedereen dat heeft. Het is niet meer dan een loterij. Iedere bewering dat dat niet zo is is niet serieus te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan de Roo

Zien meer mensen dit?

We gaan t zien, ga er niet vanuit maar ik ga zo toch nog even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hmm, ik heb alleen nog geen bevestings mail gezien van AMD, geld is wel afgeschreven van Paypal. Invoice krijg ik ook niet zichtbaar op de AMD site.
Heb wel ordernummer en screenshots dus we wachten rustig af.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
computerjunky schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:39:
[...]

Je blijft jezelf herhalen dus doe ik dat ook maar. Dat JIJ GELUK HEB betekend niet dat iedereen dat heeft. Het is niet meer dan een loterij. Iedere bewering dat dat niet zo is is niet serieus te nemen.
zit je in de discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Tot op heden komt er niets in mijn winkelwagentje, mocht iemand er vanaf nu wel een kaart (6700XT) in kunnen krijgen, laat dan maar weten hoe laat het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Zien meer mensen dit?

dat heb ik ook, ik heb nog steeds een MB in mijn mandje zitten waar ik tot het volledige proces door kan gaan en dan een hard stop met 451 en terug naar product pagina. Ik krijg een sub categorie van response die ik voorheen nog nooit gehad heb.

het lijkt erop alsof de order site te vroeg is opengezet (cat waren ook vroeger) en dat ze er al snel een stop op gezet hebben...

[ Voor 6% gewijzigd door d3x op 24-06-2021 16:42 ]

BE / SMA 4.2 KWp / HMT 0.8 / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
computerjunky schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:39:
[...]

Je stelt zelf een loterij voor dus wat is je punt nou precies? Of het nou een loterij is of een loterij maakt niets uit toch? Het werkt redelijk, ze doen hun best, verder: het is wat het is, leef er mee of wacht nog een maandje of twee, drie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:22
bij informatique al enige tijd een 6900 beschikbaar.
Nog niet helemaal richting msrp ;)

https://www.informatique....0-xt-16gb-gaming-z-t.html

6700 is er ook voor 799.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bryan de Roo
Tuurlijk is het een kwestie van geluk hebben, maar wees nou gewoon blij dat AMD op zijn minst haar eigen kaarten verkoopt op MSRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Niet in de voice, zit nog in een videogesprek (al uren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Speedway4 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:40:
[...]

Je stelt zelf een loterij voor dus wat is je punt nou precies? Of het nou een loterij is of een loterij maakt niets uit toch? Het werkt redelijk, ze doen hun best, verder: het is wat het is, leef er mee of wacht nog een maandje of twee, drie?
Mijn idee was meer een week inschrijving daarna een random script erover en dat is de wachtlijst en de rest kan achteraan sluiten na die week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-10 21:11
Hier een 6700XT kunnen kopen, vrij laat na de drop. 16:17 order submitted 16:31 confirmation binnen. Niet gek met 600 stuks op voorraad. Maar denk wel dat ze hem cancelen gezien ik er ook 1 had op 16 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
computerjunky schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:47:
[...]

Niet in de voice, zit nog in een videogesprek (al uren).
Dus je zat aan de pc met discord open? Ah well maakt al niet uit, volgende week weer een keer ;D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:33

Hupske

AFCA

Wat kunnen sommige toch zuur zijn. Dit was de beste drop sinds tijden! Erg veel mensen op het forum hebben eindelijk succes, meer dan andere keren.

Het opeens op voorraad gooien zorgt er voor grootste gedeelte juist voor dat er niet 10.000 man tegelijk op add to cart klikken. Hierdoor kan je eindelijk de website weer normaal doorlopen ipv telkens tegen een 503 aanlopen wat al helemaal een loterij wordt.

Had vandaag ook alle tijd om de 6800 te pakken. Drukte bij meerdere op add to cart, zo had ik opeens 6800 en de xt in de mand zitten. Bij afrekenen ging ik weer naar de homepage.
Dus de XT uit de mand en kon daarna alsnog alleen de 6800 afrekenen.

Dit heeft rustig 2/3 minuten geduurd.

De enige loterij die je vandaag nog had was of je thuis op je computer zat. Anderzijds had je het ook al beetje kunnen aanvoelen want de CAT meldingen kwamen dit keer ook al erg vroeg!

Dus voor mij mag dit vaker gebeuren op random tijden. Vergroot je kansen alleen maar!

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
Ch3ckmate schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:50:
[...]

Dus je zat aan de pc met discord open? Ah well maakt al niet uit, volgende week weer een keer ;D
Jep maar nul alerts gezien of gehoord. tot het al te laat was : 16:18 (zat nog niet in de voice chat omdat ik dus in gesprek ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

iemand een gokje wagen om toch nog te testen om 17h33?

op mijn MB krijg ik nu het volgende op de order pagina

als ik het goed voor heb is dit nieuw, ik heb dit voorheen nog niet gezien....

[ Voor 70% gewijzigd door d3x op 24-06-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djro93
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-10 19:45
Helaas ook gemist! Zag inderdaad het bericht van de drop hier maar helaas.
Had wel nog een 6900 XT in mijn mandje maar dat is voor nu echt boven mijn budget, deze is dan weer voor iemand anders die er wel budget voor heeft.

Zou natuurlijk graag een 6800XT willen. Mocht iemand die over hebben en voor MSRP willen verkopen hou ik mij natuurlijk beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
d3x schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:53:
iemand een gokje wagen om toch nog te testen om 17h33?
Zeker weten.. Ik probeer al maanden een 6800Xt te krijgen maar vis elke keer naast het net.
Zat klaar voor de drop van 17:33 maar helaas, deze was eerder..

AMD Ryzen 3900X, ASUS X570 ROG TRIX, 32GB Corsair RGB 3200MHZ, AMD RX6800XT 16GB, 1,5 TB M2 SSD, NZXT Kraken X62, NZXT H510 Elite Black, Corsair RM750x PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Postman schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:53:
[...]

Geen zin. Drop is geweest.
keep the faith? NO? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GillBates
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 12:16
Ik dacht lekker alvast alles klaarzetten en dan lezen dat de drop al is geweest.. :'(

Maar gefeliciteerd voor de mensen die er wel op tijd bij waren! ;)

www.doorax.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga niet elke donderdag tot 19u op kantoor blijven omdat er misschien wel een drop kan komen. Of niet. Dan maar niet meer deelnemen. Mag iemand anders hier het stokje overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:15
Nog nooit zo snel van mijn eten naar de computer gerend. Eindelijk een 6800 XT MB te pakken kunnen krijgen. Vorige 4 weken kreeg ik niet eens een kaart in mijn mandje en nu ging het vloeiend. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornzor
Mocht er iemand een 6800XT hebben voor een leuke prijs, let me know! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

ondertussen zelfs al de 3e mail binnengekregen met bevestiging van order 6800XT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

d3x schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:59:
ondertussen zelfs al de 3e mail binnengekregen met bevestiging van order 6800XT _/-\o_
Ik denk dat er echt iets stuk is bij xs4all dan, of onderweg, want hier weer niks binnen van AMD (wel van PayPal). |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Jrrri op 24-06-2021 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

Jrrri schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:59:
[...]

Ik denk dat er echt iets stuk is bij xs4all dan, of onderweg, want hier weer niks binnen van AMD (wel van PayPal). |:(
betaling gedaan om 16h07.46 volgens paypal, weet niet hoe vroeg iedereen erbij was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:33

Hupske

AFCA

De wel of geen mailtjes van AMD is iig nog niks aan veranderd haha. Goed systeem hebben ze :+

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

d3x schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:01:
[...]

betaling gedaan om 16h07.46 volgens paypal, weet niet hoe vroeg iedereen erbij was...
16:07:37 :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Held van de dag! Thanks man! O+ _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:55
16:13:24 nog een 6800XT MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirinium
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 08:33
Nu zwaar balen net ingelogd om 16:45u, kijk ik hier zie je dit...
welke kaarten zijn er allemaal gedropt?

[ Voor 24% gewijzigd door Tirinium op 24-06-2021 17:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Tirinium schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:05:
Nu zwaar balen net ingelogd om 16:45u, kijk ik hier zie je dit...
welke kaarten zijn er allemaal gedropt?
Alles

-edit-
Even gejat van Discord:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m4ihPx64ChloqOyQQZHufqzBuCE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wWhcN47bIYVWEMSfkiXHO3c2.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Humma Kavula op 24-06-2021 17:10 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 12:33
Gefeliciteerd allen, dacht het weer ff te proberen maar helaas ruim een uur te laat zo te lezen 😂

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 16:53

_mARCO_

Hier staat niks

Ja ik zit er klaat voor, maar nog maar een weekje wachten weer.

Hoe dan ook, proficiat voor de mensen die er op tijd bij waren d:)b

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrrri

Jrrri

Simulant

Ik heb AMD gebeld en m'n mail over laten zetten naar gmail i.p.v. xs4all. Er was nog niks aan mail verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caramba6667
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:01
Is het alweer gedaan vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 20:21
Zo een RX 6800 XT weten te bemachtigen, ging vrij soepel zo zonder 503 foutmeldingen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dafran
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
En de volgende dagen zien we ze weer verschijnen in vraag en aanbod voor een hogere prijs omdat ze zogezegd overkill zijn voor hun systeem of een andere zielige uitleg :N

Maar voor diegene die er eentje hebben kunnen bemachtigen voor zichzelf, proficiat :)

[ Voor 24% gewijzigd door dafran op 24-06-2021 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:38
dafran schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:29:
En de volgende dagen zien we ze weer verschijnen in vraag en aanbod voor een hogere prijs omdat ze zogezegd overkill zijn voor hun systeem of een andere zielige uitleg :N
Long live the scalpers i hope they lose there hair. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-10 13:32
Dit is wel de beste manier om bots en scalpers kaarten te gunnen zeg. Die kunnen volautomatisch bestellen en wij stervelingen zijn genoodzaakt handmatig te kopen. Gaan ze serieus op een random moment droppen. Je verzint het niet...

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AngryDuck
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02-09-2021
Iedereen gefeliciteerd, ik speciaal gezorgd dat ik om 17:25 scherp klaar zat vanmiddag...
Volgende week maar hele dag ergens de discord volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 22:19
bjvdven schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:33:
Dit is wel de beste manier om bots en scalpers kaarten te gunnen zeg. Die kunnen volautomatisch bestellen en wij stervelingen zijn genoodzaakt handmatig te kopen. Gaan ze serieus op een random moment droppen. Je verzint het niet...
Maar jij hebt toch al een 6900Xt toch? In jouw geval gelukkig geen tegenslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-10 13:32
Lumics schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:35:
[...]

Maar jij hebt toch al een 6900Xt toch? In jouw geval gelukkig geen tegenslag.
Ik ben inderdaad voorzien. Maar mijn beste maat zit al maanden zonder kaart. Zit de afgelopen 5 weken elke donderdag met hem op teamspeak om er een te fixen. Lullig wel.

RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeronn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-08 19:42
Wat is dit nou weer voor naaistreek om eerder te droppen. Verwachten ze dat we de hele dag voor de pc zitten te wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

@bjvdven Door mee te doen en de server te belasten, weet je ook dat je daarmee de kansen voor andere Tweakers ook verminderd hè ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:44
bjvdven schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:36:
[...]

Ik ben inderdaad voorzien. Maar mijn beste maat zit al maanden zonder kaart. Zit de afgelopen 5 weken elke donderdag met hem op teamspeak om er een te fixen. Lullig wel.
Dan moet je toch wat anders proberen! De 6700xt en 6900xt zijn erg makkelijk. Als het een keertje niet lukt snap ik het, maar als het elke week mislukt terwijl je klaarzit, doe je het verkeerd. Add to cart script gebruik je wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:17
Net ook geslaagd voor een 6900 XT, maar ben eigenlijk al voorzien met een 6800 XT. Is het überhaupt de moeite waard om te upgraden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GillBates
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-10 12:16
colorsone schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:41:
Net ook geslaagd voor een 6900 XT, maar ben eigenlijk al voorzien met een 6800 XT. Is het überhaupt de moeite waard om te upgraden?
Ik neem hem wel van je over ;)

www.doorax.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 15:59
colorsone schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:41:
Ja man die 6900xt is veel beter! Ik wil evt die 6800xt wel overnemen om je uit de brand te helpen! ;)

/ik zat nu net ook pas net klaar... jammer maar congrats voor diegene die het wel gelukt is eerder vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

JSTPS schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:41:
[...]

Dan moet je toch wat anders proberen! De 6700xt en 6900xt zijn erg makkelijk. Als het een keertje niet lukt snap ik het, maar als het elke week mislukt terwijl je klaarzit, doe je het verkeerd. Add to cart script gebruik je wel?
Ik gebruikte het script op mijn mobiel, dat is wekenlang fout gegaan voor een 6700XT. Mogelijk moet je echt achter een desktop kunnen kruipen tijdens de drop.

In dat geval gaat het mij bijna niet lukken of ik moet een halve dag vrij nemen en hopen dat ik de kaart dan in bezit krijg of de week daarna weer hetzelfde doen, totdat ik op het kantelpunt sta en moet zeggen: voor de 5 halve dagen, had ik al een kaart van iemand kunnen aanschaffen die het met 25% winst verkoopt.

p.s. heeft er iemand nog iets aan de handleiding gehad die ik heb uitgeschreven?

[ Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 24-06-2021 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caramba6667
Ik heb via andere tweaker een 6900 XT mogen overnemen, helemaal geweldig.
En een 6800XT voor iets meer als de AMD prijs, die ga ik vandaag plaatsen.
Ben ook eigenlijk wel benieuwd naar de verschillen, maar zonder script is er gewoon niet aan te komen, probeer het al een half jaar, ja wat doe je dan verkeerd zie ik er net eentje zeggen......
Niet vals spelen in ieder geval........ hehehehehe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dafran
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
Kiswum schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:38:
@bjvdven Door mee te doen en de server te belasten, weet je ook dat je daarmee de kansen voor andere Tweakers ook verminderd hè ;)
Hij doet het tenminste nog voor een maat en daar heb ik zeker geen probleem mee.
Moesten ze al die kaarten die voor een veel te hoge prijs te koop staan op alle zoekertjes sites en oa hier op tweakers terug in het reguliere systeem smijten was een groot deel van het tekort opgelost volgens mij. En dan zouden de meesten die echt een kaart willen maar het vertikken om er een euro meer aan uit te geven dan de adviesprijs (zoals ik) geholpen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Nikeo

Jawelles

caramba6667 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:45:
Ik heb via andere tweaker een 6900 XT mogen overnemen, helemaal geweldig.
En een 6800XT voor iets meer als de AMD prijs, die ga ik vandaag plaatsen.
Hoe laat haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
Kiswum schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:44:
[...]

Ik gebruikte het script op mijn mobiel, dat is wekenlang fout gegaan voor een 6700XT. Mogelijk moet je echt achter een desktop kunnen kruipen tijdens de drop.

In dat geval gaat het mij bijna niet lukken of ik moet een halve dag vrij nemen en hopen dat ik de kaart dan in bezit krijg of de week daarna weer hetzelfde doen, totdat ik op het kantelpunt sta en moet zeggen: voor de 5 halve dagen, had ik al een kaart van iemand kunnen aanschaffen die het met 25% winst verkoopt.

p.s. heeft er iemand nog iets aan de handleiding gehad die ik heb uitgeschreven?
Ik heb dat nooit geprobeerd, gebruik zelf gewoon de laptop. Daar heb je idd meteen de reden dat velen gewoon maar wat meer betalen. De tijd die je kwijt bent kan je meer waard zijn. Daarnaast de irritatie als het een aantal keer niet lukt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sdebes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:36
JSTPS schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:41:
[...]

Dit is dus absoluut niet waar. Veel tweakers met meer dan voldoende technische kennis vissen al meerdere weken achter het net, dus kom alsjeblieft niet aan met 'makkelijk'. Er is een zeer grote factor geluk, en die lijk jij niet echt op waarde te schatten.

Even los van deze drop, die je maar net opgemerkt moest hebben én in de gelegenheid moest zijn om direct te handelen, is het ook als je weet wanneer 'ie komt en met goede voorbereiding mogelijk om gewoon alleen maar 503's te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caramba6667
Wil je komen helpen dan Nikeo? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

dafran schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:45:
[...]

Hij doet het tenminste nog voor een maat en daar heb ik zeker geen probleem mee.
Moesten ze al die kaarten die voor een veel te hoge prijs te koop staan op alle zoekertjes sites en oa hier op tweakers terug in het reguliere systeem smijten was een groot deel van het tekort opgelost volgens mij. En dan zouden de meesten die echt een kaart willen maar het vertikken om er een euro meer aan uit te geven dan de adviesprijs (zoals ik) geholpen zijn :)
Ik zou het ook alleen voor de adviesprijs overkopen + maximaal €50,- als vindersloon. Echter wordt garantie niet zondermeer van naam op naam overgezet en daarin loop ik als koper wel een klein risico.

Als ik €100,- of meer zou betalen voor een random kaart 6700XT, dan financier ik eigenlijk een profiteur/scalper. Waardoor "misdaad" lonend is en daar begin ik dus niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
sdebes schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:50:
[...]

Dit is dus absoluut niet waar. Veel tweakers met meer dan voldoende technische kennis vissen al meerdere weken achter het net, dus kom alsjeblieft niet aan met 'makkelijk'. Er is een zeer grote factor geluk, en die lijk jij niet echt op waarde te schatten.

Even los van deze drop, die je maar net opgemerkt moest hebben én in de gelegenheid moest zijn om direct te handelen, is het ook als je weet wanneer 'ie komt en met goede voorbereiding mogelijk om gewoon alleen maar 503's te krijgen.
Ik heb zelf toch ook ervaring met de drops, dus weet heus wel of het ligt aan geluk of kennis. Het is beide. Zelfs als je denkt dat je weet hoe het werkt, komt er meer bij kijken. Bij 503's gewoon blijven refreshen, niks aan het handje. Als je geen tijd hebt om op te letten is dat wat anders ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rzn
  • Laatst online: 29-08 11:46

rzn

Al mensen met een order confirmation op de RX 6800?
Pagina: 1 ... 199 ... 286 Laatste

Let op:
Lees eerst de openingspost voor de veelgestelde vragen.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
  • Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic!
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
  • Bespreken en het delen van scripts is verboden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord